Panasonic DMC-FX30 černý Komentáře k Panasonic DMC-FX30 černý

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (42 - 1)

  • 42

    Avatar
    Reaguje na 41 | Dobrý den Alane, X940 není v CZ nabídce.

    Bohouš Brož - Megapixel, 31.08.2010 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Ahoj všem, mám na výběr mezi Panasic DMC-FX30 a Olympus X-940, můžete mi poradit?

    Alan Fischer, 28.08.2010 | Reagovat

  • 40

    Bouška
    Reaguje na 39 | Dobrý den, se Sony W120 bohužel ještě nemáme žádné zkušenosti, takže nevíme jak fotí, ale do místnosti je určitě vhodný širokoúhlý objektiv, který nabízí FX30.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.03.2008 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Dobrý den. Rozhoduji se mezi FX30 a Sony DSC120. Budu fotit běžné foto, tzn. v místnosti, ale i venku. Důležitá je kvalita fotografie. Děkuji

    FFFFFFFFFFFFFFFFFF, 17.03.2008 | Reagovat

  • 38

    Bouška
    Reaguje na 37 | Dobrý den, já bych dal přednost FX30 kvůli širokoúhlému objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.03.2008 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    rozhoduju se mezi Panasonic FX10 a FX30 poradte ktery z nich je nej diky

    Kubus, 11.03.2008 | Reagovat

  • 36

    Bouška
    Reaguje na 35 | Dobrý den, z Panasoniců to umí jen http://www.megapixel.cz/panasonic-dmc-fz50 ale je ještě těžší, než uvedený Canon S5, který je v tomto ohledu asi nejlepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.02.2008 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Zdravím p. Bouška, mím na vás dotaz.. Umí některý panasonic při videu opticky zoomovat? v cenové hladině do 10 000kč. Nebo mi poraďte i jiný typ v té samé cenové skupině, ale musí mít optický stabilizátor. Našel jsem na vašich stránkách canon s 5 is a ol. s 560 ty jsou ale trochu těžší. Předem děkuji za odpověď.

    Lokaj Stanislav, 28.02.2008 | Reagovat

  • 34

    Bouška
    Reaguje na 33 | Dobrý den, bohužel neumí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.02.2008 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobrý den, dá se s tímto fotoaparátem zoomovat při natáčení videa ?

    Jiří Vondráček, 27.01.2008 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    děkuji

    david, 23.01.2008 | Reagovat

  • 31

    Bouška
    Reaguje na 30 | Dobrý den, lepší kvality fotek se dočkáte u Ixuse 860 IS právě díky nižšímu šumu, který u Panasonicu působí trochu rušivě.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.01.2008 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobrý den.Rozhoduji se mezi Canonem ixus 860 a Lumixem FX 30. Mohl byste mne poradit.Jde mi především o kvalitu fotografií.Ješte bych potřeboval info o zvýšeném šumu který jste zmínil v příspěvku 19.Děkuji

    david, 23.01.2008 | Reagovat

  • 29

    Bouška
    Reaguje na 28 | Dobrý den, je to originální pouzdro Panasonic PS-098.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.01.2008 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Dobrý den, jaké pouzdro je v ceně k vámi nabízenému kompletu FX30 + pouzdro?
    Děkuji

    Pavel Janout, 21.01.2008 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 25, 26 | Dobrý den, asi nejvíce Vám nabídne http://www.megapixel.cz/fuji-finepix-f50fd

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.12.2007 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    a ještě bych dodal canon ixus 75

    Jiří Machala, 08.12.2007 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Dobrý den,
    vybírám mezi těmito fotoaparáty -
    Panasonic FX50
    Pentax Optio A30
    Fuiji F50fd
    a Olympus Mju 820

    Který z nich byste doporučil, případně nedoporučil? Děkuji mnohokrát za odpověď.

    Jiří Machala, 08.12.2007 | Reagovat

  • 24

    Bouška
    Reaguje na 23 | Dobrý den, ano, má. Při záběru dlouhým ohniskem dojde daleko jednodušeji k rozostření snímku vlivem pohybové neostrosti. I tak bych ale doporučil TZ3 protože je univerzálnější, můžete využívat i kratších ohnisek.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.11.2007 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý den, už jsem byla rozhodnuta pro DMC TZ3 a nyní jsem objevila FX30:)Jsme amatéři a fotíme především naše psy, kteří jsou v pohybu. Už jste někomu odpovídal, že zásadní rozdíl je v zoomu - má zoom vliv na ostrost fotky při pohybujícím se objektu? Který byste doporučil? Děkuji za odpověď.

    dana, 29.11.2007 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 21 | Dobrý den, to netuším, kontaktujte prodejnu, ve které jste si ho koupil, třeba Vám nějak pomohou.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.08.2007 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Škoda, že jsem si příspěvků 19 a 20 všiml až dnes (prohlížel jsem před tím jen komentáře u stříbrného modelu), když jsem si včera v Žitné ul. FX30 koupil. Než si někdo všiml vysokého šumu, byla to samá chvála! Už by mi asi FX30 za CANON Ixus 850 nevyměniíli - anebo ano?
    Děkuji. Karel

    Karel, 15.08.2007 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, hladina šumu je u tohoto modelu na vyšší úrovni, než je příjemné, máte pravdu. Je to prostě přístrojem...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.07.2007 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Zarazilo me, jak spatne jsou ilustracni fotografie v sekci "nazor Megapixelu" - jsou vice zrnite nez z meho 5 let stareho fotaku. Nejsou omylem vyfocene s vetsi jpeg kompresi pripadne s nejakym jinym nevhodnym nastavenim?? Obecne ma tenhle model dobre recenze - o to vice me kvalita fotek zarazi (plati to pro vsechny vami zverejnene fotky). Diky

    Jan Novak, 26.07.2007 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, když budete fotit vevnitř, velice se hodí širokoúhlý objektiv, který nabízí právě FX30. Pro běžné focení je vynikající a pokud Vám nebude vadit, že u něj nemůžete nastavovat clonu a čas ale udělá to za Vás automat, pak ho mohu jedině doporučit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.06.2007 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobry vecer
    Vsimol som si ze regujete velmi rychlo tak skusim i ja. Vyberam fotak uz 4 noci a uz by som sa konecne rad aj vyspal. Tak do pondelka by som sa uz rad rozhodol. Uz sa rozhodujem len medzi Canon Powershot A630, A640, A710 a touto FX30 pripadne ak by bola lacnejsia FX50. A630 aj A640 maju ozaj dobre fotky ale ten stablizator (fakt neviem...) A710 zase mensie rozlisenie. Panasonic LX2 je asi lepsi ako tie Canony ale aj podstatne drahsi. (50-60%). Preto sa pytam na cenovo blizsiu FX30. Ide mi hlavne o interierove fotky rodiny (Vianoce, oslavy, ISO 200 ?), kedze vonkajsie su pre bezneho cloveka celkom vacsinou OK. Som amater. Vdaka.

    glogol, 24.06.2007 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Dobry vecer! Nakonec se mi to podarilo cekal jsem sice delsi dobu nez u jinych modelu ale hlavne ze to mam
    Diky Stefan Anestis

    Stefan Anestis, 15.06.2007 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobry vecer! Ted jsem to zkousel asi 10 minut a stale nic Je to zajimave protoze na fx12 to stahuje bez problemu,ale na fx07 bohuzel ne,alespon me ne

    Dekuji za odpoved

    Stefan Anestis, 15.06.2007 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, teď jsem to zkoušel a bez problémů to funguje...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.06.2007 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Bobry vecer jeste jednou!Zapomel jsem napsat na jaky tip ty manualy zhanim Je to na FX07
    Dekuji
    Stefan

    Stefan Anestis, 14.06.2007 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobry vecer !Nevite nahodou proc si z oficialni stranky Panasonicu nemohu stahnout "Manualy"?Muzete mi poradit kde jinde se daji jeste stahnout?
    Dekuji Stefan

    Stefan Anestis, 14.06.2007 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 10 | Dobrý den, výborné jsou oba dva, ovládání mají také výborné. Nicméně Ixus 850 má o něco lepší snímky při vyšších citlivostech. Je ale také o něco dražší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.06.2007 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dobry den Nemuzu se rozhodnout mezi canonem 850 IS a FX 30. Jde mne na prvnim miste o kvalitu snimku a videa. Nicmene dulezite je pro i intuitivni ovladani
    Dekuji za cenne rady

    Anonymní, 11.06.2007 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, pokud se hodláte fotografii věnovat více, bude pro Vás nejlepší z uvedeného výběru A710, který nabízí nejvíce funkcí a manuální i poloautomatické nastavení expozice, což v budoucnu rozhodně často využijete.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.05.2007 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    dobrý den, nejsem profesionál ale v budoucnu bych se fotografii chtla více zabívat uz i ted docela dost fotím. chtela bych se zeptat jestli by jste mi nemohli poradit s volbou nového fotaku. premýslela jsem jiz o Panasonic FX30, Canon powershot A710 a také Olympus Mju 750 nebo 780. panasonic se mi líbí ale obávám se malé výdrzi akumulátoru. nemohli by jste mi pomoci se rozhodnout? pripadne jestli by jste mi mohli doporucit i jiný fotoaparát, predem dekuji za odpoved.

    jana, 09.05.2007 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, TZ3 má v podstatě jen delší zoom, jinak jsou jejich parametry podobné. Pokud se jedná o porovnání FX30 a FX50, tak FX30 je novější, má navíc malou vnitřní paměť a o něco menší displej, jinak jsou víceméně stejné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.05.2007 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobrý den. Řeším koupi nového foťáčku. Do užšího výběru jsem si dal následující: Canon Ixus 850, Panasonic FX30 (popřípadě TZ3, kde předpokládám oproti FX30 pouze výhodu zoomu)? Můžete mi prosím poradit. Fotím vše možné, od rodiny, přes auta, po památky a momentky. Ještě jeden dotaz na FX30 versus FX50? Díky za radu a pěkný den. Jirka

    Jirka, 02.05.2007 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, napájení AA akumulátory u tohoto modelu není možné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.05.2007 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobrý den, v popisu fotaku uvadite napajeni akumulatorem, ale jinde jsem se docetl ze je mozne pouzit i klasicke nabijeci AA baterie. Jak to tedy je? diky

    kaja, 01.05.2007 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, externí baterii výrobce nenabízí, pouze síťový zdroj, který Vaši situaci neřeší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.04.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    mam ho par dni, sluzi podla ocakavania (v dobrom svetle perfektne), len ma zaskocila slabsia vydrz baterie. v priemere podla specifikacie vyrobcu, ale obcas podstatne menej a aj tych maximalnych cca 250 snimok je niekedy malo (prisiel som o par dolezitych zaberov - signalizacia nabitia je dost optimisticka). nechce sa mi hned kupovat dalsiu bateriu - najma preto, ze napriklad situaciu na pardnovej horskej ture neriesi (doteraz som mal aa aku a na vylet som si proste vzal vrecko obycajnych bateriek). je tam tusim zdierka na napajaci kablik - existuje zalozny "baterkovy" zdroj? v oficialnom zozname prislusenstva som si ho nevsimol...

    ph, 26.04.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím