Olympus X760/FE-170 Komentáře k Olympus X760/FE-170

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (77 - 1)

  • 77

    Avatar

    Reaguje na (76) | Děkuji vám

    Anna Nezvalová, 24.10.2014 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Reaguje na (75) | Dobrý den, těžko takto poradit. Doporučil bych reset do továrního nastavení. Pokud to nezabere tak bych nechal prověřit servisem, protože to může být nějaká závada. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 24.10.2014 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Dobrý den mám Fotoaparát digitální Olympus X-​760 při focení v Bytě foták fotí dobře ale když chci fotit venku přes den tak na fotce všechno svítí jak vánoční stromeček.Můžete mi prosím poradit jak to změnit?Děkuji za odpověd

    Anna Nezvalová, 24.10.2014 | Reagovat

  • 74

    Michalík

    Reaguje na (73) | Dobrý den, zpravidla se ovladače pro USB instalují automaticky společně se systémem, takže by mělo fungovat pouze připojit přes USB kabel a zapnout fotoaparát - ovladače by se měli doinstalovat. Pokud to tak nefunguje bude třeba kontaktovat podporu Olympus a žádat o ovladače k vašemu fotoaparátu. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 20.06.2014 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Dobrý den, po přeinstalaci OS z Windows Vista na Windows 7 nejde přenos dat z Olympus x-760 do PC. Zřejmě instalační CD není kompatibilní na Windows7. Poradí mi prosím někdo co nainstalovat, aby přenos fotek fungoval? Děkuji.

    Lucie Turečková, 19.06.2014 | Reagovat

  • 72

    Michalík

    Reaguje na (71) | Dobrý den, jednak se může jednat o to, že software máte pro starší verze operačních systémů, což je nejvíce pravděpodobné. Najděte si prosím informace o verzi aplikace kterou používáte a zjistěte, které operační systémy jsou podporovány. Druhým problémem může být nějaký chybějící ovladač pro váš počítač, který už v sobě Windows XP nebo Win 7 nemá. Zde by bylo třeba obrátit se na výrobce, zda by Vám poskytl potřebné ovladače pro tyto verze Windows.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 12.03.2014 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Můj OLYMPOS FE-170/X-760 spolehlivě funguje na PC s OS Windows 98SE. Na PC s OS XP Prrofessional a OS Windows 7 přenos snímků nefunguje, hlýsí, že PC fotoaparát nerozeznal. Jaká to může být chyba ?

    Eduard POHL, 11.03.2014 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Reaguje na (69) | Dobrý den,

    na internetu ovladače nalézt jakna oficiálním webu tak neoficiální zdroje.

     

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 13.11.2013 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Mám olympus x 760 nemá někdo instalaci softwaru?

    Jiří Tichánek, 12.11.2013 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Reaguje na 67 | Dobrý den, příčin může být celá řada. Ale pokud se nespouští instalační CD, bude chyba pravděpodobně někde na str. PC, doporučuji se obrátit na někoho kdo Vám spravuje PC.

    Bohouš Brož - Megapixel, 25.05.2010 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Zdravím,mám FE-170,nespolupracuje mi s PC /operační systém XP 2000/-nespouští se instalační CD,TUDÍŠ NEMOHU UKLÁDAT FOTKY.Poradí mi někdo? Děkuji

    Eduard Schirl, 24.05.2010 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Reaguje na 48 | FE-170 je obyčajný nepodarok, sám som ho reklamoval a bol vrátený bez závad. Pri poklese napätia na 2,5 volta odmieta pracovať, takže aku môže byť aj 10 000 mAh.

    jarost, 20.08.2008 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Reaguje na 64 | Dobrý den, jestliže jsou Vaše aku v pořádku, doporučuji kontaktovat servis, protože tak vysoká spotřeba rozhodně není normální.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.12.2007 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Dobrý deň, používam kvalitné aku a predsa vydržia len 10-15 fotiek. Nedá sa to ošetriť softvérom?

    Jaro, 11.12.2007 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Reaguje na 62 | Dobrý den, já bych si vybral asi http://www.megapixel.cz/sony-dsc-w85-cerny-ms-2gb- duo-karta-zdarma je to velmi dobrá nabídka.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.11.2007 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    dobry den chtela bych se zeptat zda byste mi nemohli doporucit nejaky spis mensi fotacek ktery by byl tak asi do 5,6 tis. s lcd obr.(pokud mozno velkou) spis na laicke urovni ale aby byl cv co nejlepsim pomeru vykon cena kvalita a aby fotky nebyly pokud mozno rozmazane,jak se tady docitam?mohl by tomuto standartu vyhovovat typ olympus mju 760? dekuji.

    evita, 26.11.2007 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Reaguje na 60 | Dobrý den, originální ne, ale mohlo by vyhovovat například http://www.megapixel.cz/aquapac-camera-compact-new -5-m

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.10.2007 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Dobry den chtela bych se zeptat zda na tento model panasonic DMC-LS3/2 se da sehnat pouzdro ktere je urceno do vody ... pristi rok jedem na dovcu a chtela bych mit i zdokumentovany fotky pod morem ... dekuji

    Nikola, 10.10.2007 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Reaguje na 58 | Dobrý den, pokud byly články v pořádku a plně nabité, tak to rozhodně není v pořádku. Pokud se jedná o kartu, nejdříve bych se pokusil ji naformátovat a pokud to nepomůže, kontaktoval bych servis.

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.09.2007 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    FE-170 - při použití Ni-MH článků s kapacitou 2700 mAh, výdrž 10-15 snímků ? Je to normální. Přitom indikátor baterií hlásí nabito-plně zeleno.
    Další problém, když zasunu xD 512 kartu, zavřu víko baterie, svítí indikátor karty oražovo-zeleně (nebo mix červené se zelenou), foťák nereaguje na On/Off. V návodu takový stav není popsán. Když kartu vyjmu foťák funguje normálně. V PC je karta funkční.
    Může někdo poradit, vysvětlit... předem děkuji.

    Jeník, 23.09.2007 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Reaguje na 56 | Dobrý den, tak je to u všech vodotěsných pouzder, nejen u Olympusu... Vše je samozřejmě vyzkoušeno, ale pokud se na těsnění nachází nečistoty, nemůže těsnit. Když jsem kdysi pracoval v obchodě s potápěčskou technikou a řešili jsme reklamaci vytopeného pouzdra, v 99% případů to bylo nedostatečnou péčí uživatele. Takže pokud budete těsnění udržovat v čistotě, nemáte se čeho bát.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.08.2007 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Koupila jsem si jeden z těchto malých olympusů, myslím, že je to mju 760 a jsem dost zklamaná, fotí to rozmazaně,pokud si opravdu nedám záležet a nehnu rukou ani o kousek a to fotím jen na tu ručičku, kdy by to nemělo být rozmazané. Se staršímy fotáky jsem mohla fotit i v pohybu, to tady ten udělá jen rozmazané cosi. příště si radši připlatim a koupim ten s pořádným velkým objektivem, tyhle malý hezký fotáčky nemaj smysl.
    A podvodní pouzdo? To je snad vtip ten návod, je to celý o tom, že kdyby to náhodou foták namočilo, tak že to není chyba Olympusu, ale moje. Že se to nesmí vzít na celej den na pláž - kam by to člověk asi bral, když ne na pláž? Že musim prozkoumat zda v zavírání nejsou mikroskopická vlákna...to mám u sebe nosit lupu? že to musim otestovat před použitám, to přece měli udělat v Olympusu, když to prodávaj za 2.000-10.000kč. Absolutně nemám chut to pouzdro vyzkoušet, když se tak zuřivě kryjou tím návodem...

    Karolina, 06.08.2007 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Reaguje na 54 | Dobrý den, existuje pouzdro pro FE-230 a to http://www.megapixel.cz/olympus-podvodni-pouzdro-p t-038 ale o jiném nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.06.2007 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Dobrý den,mám olympus c-350.Pořídila jsem si pouzdro aqapac,ale velmi obtížně se pak s aparátem pracuje. Uvažuji o některém FE. Celkem se mě zamlouvá FE 250 nebo 230. existuje podvodní pouzdro max.do 5m, ale ne Aqapac? Klasické podvodní pouzdro je stejně i dražší,než foťák. To si můžu koupi rovnou některé mjů. děkuji

    Květa, 24.06.2007 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Reaguje na 52 | Dobrý den, kontaktujte kolegy z prodejny, kde jste pouzdro koupil, měli by Vám dát i v češtině.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.06.2007 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Dobrý den, taky mě ale trochu překvapilo, že návod na použití pouzdra není v češtině.

    Bordovan, 22.06.2007 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Reaguje na 50 | Dobrý den, na vyplavení pouzdra se záruka vztahuje jen v případě, že to nebylo způsobeno chybou uživatele. To posuzuje autorizovaný servis. V 99% případů je ale vyplavení způsobeno uživatelem a špatnou péčí o pouzdro.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.06.2007 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Dobrý večer, po zakoupení tohoto foťáčku jsme velmi spokojení. Dělá pěkné fotečky a pro rodinné focení je dostačující. Máme jeden dotaz, zda-li vodní pouzdro je dostatčeně spolehlivé. Provedli jsme si vodní zkoušku a pouzdro opravdu uvnitř bylo suché. Je záruka vztažena, případně, i na poruchu pouzdra a tím pádem i na následné poškození foťáku ? Děkuji.

    Bordovan, 21.06.2007 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Reaguje na 48 | Dobrý den, pokud jsou baterie v pořádku (což pochybuji - to bude nejspíš kámen úrazu) je to hodně málo. Mělo by to být určitě kolem 200-300 fotek.

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.06.2007 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, kolik nafotíte průměrně fotek na Olympus FE 170? Já asi 30 a hlásí se vybitá baterie. Používám dobíjecí baterie Energizer 2500. Na reklamaci mi odpověděli, že mám používat 2600. Jasně, že záleží na zaostřování atd., ale neustále měním baterie!! To asi není normální, nebo...? Díky za odpověď :-)

    Hanka, 11.06.2007 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Reaguje na 46 | Dobrý den, asi bych v tomto případě zvolil Olympus, vodotěsné pouzdro je skvělý doplněk. Funkcemi a kvalitou snímků se oba přístroje nijak moc neliší.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.06.2007 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi fotoaparátem OLYMPUS X-760 a FinePix A800. Který by jste mi prosím doporučil? Děkuji

    Jan, 07.06.2007 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Dobrý den, kamarád si pořídil rovněž Olympus FE 170 v Havlíčkově Brodě. Po dvou dnech zkoušení ho poslal do servisu, protože ostřil způsobem výše popsaným tj. prakticky velice špatně resp. neostřil. Po měsíci ho servis vrátil s tím, že objektiv vyměnili a kamarád mě požádal, abych mu ho vyzkoušel, že se mu to nezdá. Bohužel musím potvrdit, že tento typ Olympu je tak dobrý pouze dětem na hraní, kde nezáleží na pořádném zaostření a to mluvím i o snímcích udělaných venku za relativně výborných světelných podmínek. Nedoporučuji tento fatoaparát kupovat ani s přídavkem pozlacených hodinek za nabízenou cenu. Sám fotografuji Nikonem D50 již dva roky a o digitání fotografii již trochu něco vím.

    Mirek, 02.06.2007 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Reaguje na 43 | Dobrý den, všechny jsou přibližně na stejné úrovni, tedy pro běžné použití. Asi bych zvolil FE 170, nabídka s podvodním pouzdrem je vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.05.2007 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, rozhoduji se mezi dig. fotoaparáty Olympus FE 170, Sony DSC-S 500 a Fujifilm FinePix A610. Který si myslíte, že je z nich nejlepší? Děkuji za odpověď.

    Veronika, 20.05.2007 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Reaguje na 41 | Dobrý den, pro FE 170 je určeno http://www.megapixel.cz/olympus-outdoorove-pouzdro -cwpc-05

    Luděk Bouška - Megapixel, 13.05.2007 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Dobrý den.chtěla bych se zeptat jest-li na tento dig.fotoaparát bypasovalo podvodní pouzdro-outdoorové FE-130/FE-140 z Vaší akční nabídky.Děkuji Marcela

    Marcela Fridrichova, 12.05.2007 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Reaguje na 38, 39 | Dobrý den, máte pravdu, L11 je také dobrý, má nějaké užitečné funkce navíc, ale zase k němu nedostanete vodotěsné pouzdro, které se taky hodí... Kartu doporučuji vždy raději větší, místa není nikdy dost.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.05.2007 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    A jeste jedna vec k Nikonu L11, nevedela bych jak velkou kartu k nemu koupit jestli 256 nebo 512 SD, stacilo by tak na 200 fotek pri rozliseni 6mpix., dekuji

    Martina, 08.05.2007 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Jeste me napadl Nikon L11, myslite ze je ve srovnani s timto Olympusem lepsi? ma navic face priority a D-Lighting. Moc dekuji

    Martina, 08.05.2007 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Reaguje na 36 | Dobrý den, pro běžné focení je kvalita naprosto dostačující. V této cenové relaci asi nic výkonnějšího nenajdeme.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.05.2007 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    dobry den, shanim jednoduchy kompakt pro maminku (50), dosud mela olympus na kinofilm a byly jsme s nim velmi spokojene. Tak jsem chtela koupit take olympus (pravdepodobne tento) ale tady se docitam ze kvalita nic moc...???! Takze jaky byste mi doporucil kompakt, kde mame jen tri podminky,aby byl velmi jednoduchy, do 4500 kc a s LCD 2,5 palce

    Martina, 08.05.2007 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Reaguje na 33 | Díky. Zkusím to. Prodejce už mi naznačil že se určitě dohodneme.

    Ivoš, 21.04.2007 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Reaguje na 32 | Dobrý den, v tomto případě bych dal přednost Nikonu L5.

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.04.2007 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Pro Ivos: Mě se stalo totálně to samé, přesně jak jste říikal, že udělali justáž apod. Váš problém je stejný jako u mě. Potom co se mi vrátil foťák z opravny a také jsem zjistila to samé co vy, jsem se rozhodla, že dojedu do servisu olympus osobně a poprosím o návrácení peněz. Dokonce mi řekli že tenhle model je prostě nepovedený!! Sami to uznali a dali mi nabídku: protože jsem měla zájem o fe190, řekli že si doplatím okolo 500 Kč a tenhle si nechají. Doporučuju vám se s nimi také dohodnout. (nakonec mě to vyšlo na 600 Kč- ale nejdříve po mě chtěli 1500!!!)

    Teri, 14.04.2007 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den.
    Rozhoduji se mezi fotoaparáty Olympus FE 170,FE 180 a Nikon L5.Jaký by jste mi doporučil?Děkuji za odpověď

    Simona, 14.04.2007 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Poslal jsem ho do servisu na záruční opravu a vrátil se s tím že udělali justáž a nastavení. Po pár záběrech jsem nabyl přesvědčení že se na něj ani nepodívali. Závada je taková - střed ostrý a okraje silně rozmazané. Nejvíce při základním zoomu a clonovém čísle 3,1. Jelikož nevíte co fotoaparát nastavuje a moc se to ovlivnit nedá tak je skoro každý snímek rozmazaný. Na displeji to není tolik vidět, ale na monitoru to pozná na první pohled i naprostý laik. Smímky uvedené vypadají daleko lepší než je realita. Odesílám opět do opravy. Uvidíme.

    Ivos, 10.04.2007 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Reaguje na 29 | Dobrý den, pokud na snímek kliknete, zobrazí se v plném rozlišení a tam je už vše vidět...

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.04.2007 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Měl bych zájem o tento fotoaparát pro focení pod hladinou( jinak mám Panasonic DMC FZ 50),
    ale udivují mě názory na špatnou kvalitu objektivu. Měl jsem Olympus 765 UZ a byl jsem s ním velmi spokojen.
    Můžete mi nějak osvětlit ty potíže objektivu. Z publikovaných fotek není nic zřejmé, pro jejich malou velikost.
    Děkuji.

    Vladislav, 10.04.2007 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Dobrý den. Také mám problémy s tímto fotoaparátem. Mám nokii 6230i a přijde mi, že dokonce fotí lépe. Už jsem ho jednou dávala reklamovat v makru. Tam prý udělali ,,justáž" ( stejně si ale myslím, že ho dali pod pult a za ten měsíc ho zase vyndali ). Po měsíci se totiž nic nezměnilo. Když jsem se ještě v makru ptala, že mi fotí špatně, řekli mi, že mám nejspíš ,,pech" a že je to dobrý fotoaparát. V nejbližší době ho dám do opravny Olympus, aby ho spravili, popřípadě, kdyby se prokázalo, že je to vadný kus, bych chtěla vrátit peníze a koupit si nejspíš olympus fe-180, nebo fe-190 černý. Jinak se mi velmi líbí po vzhledové stránce a moc mě mrzí, že fotí blbě. Jak ale vidím, nejsem jediná, kdo s ním není spokojený!!!

    Teri, 04.03.2007 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Souhlasím, foťák zaostřuje pouze na blízko a jinak je to všechno mázlé, jakoby chlupaté. Patrné je to na ukázkové fotce motorky. Všimněte si jak vypadá část oktavie vlevo. A takové to je na každé fotce! NEBRAT!

    Lucka, 02.03.2007 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Jsem zklamán. Mizerný objektiv a proto na krajích rozmazané fotky. Na displeji fotoaparátu je to ještě nepatrné, ale na monitoru a na fotkách je to dost viditelné. Ještě tak pro uplné začátečníky nebo pro děti na hraní!!!!

    Ivos, 26.02.2007 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Děkuji za odpověď.Teď v tom mám jasno.

    pavla, 21.02.2007 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 22 | Dobrý den, digitální stabilizátor je jen zvýšení citlivosti a tím pádem zkrácení expozičních časů... Takovým "jakobystabilizátorem" je vybavena naprostá většina Olympusů... Skutečný stabilizátor obrazu ale eliminuje chvění ruky buď pohybem některého optického členu v objektivu a nebo pohybem celého snímače. Smyslem je, aby paprsky světla. které v okamžiku expozice dopadají na smímač, směřovaly stále do stejného místa. Tím se vytvoří ostrý bod...

    Reaguje na 23 | Dobrý den, citlivost bohužel nastavit nejde. Doporučím Vám Panasonic FX3 http://www.megapixel.cz/panasonic-fx3, který má daleko kvalitnější objektiv a ještě stabilizátor obrazu. Ale skutečný, ne jen digitální...

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.02.2007 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Předem mého dotazu přeji krásný den. Zvažuji koupi tohoto přístroje, protože jsem jej viděla u kamarádky a líbí se mi jak po designové, tak i uživatelské stránce. Navíc venkovní pouzdo bude ideální na dovolenou k moři. Co mě však překvapilo, byla poměrně vysoká šumovost při fotkách v místnosti, s bleskem i bez blesku. Spolužáci tvrdí, že je to vysokým nastavením ISO, jenže kamarádka mi nedokázala říct, jestli se jeho hodnota dá nastavit manuálně. Prosím proto o vyjádření a pokud tato volba nastavit nejde, o doporučení levného kompaktu, který by tuto funkci měl. Děkuji předem.

    Lucka, 16.02.2007 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý den, v parametrech u tohoto fotoaparátu je uvedeno, že nemá stabilizátor. V obchodě mě také řekli, že je bez. Nicméně držím ho v ruce a je zde na ovl. kolečku stabilizátor(roztřesená ručička). V návodu i na krabici mám uvedeno digitální stabilizátor obrazu. Je to uvedeno v režimu snímání.Existuje tedy ještě jiný stabilizátor obrazu??Předem děkuji

    pavla, 16.02.2007 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 20 | Dobrý den, tuto funkci bohužel nemá.

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.02.2007 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Chtělbych se zeptat jestli to ma:Sekvenční snímání: Normální 1,1 s./s. - celkem až 6 snímků, vysokorychlostní 3,7 s./s. - celkem až 11 snímků

    Marek, 05.02.2007 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 18 | Dobrý den, funkčně jsou velmi podobné, žádné výrazné rozdíly mezi nimi nejsou. Rozlišení je volitelné skutečně ve třech stupních.

    Luděk Bouška - Megapixel, 30.01.2007 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    dobry den, ma FE-170 skutecne jen 3 moznosti volby velikosti resp. rozliseni obrazku? a je nejaky rozdil mezi 170 a 140 ve funkcnosti? diky za odpoved Novak

    daniel novak, 30.01.2007 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Reaguje na 16 | Dobrý den, z Vašeho výběru bych doporučil Olympus. Nabídka s vodotěsným pouzdrem je neodolatelná...

    Luděk Bouška - Megapixel, 25.01.2007 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Dobrý den poradili by jste mi jaky bych si měl vybrat fotak z techto čtyřech : Olympus X760/FE-170 ,
    Kodak EasyShare C643 , Samsung SG-S600 černý

    Honza, 24.01.2007 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Reaguje na 14 | Dobrý den, doporučil bych xD 512MB nebo větší, podle mého není místa nikdy dost... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, 28.12.2006 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jaký typ paměťové karty sedí nejvíc k tomuto foťáku a jakou kapacitu byste mi doporučil k běžnému focení. Díky

    Pavla, 27.12.2006 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Reaguje na 12 | Bohužel nejde.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.12.2006 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobrý den,
    nevíte někdo prosím jestli jde použít x-760 i jako web kamera??? díky

    stanleyboy, 14.12.2006 | Reagovat

  • 11

    Matějček
    Dobrý den,
    osobně bych je doporučoval ve Vámi vypsaném pořadí. V této kategorii jsou Olympus fotoaparáty asi "nejlepší" poměrem cena/výkon/kvalita snímků.
    Jinak jako velmi výhodná nabídka se mi jeví: http://www.megapixel.cz/olympus-fe-140, protože je k němu outdoorové a podvodní pouzdro zdarma.

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel společnosti, 08.12.2006 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi digitálního fotoaparátu a nemůžu se rozhodnout mezi Olympusem FE 190, FE 140, Fe 170, Samsungem SG-S 800 a Kodakem Easy Share C66O. Kterej z těchto fotoaparátu by jste mi doporučil.
    Děkuji za odpoved

    DavidF, 08.12.2006 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Reaguje na 8 | No osobně bych si vybral nejspíš LS3, má vynikalící objektiv a snadné ovládání. Paměťovou kartu ale budete muset dokoupit ke každému přístroji, takže z tohoto hlediska to vyjde nastejno.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.11.2006 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Reaguje na 7 | takže spíš to směřovat k Panasonic DMC-LS3? Nebo v této cenové relaci existuje něco lepšího?Dík

    Pilot, 29.11.2006 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Reaguje na 5, 6 | Nevím to přesně, ale je to opravdu málo, odhadem kolem 20 obrázků.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.11.2006 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Reaguje na 5 | mysím počet fotek....:-))

    Pilot, 29.11.2006 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Má volbu tří druhů rozlišení. Jaká je kapacita standartně vybaveného (vnitřní paměť, karta?) při focení na střední rozlišení? Dík

    Pilot, 29.11.2006 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Reaguje na 3 | Jedná se o označení, které se používá v jiných zemích. Přístroje jsou naprosto totožné.

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.11.2006 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dotaz: Fotoaparat Olympus X-760 je v nekterych e-shopech uvaden i jako FE-170. Jsou opravdu totozne ? Na oficialnich strankach Olympusu jsem model X-760 nenasel, nicmene mam ho v ruce :o)

    user, 21.11.2006 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Reaguje na 1 | Ano, je to uvedeno i ve specifikaci.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.10.2006 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Tento fotoaparát točí video bez zvuku.

    Shocker, 07.10.2006 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím