Olympus OM-D E-M5 tělo Komentáře k Olympus OM-D E-M5 tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (117 - 18)

  • 117

    Maxant

    Reaguje na (116) | Dobrý den, jinak asi nelze porovnat. Máte možnost se zastavit na podejně, že by se na to někdo podíval? 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.04.2015 | Reagovat

  • 116

    Avatar

    Dobrý den, mám několik měsíců toto foto, teď mi upadl na zem do měkkého jehličí (u řemenu Joby string strap se vyšrouboval stativový šroub na kterém to drží). Vše funguje normálně (alespoň jsem na nic nepřišel), jen si nejsem jistý stabilizací. Při zapnutí i vypnutí se ozve tiché cvaknutí. Napadla mě jen metoda fotit s a bez stabilizace a porovnat. Za 14 dní jedu na dovolenou a tak nemám ani možnost servisu. Děkuji za všechny nápady. Dušan.

    Dušan Pelant, 14.04.2015 | Reagovat

  • 115

    Maxant

    Reaguje na (114) | Dobrý den, ano je možné udělat fotografii při pořizování videozáznamu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 01.04.2015 | Reagovat

  • 114

    Avatar

    Dobrý den,zajímalo by mne,jestli je možné z videosekvence udělat fotky v menším rozlišení,jako to jde např.u Panasonic GF 2. Děkuji za odpověď.Lubomír

    Lubomír, 30.03.2015 | Reagovat

  • 113

    Avatar

    Ano test byl na prodejně a neostřilo to nejak rychle ale šlo to.Doma to zaostří hned rozostří a pak teprve zaostří.Přehraju firewer a uvidim. Děkuji

    mirek zanotto, 02.03.2015 | Reagovat

  • 112

    Maxant

    Reaguje na (111) | Dobrý den, máme také dvojku. A měl jste půjčený ten E-M5 bezplatně, protože ten má FW 1,5. Nebo test proběhl na prodejně? On sám o sobě MMf2 ostří hodně pomalu.  

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.03.2015 | Reagovat

  • 111

    Avatar

    Je to taky s E-M5, mohl by jste se podívat jaký firewer tam mate. Děkuji

    mirek zanotto, 01.03.2015 | Reagovat

  • 110

    Maxant

    Reaguje na (109) | Dobrý den, ano je to možné, ale takto těžko posoudit. Je to také s E-m5, nebo uplně s jiným tělem.? Pokud je t stejné tělo může to být firewerem. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.02.2015 | Reagovat

  • 109

    Avatar

    Dobrý den,kupoval jsem u vás redukci MMF2 a testoval ji se sigmou 70-200 a vámi zapujčeným olympusem E-M5 ostřilo to celkem slušně.Ale doma jinným tělem to ostří tak o třetinu pomaleji.Je možné že to dělá 2 firewer.Protože jinak jsem všechno vyzkoušel.

    Mirek Zanotto, 28.02.2015 | Reagovat

  • 108

    Korč

    Reaguje na (107) | Dobrý den, rozdíl v kvalitě fotografie je zanedbatelný, pokud Vám vyhovuje 12-50, pořiďte E-M5, v setu je fotoaparát i objektiv výrazně levnější.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 24.02.2015 | Reagovat

  • 107

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi OMD 10 a OMD 5 + objektiv 12-50. Set OMD 5 je nyní za zajímavou cenu a OMD 10 s tímto objektivem není. Vyzkoušel jsem si oba modely, ale kvalita fotek u OMD 5 - perfektní, OMD 10 se mě lépe držela. Potřebuji poradit zda starší typ 5 nebo novější 10, jedná se mě o kvalitu fotek. Děkuji

    Radek, 22.02.2015 | Reagovat

  • 106

    Maxant

    Reaguje na (105) | Dobrý den, pokud zrcadlovku tak rozhodně D7100. Ta je opravdu hodně dobře vybavena. Pokud menší tělo, tak bych vybral E-M5. Do začátku s základním objektivem 18-105, nebo 18-140. U OMD bych vybral 12-50, který je také univerzální a navíc i makro 100mm. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.11.2014 | Reagovat

  • 105

    Avatar

    Přeji hezký den, jaký fotoaparát koupit budoucí studentce - umělecký směr: Sony Alfa A6000 nebo Olympus E-M5 nebo radši Nikon D7000/7100? Nebo něco jiného? A jaké základní objektivy pro začátek? Dík

    Johanes, 02.11.2014 | Reagovat

  • 104

    Maxant

    Reaguje na (103) | Dobrý den, bohužel nelze bez redukce. Ale ta nepřenáší elektroniku. Tím nebude možné ovládat clonu. Ostřit pouze manuálně atd.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.09.2014 | Reagovat

  • 103

    Avatar

    Dobrý den , lze použít objektivy z Olympus E-300. Děkuji

    Bochníček, 17.09.2014 | Reagovat

  • 102

    Maxant

    Reaguje na (101) | Dobrý den, zásadní rozdíl je právě v procesoru a utěsnění. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.08.2014 | Reagovat

  • 101

    Avatar

    Dobrý den, mám dotaz: obrazový výstup je lepši u M10 oproti M5 diky novému procesoru nebo kromě "utesneni" v čem je M5 lepsi? Děkuji.

    Karel, 22.08.2014 | Reagovat

  • 100

    Maxant

    Reaguje na (99) | Dobrý den, to né digitální konvertor to nevyřeší. To jsem zkoušel co za informace to zobrazuje. Prosím přepošlete mi tento problém do mejlu na info@megapixel.cz  podívám se na to a zkusím to prověřit. Děkuji.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.08.2014 | Reagovat

  • 99

    Avatar

    Reaguje na (98) | takze aby se to prepocitavalo musi byt zapnut v menu digitalni konvektor? Pac at vyfotim co koliv tak exif uvede nazev objektivu a ohnisko 17 a pod nim pozka po prepoctu na 35mm kino film je uvedeno tez polozka 17mm a tak to je u vseho at nasadim jaky koliv objektiv.. kdyz zapnu konvektor bude se to prepocitavat? Myslela jsem ze se to prepocitava rovnoh kamarad ma nikona a u nej exif funguje uvadi mu to co mne nazev objektivu a ohnisko 70mm a pod nim po prepoctu 105. Tak nevim co je spatne Dekuji vam..

    petra, 19.08.2014 | Reagovat

  • 98

    Maxant

    Reaguje na (97) | Dobrý den, obávám se že ta takto je to správně. Jsou to reálné informace, také tam je při použití digitálního konvertoru uvedeno, že byl použit a kolika násobné zvětšení tam je. Protože kdyby to přepočítal na reálné ohnisko ne FF snímač, což nemá, byla by informace špatná.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.08.2014 | Reagovat

  • 97

    Avatar

    Dobry den mam dotaz co delam spatne dam priklad kdyz nasadim objektiv 17.mm pancake a vyfotim snimek exif v photoshopu uvede nazev objektivu a 17.mm a po prepoctu na uvede tez 17.mm a tak to je i s teleobjektivem atd.. proste ohnisko neprepocitava na 2x nevim v cem je chyba.. nemusi se neco zapnout? Pac v menu je je funkce digitalni konvektor.... exif tvrdi onech 17.mm a to jak vlasnosti fotky tak v photoshopu dekuji

    petra, 18.08.2014 | Reagovat

  • 96

    Maxant

    Reaguje na (95) | Dobrý den, tak to jsem bohužel nijak netestoval, ale Olympus s tímto sklem bude mít velice dobré výsledky. Hlavně je to novější snímač s lepší technologií. Rozhodně se posunete dál. Lze otestovat na prodejně.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.07.2014 | Reagovat

  • 95

    Avatar

    Reaguje na (94) | Děkuji za odpověď, v níž zmiňujete objektiv 12-50 mm... Já mám zájem spíše o set se sklem Olympus M.ZUIKO PRO ED 12-40mm f/2,8. Jak je na tom prosím obrazová kvalita D90 ve srovnání s tímto OM-D (set s 12-40mm f/2,8)?

    Stanislav Černý, 22.07.2014 | Reagovat

  • 94

    Maxant

    Reaguje na (93) | Dobrý den, ano můžete u nás fotoaparát prodat.  Dle mého názoru je to dobrá volba. Hlavně z důvodu získání rychlosti a větší odolnosti, také českého menu, nebo lepšího ostření u videozáznamu.  V kombinaci se základním 12-50 je to dobrý start. Doporučuji se zastavit na naší prodejně a na fotoaparát se podívat zda je to ono co hledáte-. Lépe se tak rozhodnete.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 21.07.2014 | Reagovat

  • 93

    Avatar

    Dobrý den přeji! Vlastním Nikon D90 a již delší dobu uvažuji o jeho nahrazení, jde mi především o kompaktní rozměry, odolnost vůči prachu a vodě, a předevěím o nabídku CENOVĚ DOSTUPNÝCH světelných objektivů, fish eye objetlivů apod. Fotografuji reportáž, dokument, street, industriální krajinu apod. Je v tomto ohledu Olympus možné považovat za krok správným směrem (tedy kupředu?) Případně jakou jinou alternativu byste mi doporučili? Mohl bych u vás svůj D90 a skla 35 mm f1,8 a 18-105 mm VR použít k platbě na protiúčet? Děkuji za odpověď.

    Stanislav Černý, 20.07.2014 | Reagovat

  • 92

    Korč

    Reaguje na (91) | Dobrý den, blesk není vestavěný, ale je součástí balení. E-M10 námovější procesor a právě vestavěný blesk, jen není utěsněný proti vlhkosti a prachu.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 18.07.2014 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    Dobrý den, v popisu uvádíte, že má vestavěný blesk. Je to opravdu tak? A ještě, jak vychází srovnání s Oly M-10? Děkuji za informaci, T. Sasák

    Tom Sasák, 17.07.2014 | Reagovat

  • 90

    Florian

    Reaguje na (89) | Dobrý den,

    půjdou pomocí adaptéru Olympus MMF-2.

    Vojtěch Florian - Megapixel, Technický specialista, 02.07.2014 | Reagovat

  • 89

    Avatar

    Dobry den, pujdou na tento fotoaparat pouzit objektivy z olympusu E-410 ? Dekuji

    Terka, 01.07.2014 | Reagovat

  • 88

    Michalík

    Reaguje na (87) | Dobrý den, na videa je skutečně lepší Panasonic a myslím, že na úrovni snímků bude srovnatelný, horší maximálně za horších světelných podmínek. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 12.05.2014 | Reagovat

  • 87

    Avatar

    Dobrý den,zvažuji koupi z druhé ruky Panasonic GH2 nebo Olympus OM-D E-5.Z různých recenzí jsem došel k závěru,že ohledně videa by měl vycházet lépe Panasonic,ale zajímalo by mne,jak jsou na tom s kvalitou fotografií,při použití stejných objektivů.Děkuji za odpověď.

    Lubomír, 12.05.2014 | Reagovat

  • 86

    Michalík

    Reaguje na (85) | Dobrý den, ano měl jsem na mysli nové obnjektivy se již nevyrábí pro tento bajonet. Tyto starší Sigmy nemůžeme ověřit, jak budou s redukcí pracovat, protože jde zde pochopitelně nemáme, nicméně myslím že by kompatibilita měla být 100% a objektivy by se měly chovat stejěn jako když je nasadíte na zrcadlovku Olympus. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 05.05.2014 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    Reaguje na (83) | http://www.paladix.cz/bazar/index.php?adid=279908 http://www.paladix.cz/bazar/index.php?adid=300470 tu su dva ineráty na uvedené objektivy. Tak teraz so volako zmatený? asi sa vyrábali na system 4/3 a spoužitím danej redukcie MMF3 by to malo podla mna fungovat.

    Marek Šandor, 05.05.2014 | Reagovat

  • 84

    Michalík

    Reaguje na (82) | Dobrý den, stabilizace se nezhorší, ale jak jsem již psal, musel byste řešit přes dvě redukce. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 05.05.2014 | Reagovat

  • 83

    Michalík

    Reaguje na (81) | Dobrý den, uvedený adaptér slouží pro připevnení objektivů formátu 4/3. Uvedené objektivy Sigma se však pro tento formát nedělají. Vyrábí se pro Nikon, Canon, Sony a některé i pro Pentax. Musel byste použít další redukci z 4/3 na jeden z uvedených formátů bajonetu např na nikon F, ale tam už automatické ostření fungovat nebude. Navíc použití dvou redukcí by vám extrémně snížilo světelnost. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 05.05.2014 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Ešte som sa zabudol opýtat´ na stabilizáciu v tele aparátu, ako sa bude chovat´ s MMF-3 adapterom a sigmou 70-200f2,8 a 150f2,8. Zhorší sa nejak svetlost´ tíchto skiel použitím toho adaptéru? Dík

    Marek Šandor, 04.05.2014 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Dobrý den, zvažujem kúpu tela Olympus OM-D E-M5. K nemu by som chcel zakúpit´ objektivy Sigma 70-200 f2.8 II + Sigma 150f2.8 ex dg hsm. Ide mi o fotenie zveri a makra, tak ma zaujíma či s prikúpením adaptéru MMF-3 bude fungovat´ všetko tak ako má, tzn. AF....Používam Canon,takže nemám skúsenosti s MFT. Viem že sa predlži 2x crop, s tím počítam. Dakujem za odpoved´.

    Marek Šandor, 04.05.2014 | Reagovat

  • 80

    Michalík

    Reaguje na (78) | Dobrý den, záleží na tom, zda na koncertech budete chtít fotit spíše detaily nebo celky a z jaké vzdálenosti. rozuimná volba může být 17mm Pancake se světelností f2,8. případněš na detaily 45mm/f1,8. Doporučuji objektivy s pevným ohniskem. sice nejsou tak univerzální a praktické ale zase kvalita obrazu a především světelenost je něco, co na koncertech zcela jistě využijete. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 14.04.2014 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Oprava*** Objektiv vhodný na koncerty Dobrý den, chtěla bych se zeptat jaký objektiv je vhodný na focení koncertů na Olympus E-M5 (za rozumnou cenu)

    petr, 13.04.2014 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Objektiv vhodný na koncerty Dobrý den, chtěla bych se zeptat jaký objektiv je vhodný na focení koncertů na zrcadlovku Olympus E-M5 (za rozumnou cenu)

    petr, 13.04.2014 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    Reaguje na (67) | Sedmnáctka (na kinofilmu "pětatřicítka") je skvělá pro zachycení skupinky lidí, typicky tří čtyř. Na jednoho zaostřím a zbytek osob mimo hloubku ostrosti pěkně dokresluje situaci, že tam nebyl sám. Také vhodné na foto člověka v prostředí (celé postavy), street foto, a jak psal Dan, všude tam, kde je ouzko :-)

    JonSnih, 04.03.2014 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Aktualizace vyresila i jednu zasadni a neprijemnou vec. Pri oku v hledacku a namacknuti spouste bylo slyset takovy neprijemnej sumot zrejmne od stabilizace nevim tipuju.ale po aktualizaci uz tento jev zmizl.

    patrik, 16.02.2014 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Minimalni ISO uz zacina na 100 :-)

    patrik, 04.02.2014 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Reaguje na (73) | Zahada vyresena omylem sem strcil do hdmi portu a on tam zapadl. Tesne vedle :-) jinak koupeno od znameho a naprosta spokojenost s fotoaparatem.a hlavne obektivy ta svetelnost nizka je hodne moic znat Original olympus kabel funguje.jen je mi divne ze usb kabel z nikonu d5100 pasuje do hdmi olympuse. Pritom ma d5100 atipicky micro usb zastrcku. Nikon d3100 ma klasicke usb

    patrik, 24.01.2014 | Reagovat

  • 73

    Maxant

    Reaguje na (72) | Dobrý den, no Olympus má jinou koncovku USB než D5100. Proto to nefunguje. Je divné, že se Vám to povedlo zasunout do konektoru. Je nutné použít kabel s patřičnou koncovkou.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.01.2014 | Reagovat

  • 72

    Avatar

    dobry den mam takovy dotaz ohledne usb kabelu k tomu to fotoaparatu když ho pripojim k pc a zapnu fotoaparat pc ho nevidi bouzel cd nemam a ani nepomaha moznost v menu fotoaparatu zvolit jinou moznost usb. nemůže byt problém v tom ze usb kabel je z nikonu d5100?? dekuji

    p, 23.01.2014 | Reagovat

  • 71

    Maxant

    Reaguje na (70) | Dobrý den, ohnisko se prodlužuje 2x

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.01.2014 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Reaguje na (68) | jen ještě olympus ma jaky crop faktor?? vim ze nikon ma 1,5x tedy nikon d5100 který vlasnim

    patrik, 18.01.2014 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Reaguje na (68) | moc vam dekuji za radu myslel jsem jsi ze tech 17.mm pancake by asi bylo vhodne na budovy pamatky atd..co se tyce muzea to mate pravdu to je lepsi zoom nez pevne sklo.dekuji vam..

    patrik, 18.01.2014 | Reagovat

  • 68

    Maxant

    Reaguje na (67) | Dobrý den, ono se to nedá takto říci. Berte to spíše podle úhlu záběru. Ten je nejdůležitější. V muzeu může být tak málo místa, že do záběru také nic moc nedostanete. Ale používal bych ho také na fotografování arch. případně interiéru.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.01.2014 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Reaguje na (66) | moc vam dekuji za pomoc a radu a na co by ste vy osobne pouzival ohnisko 17mm pancake bylo by to vhodne prave na foceni budov pamatek atd. popripadne muzeinich pamatek tipu vojenska technika vlaky atd..dekuji

    patrik, 18.01.2014 | Reagovat

  • 66

    Maxant

    Reaguje na (65) | Dobrý den, jo máte pravdu, bude lepší 12mm. Ono pro krajinu je dobré mít co možná nejširší záběr bez zkresklení. A to umožní 12mm lépe než 17mm.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.01.2014 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Reaguje na (64) | Dekuji vam ale tipuji ze asi tyto obektivy budou mit zvisenou odolnost. Jen nevim rikate pancake je siroko uhly ale ma 17.mm a ten prvni ma 12mm ktery je lepsi na krajnu? Nebylo by tech 17. Mm pancake lepsi na foceni pamatek a poidobne ci muzeinich exponatu? Tipu vojenska technika atd. Dekuji vam.

    patrik, 17.01.2014 | Reagovat

  • 64

    Maxant

    Reaguje na (63) | Dobrý den, pencake  není makro. Je to širokoúhlý objektiv s extra malým rozměrem. Ano objektivy by měli mít zvýšenou odolnost.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.01.2014 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Reaguje na (62) | Dekuji vam mam ho na puceni na vikend a asi ho od nej vemu s dvema obektivy Olympus M.ZUIKO ED 12mm f/2,0 EW-M1220 a Olympus M.ZUIKO 17mm f/2,8 Pancake nakonec jsem to napsal spravne vcera. Jen nevim kam zaradit ten druhy obektiv asi macro ze? A jeste dotaz kdyz je odolne telo musi byt i obektivy ze? Dekuji vam.

    patrik, 17.01.2014 | Reagovat

  • 62

    Maxant

    Reaguje na (60) | Dobrý den, ano považuji to za dobrou volbu. Fotaparát je dobře vybaven a je malý a lehký. A má zvýšenou odolnost proti vnikání vody.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.01.2014 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Reaguje na (60) | Omlouvam se oprava obektiv Olympus M.ZUIKO 45mm f/1,8 ET-M4518 a Olympus M.ZUIKO ED 12mm f/2,0 EW-M1220

    patfik, 16.01.2014 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Dobry den mam takovej dotaz muzu mit toto telo s obektivy Olympus M.ZUIKO ED 12mm f/2,0 EW-M1220 a Olympus M.ZUIKO 17mm f/2,8 Pancake od znameho za velmi dobrou cenu myslite ze investice by se vyplatila fotim prevazne krajnu priroda pamatky. A dotaz je pravda ze todle telo je odokne vuci vode atd?

    patrik, 16.01.2014 | Reagovat

  • 59

    Bouška

    Reaguje na (58) | Dobrý den, takovou informaci bohužel nemáme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.12.2013 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Prosím o informaci, zda se nebude prodávat sada E-M5 s objektivem Olympus M.ZUIKO ED 12-40mm f/2,8. Děkuji

    Ivan Lepš, 18.12.2013 | Reagovat

  • 57

    Maxant

    Reaguje na (56) | Dobrý den, no on je to tak, že HDR nemá. Ale je vybavena artovým filtrem, který je vlastně takové HDR. Hlavně výrobce ho udává jako "dramatický tón (HDR)". Ale máte pravdu, není to 100% funkce HDR. Nechám to opravit.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.11.2013 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Dobrý den, z tisku jsem se dozvěděl, že E-M5 nemá režim HDR. Vy máte ve "Všechny parametry" uvedeno, že režim HDR má. Pokud HDR opravdu nemá, jedná se o velice závažnou dezinformaci a je s podivem, že po tak dlouhé době prodeje ještě není provedena náprava. Co tedy platí? S pozdravem Lepš

    Ivan Lepš, 29.11.2013 | Reagovat

  • 55

    Maxant

    Reaguje na (54) | Dobrý den, a zkoušel jste ho i s gripem, který právě zvětšuje úchop. Jinak bych asi doporučil GH3

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.11.2013 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Dobrý den, měl jsem zájem o koupi tohoto modelu, ale když jsem si ho na prodejně osobně vyzkoušel nějak mi nesedl. Nepadl mi do ruky, vydilo mi umístění některých ovládacích prvků. Můžeme mi doporučit nějaké jiné modely stejné cenové kategorie a s podobnými parametry? Jde mi hlavně o velikost, protože hodně cestuji. Zbavil jsem se své starší zrcadlovky, a potřebuji něco skladnějšího. Děkuji za odpověď

    Martin Ševeček, 20.11.2013 | Reagovat

  • 53

    Šnajdr

    Reaguje na (52) | Dobrý den, odpalovat tedy spoušť lze spustit například tímto http://www.megapixel.cz/aputure-trigmaster-ii-2-4ghz-mxii-l-dalkovy-ovladac-olympus zoom bohužel nelze, objektivy mají manuální ovládání

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 24.09.2013 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Prosím o informaci, zda lze tento přístroj řídit nějakým způsobem na dálku, tedy zoomování a spoušť? Pokud ano, co je k tomu třeba? Díky.

    Tomáš Kala, 23.09.2013 | Reagovat

  • 51

    Korč

    Reaguje na (48) | Dobrý den, u E-M5 bude i s MMF-2 adaptérem ostření pomalejší.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 14.09.2013 | Reagovat

  • 50

    Korč

    Reaguje na (49) | Dobrý den, právě E-M5 bude ideálním řešením pro vámi popsané žánry.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 14.09.2013 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    24 Dobrý den . Prosím o radu . Mám kompakt za 4000kč -14krát zoom -solidní fullHD video s rychlým přeostřováním- vše dostačující .Ale vadí mi neschopnost fotit na vice než 5m při společenských akcích,,např.ples'' a dlouhý čas než se fotka zaznamená a je možno fotit další. Fotit budu nař. teď v září svatbu potom přehlídku šatů-veletrh kol -rodinné vánoce, maturitní ples, normální plesy- promoce-- makro v přírodě a na modelářských výstavách -auto-moto všeho druhu a samozřejmě sport--příroda a rodina----- prostě vše co v životě přijde. Počáteční investice by mohla být asi do 25.000kč,později snad ještě 15.000 .Co za tuto pro mne enormní sumu pořídit ???. Děkuji Vám velice za Vaši odpověď

    trewor66, 12.09.2013 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Dobrý den. Možná tento dotaz již byl, ale chci se zeptat na spolupráci tohoto modelu s objektivy řady E (na zrcadlovky) s pomocí redukce MMF-2 a případně jaká omezení vzniknou. Nebo je lepší zakoupit OM-D E-M1. kde je to již deklarováno v popisu. U tohoto nového modelu lze použít onen adaptér MMF-2. Děkuji Černický

    Vít Černický, 12.09.2013 | Reagovat

  • 47

    Korč

    Reaguje na (46) | Dobrý den, podobná možnost bohužel zatím ani v rámci předsáden, nebo objektivů neexistuje.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 09.07.2013 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Dobrý den. Děkuji za předchozí odpověd. Ještě jsem se chtěl zeptat. Zda lze na tento fo´ták sehnat nějaký CIRKULÁRNÍ Fish eye? Olympus nenabízí nic. Panasonic sice nabízí, ale nikoliv cirkulární a navíc pro amtéra už skutčně cenově poněkud mimo, vezmem li v úvahu četnost využití a levnější a jednodušší Samyang rovněž není cirkulární. Vycházím z toho, že v mnoha situacích je cirkulární mnohem zajímavější a dodatečným výřezem vždy mohu dostat to co nabízejí nyní dostupné fish eye objektivy, pokrývající celé snímané pole. Je tedy dostupný nějaký cirkulární fisheye, případně lze to řešit nějakou předsádkou, budeme-li se bavit o objektivu zuiko 12-50?

    Pavel K., 09.07.2013 | Reagovat

  • 45

    Svoboda

    Reaguje na (44) | Dobrý den, Vaši zrcadlovku můžeme vykoupit. Pro více informací se může obrátit na naši nejbližší pobočku. Tělo E-M5 je velice dobrá volba, myslím že proti zrcadlovce je citelně menší a obzvlášť je lehčí. Hledáček má velmi povedený. Mezi E-M5 a Peny není příliš podstatný rozdíl ve velikosti.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 05.07.2013 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Dobrý den. Jsem majitelem zrcadlovky Olympus E520, ke které mám Zuiko 12-60 swd a pak známý "základní" telebjektiv zuik 70-300. Od doby co mám rdinu je pro mě však tato setsava poněkud neskladná a díky tmu prakticky nefotím, cž je škoda. Uvažuji proto o přezbrojení na něco lehčího a kompaktnějšího. Pomohl bych si s tímto modelem hodně, nebo mám raději uvažovat o kompktnější řadě Pen? Na ní mi ovšem vadí absence hledáčku a při jeho zakoupení už zase roste cena nahoru a ztrácí se výhoda kompaktnosti. Vykoupili byste případně mou stávající setavu na protiúčet? Děkuji.

    Pavel K., 04.07.2013 | Reagovat

  • 43

    Svoboda

    Reaguje na (42) | Dobrý den, lepší snímače jsou v D7000 a D7100. Nejlepší potom v D7100, ale proti D7000 už není tak výrazný rozdíl, jako proti E-M5.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 30.04.2013 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Dobrý den, jaký je dynymický rozsah snímače ve srovnání s NIKONEM D7000, D7100 ? Děkuji za odpověď.

    Jaromír, 27.04.2013 | Reagovat

  • 41

    Svoboda

    Reaguje na (38) | Dobrý den, potřebujete redukci mezi objektiv a tělo, můžeme ji pro Vás objednat od firmy Novoflex, dostupnost je okolo jednoho měsíce. Pokud budete mít zájem, napište na dostupnost@megapixel.cz, nebo kontaktujte nejbližší pobočku Megapixel.cz, kde při převzetí můžete redukci vyzkoušet.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 02.04.2013 | Reagovat

  • 40

    Svoboda

    Reaguje na (39) | Dobrý den, pokud je focení pohybujících se objektů Vaší prioritou, bude opravdu lepší Sony NEX 6, popřípadě klasická DSLR.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 02.04.2013 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Pro mne je jednou z priorit zaostření pohybujících se objektů. Údajně OM-D tyto objekty zaostřuje výrazně hůře než amatérské DSLR, případně Sony NEX 6. Jaký je váš názor?

    Ivo, 01.04.2013 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Dobrý den, mám z doby, kdy jsem fotil fotoaparátem Olympus OM-2, originální objektivy ZUIKO 85-250 mm/5 a 135mm/2,8. Je mi jasné, že s digitálním fotoaparátem OM-D E-M5 nemůže fungovat zaostřování a ovládání clony, ale bylo by možné tyto objektivy použít s E-M5 v jakémsi manuálním provozu? Děkuji za odpověď. S pozdravem Ivan Lepš

    Ivan Lepš, 30.03.2013 | Reagovat

  • 37

    Svoboda

    Reaguje na (36) | Dobrý den, asi ano. Již sjednávám korekci. Děkujeme za upozornění.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 27.03.2013 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    "...40ti letou tradici sérií OM-D. Olympus E-M5 disponuje prvním 5ti osým..." Autor popisku asi chyběl ve škole, když se braly číslovky, že?

    sova, 27.03.2013 | Reagovat

  • 35

    Jurčík

    Reaguje na 34 | Dobrý den, mě osobně tyto věci také velmi iritují. Vaše podněty posílám na patřičná místa. Děkujeme za upozornění

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 04.03.2013 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Opravte si prosím už konečně ten popisek, kdo se na to má pořád dívat. Neexistuje nic jako 5ti osý ani 40ti letý. Když už neumíte česky, tak nebuďte líní a napište čtyřicetiletý.

    knizmi, 01.03.2013 | Reagovat

  • 33

    Bouška

    Reaguje na 32 | Dobrý den, máme ho na všech prodejnách, s redukcí  Olympus adaptér MMF-2 je použitelný. Olympus M.ZUIKO ED 60mm f/2,8 macro  mi ale přijde vhodnější, je navržen přímo pro Misco 4/3 systém.  

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2012 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Dobrý den, co si myslíte o objektivu OLYMPUS Zuiko Digital ED 35/3,5 Macro. Je vhodný pro M5? Máte ho někde na prodejně v Praze? nebo je lepší 60mm/2,8?

    Haškovec, 08.12.2012 | Reagovat

  • 31

    Bouška

    Reaguje na 30 | Dobrý den, samoužrjmě ano, je velice rychlý.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.10.2012 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Reaguje na 29 | díky za odpověď a co ta sportovní fotografie? Zvládl by s doporučenými objektivy pořídit kvalitní fotografii rychlé akce? díky míša?

    míša, 01.10.2012 | Reagovat

  • 29

    Bouška

    Reaguje na 28 | Dobrý den, E-M5 dokáže 350D nahradit bez problémů, šum je velmi dobrý i při vysokých citlivostech. Pokud jde o objektivy, zatím mohu nabídnout pouze Olympus M.ZUIKO ED 12-50mm f/3,5-6,3 EZ stříbrný  a Olympus M.ZUIKO ED 40-150mm f/4,0-5,6 EZ-M4015 R stříbrný.  

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.10.2012 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Dobrý den, vlastním canon EOS 350D a Sigmu 18-200/3,5-6,3 DC OS a sigmu 17-70/2,8-4 DC macro. Mohl by fotoaparát Olympus E-M5 nahradit moji zrcadlovku? Zvládl by sportovní fotografii? Popřípadě jaký základní objektiv a teleobjektiv by jste mi k tomu doporučil? Jak je to se šumem v horších světelných podmínkách? díky za odpověď míša

    míša, 30.09.2012 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Zdravím. Jen chci podotknout k tomu super rychlému ostření,které má být nejrychlejší na světě. Ano, funguje,ale pouze s tím setovým objektivem 12-50. Pokud na něho dáte jiná skla od Olympusu nebo panasonicu micro 4/3, tak je ostření stejné jako třeba u Pena 3. Mám to doma vyzkoušené. I tak je ale rychlost perfektní, o trochu rychlejší než Nex-7, a miliónkrát rychlejší než Fuji X100 a Leica X1. Všechny tyto přístroje vlastním a mám to tedy vyzkoušené. Některé neduhy co se týká nastavení opraví doufejme nový firmware, který Olympus určitě brzy vydá. Technická podpora Olympusu je nejlepší ze všech značek.

    petr, 05.07.2012 | Reagovat

  • 26

    Bouška

    Reaguje na 25 | Dobrý den, ano, hledáček je stejně kvalitní.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.07.2012 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Dobrý den. Je u tohoto přístroje stejný hledáček co se kvality týká jako tento přídavný http://www.megapixel.cz/olympus-hledacek-vf-2 nebo je o něco jiný a lepší? Děkuji Petr

    petr, 01.07.2012 | Reagovat

  • 24

    Bouška

    Reaguje na 23 | Dobrý den, co do kvality fotek je na tom D7000 lépe, ale ten rozdíl není zase tak velký.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.05.2012 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi tímto přístrojem a zrcadlovkou Nikon D7000. Bude tam velký rozdíl v kvalitě fotek? Výhodou je nižší váha a velikost, ale kvalita fotek je pro mne prioritní. Děkuji.

    miloš, 18.05.2012 | Reagovat

  • 22

    Bouška

    Reaguje na 21 | Dobrý den, ano, stabilizátor bude fungovat a vše ostatní také.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.04.2012 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Dobrý den Můžete mi prosím říct zda panasoňácký objektivy stoprocentně spolupracují s tělem OM-D tělem a to včetně sabilizace obrazu v těle panasoňáckých objektivů je možno zapnout . Děkuji

    Jarda, 05.04.2012 | Reagovat

  • 20

    Bouška

    Reaguje na 19 | Dobrý den, už na tom pracujeme...  Za několik týdnů se možná budete divit.  :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.04.2012 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Pane Bouška, nebylo by možné komentáře k jednotlivým barevným variantám aparátu sloučit? Strašně blbě se přepíná na ostatní vlákna. Myslím, že byste si ušetřil prácy také vy. To jenom tak naokraj:-)

    Milan, 02.04.2012 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Děkuji pane Šimek za zajímavé stránky. Myslím, že pro mě je objektiv víc než použitelný

    Milan, 02.04.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím