Panasonic Lumix DMC-FS62 černý Komentáře k Panasonic Lumix DMC-FS62 černý

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (51 - 1)

  • 51

    Bouška
    Reaguje na 50 | Dobrý den, pokud vím, tak bohužel ne.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.04.2010 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda se nějak dá obejít 15 minutový limit na natočení videa. Děkuji

    Dominik, 06.04.2010 | Reagovat

  • 49

    Bouška
    Reaguje na 48 | Dobrý den, obrazové výsledky jsou o trochu lepší u S570 a jak je vidět na ukázkových snímcích, s rozlišením 12 Mpx si poradí slušně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.03.2010 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Děkuji za odpověď.Ještě jsem pátral v testech a sice dražší-což je ale fin. strop mě zaujal Fujifilm FinePix F70EXR.Má větší čip,manualní volbu,větší zoom,což ale na dlouhém konci není pro mě tak důležité.Potřebuji malý-skladný(do kapsy),rychlý s co možná nejlepším obrazovým výstupem kompakt jako alternativu k mé Canon 40D.Přece jenom kdo tahá zrcadlovku s objektivy,tak to zná na vlastní kůži.-)Trochu mě už děsí těch 12Mpx u S570 na tak malém čipu.Ale je zase lehčí a asi i skladnější.Co by jste mě doporučil,případně i jiný tip v této cenové kategorii.Děkuji P.

    Pavel, 29.03.2010 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Reaguje na 46 | Dobrý den, volil bych asi S570 - podání barvy je zhruba stejné, obsluha je silně individuální - tedy na Vás, souhlasím se širším ohniskem a hladina šumu je mírně ve prospěch S570

    Bohouš Brož - Megapixel, 29.03.2010 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Dobrý den,rozhoduji se mezi tímto Panasonic a Nikon CoolPix S570.Zajímá mě věrnost barevného podání,šum,obsluha,atd.Vím že Nikon nemá stabilizaci,ale zase je na dolním konci širší oproti P.Který z těchto dvou by jste zvolil?Děkuji za radu,s pozdravem Pavel

    Pavel, 28.03.2010 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Reaguje na 44 | Dobrý den, viz . reakce na Váš obdobný dotaz v komentářích u Sony W220 černý.

    Bohouš Brož - Megapixel, 19.03.2010 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Dobrý den,sháním fotoaparát pro běžné focení(děti,příroda,interiér) s minimálním šumem a ostrými fotkami. Zklamal mě Canon PS A1100 IS, vybrala jsem si Sony W220, ale ten dle recenzí také šumí... potom jsem tedy zakotvila zde u Panasoniců,ale z modelů FS, FS6, FS62, FS7, FS12 si neumím vybrat. Můžete mi nějaký doporučit? Také by mě zajímalo, proč je lepší pro běžné focení širokoúhlý objektiv(promiňte za naprosto laickou otázku). Děkuji LV

    Lenka Vlková, 18.03.2010 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Reaguje na 42 | Dobrý den, podle normy CIPA standard je to 370 snímků na jedno nabití. Fotoaparátů s Vámi poptávanými parametry je celá řada - pokuste se popsat svoje požadavky a priority, které od fotoaparátu očekáváte.

    Bohouš Brož - Megapixel, 15.03.2010 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Dobrý den, kolik fotek lze pořídit na jedno dobití? A jaký jiný fotoaparát v ceně do 4.000,-, který má také video se zvukem a Lion baterii s dlouhou výdrží mi můžete doporučit? Děkuji

    jája, 14.03.2010 | Reagovat

  • 41

    Lukeš
    Reaguje na 40 | Dobrý den, přes redukci lze použít i microSDHC formát.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.02.2010 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dobrý den, budou s tímto foťákem fungovat všechny (4GB) microSDHC karty? nebo jen velké(standardní) SDHC karty? děkuji za odpověď marek

    marek, 24.02.2010 | Reagovat

  • 39

    Lukeš
    Reaguje na 38 | Dobrý den, rychlost prodlevy se bohužel nikde neuvádí. Co se týče baterie tak počítejte s tím že na jedno nabytí uděláte 200 - 350 snímku. samozřejmě ale hodně záleží na blesku, provozní teplotě a celé řadě dalších faktorů.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.02.2010 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den,zajímalo jaká je zhruba výdrž baterie u fotoaparátu Panasonic Lumix DMC-FS62 pokud to jde porovnat s klasickými tužkovými bateriemi.Dále by mě zajímalo jestli některá s uvedených hodnot v technickém popisu fotoaparátu udává rychlost(prodlevu) mezi jednotlivými snímky. Předem děkuji za odpověd

    roman, 15.02.2010 | Reagovat

  • 37

    Lukeš
    Reaguje na 36 | Dobrý den, akumulátor i nabíječka jsou u toho přístroje v ceně. Co se týče prodlevy spouště, tak ta je samozřejmě mnohem menší než u fotoaparátů starší generace.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.02.2010 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý den, zaujal mě fotoaparát Panasonic Lumix DMC-FS62....je uvedeno napájení akumulátorem. Ten je součástí balení? Dříve jsem měla fotoaparát Panasonic Lumix LZ10, byla jsem s ním spokojená, jen mě vadilo, že nefotil rychle snímky za sebou. Trvalo to někdy i 6-8 vteřin než jsem mohla pořídit další snímek. Jak je to u Panasonic Lumix DMC-FS62? Děkuji moc za odpověď. Jindra Ludinová

    Jindra Ludinová, 13.02.2010 | Reagovat

  • 35

    Lukeš
    Reaguje na 34 | Dobrý den, fotografování pohybu a navíc za horších světelných podmínek je vůbec ta nejhorší varianta. S kompaktem, který většinou neumožňuje fotografovat na vyšší citlivosti, ani manuálně nastavovat čas expozice, budete mít většinu fotek rozmazaných. Pokud ale půjde jen o malé náhledy na web, část těchto vad se ztratí při zmenšení fotografie. Pak by Vám tento model mohl stačit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.02.2010 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Dobrý den, sháním nějaký kompakt do horších světelných podmínek (hudební klub) zhruba v této cenové hladině. Nejde mi perfektní fotky, vyvolávat nic neplánujeme, jde spíše o pořizování dokumentace na web atp. Tento fotoaparát se mi zdá docela sympatický. Potvrdíte mé dojmy nebo mi spíše doporučíte jiný kousek? Předem díky za odpověď.

    Radim, 09.02.2010 | Reagovat

  • 33

    Šnajdr
    Reaguje na 32 | Dobrý den,
    vzhledem k širšímu objektivu asi FS12

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 04.02.2010 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den, rozmýšlím se mezi FS62 a FS12, který byste volil vy? Jde o běžné snímky typu dovolená, krajina... atd. Moc děkuji za radu.

    Lucie, 04.02.2010 | Reagovat

  • 31

    Lukeš
    Reaguje na 30 | Dobrý den, nejde jednoznačně říci, že některý z uvedených modelů je lepší. Pokud by to tak bylo, ten horší by se přestal prodávat. Jde o to že každý má na přístroj jiné nároky a jiné požadavky. Pokud sháníte přístroj v této cenové kategorii, doporučil bych třeba Nikon S710. Má větší snímač než běžné kompakty, tudíž výbornou obrazovou kvalitu, dále pak kvalitní světelný objektiv se širokoúhlým záběrem a celkem slušné přiblížení.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 29.01.2010 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobrý den,lepší DMC-FS62 nebo některý z Olympusu FE 5020,5030nebo Mju5000.Díky za radu.

    Lenka, 28.01.2010 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Reaguje na 28 | Dobrý den, hádáte dobře (: - clona nastavit nejde - ISO ano.

    Bohouš Brož - Megapixel, 27.01.2010 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Jde ručně nastavit ISO? Clona asi ne, hádam..

    Daemonius, 22.01.2010 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Reaguje na 16 | Pred nedavnem mi odesel cip na starsi Canonu A95, tak jsem za nej poridil tuhle nahradu FS-62 a jsem nad miru spokojeny. Prijemnejsi prepinace zapnuti/vypnuti apod. Rychle zapnuti pro prvni foceni. Solidni vydrz akumulatoru atd. Za ty prachy co tenhle panac stoji dostanes vic muziky nez u Canonu. Osobne bych znovu pri volbe Canon/Panasonic, zvolil Panasonic.

    Zrcatko, 22.01.2010 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Reaguje na 25 | Dobrý den, FS62 je digitální fotoaparát. Nelze do něj vkládat film.

    Bohouš Brož - Megapixel, 18.01.2010 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Promiňte prosím,lze do dohoto přístroje vkládat film a pokud ano,jakých rozměrů.Na svitkový film 3 x 9 mi připadá titěrný.,ale kinofilm by se do něj měl vlézt.A čím se prosím zatemní okno na zadní stěně aparátu aby nedošlo k osvitu filmu ? děkuji.

    Karel, 15.01.2010 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 22, 23 | Dobrý den Rosťo, z důvodu náročnosti na rychlost spouště a ostření ( Vámi zmiňovaná jízda na lyžích) bych doporučoval W220.

    Bohouš Brož - Megapixel, 14.12.2009 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    (dodatek k předešlému dotazu) nebo případně co říkáte na Sony W220 nebo W210?

    Rosťa, 13.12.2009 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý den. rozmýšlím se mezi tímto foťákem a Olympus mju 5000. dost se pohybuju v horách jak v létě tak v zimě...mám v plánu fotit v pohybu při jízdě na lyžích, nějaké ty panorámata apod... Prosím o radu, případně nějaký jiný tip zhruba v cenně těchto dvou přístrojů. děkuji

    Rosťa, 13.12.2009 | Reagovat

  • 21

    Bouška
    Reaguje na 20 | Dobrý den, ano, vejde se úplně akorát.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2009 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Dobrý den, vejde se tento foťák do pouzdra Panasonic DMW-CX07GC-K? Děkuji.

    Jana, 09.12.2009 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 17 | Dobrý den, jednoznačně FS62 - pojetí barvy, kresba atd. a koneckonců v dámské kabelce se bude vyjímat lépe (:

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.12.2009 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Reaguje na 16 | Dobrý den, FS62 na mě působí lépe nejen papírově (: , ale i výslednou fotografíí. Ze skušeností z prodejny - lidé mladšího věku inklinují spíš k Panasonicu (design a ovládání).

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.12.2009 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den,chci pro přítelkyni foťák.Něco malého do kabelky nebo do kapsy,jednoduchého na ovládání.Vybírám mezi tímto Panasonicem a Canon PowerShot A1100 IS.Který baste mi pro ni doporučil vy?Díky za odpověď

    Jarek, 09.12.2009 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Dobrý den,rozhoduji se mezi Panasonic Lumix DMC-FS62 a Canon IXUS 95 IS. Papírové parametry má lepší Panasonic,ale Canon je moje oblíbená značka. Který byste doporučil pro 15-ti letého na momentky a pár videí.Děkuji za odpověď

    birnep, 08.12.2009 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Reaguje na 11 | Dobrý den, nejsnadnější, nejrychlejší a asi nejpohodlnější je komunikace přes čtečku. Ta mimo jiné umožnuje právě i požadované jednorázové mazání Vámi vybraných fotek.

    Bohouš Brož - Megapixel, 03.12.2009 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Reaguje na 10 | Dobrý den, fotoaparát nabízí normální, sycené, studené, teplé, přírodní, černobílé a sépiové podání barev.

    Bohouš Brož - Megapixel, 03.12.2009 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Reaguje na 7, 12 | Dobrý den, ano, tento fotoaparát umožňuje natáčet videa i se zvukem. Podle aktuální informace od kolegů z prodejny - při videu nezumuje.

    Bohouš Brož - Megapixel, 03.12.2009 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobrý den,chtěl bych se zeptat zda má FS 62 videosekvence se zvukem a zda jde při nich zoomovat.Děkuji.

    birnep, 03.12.2009 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Reaguje na 9 | Jojo, to vim taky, ale kdyz nechci mazat vse najednou? tak zbyva dat na fotaku vcenasobne mazani a oznacovat jednu fotku za druhou...v PC by to byloprece jenom rychlejsi...

    VM, 02.12.2009 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli tento fotoaparát umožňuje fotit v jednotlivých režimech (černobílá, sepie, cool, atd.) Děkuji

    Jarda, 02.12.2009 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    nemusíš to mazat po jednom, dej ve foťáku formátovat kartu a máš to smazané během 2s. To samé se dá udělat v PC. Tento počítač-pravým tlačítkem klikni na kartu a dej naformátovat. Pokud provedeš formát v PC, což se občas doporučuje kvůli blokování vadných míst na kartě, tak potom musíš dát ještě formát ve foťáku, aby s tou kartou uměl pracovat.

    kluzo, 01.12.2009 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Dobry den, chtel bych se zeptat jak vymazavat fotky z fotoaparatu pres PC? Mam Panasonic FS5 (predpokladam, ze to bude podobne) a pri mazani z PC to po me chce pristupove jmeno a heslo, coz vubec nevim, kde ho mam vzit a pristup k mazani to odepre amusim to mazat po jednom primo na fotoaparat... Dekuji

    vm, 29.11.2009 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den, má tento fotaparát (FS 62) videosekvence se zvukem. Téměř u všech Lumixů máte uvedeno video se zvukem, ale tady to chybí. Děkuji

    Martin, 28.11.2009 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, právě kvůli rozlišení, 8 Mpx pro běžné focení bohatě stačí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.11.2009 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Reaguje na 2 | Z jakého důvodu doporučujete raději FS6? Je v něčem lepší než novější FS62? Děkuji

    Michal, 01.11.2009 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, pokud vím, tak jsou jinak stejné, v ceně do 4000,- je FS62 vynikající volba.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.10.2009 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobry den, jaky je rozdil mezi FS62 a FS6 (krome rozliseni)? A taky bych rad znal Vas nazor na nejlepsi kompakt cena/vykon do 4000. Dekuji.

    Vašek, 21.10.2009 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, já bych vybral asi http://www.megapixel.cz/panasonic-dmc-fs6.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.09.2009 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Panasonic Lumix DMC-FS62 vs. http://www.megapixel.cz/panasonic-dmc-fs6. Je lepší starší fs 6 až 7 nebo tento nový fs62? Děkuji

    Petr, 21.09.2009 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím