Olympus TG-810 černý + cyklobatoh Husky Tinner zdarma! Komentáře k Olympus TG-810 černý + cyklobatoh Husky Tinner zdarma!

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (59 - 1)

  • 59

    Avatar

    Dodam, ze bratruv Canon PowerShot D10 nic takoveho nedela, ale je fakt, ze ten je cenove jinde

    Michal Čechoň, 26.03.2012 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Zde narychlo pořízené video - pri ostreni na dvere je krasne slyset cvaknuti v krajni poloze ostreni... http://youtu.be/3q6ShbwGMvI Otec vlastni olympus sz-20 a tam zadne pazvuky ve videu nejsou,ale mozna to je tim, ze muj model je vodotesny a tim mikrofon vice snima zvuky uvnitr

    Michal Čechoň, 26.03.2012 | Reagovat

  • 57

    Lukeš

    Reaguje na 56 | Dobrý den, popisováné cvakání jsem bohužel neslyšel takže to nedokáži porovnat. Problém se zvukem ostření, který je slyšet ve videu má ale většina běžných kompaktů. Mikrofon je blízko objektivu a snímá bohužel i tyto "ruchy".

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.03.2012 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Reaguje na 42 | Dobry den, chci se optat, zdali uvadene cvakani delaji vsechny fotoaparaty, nebo se to lisi kus od kusu. Poridil jsem si Olympus TG-610 a k memu zdeseni vsechna videa cvakaji - dobre, chapu ze fotak ostri amuze tobyt na zaberech slyset, ale tak si s tim mel vyrobce poradit, prece nebudu na vsech videich poclouchat nekonecne cvakani.... Dekuji za reakci

    Michal Čechoň, 25.03.2012 | Reagovat

  • 55

    Tkáč

    Reaguje na 54 | Dobrý den, je možné jej nabíjet přes standartní USB konektor, který je součástí balení. Jak do sítě, tak i přes PC, takže by neměl být problém ani v autě, dobu nabíjení Vám ovšem neprozradím, nezkoušeli jsme to.

    Karel Tkáč - Megapixel, Vedoucí prodejny, 23.11.2011 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Dobrý den, zajímalo by mě, jestli je možné tento foťák nabíjet pomocí USB z autonabíječky. Má fotoaparát standardní konektor USB, nebo je to nějaká Olympus specialita? Díky za odpověď.

    Michal Šenk, 23.11.2011 | Reagovat

  • 53

    Lukeš

    Reaguje na 52 | Dobrý den, ani jeden z uvedených modelů není nijak vyjímečně poruchový. Jak jsme spolu mluvili po telefonu, konkrétně pro Vaše účely by byl asi lepší Sony.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.10.2011 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Reaguje na 51 | ekuji Vam za odezvu, jeste se zeptam nejsou reklamace na sony na displej nebo na preklapavac objektivu ? ja fotoaparat budu nejvice pouzivat u more na foceni pod vodou pri snorchlovani a nejaky ten outdoor a hlavne rybareni kde mohu zmoknout a podobne..proto bych rad aby jste mi nejaky fotoaparad natyto ucely doporucil, ja tomu zase tolik nerozumim...dekuji vam...

    Pavel, 30.09.2011 | Reagovat

  • 51

    Lukeš

    Reaguje na 50 | Dobrý den, nedá se říci, že je jeden z fotoaparátů lepší. Kdyby to tak skutečně bylo, tak ten horší vůbec nemáme v nabídce. Pro Sony hraje video s větším rozlišení a lepší světelnost, pro Olympus zase čas závěrky a ohnsiko do 140mm. Záleží na každém jakým parametrů dává přednost.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.09.2011 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Reaguje na 49 | obrý dotaz taky by mne zajímalo kde je pravda? snad nam to pan Lukeš vysvětlí jaký k tomu měl důvod.

    Jirka, 29.09.2011 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Reaguje na 46 | DObry den, prosím Vás precetl jsem si komentare na tento olympus a na sony DSC TX10 černý, lide se vas ptali ke kteremu fotoaparatu by jste se priklonil, v komentarich u sony by jste si koupil radeji sony a zde v komentarich o olympusu by jste radeji olympus, mohu se zeptat kde je pravda ktery fotoaparat se vam zda lepsi a z jakeho duvodu? mnohokrat vam dekuji ;)

    Pavel, 29.09.2011 | Reagovat

  • 48

    Lukeš

    Reaguje na 47 | Dobrý den, mohu doporucit například pouzdro GENEVA 30.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.09.2011 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    dekuji vam mnohokrat, take se mi vice libi tento olympus, jake by jste mi doporucil pouzdro aby presne sedlo a dalo se prepnout na opasek? abych si to objednal kompletne, dekuji...

    Petr , 27.09.2011 | Reagovat

  • 46

    Lukeš

    Reaguje na 45 | Dobrý den, osobně bych se přikláněk k Olympsu TG-810.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.09.2011 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Dobrý den, zeptam se jestli je rozumejsi koupit tento fotoaparat nebo Sony DSC TX10 kdyz vemu v potaz ze cena je prakticky srovnatelna tak me zajima po jakem vyberu mam sahnout, kdyz fotoaparat budu pouzivat na snorchlovani na more a sladkou vodu a outdoor a podobne veci, prosim poradte mi co a jak dekuji mnohokrat...

    Petr, 27.09.2011 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Reaguje na 33 | obrý den, mám s TG-810 stejný problém s GPS. V čem je chyba? Děkuji za odpověď.

    Compu, 11.09.2011 | Reagovat

  • 43

    Lukeš

    Reaguje na 42 | Dobrý den, ano popisovaná situace je normální. Servisní řešení zmiňovaného problému bohužel neznám.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.08.2011 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Reaguje na 40 | obrý den,mám stejný problém jako pan Sláva,při přehrávání videa je slyšet pravidelný zvuk cvakání jako by strojku i když jsem nepoužil motorek zoomu.Je to normální nebo na reklamaci.Ještě reakce na Reaguje na 37 | ám stejný problém,nevíte je ho vyřešení?Děkuji za odpověď

    Petr P, 22.08.2011 | Reagovat

  • 41

    Lukeš

    Reaguje na 40 | Dobrý den, mikrofon snímá i motorky na pohon zoomu a ostření. To je pak slyšet na nahrávce. Tento problém má většina fotoaparátů v této třídě.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.08.2011 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Dobrý den, TG-810 - při přehrávání videa ( natočeného se zvukem ) se ozývá zvuk podobný praskotu nebo spíš rychlému tikotu hodin. V čem může být problém? Děkuji za odpověď.

    Sláva, 07.08.2011 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Děkuji za odpověď určitě si vyberu a koupím u Vás jeden z těchto dvou

    Petr, 05.08.2011 | Reagovat

  • 38

    Lukeš

    Reaguje na 37 | Dobrý den, rychlost GPS se nikde neuvádí. Jestli má FT3 lepší fotky nebo ne se dost těžko posuzuje. U obou přístrojů naleznete v záložce NÁZOR MEGAPIXELU, kde si můžete prohlédnout ukázkové snímky.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.08.2011 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Dobrý den , také by mě to zajímalo v čem byla chyba u GPS . Nevíte prosím chci si koupit TG810 ,ale ta GPS me klame nevíte jak rychlá je u FT3 a prý má i lepší fotky v rozlišení 1:1 ,ale nevím je-li to k něčemu dobré ? Děkuji za rady

    Petr, 04.08.2011 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Reaguje na 35 | ám stejný problém, v čem byla chyba? děkuji

    Honza, 03.08.2011 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Reaguje na 34 | Dobrý den, už jsem mluvil se společností Olympus a vysvětlili mi v čem spočínala chyba, už je vše v pořádku :)

    David, 30.07.2011 | Reagovat

  • 34

    Lukeš

    Reaguje na 33 | Dobrý den, to bohužel nejsem schopen posoudit, navíc takto na dálku. Pokud se tato závada opakuje, přístroj bych standardně reklamoval.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 29.07.2011 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Dobrý den, před pár měsíci jsem si koupil fotoaparát Olympus TG 810 chci se zeptat jak je možné, že GPS ve fotoaparátu špatně chytá signál za prvé to trvá vždycky dlouho, vždy když aktualizuji signál ručně každý 3 minuty mi to píše nelze aktualizovat a to jsem normálně venku a to se vždy načekám minimálně půl hodiny než se chytne signál jsem šokován stoho poraďte včem je chyba proč hledání signálu trvá tak dlouho??? To není normální :( . Děkuji za odpověď...

    David, 28.07.2011 | Reagovat

  • 32

    Lukeš
    Reaguje na 29 | Dobrý den, výdrž baterie se neměří na dny, ale na pořízené fotografie. Průměrně je to 200-350 snímků. Model 8010 již není na trhu. Byla ukončena jeho distribuce a tak máte o něco lehčí rozhodování.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.07.2011 | Reagovat

  • 31

    Lukeš
    Reaguje na 30 | Dobrý den, na tom není nic zarážejícího. Většina přístrojů na trhu nemá interní paměť vůbec. Ta je vzhledem k nízkým cenám karet celkem k ničemu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.07.2011 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Ještě mě docela zaráží, že má tg-810 interní pamět jen 20mb :-(( a tough 8010 2gb

    D.K., 09.07.2011 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Dobrý večer, měl bych pár dotazů jak na tým megapixelu, tak i na uživatele se zkušenostmi s tímto fotákem. Chtěl jsem si pořídit Olympus mju tough-8010, ale pak vyšel na trh tg-810 a ted váhám a nevím. Spousta uživatelů píše, že je gps zklamalo, tak bych rád poprosil ještě o nějaké příspěvky, jestli je opravdu tak tragické? A jestli má někdo už prakt. zkušenosti s 3d foto tohoto fotáku? To budou asi největší rozdíly oproti tough 8010 a pokud je gps opravdu tak špatné a 3d foto člověk tolik nevyužije, tak mě přijde zbytečně připlácet 2 500,-. Nebo se tolik liší kvalita fotek? Dočetl jsem se, že foták se musí nabíjet celý, ne jen baterka, čili by mě zajímala zhruba délka nabíjení. Jaká je průměrná výdrž se zapnutou gps? Pokud by to byl aspon 1 den, tak to mě stačí a večer nabít. Jaké máte zkušenosti s joystickem na ovládání? Někteří píšou, že je to špatné řešení. Foták si chci pořídit do 14 dnů, takže předem moc děkuji za rychlé odpovědi. Nashledanou

    David Koukol, 09.07.2011 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Reaguje na 27 | Ano, je to mozne.

    tg, 21.06.2011 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Zdravim, je mozne s timto fotoaparatem zoomovat pri nataceni videa? dekuji

    Dejf, 18.06.2011 | Reagovat

  • 26

    Šnajdr
    Reaguje na 25 | Dobrý den,
    ano jedna se o softwarovou stabilizaci videa, pokud točíte z ruky je dobré ji mít zapnutou, na stativu ji vypněte

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 24.05.2011 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Prosím Vás, co znamená v nastavení funkce "IS video režim" - pise se u toho pouze to, ze pomaha snizit rozmazani pri nataceni videa - takze jde o digitalni stabilizica videa nebo jak tomu mam rozumet? je vhodne to mit zapnute?

    souca, 22.05.2011 | Reagovat

  • 24

    Lukeš
    Reaguje na 23 | Dobrý den, dovolím si oponovat. Nemyslím si že by ukázkové snímky u tohoto modelu byly špatné. Jde o různé záběry, ze kterých obrazová kvalita posoudit jde. Navíc nemohu porovnat obrazovou kvalitu uvedených fotoaparátů, když ten Váš nemáme k dispozici.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.05.2011 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Reaguje na 22 | Bohužel ukázkové fotografie na vašem webu jsou konkrétně u tohoto modelu velmi špatné - resp. neni tam ani jedna fotka za ideálních podmínek. Možná, kdyby tam byly výstižnější fotografie, neptal bych se...

    honzac, 19.05.2011 | Reagovat

  • 22

    Lukeš
    Reaguje na 21 | Dobrý den, názor na kvalitu fotek si můžete udělat sám. To se těžko porovnává protože má každý člověk jiné měřítko a nároky. U každého přístroje máme v záložce NÁZOR MEGAPIXELU ukázkové snímky tak se podívejte jetsli Vám kvalita bude vyhovovat. http://www.megapixel.cz/olympus-tg-810-cerny#nazor y

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.05.2011 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Zdravím, chtěl bych se zeptat, jestli se vyplatí investovat do tohoto fotoaparátu v případě, že mám doma 6 let starý Olympus FE-5500 - http://www.olympus.cz/consumer/29_FE-5500_Details.htm :-) Zajímá mě rozdíl v kvalitě fotek. Postřehl jsem, že můj veterán má lepší světelnost objektivu, ale má to takový vliv na kvalitu výsledných fotografií? Chápu, že tento model je z jiné kategorie (líbí se mi ta odolnost), ale můj dotaz směřuje čistě ke kvalitě fotografií na základě uvedených údajů. Předem děkuji :-)

    honzac, 18.05.2011 | Reagovat

  • 20

    Lukeš
    Reaguje na 19 | Dobrý den, v principu jsou lepší ty výsuvné, ale jde o to že ty se zase nedělají v odolné úpravě. Vždy je to o kompromisu. Zkrátka něco za něco.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.05.2011 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 18 | Jsem naprostý laik, takže bych se chtěl ještě zeptat, jestli je výrazný rozdíl v kvalitě fotografií u objektivů tohoto typu a těch výsuvných. Kdyby šlo čistě o kvalitu fotografií, je lepší tento olympus nebo sony DSC-H70? Děkuji

    rb, 17.05.2011 | Reagovat

  • 18

    Lukeš
    Reaguje na 17 | Dobrý den, výhodou je větší mechanická odolnost, nevýhoda horší světelnost.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.05.2011 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je nějaká nevýhoda u objektivů tohoto typu - tedy "nevýsuvný" - oproti ostatním (většině) kompaktům s výsuvným objektivem. A nebo naopak výhoda. Děkuji

    rb, 15.05.2011 | Reagovat

  • 16

    Lukeš
    Reaguje na 15 | Dobrý den, Olympus má větší rozlišení snímače i přiblížení, vyšší citlivost a větší LCD s lepším rozlišením. To jsou například parametry, které při focení pod vodou mohou hrát roli. Navíc má i lepší makro a je podstatně levnější.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.05.2011 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Reaguje na 14 | Dobrý den z jakého důvodu by jste doporučil raději TG-810 než třeba FT-3

    Hrádek, 13.05.2011 | Reagovat

  • 14

    Lukeš
    Reaguje na 13 | Dobrý den, osobně bych doporučil TG-810.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.05.2011 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den. Přemýšlím nad koupí odolného fotoaparátu.Váhám nad TG 810 a FT2 nebo FT3.Jaká je asi nejlepší volba? Myslím,že ve kvalitě fotek asi takový velký rozdíl nebude.

    Sobi, 08.05.2011 | Reagovat

  • 12

    Lukeš
    Reaguje na 9 | Dobrý den, myslím že právě tento model Olympus TG-810 černý mohu doporučit. Splnil by všechny uvedené požadavky. Výdrž baterie nelze srovnávat vzhledem k rozdílné váze a velikosti.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.04.2011 | Reagovat

  • 11

    Lukeš
    Reaguje na 10 | Dobrý den, zde je odpověď:

    720P Doba záznamu: 29 min.
    VGA Doba záznamu: bez limitu
    QVGA Doba záznamu: bez limitu
    Poznámka: maximální velikost souboru 4GB

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.04.2011 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat jak dlouhé videosekvence lze fotoaparátem natočit? Děkuji za poskytnuté informace.

    zetcha, 17.04.2011 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaký odolný fotoaparát volit na letní dovolenou u moře (natáčení a focení pod vodou do 5-10m, podvodním pouzdrům nevěřím tedy ne do ceny 15 000Kč), sport - bike (celodenní jízda v terénu). Vlastním Canon 7D s 17-40/4 a 70-200/2,8 IS, ale to je poměrně neskladné pro výše zmíněné aktivity. Chtěl bych ho v podstatě jako záložní foták pro adrenalin. Zároveň aby s ním bylo možné natáčet video min. 3-5min. (nejlépe do zaplnění karty). Často je zmiňován FT3 od Panasonicku. Co se týče výdrže baterie mohu počítat alespon s 300-400 snímky/jedno nabití v případě úsporného režimu (u Canonu nemám problém s 800-1100snímky, samozřejmě jde o jinou technologii)? Předem děkuji za radu.

    Pedroz, 17.04.2011 | Reagovat

  • 8

    Lukeš
    Reaguje na 7 | Dobrý den, nabíječka je v ceně jak je vidět na fotce s obsahem balení. http://www.megapixel.cz/olympus-tg-810-cerny#acces sories Ano máte pravdu GPS snižuje výdrž baterie. Rychlo reakce GPS výrobce neuvádí.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.04.2011 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den, pochopil jsem tedy dobře že součástí dodávaného příslušenství není nabíječka? Pokud ne je dle mne používání zvláště při cestování problém :-( Dále jestli jsem předposlední příspěvek pochopil je reakce GPSky velmi pomalá při úplném startu a naopak pokud ji nechám běžet na pozadí tak radikálně snižuje výdrž? Jak rychle reaguje GPS pokud je zapnutá na pozadí? Díky za radu a info. Roman J. - Brno

    Čuk, 07.04.2011 | Reagovat

  • 6

    Lukeš
    Reaguje na 5 | Dobrý den, děkujeme za Vaší obsáhlou recenzi.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.03.2011 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Uvažoval jsem o Lumixu FT3, ale 14. 3. jsem jel na hory a tam už jsem ho chtěl mít s sebou. Panasonic to prostě nestihnul, Olympus byl rychlejší :-), takže jsem sáhnul po TG-810, která vypadá parametrově dost podobně. Mám s ním zkušenost z týdenního focení a točení videí na lyžích. Co se mi na TG-810 líbí: + Za kvalitních světelných podmínek vypadají obrázky výborně. (S horším světlem přichází u malého snímače a objektivu v těle kompaktu samozřejmě i nižší kvalita fotek - klidně bych se spokojil s méně MPix, pokud by to i méně šumělo). Podání barev je dost realistické. + Foťák vypadá sice elegantně, ale je skutečně bytelný. Podvodní fotky by mohly být super. + AF tracking funguje opravdu suprově. Zaměříte objekt, potvrdíte a fokus se drží, ať se objekt přibližuje, vzdaluje nebo hýbe ze strany na stranu. Také automatické zaostřování na obličeje funguje dobře. + Funkce pro vytváření panoramat přímo ve foťáku je poměrně spolehlivá. + Spousta scénických režimů (mezi kterými se ale pomalu přepíná). Co mi nesedí: - Moc mi nejde do ruky a zoomování palcem tlačítky na zadní straně mi nepřijde pohodlné. - Ovládání je celkově težkopádné - v podstatě vše se musí dělat joystickem na zadní straně a díky efektům nabídky to není ani moc rychlé. Např. zadávání korekce expozice je operace na několik vteřin (a bracketing to nemá). Kromě joysticku lze zapnout i ovládání poklepem na tělo přístroje, což může být fajn třeba v rukavicích, ale já jsem si na to zatím nezvyknul. - FT-810 pomalu startuje a prodleva mezi snímky je taky dost dlouhá - sekvenční snímání na plné rozlišení stíhá méně než snímek za vteřinu! - GPS a výškoměr je pro mě zklamáním. Výškoměr má rozlišení 200 metrů (tj. ukazuje 0, 200, 400, ..., nic mezi tím), čímž pozbývá na smyslu a GPS vyžaduje pro chycení signálu tak 5 minut vystavovat foťák obloze (pokud možno celé, např v blízkosti vysokého domu není šance) a při tom se ani nehnout. Pak už se při aktualizacích polohy docela chytá. A o přesnosti elektronického kompasu mám taky trochu pochybnost. Dotaz pro tým Megapixelu - netušíte, prosím, zda nejsou tyto trable chybou pouze mého kusu, tedy důvodem k reklamaci? - Výdrž akumulátoru je pro delší výpravu "do divočiny" nepoužitelná! Vybíjí se (i při vypnutém foťáku) GPSkou, což jde vypnout, ale ani tak mi nevydržel víc jak tři dny běžného focení. Nabíjí se připojením celého foťáku k adaptéru, takže nelze jedním aku fotit a druhý zatím nabíjet. - Ostření při točení videa občas pokulhává (při zoomování nebo při točení za pohybu). Přemýšlím, že si pořádně omrknu FT3, který konečně přichází na trh, a možná se rozhodnu TG-810 prodat a pořídit si přeci jenom Lumix. Kdybych býval nekoupil přímo na pobočce Megapixelu, ale přes web, využil bych určitě možnosti vrátit zboží bez známek používání do 14 dnů. TG-810 bych přesto jako odolný foťák doporučil, moje částečná nespokojenost je hodně dána osobními preferencemi a pramení asi i z toho, že jsem si foťák pořídil jako druhý a odolný k zrcadlovce a s ní je to samozřejmě nesrovnatelné.

    Radomír, 29.03.2011 | Reagovat

  • 4

    Lukeš
    Reaguje na 3 | Dobrý den, děkujeme za Vaše praktické zkušenosti.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.03.2011 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Reaguje na 2 | Davide, minulý týden, jak byly ty slunečné dny, jsem fotil i na slunci a s displejem jsem neměl problém. Má super rozlišení (920.000 px), to se u kompaktů jen tak nevidí, a i na slunci se dalo výborně komponovat. Dokonce mi už i jednou nechtěně spadnul na zem (na chodník!), samozřejmě mě to v tu chvíli vyděsilo, ale foták je naprosto v pohodě. Takže i po této stránce spokojenost. Vřeje doporučuju.

    Roman, 28.03.2011 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Reaguje na 1 | Nazdar Romane původně jsem si chtěl koupit Panasonic FT3, ale jak vidím podle specifikací a odolnosti na Olympus nemá, zkoušel jsi fotoaparát venku na přímém slunném světle jak je na tom displej??

    David, 24.03.2011 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Tak jsem se konečně dočkal. Včera jsem si tento foták koupil a zatím je jsem nadšenej. Pěknej design, masivní konstrukce, špičkovej displej, mraky krásných funkcí - GPS, kompas, HD video atd. (vyzkoušel jsem zatím jen něcorychlé reakce, vše perfektně šlape. Vodotěsnost jsem zatím zkoušel jen ve vaně, bez problémů a fotky pod vodou byly taky super. Už se těším až ho se sebou vezmu na pořádnou výpravu. Zatím tedy maximální spokojenost.

    Roman, 22.03.2011 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím