Olympus PEN E-PL6 tělo + blesk FL-LM1 Komentáře k Olympus PEN E-PL6 tělo + blesk FL-LM1

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (40 - 1)

  • 40

    Křížek

    Reaguje na (39) | Dobrý den, toto by mělo fungovat. Případně Trigmaster II bez kabelu. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 20.03.2017 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Dobrý den, Má tento fotoaparát IR ovládání ML-LR nebo kabelový ovládání MC-DC1?

    Tom Stoklasa, 19.03.2017 | Reagovat

  • 38

    Křížek

    Reaguje na (37) | Dobrý den, bohužel, máme jen takové sady, které naleznete pod produktem v sekci "Zvýhodněné sady". Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 06.03.2017 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Vážení, máte-li a co by stála PL-6 s Pencake objektivem? Děkuji, C. Haškovec

    Cedrik Haškovec, 03.03.2017 | Reagovat

  • 36

    Křížek

    Dobrý den, pokud vím, tak nikoliv. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 21.11.2016 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Dobrý Den,Chci se zeptat na jednu otázku...Jde zapojit do tohoto kompaktního fotoaparátu externí mikrofon ?

    Jan Špringer, 20.11.2016 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Nepíšte "telo", keď už sa samotné telo kúpiť nedá a zrejme ani nikdy kúpiť nebude dať :-( :-)

    Jano, 22.10.2016 | Reagovat

  • 33

    Křížek

    Dobrý den, je to nějaká fáma. Na fotoaparátu lze nastavit max 999 snímků dle výrobce. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 12.09.2016 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Dobry den, mel bych zajem si tento fotoaparat koupit jako druhe telo k OMDcku pro nataceni casosberu. Na internetu jsou diskuze kde pisou, ze je mozne pri casosberu nastavit jen 99 snimku. Prijde mi to dost divne jelikoz na strankach Olympusu uvadeji ze tento model casosbery umi http://www.mujolympus.cz/blog/tipy-a-triky/7/jak-na-casosberne-snimani (samozrejme pokud to je 99 sniku tak je to nesmysl) je to opravdu tak nebo je to nejaka mylna informace? V pripade ze tomu tak opravdu je je na tom tedy lepe alespon pen-7 ale to uz je cenove mozna lepsi zvolit OMD EM10. Diky hezky den

    Jan Hrubý, 09.09.2016 | Reagovat

  • 31

    Křížek

    Dobrý den, pořád mi na tom vychází nejlépe GF7. EOS M10 nemá stabilizaci v těle, ale využívá stabilizace na objektivech. S kapacitou akumulátorů je to u těchto přístrojů zkrátka jinak než u zrcadlovek. a5000 ji má sice nejlepší, někde kolem 400 snímků, ale stejně je dle mého názoru lepší mít 1 či 2 náhradní baterie. Rozměrově jsou všechny fotoaparáty téměř stejné. U sériového snímání záleží na aplikaci, na co budete fotoaparát používat. Osobně bych to pro normální focení příliš neřešil. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 03.08.2016 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Dobrý den, Dan Maxant u komentářů k Sony A5000 reaguje na (24) | ... osobně bych vybral Epl6, má patici na blesk, je rychlejší. Obrazová kvalita je dobrá. Je tedy pravda, že A5000 není tak dobrý jako GF6, GF7 a E-PL6, přestože ty mají snímač "jen" 4/3 (A5000 má APS-C)? Jak by si stál mezi nimi Canon EOS M10? Jak jsem psal, velikost foťáku je důležitá (A5000 je prý nejmenší) - ale zas ne výrazně na úkor kvality fotek (focení za horšího světla), nebo rychlosti. Děkuji.

    Vítek, 03.08.2016 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Můžete GF6 či GF7 ještě porovnat se sadou Canon EOS M10? http://www.megapixel.cz/canon-eos-m10-15-45-mm-stm-cerny?backlink=nviu7%2Fsady Jak by si Canon stál? Nezdá se o moc větší. Má lepší snímač a rozlišení, ale třeba nemá režim panorama a možná má horší stabilizaci obrazu. A pak ještě se sadou Sony Alpha A5000 http://www.megapixel.cz/sony-alpha-a5000-16-50mm? Ten se zdá ve stejné cenové relaci také skvělý. Má také větší snímač. Tělo je relativně lehké. Má údajně velkou výdrž akumulátoru. I když sériové snímání pomalé - je to důležité? Pozn.: Maximální čas je 30 s (ne 1/30, to má Megapixel asi chybu). Děkuji.

    Vítek, 02.08.2016 | Reagovat

  • 28

    Křížek

    Dobrý den, po všem co tu říkáte jsem dospěl k názoru, že nejvhodnějším fotoaparátem bude pro Vás GF7 s objektivem 12-32mm. Má kapacitu 200 snímků a proto budete potřebovat i náhradní baterii. Link zde.  Jako brašnu se mi nejlépe jeví tato. Je to poměrně malý foťák, který má ale 22 kreativních módů, samozřejm obsahujících Panorama nebo Timelapse. fps znamenají snímky za vteřinu. Tedy kolik až je fotoaparát schopen pořídit snímků. RX100 bych do tohoto nazahrnoval. Je to zkrátka fotoaparát pro lidi, kteří nechtějí být až tolik kreativní, ale vyžadují skvělou kvalitu výstupu. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 02.08.2016 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi kompakty Panasonic Lumix DMC-GF6, Panasonic Lumix DMC-GF7 a právě Olympus PEN E-PL6 (ve zvýhodněných sadách s objektivy), případně i jiným kompaktem v podobné či levnější cenové hladině (s/bez výměnného objektivu). Rád bych si nechal poradit, jaký fotoaparát by byl pro mě lepší. Fotoaparát bych chtěl brát i na delší túry s batohem. Moje požadavky (seřazené od nejdůležitějších): 1. Foťák by neměl zabrat příliš místa - aby byl při cestách po ruce - nejlépe v pouzdře na popruh batohu či pásek. Lze na výše zmíněné foťáky s jedním objektivem sehnat malé (obepnutější) pouzdro? 2. Výdrž akumulátoru (ale případně dokoupím druhý). Používání displeje místo hledáčku plýtvá energií - lze u některého foťáku používat displej méně (rychleji, tj. nechodit stále do menu, či ho zhasínat)? 3. Chtěl bych fotit dobře i při horším světle (šero) a trochu experimentovat s nastavením (scény). Panorama, delší časy, případně filtry. Který z nich by mohl poskytnout lepší výsledky (např. při nastavení stejného času) a maximálních možnostech nastavení clony? Myslím při použití zvýhodněných objektivů. U DMC-GF7 se mi líbí zvýhodněný malý objektiv (12-32 mm). Na jaké scény je ale vhodný? U E-PL6 se mi nezdá relativně pomalé sériové snímání (8 sn./s), znamená to, že je pomalejší i ostření či zapínání? Ale má prý stabilizovaný senzor, že? U DMC-GF6 se mi líbí zvýhodněné 2 objektivy - i když na cesty nejsou zrovna nejmenší. Zvýhodněné objektivy mají horší světelnosti např. oproti pokročilým kompaktům bez vyměnitelného objektivu (ty však mívají menší snímače ). Je to hodně znatelné na výsledné fotce? Můžete porovnat Sony DSC-RX100?

    Vítek, 02.08.2016 | Reagovat

  • 26

    Křížek

    Dobrý den, u tohoto modelu Vám bohužel nepomohu. Nemám sním osobní zkušenost a ani jej nevedeme skladem. Dle mého názoru fungovat nebude. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 25.07.2016 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Reaguje na (24) | blesk model Soligor DG-22DA děkuji za odpověď.

    Josef Kouba, 22.07.2016 | Reagovat

  • 24

    Křížek

    Dobrý den, bohužel bych musel znát model blesku abych mohl 100% říci ano či ne, ale předpokládám, že ne. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 22.07.2016 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Dobrý den, je možno kombinovat tento přístroj s externím bleskem kompatibilním s Olympus C5060 WZ? Děkuji za odpověď.

    Josef Kouba, 22.07.2016 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Dobrý den, možnosti nastavení rozlišení naleznete v návodu na straně 110 zde. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.04.2016 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Reaguje na (15) | take by mne zajimalo ,jestli jde snizit z16mpx na 6. Dekuji

    Tomas S., 16.04.2016 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Reaguje na (19) | Dobrý den, vybral bych si novější E-pl6 z důvodu lepšího výstupu v horších světelných podmínkách a některým dalším vylepšení, které jsou popsány v recenzi E-pl6. Ano samospoušť mají oba. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.02.2016 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Dobrý den, zvažuji koupi PL6 nebo PL5. Prosím o radu, který z přístrojů byste vy osobně zvolil a proč. Také prosím o zodpovězení otázky, zda je u těchto typů možnost samospouště.

    Olga Sklenářová, 21.02.2016 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Reaguje na (17) | Dobrý den, bohužel ne bez redukce.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.01.2016 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Dobry den,jsou s timto pristrojem kompatibilni i objektivy z Olympusu E-510? Dekuji

    Jiri Mlcek, 06.01.2016 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Reaguje na (15) | Dobrý den, možnosti nastavení rozlišení naleznete v návodu na straně 110 zde. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.12.2015 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Zdravim. Chtel jsem se zeptat, jestli jde na pl6 nastavit,neboli snizit rozliseni z 16mpx na 6mpx...dekuji

    Tomas S., 29.12.2015 | Reagovat

  • 14

    Lukeš

    Reaguje na (13) | Dobrý den,novější model má lepší stabilizátor a režim HDR.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.11.2015 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Dobrý den. Zajímal by mne rozdíl mezi PEN e-PL5 a PEN e-PL6. Jestli se vyplatí investovat do novější řady a proč? Děkuji

    JHZ, 27.11.2015 | Reagovat

  • 12

    Lukeš

    Reaguje na (11) | Dobrý den,osobně bych asi doporučil Olympus PEN se kterým mám velmi dobré zkušenosti, na druhou stranu jde o velmi podobné přístroje, takže je to trochu pocitová záležitost. Chybu neuděláte ani s jedním z nich. Možná bude lepší zatavit se na některé z našich prodejen a oba modely si vyzkoušet.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.11.2015 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Dobrý den, vybírám mezi foťáky Olympus PEN E-PL6 a Sony A5000. Fotografovat budu především přírodu, zátiší, makro, občas psa, snad i portréty. Zároveň bych jím chtěl dokumentovat "momentky" z oslav apod. Můžete mi doporučit, který z těchto foťáků je vhodnější, případně poradit alternativu (Fuji) ? Děkuji

    Lukáš K., 17.11.2015 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Reaguje na (9) | Dobrý den, můžete použít oba dva. Záleží co za koncept upřednostníte. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.10.2015 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je na focení zvířat a krajiny lepší zrcadlovka Nikon D3200 nebo mi bude stačit Olympus PEN E-PL6? Ráda bych ho brala s sebou na cesty, proto mě láká velikost, ale četla jsem, že není příliš silný ve focení pohyblivých objektů. Děkuji

    Hana Bazalová, 06.10.2015 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Reaguje na (7) | Dobrý den, no pokud pomineme některé věci výstupu,  dá se to takto říci. Je to hlavně o funkční výbavě a možnostech těla. Což je právě ten LCD, otočné voliče atd. Může se to zdát jako malý nepodstatný rozdíl, ale je to dost odlišné ovládání. Ale to není rozhodně všechno, jsou tu i další odlišnosti: Rozl LCD, NFC, Funkce.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 10.06.2015 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Dobrý den, dály by se nějak vyzdvihnout klady E-PL6 oproti PEN E-PM2, které by opodstatnily rozdíl v ceně u těchto foťáků? Příjdeme mi dle mého laického oka, že E-PL6 ma navíc jen výklopný displej, pár tlačítek a otočný volič režimů. Je tomu skutečně tak, nebo přehlížím něco jiného - stabilizace, hdr...? Stále váhám mezi těmito dvěma foťákama. Děkuji Vám za odpověd, Jakub.

    Jakub Šamalík, 09.06.2015 | Reagovat

  • 6

    Michalík

    Reaguje na (5) | Dobrý den, jsou dvě důležité věci, které vám dělají dobrou kvalitu obrazu. Velikost snímače a dobrý objektiv. V tomto směru je výborná volba Sony, protože velikostně mají APS-C snímač, tedy stejný jako v zrcadlovkách. Zde se velký snímač vyplatí zejména za horších světelných podmínek. Dobrý objektiv vám bude dělat dobrou kresbu. Čím budete mít lepší objektiv tím budou kvalitnější i snímky - detaily, barvy, kontrast a podobně. V tomto směru bych na objektivy preferoval možná více Olympus, neboť na micro 4/3 formát můžete docela snadno použít i objektivy Panasonic, které jsou také velmi kvalitní. Nicméně i u Sony určitě najdete dobré objektivy, takže pokud jde i o výbavu volil bych některý ze systémových kompatků Sony. Tělo Olympusu E-PL6 je bohužel momentálně nedostupné. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 23.06.2014 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Dobrý den, již týden projíždím různé bezzrcadlovky do těch 10 000 +-. Nemůžu se stále rozhodnout, protože co jsem četl tak nejlépe s obrazovou kvalitou je na tom asi nová řada PEN (EM2, PL5) ale postrádám u nic věci jako aktivní panorama, 3D, časosběrné snímání a podobně. Samsung ten zas nabízí skoro každou blbost, což je super a jistě bych si vyhrál ale mám zase obavu z kvality obrazu. Přemýšlel jsem nad Sony, kde je to tak pl napůl kvalita někde mezi a možnosti také. Pak jsem narazil na tento produkt PEN e-pl6, ale nikde u nás v e-shopech ho nemohu najít. Navíc nevím jak na tom bude s optikou. To časosběrné snímání jě pro mě lákadlo, protože jedna z věcí kterou chci dělat je právě toho. Ale zase se nikde nedočtu omezení jestli s tím půjde udělat třeba video které posbírá obrázky 12 hodin snímání nebe a pod. Takže furt se nemohu rozhodnout. Můj požadavek je že chci aby to umělo panorama (při nejhorším se spokojím i s tím pasivním kdy mi snímky složí program jako to dělá olympus), časosběrné snímání, výborná kvalita obrazu a i 3D by neškodilo ale to už není podmínkou. Který fotoaparát byste mi tak do těch 10 000 doporučil? Komplexně vyhrává Samsung ale co jsem četl recenzi tak nechci něco co soce umí všechno, ale obrázek je pak jak lepší kompakt. Děkuji.

    Mirek, 21.06.2014 | Reagovat

  • 4

    Michalík

    Reaguje na (3) | Dobrý den, máte pravdu, že ve výbavě se příliš neliší ale má několik drobostí třeba časosběrně snímaní, menší prodlevu u sekvenčních snímků a byla zde vylepšena práce su šumem.  

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 14.04.2014 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Reaguje na (2) | mam PL-5 ostreni ma dost rychle 12 art filtru ma taky ostreni dotykem ma taky LCD vyklopne pro autoportret ma taky vodovahu nema spoust je rychla dost aplikovat art-filtry na video jde taky manualne nastavit video jde taky Takze to bychom meli plus pro tu PL6ku jen tu vodovahu?

    jfk, 14.04.2014 | Reagovat

  • 2

    Avatar

    Reaguje na (1) | Dobrý den, tak je to hlavně například v možnosti ntervalového snímání, má rychlejší ostření, má 12 art filtrů, možnost ostření dotykem, má jinak výklopné LCD i pro autoportrét, možnost vodováhy na lCD, má kratší odezvu spouště. Pak by měla mít možnost aplikace filtrů na video a možnost nastavit manuálně video.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 03.01.2014 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    V čem se PL6 liší od PL5?

    Kot, 30.12.2013 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 1 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím