Olympus M.ZUIKO ED 12-40mm f/2,8 Pro EZ-M1240 Komentáře k Olympus M.ZUIKO ED 12-40mm f/2,8 Pro EZ-M1240

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (39 - 1)

  • 39

    Kujan

    Reaguje na (38) | Dobrý den, kompatibilita je plná, objektic stabilizaci nemá, tělo ano.

    Filip Kujan - Megapixel, Specialista na fototechniku, 07.09.2017 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Dobrý den, jak daleká je uváděná kompatibilita s tělem Lumix DMC-GX80? U čeho si nejsem jistý je stabilizace objektivu, což je jedna z věcí, která by mě zajímala. Děkuji Tom

    Tom, 07.09.2017 | Reagovat

  • 37

    Křížek

    Reaguje na (36) | Dobrý den, světelnost objektivu se nemění. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 31.12.2016 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Dobrý den, přepočet ohniska se násobí dvakrát, ale musí se násobit dvakrát také jeho světlost nebo je neměnná? Děkuji,hezký den.

    Pavel Blahut, 31.12.2016 | Reagovat

  • 35

    Blažek

    Opravdu skvělý objektiv - vyniká vyrovnanou ostrostí až do okrajů - a to i při zcela otevřené cloně "2,8". Přece jenom jedna možná "mimózní" připomínka - já osobně bych docela bral o něco menší světelnost - řekněme "3,5" - objektiv by byl lehčí - skvělé parametry by byly technicky snadněji řešitelné - což by jistě citelně snížilo cenu - dostupnost. Při dnešní kvalitě čipů a obrazových procesorů lze přijmout o něco málo vyšší ISO - prakticky beze ztráty kvality.

    Ota Blažek, 26.11.2016 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Reaguje na (32) | Není to zvuk clony, která reaguje na světlo a optimalizuje se pro nejlepší ostření? Zkuste se podívat na nastavení typu "Zesílený náhled".

    Vít Černý, 06.09.2016 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Reaguje na (32) | Dobrý den, no asi záleží co slyšíte. Zda to není např stabilizace aparátu. Takhle Vám bohužel nepomohu, bylo by nutné podívat se na to na prodejně.  Pokud se to zdá hlučné můžeme nechat zkountrolovat servisním střediskem. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 13.04.2016 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Dobrý den! U mého objektivu se při zapnutí fotoaparátu (OMD EM5) začnou ozývat velmi slabé, nepravidelné zvuky. Připomíná mi to, jako když si můj noťas něco hledá na svém disku, taky si u toho potichu "chroupe". Chci se jen zeptat, je to normání? Jinak vše funguje skvěle. Děkuji za odpověď.

    Martin Šrámek, 12.04.2016 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Reaguje na (30) | Dobrý den, no dalo by se sehnat například sklo s 3+ dioptrie. Ale bude se zhoršovat kresba do krajů.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.02.2016 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Dobrý den chtěl bych se zeptat zdali je možné použít na tento objektiv nějakou makro předsadku děkuji.

    olda,m, 05.02.2016 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Reaguje na (28) | Dobrý den, ano, to je naprosto běžné.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.12.2015 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda se u tohoto objektivu bežně vyskytuje vůle (pravděpodobně) čoček ve vypnutem stavu. Při pohybu s fotoaparátem v objektivu mírně střecha, po zapnutí je vše OK. Děkuji za odpověď.

    Martin Hajek, 08.12.2015 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Reaguje na (21) | Že máte stejné fotky z mobilu za 8 tisíc? Doporučuji očního lékaře. Ale jinak ano, máte pravdu. Jsem podnikatel a mohu si i tento objektiv bez problému dovolit.

    Martin, 05.11.2015 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Reaguje na (25) | Dobrý den,

    rozdíl je převážně v materiálovém zpracování. B+W má daleko lépe a odolněji zpracovanou obroučku, takže z hlediska trvanlivosti doporučuji B+W. Dalším benefitem bude jednodušší čištění.

    Hezký den

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 16.07.2015 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Dobrý den, jaký UV filtr by jste mi doporučili k tomuto objektivu. Nebo jinak :o))) ... je mezi B+W UV Filtr MRC NANO XS-PRO DIGITAL 62mm a Hoya UV filtr HD 62mm velký rozdíl? Předem děkuji.

    Jirka, 15.07.2015 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Reaguje na (21) | Já mám teda mobil za 17.000 a vyfotím tak cár papíru abych nemusel nic přepisovat. Ty asi budeš ten zakomplexovaný jedinec, který píše že má čínský mobil za 8000 a může fotit za šera a v místnosti super fotky:)). Seš tedy šťastný jedinec...

    Karel, 15.06.2015 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Reaguje na (21) | Tak tento komentář jsem také nepochopil :). Ano, je to drahé jak čert a vzhledem k tomu, že fotím pro radost, si ještě dvakrát rozmyslím, zda si jej opravdu koupím. Toužit po něm ale můžu i zadarmo, ne :) a bez touhy po lepších snímcích bych o něm ani neuvžoval. Ostatně, když někomu stačí fotky z mobilu, nemá potřebu se o takové objektivy ani zajímat, natož si je kupovat a už vůbec sem psát komentáře o tom, jak je výstup z mobilu lepší :). Pro člověka, který jeho přednosti nedocení, je to opravdu vyhazování peněz, s tím plně souhlasím :).

    Jan Nováček, 11.11.2014 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Reaguje na (21) | No jestli jsi s výstupem ze svého mobilu spokojený, tak co tě nutí tady psát jakýkoliv negativní komentáře? :)

    JonSnih, 05.10.2014 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Asi jste zde všichni podnikatelé a milionáři že se nikdo s vás ani z odborného perzonálu megáče nepozastaví nad cenou tohoto obj. !! Můj mobil za osm tisíc mi udělá přesně ty samé snímky ! Nepotřebuji fotky formátu a4 Co si budeme našeptávat ! Že jde o stále trvající obchodní triky s nadsazenými cenami je mi dávno známo ! Tím pádem o takovém zboží ani neuvažuji !

    miraconnor, 09.09.2014 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Reaguje na (14) | nechte si zkontrolovat, případně vyměnit těsnící gumový kroužek, možná tam vůbec není, mě se to stalo když se mi prodřel, vinou rozmáčklé mouchy, teď mám obj, bez kroužku a dělá to také tak //podotýkám, že jiný na 4/3//, ale jak sem se díval, tak je to tam poněkud nešťastně řešeno - aspoň si myslím jinak na focení to nějak vliv nemá

    zemekf, 21.07.2014 | Reagovat

  • 19

    Michalík

    Reaguje na (18) | Dobrý den, podívejte se na snímky, které jsme oběma objektivy pořídili a porovnejte se rozdíl. dle mého tam ropzdíl je a to tak, že Panasonic snímky více "patlá" Nemá takový detail v obraze jako Olympus, vše je slité do jednoho. Aspoň tak na mě snímky tohoto Panasonicu působí, ale názor si jistě uděláte vlastní.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 19.03.2014 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Dobrý den, už to tu někdo naznačoval, ale mě to zajímá také. Zkoušeli jste někdo porovnat obrazový výstup z tohoto objektivu v porovnání s Panasonicem 12-35 ? Nikde se mi srovnání nepodařilo nalézt. Těch 5 mm rozdílu n ohnisku neřeším a hmotnost také ne. Obraz by mě ale hodně zajímal. Díky. Martin

    Martin, 18.03.2014 | Reagovat

  • 17

    Michalík

    Reaguje na (16) | Dobrý den, již rozumím. zkoušel jsem zde náš vystavený objektiv a vůle cca 1mm je zde až při úplném vytažení tubusu z těla objektivu. Při lehkém vysunutí není vůle žádná. Doporučuji domluvit si postup s autorizovaným servisem Olympusu, zda je třeba reklamovat či zda je to běžné a nebude se vůle zvětšovat. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 06.03.2014 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Reaguje na (15) | Dobry den, tak tady snad nejde ani tak o telo. Pouzivam Olympus E-M5. Ta vule je ale na objektivu samotnem. Je to vule mezi vysuvnym tubusem objektivu a telem objektivu samotnym. Dekuji.

    Vladimir Sindelar, 05.03.2014 | Reagovat

  • 15

    Michalík

    Reaguje na (14) | Dobrý den, bohužel neuvádíte s jakým tělem objekitv používáte, mohli bychom zde vyzkoušet nasadit objekitv na stejné tělo a uvidíme jakou bude mít vůli. Můžete si také přinést na prodejnu tělo s objektivem a vyzkoušet si nasadit objektiv náš. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 05.03.2014 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Dobry den, tento objektiv vlastnim jiz pres mesic a zarazila me u neho jedna vec. Jedna se o nemalou vuli mezi vysuvnym tubusem a vlastnim telem objektivu a to i pri nejmensim ohnisku. Ta vule je vlastne temer v celem rozsahu ohnisek. Cili je mozne lehce zahybat s tubusem do vsech stran. Je mozne, ze je vse v poradku, ponevadz nejaka vule tam musi byt, me vsak vule pripada az moc velka. Urcite 1mm. Navic tesne po koupi jsem si objektiv peclive prohledl a zadnou vuli nezaznamenal. Dekuji.

    Vladimir Sindelar, 05.03.2014 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Reaguje na (12) | Dobrý den, ano záleží na záběru. Ale ještě jednou jsem to zkoušel a opravdu tam není. Dochází k menšímu zkreslení, ale rozhodně to není výrazné. Kolega vypnul veškeré úpravy atd. A obraz je dobrý. Máte možost se zastavit na naší prodejně a objektiv vyzkoušet?

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.02.2014 | Reagovat

  • 12

    Avatar

    Dobrý den, Váš recenzent uvádí, že nepozoroval žádnou soudkovitost... ono tedy záleží co fotíte, aby to tam člověk viděl, ale dle DxOMark.com má na širokém konci hodně brutální soudek, skoro bych řekl až fish-eye efekt, který je možná korigovaný do JPEGu přímo ve foťáku. Jenže lidi co si tohle sklo pořídí budou spíše fotit do RAWu a tam se jim to zkreslení ukáže "v plné kráse". Jasně, lze to v případě potřeby vykorigovat v PC, ale je to další práce navíc. Ale abych tomuto sklu tolik nekřivdil, pevný Panasonic 20/1,7 má větší soudek než Nikkor 16-85 na širokém konci... takže je to spíš problém platformy m4/3.

    Vít Almer, 28.02.2014 | Reagovat

  • 11

    Florian

    Reaguje na (10) | Dobrý den, tento objektiv je určený pro všchny fotoaparáty řady PEN a OMD, respektive s bajonetem micro4/3. Větší a težší samozřejmě je kůli pevné světelnosti f/2,8 v celém rozsahu.

    Vojtěch Florián - Megapixel, Systémový specialista, 27.01.2014 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Dobrý den, nezkoušeli jste jej někdo nasadit na EM5? Přijde mi docela robustní a dle parametrů i ne zrovna nejlehčí. Kromě toho jsem zvědavý na obrazový výstup v porovnání s Panasonicem 12-35. Díky Pepa

    Pepa, 26.01.2014 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Reaguje na (8) | Dobrý den, máme je objednané, ale dodavatel je zatím ještě nemá na skladě. 

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.12.2013 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Dobrý den! Bude tento objektiv někdy skladem? Rád bych se na něj podíval a případně vyzkoušel in natura. Díky, Martin.

    Martin Šrámek, 09.12.2013 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Reaguje na (6) | Dobrý den, obrazový výkon je u pevného skla vynikající, nicméně tento objektiv je v této kategorii zatím bezkonkurenční. Ideální volba by samozřejmě byla zakoupit oba dva, ale kvůli univerzálnosti bych si zvolil 12-40.

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 18.11.2013 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Dobrý den, mám takové dilema, vlastním e-pl3 a rozmýšlím se mezi tímto objektivem a 12mm f2. Podle recenzí má 12-40 výborné IQ, ale je dost těžký a velký. Chtěl bych relativně univerzální objektiv. Jaký je váš názor? Děkuji

    R. Johnson, 17.11.2013 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Reaguje na (4) | Dobrý den, zde bych také spíše uvedl "alternativní produkt".

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 04.11.2013 | Reagovat

  • 4

    Avatar

    Ono se to ale už ukázalo, jak potvrzují četné zahraniční recenze... Nový objektiv od Olympusu je lepší VE VŠEM. Reklamní sdělení "Lepší produkt je na dosah!" je skutečně poněkud mimo mísu :-)

    Martin 2, 04.11.2013 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Reaguje na (2) | Dobrý den, nechme se překvapit. Podle prvních zkušeností s předprodukčními vzorky vypadá velmi zajímavě.

    Vojta Florian - Megapixel, Specialista na fototechniku, 29.10.2013 | Reagovat

  • 2

    Avatar

    Dobrý den, zrovna srovnání těchtou dvou skel by mě ale velmi zajímalo. A myslím, že nebudu sám.

    Martin, 29.10.2013 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Vtipná je vaše kolonka "Lepší produkt je na dosah!" Do ní vám CML vygeneroval Panasonic 12-35 mm f/2.8 za 29990,- Kč. Ještě se neví, který z těchto dvou objektivů je lepší. Ani bych se nedivil, kdyby to nakonec byl právě tento Olympus. Možná by bylo solidnější tu kolonku přejmenovat na "Dražší produkt je na dosah!"

    J. Šimek, 03.10.2013 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím