Olympus XZ-10 Komentáře k Olympus XZ-10

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (136 - 35)

  • 136

    Maxant

    Reaguje na (133) | Dobrý den, spíše si myslím, že to bude nějakým nastavením, nebo nepodporovaným formátem, které program podporuje. Toto může vzniknout i při ukládání do PC pokud používáte nějaký program. Fotoaparátem by to rouzhodně nemělo být.  Musí být chyba někde v zoneru při postupu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 14.04.2015 | Reagovat

  • 135

    Maxant

    Reaguje na (133) | Dobrý den, spíše si myslím, že to bude nějakým nastavením, nebo nepodporovaným formátem, které program podporuje. Toto může vzniknout i při ukládání do PC pokud používáte nějaký program. Fotoaparátem by to rouzhodně nemělo být.  Musí být chyba někde v zoneru při postupu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 14.04.2015 | Reagovat

  • 134

    Maxant

    Reaguje na (132) | Dobrý den, bohužel vám to ta kto nepovím. Záleží dost na programech které používáte a co podporují a jak je máte nastavené. Ale to bez vašeho PC nezjistím. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 14.04.2015 | Reagovat

  • 133

    Avatar

    Děkuji za odpověď. Mohla bych Vás poprosit, co si mám pro příště hlídat, abych opět nekoupila fotoaparát s takovou vlastností?

    Katka V., 14.04.2015 | Reagovat

  • 132

    Avatar

    Dobrý den, máte zkušenosti s úpravou fotek a nahráním na web galerie z tohoto fotoaparátu? Fotografie mi nejdou nahrát na zonerama.com a ani upravovat ve photofitre. Zkoušela jsem fotky zmenšit v programu jpeg resampler a nemohlo, nepřečte to formát a přitom je to jpg. Tento fotoaparát jsem si vybrala na základě Vaší recenze a jinak jsem s ním moc spokojená, nevím kde je chyba... Děkuji mockrát za pomoc. Katka

    Katka V., 14.04.2015 | Reagovat

  • 131

    Maxant

    Reaguje na (130) | Dobrý den, bohužel to není možné. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.03.2015 | Reagovat

  • 130

    Avatar

    Dobrý den, existuje nějaká možnost k tomuto fotoaparátu jako dálková spoušť? Tzn foták na stativu já metr před ním a dálkově cvakat? Děkuji moc.

    Denisa Dvořáčková, 20.03.2015 | Reagovat

  • 129

    Avatar

    .. lidi, lidi.. Jak můžete napsat, že alternativou k XZ-10 je zrovna CANON S120 ? S takovou světelností a zejména s takovým průběhem světelnosti ? Vždyť je jedenapůlkrát dražší, a určitě ne lepší.. Ta Sonka a Panasonic, to už je jiný kafe, ale jeden jak druhej stojí dvakrát tolik co Olympus.. To pro člověka, který je rád, že do kupy těch šest tisíc na Olympus, taky dvakrát alternativa není. Nebylo by poctivější napsat, že takhle kvalitní foťák za takovéhle peníze alternativu momentálně nemá a jen tak nebude mít ? .. PHVR

    PHVR, 19.03.2015 | Reagovat

  • 128

    Maxant

    Reaguje na (127) | Dobrý den, oba dva  jsou na tom velice dobře. CHybu asi neuděláte ani s jedním. Osobně bych vybral NIkon a to z důvodu uhlu záběru, rychlosti a snímači. S9600 má pak menší snímač než P340 a normální světelnost objektivu za cenu velkého zoomu. Ale je velice slušně vybaven. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.03.2015 | Reagovat

  • 127

    Avatar

    Dobrý den, řeším dilema mezi ZX10 a Coolpixem 340. Jsou to podobné aparáty, jen ZX má lepší světelnost na delším konci 2,8 oproti myslím 5,2 u Nikonu, ale nemám to před sebou, třeba to není úplně přesně, omlouvám se. Nikon má zase větší čip. Nevím, kterému z hlediska obrazové kvality dát přednost - chci ho na fotky spíše statické, výlet, krajina ... Dále prosím o názor, jaký je Nikon 9600 s větším zoomem a jaké má výsledky ve srovnání s výše uvedenými kompakty. Děkuji moc za odpověď.

    Pavel Hanák, 16.03.2015 | Reagovat

  • 126

    Avatar

    Dobrý den. S XZ-10 "zápolím" více než půl roku se smíšenými pocity. Podle mého názoru je to kvalitní aparát, ale pro amatéra na t.zv. rodinné fotografování zbytečně mnoho režimů a dosti komplikované nastavování (srovnávám se Sony DSC) , zejména u složitějších motivů a světelných podmínek. Kvalita fotografií je pro tuto kategorii výborná, ale s ohledem na výše uvedené - jak kdy.

    Ivan, 24.02.2015 | Reagovat

  • 125

    Maxant

    Reaguje na (124) | Dobrý den, mohu doporučit Xz-10. Rozhodně si výstupem a možnostmi polepšíte. A je výborně vybaven. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 23.02.2015 | Reagovat

  • 124

    Avatar

    Dobrý den, momentálně fotím s malým ultrazoomem Fuji FinePix F70EXR. A nějak nedokážu určit, zdali Olympus XZ-10 by byl správná volba. Za přínosné považuji určitě lepší makro a možnost ukládání fotek do formátu RAW. Velice rád fotím na svých cestách přírodu (kytky, krajinu, panorama), ale rád vytvářím i noční snímky měst a památek. Případně nemáte nějaký další dobrý typ. Předem děkuji

    Standa, 22.02.2015 | Reagovat

  • 123

    Avatar

    Reaguje na (116) | To není pravda, automaticky v přístroji to bohužel nejde.

    David Blank, 25.12.2014 | Reagovat

  • 122

    Lukeš

    Reaguje na (117) | Dobrý den, jednoznačně bych doporučil Sony HX50. Na rodinné fotografie je to ideální volba.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2014 | Reagovat

  • 121

    Avatar

    Reaguje na (118) | Ale Který??

    Jan Budský, 09.12.2014 | Reagovat

  • 119

    Vlček

    Reaguje na (118) | Taky myslím...

    Martin Vlček - Megapixel, 09.12.2014 | Reagovat

  • 117

    Avatar

    Dobrý den. Prosím o radu. Rozmýšlím se mezi tímto Olympusem XZ 10 a Sony DSC-HX50. Cci ho koupit pro manželku, která s ním fotí děti, dovolená, doma, hory, moře. Prostě pro rodinné použití. Neumí fotoaparát štelovat, tak vše na automat. Záleží jí pouze výsledné kvalitě fotografií. Prosím o doporučení, který pro ní bude vhodnější. Děkuji. Jan Budský

    Jan Budský, 09.12.2014 | Reagovat

  • 116

    Maxant

    Reaguje na (115) | Dobrý den, ano automaticky.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 04.12.2014 | Reagovat

  • 115

    Avatar

    Dobrý den, skládá panoramu automaticky v přístroji a nebo ji musím skládat v PC? Děkuji.

    Zdeněk Kadlec, 04.12.2014 | Reagovat

  • 114

    Korč

    Reaguje na (113) | Dobrý den, nabíjí se přes USB adaptér, tedy ve fotoaparátu. Ze sítě, či z počítače.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 25.11.2014 | Reagovat

  • 113

    Avatar

    Dobrý den, zvažuji koupi Olympusu XZ-10. Nepodařilo se mi najít, jakým způsobem se nabíjí baterie. Musí se nabíjet přímo ve fotoaparátu, nebo je v balení nabíječka? Psáno je, že balení obsahuje adaptér, ale nevím, co to konkrétně znamená. Děkuji za informaci.

    Karel Černý, 25.11.2014 | Reagovat

  • 112

    Korč

    Reaguje na (111) | Dobrý den, XZ-10 bude ideální, má vynikající světelnost, na kompakt je velmi rychlý a lze jej i manuálně nastavit.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 25.11.2014 | Reagovat

  • 111

    Avatar

    Dobrý den, moc prosím o radu. Vybírám dárek pro muže -technického hračičku, který má rád nové technické vymoženosti. Potřebujeme univerzální skladný kompakt, s možností fotit i za horších světelných podmínek, rychlý pohyb - sport, krajinu z rozhledny, ale i včelku na pampelišce :). Cenově tak do 6 tis. Kč. Poradíte mi? Moc děkuji

    Petra Zemanová, 24.11.2014 | Reagovat

  • 110

    Maxant

    Reaguje na (108) | Dobrý den, no asi bych vybral p340. Je rychlejší, má lepší uhel záběru, větší senzor. Obrazová kvalita bude dobrá. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.11.2014 | Reagovat

  • 109

    Maxant

    Reaguje na (107) | Dobrý den, je jedno jakou kartu použijete. Nemusí to být pouze originální.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.11.2014 | Reagovat

  • 108

    Avatar

    Prosím o radu, jestli je lepší koupit z hlediska kvality Olympus XZ-10 nebo Nikon Coolpix P340.

    Josef Jirovský, 18.11.2014 | Reagovat

  • 107

    Kadlec

    Dobrý den, v některé recenzi se uvádí že automatické zpracování panoramy do fotoaparátu (aby se nemuselo zpracovávat v pc) je podporováno jen při koupi originálního úložiště od Olympusu. Je to pravda, nebo mohu použít jakoukoliv kartu? Děkuji

    Zdenek Kadlec, 18.11.2014 | Reagovat

  • 106

    Matoušek

    Reaguje na (103) | Dobrý den, ano. Jedná se o poměrně rozdílné přístroje hlavně v možnostech nastavení. Canon by v tomto případě byl rozhodně lepší.

    Jan Matoušek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 10.11.2014 | Reagovat

  • 105

    Matoušek

    Reaguje na (104) | Dobrý den, pokud budete přístroj mít primárně pro outdoorové aktivity tak rozhodně Nikon. Rozdíl v obrazové kvalitě by byl cca 15% lépe ve prospěch Olympusu, což Nikon ovšem zdatně dožene při fotografování pod vodou.

    Jan Matoušek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 10.11.2014 | Reagovat

  • 104

    Avatar

    Dobrý den, rád by jsem se zeptal, zda vzít Olympus XZ-10 + podvodní pouzdro nebo zda bude lepší volba Nikon Coolpix AW120? A jak velký rozdíl obrazové kvality je mezi těmito fotoaparáty. Děkuji

    Martin M., 09.11.2014 | Reagovat

  • 103

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi Olympus XZ-10 a Canon PowerShot G16, chci se zeptat, zda v tomto konkrétním případě vyplatí si připlatit a investovat do canonu, tedy jestli bude kvalita fotek a samotného fotoaparátu skutečně odpovídat tomu finančnímu skoku... popřípadě budu ráda i za jiné doporučení

    Kacanovakov, 08.11.2014 | Reagovat

  • 102

    Maxant

    Reaguje na (100) | Dobrý den, no osobně jsem měl Ex2 a byl jsem sním spokojený. Má výbornou světelnost, dobré tělo a Wifi. Klidně bych se podíval na tento model. Nikon nemá například ani sáně pro externí blesk. bylo by dobré navštívit naší prodejnu a podívat se na modely, lépe tak zjistíte co Vám vyhovuje více.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.10.2014 | Reagovat

  • 101

    Avatar

    Reaguje na (100) | Samozřejmě budu rád když mi navrhnete i jiný fotoaparát od jiného výrobce.

    Koloušek Vojtěch, 15.10.2014 | Reagovat

  • 100

    Avatar

    Dobrý den Chci si pořídit nový kompaktní fotoaparát a nemohu se rozhodnout. Fotoaparát chci využívat při běžném focení výlety a v noci na (koncertech, focení nočního města,atd.) Proto hledám fotoaparát s nízkou světelností objektivu ale chci i zkoušet a hrát si s různými funkcemi. Zalíbil se mi Olympus XZ-10 který se mi líbí výbavou a především cenou kolem 6 000,-. Má i konkurenci a rád bych od vás chtěl jestli by jste mi pomohli s výběrem mezi :-) Samsung EX2F, Canon PowerShot S120, Nikon Coolpix P340, Nikon Coolpix P340 Urban Kit, Nikon Coolpix P330 ... Pokud možno přihlédněte i k ceně nechci nic zbytečně drahého ;-) Děkuji moc za odpověď a přeji hezký den.

    Koloušek Vojtěch, 15.10.2014 | Reagovat

  • 99

    Maxant

    Reaguje na (97) | Dobrý den, jak to myslíte. Cena nebyla navýšena. Ale pozor cena je odlišná v barevném provedení. Cena černé varianty  je dražší než cena bílé varianty.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 07.10.2014 | Reagovat

  • 98

    Maxant

    Reaguje na (96) | Dobrý den, pokud jste si jista, že nastavením jste obraz a výslednou fotografii neznehodnotila a výstup se Vám nelíbí, tak v případě objednání přes internet je možnost vrácení ve 14ti dnech od data nákupu. Tedy pokud je fotoaparát v neporušeném stavu kontaktujte s touto skutečností objednavky@megapixel.cz s žádostí o odstoupení od kupní smlouvy. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.10.2014 | Reagovat

  • 97

    Avatar

    Dobrý den, už jsem rozhodnutý ho jít k Vám koupit, ale co ta cena? Výprodejový výrobek se zdražuje ? Doufám jen ,že je to nějaká chyba.

    Petr, 05.10.2014 | Reagovat

  • 96

    Avatar

    Dobrý den, včera jsem si u vás zakoupila tento foťák na radu v prodejně a nejsem z něho zrovna nadšená. Fotky jsou horší, než jsem čekala, když to srovnám se svým starším SONY. vím, že je to jen kompakt. chtěla jsem jen fotit na automat, ale nastavila jsem spoustu věcí a nezdá se mi to lepší. A nejhoší je, že na displeji za slunce nebo při více světla venku je špatně vidět a odráží se v něm světlo....dá se s tím něco dělat nebo vyměnit za jiný?

    Veronika, 05.10.2014 | Reagovat

  • 95

    Florian

    Reaguje na (94) | Dobrý den,

    synchronizační čas je "problém" mechanické záverky. Tu kompakty nemají takže tam žádné omezení není.

     

    Vojtěch Florian - Megapixel, Technický specialista, 03.09.2014 | Reagovat

  • 94

    Avatar

    Dobrý den, bohužel nemohu nikde na webu dohledat synchronizační čas vestavěného blesku (x-sync). Předem děkuji za odpověď P.M.

    Petr Malina, 02.09.2014 | Reagovat

  • 93

    Maxant

    Reaguje na (92) | Dobrý den, manuální možnost ostření na fotoaparátu není. V menu jsem tuto funkci nenašel.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 24.07.2014 | Reagovat

  • 92

    Avatar

    Dobry den; ve specifikacich pisete "manualni focus". Koukal jsem se na web, asi polovina recenzi to uvadi take, druha si stezuje, ze manualni focus chybi. Stahl jsem si manual a tam o manualnim fokusu nic neni. Jsem z toho jelen. Protoze moznost manualne doostrovat pomoci toho kruhu kolem objektivu by byla velice prijemna (zejmena u makra, casto fotim motyly), zajima me, jak to tedy je. Dekuji.

    pH, 23.07.2014 | Reagovat

  • 91

    Korč

    Reaguje na (90) | Dobrý den, ano od 10cm

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 22.07.2014 | Reagovat

  • 90

    Avatar

    Dobrý den, má tento fotoaparát možnost makro fotek?

    k.a, 21.07.2014 | Reagovat

  • 89

    Korč

    Reaguje na (88) | Dobrý den, za mě P330, lepší ovládání a snímač.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 10.07.2014 | Reagovat

  • 88

    Avatar

    Dobrý den, mohu mít dotaz který fotoaparát by jste nakonec vybral? Zdali tneto nebo Nikon P330? Děkuji mnohokrát. :)

    Tomáš, 09.07.2014 | Reagovat

  • 87

    Brož

    Reaguje na (85) | Tento model intervalové snímání neumožňuje.

    Bohuslav Brož - Megapixel, Vedoucí bazaru, 07.07.2014 | Reagovat

  • 86

    Brož

    Reaguje na (85) | Dobrý den, momentálně nevím o jiném modelu v komapktech který by toto umožňoval, nicméně řešením by bylo ještě Canon G15/G16 ve spojení s Aputure Digital LCD AP-TR1C.

    Bohuslav Brož - Megapixel, Vedoucí bazaru, 07.07.2014 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    Dobrý den, umí tento fotoaparát i intervalové snímání? Pokud ano ukládá rovnou do videa? Pokud ne, můžete mi doporučit obdobný fotoaparát (se světelností začínající na 1,8) s touto funkcí (mimo Nikon P330)? Děkuji mockrát.

    Miroslav Kurfiřt, 03.07.2014 | Reagovat

  • 84

    Michalík

    Reaguje na (83) | Dobrý den, ano to je také špatně uvedeno. Děkujeme za upozornění, chybu opravíme. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 29.05.2014 | Reagovat

  • 83

    Avatar

    Stejný případ je asi i hledáček VF-3.

    Petr Kesler, 29.05.2014 | Reagovat

  • 82

    Maxant

    Reaguje na (81) | Dobrý den, jedná se o chybně uvedené příslušenství. Děkujeme za upozornění, nechám to opravit.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 28.05.2014 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Dobrý den, v přehledu veškerého vybraného příslušenství pro XZ-10 máte, mj., uvedeno Olympus makro světlo MAL-1. Zajímalo by mě, jak se toto světlo k fotoaparátu připojuje. Děkuji.

    Petr Kesler, 28.05.2014 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Reaguje na (79) | Nemusíte se obávat - v Táboře ve FOTOFASTu. Děkuji za navedení.

    Karel Bárta, 23.05.2014 | Reagovat

  • 79

    Michalík

    Reaguje na (78) | Dobrý den,a fotoaparát jste kupoval u nás? Ptám se jen abych ověřil zda si někdo z našich kolegů nevěděl rady s nastavením. Je to poměrně snadné, např v režimu "P" stisknete středové OK, kterým vyvoláte nabídkuvpravo, pak třikrát stisk šipky dolů na režimy ostření a zde se nachází režim Super makro. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 22.05.2014 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Dobrý den, zakoupil jsem XZ10, ale nevím, jak se vyvolá režim macro, resp.supermacro. V návodu pro obsluhu jsem to nenalezl a ani prodavač mi nebyl schopen poradit. Mohl byste mne navést, děkuji?

    Karel Bárta, 22.05.2014 | Reagovat

  • 77

    Michalík

    Reaguje na (76) | Dobrý den, Nikon 1 J2 nejde nabíjet z USB. Při nabíjení je nutno baterii vyjmout a vložit do nabíječky. Nikon P330 nabíjet z USB jde. Je také hodně kompatkní a myslím, že je o něco málo lepší než model XZ-10 od Olympusu. Videa má opravdu lepší. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 12.05.2014 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Dobry den,po precteni par recenzich a vyberu fotoaparatu v cene do 6 tis. jsem zuzil nakonec volbu na Olympus XZ-10,Nikon 1J2 a Nikon P330 popripade si rad necham poradit jiny od Vas.Bohuzel v nasem malem meste jsem si mohl osahat pouze Nikon 1J2. Jde mi predevsim o bezne foceni a take hlavne o nataceni videa (drive jsem mel fuji HS10). U P330 mne jen zarazi rychlost co se pise v recenzich ale zase ma pry lepsi video oproti XZ-10. Dale take povazuji za nutne nabijeni v aute pomoci usb. Prosim o pomoc s vyberem.Dekuji.

    Roman Marek, 09.05.2014 | Reagovat

  • 75

    Michalík

    Reaguje na (74) | Dobrý den, nikon P330 je doprodej a je nyní za dobrou cenu. Za tuto cenu je to velmi dobrý nákup. Přestože je S200 nová je vybavena starším procesorem a nahráváním videa jen v HD ready rozlišení. Osobně bych volil buď Olympus XZ 10 nebo nikon P330.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 10.04.2014 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych si u vás v Brně koupit kompakt a uvažuji o Olympus XZ-10 nebo Nikon coolpix P330. Fotoaparát používam na běžné focení a chci ho mít "v kapse". Doteď mám Olympus m820, ale už dosloužil. Teď jsem ještě narazil na novinku od Canonu S 200HS, který má trochu lepší parametry než Olympus XZ-10. Zkuste prosím poradit, zda počkat na ten Canon nebo si mám k vám přijít pro jeden z těch dvou? Dík za odpověď.

    Luboš, 10.04.2014 | Reagovat

  • 73

    Michalík

    Reaguje na (72) | Dobrý den, Záleží na tom, zda budete chtít investovat u Nikonu do lepšího - světelnějšího objektivu. Pokud ne volte určitě Olympus XZ-10. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 09.04.2014 | Reagovat

  • 72

    Avatar

    dobrý den, prosím o radu. Sháním fotoaparát na focení dítěte (v interiéru i venku). Doporučili byste mi spíše Olympus xz-10 nebo Nikon 1 J2? Moc děkuji za radu.

    Martina, 08.04.2014 | Reagovat

  • 71

    Michalík

    Reaguje na (70) | Dobrý den, myslím, že oba mají své kvality, své kpřednosti i zápory. U S110 se mi nelíbí poměrně silná chromatická berace, kterou Olympus netrpí. Zase třeba pro nahrávání videa je Canon lepší. Co se týká šumu myslím, že ve výsledku jsou si oba fotoaparáty hodně podobné. Osobně bych volil asi Olympus. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 07.04.2014 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Dobrý den. Rozhoduji se mezi fotoaparáty Canon S110 a nyní nově Olympusem XZ 10. U Canonu se mi líbí především jeho velikost ve vztahu k jeho parametrům. Olympus má menší velikost čipu, ale mám pocit, že možná má nakonec lepší výstup a možnosti. Dá se z těchto dvou fotoaparátů jeden více vyzdvihnout? Děkuji.

    J.Svoboda, 06.04.2014 | Reagovat

  • 69

    Michalík

    Reaguje na (68) | Dobrý den, bohužel XZ-10 nemá časosběrné snímání. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 01.04.2014 | Reagovat

  • 68

    Částka

    Dobrý den, umí tento kompakt časosběrné snímání a pokud ano, v jakých intervalech? Děkuji za odpověď.

    Jiří Částka, 31.03.2014 | Reagovat

  • 67

    Michalík

    Reaguje na (66) | Dobrý den, ano Nikon P330 je velice dobrý fotoaparát se světelným objektivem. mohu jej doporučit. Myslím, že model XZ-10 nerna táčí tak kvalitně videa, jinak má také velice dobrý  výstup. Doporučuji vám před koupi ještě prohlédnout naše testovací snímky a videa. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 31.03.2014 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Dobrý den, vybírám nějaký vhodný kompakt na běžné focení a natáčení. Chtěla bych se optat jaký je lepš a zda jsou fotoaparáty vůbec dobrý? Zaujaly mě Nikon COOLPIX P330 nebo Olympus XZ-10? Nebo nějakou radu v cenové relaci 6-7tis,hlavně aby byly fotky i videa dobrý v horších světelných podmínek? Děkuji Pavla

    Pavla, 29.03.2014 | Reagovat

  • 65

    Michalík

    Reaguje na (64) | Dobrý den, dobrou volbou bude zmíněný Olympus nebo se doporučuji ještě podívat na model Nikon P330, které je také výborný.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 24.03.2014 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Dobrý den. Chtěl bych Vás poprosit o radu. Vlastnil jsem dva fotoaparáty. Už devět let mi skvěle slouží(ale už odchází)nikon coolpix 3700, a asi 4 roky mi vydržel canon sx 10(odešel motorek objektivu). Chtěl bych nový, ale s kvalitním výstupem. Už ne ultrazoom. Něco pro rodinu do tašky. Mimo jiné fotíme rádi makro(canon byl výborný, ale i nikon) a záleží mi i na kvalitě výstupu videa. Rád si pohraju s nastavením různých funkcí - iso, vyvážení bílé, korekce záblesku ... s nikonem jsem fotil výborné fotky sportovní - v pohybu, tedy více snímků za sekundu ocením. Nikon dokáže i poskládat s fotek do videa pohyb měsíce, růst rostlin, rozkvétání květu - to nevím, který aparát nabízí. Mám dva typy od různých lidí. Prosím Vás o názor - olympus xz 10(dobré světlo), casio zr 1000(pro mě vhodná cena). Nebo snad něco jiného? Děkuji. L.Kovařík

    Luděk Kovařík, 23.03.2014 | Reagovat

  • 63

    Michalík

    Reaguje na (62) | Dobrý den, volil bych TG-2. Nebudete mít starost s podvodním pouzdrem v kterém se kompakty docela špatně ovládají a fotoaparát má i velmi dobrou světelnost objekitvu. výše uvedené fotoaparáty mají vyšší světelnost, ale kvalitu snímků je zde téměř sorvnatelná s TG-2. Pro model Olympus XZ-10 bych jako ideální podvodní pouzdro doporučil DICAPac podvodní pouzdro WP-570

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 24.02.2014 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Dobrý den.Prosím o váš názor.Hledám fotoaparát pro podvodní foto a video, následně jako záložní fotoaparát k zrcadlovce.TG-2 nebo tento lákavý v akci XZ-10? Jaký obal možno použít u XZ-10 pro podvodní foto v moři? Nemůžu se rozhodnout.Nebo jít do XZ-2? Děkuji za názor.

    Mirrek, 22.02.2014 | Reagovat

  • 61

    Michalík

    Reaguje na (60) | Dobrý den, děkujeme za upozornění. Fotoaparát jsme vyzkoušeli a skutečně manuální ostření nemá. Informaci na webu opravíme. Omlouvám se ze mylné informace na webu uvedené.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 19.02.2014 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    V oddílu "parametry"uvádíte,že Olympus XZ 10 umožňuje manuelní zaostření Tato informace bohužel není pravdivá! Vzhledem k tomu,že jsem tento fotoaparát chtěl koupit pro manželku a dostával jsem protichúdné informace optal jsem se přímo u zastoupení fi Olympus kde mi sdělili ,že toto aparát neumožňuje.Stejně tak nedisponuje funkcí AF TRACKING jak je mylně uváděno v jejich katalogu pro roky 2013-2014!

    Václav Doležal, 18.02.2014 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Reaguje na (55) | mám také olimpus xz 10 a také mě nejde blesk při iauto byl jsem na prodejně kde jsem ho koupil a zkoušeli jsme tam ještě tři xz 10 ani u jednoho to nešlo prej je to už asi od výrobce tak nastavene škoda jinak jsem spokojen

    Jiří Suk, 06.02.2014 | Reagovat

  • 58

    Maxant

    Reaguje na (56) | Dobrý den, to je složité. Buď ten zoom využijete a tím pádem je dobré podívat se na ultrazoom s dobrou světelností jako například FZ200. Která má sice malý snímač, ale světelnost v celém rozsahu stejnou. A s manuálním nastavením je možné vytvořit dobrý výstup i na dlouhém ohnisko. Nebo je zoom nepodstatný a klidně si pár metrů dojdete pro záběr. Ale za cenu mírně většího snímače(xz2/FZ200) a perfektní světelnosti objektivu, který má ale menší přiblížení. Fuji mohla mít jinou konstrukci snímače(ccd) a horší světelnost. Pokud nebylo možné manuálně nastavit expozici, bylo to kompenzováno citlivostí a ta zvyšuje šum. Proto například horší výstup. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.02.2014 | Reagovat

  • 57

    Maxant

    Reaguje na (55) | Dobrý den, bohužel Vám tak to neporadím. Doporučím se zastavit na naší prodejně, kde fotoaparát zkontrolují. Případně zašlete na naší prodejnu  a fotoaparát zašleme do reklamacena kontrolu.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 06.02.2014 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi tímto fotoaparátem a XZ-2 případně nějakým ultrazoomem, údajně tyto Olympusy XZ mají nejlepší fotky, je to mu opravdu tak? Vyplatí se oželet, absenci třeba 20x přiblížení, a pořídit foťák s max. 5 násobným přiblížením, měl jsem FujiFilm s 18X zoomem, který jsem používal docela často ale kvalita fotek nebyla zrovna perfektní, rád bych malý fotoaparát s kvalitními fotkami. Děkuji

    Tomáš Kroupa, 05.02.2014 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Dobrý den, zakoupil jsem před Vánocemi ve vaší brněnské prodejně xz-10ku, a proto se s dotazem obracím sem. Moje přítelkyně s ním fotí pouze na režim iAuto, nevím proč, každopádně mě požádala, abych ho zkontroloval a nabil, že ho bude potřebovat. No a jelikož byla noc, zkusil jsem ho zapnout právě na režim iAuto v místnosti se zhaslým světlem namířil do prostoru a..žádný blesk. V režimu iAuto jsou pouze dva režimy blesku, buď auto, nebo vyp. Zkontroloval jsem, jestli je blesk nastaven na auto a zkoušel dál. Zjistil jsem že v tomto režimu blesk nesepne ani na blízko ani do většího prostoru, zareagoval pouze na tvář osvětlenou zaostřovací lampou. zajímavé je, že na režim "P" s bleskem nastaveným na auto blejská jak o život :) Nevěděli byste prosím, kde hledat problém? Nebo jestli se stavit přímo na prodejnu? Pokud nebude zbytí, nedá se nic dělat, ale mám to docela z ruky. A jestli to vůbec je problém? - mě se zdá, že takto by to fungovat nemělo, respektive, že by foťák v režimu auto s povoleným bleskem neměl dělat černé fotky. Vím že jedno řešení by bylo naučit přítelkyni na manuál, každopádně i tak se mi zdá, že fotoaparát za 6K by měl mít plnou funkčnost. Děkuji za odpověď. Lukáš

    Lukáš Kupka, 04.02.2014 | Reagovat

  • 54

    Maxant

    Reaguje na (53) | Dobrý den, ano  doporučil bych xz-2. Díky možnosti externího blesku a ovládání. Má také možnost většího ISO s větším odstupem od šumu. Ano XZ-10 je na tom velice dobře. Asi neuděláte chybu ani s jedním. Jen záleží co opravdu upřednostníte. Ano LX7 je na tom také velice dobře. Je dost podobná XZ-2.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.01.2014 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Dobrý den. Tak jsem u výběru kompaktu skončil u volby mezi XZ-10, XZ-1, XZ-2. Hledal jsem něco, kde si budu moct více hrát s nastavením atd. Začal jsem u XZ-1, je to ale celkem starší model, starší CCD čip, drobné SW chyby (odstraněny prý v XZ-2), nevím, jestli je to tedy nyní nejlepší koupě XZ-2 - asi nejlepší volba, ale je větší, než jsem původně zamýšlel XZ-10 je velikostně ideální, má ale menší čip. Samozřejmě v první řadě mi jde o kvalitu fotek, kresbu, šum atd... Zároveň bych ale něco "do kapsy". V tomto ohledu je XZ-2 už není úplně "do kapsy", jestli na tom je ale obrazově výrazně lépe, tak to oželím. Měl bych do výběru zařadit ještě nějaký fotoaparát (např. Panasonic LX7 - už lehce na okraji horní cenové hranice)? Mohl by někdo zkušený poradit (i s komentářem)? Díky. J.

    Jirka, 16.01.2014 | Reagovat

  • 52

    Lukeš

    Reaguje na (51) | Dobrý den, přístroj to zvládne. Pokud nastavíte největší zoom, pujdete hodně blízko k objektu, pozadí bude hodně daleko a nastavíte nejnižší clonové číslo. Lépe to ale zvládnou fotoaparáty které mají větším snímač, jako kompakty s výměnným objektivem, nebo zrcadlovky.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.12.2013 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Dobrý den, už chvíli pročítám informace o foťácích, je to spousta parametrů, o kterých nováček nemá ani páru. Chtěla bych poprosit o radu, chci si pořídit foťák, se kterým budu moci vyfotit psa, aby pes (nebo objekt focení) byl ostrý, a pozadí rozmazané. Můžete mi prosím poradit jaký foťák to dokáže, na co hledět při výběru? Je toho strašně moc, takže bych potřebovala vědět ten, ten a tenhle to zvládne a není k tomu potřeba vysoká škola:-) děkuji

    lucie, 25.12.2013 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Reaguje na (49) | Máte pravdu.V technických popisech od různých prodejců je tato funkce uváděna, ale u XZ-10 opravdu není.Dokonce někde je uvedeno manuální ostření, což také není pravda.Při koupi fotoaparátu ,k získání parametrů je zapotřebí sledovat více nabídek a sledovat co nejvíce recenzí.

    Stehlík Ladislav, 25.12.2013 | Reagovat

  • 49

    Lukeš

    Reaguje na (48) | Dobrý den, v návodu jsem tuto funkci nenašel obávám se že manuálně nastavit nejde.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 22.12.2013 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Jak se nastaví u Olympusu XZ-10 funkce AF Tracking?

    Stehlík Ladislav, 21.12.2013 | Reagovat

  • 47

    Lukeš

    Reaguje na (46) | Dobrý den, každý z přístrojů má své pro a proti. Osobně bych asi volil XZ1.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2013 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Dobrý den, sháním fotoaparát pro rodinné focení převážně v interieru tzn. při menších světelných podmínkách. Požaduji ostrost, pěkné barvy bez šumu a tmavých míst, celkově pěkně barevné a zaostřené fotografie. Zaujal mě tento typ Olympus XZ-10 diky dobré světelnosti, ale zarověň hodně chvály ma starší typ XZ-1 s větším čipem. Chci se zeptat jaký z těch dvou byste mi doporučily, případně i jiný pro rodinné focení za cílem mít pěkně barevné, ostré fotografie? Děkuji

    Josef Kocourek, 09.12.2013 | Reagovat

  • 45

    Lukeš

    Reaguje na (41) | Dobrý den,v poměru cena/výkon samozřejmě vychází Olympus velmi dobře, ale Canony mají větší snímač a nekteré pokročilejší funkce. Pokud Vám jde o kvalitu tak by možná stálo za to zařadit do výběru nějaký kompakt s výměnným objektivem. Doporučit mohu například.

    http://www.megapixel.cz/olympus-e-pl3

    Ten je teď za velmi dobrou cenu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.12.2013 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Reaguje na (43) | díky, mohl byjste prosím ještě reagovat na Reaguje na (41) |

    tomas, 04.12.2013 | Reagovat

  • 43

    Lukeš

    Reaguje na (42) | Dobrý den, originální bohužel ne. Mohu Vám doporučit univerzální pouzdro http://www.megapixel.cz/dicapac-podvodni-pouzdro-wp-610

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.12.2013 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Reaguje na (41) | a ještě jsem se chtěl zeptat, jestli existuje na XZ-10 vodotěsné pouzdro?Reaguje na (41) |

    tomas, 04.12.2013 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    dobrý den, mám předvybrány tyto tři foťáky: Olympus XZ-10, Canon PowerShot S110 a S120. Má kriteria jsou rychlost ostření, světelnost objektivu, jednoduché ovládání, velikost a samozřejmě celková kvalita snímků. prosím o Váš názor a komentář, eventuelně doporučení t jiného přístroje. děkuji za odpověď

    tomas, 04.12.2013 | Reagovat

  • 40

    Lukeš

    Reaguje na (39) | Dobrý den,osobně bych asi volil Olympus XZ-1, je to ideální kompromis mezi cenou a výkonem.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.12.2013 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Uvažuji, zda koupit Olympus XZ-10 nebo XZ-1, případně Nikon P330 cena obou Olympusů je nyní totožná NIKON je jen o trochu dražší. O natáčení videa mě příliš nejde. Foťák kupuji hlavně na focení. Nyní nejčastěji fotím v režimu P, kdy na mém kompaktu CANON můžu vynutit blesk nebo potlačit, můžu nastavit ISO a nějaké drobnosti. Režimy S, A, M vůbec nepoužívám, tak velký odborník nejsem. Fotím jako běžný uživatel děti, zvířata a krajinu, občas nějaké makro. Po foťáku bych chtěl také rychlé ostření. Který by jste mi doporučil a proč? Děkuji

    Vladimír Ryšavý, 30.11.2013 | Reagovat

  • 38

    Maxant

    Reaguje na (37) | Dobrý den, zde by mě lákal EX2. A to z důvodu dobré kvality výstupu, výborné světelnosti a jednoduchého ovládání v kombinaci s manuálním ovládáním expozičních hodnot, pokud to je nutné. Lze také vybavit externím bleskem v případě potřeby. Je širokoúhlejší a má lepší stabilizaci a větší snímač. I když nepatrně.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.11.2013 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Dobrý den, jaký fotoaparát by jste mi doporučili, pokud chci hlavně fotit bez dlouhého nastovávání a nátečet ucházející videa (na to že jsou z foťáku).. Zatím mám před vybraný tento olympus nebo samsung ex2f.. Díky za pomoc. Cenovou úroveň bych rád zachoval plus minus takto..

    Michal, 24.11.2013 | Reagovat

  • 36

    Maxant

    Reaguje na (35) | Dobrý den, bohužel to není možné. V automatickém režimu nelze nastavoat ISO. Nastavuje se automaticky. Jde to pouze v Programové automatice.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 15.11.2013 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    zdá se, že nastavování ISO by mohlo být jedním z nejotravnějších momentů; v recenzi na digimanii píšou, že ISO jde nastavit i v automatice, t.j. asi bez přepínání do manuálu - je možné ověřit to? U panasonicu FX-100 to šlo, mohlo by to jít i tady, automatika pak funguje v rámci daného nastavení. Vážně o něm uvažuji, nejsem žádný umělec ani nemám potřebu neustále si hrát s nastavením, u momentek na to obvykle ani není čas a popravdě si nepamatuju, že bych fotil na jiné ISO než 100-200 :-). Za tu cenu už mi přijde jako docela dobrá volba, alespoň v kategorii běžných kompaktů. Díky.

    chloupek, 14.11.2013 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím