Olympus SP-350 + mezikroužek a telepředsádka 1,7x Komentáře k Olympus SP-350 + mezikroužek a telepředsádka 1,7x

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (85 - 1)

  • 85

    Bouška
    Reaguje na 84 | Dobrý den, filtry se nasazují přes http://www.megapixel.cz/olympus-redukcni-krouzek-c la-9 průměr závitu by měl být 55mm pokud se nepletu. Takže můžete použít například http://www.megapixel.cz/b-w-polarizacni-cirkularni -filtr-55-mm

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.08.2007 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    Dobrý den, potřeboval bych poradit, jestli je k tomu fotoaparátu dostupný polarizační filter, když tak jaké a případně jak se připevňuje . Předem děkuji za odpověď.

    Štefan, 06.08.2007 | Reagovat

  • 83

    Bouška
    Reaguje na 82 | Dobrý den, aby nebyly fotky rozmazané, to samozřejmě zařídit jde, ale závisí to především na tom, jak dokážete využít různých nastavení přístroje. Sekvenční snímání má také: Rychlá sekvence: až 2 snímky rychlostí 2,4 s./s a Standardní sekvence: až 8 snímků rychlostí 1,5 s./s.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.06.2007 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    Dobrý den, rád bych se zeptal jestli je tento fotoaparát dobrý na focení skateboardových fotek jestli napriklad kdyz pohnu rukou nebude rozmazaná a jestli tento fotoaparát umí fotit na sekačku jako třeba 10fotek za sebou např. po jedne sekundě předem děkuji za odpověď

    Gottis, 23.06.2007 | Reagovat

  • 81

    Bouška
    Reaguje na 80 | Dobrý den, SP 350 je dobrý, ale rozsah zoomu je naprosto standardní. Pokud chcete dobré výsledky, velký rozsah zoomu (se stabilizátorem) a dobré makro, podívejte se například na http://www.megapixel.cz/canon-powershot-s3-is

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.05.2007 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Dobrý den, potřeboval bych poradit při výběru fotáku.chtěl bych aby měl dostatečný zoom,měl by mít asi stabilizátor, české menu, fotím jak velké věci tak i detaily, vhodný na časté cestování. děkuji moc krát

    viktor, 14.05.2007 | Reagovat

  • 79

    Bouška
    Reaguje na 78 | Dobrý den, SP 320 se už neprodává. Měl menší rozlišení a o něco horší kompatibilitu s příslušenstvím (ext. blesk apod.) Každopádně SP 350 by byla lepší volba i kdyby se SP 320 ještě prodával...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.05.2007 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    dobrý den, rád bych se zeptal na rozdíl v SP 320 a Sp350 který by jste doporučil, nebo obdobnou variantu jiné značky.
    děkuji

    honza, 10.05.2007 | Reagovat

  • 77

    Bouška
    Reaguje na 76 | Dobrý den, oba jsou dobré, ale SP 350 je na tom asi o něco lépe...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.05.2007 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    dobrý den, rozhoduji se mezi tímto a canon powershot A550, který by jste mi doporučil.děkuji

    viktor, 04.05.2007 | Reagovat

  • 75

    Bouška
    Reaguje na 74 | Dobrý den, stabilizátor je jistě příjemný, ale zdaleka není nutný. Stabilizátor má například http://www.megapixel.cz/canon-powershot-a710-is-na bijecka-akumulatory nebo http://www.megapixel.cz/canon-powershot-a570-is

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.04.2007 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    děkuji, ještě bych se rád info. jestli je moc potřeba stabilirátor, nebo jak to vlastně s tím je, díval jsem se a moc foťáku ho nemá. Je foták podobné kvality se stabilizátorem. Jo a má české menu tento foták.děkuji

    petr, 25.04.2007 | Reagovat

  • 73

    Bouška
    Reaguje na 72 | Dobrý den, stabilizátor bohužel nemá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.04.2007 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Dobrý den rád bych se info jestli má tento foto. stabilizátor obrazu.
    děkuji

    petr, 25.04.2007 | Reagovat

  • 71

    Bouška
    Reaguje na 69, 70 | Dobrý den, v této cenové kategorii je SP 350 pravděpodobně nejvýkonnější, mohu jej doporučit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.04.2007 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Dobrý den, poradíte mi rozhoduji se mezi Canon Power shot A550 (540) a Olympus SP-350. Nebo případně nějaký podobný,tak do 6000,-, rád fotím a pohraji se s fotkama.děkuji

    Viktor, 22.04.2007 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Dobrý den,
    mám problém který foták bz jste mi doporučil SP350+,SP510,FX07
    děkuji

    Jirka, 21.04.2007 | Reagovat

  • 68

    Bouška
    Reaguje na 67 | Dobrý den, redukce se žádná nedělá. Bracketing je režim, ve kterém se vyfotí 3 snímky po sobě, každý s jinou expozicí. Viz návod.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.04.2007 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Dobrý den koupil jsme si u vás tento fotoaparát, zatím sem spokojenej, jen sem se chtěl zeptat co umožňuje ta funkce auto bracketing?? k čemu se hlavně používá?? a dále by mě zajímalo zda se dělají nějaké redukce z xD karty na SD... jde mi o to že v PC mám čtečku na SD karty a chtěl bych jí upotřebit. děkuji a hezký den.

    kuba, 17.04.2007 | Reagovat

  • 66

    Bouška
    Reaguje na 65 | Dobrý den, pokud se nepletu tak datum na snímcích zviditelnit nejde, je uloženo ale v EXIF datech. Pokud si v menu nastavíte funkci ALL RESET na off, zapamatuje si přístroj poslední nastavení. RAW je formát, který poskytuje nejvyšší kvalitu snímků, je ale nutné převést je v PC do běžně čitelného formátu, např. TIFF nebo JPEG.
    Doporučuji důkladně prostudovat podrobný návod, kde je vše napsáno.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.04.2007 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Zdravím, mám SP 350 čerstvě, tak se s ním seznamuju.Pár otázeček: nějak nejsem schopna najít nabídku na to, aby na fotkách bylo znázorněno datum. Další věc, aby se mi vypnutím foťáku neměnilo nastavení - když jsem si změnila formát HQ na SHQ, tak po vypnutí to mám zpět. V manuálnu jsou zmiňovaná nezpracovaná data ve formátu RAW. Co přesně jsou nezpracovaná data a k čemu jsou dobrá. Pak mě přijde trošku zvláštní MENU v režimu přehrávání fotek. Nabídka Menu a Upravit je naprosto stejná! Ještě jsem nenašla, jestli si to můžu změnit. V některých režimech vím, že je možno si joystick přenastavit pordle svého. Je to možné i v tomto režimu? Asi budou některé dotazy připadat hloupé, je to můj první digitál, v podstatě jsem s ním spokojena, ale čím víc funkcí, tím delší doba na naučení ovládání .... Dost možná, že tyto dotazy budou na pokračování, tak mějte se mnou trpěllivost :-)) Díky

    Maka, 09.04.2007 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    to se nic neděje. Já jsem z toho taky zmatená. Protože jsem zjistila, že se staně, že se některé stránky ve informacích o funkcích liší a pak člověk neví, jak si vybrat. Což ovšem znevýhodňuje internetový obchod a celkem už jsem váhala nad tím, jestli si tento aparát nekoupím spíš v obchodě. ještě teda uvidím, až mi dnes tenhle foťák přijde, třeba mě čeká ještě nějaké překvapení. :-) Každopádně díky. nechtěla jsem vás přivést do rozpaků, jen výrobci někdy používají x názvů pro tu samou funkci anebo stejný název pro jiné funkce (už jen optický x digitální zoom), tak jsem nevěděla, jestli je ten auto bracketing podobný případ. :-) Každopádně díky za rady a doporučení.

    Maka, 06.04.2007 | Reagovat

  • 63

    Bouška
    Reaguje na 62 | Hmm, to ovšem znamená, že bracketing má... Velice se omlouvám, dotaz jsem přeposílal kolegům na prodejnu, aby to vyzkoušeli a bohužel mi poslali špatnou odpověď, pardon.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.04.2007 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Díky. A jestli můžu ještě otravovat, co přesně znamená, když je v popisu výrobce napsáno: Auto bracketing Až 5 snímků po 1/3 EV kroku?

    Maka, 05.04.2007 | Reagovat

  • 61

    Bouška
    Reaguje na 58 | Dobrý den, bracketing bohužel nemá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.04.2007 | Reagovat

  • 60

    Bouška
    Reaguje na 59 | Dobrý den, CF karty do tohoto přístroje nejdou!!! Pouze xD. Bracketing zjistím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.04.2007 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    A ještě se zeptám, na nějáké jiné diskuzi jsem se dočetla, že xD karty jsou pomalé. Jsou tam doporučeny CF karty, že je to o poznání rychlejší. Ovšem ve specifikaci jsou uvedeny pouze xDečka. Jsou ty CF opravdu ok? Abych si ji nekoupila a pak nezjistila, že mi to foťák nebere ...

    Maka, 05.04.2007 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Jak je na tom tenhle foťák s bracketingem? Možná jsem to přehlédla, ale celkem bych ho ocenila. Je to fajn funkce pro začátečníky, aby viděli rozdíly mezi jednotlivými fotografiemi.

    Maka, 05.04.2007 | Reagovat

  • 57

    Bouška
    Reaguje na 56 | Dobrý den, k tomuto modelu není žádná makropředsádka v nabídce. Na infolince Olympusu doporučili řešit to širokoúhlou předsádkou WCON 07F http://www.megapixel.cz/olympus-sirokouhla-predsad ka-wcon-07f která se nasazuje na redukční kroužek CLA-9 http://www.megapixel.cz/olympus-redukcni-krouzek-c la-9 Bohužel ale nevím o kolik blíž se dostanete...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.04.2007 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Dobrý den, dá se k tomuto foťáku použít makropředsádka, a která? (mám totiž předsádku Olympus MCON-40, kterou bych ještě rád použil)

    Lišák, 04.04.2007 | Reagovat

  • 55

    Bouška
    Reaguje na 54 | Dobrý den, tato baterka bohužel není nabíjecí. Má velkou výdrž a osobně ji doporučuji mít sebou jako rezervu. SP 350 funguje na AA akumulátory, ale nejsou v balení a ani nabíječka.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.04.2007 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Dobrý den, přemýšlím o koupi tohoto foťáku a není mně jasné, zda součástí balení je i nabíječka Lithium-iontové baterie LB-01E, která je součástí balení. Díky za odpověď

    Standa, 01.04.2007 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Tenhle foťáček se samožřejmě jako webkamera použit dá (ostatně jako všechny ostatní) s použitím tv karty.A je to nejjednodušší způzob.Jen se cca po 5 minutách uspí,takže ho musíte vzbudit.Ale jinak se s normálními webkamerami nedá sraovnávat díky optice.Stačí použít dodávaný kablík,píchnout ho do tv karty(žlutý cinch) a krásný obraz je na světě.

    Tomáš, 22.03.2007 | Reagovat

  • 52

    Bouška
    Reaguje na 50 | Dobrý den, mám pocit, že ano, přes speciální adaptér. Cokiny ale neprodáváme, takže to bohužel nevím určitě.

    Reaguje na 51 | Dobrý den, nabíječka a akumulátory v ceně pokud vím nejsou, dokupují se zvlášť. Jinak jsou tam kabely do TV a PC, návod, malá karta, řemínek a software.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.03.2007 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    mzu se presne zeptat co je obsahem baleni tohoto foto aparatu jestli je ta i adapter na dobiení baterie

    Petr Koukal, 16.03.2007 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Dobry den, da se k tomuto fotaku pouzit polarizacni filtr a system prechod filtru od Cokinu?

    PetrK, 16.03.2007 | Reagovat

  • 49

    Bouška
    Reaguje na 48 | Dobrý den, předsádka http://www.megapixel.cz/olympus-sirokouhla-predsad ka-wcon-07f momentálně není na skladě, dostupnost zjistí kolega na mailu zbozi@megapixel.cz Používá se stejně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.03.2007 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Dobrý večer. Chtěl bych se zeptat, jestli k tomu fotoaparátu máte ještě na prodej již víše zmíněnou širokouhlou predsadkou, jaký typ a případně parametre, kde bych ho případně našel a za jakou cenu? Také, jestli se ta širokouhlá predsadka stejně našrubováva na Redukcni krouzek (CLA-9), nebo je k ní nudtný jiný redukční kroužek.

    Štefan, 08.03.2007 | Reagovat

  • 47

    Bouška
    Reaguje na 34 | Dálková spoušť RM-1 má uzpůsobení, že vlastně funguje tak, jako starý dobrý čas T. Tlačítkem W se závěrka otevře a tlačítkem T se zavře, maximální doba je 8 minut. Bulb je tedy použitelný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.03.2007 | Reagovat

  • 46

    Bouška
    Reaguje na 45 | Dobrý den, viz odpověď č. 22. Záleží samozřejmě na tom, jak silné aku používáte...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.03.2007 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Dočetl jsem se o tom, že Olympus SP - 350 má velice velkou energetickou spotřebu batérii, nebo se ty baterie brzy vybíjejí, již pri cca 50 snímcích. A prí u některých nabíjecích baterii nechtějí fotit, nebo udělají jenom několik snímků . Prosím vás co je na tom pravdy.

    Štefan, 07.03.2007 | Reagovat

  • 44

    Bouška
    Reaguje na 43 | Dobrý den, vybral jste dobře, oba dva jsou výtečné. Výhodou Canonu je stabilizátor obrazu, ale Olympus má zase širší kompatbilitu s příslušenstvím. Dovoluje např. použít externí blesk...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.03.2007 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi olympusem SP-350 a Canonem PowerShot A710 IS. Chci foťak jak s možností manuálního nastavení tak pro rychlé focení rodiny. Jsem začátečník s digitály, ale s klasikou jsem už něco nafotil a nechci se vzdát možnosti nastavení parametrů fotky. Zároveň s ním bude fotit manželka a tak by neměl být příliš náročný na ovládání. Můžete mi napsat váš názor na zvolené foťáky eventuelně navrhnout něco podobného?

    Zděněk, 06.03.2007 | Reagovat

  • 42

    Bouška
    Reaguje na 41 | Dobrý den, pokud vím, tak se použít nedá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.03.2007 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Mohl by mi někdo říct, jestli se dá SP 350 použít jako webkamera? Děkuji.

    lolita, 02.03.2007 | Reagovat

  • 40

    Matějček
    Reaguje na 37 | Ano, předsádka je s SP-320 kompatibilní.

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel společnosti, 21.02.2007 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Reaguje na 1, 2, 3 | OMYL, video v tomto rozlišení lze natáčet pouze 20 vteřin, pak se ukončí! Navíc nelze použít zoom, pokud se snímá se zvukem. Pokud bez zvuku, tak zoom je možné použít. Je to podivné, ale je to Olympus.

    mironic, 21.02.2007 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    dobry vecer chtel bych se zeptat jestli se da telepredsadka instalovat i na olympus sp320 dekuji

    martin pour, 20.02.2007 | Reagovat

  • 36

    Bouška
    Reaguje na 35 | Ano, jistě že má. Canony i Nikony nabízejí kabelové spouště, kde se dá buď aretovat spoušť a nebo přímo nastavit časy... Například http://www.megapixel.cz/nikon-dalkova-spoust-mc-dc 1, nebo http://www.megapixel.cz/mc-36-l a také http://www.megapixel.cz/canon-dalkova-spoust-rs-60 -e3-kopie-cz, http://www.megapixel.cz/canon-dalkova-spoust-rs-80 -n3 , http://www.megapixel.cz/canon-dalkova-spoust-tc-80 -n3

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.02.2007 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Ha, no já myslel, že jen u SP-350 nejde používat bulb, ale že ani u zrcadlovky.....???? To sem nečekal! Má vůbec nějaká DSLR použitelný bulb? U EVF má tuším Fuji 9600 klasickou drátěnku.
    Děkuji.

    mironic, 20.02.2007 | Reagovat

  • 34

    Bouška
    Reaguje na 33 | Dobrý den, to Olympus bohužel nijak neřeší... :( Režim BULB je v praxi nepoužitelný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.02.2007 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Reaguje na 31 | Jak se tedy v praxi u E-330 obsluhuje bulb a dosahuje třeba 2 či více minutové expozice?? K tomu je přeci čas bulb určen.

    mironic, 20.02.2007 | Reagovat

  • 32

    Bouška
    Reaguje na 31 | Dobrý den, abych řekl pravdu, nikdy jsem se porovnáním rychlostí nezabýval, ale Vámi uvedená rychlost 2,8MB/s je těmi výkonými CF kartami překonána několikanásobně. Dálková spoušť RM-1 http://www.megapixel.cz/olympus-dalkove-ovladani-r m-1 dlouhé expozice bohužel neumožňuje.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.02.2007 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Takže skutečně jsou xD karty výrazně pomalejší, nežli umožňuje USB2 přenos? Oproti CF? Je k E-330 dálkové ovládání v ceně, nebo se dá u vás pořídit a za kolik? Umožňuje tato dálka zapnout několikaminutový bulb?

    mironic, 19.02.2007 | Reagovat

  • 30

    Bouška
    Reaguje na 29 | Já si myslím, že je to naprosto nesrovnatelné, E-330 je něco úplně jiného a můžete používat i rychlé CF karty.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.02.2007 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Mám tento foťáček a nyní se rozhoduji k pořízení E-330, kvuli výklopnému LCD, ale stále nevím, zda to je dobrá volba.
    Také se mi zdají xD karty pomalé. Přesypávání fotek do PC z karty xD typu H 1GB přes USB 2 čtečky je rychlostí 2,2 - 2,8 MB/s a to se mi zdá málo. Mám dvě různé čtečky USB 2 a je to stejné.

    mironic, 19.02.2007 | Reagovat

  • 28

    Bouška
    Reaguje na 27 | To máte pravdu to jde asi poměrně obtížně...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.02.2007 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Reaguje na 6 | V praxi se tedy nedá použít čas B až 8 minut, když neexistuje dálk. ovládání.

    mironic, 19.02.2007 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Reaguje na 24 | Pro vaše účely by asi byl vhodnější třeba Mju 720, pracho a vodotěsný a nárazuvzdorný.

    mironic, 15.02.2007 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 24 | Dobrý den, vše, co se chystá, najdete zde http://www.megapixel.cz/novinky

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.02.2007 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    chtěl bych všem vzkázat že olimpus sp350 je zatím ten nejvichitanější fotoaparat
    který je zatím na trhu protože až zmizí pak se poněm bude hodně lidí ptát jediné naco si mužem stěžovat že konstrukteři neudělali vodotěsný obal já sem jeden utopil ale zustali mi díly tak kupuji nový.
    Jelikož fotím na profesinalní zrccadla musim říct že s optikou natom vubec špatně.
    Asi se divíte že když fotím na profi tak používám kompakt, ale sem horolezec,speleolog,kanojista,ciklysta,aneni jednoduché při těchto akcích smíkat zrcadlo, psat bych mohl dlouho o tomto fotoaparatu ale at si uděla každy svuj nazor.Akorat bych se chtěl zeptat jestli chistate něco noveho ahodně stejneho,co bych doporučil zachovat tužkové baterije, zvetšit optiku,rosšířit ISO, audelat aspon vodě odolné pouzdro protože né každému se chce chodit s vodotěsnym pouzdrem.

    Pavel, 10.02.2007 | Reagovat

  • 23

    Bouška
    Reaguje na 21 | Dobrý den, jedná se o verzi 1.0, upgrade se dá zdarma stáhnout z www.olympus.cz Aktualizaci firmwaru si provádí každý uživatel sám nicméně se můžete zkusit dohodnout s kolegy na prodejně, třeba Vám budou moci nějak vyjít vstříc.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.02.2007 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 20 | Výdrž je naprosto standardní, záleží samozřejmě na kapacitě baterek a také na tom, jak s přístrojem zacházíte (použití blesku, časté prohlížení na LCD, ...). Běžně jste schopen vyfotit cca 150 snímků.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.02.2007 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, s jakou verzí firmwaru tenhle model prodáváte. Z ohlasů na DF vyplývá, že verze nižší než 1.3 způsobuje značné problémy s výdrží baterií. Pokud prodáváte model s verzí nižší, jste schopni přístroj upgradovat na FW 1.3 ještě před koupí? Díky za odpověď.

    flushed away, 05.02.2007 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    A jak je to tedy s tou vydrzi fotaku?Dekuji

    pavel, 05.02.2007 | Reagovat

  • 19

    Bouška
    Reaguje na 18 | Dobrý den, i tak bych zvolil Olympus, není to s ním zdaleka tak špatné...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.02.2007 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Děkuji Vám. A kdyby jste měl zvolit mezi Canon 540 a tímto Olympusem??Který je podle vás teď lepší. A je pravda, že je tento olympus pomalý (zaostřování, start,...) a že má malou vdrž na baterie? Nevíte kolik se dá zhruba pořídit snímku na nabíjecí baterie? Děkuji

    pavel, 04.02.2007 | Reagovat

  • 17

    Bouška
    Reaguje na 16 | Dobrý den, SP 350 je daleko výkonnější, o tom není nejmenších pochyb.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.02.2007 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat. Volím mezi tímto foťákem a Canon A530, který byste doporučil? Který je kvalitnější? Děkuji

    pavel, 02.02.2007 | Reagovat

  • 15

    Bouška
    Reaguje na 14 | Ano, vše je originál a vše uvedené je v ceně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.01.2007 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Inzerovana tele-predsadka je typ TCON-17F? Redukcni krouzek (CLA-9) nutny pro tuto predsadku je tam take(tzn je zahrnut v cene)? Tato sada je dodavana firmou Olympus jako originalni nebo to k tomu davate jako bonus?

    peta, 05.01.2007 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Děkuji za odpověď

    Martin R, 20.12.2006 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Dobrý den, přesně tak, šroubuje se na objímku kolem objektivu. Záměna předsádek ale bohužel možná není...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.12.2006 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Uz asi vím - adaptér se nejspíš našroubuje jakoby přes objektiv až do těla.
    Jeden dotaz už tu byl (bez odpovědi) - je možno vzít v sadě širokoúhlý objektiv místo teleobj., když jsou za stejnou cenu?
    Děkuji

    Martin R, 20.12.2006 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Mohu se zeptat, jak se ten adaptér nasazuje na foťák? Že by pouhým nasunutím? A jak tam drží, když se fot.vypne a objektiv zajede dovnitř? Díky.

    Martin R, 20.12.2006 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, osobně se řídím tou zkušeností, že každá karta je malá... Určitě s větší kartou neuděláte chybu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.12.2006 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobry den,
    mohli by jste mi poradit z jakou minimalni kapacitou pametove karty se da vystacit pro rodinu? Myslim treba, jestli kupovat 1Gb neni moc na takove ty obcasne vylety na dovolenou.
    Dekuji

    Lukas Mas., 16.12.2006 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 4, 5 | Dobrý den, výměna bohužel asi nebude možná. Dálkové ovládání v balení není, pokud vím, není ani možné ho použít.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.12.2006 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Jeste jeden dotaz: je v prislusenstvi dalkove ovladani? nebo ho lze dokoupit?

    dekuji

    GB, 13.12.2006 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Zajimalo by me, jestli by bylo mozne koupit fotoaparat v sade se sirokouhlou predsadkou za stejnou cenu?

    Tedy vzit si misto telepredsadky, predsadku sirokouhlou... ve vasem ceniku jsou samotne za stejnou cenu...

    GB, 13.12.2006 | Reagovat

  • 3

    Bouška
    Reaguje na 1, 2 | Dobrý den, ano, video je omezeno pouze kapacitou paměťové karty.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.12.2006 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    myslel sem teda neomezenou délku natáčení...na stránkách výrobce se píše jen o tom kolik toho nahraju na vnitřní paměť...

    white shark, 06.12.2006 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    má tenhle foťák taky neomezenou délku videosekvence v 640*480 30 fps jako ta nižší verze sp 320??....rozhoduji se totiž mezi těmito dvěma...dík za odpověd...

    white shark, 06.12.2006 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím