Olympus ZUIKO 14-42mm f/3,5-5,6 EZ-1442 Komentáře k Olympus ZUIKO 14-42mm f/3,5-5,6 EZ-1442

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (61 - 1)

  • 61

    Avatar

    Mnohokrát děkuji za odpověď

    P.Teichman, 21.11.2012 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Reaguje na 59 | Dobrý den, ano, jedná se o tento objektiv, ale to, že je stavěn pro menší snímač, to problém samozřejmě je. Pokud se Vám ho přes nějakou redukci podaří nasadit a bude fungovat clona (osobně o tom pochybuji), tak budou s velkou pravděpodobností rozmazané okraje a rohy snímku budou nejspíš buď úplně rozmazané, nebo dokonce černé.

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.11.2012 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Dobrý den, chci si pořídit základní objektiv na NEX-7 (setový je nevalné kvality) Tohle je jeden z kandidátů. Chci se zeptat, zda nebude problém, že tento objektiv je stavěn na menší senzor. Doporučil by jste případně nějaký jiný, třeba i od jiné značky. Ostřit budu samozřejmě manuálně. Objektiv přes redukci. Je to tento objektiv ? : http://www.photozone.de/olympus--four-thirds-lens-tests/451-oly_1442_3556?start=1 Děkuji mnohokrát za odpověď

    P.Teichman, 21.11.2012 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Reaguje na 57 | Dobrý den, na 14mm je úhel záběru 75°23´, viz Nástroj na přepočet ohniskových vzdáleností.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.02.2012 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Prosím o info jaký má úhel záběru objektiv 14-42 na nejkratší ohnisko t.j. na 14 mm.

    Josef, 18.02.2012 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Reaguje na 55 | Dobrý den, to je v pořádku, f/3,5 je jeho světelnost...

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.02.2012 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Dobrý den, měla bych dotaz ohledně hloubky ostrosti. Na kolik se dá maximálně stáhnou f? V režimu A mi to jde maximálně na 3.5. Omlouvám se ,ale jsem začátečník.

    emsssi, 09.02.2012 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Reaguje na 53 | S objektivem 14-42mm samozřejmě nedosáhnete většího přiblížení, je určen pro běžné záběry od širokoúhlých po mírně "přiblížené". S tímto rozsahem ohniskových vzdáleností můžete ale fotit i na velké vzdálenosti, ale výsledný záběr bude spíše celek, než detail (například krajina, architektura, reportáže a podobně. Na detailní záběry pořízené s E-PL1 z větší vzdálenosti budete potřebovat nějaký teleobjektiv. Například Olympus M.ZUIKO 40-150 mm F 4,0-5,6 Digital ED černý, nebo ještě "delší" Olympus M.ZUIKO 75-300 mm F 4,8-6,7 Digital ED černý.  

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.11.2011 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Reaguje na 52 | obrý den, byl jsem v zoo a přibližování zvířat nebylo právě moc úspěšné, dokážete mi prosím sdělit, na jakou vzdálenost lze se ZUIKO fotit. Možná mám špatně nastevené tělo-nevím, jen se snažím zjistit... Děkuji.M

    Milan, 09.11.2011 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Reaguje na 51 | Dobrý den, o vzdálenost až tak nejde, měl by být použitelný na všechny vzdálenosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.11.2011 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Dobrý den, možná pro vás hloupý dotaz: Vlastním olympus pen e-pl1 a obdržel jsem k němu M.ZUIKO DIGITAL 14-42mm Přijde mi,ale že je velmi málo výkoný, můžete mi prosím odepsat jako amaterovi, na jakou vzdálenost je vhodný při běžném focení? Děkuji. Milan

    Milan, 09.11.2011 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Reaguje na 49 | Filtry Massa neznám, takže nemohu hodnotit. Odhaduji ale, že vzhledem k tomu, že jsem o této značce ještě neslyšel, že se asi nebude jednat o nic extra. Já bych doporučil například B+W UV filtr 58 mm.  

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.10.2011 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Dobrý den. Pane Bouška rád bych se Vás ještě zeptal,jestli Filtr (UV MC firmy MASSA -58mm) je dobrá koupě, nebo mi doporučíte lepší a kvalitnější, popřípadě který. Předem děkuji moc za odpověd.

    Vlasta, 10.10.2011 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Reaguje na 47 | Dobrý den, ano, průměr závitu odpovídá, tak v tom nevidím problém.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.10.2011 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Dobrý den. Pane Bouško lze použít Filtr UV MC firmy MASSA -58mm na objektiv OLYMPUS digital 40-150mm. Děkuji za odpověd.

    Vlasta, 09.10.2011 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Reaguje na 45 | Dobrý den, širokoúhlé předsádky se k výměnným objektivům vůbec nepoužívají, výrazně snižují kvalitu fotek.

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.05.2011 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Dobrý den, vlastním setový objektiv 14-42 k Olympusu E-420, predpokladam ze to je tenhle. Chtel bych si koupit sirokouhly objektiv, ale je to docela drahe. Jako levnejsi varianta mi prijde sirokouhla predsadka. Muzete mi nejakou doporucit? A jake jsou zkusenosti s pouzivanim predsadek? Zhorsi to kvalitu fotky? Nebo zde neni zadny problem. Potrebuji to hlavne pro foceni architektury. Dekuji

    Bobeš, 04.05.2011 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Reaguje na 43 | Dobrý den, zoomovací prstenec by měl jít otáčet poměrně lehce. Pokud tomu tak není, raději kontaktujte servis.

    Luděk Bouška - Megapixel, 28.04.2011 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Dobrý den, mám možná hloupou otázku: Pokud chci otočit zoomovacím prstencem, tak to jde velmi ztuha a bojím se abych nepoškodil objektiv. Možná je ta tuhost záměrná a možná jsem nepoužil patřičnou sílu. Nevíte, jestli se s tím prstencem dá točit, nebo je nutno v těle fotoaparátu něco nastavit. Mám Olympus E450. Děkuji moc za odpověď.

    Josef Čermák, 28.04.2011 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Reaguje na 41 | Dobrý den, pokud použijete adaptér http://www.megapixel.cz/panasonic-redukcni-krouzek -dmw-ma1e, tak ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.02.2011 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    zdravm, mel bych jeden dotaz. Bude fungovat af ve spojeni s gf 1 v pouziti s adapterem?

    vnc, 24.02.2011 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Reaguje na 39 | Dobrý den, v čem je problém, to bohužel netuším, ale určitě je to na servis.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.07.2010 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Dobrý den, koupil jsem si nedávno tento objektiv, ale nějakým záhadným způsobem vněm začalo chrastit jakoby tak byl uvolněný šroubek a následně na to když sem chtěl pootočit prstencem se pokaždé zasekl tak, že jej otočím jen po 25-42. Nevíte všem by mohl spočívat problém a jestli by se to dalo opravit? Děkuji

    Tomáš, 07.07.2010 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Reaguje na 37 | Dobrý den, rozdíl asi nepoznáte, je zanedbatelný.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.03.2010 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Dobrý den, zajímalo by mě jestli mám šanci poznat rozdíl ve světelnosti objektivu 1:3.3-4.9 a 1:3.5-5.6.Děkuji.

    Petr, 02.03.2010 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Reaguje na 35 | Dobrý den, ano, díky, to je překlep.

    Luděk Bouška - Megapixel, 26.01.2010 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Dobrý den, v "Názoru megapixelu" máte napsané, že má po přepočtu ohnisko 28-64 mm, mělo by to být asi 28-84.

    Jiří, 26.01.2010 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Reaguje na 33 | Dobrý den, ano, jdou nasadit předsádky s průměrem 58 mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.09.2009 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobrý den, lze k tomuto objektivu zakoupit předsádka?

    aroxik, 23.09.2009 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    omlouvám se...moc děkuji..asi máte pravdu a budu šetřit na lepší...děkuji

    ra-mira, 21.09.2009 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Reaguje na 29 | Dobrý den, nejsme on-line poradna i když se snažím odpovídat co nejrychleji. Díky za pochopení. Pokud jde o výměnu záklaďáku, nejsem si úplně jist, jestli se tato výměna vyplatí i když je 14-42 skutečně o trochu lepší. Asi bych do toho nešel. Raději bych si přišetřil na výkonnější, tam by měl být už rozdíl jasně patrný. Například http://www.megapixel.cz/olympus-e-system-14-54-mm- f-2-8-3-5-ez-1454-ii.

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.09.2009 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    moc děkuji za odpověd...celý den tu čekám a marně

    nm j, 21.09.2009 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Dobrý den, mám na vás prosbu. Vlastním olympus 14-45 a zaslechl jsem , že 14-42 je opticky lepší. Tak jsem se chtěl zeptat na váš názor. Zda-li se mám toho 14-45 "zbavit" a místo něho pořídit 14-42. Moc děkuji.

    ra-mira, 21.09.2009 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Reaguje na 27 | Dobrý den, E-420 má výměnné objektivy, které mají daleko menší rozsah, než třeba u kompaktů s např. 15x zoomem. Pokud chcete "přitáhnout" například 50m vzdálený objekt, budete potřebovat ještě teleobjektiv. Buď http://www.megapixel.cz/olympus-e-system-ez-4015-2, který se dodává třeba v setu http://www.megapixel.cz/olympus-e-420-double-zoom- kit a nebo ještě daleko výkonnější http://www.megapixel.cz/olympus-ed-70-300-mm-f-4-0 -5-6.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.08.2009 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak je to u e-420 se zoomem. Zkoušela jsem si ji, ale nevím jak přiblížit objekt, který je vzdálen třeba 50 m, musí se něco na fotoaparátu nastavovat jinak, nebo stačí přibližovat objektivem? Omlouvám se za tak začátečnický dotaz, ale moc by mě to zajímalo, děkuji moc za odpověď

    Sandra, 20.08.2009 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Reaguje na 25 | Dobrý den, D3000 ještě není v prodeji, takže těžko soudit. Pro E-520 je na makro vynikající třeba http://www.megapixel.cz/olympus-e-system-em-3535.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.08.2009 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Reaguje na 24 | Dekuji za odpoved,co by jste mi na makro doporucil?Jeste bych se chtel zeptat jakou zkusenost mate s Nikon D3000?Je lepsi nez Olympus E-520.Dekuji

    Petr Neuwirth, 06.08.2009 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 23 | Dobrý den, je určen pro běžné situace, krajiny a portréty jsou tedy bez problémů. Na makro ale vhodný není.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.08.2009 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobry den.Prosim chtel bych se zeptat,uvazuji o koupi vase akcniho setu Olympus E-520 Kit + brašna EX-120 zdarma!A otazka je,k jakemu foceni je urcen tento objektiv 14-42 mm,nejcasteji fotim portrety,makro krajiny.Omlouvam se ale jsem zacatecnik.Dekuji

    Petr Neuwirth, 04.08.2009 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Reaguje na 21 | Ano.

    Bohouš Brož - Megapixel, 16.07.2009 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Takze kdybych zmensit ohniskovou vzdalenost musim si poridit na to jiny objektiv?

    Radecek, 14.07.2009 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Reaguje na 19 | Dobrý den, ED je označení určitého kvalitnějšího optického členu. Zatímco EZ je označení popisové spíše katalogové, značí základní zoom objektiv od spol. Zuiko ( ET pak teleobjektiv, EM makroobjektiv atd.)
    Všeobecně se na výměnné objektivy předsádky nedoporučují - jedná se o externí zásah do optické soustavy, který snižuje obrazovou kvalitu a mechanicky může poškodit přední pohyblivý člen objektivu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 14.07.2009 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobry den, mam parametrove uplne stejny objektiv pouze misto EZ mam ED (fotoaparat olympus e-510). Mohl by jste mi prosim doporucit nejakou sirokouhlou, nebo macro predsatku? Jaky je rozdil mezi ED a EZ objektivy. Dekuji

    Radecek, 13.07.2009 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Reaguje na 17 | Dobrý den, ano, souhlasím.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.07.2009 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den.Pane Bouška měl jsem půjčený Canon 450D s objektivem 17-85 mm.Teď mám E 620 s tímto setovým objektivem.Co se týká obrazové kvality jsem s ním víc spokojený než s 17-85 od canonu.Myslel jsem,že to bude naopak.Ty seťáky od Olympusu nejsou tak špatné.Souhlasíte se mnou? Dík P.

    petrŠ, 08.07.2009 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Reaguje na 15 | Dobrý den, objektiv 14-42 je rozhodně daleko univerzálnější a vhodnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.06.2009 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobrý den, chci si pořídit Olympus e 620 s některým z nabízených set objektivů, avšak ráda bych znala Váš názor - raději 14-42 nebo "Pancake"? Předesílám, že s focením teprve chci začít a chtěla bych fotit spíše makro, interiéry, architekturu. Za odpověď předem děkuji.

    Adinka, 08.06.2009 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Reaguje na 13 | Dobrý den, ano, je to on.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.06.2009 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    dobrý den je tento objektiv ten co je v setu e420 kit?

    tomy, 05.06.2009 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Reaguje na 11 | Dobrý den, ostřit by měl samozřejmě při všech ohniscích, takže patrně nastala někde chyba. Doporučuji kontaktovat servis, kde mohou přístroj odborně prověřit.

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.08.2008 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dobrý den přeji. Mám E-520 a s objektivem 14-42 mám potíže v tom, že když ostřím na různé objekty na vzdálenost 80 metrů (tmavé, světlé, velké, malé, vše jedno), tak aparát nechce NIKDY zaostřit při ohnisku 25 - 42 a ostří pouze při ohnisku 14 - cca 25 mm. Pokud ostřím na vzdálenost cca 15 metrů, potom ostření i při ohnisku 42 mm je v pořádku Aparát je nastaven na plný automat. Ostření ale nejde ani v jiných režimech.

    fargas, 21.08.2008 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Reaguje na 9 | Dobrý den, je jich celá řada, ale vynikající a univerzálně použitelný je například http://www.megapixel.cz/olympus-ez-1260-swd

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.01.2008 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dobrý den, můžete mi poradit jaké objektivy se nejlépe hodí k fotografování krajiny, architektury a interiérů k olympusu E-410? Děkuji,Ruda.

    Rudolf, 30.12.2007 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Reaguje na 7 | Dobrý den, přední člen se neotáčí, takže použití filtrů je bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.12.2007 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli se u tohoto objektivu otáčí přední člen, jestli se na něj tedy dají montovat nějaké filtry

    Honza, 14.12.2007 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Reaguje na 5 | Dobrý den, je na tom velmi dobře - ve srovnání s ostatními "seťáky".

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.12.2007 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobrý den, jak si podle vás stojí tento objektiv oproti ostatním setovým záklaďákům u jiných značek, třeba canonu ef-s 18-55?

    Díky

    Honza, 12.12.2007 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Reaguje na 3 | Dobrý den, nevidím v tom problém.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.11.2007 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobrý den ,blíží se mikuláš a mam dotaz , použiju tento objektiv nebo mi poradíte jinej ? Budu fotit E510 doma .Díky

    culek, 29.11.2007 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Reaguje na 1 | Dobrý den, o kousek lepší mi přijde objektiv 14-42mm, vypadá o něco lépe udělaný a má lepší parametry.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.06.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Pane Bouško mohl byste porovnat tak nějak zběžně kvalitu seťáků ZD 14-42 a 14-45 optika, bajonet -kov či plast atd.Děkuji

    František, 27.06.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím