Panasonic Lumix DMC-FX35 černý Komentáře k Panasonic Lumix DMC-FX35 černý

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (104 - 4)

  • 104

    Bohouš Brož - Megapixel, 28.12.2009 | Reagovat

  • 103

    Avatar
    ahoj prosimvás nevíte někdo kde bych mohla sehnat český manuál k lumixu fx36???

    Káma, 28.12.2009 | Reagovat

  • 102

    Bouška
    Reaguje na 101 | Dobrý den, sice o trošku dražší, ale asi nejlepší řešení je http://www.megapixel.cz/panasonic-dmc-fz28.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.08.2009 | Reagovat

  • 101

    Avatar
    Dobry den chtel bych po vas radu : chtel bych fotoaparat s rozlišením okolo 10Mpx a alespon 12x opticky zoom. a nejlepe aby byl na akumulátor ne na tuškové baterie.Cena by se mela pohybovat do 6000 Kč. nevite onejakem takovem? Dekuji a preji hezky den

    vojta, 09.08.2009 | Reagovat

  • 100

    Bouška
    Reaguje na 99 | Dobrý den, program Movie Maker bohužel neznám, ale pokud podporuje formát MOV, neměl by to být problém.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.08.2009 | Reagovat

  • 99

    Avatar
    Dobrý den, zajímala by mě možnost následného zpracování videa v programu Movie Maker? Je toto možné? Děkuji

    Petr Kupka, 31.07.2009 | Reagovat

  • 98

    Bouška
    Reaguje na 97 | Dobrý den, kvalitu fotek můžete posoudit na ukázkových snímcích, rozdíly jsou minimální. Oba dva jsou vynikající, asi bych vybral FX40, má větší rozsah zoomu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.07.2009 | Reagovat

  • 97

    Avatar
    Dobrý den, liší se, prosím Vás, kvalita fotek tohoto fotoaparátu od např. modelů fx37 nebo fx40? Který fotoaparát v cenové relaci okolo 5-6 tis. byste mi doporučil, pokud mi jde o kvalitu fotek, s ohniskem od cca 25-30 mm? Děkuji.

    Barča, 30.07.2009 | Reagovat

  • 96

    Bouška
    Reaguje na 95 | Dobrý den, myslím, že velmi dobře.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.07.2009 | Reagovat

  • 95

    Avatar
    Dobrý den,chtěl bych se zeptat jak je na tom Lumix FX 35 s kvalitou videa? Děkuji

    Lukáš Vokatý, 18.07.2009 | Reagovat

  • 94

    Avatar
    Jen bych podotkl, že vyšší rozlišení je dobré proto, že amatéři často nemají moc dobrou kompozici při focení. V praxi pak vyfotí focený objekt třeba malý uprostřed fotky. Pokud máte malé rozlišení, oříznete objekt a postava bude z x kostiček, případně jí můžete digitálně zvětšit = rozmazané nic. Pokud máte vysoké rozlišení, je velká šance, že po oříznutí bude objekt/postava stále ještě s detaily v rozumné velikosti k tisku malé fotografie.

    Jirka, 28.05.2009 | Reagovat

  • 93

    Avatar
    Dobrá, vše O.K. , napíše někdo, jestli je na tomto foťáčku něco špatného. To je jen samá chvála. Mám ho v merku, chci ho jen na obyč focení - děti, dovolená ... Přemýšlím jestli je 4x zoom dostačující. Poraďte, hlavně nepište, že za tu cenu seženu i leppší ...

    Bohouš, 13.03.2009 | Reagovat

  • 92

    Avatar
    Reaguje na 59 | Doporučuju spíš VLC MP :)

    Bob, 07.03.2009 | Reagovat

  • 91

    Bouška
    Reaguje na 90 | Dobrý den, v podstatě ano, ale lepší by bylo, kdyby už přímo snímače měly menší rozlišení. Toho se ale patrně nedočkáme. Pokud jde o kresbu u Panasoniků, nebývají s tím žádné problémy, spíš bych řekl, že díky objektivům Leica patří rozhodně k tomu lepšímu...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.03.2009 | Reagovat

  • 90

    Avatar
    Reaguje na 89 | cize fotky ktore si budem pozerat len v pocitaci alebo tlacit do klasickych rozmerov 10x15 tak budu kvalitnejsie pri pouziti napr 4mpx ? A inak stale neviem preco vsetky fotky u panasonicov co pozeram mi pridu take rozmazane a omnoho horsie ako napr pri fotakoch okolo 3ooocz...sa mi to len zda alebo som slepy ?:D

    Daniel, 27.02.2009 | Reagovat

  • 89

    Bouška
    Reaguje na 88 | Dobrý den, vysoké rozlišení je dobré pouze pro skutečně velké zvětšeniny, třeba na fotku velikosti A4 oněch 6 Mpx BOHATĚ stačí. U malých kompaktů je tedy vysoké rozlišení naprosto zbytečné, nižší rozlišení by podle mého názoru kvalitě běžných fotek určitě prospělo.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.02.2009 | Reagovat

  • 88

    Avatar
    Zdravim - je tech 10 Mpx tomuto modelu na skodu evidentne tak, ze kvuli tomu porizuje horsi fota, nez kdyby mel jen "odborniky vyzadovanych" 6-7 Mpx? Pardon za krovacky dotaz a diky za fundovanou odpoved.

    otto, 20.02.2009 | Reagovat

  • 87

    Bouška
    Reaguje na 86 | Dobrý den, umí sériové snímání 2 snímky/s (doba záznamu omezena pouze kapacitou karty) a nebo až 6 nebo 2.5 snímky/s (max. 5 snímků v režimu standard, max. 3 snímky v režimu fine v plném rozlišení). Režim 6fps pouze v rozlišení 2M a nižším.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.02.2009 | Reagovat

  • 86

    Avatar
    Dobrý den,chtěla bych si pořídit tento foťák,pro běžné focení,děti,interiér,venku atd.Jsem LAIK,nároky mám snad jen ty,aby byl foťák rychlý pokud fotím rychle za sebou.Je tomu tak i u FX35?

    Bea, 11.02.2009 | Reagovat

  • 85

    Bouška
    Reaguje na 84 | Dobrý den, to je naprosto běžné u mnoha fotoaparátů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.02.2009 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    Dobrý večer, nemohu mazat fotografie v přístroji přes PC.Zobrazuje se mě hlášení, že mám odstranit ochranu proti zápisu. Karta je odemčená a vyzkoušel jsem i jiné karty se stejným výsledkem.Jedná se o závadu nebo je to vlastnost tohoto přístroje.Děkuji.

    Helmuth, 02.02.2009 | Reagovat

  • 83

    Bouška
    Reaguje na 82 | Dobrý den, ano, to je bohužel poměrně běžné, při natáčení tmavých scén s bodovými zdroji světla v záběru se to stává.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.01.2009 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    Koupil jsem Panasonic FX-35, ale bohužel při natáčení videa ve tmě jsou v obrazu velmi viditelné svislé pruhy, vždy v místě silnějšího zdroje světla. Video je díky tomu nepoužitelné. Je to normální, nebo se jedná o vadu na reklamaci? Na fotkách ani v největší tmě pruhy nejsou. video ke stažení zde: http://leteckaposta.cz/918915330 (53MB)

    martin, 30.01.2009 | Reagovat

  • 81

    Bouška
    Reaguje na 80 | Dobrý den, životnost je cca 290 snímků.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.01.2009 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Ahoj mohl by prosim někdo zveřejnit výdrž akumulátoru. Kompatk je to funkčně super, ale jediná věc která mě odrazuje že bohužel nemá na klasické baterie. Nepraktické na chatu kde není elektřina.

    karl, 28.01.2009 | Reagovat

  • 79

    Bouška
    Reaguje na 78 | Dobrý den, záleží na Vašich nárocích, FX35 má širokoúhlejší objektiv, lepší video a větší možnosti pro fotografování v noci, takže bych mu asi dal přednost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.01.2009 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi FX 35 a FUJI FINEPIX F100. Poradíte?! Dík!

    Václav, 20.01.2009 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Dobrý den, dlouho jsem vybíral a nakonec zvolil tento přístroj.Velké + širokoúhlý objektiv-v interiérech k nezaplacení.Z natočeného videa je možné přímo v přístroji udělat fotografii-není až tak potřeba sekvenční focení.Jediné - vidím v natáčení videa ve formátu MOV-při převodu do AVI ztrácí na kvalitě.Každopádně doporučuji.

    Helmuth, 09.01.2009 | Reagovat

  • 76

    Bouška
    Reaguje na 75 | Dobrý den, kromě rozlišení se podstatně liší objektivem, FX35 je daleko širokoúhlejší a navíc nabízí i HD video. FX35 je tedy výkonnější hned v několika ohledech.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.01.2009 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi koupí DMC-FX35 a DMC-FS3. Z mého laického pohledu nevidím žádný zásadní rozdíl. Mohl by mi někdo pls uvést pro a proti, respektive který model zvolit? Použit bude na běžné amaterské focení na oslavách, výlety atp. Předem díky za odpověď.

    eda, 05.01.2009 | Reagovat

  • 74

    Bouška
    Reaguje na 73 | Dobrý den, osobně bych dal určitě přednost FX35 jednak kvůli stabilizátoru, ale také kvůli širšímu objektivu, což je v interierech dost podstatné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2008 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Dobrý den, pro rodiče vybíráme kompakt který by měl sloužit jako náhrada prastarého analogového aparátu. Je to tedy pro starší lidi, důležitá asi bude jednoduchost a intuitivnost ovládání, možná také velikost LCD. Fotit by měli více asi v interiéru (60%), v horších světelných podmínkách (známí, oslavy, momentky), ale i venku(40%), příroda, krajinka. Zoom by asi neměl být až tak zásadním kritériem, spíše bych dbal na světelnost objektivu. Do užšího výběru jsem zatím vybral DMC-FX35, Olympus FE-350 Wide a Canon IXUS 80 IS. Vychází mi nejlépe FX35, ale FE-350 je cenově výhodnější, zase nemá stabilizátor. Co si o tom myslíte? Děkuji

    JMu, 10.12.2008 | Reagovat

  • 72

    Bouška
    Reaguje na 71 | Dobrý den, je třeba si uvědomit, že se nejedná o videokameru, ale o fotoaparát, takže se při určitých situacích mohou určité "problémy" s ostřením vyskytnout. Myslím si, že pro běžné focení a natáčení je TZ5 velmi dobrá volba.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.12.2008 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Dobrý den, u TZ5 jsem ale zaznamenal množství negativních zkušeností při zoomování během videosekvence - rozmazávání, doostřování - je to skutečně tak závažné, nebo jde pouze o přehnané názory a tento fotoaparát bude vhodnou volbou pro běžné focení a příležitostné natočení videa dětí či sportu atd. Předem děkuji za odpověď.

    Honza, 03.12.2008 | Reagovat

  • 70

    Bouška
    Reaguje na 68 | Dobrý den, kontaktujte kolegyně na mailu objednavky@megapixel.cz.

    Reaguje na 69 | Při videu bohužel nezoomuje, lepší volbou bude asi TZ5.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.12.2008 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Dobrý den, rád bych se Vás zeptal, jestli DMC-FX35 umožňuje použití zoom při natáčení videa. Rozhoduji se mezi DMC-TZ5 a DMC-FX35 - rád bych kompakt focení krajin, staveb, rodiny s možností natoční HD videa s dobrým zvukem (děti). Prosím o odpoěď o tom zoomování u FX-35 a zároveň o radu, který si vybrat. Ve fotografování jsem začátečník. Děkuji Vám.

    Honza, 29.11.2008 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Dobry den objednala jsem si u vas dig.fotoaparat FS20,ale tento typ jsem si objednat nechtela!Muzete mi prosim poradit jak zrusit objednavku???

    sarka, 29.11.2008 | Reagovat

  • 67

    Bouška
    Reaguje na 66 | Dobrý den, vynikající jsou oba dva. Já bych asi vybral Sony W170, pro běžné focení mi přijde univerzálnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.11.2008 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, který z fotoaparátů je celkově lepší? Líbý se mi Sony DSC-W170 a Panasonic DMC-FX35. Má Sony kovové tělo? Který má lepší funkce a video? Umí některý zoomovat při videu? Oba se mi moc líby a řekl bych, že funkce mají téměř stejné. Fotím klasické fotky: dovolená, taneční párty, přírodu, a.t.d. Díky za odpovědi.

    Martin, 15.11.2008 | Reagovat

  • 65

    Bouška
    Reaguje na 64 | Dobrý den, to bohužel netuším. České menu obsahují s jistotou všechny fotoaparáty Panasonic, které prošly českým zastoupením tohoto výrobce.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.11.2008 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Písmeno E na konci označení DMC-FX35 znamená že fotoaparát obsahuje české menu?

    tomte, 04.11.2008 | Reagovat

  • 63

    Bouška
    Reaguje na 62 | Dobrý den, dodávané příslušenství je nabíječka, akumulátor, AV kabel, USB kabel, pouzdro pro akumulátor, šňůrka na ruku, software, návod, viz http://www.megapixel.cz/panasonic-dmc-fx35#videopr ezentace. Žádný další kabel v dodávce není. Komponentní HD kabel DMW-HDC2E pro přehrávání foto/video souborů z fotoaparátů na HD/Full HD televizorech se prodává zvlášť, bohužel ho nemáme v běžné nabídce. Jeho cenu a dostupnost Vám může zjistit kolega na mailu zbozi@megapixel.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.10.2008 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Dobrý večer, fotoaparát má výstupní konektor pro HD. Je tento kabel součástí balení? Popřípadě jeho cena?Děkuji.

    Helmuth, 20.10.2008 | Reagovat

  • 61

    Bouška
    Reaguje na 60 | Dobrý den, přímo to neumí, datum se do snímků dá vložit pomocí přiloženého editačního softwaru.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.09.2008 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Reaguje na 59 | Dobrý večer, software na přehrání mám,ale bohužel editační soft mě tento typ videa nebere,ale to už je pouze na mé volbě.Ještě bych měl dotaz, zda-li tento přístroj umí editovat datum a čas přímo do fotografie.Děkuji.

    Helmuth, 22.09.2008 | Reagovat

  • 59

    Bouška
    Reaguje na 58 | Dobrý den, zkuste si stáhnout GOM Player, mám s ním vynikající zkušenosti, přehraje kde co... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.09.2008 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Reaguje na 57 | Dobrý den, děkuji za ukázkové video. Bohužel jsem na vážkách-můj software mě tento typ a kodek nezná. Mám hlavně zájem využíva fotoaparát jako evetulení náhražku kamery-můžete mě prosím něco v tomto smyslu doporučit?H.

    Helmuth, 18.09.2008 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Reaguje na 54 | Dobrý den, video najdete zde http://www.megapixel.cz/data/videos/fx35-61.mov

    Marek Černý - Megapixel, 18.09.2008 | Reagovat

  • 56

    Bouška
    Reaguje na 54 | Dobrý den, kontaktoval jsem našeho grafika, aby zjistil možnosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.09.2008 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Reaguje na 38 | můžu maximalně přopojit odpověď od Panasonicu i mě tato otazka zajímala- Fotoaparáty natáčejí videosekvence o maximální délce 15 minut pak se natáčení ukončí a vy můžete pokračovat v dalším snímku. Počet jednotlivých 15 minutových snímků je omezen pouze kapacitou karty. Na 8GB kartu lze v plném ( maximálním a v kombinaci s formátem 16:9) uložit zhruba 34 minut. V rozlišení VGA a při 30fps se na 8GB kartu uloží 1h a 30 minut. Může někdo poskynout ukázkové video??Děkuji

    Helmuth, 16.09.2008 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Dobrý den, jak již bylo několikrát zmíněno-není možné na Vašem skvělém obchodu zpřístupnit cca 10 sec videa v HD rozlišení z tohoto přístroje? Rád bych věděl, zda-li si s formátem v HD porozumí můj software na zpracování videa.Děkuji.

    Helmuth, 16.09.2008 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Mohl by nekdo pridat ukazky videa se zvukem?Diky

    zdenin, 16.07.2008 | Reagovat

  • 52

    Bouška
    Reaguje na 51 | Tak to bohužel nevím, ale předpokládám, že to neumí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.07.2008 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Je možné u FX100 vytvoření fotografie z videa? Děkuji.

    Daník, 16.07.2008 | Reagovat

  • 50

    Bouška
    Reaguje na 48 | Dobrý den, pokud vím, tak zoomování během natáčení videa není možné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.07.2008 | Reagovat

  • 49

    Bouška
    Reaguje na 47 | Dobrý den, výrobce to bohužel neuvádí, ale mám za to, že má USB 2.0.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.07.2008 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Ještě jednou zdravím! Má FX35 možnost nastavení zoomu při natáčení videa? Děkuji.

    Daník, 16.07.2008 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Zdravím! Má FX100 USB 2,0? Děkuji.

    Daník, 16.07.2008 | Reagovat

  • 46

    Bouška
    Reaguje na 44 | Dobrý den, to záleží na tom, jestli chcete širokoúhlejší objektiv a nebo ne.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.07.2008 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Ahoj, prosím Vás napište mi někdo zkušenost s natáčením HDvidea(komprese a kvalita) Píšou, že video je ve formátu MotionJpeg, takže asi bez komprese. Kolik tak zabere 1min video? díky

    Aleš, 13.07.2008 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Zdravím!Pořád se rozhoduji mezi FX35 a FX100.Jde mi o to,jestli se mi vyplatí financovat o 1500Kč více nebo ne.Nebo, jestli je tam jenom nepatrný rozdíl.Někdy dražší-není lepší.Děkuji.

    Daník, 12.07.2008 | Reagovat

  • 43

    Bouška
    Reaguje na 41 | Myslím, že je to bez problémů u obou. Detekci tváře FX100 pokud vím nemá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.07.2008 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Má FX100 detekci lidského obličeje? Díky.

    Daník, 11.07.2008 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Zdravím ještě jednou.A jak jsou na tom s videem, zvláště když budu natáčet na koncertech(FX35 a FX100)?Děkuji.

    Daník, 11.07.2008 | Reagovat

  • 40

    Bouška
    Reaguje na 39 | Dobrý den, to záleží na Vašich požadavcích... Mě se líbí FX35 kvůli širšímu ohnisku.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.07.2008 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Dobrý den! Váhám mezi FX35 a FX100? Který byste mi doporučil? Děkuji.

    Daník, 10.07.2008 | Reagovat

  • 38

    Bouška
    Reaguje na 37 | Dobrý den, pokud bude karta typu SDHC, s kapacitami většími, než 4 GB není problém, ale SD kartu 4 GB jsem nezkoušel, řekl bych, že nebude fungovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.07.2008 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Zdravim... nezkousel nekdo vetsi SD nez jsou 2GB? Uz i ty 4GB se dneska daji koupit za hubicku tak skoda furt promazavat fotak a koupit rovnou vice :)

    Tomas, 07.07.2008 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Umistete nekdo nejaky kratke videa z DMC-FX35.Chtel bych videt jak to hraje.Diky

    Zdenin, 06.07.2008 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Konkurentem by mohl asi být fuji F100fd.

    pavel, 06.06.2008 | Reagovat

  • 34

    Bouška
    Reaguje na 33 | Dobrý den, pravděpodobně není žádný jiný rozdíl kromě toho, že FS nejsou tak širokoúhlé. Kolegové z prodejny také žádný podstatný rozdíl nenašli...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.05.2008 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Hmm? Tak asi žádněj rozdíl není.

    Aleš, 08.05.2008 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den, prosím vás, jaký je rozdíl mezi řadou malých kompaktů FX a FS ? Když čtu specifikace, tak se mi to zdá stejné. Či téměř stejné. Děkuji.

    Aleš, 29.04.2008 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Nevíte kde se daj na netu zkouknout fotky s tohoto aparátu?

    marda, 22.04.2008 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Lumix LX2 je mi také z mého pohledu nejsympatičtější, určitě je to fajn kompakt, Canon G9 asi bude taky moc pěkná mašinka. Škoda jen, že objektiv začíná až na eq. 35 mm, ale o tom už asi bylo napsáno hodně. Naprosto souhlasím, že je to hlavně v tom, jak je kdo schopen se koukat kolem sebe a co má v hlavě a v rukách a taky to chce občas trochu toho štěstí. Dá se nakonec fotit i s krabičkou od mýdla, viděl jsem nádherné fotky z pinhole. Takže končím s chatováním a raději půjdu zase fotit. Dobré světlo a ať se daří všem, co mají tohoto krásného koníčka!
    T.

    Tomáš V., 14.04.2008 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Pro Tomáš V.
    Jo, tak o " vypáleném " čipu to slyším poprvé a objektiv ? Hmm, pokud se s tím někde ťukne... či nedejbože upadne..může se stát, že to "rozladí " obraz. mě se to totiž stalo. Upad a snímky byly pak nějaké méně ostré, a taky jen v určitý části. Hold je to jemná optika, elektronika, takže to chce chovat a jemně zacházet. Ale to je asi hodně zobecněno.
    Mám dojem, že se foťáku podle " mých představ " nedočkám. Už kdyby někdo dostal rozum a nedimenzovali mega a zoomy... I když mluvíme stále o " hračkách pro dospělé". Jo pořádnej foťák stojí i pořádný peníze ! Ale zase já zastávam názor, že i s normálním fotákem se dá udělat pěknej obrázek, kterej zaujme. Je to taky hlavně o tom, že se člověk musí umět koukat kolem sebe , mít námět a ten umět zrealizovat. Otočit se kolem objektu i o 360 stupňů a vybrat pak ten nejlepčí náhled a cvak. Pak dvě stejné scény vypadaj " každá jinak " Jedna obyčejně a jedna super, úhel, pozadí... atd, atd.
    Podle mě je dnes nejkreativnější Lumix LX 2, co se týče kompaktů, tak s tím se daj dělat řekl bych až profesionální obrázky. A to neprotěžuji značku. Prostě je to tak. Zdar.

    Lee, 14.04.2008 | Reagovat

  • 28

    Bouška
    Reaguje na 25 | Dobrý den, bohužel Vás zatím zklamu, přístroj vyhovující Vašim požadavkům na trhu momentálně není. Ricoh neprodáváme, takže ani nevím, že se už neprodává...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.04.2008 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Pro Lee
    1) Znatelná ztráta kresby v pravé části snímků. Myslel jsem, že se něco stalo s objektivem, prý by to mohl být i vypálený čip. Pokud je to objektiv, tak výměna objektivu stojí asi 4 tisíce.
    2) Displej se čte čím dál hůř , výměna displeje stojí také asi 4 tisíce
    3) nalomený kabel USB (ale to je drobnost)
    Rozhodně se ho nemám v úmyslu zbavovat, pořád se s ním ještě fotit dá, ale musím ořezávat. Žádný rychlík to sice není, ale nebýt toho problému ad 1) má opravdu velmi slušnou obrazovou kvalitu a i jinak mi velice vyhovoval. Samozřejmě od ISO 200 výš už je pozorovatelný šum (CCD 1/1,8")
    Takový kompakt se prostě bohužel dnes asi nedá sehnat, snad se něčeho časem dočkáme.
    Podle mého názoru kvalitu dnešních kompaktů neblaze poznamenávají hlavnětři věci:
    -honba za rozlišením, přitom většina kompaktů je osazena čípky a ne čipy
    -honba za co nejxnásobnějším zoomem
    -miniaturizace
    Pudřenkou s ultrazoomem a s 12 Mpix na CCD 1/2,5" nelze vytřít zrak nikomu, kdo to s fotografováním myslí aspoň trochu vážně. I kdyby to stálo jen 4 tisíce, tak to jsou podle mne vyhozené peníze.
    Zdravím všechny

    Tomáš V., 14.04.2008 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Pro Tomáš. V
    Prosímtě, jak je míněno, že tvůj Nikon C-5400 "dosluhuje " . Přestává fotit? nebo se "kazí " něco .. atd. nebo je to jen tím, že prostě chceš nový, lepší a Nikon ti nevyhovuje už parametry. Či jak v tomto případě chápat slůvko dosluhuje. Protože tenhle zrovna patří mezi ty lepší modely. Tak to jen tak pro zajímavost, pokud ti to nebude vadit odpovědět. Dík.
    Jinak na šikovný model kompaktu s ohniskem28 a solidním snímačem čekám taky. Ale vždycky to čekání pokazí 10 - 12 mega !! Nový model s 6 ti " už asi neseženem " protože se nedělaj, trend je hold 10 a více... ach jo.
    Já například čekám až bude nástupce Lumixu LX 2, tedy dle mého mínění snad LX 3 !
    Ohnisko 28. širokoúhlý snímač začínající číslem 1/ ( dále teď přesně z hlavy nevím )- tedy velký snímač, navíc plný manuál. Taky se cena stále drží nad 10 tisíc Kč. Všechny modely šly s cenou dolů ale LX 2 ne.
    No pokud vůbec nástupce bude. Vidím to tak, že něco koupím a za měsíc vyleze LX 3- ka. hmm., Byl by to můj třetí dig. foťzák. S jedním si hrají děti, jeden mám přítelkyně a já chci konečně koupit něco pro sebe, co bych ( " nemusel půjčovat " úsměv ) takže asi tak.
    Pěknej den.

    Lee, 13.04.2008 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Pane Bouško, pořád čekám na šikovný kompakt do větší kapsy s kvalitním objektivem, který začíná na eq. 28 mm, má solidní snímač, (Foveon, 2/3´´ nebo alespoň 1,6´´),má výklopný displej a je dostatečně rychlý při ostření i při načítání na kartu (vím, zaléží i na kartě). Rozlišení klidně jenom 6 Mpix, a zoom 3x až 4x, více nepotřebuji. Nemohu se stále nějak dočkat a ani nevím, jestli se dočkám. Můj starší Nikon Coolpix 5400 dosluhuje a já ke svému velkému zklamání zjišťuji, že podobný foťák mezi novými kompakty nenajdu. Kdybych mohl oželet ten výklopný displej, tak bych si asi vybral, jenže k tomuto kompromisu jsem se zatím neodhodlal. Možná jsem v nabídce něco přehlédl. Poraďte prosím. Mimochodem, Ricoh Caplio GX100 se zdá být velmi zajímavým kompaktem (až na ten displej :). Nevíte proč zmizel z nabídky? Děkuji Vám

    Tomáš V., 12.04.2008 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    A je to tady, 9.500 Kč. Takže k mé tipované hranici 10.000 Kč chybí pouze pětistovka. chi, chi. Pražskej to dává sic levněji, což je šlechetné, ale myslím, že v jiných prodejnách a lokalitách to pude k tý desítce natěsno, alespoň ze začátku. Takže před vánoci akce, letáčky.. a budeme na ceně kolem 6 ti . chi, chi. Nic nového pod sluncem. Kdyby choboti stanovili cenu hned nižší, prodávali by tak, že by nestačili doplňovat sklad. Kór u takovýho šikovnýho modýlku , navíc s ohniskem 25. Ale jak jsem psal výše, kdo to změří, papír snese všechno. Fotit to bude stejně jako všechny předchozí modely. FX 33, 55 a podobně ! Tak budou lidi zase vyčkávat, pár to koupí i tak, ale stejně to bude muset s cenou dolů, jako vždycky.
    nechápu...navíc 10 mega je tam úplně na.... tento foťák mít 5 - 7 mega, ten čip co má, tak kůpím aj dva !
    Tož se mějte, my tady na Moravě jdem něco dělat, ať na to máme. Zdar.

    Lee, 12.04.2008 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    ano,psal jsem,ze mozna ani to ne :) vychazel jsem z toho co uvadel jeden pan ,ktery vlastni KOdak Eaysysare tedka nevim presne typ , ale toci to taktez 1280*720/30fps a uvadel co jsem psal... ja osobne cekam na DMC-TZ5 :) takze nemohu nijak rict kolik to bude mit, jenom sme uvedl ,co jsem slysel :)

    ThomaZ, 26.03.2008 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    to ThomasZ: na http://www.cameralabs.com/reviews/Panasonic_Lumix_ DMC-FX35_FX36/ udavaji 1s HD=3MB, tzn. 1Giga karta = 5:30 min

    Pavel Strnad, 26.03.2008 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    na 1gb kartu das tak 9minut, pri 1280*720p@30fps a mozna ani to ne :) jinak mi prijde lepsi volba nez tohle DMC-TZ5

    ThomaZ, 25.03.2008 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, zatím bohužel nemáme bližší informace, ale jak je dostaneme, ihned je zde zveřejníme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.03.2008 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobrý den, je již znám bližší termín dostupnosti tohoto fotoaparátu? a přibližná cena? Děkuji

    Pavel Strnad, 25.03.2008 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, ohledně délky videa jsem odpovídal zde Reaguje na 11 | , bližší údaje nejsou k dispozici, protože se tento přístroj ještě neprodává.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.03.2008 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Odpověď žádná :-( Jelikož jsem zvyklý na min 30minut na 1GB kartu (VGA 30FPS) xvid.avi tak se ptám znovu. Kolik videa vleze na 1GB kartu? Samsung 2GB karta 1 hodina 30 minut . Záznam bez omezení,pauza a střih přímo ve foťáku:-) ASi dám přednost Samsungu NV 24 HD :-))) Dobrou noc. A dík za to,že jsem se nic nedozvěděl.

    Anonymní, 10.03.2008 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Ano, správně, pořádek musí být ! Ale ta délka videa na foťáku je skutečně důležitá. Pro pana tazatele. Neboj, básnička tvého "šišlajícího" synka ti tam určitě vleze(úsměv ).
    Tak a nyní již skutečně k dotazům, které jistě zajímají všechny ty, kteří chtějí zakoupit nějaký pěkný fotoaparát. Pěkný den.

    lee, 10.03.2008 | Reagovat

  • 15

    Bouška
    Dobrý den, doufám, že jste vaši diskusi již ukončili, jinak to budu muset udělat já.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.03.2008 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Mě zase nezajímá těch 10Megáčů . 6 by mi stačilo :-))))

    Anonymní, 08.03.2008 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Očko: Místo debilních keců ,jsi mohl říct kolik. Mě to zajímá. Že tebe né ,není můj problém.

    Anonymní, 08.03.2008 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Kup si kameru, ty video (úsměv ), Pánové, někteří máte úplně "dětinské " až úsměvné dotazy!
    Ještě mi tady chybí a mohu čistit objektiv kapesníčkem, když bude pěkně vypraný ?
    Bóže 8 nebo 10 minut videa.. jeeej..

    Očko, 07.03.2008 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 10 | Dobrý den, například u Canonu S5 se při stejném nastavení vejde na 1 GB kartu necelých 8 minut videa. Předpokládám, že to bude podobné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.03.2008 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Kolik videa vleze na 1GB kartu VGA 640-480 30fps???? Nikde to není,jen,že je to MOV

    Anonymní, 06.03.2008 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    omlouvám se p. Bouško, ale to nebyl odkaz na konkurenční stránku nýbrž na tiskovou zprávu, s pozdravem a pochopením Lokaj. Ještě jednou vám musím poděkovat za vaši trpělivost a informace které nám dáváte.

    Lokaj Stanislav, 04.03.2008 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, Váš příspěvek byl odstraněn, pane Lokaji, protože na naše stránky nepatří odkazy na ceny konkurenčních obchodů. Díky za pochopení.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.03.2008 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    ..pro Horst ale i ostatní !

    Myslím, že bude stát k tý desítce.. Tedy alepoň ze začátku uvedení na trh. Osmičku minimálně !( Úsměv ).Jednak je to "novinka" a to ohnisko bude drahý. Je to nověj objektiv 25 ! A to je větší šířě záběru než 28 žee ? A taky je tam novej čip a to bude drahý. Uvidíte pánové. , úsměv.
    Souhlaím s tím, že Panasonic je v současný době nejlepší- tedy co se týče poměru ceny a kvality. Ale i funkcí. O nějakým šumu ať se baví" magoři" ( při vší ústě ke včem..) co si doma dělaj plakáty. Myslím, že, na běžné prohlížení prožitých zážitků je to na 20 " monitoru úplně super !! a fotky stejně větší jak 10 x 15 nikdo nedělá. Tedy míněno pro běžný použití!a prohlížení! Tak o čem se tady stále šumí.ů A kdo chce fotit potmě a v kostelích... ať si koupí zrcadlovku !, a furt nerejpe do kapesních foťáků. Já když ty debaty čtu, jak stále někdo něco hodnotí a přehodnocuje v cenách oklolo těch zmiňovaných 10 ti tisíc, tak mne to už začíná "štvát" Pak Vás někdo rozhodí na foťák, kterej se Vám líbí, mátě téměř vybráno a čtete, jej... šum.. a to, a ono... -fake - Fotí to o.k! a Panasoniky o.k. obvzlášť. To jen zarytí Canoňáci nemohou překousnout, že někdo vyrábí něco lepšího. než Canon. A to jak co se diče funkcí, tak líbivosti přístroje a podobně ! V. porovnání ceny- kvality -výkonu a funkcí obecně je Panasonic skvělý..
    Canon ať jde s tím poměrem 4:3 někam. Vydaj novinku a má to jen tuhle hodnotu např. Někdey i 1 6 : 9, Nebo ohnicko 36, 38. Vždyť na tohle jsem fotil ještě na kinofilm. Prostě až udělaj za ty peníze co Panaconic tak můžeme třeba více hodnotit. Jsou to jen amaterské "kecy " vím, ale praxe a hranmí si s foťáčky o kterých tady mluvíme hovoří za vše. Zdar.
    Jo a kdo se neumí dívat, tak neudělá pěknou fotku ani foťákem za xxxx desítek tisíc. Takže co. Viděl jsem fotky z drahýho foťáku, ale co se týše námětu, či náhledu na scénu tak to byla hrůza . I Směnou z Ruska, která stála 350 Kč, se dá udělat pěkná fotka, pokud se umíte kolem sebe koukat. Chi, chi..... Pěknej den.

    Lee, 24.02.2008 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    dotaz na p. horsta- jak dlouho vám asi vydrží baterie pokud točíte video? není nutné mít např. 2 baterie? pokud byste byl laskav mohl byste mi poslat kousek videa z té 10? muj mejl je lokaj.st@seznam.cz, pokud to nepujde tak mi to pošlete přes uložto.cz , předem děkuji. taky mám v merku tu 35 nebo ještě váhám nad tz 5 uvidím podle ceny

    stanley, 23.02.2008 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    lee: Mám malý kompakt FX10, což je ve své cenové třídě naprostá špička. fx35 už mám v merku, 10.000 určitě stát nebude. Spíše kolem 5,6 tisíc a za dva roky se dostane na 4000 - toť můj odhad. Panasonic dělá naprosto nejlepší, malé a levné kompakty - canon se stejnými parametry je o 3.000 výše, Olympusy, Casia fotí naprosto hnusné fotky. Video z Lumixů je přímo úžasné - věřím, že z tohoto modelu "poleze" ještě lepší, než z fx10 (800*600/30sn/s) - DVD kvalita.

    horst, 22.02.2008 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím