Olympus VR-320 černý Komentáře k Olympus VR-320 černý

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (46 - 1)

  • 46

    Lukeš

    Reaguje na 45 | Dobrý den, rychlost náběhu je do 1 vteřiny. Zoomovat při videu bohužel nejde.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.12.2011 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Dobrý den, zajímalo by mě, jak rychle lze po zapnutí ON/OFF pořizovat fotky a jak rychle tento foťák zaostřuje po namáčknutí spouště? A ještě, zda lze při natáčení videa zoomovat ? Děkuji za odpověď.

    Radim, 27.12.2011 | Reagovat

  • 44

    Lukeš

    Reaguje na 41 | Dobrý den, bohužel se mi nepodařilo nikde najít tento údaj. Mohu se zeptat kde přesně jste to četl?

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.12.2011 | Reagovat

  • 43

    Lukeš

    Reaguje na 42 | Dobrý den, žádné další rozdíly jsem nenašel.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.12.2011 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Dobrý den, zajímalo by mě jaký je rozdíl mezi Olympusy vr-320 a vr-330? Liší se pouze možností 3D fotek a lepším rozlišení displeje u vr-330 nebo jsou ještě jiné rozdíly? Moc děkuji za odpověď.

    Michaela, 05.12.2011 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Dobrý den, píšete, že v příslušenství tohoto fotoaparátu je karta s celosvětovou zárukou. Jedná se o paměťovou kartu nebo je tím na mysli něco jiného?

    Radek, 05.12.2011 | Reagovat

  • 40

    Lukeš

    Reaguje na 39 | Dobrý den, osobně bych asi volil Sony W570.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.12.2011 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi koupí Olympus VR320, Sony CyberShot DSC-W570, Nikon Coolpix S6200. Který byste doporučili pro občasné focení na výletech, v interiéru atd. Nebo jiný v ceně do 4 000 Kč.

    Radek, 02.12.2011 | Reagovat

  • 38

    Šnajdr

    Reaguje na 37 | Dobrý den,

    Přesně tak je možné použít tuto http://www.megapixel.cz/sandisk-4gb-sdhc-extreme

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 23.11.2011 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Reaguje na 36 | Jo už to vidím, to je nějaká ta Ultra.

    Jikoun, 21.11.2011 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Děkuji za odpověď. Minimálně 15 MB/s? To znamená class 15? To také existuje?

    Jikoun, 21.11.2011 | Reagovat

  • 35

    Lukeš

    Reaguje na 34 | Dobrý den, osobně bych doporučil SanDisk a minimálně 15MB/s. Uvedený mód by měl přístroj podporovat, Vyzkoušené to ale nemám.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 21.11.2011 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Dobrý den, prosím jakou doporučujete kartu k tomuto fotoapáratu? 8 GB bych rád jako minimum. A má význam kupovat spíš rychlejší (class 10) nebo pomalejší, ale o to větší kapacitu (16 GB)? A má tento fotoaparát přenosový mód UHS-I? Rád bych kartu do cca 500 Kč.

    Jikoun, 21.11.2011 | Reagovat

  • 33

    Lukeš

    Reaguje na 32 | Dobrý den, ostrost jednotlivých modelů jsme bohužel neporovnávali. U každého přístroje ale naleznete v záložce NÁZOR MEGAPIXELU ukázkové snímky. Názor si tak můžete udělat sám. Já osobně bych si vybral Sony H70, ale každý z přístrojů je něčím specifický.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.11.2011 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Dobrý den,rozhoduji se mezi koupí Olympus VR320,Sony DSC H70 a Canon SX 130IS.Prosím o radu,který z uvedených fotoaparátů dělá ostřejší fotky při dobrém i horším osvětlení a aby nebyly ani v pozadí osoby,krajina,atd.rozmazané.Děkuji za odpověď.

    Mirek, 08.11.2011 | Reagovat

  • 31

    Lukeš

    Reaguje na 30 | Dobrý den, osobně bych se přikláněl k Olympusus.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 31.10.2011 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat také se rozhoduji mezi dvěmi fotoaparáty Olympus VR320 a Canon 1100 HS, koukala jsem že Olympus má 14 Mpx a Canon 12,1 Mpx, tak nevím který je lepší. Děkuji

    Katka, 30.10.2011 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Reaguje na 26 | 28] Děkuji

    Tomáš, 27.09.2011 | Reagovat

  • 28

    Lukeš

    Reaguje na 27 | Dobrý den, vzhledem k negativům, které jste uvedl u každého fotaparátů je myslím kritika stabilizace to nejmenší zlo. Účinost stabilizátoru bohužel posoudit nemohu, protože nejsme vybaveni na podobné testy. Myslím ale, že bude velmi podobná jako u ostatních fotoaparátů v této třídě.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.09.2011 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Reaguje na 26 | Děkuji za Váš názor. Jenom nevím, jestli to je názor obchodní nebo technický :) U EX-H30 dal by se stabilizátor přirovnat k ferrari, mercedesu, škodovce, trabantu?

    Tomáš, 26.09.2011 | Reagovat

  • 26

    Lukeš

    Reaguje na 25 | Dobrý den, Vaše požadavky na výrobce bohužel nevyřešíme. My jsem pouze prodejci. Co se týče výběru tak máte jednotlivé přístroje velmi pečlivě naštudované. Těžko udělám rozhodnutí za Vás, ale osobně bych se přikláněl ke Casiu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.09.2011 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Dobrý den Chtěl bych Vás požádat o Vás názor. Potřeboval bych fotoaparát pro běžné používání (focení i filmování v místnostech za dobrých i zhoršených světelných podmínek, to samé venku) = asi jako 90% všech uživatelů. Mám A570IS, ale zlobí. Buď mám štěstí na problémové kusy nebo obecně Canon upadává (je to můj druhý Canon) Fotky: Supervelké rozlišení je podle mého názoru už naprosto zbytečné, stačí 3M fotky-JPEG. (Osobně bych radši viděl, aby výrobci místo zvyšování MPx zlepšili objektiv, stabilizátor...) Režim: priorita času/clony jsem moc nevyužil. Spíše jsem využil u Canonu režim poloautomat, ale nyní na tom netrvám. Video: Rozlišení 1280x720 podle mého názoru bohatě stačí, ale aby to bylo 30obr/s, zoom při natáčení je výhoda, ale ne podmínka. Přemýšlím nad EX-H30, VR-320, DMC-FS30 (35?). Problém je, že jsem si přečetl na webu příliš komentářů. Přikládám to, co mě nejvíce komplikuje výběr: - u EX-H30 hodně kritizovali stabilizátor, - u VR-320 zase video, že je velmi špatné (+ v dTestu 9/2011 dopadlo video hodně špatně) - u DMC-FS30 se nastavuje přes dotykový displey a při sluníčku na něm prý není nic vidět Děkuji Tomáš

    Tomáš, 23.09.2011 | Reagovat

  • 24

    Lukeš

    Reaguje na 23 | Dobrý den, zmiňované účely tento fotoaparát splní. Jak ostré dělá fotky se můžete podívata sama. Ukázkové snímky naleznete v záložce NÁZOR MEGAPIXELU.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.08.2011 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Dobrý den, mám na Vás hned několik dotazů. 1.Chtěla bych foťák především pro focení portrétů, předmětů (takže tak to makro od 1cm) , detailů ale hlavně na ty portréty. Myslíte, že je tento foťák vhodný? 2. Chtěla bych, aby fotky byly ostré. Splňuje to tento foťák? 3. V tomhle oboru jsem nováček, tak vůbec nevím, podle čeho rozhodovat, aby to splňilo již uvedené účely. Děkuji za odpověď :)

    Tereza., 26.08.2011 | Reagovat

  • 22

    Lukeš

    Reaguje na 21 | Dobrý den, mechanická stabilizuje snímač a optická objektiv. Máte pravdu uvedený fotoaparát neumožňuje nastavovat expoziční hodnoty. Značka Sony si v oblasti digitálních fotoaparátu vybudovala rychle velmi silnou pozici a v některých směrech je dnes dokonce před značkou Olympus. Mylsím, že ani s jedním fotoaparátem neuděláte chybu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.08.2011 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Dobrý den, mam několik dotazů. 1. dočetl jsem se že O VR320 má dual stabilizaci obrazu(digitální a mechanickou) a nevim jaký je rozdíl mezi mechanickou a optickou stabilizací. 2. manuálně tedy nelze nastavovat hodnoty ISO a rychlost závěrky? a konečně 3. Rozhoduji se mezi tímto Olympusem VR320 a SONY W570, nemám žádnou zkušenost se značkou SONY, naopak Olympus si myslim že je prověřená kvalita. Děkuji moc za odpoveď.

    Honza Roller, 22.08.2011 | Reagovat

  • 20

    Lukeš
    Reaguje na 19 | Dobrý den, to je bohužel u kompaktů běžná věc. Je to dané tím že mikrofon není směrový.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 29.06.2011 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobry den, mal by som prosbu. mam fotoaparat Olympus VR-320. Ked nahravam video so zvukom a je v miestnosti ticho, tak pri prehravani videa mi to aj napriek tomu sumi (zvuk).Ci tam ten sum (zvuk)ma byt alebo nema byt.Ci je zavada vo fotoaparate.

    dipol, 28.06.2011 | Reagovat

  • 18

    Lukeš
    Reaguje na 17 | Dobrý den, a jaká je tedy Vaše prosba?

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.06.2011 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobry den, mal by som prosbu. mam fotoaparat Olympus VR-320. Ked nahravam video so zvukom a je v miestnosti ticho, tak pri prehravani videa mi to aj napriek tomu sumi (zvuk).

    dipol, 23.06.2011 | Reagovat

  • 16

    Lukeš
    Reaguje na 15 | Dobrý den, buď Olympus VR-320 nebo Sony W570. Nejlepší je oba si vyzkoušet na kterékoliv z našich prodejen.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.06.2011 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobry den, chtěl bych radu, vybírám fotoaparaát a rozhoduji se mezi 3 fotaky Olympus VR-320 Canon Powershot A3100 sony cybershot dsc w570 Který by jste mi doporučili? Děkuji

    Daniel Kyrilák, 06.06.2011 | Reagovat

  • 14

    Lukeš
    Reaguje na 13 | Dobrý den, zde najdete porovnávací tabulku. Reaguje na 0 | =34994&produkt Reaguje na 1 | =34857" title=" http://www.megapixel.cz/porovnani?produkt Reaguje na 0 | =34994&produkt Reaguje na 1 | =34857" class="ext">http://www.megapixel.cz/porovnani?produkt Reaguje na 0 | =34994 &produkt Reaguje na 1 | =34857

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 03.06.2011 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobry den, chcem sa spytat aky je rozdiel medzi tymto fotoaparatom a modelom VR-310 (teda okrem opt. zoomu). Dakujem

    Tomas, 02.06.2011 | Reagovat

  • 12

    Lukeš
    Reaguje na 11 | Dobrý den, je to cca 200-300 snímků.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.06.2011 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dobrý den, máte zkušenost nebo informaci o výdrži baterie? (Nenašel jsem tuto informaci ani na stránkách výrobce, recenze ještě nejsou ...) Děkuji.

    PetrK, 01.06.2011 | Reagovat

  • 10

    Lukeš
    Reaguje na 9 | Dobrý den, osobně bych doporučil http://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-w380

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.05.2011 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    tak by som sa chcel potom spítat aký foták v triede kompaktov by ste mi doporučil potrebujem aby bol skladný do vrecka na zjazd na bike a vela som v prírode ale zas aby mal ohnisko od 24mm -25mm zoom od10x a viac a fotil hlavne vo formáte 16:9 vo vysokom rozlíšení a kvalitné videá tak isto čo nahrávajú 16:9 hd alebo full hd plus kvalitné telo , gps može ale nie je podmienkov skor ta kvalita fotiek 16:9 a videa HD alebo Full hd Dakujem X

    ED, 04.05.2011 | Reagovat

  • 8

    Lukeš
    Reaguje na 7 | Dobrý den, video HD ano v rozlišení 1280 x 720, foto v rozlišení 16:9 - 1920 x 1080. Stereo zvuk bohužel přístroj nemá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.04.2011 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý v akom rozlíšení fotí fotky formát 16:9 ? a videá v HD asi iste točí v 16:9 predpokladám + zvuk je tam stereo ?? díkes X

    ED, 21.04.2011 | Reagovat

  • 6

    Lukeš
    Reaguje na 5 | Dobrý den, bohužel ani jedno tento model neumí. Nevidím to ale jako nevýhodu. Podobné efekty je mnohem lepší vytvářet v počítači.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.04.2011 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat, zda fotoaparát "umí" pořizovat čb/sepia snímky - nikde tuto informaci nemohu dohledat. Děkuji předem za Vaši odpověď.

    Alexandra, 12.04.2011 | Reagovat

  • 4

    Lukeš
    Reaguje na 3 | Dobrý den, v tomto případě bych volil zřejmě Sony H55. http://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-h55 Názor na obrazovou kvalitu si ale udělejte raději sám. Ukázkové snímky najdete u každého fotoaparátu v záložce NÁZOR MEGAPIXELU.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.04.2011 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi koupí Nikon S8000, Olympus VR-320 a Sony H55. Prosím o radu, který z uvedených kompaktů dělá lepší fotky a video (optický zoom při videu snad umí všichni tři), dále mi záleží i na rychlosti po namáčknutí spoutě. V současné době mám kompakt S610, s kvalitou fotek moc spokojená nejsem. Díky moc, přeji hezký den. Novotná

    Renata Novotná, 10.04.2011 | Reagovat

  • 2

    Lukeš
    Reaguje na 1 | Dobrý den, ve scénických režimech je program Noční scéna.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.04.2011 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Prosím, kde u tohoto foťáku naleznu noční režim ? 4s - rychlost závěrky? Nevím, kde to je... poradíte prosím?

    David Beňa, 04.04.2011 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím