Olympus E-420 Power Double Zoom Kit Komentáře k Olympus E-420 Power Double Zoom Kit

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (231 - 132)

  • 231

    Avatar

    Reaguje na 230 | Dobrý den, objektivy jiných výrobců použít jdou, ale není jich nijak  velký výběr. Pro Vaše potřeby je ideální Olympus ZUIKO 70-300 mm F 4,0-5,6 EZ-7030.

    Luděk Bouška - Megapixel, 13.02.2012 | Reagovat

  • 230

    Avatar

    Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli by k tomuto fotoapárátu pasoval i objektiv jiný výrobců?Uvažuji o koupi nového objektivu k fotografování zvířat na větší vzdálenosti,ale nevím,který objektiv by se k tomuto účelu hodil.Děkuji za odpověd

    Pavel, 12.02.2012 | Reagovat

  • 229

    Avatar
    Reaguje na 228 | Dobrý den, moc vhodný není, tedy dodávané objektivy nejsou moc vhodné. Doporučil bych dokoupit makroobjektiv http://www.megapixel.cz/olympus-e-system-em-3535.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.06.2010 | Reagovat

  • 228

    Avatar
    Jak moc nebo málo je vhodný tento set na MAKRO fotografie v přírodě? děkuji za info.

    Zdeněk Fib, 06.06.2010 | Reagovat

  • 227

    Avatar
    Reaguje na 226 | moc vám děkuji tak už tomu konečně rozumím

    vojta, 27.05.2010 | Reagovat

  • 226

    Avatar
    Reaguje na 225 | Dobrý den, ano, kromě filtrů balení obsahuje všechno, co jste napsal. Rozsah zoomu se dá velmi snadno spočítat, viz http://www.megapixel.cz/zoom-faktor. Když sečteme oba objektivy, pokrývají cca 10x zoom. Pro uvedené účely je tento přístroj určitě vyhovující.

    Luděk Bouška - Megapixel, 26.05.2010 | Reagovat

  • 225

    Avatar
    dobrý den, chci se zeptat jestli olympus E420 uvedený na vašich stránkách má v balení za 10 490Kč 2x objektiv, 2x baterie a nějaké filtry ? a kolik je zoom u těchto objektivů (např 12x, 10x moc nerozumím /objektiv 14-42 mm F 3,5-5,6, objektiv 40-150 mm F 4-5,6/) a popřípadě zda mi bude stačit na především focení přírody lesů, luk lesní zvěře atd. diky za odpověd

    vojta, 26.05.2010 | Reagovat

  • 224

    Avatar
    Reaguje na 223 | Dobrý den, xD karta musí také podporovat funkci Panorama, což většinou originální karty Olympus podporují. Já bych fotil panorama "klasicky", tedy poskládal bych ho až z jednotlivých snímků v PC.

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.05.2010 | Reagovat

  • 223

    Avatar
    Dobrý den, koupila jsem si od vás tento fotoaparát včera, zatím spokojená až na jednu věc, když jsem chtěla vyzkoušet panorama, vyžadovalo to XD kartu, tak jsem si ji vypůjčila a zkoušela jsem ji tam dát jak na sólo, tak i obě karty naráz, jak SD, tak XD, ale pořád mi to hlásilo to stejné, že to vyžaduje XD kartu, co s tím mám dělat?

    Gabriela, 22.05.2010 | Reagovat

  • 222

    Avatar
    Reaguje na 220 | Dobrý den. Byla jsem ve stejné situaci. Chtěla jsem přejít z kompaktu na zrcadlovku a vybrala jsem si právě tento Olympus s cílem fotit převážně jezdecký sport. Zatím nevydělávám a tak jsem chtěla ušetřit mamčinu kapsu. Musím říct, že jsem spokojená a zároveň zklamaná. Když je slunečno, tak jsou výstupy celkem pěkné - ostré, krásné barvy... Jenže když je zataženo, nebo třeba pod mrakem, (nebo v lese,) tak dělá malý snímač problémy. Nejde to říct jinak než "šum kam se podíváš." Zrcadlovku mám od Vánoc a musím říct, že kdybych nechtěla fotit jen pro radost a měla finance, tak rozhodně koupím zrcadlovku novou - nejspíš právě Nikon. Mé zkušenosti - na trajektu (uvnitř) jsem vyměnila s kamarádem "stroj" - on má právě zmíněnou D 3000 a i při nějakém ISO 3000 (snad nekecám, ale rozhodně to bylo víc než 1600) Vypadal výstup při podrobném prohlížení dobře, kdežto u mého Olympusu nebylo přes šum téměř vidět fotografovaný objekt. Dobře, teď přeháním, ale Nikon na tom byl opravdu lépe. Takže jestli se opravdu hodláte pustit do focení a ne jen jednou za měsíc vyfotit kytku na poli, tak doporučuju si přitáhnout opasek a ty peníze vrazit do Nikonu - lepší než za pár měsíců prodat pod cenou Olympus a šetřit na Nikon - protože tak jako tak se k němu dostanete. Ještě k tomu anglickému menu - většina názvů se dnes stejně používá v angličtině a pokud prostudujete návod - což vřele doporučuji, tak vám to problém dělat nebude. Jinak co oceňuji u Nikonu je grafické zobrazení clony. To se mi vážně líbí. Snad jsem vám poradila (jinak stačí kontaktovat a já můžu poslat výstup z E-420). S pozdravem Tereza S.

    Tereza S., 19.05.2010 | Reagovat

  • 221

    Avatar
    Reaguje na 220 | Dobrý den, ano, při nastavení vyšších citlivostí je rozdíl skutečně znatelný, osobně si myslím, že se vyplatí ty 2000,- připlatit.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.05.2010 | Reagovat

  • 220

    Avatar
    Je ten rozdíl cca 2.000,- tak markantní, abych šel do Nikonu D3000 ? Nikon nemá české menu, nevím, zda bych do ovládání pronikl tak dobře jak u Olympusu..je fakt, že na objektiv, které jsou velmi drahé se nezmotám min. půl roku..tam bych možná více využil set dvou objektivů u E-420. Jenže nevím, jak kvalitní ty objektivy jsou..zda je opravdu ten Nikon o tolik kvalitnější, abych za něj dal o ty zmíněné dva tisíce navíc.. Děkuji...

    Tomáš H., 07.05.2010 | Reagovat

  • 219

    Avatar
    Reaguje na 216 | jasne me jde jen o to jestli to chapu spravne. Ja chci proste co nejvetsi opticky zoom a zrcadlovka ma sice kvalitnejsi foto,ale aj bych nedokazal jako amater vyuzit manualni funkce. Nejlepsi volba asi pro mne bude jako uz pred nekolika mesici vybrana F38,ale púockam jeste na recenzi olympusu,ale vhledem poctu pixelu necekam ze by jste ho doporucily SP-800UZ. ja se jeste tak tyden budu ptata a pak se rozhodnu:D

    sikin1987, 07.05.2010 | Reagovat

  • 218

    Avatar
    Reaguje na 217 | Dobrý den, pokud jde o obrazovou kvalitu, vybral bych http://www.megapixel.cz/nikon-d3000-18-55-mm-vr. Nabídka E-420 se dvěma objektivy je jednoznačně naprosto vynikající, ale z hlediska budoucnosti je D3000 určitě lepší volbou.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.05.2010 | Reagovat

  • 217

    Avatar
    Dobrý den, už 3 měsíce si lámu hlavu, kterou zrcadlovku koupit, až jsem narazil na tento skvělý web. Zkusím nastínit svojí situaci. Jsem student, mám kompakt za 1.500,- se kterým pořizuji poměrně "dobré" snímky, jelikož mě focení doopravdy chytlo, rozhodl jsem se pro DSLR. Jsem ovšem citelně omezený financemi a proto hledám zrcadlovku s cenou kolem 10.000,- +- 1.000,- Tento kit mě velmi nadchnul, koupila si ho i kamarádka a docela se mi přístroj líbil. Kupodivu mi trošku vadí jeho menší rozměry, vůbec by mě nevadil rozměrnější přístroj. Ovšem k jádru věci..přemýšlím nad touto E-420, dále pak nad Sony Alpha A230 a pak ještě nad EOS 1000D a Nikon D3000. Každá tisícovka, co člověk ušetří, je dobrá..nechci ovšem šetřit na úkor kvality. Se Sony nemám vůbec žádné zkušenosti..rozhodně bych chtěl přístroj, ke kterému bude možné ještě min. 3 roky po koupi dokoupit příslušenství (skla,blesky,..apod.). Než se zmotám na nové tělo, bude to trvat. U Olympusu se mi líbí dva objektivy..to je asi největší lákadlo..chtěl bych názor odborníka. Fotím nejčastějí krajinu, lesy, louky, ulice a život v nich - často panorama. Makro, rychlé pohyby, sporty mě nic zatím neříkají..kompakt mi stačil, ale chci přístroj, se kterým vynikne můj talent.. Mnohokrát děkuji za rady..

    Tomáš H., 06.05.2010 | Reagovat

  • 216

    Avatar
    Reaguje na 215 | Dobrý den, ano, objektiv 14-42 má 3x zoom, pokud budete chtít objektiv s co nejdelším ohniskem, doporučil bych http://www.megapixel.cz/olympus-ed-70-300-mm-f-4-0 -5-6.

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.05.2010 | Reagovat

  • 215

    Avatar
    asi budu mkit hlpupy dotaz,ale proveruju vsechny moznosti abych koupil spravny fotoaparat.Kdyz bych se rozhodl pro koupi zrcadlovky a chtel s dostat na zoom ultrazoomu jako je FZ38 tak si musim koupit asi nejaky extremni teleobjektiv co bude stat treba 20 tis ze? Jestli to spravne chapu,tak kdyz k 420 dostanu objektiv 14-40 tak mam opticky zoom jen 3x?

    sikin1987, 06.05.2010 | Reagovat

  • 214

    Avatar
    Reaguje na 213 | Dobrý den, nenapadá mě nic, co by Vám mělo vadit, E-420 je v této kategorii určitě nejlepší volba.

    Luděk Bouška - Megapixel, 28.04.2010 | Reagovat

  • 213

    Avatar
    Dobrý den, hledám foťák pro focení produktů v interiéru pod světlem. Jde mi o nejlepší nejlevnější řešení. Co potřebuji: 6+MGp, liveview, drátěnou nebo dálkovou spoušť, blesk, výhodou manuální ostření. _ _ _ Prosím o radu, jestli existuje nějaké další řešení než-li: Olympus E-420 Power Double Zoom Kit + kabelová spoušť RM-UC1 a jestli nemá ta 420ka „něco“, co by nám mohlo vadit… Děkuji

    NickyOlas, 28.04.2010 | Reagovat

  • 212

    Avatar
    Reaguje na 211 | Dobrý den, například http://www.megapixel.cz/sandisk-8gb-cf-ultra-ii.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.04.2010 | Reagovat

  • 211

    Avatar
    Dobrý den,jakou paměťovou kartu byste mi doporučil k tomuto foťáku?

    Lenka, 19.04.2010 | Reagovat

  • 210

    Avatar
    Reaguje na 208 | Dobrý den, co do obrazové kvality mezi nimi moc velký rozdíl není, tedy pokud jde o šum. Kresba je o něco lepší u D80 s Tamronem 17-50, D80 také nabízí o dost víc možností. Osobně si myslím, že rozdíl ve velikosti není až tak velký a asi bych neměnil.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.04.2010 | Reagovat

  • 209

    Avatar
    Reaguje na 207 | Dobrý den, obrazová kvalita je u obou modelů stejná, výhodou E-520 je stabilizátor obrazu, lepší výdrž akumulátoru a o něco příjemnější ovládání. Pro Vaše účely je tedy o něco lepší set http://www.megapixel.cz/olympus-e-520-double-zoom- kit-cf-4gb-zdarma. Brašnu můžete koupit také u nás, vhodná je například http://www.megapixel.cz/olympus-e-system-shoulder- bag-ii.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.04.2010 | Reagovat

  • 208

    Avatar
    Dobrý den, aktuálně mám Nikon D80 + Tamron 17-50 f/2.8. Při cestování mi ale vadí, že je foťák dost veliký a hodila by se mi co nejmenší zrcadlovka. Co myslíte, jak velký kvalitativní propad bych s e-420 a ez-1442 pocítil? Děkuji za odpověď.

    Adam, 18.04.2010 | Reagovat

  • 207

    Avatar
    Dobrý den,prosím o radu.Dostala jsem tip na fotoaparát E-520 anebo E-420.Můžete mi poradit,který je lepší produkt,nemůžu se rozhodnout.Fotím celkem často-příroda,děti (sportovní akce,koncerty)....A pak bych poprosila o radu,kde koupit brašnu.

    Lenka , 18.04.2010 | Reagovat

  • 206

    Avatar
    Reaguje na 205 | Dobrý den, ovládání má samozřejmě několik shodných rysů, ale určité rozdíly tam jsou.

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.04.2010 | Reagovat

  • 205

    Avatar
    Reaguje na 204 | aj ja rozmyslam na tymto setom mam oly sp565uz a som s nim spokojny pouzivam ju v praci na fotenie zakazok v interiery(malovanie)ma e-420 podobne ovladanie ako sp565UZ?ten by som chcel pouzivat na fotenie krajny ,prirody a deti dakujem

    vilo, 15.04.2010 | Reagovat

  • 204

    Avatar
    Reaguje na 203 | Dobrý den, pokud jde o kvalitu fotek, je na tom nejlépe D3000, ideálně v kombinaci s výborným objektivem http://www.megapixel.cz/nikon-d3000-18-105-mm-vr. Panoramatické snímky se se zrcadlovkami samozřejmě dají fotit také, ale výsledná panoramatická fotka se skládá až v počítači. Vynikající je na to například program http://www.megapixel.cz/zoner-photo-studio-12-prof essional. Momentálně dostanete tento program k zrcadlovce zdarma ve speciální zkušební verzi, viz http://www.megapixel.cz/zoner-photo-studio-12-mega pixel-edition-zdarma.

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.04.2010 | Reagovat

  • 203

    Avatar
    dobrý den, mohl byste mi prosím poradit s výběrem zrcadlovky, vlastnila jsem oly c-745uz a byla s ním 100% spokojená. teď jsem koupila oly sp-590uz, která se kvalitou fotografií se 745 vůbec nedá sovnat, proto jsem se rozhodla zavítat do vod dig.zrcadlovek. Láká mě výhodný set oly E-420, ale obávám se, zda kvalita fotografií bude dostačující, a zda tedy raději nezvolit Canon EOS1000D nebo Nikon D3000. Preferuji především výslednou kvalitu fotografií i za zhoršených světelných podmínek. A ještě jeden dotaz ohledně panorama u výše zmiňovaných fotoaparátů, lze u Canonu nebo Nikonu? Nebo je toto výsadou pouze pro Olympus? Děkuji Vám za odpověď.

    radka, 15.04.2010 | Reagovat

  • 202

    Avatar
    Reaguje na 201 | Dobrý den, pro Vaše účely je tento set E-420 jednoznačně nejlepší volbou.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.04.2010 | Reagovat

  • 201

    Avatar
    Dobrý den.Mám zájem o koupi fotoaparátu a stále si nemohu vybrat.Fotoaparát bude sloužit hlavně pro focení v interiéru ( horší osvětlení )a to běhající,hrajíci si děti.Nevím jestli mám sáhnout po kompaktu -Canon PowerShot SX1 IS- nebo -Panasonic Lumix DMC-FZ38- anebo spíše sáhnout po levnější zrcadlovce -Olympus E-420 Power Double Zoom Kit + náhradní akumulátor. Finančně tyhle fotoaparáty vycházejí asi nastejno,ale parametry už mohou být jinačí.Pokud by byl podle vás i jiný fotoaparát k mání,budu jen rád za vaši radu.Děuji a přeji krásný den

    Starustka Pavel, 09.04.2010 | Reagovat

  • 200

    Avatar
    Reaguje na 199 | Dobrý den, co do kvality obrazu je na tom nejlépe D3000, jedinou jeho nevýhodou oproti konkurentům je absence živého náhledu, což ale není tak podstatné.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.04.2010 | Reagovat

  • 199

    Avatar
    Děkuji za názor. Porovnal byste tedy Canon 1000d, Nikon D3000, SONY A200 a tento Olympus (těla)? Je některý výrazně lepší, nebo výrazně horší? Předem díky za názor.

    Lenka, 07.04.2010 | Reagovat

  • 198

    Avatar
    Reaguje na 197 | Dobrý den, nedají se srovnávat značky, ale vždy jen konkrétní modely. Je jisté, že se mezi sebou jednotlivé modely někdy dost výrazně liší, ale když vezmeme v úvahu poměr výkonu a ceny, je tento set E-420 se dvěma objektivy rozhodně jeden z nejlepších.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.04.2010 | Reagovat

  • 197

    Avatar
    Dobrý den - většina fotografů nad Olympusem ohrnuje nos s tím, že "pokud zrcadlo, pak jedině Canon nebo Nikon". Je rozdíl opravdu tolik znát - nebo jsou to poudačky? ;-) Díky za odpověď.

    Lenka, 07.04.2010 | Reagovat

  • 196

    Avatar
    Reaguje na 195 | Dobrý den, samozřejmě ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.04.2010 | Reagovat

  • 195

    Avatar
    Dobrý den, pasuje objektiv 40-150mm E-420 i na E-520 ??

    Michajela, 05.04.2010 | Reagovat

  • 194

    Avatar
    Reaguje na 193 | Dobrý den, ano, hlavně při použití vyšších citlivostí.

    Luděk Bouška - Megapixel, 03.04.2010 | Reagovat

  • 193

    Avatar
    Dobrý den! Mám Oly WZ 5060, chci přejít na zrcadlovku. Bude velký rozdíl v kvalitě fotek s tímto fotoaparátem? Fotím přírodu, sport. Díky za odpověď.

    Karel, 02.04.2010 | Reagovat

  • 192

    Avatar
    Reaguje na 191 | Dobrý den, pokud jde o kvalitu fotek, jsou na tom E-420 a E-520 stejně. Výhodou E-520 je silnější akumulátor, trochu lepší ovládání a stabilizátor. Ten ale využijete především na statické objekty, na focení pohybu není stabilizátor potřeba.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.04.2010 | Reagovat

  • 191

    Avatar
    Dobrý den, uvažuje o koupi olympus E-420 nebo E-520. Nejsem žádný profík, fotím hlavně děti a rodinné akce. Ale chtěla bych kvalitní fotky. Děkuji za odpověď

    Renata K, 01.04.2010 | Reagovat

  • 190

    Avatar
    Reaguje na 189 | Dobrý den, o žádném omezení nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.03.2010 | Reagovat

  • 189

    Avatar
    Dobrý chtěl bych se zeptat jestli je u tohoto fotáku nějak omezena možnost využití karet compact flash. tím myslím jak max. kapacitní kartu do tohoto fotáku lze použít. díky

    Bobeš, 18.03.2010 | Reagovat

  • 188

    Avatar
    Reaguje na 186 | Dobrý den, vhodná je například http://www.megapixel.cz/lowepro-nova-140-aw?strank a=komentare. Viz má odpověď č. 173.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.03.2010 | Reagovat

  • 187

    Avatar
    Reaguje na 181 | Dobrý den, nejde to v plně automatickém režimu, například v režimech P, A, S, M to jde.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.03.2010 | Reagovat

  • 186

    Avatar
    Dobrý den, jakou brašnu by jste mi doporučil k této zrcadlovce? Díky moc

    Nika, 08.03.2010 | Reagovat

  • 185

    Avatar
    Reaguje na 184 | Dobrý den, pokud chcete fotit občas i makro, je asi trochu lepší set http://www.megapixel.cz/canon-eos-1000d-sigma-17-7 0-mm-4gb-karta-zdarma, protože dodávaný objektiv je dost univerzální a na občasné focení makra je vynikající. Pokud byste chtěl makroobjektiv k E-420, byl by to http://www.megapixel.cz/olympus-e-system-em-3535. Je jen na Vás jestli chcete jeden univerzální objektiv, a nebo sadu více objektivů. Makroobjektiv k Olympusu je opticky o něco výkonnější, než zmíněná Sigma.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.03.2010 | Reagovat

  • 184

    Avatar
    Dobrý den,chtěl jsem se zeptat nemůžu se rozhodnout mezi Canon 1000d +objektiv Sigma 17-70f2,8-4,5DC a tímto setem a jaký by jste mi doporučil objektiv na makro k tomuto setu.Fotím běžné fotky příroda,rodina občas makro jak se co zrovna naskytne. Děkuji za radu

    Jarda, 05.03.2010 | Reagovat

  • 183

    Avatar
    Reaguje na 182 | Dobrý den, žádné další rozdíly si neuvědomuju, jestli se Vám vyplatí připlatit 4000,- za výhody E-520 musím nechat na Vás, osobně mi ale tato nabídka E-420 přijde výhodnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.03.2010 | Reagovat

  • 182

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, chtěl bych si koupit svůj první fotoaparát (a hned DSLR, snad to zvládnu:-). Uvažuji o Olympusu E-420 nebo E520. Podle parametrů má navíc akorát stabilizaci obrazu (o které jste se zde vyjadřoval, že to zase není až taková výhoda, jak by se mohlo na první pohled zdát). Osahal jsem si je v obchodě a je pravda, že 520 se lépe drží, ale myslím, že na 420 bych si také zvykl, zase tak velké ruce nemám:-) Podle recenze nabízí 520 prý ještě pohotovější ovládání. Zajímal by mě tedy Váš názor, zda má cenu si připlatit 4000 jen za stabilizaci, úchop a jiné ovládání, nebo je rozdíl ještě nějaký jiný, o kterém nevím. Děkuji za odpověď.

    Libor, 04.03.2010 | Reagovat

  • 181

    Avatar
    dobrý den, koupil jsem si u vás Olympus E-420 v návodu je funkce Reset i Reset1 a2, ale po nastavení MENU záložka Nabídka snímání 1 po nastavení funkce "card setup" a posunu dolu to vždy skočí na funkci"picture mode" a vždy to přeskočí funkci na kterou se chci dostat a to je "custome reset" u všech ostatních funkcí ve všech typech záložek následují funkce za sebou jak je jejich pořadí. Proč se nemohu dostat na funkci RESET v čem je problém.

    Josef Šmejkal, 04.03.2010 | Reagovat

  • 180

    Avatar
    Reaguje na 179 | Dobrý den, ohniska na objektivech samozřejmě nejsou nijak přepočítána, světelnost objektivů je ve své třídě naprosto běžná. Optická kvalita je ale na slušné úrovni. Já bych rozhodně vybral tento E-420.

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.03.2010 | Reagovat

  • 179

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi nového digitálního fotoaparátu. Původně jsem měl v plánu počkat si na Fujifilm HS10, který se začne prodávat během pár dní za cenu kolem 10 000Kč. Teď jsem ale našel tuto DSLR za stejnou cenu (možná ještě nižší) i se dvěma objektivy. Právě ohledně těch objektivů bych měl dva dotazy: Ohnisková vzdálenost kratšího objektivu skutečně začíná na extrémně širokoúhlých 14mm, nebo se jedná jen o hodnotu, která není přepočítána k ekvivalentu k 35mm kinofilmu? Také mi přijde podezřelá světelnost obou objektivů. F3,5 respektive 4 až 5,6 se mi zdá poděkud vysoká, když uvážím, že např. kompakt Panasonic FZ38 má světelnost 2,8-4,4 a to má 18x zoom. Nicméně jsem četl diskuzi a lidé si tyto objektivy pochvalují, tak nevím. Každopádně jsem stále na vážkách zda jít do hight-endového kompaktu, nebo naopak do nejlevnější zrcadlovky. Prosím o radu:-) Děkuji za odpověď.

    Luboš, 03.03.2010 | Reagovat

  • 178

    Avatar
    Reaguje na 176 | E-520 má navíc stabilizátor, siulnější akumulátor a má také trochu lepší ovládání.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.03.2010 | Reagovat

  • 177

    Avatar
    Dobrý den, Budu reagovat na četné dotazy zájemců o první zrcadlovku a zda tento model olympusu. Koupil jsem si tento set jako svou první digitální zrcadlovku, než přejdu výš. Musím zkonstatovat, že je zde nabídnuto za málo peněz neuvěřitelné množství muziky. S fotoaparátem jsem maximálně spokojený, nabízí množství nadstandardních funkcí, které jinde platíte dost krvavě, objektivy jsou skutečně kvalitní, až s podivem v této cenové kategorii. Jediné s čím je trochu problém, focení v interiéru a za snížené viditelnosti, při nedostatku světla, ale toto je dáno nízkou světelností laciných objektivů. Za normálních podmínek jsou fotky excelentní. Čili mohu jako startovní zrcadlovku vřele doporučit.

    Zdeněk Bagin, 01.03.2010 | Reagovat

  • 176

    Avatar
    Děkuji, a v čem se liší přístroje E-420 a E-520 ?

    mira, 01.03.2010 | Reagovat

  • 175

    Avatar
    Reaguje na 174 | Dobrý den, kvalita fotek je na stejné úrovni.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.03.2010 | Reagovat

  • 174

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška. Jaký je prosím rozdíl mezi E-420 a E-52O, je rozdíl mezi kvalitou fotek ? Děkuji

    mira, 01.03.2010 | Reagovat

  • 172

    Avatar
    Reaguje na 171 | Dobrý den, E-420 je pro Vaše účely rozhodně vhodnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.03.2010 | Reagovat

  • 173

    Avatar
    Reaguje na 170 | Dobrý den, vhodná je například http://www.megapixel.cz/lowepro-nova-140-aw?strank a=komentare.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.03.2010 | Reagovat

  • 171

    Avatar
    Reaguje na 170 | Na focení závodů na kolech lyžích rodiny a zvířat stačí 420 nebo mi doporučíte jinou značku.A co kompakt s 26-30 násobným zom.Čemu by jste dal přednost .Ďěkuji preferuji rychlost.

    Pavel, 27.02.2010 | Reagovat

  • 170

    Avatar
    Dobrý den, mužete mi, prosím, poradit vhodnou brašnu pro tento kit? Děkuji

    MAREK, 27.02.2010 | Reagovat

  • 169

    Avatar
    Reaguje na 168 | Dobrý den, vzdálenost 100m je skutečně velmi značná (natož 300m) na to, abyste mohl zachytit nějaký detail. V této ceně mohu nabídnout objektiv http://www.megapixel.cz/olympus-ed-70-300-mm-f-4-0 -5-6, ale má relativně pomalejší ostření, takže se moc nehodí na focení sportu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.02.2010 | Reagovat

  • 168

    Avatar
    Reaguje na 167 | Jsem začátečník chci fotografovat přírodu vzdálená zvířata 100-300m a děti v pohybu sport co byste mi doporučil E 420 nebo něco lepšího do 15000kč.Kompakt asi nemá cenu s 26-30násobným zom.děkuji

    Pavel, 26.02.2010 | Reagovat

  • 167

    Avatar
    Reaguje na 166 | Dobrý den, ve všech ohledech je daleko lepší volbou tento set E-420.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.02.2010 | Reagovat

  • 166

    Avatar
    Dobrý den,prosím o radu jsem začínající fotograf a rozhoduji se mezi Olympus E-420 Power Double Zoom Kit + náhradní akumulátor zdarma! a nebo kompakt Digitální fotoaparát Olympus SP-590UZ + brašna DFV36 zdarma! a stále nevím který si vybrat aby splnil mé očekávání .Jde mi hlavne o foceni krajiny, prirody, obcasneho portretu a hlavně mé narozené dcery prosím mužete mi poradit jsem fotograf amatér.

    Vláďa, 23.02.2010 | Reagovat

  • 165

    Avatar
    Reaguje na 162 | Dobrý den, pokud jde o obrazovou kvalitu, je na tom o něco lépe 1000D, ale chybu neuděláte ani s jedním z nich.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.02.2010 | Reagovat

  • 164

    Avatar
    Reaguje na 163 | Dobrý den, E-420 je pro Vaše účely jednoznačně o dost lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.02.2010 | Reagovat

  • 163

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych poradit ohledně výběru nemohu se rozhodnout mezi Olympus E-420 a SONY CyberShot DSC-HX1. Bude to vlastně můj první opravdoví foťák. Chtěl bych se začít věnovat fotografování ale nevím který si vybrat...chtěl bych fotit sport ale i přírodu, lidi, tak nějak všechno...nebo je nějaká ještě lepší možnost volby v podobné ceně jako sou tyhle dva fotoaparáty? Děkuju :)

    Boudik, 17.02.2010 | Reagovat

  • 162

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se optat jaka zrcadlovka by byla lepší jestli Canon EOS 1000D + EF-s 18-55 + 75-300mm a nebo Olympus E-420 Power double zoom kit... D2kuji

    Martin Kazík, 17.02.2010 | Reagovat

  • 160

    Avatar
    Reaguje na 159 | Dobrý den, tyto objektivy jsou na tom o trochu lépe.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.02.2010 | Reagovat

  • 161

    Avatar
    Reaguje na 158 | Dobrý den, markantní rozdíly mezi nimi nejsou, v této ceně je E-420 jednoznačně nejvýhodnější varianta.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.02.2010 | Reagovat

  • 159

    Avatar
    Dobrý den, mě by zajímalo jaká je obrazová kvalita těchto objektivů ve srovnání s objektivy dodávané v setu k Canon EOS 1000D + EF-S 18-55 mm + 75-300mm, chápu že je jiné ohnisko, ale zajímá mne kresba objektivů.

    Mira, 16.02.2010 | Reagovat

  • 158

    Avatar
    Dobry den, zajimalo by mne, zda zacatecnik pozna opravdu markantni rozdil napr. mezi Olympus E-420, Nikon D3000 a Canon EOS 1000D. Jde mi hlavne o foceni krajiny, prirody, obcasneho portretu. Ostatni aktivity jako sport jen vyjimecne. Jsem celkem limitovan penezi a tech 10 tisic + - je pro me hranice. Verim ze mi postaci tento Olympus ale radeji se poradim s Vami. Myslite ze lepsi je tento set s dvema objektivi nebo napr Canon 1000D s jednim 18-55mm. Dekuji za odpoved

    Pavel Schroder, 16.02.2010 | Reagovat

  • 157

    Avatar
    Dobrý deň, ďakujem za odpoveď. Aj mne sa zdá z tých - prevažne kladných príspevkov - že E-420 bude pre takého amatéra,začiatočníka,aký som ja, hodný fotoaparát.

    ladislava, 15.02.2010 | Reagovat

  • 156

    Avatar
    Reaguje na 155 | Dobrý den, rozhodně ano! Je to nebe a dudy... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, 15.02.2010 | Reagovat

  • 155

    Avatar
    Doteraz mám kompakt Olympus SP-320. Celkove som spokojná s jeho výkonom, ale chcela by som si kúpiť zrkadlovku pre amatéra od Olympusu. Bola by dobrá kúpa E-420? Cenovo to vypadá dobre!

    ladislava, 13.02.2010 | Reagovat

  • 154

    Avatar
    Reaguje na 153 | Dobrý den, je mi líto, ale já také nevím, se kterým byste byl spokojen... potřebuju znát víc Vašich požadavků na to, abych mohl něco doporučit.

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.02.2010 | Reagovat

  • 153

    Avatar
    Dobrý den,mám Olympus E-500 a uvažuji o koupi ,ješte jednoho fotoaparátu ale nevím jakého... Fotím převážně makro... Dík za odpověd

    rezek, 12.02.2010 | Reagovat

  • 152

    Avatar
    Reaguje na 150 | Dobrý den, světelnost f3,5 nebo f4 je v této cenové kategorii naprosto běžná, neviděl bych v tom problém. Osobně bych vybral raději E-420 v tomto setu, oproti D60 nabízí víc možností.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.02.2010 | Reagovat

  • 151

    Avatar
    Dobrý dne, mám ješte jeden dotaz. Srovnávám si teďka Nikon D60 + AF-S 18-55mm F3.5-5.6 ED II G a Olympus E-420 Power Double Zoom Kit, připadají mi stejné. Který by byl lepší na krajinu, zvířata a lidi... obecné požadavky. Začínám se zrcadlovkama..

    Martin Kazík, 06.02.2010 | Reagovat

  • 150

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se optat. Chci začít se zrcadlovkami. Když jsem procházel diskuze, tak mi Olympus E-420 docela přišel v hod, jak cenou tak funkcemi. Ale pak jsem si přečetl na vašich stránkách o světelnosti objektivu a jsem trochu mimo. Jak to teda je? 1. objektiv 14-42 mm F 3,5-5,6, 2. objektiv 40-150 mm F 4-5,6. Není to moc F3,5 a F4? Popřípadě jsem uvažoval o nějakém ultrazoomu tak do 10.000 Kč. Hlavně bych fotil zvířata, krajinu a sem tam lidi... Děkuji za odpověď.

    Martin Kazík, 06.02.2010 | Reagovat

  • 149

    Avatar
    Reaguje na 148 | Dobrý den, blesk musí mít patici pro Olympus nebo Panasonic. Nejvýhodnější mi přijde http://www.megapixel.cz/olympus-blesk-fl-36r, žádnou alternativu bohužel v nabídce nemáme.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.02.2010 | Reagovat

  • 148

    Avatar
    Dobrý den, v E-420 používám Paměťovou karta Apacer CompactFlash PHOTO STENO III 4GB High-Speed CF (average 133x) s těmito parametry : Druh: Compact Flash Kapacita: 4096 MB Rychlost čtení: 20 MB/s Rychlost zápisu:12 MB/s A vše funguje oki. A za tu cenu 444,-kč. Ale chtěl bych se zeptat na nějaký alternativní levnější blesk, případně jaký konektor vlastně má mít? Předem díky za radu.

    Pepa, 01.02.2010 | Reagovat

  • 147

    Avatar
    Reaguje na 146 | Dobrý den, E-420 samozřejmě můžete použít i pro focení pohybu a v této ceně asi nenajdeme nic lepšího.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.02.2010 | Reagovat

  • 146

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi této zdrcadlovky, byla by to má první, ale nevím, jestli by stačila na mé focení. Chtěla bych fotit především psí sporty, psy v přírodě, zvířata... Jakou byste mi doporučil zrcadlovku..? Jsem studentka, takže hodně u mě záleží na ceně... Moc děkuji za odpověď.

    Veronika Šimonová, 31.01.2010 | Reagovat

  • 145

    Avatar
    Reaguje na 144 | Dobrý den, ano, máte pravdu. Elektronická stabilizace je významně na úkor kvality a nedá se považovat za stabilizátor v pravém smyslu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.01.2010 | Reagovat

  • 144

    Avatar
    Dobry den, i kdyz je zde napsano, ze E-420 nema stabilizator, na strankach olympusu je tomu jinak. Zde se primo zabyvaji touto otazkou http://www.olympus.co.jp/en/support/imsg/digicamera/qa/products/e420/index.cfm#004 ... zajimalo by me, jak moc muze takovyto system "elektronicke" stabilizace byt efektivni - zda je vubec pouzitelny. Automaticke zvyseni ISO a zrychleni uzaverky pravdepodobne povede (zvlaste pak v situacich s malem svetla, kde to doporucuji) k mnohem vetsim fragmentum, nebo se mylim? Dekuji

    Sandro, 28.01.2010 | Reagovat

  • 143

    Avatar
    Reaguje na 142 | Dobrý den, ano, jde použít.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.01.2010 | Reagovat

  • 142

    Avatar
    Dobrý podvečer,lze v teto zrcadlovce použít kartu A-Data CF speedy 8GB? díky za odpověď

    Bob, 27.01.2010 | Reagovat

  • 141

    Avatar
    Reaguje na 139 | Dobrý den, vhodné jsou obě uvedené.

    Reaguje na 140 | Pokud vím, není určen pro digitální fotoaparáty, takže bych to raději neriskoval. Může dojít k poškození foťáku.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.01.2010 | Reagovat

  • 140

    Avatar
    Dobrý den mohu k tomuto aparátu použít blesk Metz 30B3? Děkuji

    Petr, 26.01.2010 | Reagovat

  • 139

    Avatar
    Dobrý den,chtěl bych se zeptat ,která paměťová karta by byla vhodnější do této zrcadlovky, jestli CompactFlash Card -Kingston 4GB nebo 8GB.Nebo radši úplně jinou? Děkuji.

    Petr, 26.01.2010 | Reagovat

  • 138

    Avatar
    Reaguje na 137 | Dobrý den, 1000D je obrazově o trošku lepší, než E-420, ale je také o dost dražší. E-420 je navíc vybaven dvěma poměrně slušnými objektivy. Osobně bych tento set doporučil jako zlatou střední cestu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.01.2010 | Reagovat

  • 137

    Avatar
    Dobrý den, chci foťák na focení počasí. Rozhoduji se mezi Olympus E-420 Double zoom kit, Cannon powerShot SX1 IS a Cannon EOS 1000D. Jaký je lepší?

    Vlasta, 25.01.2010 | Reagovat

  • 136

    Avatar
    Reaguje na 135 | Dobrý den, pokud má objektiv bajonet Olympus 4/3, tak ano, půjde použít. Stabilizátorem je vybaven třeba objektiv http://www.megapixel.cz/leica-d-vario-elmarit-14-5 0-mm-f-2-8-3-5-asph.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.01.2010 | Reagovat

  • 135

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda lze k tomuto fotoaparátu připojit nějaký objektiv se stabilizací (Sigma, Tamron atd.), budu k tomu potřebovat nějakou redukci?

    M. Prajzler, 22.01.2010 | Reagovat

  • 134

    Avatar
    Reaguje na 133 | Dobrý den, ostření je stejné, rozdíl je hlavně v tom stabilizátoru, ovládání a výdrži akumulátoru. Kvalita fotek je také stejná. Trochu výhodnější mi přijde set E-420.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.01.2010 | Reagovat

  • 133

    Avatar
    Dekuji za odpoved, jeste mam vsak dotaz k porovnani tohoto setu s Olympus E-520 Double Zoom Kit. Je uzitna hodnota E-520 o tolik vetsi (zejmena ostreni a stabilizace), ze se vyplati obetovat baterku, hmotnost a 4 tis. navic? Zdravim a dekuji.

    j.semerak, 19.01.2010 | Reagovat

  • 132

    Avatar
    Reaguje na 129 | Dobrý den, E-420 je vhodná samozřejmě i pro pokročilé fotografy, nic důležitého zde nechybí. Kompatibilní objektivy nabízí jak Olympus, tak Panasonic. Ale také třeba Sigma, ale musí mít bajonet 4/3 systému. Pokud jde o srovnání s http://www.megapixel.cz/canon-eos-1000d-sigma-17-7 0-mm-4gb-karta-zdarma, vychází Canon o trochu lépe, ale rozdíl v kvalitě není takový, jako rozdíl v ceně.

    Reaguje na 128 | S E-420 si rozhodně o dost pomůžete, ale na makro budete potřebovat speciální makroobjektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, 18.01.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím