Panasonic Lumix DMC-FX500 černý Komentáře k Panasonic Lumix DMC-FX500 černý

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (94 - 1)

  • 94

    Bouška
    Reaguje na 93 | Dobrý den, FX500 je lépe vybaven funkcemi, ale TZ6 je podle mého názoru daleko univerzálnější, osobně bych dal přednost TZ6.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.01.2010 | Reagovat

  • 93

    Avatar
    Dobrý den, prosím o radu, nemohu se rozhodnout, zda koupit FX500 nebo TZ6. U FX500 mě láká lepší světelnost objektivu. Je pak ve kvalitě fotek velký rozdíl? Který z nich byste mi radil, nebo snad nějaký jiný v této ceně? Děkuji.

    Eva, 27.01.2010 | Reagovat

  • 92

    Bouška
    Reaguje na 91 | Dobrý den, ano, manuální funkce má.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.09.2009 | Reagovat

  • 91

    Avatar
    Dobry den. Chtel bych se zeptat jestli tento fotoaparat ma manualni funkce. V tech. parametrech je uvedeno jen Auto a program AE. V nazoru Megapixelu je psane ze manulani funkce ma. Tak jsem z toho jelen :o) Mockrat dekuji

    Petr, 03.09.2009 | Reagovat

  • 90

    Bouška
    Reaguje na 89 | Dobrý den, myslím si, že v uvedené ceně je tento model asi nejlepší a nejlépe vybaven.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.08.2009 | Reagovat

  • 89

    Avatar
    Dobrý den, pane Bouška... Normálně fotím EOSem 40D, ale chtěl bych ještě "něco do kapsy". Můžu Vás poprosit o pomoc při výběru? Mám tyto požadavky: především co nejmenší/nejplošší velikost a slušná kvalita obrazu. Ocenil bych i možnost kompenzace expozice, pevně zabudovaný (nevyskakující) blesk a video se zvukem. Kdyby byl i stabilizátor a alespoň trochu odolné tělo (při běžném zacházení), bylo by to supr. Cenově do 7 tis. Kč. Na rozlišení a značce mi nezáleží. Vážím si Vaší trpělivosti při zodpovídaní podobných dotazů. Děkuji.

    Josef, 22.08.2009 | Reagovat

  • 88

    Bouška
    Reaguje na 87 | Dobrý den, ano, manuální funkce má.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.08.2009 | Reagovat

  • 87

    Avatar
    Má tento model M - manualni funkce? Z popisu vypada ze ne, ani z fotografii, ale v "Nazor megapixelu" je + plne manualni funkce. Tak jak to tedy je?

    Petr, 21.08.2009 | Reagovat

  • 86

    Bouška
    Reaguje na 85 | Dobrý den, asi nejvíc možností nabízí FX500.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.05.2009 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    Dobrý den, vybírám mezi Pan. FX500, Sony Cybershot 270 a Canon Ixus IS 110. Který byste mi doporučil? Díky

    Pavel, 13.05.2009 | Reagovat

  • 84

    Bouška
    Reaguje na 83 | Dobrý den,. zoomovat bohužel nejde. Ostření a stabilizace ale fungují.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.04.2009 | Reagovat

  • 83

    Avatar
    Dobry den, je mozne u FX 500 zoomovat pri nataceni videosekvenci? Pripadne jestli funguje i opticka stabilizace a preostrovani u videa. Diky za odpoved M

    martin, 20.04.2009 | Reagovat

  • 82

    Bouška
    Reaguje na 81 | Dobrý den, pokud máte na mysli zoomování, tak to bohužel nejde.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.02.2009 | Reagovat

  • 81

    Avatar
    Dobrý den, lze při natáčení videa fokusovat? Děkuji

    Jolana, 19.02.2009 | Reagovat

  • 80

    Bouška
    Reaguje na 79 | Dobrý den, to může zařídit jedině autorizovaný servis. Adresu na nejbližší najdete na www.panasonic.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.02.2009 | Reagovat

  • 79

    Avatar
    Dobry den,dostal jsem dmc-fx500,ale menu neni v cestine.Da se ceske menu nekde stahnout?

    pepe, 19.02.2009 | Reagovat

  • 78

    Bouška
    Reaguje na 77 | Dobrý den, LX3 je skutečně o mnoho lepší, než FX500. S videem ale bohužel neporadím, neporovnával jsem ho s jinými přístroji, ale jako náhrada videokamery určitě sloužit nemůže.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.01.2009 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Dobry den, nechal jsem si od Vas dobre poradit a koupil jsem u Vas Canon 1000D-velka spokojenost s pristupem lidi na prodejne i vyrobkem samotnym. Ted jeste potrebuju neco maleho a operativniho. Nadchnul me Panasonic LX3 a byl jsem uz temer rozhodnuty, ale prece jen mne asi zradi krytka, pomalejsi ostreni a zoom (i kdyz jsem jeste nalomeny...). Kdyz pominu mensi cip a kvalitu objektivu, vyslo mi to na FX500. Alternativu k nemu jsem nenasel ani u Canonu, ani u Nikonu (mozna jsem spatne hledal). Ostatni parametry jsem si srovnal, ale chci se zeptat na HD video-v cem je horsi nez video z kamery? Chapu, ze ma mensi cip a asi horsi objektiv (a nelze zoomovat), ale je to viditelny rozdil? Je to video srovnatelne se zaznamem z klasicke miniDV kamery s rozlisenim 800 000? Cetl jsem velkou kritiku formatu, do ktereho zaznamenava, ze je mnohem horsi nez MPEG-4 od Samsungu, je to tak? Je to vubec jako alternativa kamery pouzitelne nebo je to jen hracka na zblbnuti zakaznika? A je mozne primo z karty nahrat video v rekorderu na DVD (samozrejme MPEG-2) a prehrat na klasickem stolnim prehravaci v TV, pripadne nahrat to na externi vypalovacce a prehrat v HD kvalite na Blue-ray? Nebo je mozne to prehrat jen z fotaku do TV? Privitam radu nebo opravu mych pripadnych omylu od kohokoliv zde. Diky a dobre svetlo vsem!

    Lukas, 07.01.2009 | Reagovat

  • 76

    Bouška
    Reaguje na 75 | Dobrý den, uvedený model bohužel není v nabídce ani u dovozce. Až tomu tak bude, určitě ho budeme prodávat i my.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.01.2009 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Dobrý den, zajímalo by mě, zda budete prodávat Panasonic Lumix DMC FX520. A jestli se nějak zásadně liší od FX500.

    Lukáš, 03.01.2009 | Reagovat

  • 74

    Bouška
    Reaguje na 73 | Dobrý den, pouze s nějakým vodotěsným pouzdrem, jinak samozřejmě ne.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.01.2009 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    dobrý den, zajímalo by mě, zda se dá tímto fotoaparátem fotit také pod vodou. Ale nikde jsem o tom nic nenašla, tak předpokládám, že asi ne.

    šárka, 31.12.2008 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Mistre Hugo,v zadnem pripade nechci schazovat Panasonic a uz vubec ne tuhle petistovku ale jo mate pravdu pro bezne uzivatele uplne v poho asi si moc hraju s detaily.Na 22 monitoru je to uz celkem videt u Panasonocu ten sum hlavne co se tyce fotek v horsim pocasi,ale je pravda ze tohle normmalni uzivatel nebude sledovat.Video ma vyborne,bohuzel kazdy fotak ma neco pro a neco proti hlavne v tehle cenovych kategorich....At Canon nebo panasonic oba vyborne znacky takze je to spis podle kazdeho vlastniho usudku a me se proste Pnasonic jevi trochu mene barvitejsi v podani barev oproti Canonum a nebo treba Olympusum,ale je to opravdu subjektivni pohled na vec v zadnem pripade nechci niikoho odrazovat od tohohle fotaku a opravdu zavidim to video co umi protoze jsou i kdyz obcas trochu skoci vyborna ale jako doplnek k fotaku super vec.v tomhle ma Panasonic navrch nad vsechny ostatni v tehle cenove tride a vicemene az na nejake vlastovky od Sony Casia nebo Canonu celkove v oblasti Foto. doporucuji zkusit navstivit stranku: www.photographyblog.com kde sou docela zajmave samples fotek a videa vcetne tohoto Panasonicu a i jinych znacek.a dalsi vec je ze proste fotaky ktere maji moznost manualniho nastaveni casto dovedou veci ktere na prvni pohled na auto nastaveni nedokazou..jen si s nima staci pohrat ale kdo na to v dnesni dobe ma cas ze?

    Paolo Maldini, 07.12.2008 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Reaguje na 69 | Vážený Krásný Paolo, nevím, kde jste sebral, že Panasonic strašně šumí. Podle mě je to pověra, která se stále opakuje. Já mám cca 3 měsíce FZ 28 a jsem s ním naprosto spokojený. Fotím za velmi rozmanitých podmínek ( venku přes den i večer, v interiéru, makro...). Fotky si prohlížím na 19" poloprofesionálním monitoru a po šumu ani památka. Jako dárek pro přátele jsem si z něj nechal dělat fotografie 20x30 cm a nepoznáte, že to není z filmu. Jak už jsem psal v debatě k FZ 28, pro 99 % běžných ( i náročnějších ) amatérských uživatelů plně postačuje.

    Hugo, 05.12.2008 | Reagovat

  • 70

    Bouška
    Reaguje na 69 | Dobrý den, zatím bohužel nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.11.2008 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Mate to tu super udelane ale jeden nedostatek bych Vam vytknul.A sice rozdelene diskuze o stejneho typu lisiciho se pouze barvou.CHtelo by to sloucit tyto diskuze.preci staci jedna dizkuze na jeden typ a ne 2 nebo 3 !!A pak jeste otazka na na experta z megapixlu.: nevite zda Olympus planuje delat kompakty s videem Full HD jako treba ted zaclo SONY u DSC 500? ja si nemuzu pomoc ale Olymus ma nejbarvnejsi podani fotek oproti treba Panasonic ktery nejen ze ma strasny sum ale ma barvy hodne blede...vim ze je mozne menit ISO ale to Panasonic prilis nezachrani

    Paolo Maldini, 23.11.2008 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Myslim ze tohle je vyborny fotak kdyz pominu trochu vetsi sum,ale nekde jste psal ze byste radsi fx37 nez tenhle ,podle zahranicnich sereveru a samplu foto ukazek musim rict ze byste volil spatne,samozrejme ze tyhle fotaky uz jsou i o tom jak kdo umi fotit ale FX 500 se vyplati priplatit nebot ty fotky jsou lepsi a taktez HD VIDEO je lepsi o tech 8 snimku za sekundu je to znat pak na velke TV!

    dantelo, 21.11.2008 | Reagovat

  • 67

    Bouška
    Reaguje na 66 | Dobrý den, pro běžné focení jsou vhodné všechny tři. FX500 má nejvíc širokoúhlý objektiv, což je velmi praktické.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.11.2008 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi tohoto fotoaparátu a rozhoduji se ještě mezi Sony DSC T 500,a Canon Ixus 870. Co byste mi doporučil ? Chci to na běžné fotografování,momentky,krajiny apod. Děkuji za odpoveď.

    Katka, 11.11.2008 | Reagovat

  • 65

    Bouška
    Reaguje na 64 | Dobrý den, mě připadá lepší FX37.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.10.2008 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Dobry vecer! Prosim Vas Jaky je Vas nazor na FX 150? Zda se mi dokonce lepsi nez FX 37 Jste stejneho nazoru? Dekuji

    Stefan, 25.10.2008 | Reagovat

  • 63

    Bouška
    Reaguje na 62 | Dobrý den, já bych vybral určitě FX37, je novější a má větší rozsah zoomu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.09.2008 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Dobry vecer!! Dovetek:O FX500 jsem se nezminoval protoze s FX37 jsou parametry stejne nebo temer stejne a nevidim duvod proc davat za FX500 o tolik navic Dekuji

    Stefan, 29.09.2008 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Dobry vecer!! Dekuji Vam za odpoved a mel bych jeste jednu otazku:Dival jsem se na specifikace fotaku FX35 a FX37 nejak zvlastni rozdil mezi nimi neni,,,snad mimo jine i pouziti zoomu pri videosekvenci u FX37 u FX35 jsem se toho nedocetl..ale prece jenom bych chtel slyset nazor odbornika Ktery z techto dvou fotaku by jste mi doporucoval???Dekuji

    Stefan, 29.09.2008 | Reagovat

  • 60

    Bouška
    Reaguje na 59 | Dobrý den, proč to tak je, to bohužel nevím, je to otázka spíš na výrobce.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.09.2008 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Dobry den!!! Docetl jsem se ze tento pristroj ve videosekvenci je omezen EU na 15minut,,,Muzete mi prosim Vas vysvetlit jak to ze to stejne neplati i napr:pro FX35 nebo FX37 u ktery videosekvence je omezena pouze kapacitou karty, ale pritom rozliseni nahravky je stejne jako u FX500??? Dekuji Stefan

    Stefan, 28.09.2008 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Dobry den, rad bych se zeptal na nekolik veci ohledne tohoto fotoaparatu. Jak je to s displejem, je jeho cistelnost dobra na ostrem slunci a da se bez problemu ovladat prsty? A jakou datavou kartu dodavate zdarma s timto pristrojem? Predem dekuji za odpoved.

    jirka, 11.09.2008 | Reagovat

  • 57

    Bouška
    Reaguje na 56 | Osobně bych tomu moc nevěřil.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.07.2008 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Máte pravdu vypadá dobře, ale tenhle Panasonic mě láká víc, myslíte že je natolik dobrý aby se zněj něco prodalo ve fotobance?

    Pinca, 16.07.2008 | Reagovat

  • 55

    Bouška
    Reaguje na 54 | Dobrý den, v ceně kolem 10000,- je skvělý třeba http://www.megapixel.cz/canon-powershot-g9.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.07.2008 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Reaguje na 53 | A alespoň na nějakou fotečku do fotobanky? Který přístroj do 10 000 Kč, by vyhovoval obrazovým výkonem nárokům profesionála.

    Pinca, 15.07.2008 | Reagovat

  • 53

    Bouška
    Reaguje na 52 | Dobrý den, k tomu není určen, obrazový výkon by asi neodpovídal nárokům profesionála.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.07.2008 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Dobrý den, lze tento fotoaparát uplatnit i v profesionálním využití jako například málá záloha k zrcadlovce?

    Pinca, 14.07.2008 | Reagovat

  • 51

    Bouška
    Reaguje na 50 | Dobrý den, znamená to, že video můžete pouštět v odpovídající kvalitě i na televizorech s HD rozlišením. FX100 nabízí HD rozlišení také, ale bohužel v této kvalitě jen 15sn/s.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.07.2008 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Zdravím! Chtěla bych se zeptat,jak mám rozumět-videosekvence v HD kvalitě? Má to i FX100? Díky.

    Daník, 09.07.2008 | Reagovat

  • 49

    Bouška
    Reaguje na 48 | Dobrý den, to bohužel nejde, RAW jsou nekomprimovaná data ty už těžko dostaneme z komprimovaného JPEGu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.07.2008 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Dobrý den, existuje program, který umí převést JPEG do RAW. Jáký? Zvýší se kvalita fotek? Předem moc děkuji.

    Luboš, 04.07.2008 | Reagovat

  • 47

    Bouška
    Reaguje na 46 | Dobrý den, šum bych jako podprůměrný asi neoznačil, připadá mi docela zřetelný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.07.2008 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Dobrý den.Chci se zeptat, máte taky takový názor, že šum fotografií je podprůměrný, když vezmu konkurenčí fotoaparáty ve stejné cenové kvalitě.

    Martin, 30.06.2008 | Reagovat

  • 45

    Bouška
    Reaguje na 44 | Dobrý den,
    1) ano, je to velmi vhodné
    2) ano, snímky se mohou poškodit a nebo vymazat
    3) ano, i to je možné
    4) ano, můžeme se o to pokusit, viz http://www.megapixel.cz/zachrana-dat

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.06.2008 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Stalo se mi už podruhé, že jsem fotila důležité věci (křtiny...), průběžně jsem kontrolovala, zda fotky "vyšly" a vše bylo v pořádku. Doma jsem chtěla kartu stáhnout na PC a na kartě byly 3-4 fotky. Beznaděj. Dnes se mi to stalo podruhé. Můj dotaz zní: 1) musím kartu před použitím zformátovat ve fotoaparátu? 2) Snadno se otevírá dole krytka od uložení karty a akumulátoru. Vymažou se fotky, když by se během provozu foťáku vyndala karta? 3) je možnost, že by byla moje karta vadná? 4) lze fotky event. z karty "vynáčknout" nějakým fíglem? Kartu mám Kingston 4G SDHC. Díky za pomoc. M.

    MB, 27.06.2008 | Reagovat

  • 43

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.06.2008 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Dobrý den, mám velký zájem o tento foťák, ale hlavní překážkou je jeho cena a chci se vás zeptat, jestli existuje naky foťák podobných vlastností s levnější cenou. Děkuji

    mirdast1, 25.06.2008 | Reagovat

  • 41

    Bouška
    Reaguje na 40 | Dobrý den, v tomto rozsahu ani jinou možnost nemáte. Není to přístroj určený pro vážnou práci, takže RAW nijak nechybí. Tomu odpovídá i obrazová kvalita, osobně mi nepřipadá nijak katastrofální. Vybral bych si ho raději, než Ixus 860 IS.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.06.2008 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dobry den. Jak je tento fotopřistroj omezen, když nema RAW. A ktery ma kvalitnějši snimky, tento nebo Canon IXUS 860 IS. Zaznamenal jsem totiž, že co se tyka kvality snimku jsou s tohoto přistroje mirne rozpaky, mam pane Bouška pravdu, nebo se mylim. Chci totiž koupit nějaky solidni 25- 125- 140mm ktery mi mužete poradit prosim. Děkuji za odpověď. Jan

    Dvořak Jan, 16.06.2008 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Reaguje na 35 | zdravim, žial v tomto máte pravdu, prístroj dovolí nahrávat len 15 minút, dokonca v najvyššom rozlíšení videa len polovičku. Kúpil som si 8 GB SDHC kartu a takto mi to ukazuje, s pozdravom

    pavkar, 30.05.2008 | Reagovat

  • 38

    Bouška
    Reaguje na 37 | Dobrý den, G9 je jakoby o třídu výš a kvalita snímků tomu odpovídá. Hlavní výhodou FX500 je právě širokoúhlý objektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.05.2008 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Dobrý den, dívala jsem se na kvalitu fotek a zdá se mi, že tam je hodně velký šum, fotky nejsou dost ostré. Sice se mi líbí řada funkcí, kvalita fotky je ale hlavní ... Porovnávala jsem si to například s Canonem Powershot G9, a tam se mi zdají fotky nesrovnatelně ostřejší. Jaký je na to Váš názor? Doporučili byste mi případně jiný kompakt podobné kategorie jako G9 nebo FX500, který má výbornou kvalitu obrazu? Preferuji širokoúhlý objektiv, nicméně kvalita obrazu je to nejdůležitější. Díky.

    Hanka, 24.05.2008 | Reagovat

  • 36

    Bouška
    Reaguje na 35 | Dobrý den, výrobce uvádí, že je video omezeno pouze kapacitou karty.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.05.2008 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Chtěl bych se zeptat jak je omezeno nahrávání videosekvenci... slysel jsem že diky hloupe smernici EU muže byt max 15 min pak že by se jednalo o kameru a tudiz jiny cla apod. nesmysly. Zdali se to dá nějak ošetřit (např v jap i USA neni na video žádné omezení). přehráámím FW.

    banksy, 21.05.2008 | Reagovat

  • 34

    Bouška
    Reaguje na 33 | Dobrý den, myslím si, že světelné podmínky určitě sehrály svou roli, velký rozdíl mezi nimi není, i když Ixus 970 má oproti FX500 nepatrně navrch, asi bych si vybral FX500, má daleko zajímavější nabídku funkcí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.05.2008 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobrý den, koukal jsem na snímky a nejsem si jistý.. mám o tento fotoaparát zájem má dobré parametry-líbí se mi i jeho rozměry atd. Jsem amatér a potřebuji ho na běžné focení. Porovnávám ho s IXUS 90IS a IXUS960 nebo 970IS. Snímky u IXUSU jsou focené za slunečného počasí u Panasonicu pod mrakem. Jak prosím hodnotíte srovnání snímků z výše uvedených kompaktů? Mám strach aby Panasonic nebyl propadák.. Děkuji za odpověď. Michal

    Michal, 16.05.2008 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Hmmm, HD video, které ukládá do MJPEG je dle mého názoru n.a.h.o.v.n.o. Za prvé, obrovská velikost, 10 minut cca 100 MB. Za druhé, MJPEG nekvalitní oproti MPEG4, který ukládá Samsung NV24. Jinak TZ5 ukládá taky do MJPEG a zatím všechny Panasonicy co znám.

    Kolemjdoucí, 14.05.2008 | Reagovat

  • 31

    Bouška
    Reaguje na 26 | Dobrý den, při natáčení videa zoomuje pouze digitálně. G9 je o třídu výš...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.05.2008 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    tak ma uz nekdo s timto digitalem zkusenosti??

    jirka, 13.05.2008 | Reagovat

  • 29

    Bouška
    Reaguje na 28 | Dobrý den, pokud vím, tak jen do 2 GB, pro kapacity větší je potřeba použít SDHC kartu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.05.2008 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    P.Bouška, zdravim Vas, chcem Vas poprosit, ci FX 500 podporuje i SD karty vo vekosti 4 Gb a viac. Dik s pozdravom

    pavkar, 12.05.2008 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 25 | Dobrý den, v prodeji sice je, ale vyfocení ukázkových snímků přece jen chvíli trvá... Žádné obavy, děláme vše pro to, aby to bylo co nejdříve.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.05.2008 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Dobrý den p.Bouška, uvažuji o koupi druhého fotoaparátu do rodiny a tento je jeden ze dvou vybraných.Konkrétně mám na mysli Panaconic DMC-FX500,Canon G9.Potřeboval bych po Vás radu,který z těchto dvou přístroju bude splňovat dobrou obrazovou kvalitu a hlavně co se týče natáčení videosekvencí.Ještě poslední věc,jestli se dá při natáčení videosekvencí i zoomovat. Děkuji za odpověď.

    Robert, 06.05.2008 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Dobry den, dlouho sem cekal as bude tento model v prodeji, us je vice jak tyden v prodeji a marne cekam as se nekde doctu nejake hodnoceni,prakticke skusenosti a ukazkove snimky. kdy se prosim vas dockam? chci si fotoaparat totiz koupit ale nechci kupovat zajice v pytli... (popr. bych se chtel zeptat pokud ho us nekdo ma jake s nim ma zkusenosti) Dekuji

    jirka, 06.05.2008 | Reagovat

  • 24

    Bouška
    Reaguje na 23 | Dobrý den, musím se omluvit, máme chybu ve specifikaci, manuální režimy skutečně má. Kolegové na prodejně to teď zkoušeli. Fotky samozřejmě zveřejníme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.04.2008 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    TAk to je nějaký divný??? když kouknu do produktovýho listu na panasonic.cz tak se o manuálních režimech zmiňují http://www.panasonic.cz/vyrobek.aspx?id=BBL_4413 budou uveřejněny fotky pořízené tímto foťákem?? Děkuju

    Roman, 30.04.2008 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 21 | Dobrý den, manuální režimy jsou právě označené písmeny A,S,M. FX500 je bohužel nemá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.04.2008 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Dobry den, uvadi se u tohoto fotoaparatu ze ma manualni f-ce, a v popisu je uvedeno v expozicnich rezimech program auto a program AE a napriklad u DMC-LX2 se pise ze ma taky manualni f-ce ale v popisu je uvedeno u expozicnich rezimu jeste A,S,M. muzete mi prosimvas vysvetlit v cem je rozdil?

    jirka, 28.04.2008 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, odhadem by to mohlo být tak kolem 8 minut.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.04.2008 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    dobrý den,dokážete alespon řádově odhadnout jaká délka videozáznamu se dá pořídit v min na 1gb karty?

    zc1, 27.04.2008 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, žádná hrůza to není, světelnost f/5,6 na delším konci není nic moc, ale na druhou stranu to není žádná výjimka.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.04.2008 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den.Je psáno o podprůměrné světelnosti objektivu (F2,8 - F5,6).Je to hodně špatné? Děkuji.

    Mirek, 06.04.2008 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, Lee, Váš příspěvek jsem odstranil, neměl nic společného s fotografickou technikou. Díky za pochopení.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.04.2008 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, to se nijak určit nedá, je to subjektivní. Co jednomu připadá vynikající, pro druhého nemusí mít žádnou hodnotu...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.04.2008 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Strasne chci dmc-tz5 , ale musim se priznat , ze tento model me taky velcie zaujal, je kompaktnejsi, ale ma dotykovy display, a vypada to uzasne , koukal jsem na stranky vyrobce, mozna je i lepsi nez TZ5 :/ , koukal sme ma lepsi minimalni ohnisko, a dotyk display, a je skladnejsi, ikdyz je to otazka 1cm, ale zase mensi zoom, display 230k px , u me hraje roli i HD video a to maji oba stjene, a na to co budu fotit, zadny profi fotky :) vypada slibne, da se nejak urcit kterej je vylozene lepsi ? jestli FX500 nebo TZ5 ,jsem fakt amater , diky

    ThomaZ, 01.04.2008 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 10, 11 | Dobrý den, přístroj určený pro americký trh nemá kromě češtiny ani záruku v ČR, takže si osobně myslím, že i přes nižší cenu se nejedná o moc výhodný nákup. Český software se dá v servisu nahrát, ale nedovedu odhadnout kolik to stojí. O 10Mpx na malém snímači si nic nemyslím, důležité jsou výsledky. Obecně je ale 10Mpx na kompaktu nesmyslně mnoho, bohatě by stačilo třeba 6 Mpx a i to by bylo víc, než dost...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.03.2008 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    co si myslite o 10Mpx pri velikosti snimace 1/2,33

    jiri, 29.03.2008 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    dobry den, uvazuji ze bych si tento fotak nechal poslat z usa kvuli ceny. na vasich strankach je samozrejmne uvedeno ve vyctu podporovanych jayzku i cestina, zatimco na americkych strankach ne ( http://www2.panasonic.com/consumer-electronics/sho p/Cameras-Camcorders/Digital-Cameras/Lumix-Digital -Cameras/model.DMC-FX500K.S_11002_7000000000000005 702#tabsection ) chci se zeptat jestli je rozdil v podporovanych jazycich v tomtez fotaku urceny budto pro cesky nebo pro americky trh? ... nebo je moznost ze i v tom z ameriky bude cestina,akurat ji tam neuvedly. a taky by me zajimalo jestli kdys fotak nepodporuje cestinu jestli tam nejde nahrat software i s cestinou jako napr u mobilu. dekuji

    jiri, 29.03.2008 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Zdravim,
    na panasonic.de je kompletní specifikace, takže je tam skutečně program M :-) a dilema je na světě FZ18 nebo kapesní 500-ku (vim, že každej foťák je jinej) jinak cena je tam 419 Euro a dostupnost 1.5.2008

    Roman, 27.03.2008 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 6 | Dobrý den, zatím nemáme bližší informace, než ty zveřejněné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.03.2008 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Doplňuji vypadlé slovo:.....Podle Fotorádce.cz.....

    Zdenek M.B., 24.03.2008 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Pane Bouška - které údaje jsou pravdivé: FOTORADCE .cz(Digihit.cz) má mít tento aparát P,A,S,M a zde se uvádí jen AUTO a Program AE ??? Děkuji za odpovědˇ.

    Zdenek M.B., 23.03.2008 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    S tím hledáčkem to bylo míněno tak, že pokud vypneš display, tak prostě šetříš baterku, a fotíš přes "hledáček " ve kterém je ovšem u těchto malých kompaktů " málo vidno " Jsou spíše "orientační " Ale vyplá obrazovka baterku zcela jistě šetří ve smyslu - vydrží déle. Výhodné v případě,že dochází baterka, jsem v terénu, nemám druhou, nemám možnost dobít..... či já vím co, tak prostě dofocuji přes hledáček, než aby mi to za chvíli zhaslo. Takhle to bylo myšleno například.

    lee, 21.03.2008 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, to bohužel nevím, zkuste kontaktovat kolegu na mailu zbozi@megapixel.cz, možná bude mít bližší informace.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.03.2008 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Jak dlouho může dle vašich zkušeností trvat než bude FX500 v prodeji?

    janakol, 20.03.2008 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Absence hledacku s vydrzi baterie nema nic spolecneho - budto funguje dipslej anebo hledacek. Je naprosto k nicemu, aby fungovali oba naraz. Duvody k absenci hledacku budou podle me hlavne dva : urcite financni a dle meho nazoru i konstrukcni (viz velikost displeje)

    soptik, 20.03.2008 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Hmm, pěkný kousek, škoda, že při tolika novinkách je zde opět absence hledáčku, samozřějmě pouze kvůli "šetření " a délce výdrže baterie. Jinak hledáček u těchto modelůnebývá nic moc. Ale stačil by.

    lee, 19.03.2008 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím