Olympus ZUIKO 12-60mm f/2,8-4,0 EZ-1260 SWD Komentáře k Olympus ZUIKO 12-60mm f/2,8-4,0 EZ-1260 SWD

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (94 - 1)

  • 94

    Křížek

    Dobrý den, řešení bych viděl v aktualizaci firmware objektivu i fotoaparátu. Většinou by toto prováděl autorizovaný servis.

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 05.07.2016 | Reagovat

  • 93

    Avatar

    Dobrý den, měl jsem tento objektiv zapůjčený k tělu OMD Olympus E-M1 s redukcí Leica, ale při zoomu od ca. 15 mm a více docházelo k silným přepalům s větším clonovým číslem. Tzn. že např. při cloně 4 byl obraz dobře exponovaný, ale při f11 už silně přeexponovaný. U clony f22 už skoro jen bílá obrazovka. Přitom s objektivem 14-54 Zuiko, který byl nasazen na stejné tělo i stejnou redukci, k tomuto jevu nedocházelo a přístroj fotil standardně. Mohli byste mi poradit, co může být příčinou přeexponování se zvyšující se clonovým číslem ? O objektiv mám zájem. Děkuji.

    Martin Vadůlka, 04.07.2016 | Reagovat

  • 92

    Maxant

    Reaguje na (91) | Dobrý den, ano s redukcí jej lze použít. Ale bude pomalejší ostření. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 24.07.2015 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    Dobrý den, je tento objektiv vhodný pro PEN E-PL 5 s redukci? Resp. daji se jeho hlavni prednosti využít s pouzím PEN, připadne do budoucna s OM-D? Dekuji moc

    Kateřina Kvapilová, 23.07.2015 | Reagovat

  • 90

    Korč

    Reaguje na (89) | Dobrý den, bohužel ne, takto lze použíta pouze E.Zuiko objektivy

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 24.02.2015 | Reagovat

  • 89

    Avatar

    Lze tento objektiv použít přìmo, bez redukce s tělem Olympus OM-D E-M10? Děkuji. Hradecký

    Václav Hradecký, 24.02.2015 | Reagovat

  • 88

    Maxant

    Reaguje na (87) | Dobrý den, no kresbou si rozhodně pomůžete a díky lepší světelnosti f2,8 také zkrátíte expoziční čas. Ale záleží jak hodně tma tam je. Tento fotoaparát jejiž starší výroby a bohužel je limitován maximální citlivostí. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.09.2014 | Reagovat

  • 87

    Avatar

    Dobrý den, je tento objektiv vhodný pro focení sportu - neboli pohybu, např. v hůře osvětlených halách v kombinaci s E-510. Nemusím mít profi fotky, ale ze 14-42 se povede dobře tak každá pátá. Je dobré mít k tomuto objektivu i nějaký filtr na tento druh focení? Díky za odpověď.

    prekon1, 20.09.2014 | Reagovat

  • 86

    Bouška

    Reaguje na 85 | Dobrý den, nezkoušel jsem, ale pravděpodobně moc ne.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.01.2013 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jak moc bude rychlé ostření ve spojení s OM-D pře MMF3 redukci?

    TomV, 17.01.2013 | Reagovat

  • 84

    Bouška

    Reaguje na 83 | Dobrý den, díky za upozornění, už jsem to přeposlal našim obchodníkům.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.01.2013 | Reagovat

  • 83

    Avatar

    Dobry den, Jeste nedavno jsem u vas videl cenu za tento objektiv okolo 26000 a dnes o 36000 vice. Nemate nahodou nedopatrenim prohozenou dvojku se sestkou ?

    harydakota, 12.01.2013 | Reagovat

  • 82

    Bouška
    Reaguje na 81 | Dobrý den, ano, je vhodný. Přesné rozměry bohužel nemám k dispozici (požádal jsem kolegy z prodejny, aby to změřili), ale vysune se na cca dvojnásobek.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.02.2011 | Reagovat

  • 81

    Avatar
    Dobrý den, rád bych tento objektiv používal také do podvodního pouzdra.Je vhodný? Jaké má rozměry /průměr, délka v krajních pozicích/, Děkuji

    , 02.02.2011 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Vidím ,že tady jsou dotazy na 11ostřících bodů,nevím proč,protože já osobně zaostřuji je jedním středovým bodem,apokud chci vyřešit hloubku ostrosti,jednoduše zacloním,co se týče rychlosti ostření,tak tento objektiv spojen s 510 ostří pomalu,ale u 620 je o dost více rychlejší,a kresba je kvalitní ,jako třeba u ZD50-200

    Honza, 29.05.2010 | Reagovat

  • 79

    Bouška
    Reaguje na 78 | Dobrý den, tento objektiv jde použít pouze pro zrcadlovky Olympus. Pro 50D bych doporučil http://www.megapixel.cz/canon-ef-s-17-55-f-2-8-is- usm a pro D90 http://www.megapixel.cz/nikon-17-55-mm-f2-8-af-s-d x-zoom-nikkor-if-ed-s-lc-77-hb-31-lf-1-cl-1120.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.03.2010 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    Dobrý deň, uvažujem o kúpe zrkadlovky Canon EOS 50D alebo Nikon D90, stále však váham nad najvhodnejším základným zoomom.Po zoznámení sa s týmto objektívom rozmýšľam o Olympuse E 3.Viete mi poradiť kombináciu opticky na rovnakej úrovni ako C 50D + Zuiko 16-60, alebo N 90D + Zuiko 12-60 ? Ide mi iba o prekreslenie obrazu, žiadna rýchlosť,alebo svetelnosť. Ďakujem.

    Jozef G., 25.03.2010 | Reagovat

  • 77

    Bouška
    Reaguje na 76 | Dobrý den, ano, je lepší. 12-60 je v tomto rozsahu to nejlepší, co můžete k E-620 pořídit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.01.2010 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    Dobrý den, zajímal by mě Váš názor k použití tohoto objektivu s fotoaparátem E-620 ? Je lep39, než EZ 14-54 ? Díky. JP.

    Jiří P., 17.01.2010 | Reagovat

  • 75

    Bouška
    Reaguje na 74 | Dobrý den, ano, je vhodný. Blesk bych doporučil tento http://www.megapixel.cz/olympus-blesk-fl-50r.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.11.2009 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    Dobrý den,mám E 520 a uvažuji o koupi objektivu 12-60 kvůli světelnosti,fotím sport, je vhodný? A jaký externí blesk by jste mi doporučil.Děkuji

    Pavel H., 02.11.2009 | Reagovat

  • 73

    Bouška
    Reaguje na 72 | Já bych doporučil asi http://www.megapixel.cz/cokin-bp-40072-drzak-filtr u a http://www.megapixel.cz/cokin-p121m-filtr-p-gradua l-sedy-g2. Jako polarizační bych doporučil http://www.megapixel.cz/cokin-p164-filtr-p-polariz acni-cirkularni. Cena je sice trochu nad limit, ale přijde mi to nejvhodnější řešení.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.09.2009 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Mohl byste mi k nemu doporucit polarizacni filtr a cokin s polopropustnym filtrem ? Tak abych se celkove vesel pod 30 tis. Dekuji.

    Martin, 01.09.2009 | Reagovat

  • 71

    Bouška
    Reaguje na 70 | Dobrý den, rozdíl je jednak ve světelnosti, ale především v konstrukci a obrazové kvalitě. Tyto dva objektivy se dost těžko srovnávají.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.09.2009 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Dobrý den, jeste bych se vratil ke srovnani se setakem 14-42. Muzu se zeptat v cem bude nejvetsi rozdil (krome sirsiho ohniska)? O 12-60 vazne uvazuji, ale ta investice je dost velka a se 14-42 jsem v principu spokojeny.

    Martin, 01.09.2009 | Reagovat

  • 69

    Bouška
    Reaguje na 68 | Ano, světelnost je pro občasné portréty určitě vyhovující. Cenu skutečně odhadnout nedovedu, ale řekl bych, že se moc měnit nebude, objektivy si většinou svou cenu drží.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.07.2009 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Reaguje na 67, 66 | ještě poslední dva dotazy: myslíte si, že jeho světelnost je dostačující pro občasnou portrétní fotografii (do pevného ohniska se mi nechce)? a druhý: myslíte si, že cena může jít do konce roku pod 25.000 (vím, že se to těžko hádá, ale pro privátní osobu je to dost peněz)?

    Pavel, 09.07.2009 | Reagovat

  • 67

    Bouška
    Reaguje na 66 | Dobrý den, ano, nemělo by tomu nic bránit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.07.2009 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Dobrý den, bude tento objektiv fungovat na E-300? Děkuji.

    Pavel, 09.07.2009 | Reagovat

  • 65

    Bouška
    Reaguje na 64 | Dobrý den, asi nejvhodnější je http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni -filtr-mrc-slim-72-mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.06.2009 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Dobrý den,jaký Polarizační filtr by jste mi doporučily k tomu to objektivu?Zajímá mě spíše kvalita než cena.Děkuji

    Roman, 07.06.2009 | Reagovat

  • 63

    Bouška
    Reaguje na 62 | Dobrý den, hodí se oba, záleží na tom, co chcete fotit... 50/2 je na makro a 9-18 zase na interiery, krajiny a nebo architekturu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.03.2009 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Dobrý deň. Ktorý s týchto objektívov zuiko 50mm/2, zuiko 9-18mm by sa hodil k zuiko 12-60mm a prečo? Som úplný amatér. Ďakujem za odpoveď.

    Dedojaro, 27.02.2009 | Reagovat

  • 61

    Bouška
    Reaguje na 60 | Dobrý den, ano, rozdíl v hloubce ostrosti trochu je, osobně bych dal ale jednoznačně přednost D90, pokud se podíváte na naše ukázkové snímky u E-30, uvidíte už při ISO 400 ve stinných partiích relativně výrazný šum...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.02.2009 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Dobrý den, do teď jsem byl rozhodnutý pro Nikon D90, ale po přečtení testu na tento přístroj, si už tak jistý nejsem... Díval jsem se na srovnání šumu těchto dvou přístrojů a výsledky jsou +- stejné. Jediná věc, kde mám trošku obavy je práce s hloubkou ostrosti (kvůli velikosti čipu u Olympusu). Ovšem základní objektiv má světelnost 2,8... Bude tam nějaký znatelný rozdíl oproti Nikonu? (v hloubce ostrosti). A kdybyste měl srovnat celkově kvalitu snímků, myslíte, že se bude jednat o nějaký zásadní rozdíl? Děkuji. PS: moc nechápu tady to neustále kritizování ceny v porovnán s Canon, Nikon, když vezmu v potaz kvalitu dodávaného setového objektivu u Olympusu...

    Pavel, 24.02.2009 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Reaguje na 58 | Děkuji.......

    Mates, 29.01.2009 | Reagovat

  • 58

    Bouška
    Reaguje na 56 | Dobrý den, ano, i na E-520 bude ostřit rychleji.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.01.2009 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Reaguje na 51 | Zdravím,tak jsme také napsal přímo do olympuse a tady je odpověd:Funkce IMager AF je plně kompatibiliní pouze s některými objetivy viz upozornění v podrobném návodu na straně 37. Objektiv ED SWD 12-60 mm nabízí výšší světelnost, kvalitu obrazu, širší úhel záběru, bohužel nepodporuje funkci "IMager AF" v ostatním režimech je plně funkční. Ojektivy v současné době podporujíci plně funkci "Imager AF" kormě objektivů v setu (14-42mm, 40-150 mm verze II) jsou : Zuiko 25mm Pancake Zuiko Digital ED 9 - 18 mm Zuiko Digital 14-54mm verze II P.S.Sice píšou že tento objektiv bude na E520 plně funkční,ale jestli bude i rychleji ostřit jsem se stejně nedozvěděl........... :-(

    Mates, 28.01.2009 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Reaguje na 55 | Děkuji za radu,ještě mě zajímá jestli na E520 bude tento SWD objektiv také rychleji ostřit,nebo jestli to funguje opravdu pouze na E3 a E30?díky

    Mates, 28.01.2009 | Reagovat

  • 55

    Bouška
    Reaguje na 54 | Dobrý den, pokud chcete co nejlepší objektiv, je 12-60 určitě lepší a také univerzálnější. Mám s ním vynikající zkušenosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.01.2009 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Dobrý den,chtěl bych si pořídit novej objektiv ale nevím jestli se vyplatí koupit tento:12-60 mm F 2,8-4 EZ-1260 SWD nebo tento:14-54 mm F 2,8-3,5 EZ-1454,vlastním oly. E520.Nedávno jsem si pořídil macro 50 mm F 2,0 a musím říci že jsem ještě setáky nevytáhnul ze šuplíku:-)

    Mates, 27.01.2009 | Reagovat

  • 53

    Bouška
    Reaguje na 52 | Dobrý den, srovnávací fotky nemám, ale s tímto objektivem mám vynikající zkušenosti, rozdíl je znatelný na první pohled.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.01.2009 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    dobry den uvazujem nad kupou tohto objektivu a mam taku laicku otazku oproti 14-42 ktory pouzivam teraz bude 12-60 skutocne taka ze ma to milo prekvapi a uz ju z bajonetu dole nedam?:) respektive mohol by mi niekto poslat 2 identicke...jednu s 1442 a druhu 1260.bol by som velmi vdacny. sonyyk@gmail.com

    peter, 27.01.2009 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Reaguje na 50 | Poslal jsem do Olympusu dotaz mailem. Až budu mít odpověď nebo nějaké vyjádření, tak ho sem pověsím. Zatím všem děkuji

    Pavel, 21.01.2009 | Reagovat

  • 50

    Bouška
    Reaguje na 49 | Dobrý den, to je zajímavá informace, v každém případě doporučuji kontaktovat technickou podporu Olympusu na čísle 800 167 777.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.01.2009 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Reaguje na 47 | Zdravím,mám ten samý problém,ale s tímto objektivem ED50 mm F 2,0.Také nejde v režimu live view 11 ostřících bodů a přitom u obou setových objektivů které jsem pořídil s E520 to funguje bez problémů....

    Mates, 21.01.2009 | Reagovat

  • 48

    Bouška
    Reaguje na 47 | Dobrý den, E-520 a ani návod nemám u sebe, ale pokud to jde u jiných objektivů, u tohoto to půjde rozhodně také. Doporučuji kontaktovat technickou podporu Olympusu na čísle 800 167 777.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.01.2009 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Reaguje na 46 | Prave ze ne. E520 ma tri merici body v rezimu foceni pres hledacek, ale pro rezim live view nabizi 11 ostricich zon, alespon tedy podle navodu, kde je to dost podrobne popsano a i vyobrazeno, ale take je v navodu zminka, ze tato funkce je podporovana pouze s nekterymi objektivy a to je prave to na co se ptam. Nikde v oficialnich materialech olympusu se neda zjistit, jestli ten ktery objektiv tuto funkci podporuje. Me je divne, ze zrovna nejnovejsi rada objektivu s SWD by to neumela a tak si myslim, ze nekde delam chybu, ale nemuzu prijit na to kde a take nevim, jestli to opravdu neni temi objektivy, tak proto se ptam.

    Pavel, 19.01.2009 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    a nebude to nahodou tim že Olympus E-520 má jen 3 ostřicí body.11 Ostřicích bodu má jen E-3 a nová e-30.

    kississak, 19.01.2009 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych s zeptat na kompatibilitu AF ostření tohoto objektivu s E520, Pokud nasadím objektiv na tělo E520, tak při režimu "Life View" a odpovídajícímu nastavení AF režimu dle manuálu nejsem schopen nastavit režim výběru 11 zaostřovacách bodů (vybraný je, ale nefunguje), ale poze 3 bodů - tj. stejně jako pokud fotím přes hledáček. Dělám někde chybu, nebo tuto funkci s tímto objektivem nespustím? Bohužel nemám možnost vyzkoušet to ani s jinými než SWD objektivy, mám objektivy SWD 12-60 a SWD 50-200 a ani s jedním jsem neuspěl při pokusu o výběr z 11 AF oblastí. Děkuji

    Pavel, 18.01.2009 | Reagovat

  • 44

    Matějček
    Reaguje na 43 | Dobrý den, je nám to líto, ale ceny jsme museli zvýšit s příchodem nového ceníku Olympusu, platného od 8.1. Došlo v něm ke zdražení vybraného příslušenství, téměř všech objektivů a také některých zrcadlovek. Ke zdražení došlo také u zboží značky Canon.

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel, 10.01.2009 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Opravdu síla! Všechno se z důvodů krize zlevňuje, tady objektiv zdražuje a hned o dva tisíce. Bravo!!

    česí, 10.01.2009 | Reagovat

  • 42

    Bouška
    Reaguje na 41 | Dobrý den, pokud vím, tak ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.12.2008 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli u tohoto objektivu ve spojení s E-510 bude fungovat 100% autofokus, protože jestli sem to dobře pochopil z oficiálních stránek olympusu, tak asi ne. Děkuji za odpověď.

    Honza, 03.12.2008 | Reagovat

  • 40

    Bouška
    Reaguje na 39 | Dobrý den, ještě jsem to nezkoušel, ale v každém případě je zapotřebí příslušná redukce.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.11.2008 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Lze tento objektiv použít také na novém Pansonicu G1? Máte někdo s touto kombinací zkušenosti? Líbí se mi rozsah a světelnost, ale možná je na maličký G1 zbytečně masivní.

    Ivo, 25.11.2008 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den, mám E-520 a 12-60 ... vše je super, jen při focení z vestavěným bleskem je na fotkách - do ohniska +/- 30 vidět stín od objektivu!!! Pokud přemýšlíte o této kombinaci, zapřemýšlejte o externím blesku. Zdravím Honza

    chans, 08.11.2008 | Reagovat

  • 37

    Bouška
    Reaguje na 36 | Dobrý den, to bohužel netuším, ale kolega na mailu zbozi@megapixel.cz by mohl...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.10.2008 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    dobrý den , hodně uvažuji nad tímto objektivem .Původně jsem chtěl rovnou E3 + tento objektiv ,ale pořád čekám co se udělá s cenou E3 . Cena je sice dobrá ,ale já nepotřebuji blesk ( ten už mám ).Takže asi pořídím 12-60 swd bez E3 ( zatím). Chci se zeptat jestli nebudete prodávat 12-60swd objektiv jako konkurence za nějakých 23 tis. Díky Pavel

    Pavel, 31.10.2008 | Reagovat

  • 35

    Bouška
    Reaguje na 33 | Dobrý den, pokud chcete teleobjektiv odpovídající kvality, tak to bude http://www.megapixel.cz/olympus-ez-5020-swd.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.09.2008 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Alebo sú zbytočné?

    Tomáš, 16.09.2008 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobrý den prajem. K tomuto objektivu ktorý by sa hodil? 40-150 alebo 18-180.Díky

    Tomáš, 16.09.2008 | Reagovat

  • 32

    Bouška
    Reaguje na 31 | Dobrý den, tento je naprosto ideální.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.09.2008 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Dostal som E520. chcel by som používať iba jeden objektív. (portrét, krajina,makro) Poraďťe prosím Vás.

    Dedojaro, 14.09.2008 | Reagovat

  • 30

    Bouška
    Reaguje na 29 | Dobrý den, oproti běžným objektivům je ostření rychlejší, ale E-3 je na tom ještě lépe, protože má propracovanější AF systém, který je přesnější a také rychlejší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.06.2008 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Reaguje na 14 | Dobrý den, chci se zeptat, zda už máte nějakou zkušenost s SWD a jeho reálné komunikaci s E510. Jde mi o to jestli bude potenciál tohoto objektivu s tělem E510 využit nebo zda je objektiv spíš pro E3. Děkuji.

    Tomiik, 02.06.2008 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    tady je tento objektiv testovaný a podle míry ostrosti vychází líp než pevný skla konkurence:
    http://www.optyczne.pl/116.4-Test_obiektywu-Olympu s_Zuiko_Digital_ED_12-60_mm_f_2.8-4.0_SWD_Rozdziel czość_obrazu.html

    Vašek, 01.04.2008 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 26 | Dobrý den, zatím o změně ceny neuvažujeme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.03.2008 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, zda-li nezlevníte objetivy Olympus. Konkurence speciálně tento typ prodává i o 2200Kč levněji.

    Anonymní, 15.03.2008 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 24 | Dobrý den, SLIM verzi určitě doporučuji.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.03.2008 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Dobrý den, ještě jednou díky za odpověď, asi půjdu do Olympusu. Ještě jeden dotaz k tomuto objektivu (12-60mm) - bude mi k němu stačit klasický polarizační filtr (uvažuji o B+W polarizační cirkulární filtr MRC 72 mm) nebo bude potřeba slim verze? Ptám se proto, že už samotný objektiv na širokém ohnisku při f/2,8 lehce vinětuje..

    Tomáš, 10.03.2008 | Reagovat

  • 23

    Bouška
    Reaguje na 22 | Dobrý den, pokud budeme zohledňovat POUZE kvalitu snímků, tak o něco lepší službu odvede Nikon D80 se zmíněnými objektivy. Jinak mi ale kombinace E-510 a objektivů 12-60 a 50-200 SWD připadá vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.02.2008 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi digitální zrcadlovky. Vzhledem k tomu, že bude má první, rozhoduji se mezi systémy. Po zvážení různých pro a proti začínám inklinovat ke 4/3" (menší světelné objektivy i většina těl), i když sympatický je mi i Nikon (měl jsem analog). Pro začátek chci investovat více do objektivů než do těla. Konkrétně zvažuji nákup E-510 s objektivy Zuiko 12-60mm (tento rozsah mi přijde ideální pro běžné focení) a 50-200mm SWD, anebo Nikon D80 + objektivy 17-55mm a 80-200mm, kde mi ale vadí mezera v ohniskovém rozsahu a absence stabilizace (kterou má Olympus těle). Která varianta by byla podle vás lepší, především po stránce optické kvality? Univerzálnější mi přijde rozhodně Zuiko.. Děkuji za odpověď.

    Tomáš, 26.02.2008 | Reagovat

  • 21

    Bouška
    Reaguje na 20 | Dobrý den, ano, samozřejmě je to možné. Konkrétně se dohodnete s kolegy z bazarového oddělení, mail je bazar.lidicka@megapixel.cz a nebo bazar.zitna@megapixel.cz

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.12.2007 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Děkuji za doporučení, ještě se zeptám na jednu věc. Jak jsem již říkal mám Kit E-410+obj.1442 a k tomu objektiv Olympus E 14-54mm F 2,8-3,5 EZ-1454. Pokud si u Vás koupím Olympus E-3 Kit EZ-1260, a k tomu ještě uvažuju o makroblesku FS-SRF11, vezmete mi to protiúčtem? Děkuji za odpověď, Rudolf

    Rudolf, 20.12.2007 | Reagovat

  • 19

    Bouška
    Reaguje na 18 | Dobrý den, jestli se focení věnujete skutečně hodně, tak bych asi doporučil výměnu za E-3, budete nadšen... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.12.2007 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Mám E-410 a tenhle objektiv mě zaujal. Myslíte že se vyplatí k tomuto aparátu a nebo ho mám vyměnit za E-3? Nejsem profesionál ale dost mě focení chytlo a chtěl bych se tomu do budoucna věnovat více. Taky chci fotit macro, objektiv k tomu mám, ale nevím jestli ta E-410 k tomu bude dostačjící. Hlavně mě mrzí že nemá stabilizaci, ale dostal jsem jí jako dárek a nikdo se mě nezeptal. Můžete mi poradit? Díky, Rudolf

    Rudolf, 20.12.2007 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Děkuji.

    Honza, 10.12.2007 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, mělo by se jednat o profi objektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2007 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    mám E510 a objektivy řady profi 14-54 ,50-200 ,11-22,je tento objektiv řady SWD veden jako profi nebo standart,jeho cena ,pokud je jen standartní,je dosti vysoká,nu a podobný dotaz,zdali funguje ostření s E 510 jste už zodpověděl.Objektiv ZD 14-54 při slabších světelných podmínkách dosti pomalu ostří,děkuji

    Honza, 10.12.2007 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, zjišťovali jsme to přímo na Olympusu a zatím ještě nevědí ani tam. Také to ještě nezkoušeli...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.11.2007 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den, vlastním Oly e-510 DZK. Nemohu říci že bych byl s kitovými objektivy nespokojen, ale... Pokud odhlédnu od optické kvality objektivů SWD, funguje rychlé ostření i s výše zmíněným tělem, nebo je doménou pouze u E-3. Děkuji!

    Radim, 28.11.2007 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    se olympus zbláznil... já čekal cenu pod 20 tisíc...

    janek, 02.11.2007 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    děkuji za precizní odpovědi

    baschwek, 01.11.2007 | Reagovat

  • 10

    Bouška
    Reaguje na 9 | Dobrý den, na 10-15m bude rozostřené pozadí tak s objektivem 300mm ale spíš 400mm a delším (bavím se o fyzickém ohnisku, nikoliv o přepočteném!!!). Teď jsem zkoušel svůj 200mm objektiv na 10m a pozadí sice nebylo "ostré", ale působilo VELMI rušivě, byly jasně patrné tvary předmětů mimo rovinu ostrosti (byly vzdáleny tak 20m)...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.11.2007 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Takže s tímto objektivem při focení na vzdálenost cca 10m a při nastavených 120mm ekv. kdy by měla (pokud se mýlím tak mne opravte) postava téměř zaplnit formát nebude pozadí rozostřené? Pokud ne, s jakým objektivem na vzdálenost 10-15m je možné tohoto dosáhnout? děkuji

    baschwek, 01.11.2007 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, na rozostřené pozadí potřebujete pokud možno co nejdelší ohnisko a také větší snímač. U objektivu s nejdelším ohniskem 60mm moc rozostřeného pozadí nedosáhnete. Osobně bych doporučil set http://www.megapixel.cz/canon-eos-40d-efs-17-85-mm -is

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.11.2007 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    No kvalitu chci samozřejmě co nejlepší :-) Chci si pořídit něco umožňující práci s hloubkou ostrosti (celá figura s rozostřeným pozadím) a větší citlivost na focení lidí v interieru bez blesku, širší ohnisko na focení interierů a baráků. Z toho mi vychází pouze zrcadlovky. Navrhnul by jste prosím něco vyhovujícího v celkové ceně cca 40tis, kterou bych rád příliš nepřekročil? Mělo by to být konečné řešení, takže mimo varianty s pozdějším dokupováním něčeho, například lepšího objektivu.. Líbí se mi i ten panasonic dmc-l1, e410+1260swd, canon eos 30D nebo 40D ale nevím s jakým objektivem nebo něco úplně jiného? děkuji

    baschwek, 01.11.2007 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, to záleží na tom, jak kvalitní chcete výsledky. Objektiv je pro kvalitu obrazu tím nejdůležitějším prvkem.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.11.2007 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    co si myslíte o kombinaci E-410 a 1260swd? není to už až zbytečně kvalitní objektiv k tomu tělu? děkuji

    baschwek, 01.11.2007 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Ano, máte pravdu, také opraveno.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.10.2007 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    nema nahodou na nejdelsim konci f4?

    Ondrej, 31.10.2007 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, díky, opraveno... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.10.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    zda se, ze ulitla cena...329 900,- a pak usetrim 302 710,-

    GW, 30.10.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím