Olympus SP-320 Komentáře k Olympus SP-320

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (43 - 1)

  • 43

    Avatar
    ...myslím nabíjecí akumulátor RCR-V3, jenže ty paka ho v Praze nikde nemaj, ani Škoda, nikdo !!!! Musí se jedině objednat, ale věřte, že jsem zkusil všechny možné tužkové aku a při poklesu napětí se začne, jinak skvělý foťák, vypínat. Lithiový dobíjecí článek tímto netrpí a vydrží poměrně dlouho. Doporučuji tedy nabíječ + 2 RCR-V3 nabíjecí články a je po problému.

    , 13.08.2010 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    plně souhlasím, jediné co funguje

    , 13.08.2010 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Reaguji po roce na svízele kolem baterek. Loni jsem psal, že s sebou nosím 4 sady baterií. Nedávno jsem koupil nové a je to stále stejné. Vyfotím pár fotek a signalizace baterie svítí červeně. Vyndám baterii proměřím jí a ona má stále ještě 80% energie. Tudíž to vzdávám a dnes odvážím foták do servisu.

    Kamil, 09.10.2007 | Reagovat

  • 40

    Bouška
    Reaguje na 39 | Dobrý den, pokud se nepletu, tak v menu se dá černobílý režim nastavit, ale z hlavy to nevím. Nijak Vás to ale nemusí trápit, protože černobílé snímky je stejně nejlepší dělat z barevných až v počítači. Máte tak nad celým procesem plnou kontrolu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.08.2007 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Dobrý den, poradíte mi prosím někdo s foťákem Olympus SP-320? nahoře v příspěvcích je galerie fotek, které jsou udělané tímto foťákem, zajímá mě jak s ním fotit černobíle a kde se to nastavuje ?? Poradíte mi ? Díky moc

    Markus, 31.08.2007 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Je to v pomalý kartě.....měl jsem stejnej problém....koupil jsem h kartu a jde to ok.... :-)

    Míla, 01.02.2007 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    no asi to bude tou kartou,napřed si vyžebrej od někoho známého tu háčkovou 1GB na vyzkoušení,asi nestačí načítat,tak to utne....

    Mac Rieder, 29.12.2006 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    no víš mě to píše že se mi na tu mojí starou vejde v tom maximálnim rozlišení třeba minuta a půl..ale točí jen 20 vteřin a pak můžu znova..ale stejně bude kupovat tu gigovku..tak se uvidí...třeba je to ejn v tom...

    white shark, 27.12.2006 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    no kolik máš místa na kartě tolik ti to dovolí natačet,mě to na 1GB kartě ukazuje nějakých 14min v nejvyšším rozlišení,zvyšuje se to čím nenší dáváš rozlišení,no koupil jsem si tu baterii LI-Ion a nabíječku a zatím fotím a fotím,už mám na kartě 250 fotek a ukazatel nabití baterie se ani nehne a je stále zelený,a k těm nabíjecím bateriim,zjistil jsem,že čím nižší kapacita tím delší výdrž,je to paradox ale je to tak,kdo máte rychlonabíječku,která nabíjí za 1hodinu,tak ji zahoďte,baterie takto nabité se rychle ničí,nadměrné zahřívání při nabíjení narušuje strukturu akumulátoru a snižuje jeho kapacitu a samovybíjení se zrychluje....

    Mac Rieder, 25.12.2006 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    tak hoši nevim co ste s těma baterkama dělali, ale moje poměrně starý 200 mAh články v něm vydrží 200 fotek, nějaký video + ještě prohlížení...tak nevim dke máte chybu....jen mám malej problém...na olympusáckejch stránkách se píše, že natáčí bez oemezení ty videa...tak nechápu proč mi v 640*480 30 fps to po 20 sekundách stopne natáčení..poraďte prosím...díky moc...slyšel sem že to může být prý typem karty...bohužel nemám tu xd H ale nějakou starší 128 mb...

    white shark, 25.12.2006 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    do servisu jsem to ještě nestihl,ale byla mi nabídnuta: nabíječka+baterieLion+síťový napaječ a napaječ z autozapalovače za 590Kč,nemáte někdo s tímto kompletem zkušenosti? označení je KQ-KDCRV3 Battery Charge a je to kompatibilní i s Kodakem a dalšími digitály.....

    Mac Rieder, 21.12.2006 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Přesně tak otec koupil takovou baterku a je bez problému zatim se nehla ani čárka a dá se to nabíjet.

    Vale, 14.12.2006 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Lidi, kupte si nabíjecí akumulátor RCR-V3.Nejlépe sadu s nabíječkou-cena 850 až 1100Kč a je VYŘEŠENO.Nic jiného Vám také nezbývá!!!!! Ahoj

    Karel, 13.12.2006 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Ale stejně, jestli si budeš kupovat tenhle foťák, tak v tom ty baterky nic nevydrží ... ;) viz. příspěvky nad tím, pořádně si je pročti a uvidíš stejnou reakci vícero lidí ...

    chl3b4, 13.12.2006 | Reagovat

  • 29

    Bouška
    Reaguje na 28 | Dobrý den, určitě doporučuji Ni MH, které mají podstatně vyšší kapacitu a výrazně vyšší životnost díky potlačení paměťového efektu. V současnosti náme k dispozici akumulátory s vynikající kaacitou až 2700 mAh, jako například http://www.megapixel.cz/aa-baterie-ansmann-2700

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.12.2006 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    dobry den rad bych se vas zeptal jestli jsou lepsi do tohoto fotaku baterky ni-cd,nebo ni-mh?dekuju za odpoved

    martas, 11.12.2006 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 26 | Použitelné jsou i jiné karty.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.12.2006 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    dobry den rad bych se zeptal,jestli bych mohly dat do tohoto fotaku treba xd kartu jine znacky?nebo musim jen xd kartu od olimpusu?dekuji za odpoved

    martas, 10.12.2006 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    ahoj mohli byste mi někdo poslat kousek videa z tohodle olympusu v nejvyšším rozlišení a v nejvyššim fps???....díky moc...
    xook@seznam.cz
    chtěl bych si ho totiž pořídit...

    white shark, 07.12.2006 | Reagovat

  • 24

    Bouška
    Reaguje na 23 | Dobrý den, každá rada drahá, pokud nedokáže poradit ani servis... Bohužel mě nenapadá žádné další řešení, zkuste se ještě obrátit na infolinku Olympus: info-linka pro technické dotazy: 800 167 777

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.12.2006 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý den, reaguji na pár posledních příspěvků, co se týče výdrže baterií. Dnes ráno jsem vstával velice brzy, abych zachytil dobré fotky, měl jsem s sebou plně nabité čtyři sady baterií ( 2x Sanyo 2300mAh NiMh a 2x FOREVER 2600mAh Photo NiMh - dohromady tedy 8 baterek ), šel jsem fotit, jediné, co jsem dělal, bylo občas přepínání na makro režim a jinak vesměs focení na přednastavené scénické režimy. Po cca 2-3 hodinách focení jsem měl po všech bateriích. Ani posledních pár fotek jsem nevyfotil na " zbytek energie " ... Dohromady jsem vyfotil vážení na 8 baterií plně nabitých 98 fotek v plném rozlišení a víc ani ťuk. Co mám tedy prosím dělat ? Psal jsem již na oddělení olympus a ty mi poslali zpět email s odpovědí " dnes už nejsou tolik praktické baterie typu NiMh a moc nevydrží, zůstává zde veliký paměťový efekt a doporučujeme koupit si Li-Ion adaptér přímo pro tento fotoaparát " ... Co mám ale potom dělat s těmi baterkami ? Jen tak prostě je nechat být ? Myslím, že ty baterky, které mám jsou dost silné a měli by vydržet rozhodně déle než 3 hodiny a pouze na cca 100 fotografií :( Baterie pokaždé formátuji - nabíječka vybije úplně a pak až začne nabíjet ), takže zase tam velký paměťový efekt nemůže vznikat, teoreticky žádný, ale praxe je vždy jiná :)) Díky moc za odpověď a za přečtení příspěvku. Jinak jsem s fotoaparátem maximálně spokojen a svítí slunce, nebo jsou dobré světelné podmínky, tak jsou fotky úúžasné :)

    S pozdravem

    Tomáš Nejeschleba

    Tomáš Nejeschleba, 02.12.2006 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    PS: Doufám, že neporuším žádná pravidla, když uvedu odkaz na fotky tímto foťákem vyfocené: http://www.fotime.com/?autor=14&type=1

    radek.svb, 30.11.2006 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Mám Olympus SP-320 už skoro tři měsíce a jsem s ním hodně spokojený. Co se týče baterek, tak používám baterie Hähnel Ni-MH 2000mAh a druhý pár mám 2700mAh (oba páry nabíjecí) a nemůžu si stěžovat(!) Ukazatel stavu baterky totiž "kecá". Fotím až dokuď se foťák sám nevypne, protože když začne ukazovat červeně, tak jsou baterie ještě zpola plné :). Je pravda, že příliš nepoužívám blesk, a když jo, tak ztlumený na -1.0, na nule je to opravdu silný záblesk. Fotil jsem ale i oslavu narozenin, kde jsem blesk používal stále a nafotil jsem na ty svoje dva páry baterek cca 170fotek a natočil asi 15minut videa. Když jsem šel spát, tak jsem si ještě na foťáku prohlídl videa a druhý den nafotil dalších asi třicet fotek (bez blesku), až pak došel druhý pár baterek (celkem tedy 200foto a 15min video).
    Celé je to podle mě v tom, že foťák s takovouto obrazovkou není k tomu, aby ho člověk měl celou procházku / akci zaplý. Prostě to chce těm baterkám ulevovat a když nefotíte, tak ho vypnout (nebo alespoň display, což jde).
    Závěr si z toho udělejte samy ;-)

    radek.svb, 30.11.2006 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    no ono je dost problém,když si nastavuji svoje časy ,clonu a nedívat se na obrazovku,kontaktoval jsem servisní službu a ta mi řekla abych fotoaparát dovezl.že se na to podívají,až se tak stane budu informovat:-)

    Mac Rieder, 22.11.2006 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    s výdrží baterií jsem na tom stejně i přesto jsem s tímto foťákem spokojený. Nosím s sebou 4 sady baterií. Při záznamu videosekvence vydrží bateri 2800 mAh max 7 minut a začnou ukazovat nedostatek energie. U fotografií ve velkém rozlišení se jedno nabití pohybuje od 35 do 70 fotografií podle toho, zda je při focení používán blesk a zda se každá fotka poté prohlíží na display. Doporučuji fotit a fotit a až doma na pc vytřídit a prohlížet fotky, velký LCD display žere dost energie při prohlížení.

    Kamil, 21.11.2006 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 16 | To vypadá na poruchu, doporučuji kontaktovat servis, tohle rozhodně není v pořádku.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.11.2006 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Reaguji na příspěvek č. 16. Mám stejnou zkušenost s výdrží baterií.Skoro se mně zdá, že tento tip je co do výdrže baterií zmetek. S podobnými názory na výdrž baterií jsem se setkal i na jiných stránkách. Osobně bych ho již nekoupil. Jinak moje důvěru ve značku Olympus tím byla značně snížena.

    Karel, 19.11.2006 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    mám Olympus SP 320 ale životnost baterii je asi na 25 fotek v nejvyšším rozlišení,při používání nabíjecích baterií,je to ještě horší/nabíjecí baterie mají kapacitu 2400mAh/zdá se mi to dost málo,není to nějaká vada aparátu?po 10-15 snímku se zobrazí na displey,že baterie je vybitá,ale ještě se dá udělat asi 10 snímků,než fotoaparát zkolabuje a sám se vypne....

    Mac Rieder, 19.11.2006 | Reagovat

  • 15

    Bouška
    Reaguje na 14 | Ano, fotoaparát je vybaven samospouští a tělo má plastové.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.11.2006 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Zdravím. Zajímalo by mě, zda je Olympus SP-320vybaven samospouští a zda má plastové, nebo kovové tělo. Děkuji za odpověď

    Boris, 05.11.2006 | Reagovat

  • 13

    Bouška
    Reaguje na 12 | Těžko popsat slovy, ale jedná se o barevné tečky, které na focené předloze nejsou. Vyskytuje se při vysokých citlivostech.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.10.2006 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobrý den, v hodnocení tohoto fotoaparátu jsem se dočetl, že jako minus je uveden šum. Co si mám pod tím představit? Díky.

    Radek, 23.10.2006 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 10 | Nejvýkonnější je SP 350, má nejvíce možností, můžete například připojit i externí blesk. Jinak je víceméně stejný s SP 320. FE 200 nemá žádné manuální ovládání, jedinou výhodou je širokoúhlý objektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.10.2006 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    váhám mezi fe-200, sp-320,350. můžete mi prosím říci váš názor - který koupit?

    marek, 20.10.2006 | Reagovat

  • 9

    Bouška
    Reaguje na 8 | Na Vašem místě bych s klidným svdomím zůstal u Plympusu, je opravdu dobrý. Kvalitní konkurence jsou např. Panasoniky, ale v této ceně jsou jen automaty...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.10.2006 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Dobrý den, nemohu se rozhodnout mezi Canon PowerShot A530 a tímto Olympusem SP-320. Oba mají možnost plně manuálního nastavení, což je pro mně to důležité. U Olympusu byly problémy s ukazatelem nabití baterií a s jeho pomalostí a dlouhém ukládání fotografií na kartu. U Canonu nefuguje reálný histogram a nemá tak ostrý obraz jako Olympus. Prosím poraďte, jinak si nekoupím ani jeden ;o). Existují i podobně kvalitní kompatky jiných firem? Klidně strávím nad ovládáním a vlastnostmi fotoaparátu nějkaý ten týden, ale nejdůležitější je pro mně kvalita výsledných fotografií. Díky

    Richard, 11.10.2006 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Mám Olympus SP-320, jsem s ním velmi spokojená. Jsem amatér a "ženská", mimo zoomu a různých režimů zatím nevyužívám jiné možnosti, např. ruční nastavení. Takže fotoaparát je mimo dobrých technických parametrů a ceny v porovnání s ostatními
    - skladný
    - hóódně veliký display
    - video se zvukem
    - perfektní kvalita videa
    Zatím mohu doporučit.

    Lola, 20.09.2006 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Na webu Olympus.cz je tato informace: Český návod k výrobkům Olympus, jejichž součástí je originální plastová servisní karta Olympus, je uživatelům k dispozici na stránce www.mujolympus.cz/pages/guidelines.aspx.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.09.2006 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    chtěl jsem se zeptat, jestli je možné najít na internetu český návod k fotoaparátu olympus sp-320, děkuji

    Vladimír Tůma, 19.09.2006 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Nevím, jestli dobře rozumím otázce, ale šum v obraze není nijak závislý na objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.09.2006 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobry den,chtel bych se zeptat jake maji vlivy,ze objektiv zacinaji az 38 mm a je-li sum vyrazne ovlivnuje na kvalitu fotek.Diky za odpoved Reaguje na 1 |

    gabriel, 11.09.2006 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Přesnou naměřenou hodnotu bohužel nemáme k dispozici, ale od dob C-720 se foťáky VELMI výrazně zrychlily, nemusíte mít žádné obavy.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.08.2006 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den,chtěl bych se zeptat jakou má prodlevu závěrka při exspozici,vlastním fotoaparát Olympus C-720 UZ,kde jsem bohužel zjistil,že je prodleva obrovská není možné zachytit objekt v pohybu. Doufám,že u tohoto modelu došlo k výraznému zkrácení. Děkuji za odpověď

    Jiří Vosátka, 14.08.2006 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím