Olympus E-520 tělo Komentáře k Olympus E-520 tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (93 - 1)

  • 93

    Maxant

    Reaguje na (92) | Dobrý den, no to se odvíjí od toho jaký režim máte nastavený. Krom automatického lze ovládat tlačítkem na levé straně vrchní čísti aparátu je tlačítko se symbolem blesku a jedním z otočných voličů měníte nastavení. Návod strana 68, a funkce v režimech strana 4.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.02.2016 | Reagovat

  • 92

    Avatar

    Dobry den, potrebuju pomoc! Jak vypnu automaticky blesk?

    Petra hilmarova, 18.02.2016 | Reagovat

  • 91

    Michalík

    Reaguje na (90) | Dobrý den, čip nemá s počtem snímků nic společného. U fotoaparátů je to ovlivněto závěrkou fotoaparátu. Ta zpravidla vydrží kolem 100 až 120 tisíc snímků, takže zatím bych neviděl 17 tisíc jako problém. Maximum říct nejde, prfotože závěrky jsou testovány na určitý počet cyklů ale v praxi jej pak zpravidla překonají. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 03.04.2014 | Reagovat

  • 90

    Avatar

    Dobrý den, prosím o radu. Kolik je celkové maximum snímků na čipu Olympus E 520. Mám nafoceno 17790 cvaků. Uvažuji o sehnání ještě jednoho E 520, tak nevím jestli je už na čase. Díky Ivana

    Ivana Valešová, 02.04.2014 | Reagovat

  • 89

    Bouška

    Reaguje na 88 | Dobrý den, stav baterie bohužel zjistit nejde a čas najdete asi jedině u vyfocené fotky, případně v nastavení hodin.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.08.2011 | Reagovat

  • 88

    Avatar

    Dobrý den, prosím vás o radu zda si ještě budete pamatovat u tohoto foťáku e-520, jestli jde nějakým způsobem zjistit míra nabití baterie a druhá věc je zda na foťáku zjistím aktuální čas. Myslím tím hodiny. nějak jsem to nikde nenašel. Děkuji za odpověď

    ro.meo, 26.08.2011 | Reagovat

  • 87

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.11.2010 | Reagovat

  • 86

    Avatar
    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda k Olympusu E-520 mohu použít i objektiv od jiné značky, než jen od Olympusu? Předem děkuju

    Tereza, 12.11.2010 | Reagovat

  • 85

    Bouška
    Reaguje na 84 | Dobrý den, v obou případech můžete použít polarizační filtr. K setovému objektivu je vhodný http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni -filtr-58-mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.02.2010 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    Dobrý den,mám již rok olympus E-520,chtěl bych od Vás doporučit filtry,jednak na zvýraznění mraků-oblohy(barev),a také pro efekt s vodopády,a vodou-která je zamlžená,až jako by se z ní kouřilo.je to těžké na popsání,snad z toho pochopíte oč mi šlo..Děkuji za odpověd a přeji pěkný den H.H.

    Hanuš Jan, 04.02.2010 | Reagovat

  • 83

    Bouška
    Reaguje na 82 | Dobrý den, výhodou E-520 je skvělé vybavení funkcemi a velmi slušné objektivy už v základu. Pokud jde hlavně k co nejlepší kvalitu fotek, tak bych doporučil asi Canon EOS 1000D.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.10.2009 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    Dobrý den chtěl jsem se zeptat jsou lidé kteří mě od olympusu odrazují, chtěl bych mou první zrcadlovku a rozhoduju se mezi E520 , Canon Eos 1000D, Pentax K-X. a možná sony A350 ale to už je na mě dost drahý. děkuji.

    Michal, 25.10.2009 | Reagovat

  • 81

    Bouška
    Reaguje na 80 | Dobrý den, E-520 je vhodný, doporučil bych set http://www.megapixel.cz/olympus-e-520-double-zoom- kit-kopie-cz, obsahuje i teleobjektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.10.2009 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Dobry den, fotím často fotky z blízka hlavně na rybářských výpravách (úlovky atd), jde mi tedy o to aby byly fotky hlavně barevně co nejlepší. Fotím často ale i v noci nebo za šera. Doporučil by jste mi E520 nebo spíše nějakou jinou zrcadlovku, popř. jaký objektiv by byl k tomu nejlepší? Díky za odpověď.

    Vašek, 18.10.2009 | Reagovat

  • 79

    Bouška
    Reaguje na 78 | Dobrý den, E-520 je samozřejmě nejlepší díky stabilizátoru, ale v této ceně bych asi vybral set http://www.megapixel.cz/olympus-e-420-power-double -zoom-kit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.10.2009 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    Dobrý den, prosím vás o radu, zvažuji koupi svého prvního zrcadla, jsem finančně omezena asi + - 10 tisíci, mám v úvahu se věnovat především umělecké fotografii, módě, fotky lidí především v exteriérech. Zvažuji Olympus E-420, a nebo E-520 jelikož má stabilizátor, myslíte,že by mi stačil s tímto objektivem 14-42m? A nebo bude dostatečná EVF a pokud ano, budu ráda za váš typ a doporučení značky :) Děkuji Vám.

    Janka, 08.10.2009 | Reagovat

  • 77

    Bouška
    Reaguje na 76 | Dobrý den, RAW jsou nezpracovaná obrazová data, která umí zobrazit jen speciální software. Pro zobrazení na běžných zařízeních je třeba snímky převést do nějakého běžného formátu, třeba JPEG.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.10.2009 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    Dobrý den prosím vás když fotim ve formátu RAWE tak se mi programu olympus masters2 fotografie bez problému zobrazí ale pokud si je chci prohlídnout třeba na vypáleném dvd nebo na jiném počítači který nemá olympus masters tak nejdou zobrazit.Poradte kde asi dělam chybu. Děkuji

    Petr , 30.09.2009 | Reagovat

  • 75

    Bouška
    Reaguje na 74 | Dobrý den, neměl by to být problém.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.09.2009 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    Je možné použít paměť. kartu SDHC s adaptérem CF karty na SD např. DeLock? Děkuji

    jiří, 03.09.2009 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Reaguje na 72 | Takže s každou zrcadlovkou se "cvaká"...Díky

    Jirka, 27.08.2009 | Reagovat

  • 72

    Bouška
    Reaguje na 71 | Dobrý den, to bohužel nejde. Závěrka je mechanická a při své činnosti zvuk vydává sama mo sobě. Nejedná se tedy o nějakou "simulaci", kterou je možno vypnout.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.08.2009 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Dobrý den,měl bych jednu prosbu,která sem ani tak moc nepatří,ale....Kde se dá vypnout v nastavení zvuk cvaknutí závěrky?Nebo to nejde?Nemůžu to nikde najít.Vadí mi to hlavně při sériovém snímání:-)Je to dotaz i na majitele této zrcadlovky,poradí mi někdo?Děkuju za odpověď

    Jirka, 26.08.2009 | Reagovat

  • 70

    Bouška
    Reaguje na 69 | Dobrý den, občas se objeví na prodejnách, ale momentálně bohužel není.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.08.2009 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Dobrý den, dá se na tento fotoaparát koupit náhradní krytka sáněk blesku? Děkuji za odpověď.

    tomáš, 24.08.2009 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Děkuji za Váš názor. Přeji mnoho úspěchů.

    Tom, 22.08.2009 | Reagovat

  • 67

    Bouška
    Reaguje na 66 | Dobrý den, E-620 je daleko vybavenější a poskytuje i o něco lepší výsledky.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.08.2009 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Dobrý den, rád bych se zeptal, jestli máte nejaké zkušenosti při srovnání Olympusu E 520 a E 620. Rozdíl je deset tisíc, základní skla jsou stejná. Co byste volil? Nebo byste sáhnul raději po Penu? Fotím především krajinu a noční město. Předem děkuji za radu.

    Tom, 21.08.2009 | Reagovat

  • 65

    Bouška
    Reaguje na 64 | Dobrý den, já bych bral určitě Zuiko 50-200/2.8-3.5.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.06.2009 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško, jaký objektiv k tomuto tělu E-520 můžete doporučit, mám na výběr z těchto dvou: Profi Zuiko 50-200/2.8-3.5 (non SWD) nebo SIGMA 70-200/2,8 APO EX DG MACRO II HSM / OLYMPUS (sport) S pozdravem Roman

    Roman Kurajský, 03.06.2009 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Dobrý deň,ďakujem za radu,ale ja už vlastním E-500 v kite a tak som chcel druhý foták z dlhším ohniskom a stabilizátorom.

    Jožo, 20.04.2009 | Reagovat

  • 62

    Bouška
    Reaguje na 61 | Dobrý den, cenu těla vidíte zde a cena objektivu je zde http://www.megapixel.cz/olympus-ed-70-300-mm-f-4-0 -5-6. Výhodněji Vás tedy vyjde set http://www.megapixel.cz/olympus-e-520-tele-double- zoom-kit, kde dostanete ještě základní objektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.04.2009 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Dobrý deň,mám skromný dotaz.Koľko by stál u Vás Olympus E-520+objektív Olympus E-system EZ 7030.

    Jožo, 20.04.2009 | Reagovat

  • 60

    Bouška
    Reaguje na 59 | Dobrý den, vhodná je například Padova 21 http://www.megapixel.cz/vanguard-padova-21.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.04.2009 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Dobrý den, můžete mi prosím poradit vhodnou brašnu pro E-520 + EZ-1260 + EZ-7030? Děkuji.

    Pavel Polák, 01.04.2009 | Reagovat

  • 58

    Bouška
    Reaguje na 56 | Dobrý den, myslím si, že pro Vaše účely bude vhodnější E-520, myslím si, že využijete výhod menšího snímače. Pokud jde o obrazovou kvalitu, jsou oba srovnatelné, E-520 možná nepatrně lepší. Na druhou stranu výhodou A350 je vyklápěcí displej, který se při focení makra také může hodit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.03.2009 | Reagovat

  • 57

    Bouška
    Reaguje na 56 | Dobrý den, myslím si, že pro Vaše účely bude vhodnější E-520, myslím si, že využijete výhod menšího snímače. Pokud jde o obrazovou kvalitu, jsou oba srovnatelné, E-520 možná nepatrně lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.03.2009 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    zdravim pane Bouška, rozhoduji se mezi sony alfa350 18-70dt a olympusem e520 14-42mm, ktery je lepši co se tyce obrazove kvality. Co je v tomto pripade lepsi CMOS snimac ale mensi od olympusu nebo CCD snimac ale vetsi od sony... a kdyz tak srovnani tech dvou objektivu setovych. predem diky za odpoved. fotim makro, krajinky, psy...

    vito, 25.03.2009 | Reagovat

  • 55

    Bouška
    Reaguje na 53 | Dobrý den, pokud vím, tak ne.

    Reaguje na 54 | Na displej se dá použít jakákoliv fólie, vybrat si můžete zde http://www.megapixel.cz/folie.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.03.2009 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Ahoj,mela bych dotaz.kde muzu sehnat nahradni kryci folii na displey E-520.Nikde ji nemaji.dekuji.

    anet, 22.03.2009 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    chci se zepdat jestli tenhle mazlíček umí taky fotit ve formátu 2:3. Děkuju.

    P@jýn, 22.03.2009 | Reagovat

  • 52

    Bouška
    Reaguje na 51 | Dobrý den, E-510 bohužel neumožňuje zaostření na poloviční namáčknutí spouště při použití režimu LiveView. To umožňuje až novější E-520.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.03.2009 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na E-510, včera jsem si ho konečně koupil a zkoušel a zkoušel, zatím ho nemůžu porovnat s mojí původní Sony A300, uvidíme časem, zatím si jen zvyknout na jiné ovládání. Ale na co pořád nemůžu přijít je, jak se dá zaostřit namáčknutím spouště když používám displej a ne hledáček, vždy mám obraz rozostřený a až po úplném domáčknutí spouště si zaostří a vyfotí, mohl byste mi někdo prosím poradit? Děkuju moc.

    Jiří, 19.03.2009 | Reagovat

  • 50

    Bouška
    Reaguje na 49 | Dobrý den, velmi dobré ukázky s možností porovnání jsou na http://www.imaging-resource.com/IMCOMP/COMPS01.HTM.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.03.2009 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Dobrý den! nebylo by možné dodat k Oly aparátům fotky při ISO 800 a 1600? děkuji, nebo alepoň nejaký solidní net. odkaz... Dobré svetlo a bohatý " kšeft"!

    StandaR, 06.03.2009 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Reaguje na 47 | Souhlasím s váma,vlastním E-520 a je to super přístroj!!!!

    Mates, 05.03.2009 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Reaguje na 46 | Mám Olympus 510 a můžu říct že fotí velice dobře.Je plně srovnatelný s ostatními značkami.Stačí se s ním naučit fotit.

    Petr, 16.02.2009 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Měl jsem Oly 510 a byl jsem naprosto zklamán šumem, barevným podáním a vyvážením bílé a dynamickým rozsahem i kontrastem snímků, že označení DSLR mi připadne trochu nadnesené pro tyhle Olympusy.. Milion funkcí, ale snímky mizerie. Nikon D řada nebo Canony, ale i Pentaxy K jsou zcela někde jinde..

    Milan, 11.02.2009 | Reagovat

  • 45

    Bouška
    Reaguje na 44 | Dobrý den, tento objektiv bohužel není v nabídce s bajonetem pro Olympus, takže použít nejde. Kresebně vynikající je http://www.megapixel.cz/olympus-e-system-em-p5020.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.02.2009 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat, zda objektiv Sigma AF 50 mm / 1.4 DG EX HSM jde použít na tento Oly 520, příp. který stejně kvalitní co se týká kresby byste doporučil. Děkuji.pp

    pavel, 11.02.2009 | Reagovat

  • 43

    Bouška
    Reaguje na 42 | Dobrý den, ano, jsem si jist. Olympus má daleko menší snímač, než je kinofilmové políčko, díky čemuž mají objektivy daleko menší úhel záběru. Koeficient úhlu záběru (tedy ohniska) pro přepočet na kinofilm je právě 2x.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.01.2009 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Reaguje na 41 | aha, tak to jsem zmaten, jste si jist, ze kdyz nasadim muj Olympus objektiv s ohniskovejma vzdalenostma 70-210 na kinofilm na digital E-520, tak z toho budu mit 140-420? Jeste jednou dik. O.M.

    Ondrej Mihola, 08.01.2009 | Reagovat

  • 41

    Bouška
    Reaguje na 40 | Dobrý den, ano, při použití OM redukce je samozřejmě možné pouze manuální ostření. Ohnisková vzdálenost se ale zdvojnásobí, takže například z objektivu 70-210 budete mít po nasazení na E-520 jakoby objektiv 140-420mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.01.2009 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Reaguje na 39 | Dekuji, jeste doplnujici otazka, existuji nejaka omezeni tykajici se napr. automatickeho ostreni pri pouziti vyse zminenych objektivu s redukci na E-520? A jak se zmeni ohniskova vzdalenost techto objektivu, na polovinu? (napr. 70-210mm odpovida 35-105mm?)diky, spranim pekneho dne O.M.

    Ondrej Mihola, 07.01.2009 | Reagovat

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 38 | Dobrý den, ano, je to http://www.megapixel.cz/olympus-e-system-mf-1.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.01.2009 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobry den, mam doma uz skoro 10 let Olympus s objektivy Olympus 35-70mm, 1:3,5-4,5 PF a 70-210mm se steknou svetelnosti. Chci se zeptat, zda jsou tyto pomerne kvalitni objektivy pouzitelne u E-520. existuje nejaka redukce? Diky Ondrej M.

    Ondrej Mihola, 06.01.2009 | Reagovat

  • 37

    Bouška
    Reaguje na 36 | Dobrý den, ano, použít se dá, vhodný by byl set http://www.megapixel.cz/olympus-e-520-double-zoom- kit-blesk-fl-36.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.12.2008 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobry den, neprve se chci zeptat jestli se tento fotak hodi na foceni sportu(motokros a cyklo) a prirody.A dale pak jaky objektiv je na tyto zabery nejvhodnejsi?Nejradeji bych totiz vysel jen s jednim.Dekuji za jakoukoliv radu, jsem zacatecnik

    Marklik, 28.12.2008 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Pane Bouška, opravdu Vám mnohokrát děkuji za Vaši odbornou radu. Jste velmi laskav a přeji Vám mnoho zdadru, hodně spokojených zákazníků a dobré světlo.

    Tom Tom, 18.11.2008 | Reagovat

  • 34

    Bouška
    Reaguje na 33 | Dobrý den, pokud jde o rozměry, je E-520 asi skutečně nejlepší. Obrazově je na tom nejlépe asi 450D a nabídkou funkcí také, když dokoupíte velmi univerzální objektiv http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-2-8-4-5-dc-mac ro, můžete celkem dobře fotit i makro.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.11.2008 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško, obracím se na Vás s žádostí o radu. Již delší dobu pošilhávám po nějaké zrcadlovce a tak jsem si na Vás připravil jednu otázečku. Líbil se mi Oly 420 se seťákem kvůli tomu, že je malý. Já moc rád lyžuju a často jezdím do Dolomit a tak bych jej tam mohl hodně využívat. Pak jsem ale zjistil, že je Oly 520 podstatně kvalitnější. Tak jsem byl rozhodnut pro 520 se seťákem. Ale pak se vyrojil Canon 450 se seťákem, Nikon D 60 se seťákem, pak Pentax D 200 a Km. Můžete prosím opravdu fundovaně poradit, jakému fotoaparátu byste dal přednost a proč? Rád fotím krajinu a makro ke kterému bych si později zakoupil makrobjektiv. Přeji vše dobré a předem děkuji za odbornou radu.

    tom tom, 18.11.2008 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den, mám E-520 a 12-60 ... vše je super, jen při focení z vestavěným bleskem je na fotkách - do ohniska +/- 30 vidět stín od objektivu!!! Pokud přemýšlíte o této kombinaci, zapřemýšlejte o externím blesku. Zdravím Honza

    chans, 08.11.2008 | Reagovat

  • 31

    Bouška
    Reaguje na 30 | Myslím si, že s http://www.megapixel.cz/nikon-d80-18-135 rozhodně chybu neuděláte.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.09.2008 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Hm...děkuji za informaci...to není moc potěšující. Rozhoduji se mezi Canon 450, Olympus 520 a Nikon D80. Olympus má stabilizaci a živý náhled, Nikon s objektivem 18-135 je super. Každopádně chci nějaký kompaktnější "zoom" objektiv typu 18-135. Co tedy doporučíte ?? Díky.

    Marek, 24.09.2008 | Reagovat

  • 29

    Bouška
    Reaguje na 28 | Dobrý den, moc jich bohužel není, ale třeba http://www.megapixel.cz/objektivy-zoom?leica=1.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.09.2008 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaké jiné "zoomové" objektivy je možné pro 520 použít...myslím kromě Olympus. Díky. Marek

    Marek, 23.09.2008 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 25 | Dobrý den, v ceně do 15000 je asi nejzajímavější nabídka http://www.megapixel.cz/olympus-e-510-dz-kit. Ovládání je jednak pomocí tlačítek, ale také kruhovým voličem. Posuzování šumu je dost subjektivní, někomu vadí a někomu ne, takže od jaké citlivosti působí rušivě je dost individuální. Osobně mi začíná vadit na ISO 800 (u Olympusu). Poměr stran se u fotky měnit nedá, za moc velkou nevýhodu bych to nepovažoval.

    Reaguje na 26 | Ano, podporuje i rychlé karty ale jejich rychlost bohužel nebývá plně využita. Myslím si, že pro běžné focení stačí i Ultra II.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.09.2008 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Dobrý den, je možné do E-520 použít kartu CompactFlash typu III nebo IV (např. Sandisk CF Extreme III 8GB). V případě, že ano, využil by přístroj 2x větší rychlost přenosu? Stojí za to si pořizovat dražší CF III nebo o třetinu levnější CF II? Děkuji.

    Radek, 17.09.2008 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na zrcadlovky Olympus, Canon a Nikon v ceně 9-15 tisíc. Kterou značku vy preferujete? Dále pak na to jak je možno manuálně ovládat clonu u E-520 (pouze křížovým ovladačem nebo i nějakou páčkou), při jakém ISO se u E-520 projevuje šum, jak je možno manuálně zaostřit a jestli lze změnit poměr stran z 4:3 na 3:2 (pokud ne je to velká nevýhoda?). Děkuji za odpověď

    Pavel, 16.09.2008 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Ešte raz ĎAKUJEM PEKNE

    Igor, 16.09.2008 | Reagovat

  • 23

    Bouška
    Reaguje na 22 | Dobrý den, určitě daleko raději E-520. Objektiv 17-45 je nejzákladnějšíz celé nabídky Olympusu, hodí se pro velmi nenáročné využití. O mnoho výkonnější je http://www.megapixel.cz/olympus-e-system-ez-1454.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.09.2008 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý deň. Môžete mi poraďiť? E-1 alebo E-520. Univerzalný objektív a načo sa hodí Zuiko 17.5-45. Ďakujem.

    Igor, 16.09.2008 | Reagovat

  • 21

    Bouška
    Reaguje na 20 | Dobrý den, pokud jde o šum při horším světle, je na tom v této kategorii asi nejlépe Canon EOS 450D, velmi dobře na tom je i Nikon D60 a nebo Pentax K200D.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.08.2008 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Dobrý den, poohlížím se po své první pravé zrcadlovce, momentálně používám "falešnou" :-) tento fotoaparát mě zaujal a chtěl jsem se zeptat, jak se s ním fotí v horších světelných podmínkách (divadlo, vlese za šera, v místnosti) a to bez použití blesku. Proto by mě zajímalo, jestli je použitelný rozsah ISO bez znatelného šumu, zda má pomocnou AF lampu (stabilizátor obrazu v těle se mi jeví jako +). Pak by mě zajímalo, jak je na tom setový objektiv pro 55mm nebo jestli je výhodnější koupit jen tělo a zvlášť objektiv. Jestli ano, jaký? Nebo by bylo lepší pořídit starší oceněnou a chválenou 510 a třeba s double setem? Nebo by jste mi doporučil úplně jinou značku pro tyto světelné podmínky? :-) Děkuji za reakci Hezký den všem

    Luky, 24.08.2008 | Reagovat

  • 19

    Bouška
    Reaguje na 18 | Důležité... snad ani ne, ale je to rozhodně příjemné a v některých situacích může pomoci.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.07.2008 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Pane Bouška moc Vám děkuji:ještě by mě zajímalo jestli je u zrcadlovek důležitý stabilizátor obrazu.Děkuji

    Roman Balák, 15.07.2008 | Reagovat

  • 17

    Bouška
    Reaguje na 15, 16 | Dobrý den, pokud jde o obrazovou kvalitu, je na tom nejlépe 40D, ale kdybych měl vybrat přístroj, který toho nabízí nejvíc, je to z tohoto výběru určitě E-3.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.07.2008 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Dodatek k dotazu 15. Jak je na tom prosím ještě Olympus E - 3. Děkuji

    Roman Balák, 14.07.2008 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobrý den. Pane Bouška chtěl bych se Vás zeptat na Váš názor. Zajímají mě tyto fotoaparáty. Canon EOS 40D Canon EOS 450D Olympus E-520. Nevím jaký si mám koupit.Bude to moje první zrdcadlovka a možná i poslední. Zajímá mě hlavně obsluha a kvalita snímku. Předem moc děkuji.

    Roman Balák, 14.07.2008 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, jsou to jen naprosté maličkosti. Velikost displeje, trochu vylepšené vyvážení bílé, možnost bezdrátového odpalování systémových blesků, face detection, ... Ale nic podstatného v rozdílech nenajdeme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.07.2008 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Mám E-510.Som s ním veľmi spokojný.Prezeral som si parametre E-520.Neviem,či som niečo prehliadol.Čím sa líšia?

    revicky, 10.07.2008 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Dobrý den, určitě vhodnější jsou CF karty.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.07.2008 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dobry den. Ktere paměťove karty jsou vhodnějši bezproblemove a levnějši do tohoto přistroje, dozvěděl jsem se že s xD kartami jsou jiste problemy je tomu tak. Děkuji Karel

    Karel Smyček, 09.07.2008 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Reaguje na 8 | Dle mého soudu se to spíše vyplatí, vylepšení na 520 je celá řada, stačí se podívat na dostupné recenze, naposledy DigiFoto, kde je E 420 v kitu s palačinkou.E 520 je v cenové relaci a ve třídě jasně nejlepší volba.

    fakir.h, 13.06.2008 | Reagovat

  • 9

    Bouška
    Reaguje na 8 | Dobrý den, osobně si myslím, že se to v žádném případě nevyplatí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.06.2008 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Dobrý den, má cenu přejít z E-510 na E-520? V digifoto (u recenze na E-420)jsem četl, že se mělo zlepšit nastavení bílé a dynamický rozsah, zvláště u světlých partií.

    DB, 05.06.2008 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Reaguje na 6 | Informaci jsem mněl od jednoho prodejce fotoaparátů,ale zřejmě se trošku zmýlil.Tak se omlouvám.

    Harry, 28.05.2008 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Já jsem někde četl ze cena těla bude 17 000kč, odkud tu informaci máš?

    Radek, 26.05.2008 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Cena těla bude okolo 13 000,-kč

    Harry, 24.05.2008 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    O tento foťák bych jevil také veliký zájem,ale bojím se že cena do 10 tisíc je hodně optimistická.

    Rooney, 22.05.2008 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Také by mě zajíma cenovka... má to vyjít někdy v červnu :-) tak se brzy dočkáme.

    jožka, 17.05.2008 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, nás by cena také zajímala, ale zatím ji neznáme. Zveřejníme ji samozřejmě hned, jak se ji dozvíme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.05.2008 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Reaguje na 1 | Zajímala by mne cena zoom objektivu 9-18 mm eq. 18-36 kinofilmu. To vypadá na slušný rozsah na krajiny, kdyby se to vešlo do 10 tis. bylo by to OK.

    David, 15.05.2008 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím