Panasonic DMC-FZ50 černý Komentáře k Panasonic DMC-FZ50 černý

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (79 - 1)

  • 79

    Bouška
    Reaguje na 78 | Dobrý den, myslím, že jste vybral v dané kategorii výtečně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.04.2007 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    Dobrý den, jsem začínající fotograf a přemýšlím nad tímto modelem. Myslíte, že je to dobrá volba?? Budu fotografovat nejvíce přírodu, zvířata atd.....
    Předem děkuji za odpověď.

    štika, 09.04.2007 | Reagovat

  • 77

    Bouška
    Reaguje na 76 | Dobrý den, intervalové snímání bohužel nemá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.04.2007 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    Má přístroj intervalové snímání,?

    koudela, 01.04.2007 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Dobrý den, díky moc za odpověď. Teď již jenom dilema S9600, nebo FZ50. Ale to vyřeším u Vás na prodejně :-) . Přeji hezký den

    Tomáš, 29.03.2007 | Reagovat

  • 74

    Bouška
    Reaguje na 73 | Dobrý den, tak to je opravdu těžká volba... EOS 300D byl dobrý, ale ve srovnání s dnešními DSLR poněkud pomalý. Obrazově ale paráda. FZ50 má zase skvělý dlouhý objektiv se stabilizátorem a S9600 má na svou kategorii velmi slušný šum a objektiv pokrývající všechny běžná ohniska... EOS je za 10000 podle mého drahý, za cca 7000 by to bylo dobré. Ale jestli Fuji, nebo Panasonic, to asi neporadím. Já bych si asi vybral Fuji, široký objektiv je velmi užitečný. Ale Vy si vyberte podle vlastních priorit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.03.2007 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Dobrý večer. Už nějakou dobu vybírám nový fotoaparát a sleduji Vaše komentáře. Píšete, že je lepší koupit zrcadlovku, než kompakty. Chtěl bych poprosit o Váš názor. Koupit novou S9600, FZ50, nebo bazarový Canon EOS 300d + objektiv 18-55 v ceně cca 10 000. Předpokládám, že Canon je v pořádku. Díky za odpověď

    Tomáš, 28.03.2007 | Reagovat

  • 72

    Bouška
    Reaguje na 71 | Dobrý den, FZ50 podporuje i systémové blesky, což je samozřejmě velká výhoda oproti většině konkurence. Kompatibilní blesky najdete zde http://www.megapixel.cz/blesky?panasonic=1

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.03.2007 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    zdravím, jde na tento fotoaparát přidat i blesk, který by komunikoval s tělem, nebo má FZ50 jen středový konatk, Děkuji.

    martynus, 28.03.2007 | Reagovat

  • 70

    Bouška
    Reaguje na 68 | Dobrý den, docela dobrý je například http://www.megapixel.cz/soligor-dg-20-a

    Reaguje na 69 | Dobrý den, ideální jsou neutrální šedé filtry http://www.megapixel.cz/filtry. V případě focení proti slunci, nebo odrazů na vodě apod. většinou nehrozí okamžité trvalé poškození snímače, ale momentálně může na nějakou dobu "oslepnout" a poškození by se pravděpodobně projevilo až po častějším vystavování extrémně jasnému světlu, ale asi až po delším čase. S takto poškozeným snímačem jsem se ještě nesetkal.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.03.2007 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Děkuji za odpověď. Ale, jak tedy lze dostatečnou ochranu snímače zajistit? (Některé fotoaparáty mají parametry pro tyto situace nastaveny ve scénických režimech.) Jak nebezpečné jsou odrazy slunce na vodní ploše nebo skleněných stěnách a pod.

    Mazánek, 26.03.2007 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    dobry den, muzete mi doporucit nejaky blesk z nizsi cenove kategorie, ktery by byl pro tento fotak nejvhodnejsi? nebo treba 2-3 vase tipy? fotak mam od vas a neprosta spokojenost.. jen bych rad vylepsil interierove fotografie.. dekuju

    kuty, 26.03.2007 | Reagovat

  • 67

    Bouška
    Reaguje na 66 | Dobrý den, pokud fotíte slunce když je nízko nad obzorem a už (nebo ještě) nezáří tak intenzivně, velké riziko nehrozí. Ale dostatečnou ochranu polarizační filtr stejně nezabezpečí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.03.2007 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Pane Bouško, je pro fotografování scén typu západ nebo východ slunce dostatečnou ochranou před poškozením snímače polarizační filtr ?

    Mazánek, 26.03.2007 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Nemám přímo zkušenost FZ 50 (kromě pár studijních fotek) ale mám FZ 5 který je podobný foťák ořezaný o některé věci jako manuální zoom a ostření,má menší rozlišení jiný-nevýklopný lcd.Před nějakou dobou jsem si pořídil Canon EOS 400 a tak bych jen shrnul plusy a minusy.Obrovská deviza FZ 50 je v objektivu (nejde měnit)který je opravdu povedený výborný rozsah při excelentní světelnosti,to vše se stabilizátorem obrazu,který vás posouvá o,podle mého,dvě clony ještě zpět což zvláště při focení ve špatných světelných podmínkách je k nezaplacení.Aby jste dosáhly ekvivalentního rozsahu a světelnosti musíte mít pro canon objektivy dva které když přidám stabilizaci vyjdou tak na 65000,-.Budou mít ovšem lepší kresbu a ve spolupráci se snímačem CMOS který je v současnosti naprostá špička budete mít minimálně o třídu lepší obrázek vhodný pro další zpracování jako obázky většího formátu,výřezy , zvětšeniny ,zkrátka dobré rozlišení
    a kvalita obrázku pro další grafické zpracování.
    Veliká bolest všech mě do ruky příchozích panasoniků je nabýzená citlivost.Už při ISO 200 se začíná objevovat šum,jako strop bych považoval ISO 400 u FZ 50 a u modelů s ješťe menším snímačem klidně méně..
    Ovšem velmi záleží co od foťáku chcete a jaký druh fotek a jejich užití plánujete.FZ 50 nabízí slušný standart a když si dáte pozor na ISO tak velmi slušný obrázek který v případě dalších úprav v dnes snadno dostupných programech na úpravu digitální fotografie uspokojí myslím i celkem náročného fotografa-amatéra vzhledem hlavně k poměru cena-výkon.
    Canon EOS 400 má při použití dobrých objektivů (na výběr velké množství s různými specifikacemi)skvělé výsledky a celkem plně použitelný rozsah ISA.Stojí za to se podívat co dobrý objektiv stojí.Výsledky jsou však výborné a já jsem sním celkem spokojen,jen ty finance..
    Tyto dva modely se ale podle mého úplně srovnávat nedají,každý z nich je jinde,spíš jsem chtěl dát k dobru svůj názor na tyto modely.Oba patří podle mého názoru ve svojí kategorii ke špičce.

    Jelinek Pavel, 24.03.2007 | Reagovat

  • 64

    Bouška
    Reaguje na 63 | Dobrý den, tělo je plastové, ale některé součásti jsou z kovu. Například objímka objektivu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.03.2007 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Dobrý den
    Chtěl bych se zeptat na tělo fotoaparátu DMC-FZ50EG-K. Některé zdroje uvádějí plast a jiné kov, posím tak jak je to.
    Děkuji Milan

    Milan, 24.03.2007 | Reagovat

  • 62

    Bouška
    Reaguje na 61 | Dobrý den, zrcadlovka (i když starší) je opravdu něco jiného - rychlost, šum při vyšším ISO a hlavně možnost výměny objektivů. Osobně bych koupil starší DSLR.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.03.2007 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych poprosit o radu....mám minoltu Z1 a chtěl bych přejít na lepší přístroj, zvažuji
    Panasonic DMC-FZ50 nebo nějakou bazarovou zrcadlovku canon 300d nebo canon 350d...četl jsem nějakou literaturu např. Mistrovství práce s DSLR a láká mně spíš zrcadlovka, do nové se mi však nechce investovat.
    Radši koupím starší typ a více objektivů. Jsem fotograf amatér ale i tak mi jde o kvalitu fotek.
    Panasonic mě také zaujal.
    Zajímalo by mne jestli se dá Panasonic srovnat se staršími zrcadlovkami od Canonu.
    Moc děkuji za jakoukoliv radu....každá rada je v tomhle směru drahá....díky moc a přeji hezký den

    Ondřej Trčka, 02.03.2007 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    / velikost snímače není žádná záhada a podle uváděného rozměru (např. 1/1.8") uhlopříčky ve zlomcích palce si ji spočítá každý se zvládnutou matematikou ze základní školy... inch(")=25,4mm :)
    // souhlas s xMedou

    LosLosos, 02.03.2007 | Reagovat

  • 59

    Bouška
    Reaguje na 58 | Dobrý den, obecně co nejrychlejší. Například http://www.megapixel.cz/sandisk-2gb-sd-ultra-ii?st ranka=komentare je naprosto vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.02.2007 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Dobry den.Rád bych se zeptal jak rychlou pametovou kartu byste doporucil pro FZ50,aby karta nebrzdila fotoaparat?Predem dekuji.Dopita

    Dopita, 17.02.2007 | Reagovat

  • 57

    Bouška
    Reaguje na 55 | Dobrý den, děkujeme za upozornění, správně je ISO 100. Chybu ihned odstraníme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.02.2007 | Reagovat

  • 56

    Bouška
    Reaguje na 55 | Dobrý den, děkujeme za upozornění, správně je ISO 100. Chybu ihned odstraníme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.02.2007 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    dobrý den. rád bych vás upozornil na pravděpodobnou chybu v popisu... u stříbrného modelu fz50 uvádíte iso od 80 zatímco u černého iso od 100. chtěl bych se zeptat který z těchto údajů je správný:) předem děkuji

    jakub kozák, 14.02.2007 | Reagovat

  • 54

    Bouška
    Reaguje na 53 | Dobrý den, Tomáši, omlouvám se, ale Váš příspěvek jsem musel smazat kvůli odkazu na konkurenční obchod, děkuji za pochopení. Zmíněná nižší cena je jen zdánlivá, u nás dostanete navíc 1GB paměťovou kartu. Pokud budete mít zájem o samotný přístroj, cenu Vám samozřejmě dorovnáme, ale není to pro Vás tak výhodné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.02.2007 | Reagovat

  • 53

    Bouška
    Reaguje na 50 | Dobrý den, myslím si, že byste se měl obrátit na někoho, kdo tam může sjednat pořádek... A nebo kontaktovat servis.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.02.2007 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Tak chytrej jsem taky,nikdy jsem netvrdil že rok 2000 je věk dítěte,ale rok narození.A ta ficura rozsah v pořádku nemá.Čau.

    Ašim, 13.02.2007 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    to Ašim

    nepochopim jako blbosti je nekdo schopen se tak vehementne zabyvat..... je to jako najit ve windows nefungujici hotkey a chodit se ptat do microsoftu kdy to opravi :D :D :D

    Pane, koupil jste si FOTAK, ne kravinu na nejakou laboraci s vekem ditete.. Na pridavani ruznych blbosti do fotek najdete na internetu stovky gigabajtu programu od primitivnich po profesionalni.

    Fotak, byt kompakt je v prve rade porad fotak, druhorade mozna i kamera ale vsechno ostatni je jenom bonus - a darovanemu koni na zuby co? :)

    Mimochodem, vsadim se ze ta ficura ma rozsah v poradku.. vek ditete asi nikdy nebude 2000.. je to rok narozeni :)

    xMeda, 13.02.2007 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Dobrý den
    již před Vaší radou zavolat na zastoupení fá.Panasonic ,ohledně problému s nastavením SCN ve fotoaparátu ,jsem se rozhodl navštívit tuto firmu osobně a to v Praze , Křižíkově ulici 237/36A.Nejen že jsem je na uvedené adrese ,kterou jsem našel v přiloženém prospektu který se dodává k fotoaparátu,nenašel ale po tel.dotazu mi bylo sděleno že jsou již jinde a že by mi stejně nepomohli ,v případě osobní návštěvy,neboť technik je pryč.Bylo mi přislíbeno že mu můj dotaz předají. Jelikož se delší dobu nic nedělo tak jsem zavolal znovu a bylo mi řečeno že to předají technikovi.Po dotazu co vůbec dělají a proč nereagují na dotazy a e - maily když zastupují firmu Panasonic mi slečna či paní nebyla vůbec schopna odpovědět.Po několika min.trapného mlčení z její strany jsem zavěsil.Takže jsem se vůbec nic nedozvěděl.Myslím si že je to divný přístup.Nevím kam se mam obrátit o radu.Vím jedno že na oficiální zastoupení to nemá vůbec žádnou cenu.
    S pozdravem Ašim

    Ašim, 12.02.2007 | Reagovat

  • 49

    Bouška
    Reaguje na 48 | Dobrý den, parádní "tabulka", děkujeme...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.02.2007 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    1/1.8 CCD = 7.2mm x 5.3mm uhlopricka 9mm

    U kazdeho vyrobce se to decentne lisi, ale standardizace je takovato:

    Typ --- pomer stran --- prumer kruhu dopadajiciho svetla --- uhlopricka senzoru --- sirka senzoru --- vyska senzoru
    1/3.6" --- 4:3 --- 7.056 --- 5.000 --- 4.000 --- 3.000
    1/3.2" --- 4:3 --- 7.938 --- 5.680 --- 4.536 --- 3.416
    1/3" --- 4:3 --- 8.467 --- 6.000 --- 4.800 --- 3.600
    1/2.7" --- 4:3 --- 9.407 --- 6.721 --- 5.371 --- 4.035
    1/2.5" --- 4:3 --- 10.160 --- 7.182 --- 5.760 --- 4.290
    1/2" --- 4:3 --- 12.700 --- 8.000 --- 6.400 --- 4.800
    1/1.8" --- 4:3 --- 14.111 --- 8.933 --- 7.176 --- 5.319
    1/1.7" --- 4:3 --- 14.941 --- 9.500 --- 7.600 --- 5.700
    2/3" --- 4:3 --- 16.933 --- 11.000 --- 8.800 --- 6.600
    1" --- 4:3 --- 25.400 --- 16.000 --- 12.800 --- 9.600
    4/3" --- 4:3 --- 33.867 --- 22.500 --- 18.000 --- 13.500
    1.8" --- 3:2 --- 45.720 --- 28.400 --- 23.700 --- 15.700
    35 mm film --- 3:2 --- ruzny --- 43.300 --- 36.000 --- 24.000

    ad Vlada.. s EVF na sport nechod, porid si zrcadlovku a svetelny objektiv.. treba Pentax K100D a SMC Pentax 77mm F1.8
    Narozdil od doporuceneho EOSu 350D poskytne ISO1600-3200 v pouzitelne kvalite, ma stabilizovany cip, daleko vetsi hledacek, preview snimane sceny, pracuje i na AAcka a na Kmount lze nasadit mnozstvi objektivu vyrobenych i 40 let zpet = moznost na e-bay snadno sehnat poradne stare svetelne manualni objektivy.

    xMeda, 09.02.2007 | Reagovat

  • 47

    Bouška
    Reaguje na 46 | Dobrý den, tuto informaci výrobce neposkytuje. Velkost čipu 1/1,8" je prostě "označení velikosti" podobně, jako třeba u bot. Já vím, že mám číslo 43, ale kolik je to milimetrů, to jsem taky neměřil... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.02.2007 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    U tohoto fotoaparátu uvádíte velikost snímače cituji: 1 / 1,8. Můžete uvést velikost snímače v milimetrech ve formátu "výška x šířka" . Děkuji Vám a jsem s pozdravem.

    Jaroslav Jenšovský, 06.02.2007 | Reagovat

  • 45

    Bouška
    Reaguje na 43 | Dobrý den, v tom případě je FZ50 dobrá volba.

    Reaguje na 44 | Dobrý den, abych řekl pravdu, napadá mě jedině kontaktovat telefonicky jejich tecnickou podporu, kontakt je zde http://eobchod.panasonic.cz/servis_login.aspx Jsem sám zvědav, jestli s tím budou moci něco udělat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.02.2007 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Přeji dobrý den
    omlouvám se za dotaz který jsem již jednou psal ,jde o to, že ve fotoaparátu PANASONIC DMC-FZ50 nejde nastavit v SCN věk dítěte na míň než na rok 2000.Psal jsem podle Vaší rady dvakrát na servis a to na info@panasonic.cz ale nejsou schopni reagovat natož aby mi odepsali na e-mail.Mohl byste mi prosím poradit kam se přesně obrátit ?? Předem Vám děkuji za odpověď.

    S pozdravem Ašim

    Ašim, 04.02.2007 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Dobrý den,
    děkuji za Vaši radu pane Bouška. Sleduji Vaší práci pro Megapixel.cz a musím smeknout! Váš přístup je skvělý.
    Děkuji za radu, nicméně hledám ekvivalent v kompaktech, nikoliv v zrcadlovkách. Nejde o cenu, ale o možnost širšího využití - příkladně videosekvence, zoom, apod. Mimo sport samozřejmě mám i rodinu a tak po důkladném průzkumu Vašich diskusí neustále vychází FZ50. Není to póza, ale nerozhodnost. Asi jdu na nervy, ale nechci zbytečně chybovat.
    I tak díky za doporučení.

    Vláďa, 02.02.2007 | Reagovat

  • 42

    Bouška
    Reaguje na 41 | Dobrý den, pro Vaše účely to není zrovna nejlepší. Ve Vašem případě bych doporučil rozhodně nějakou DSLR, například http://www.megapixel.cz/canon-eos-350d-18-55-mm-po uzdro - je to velmi výkonný přístroj a budete s ním mít daleko lepší výsledky.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.02.2007 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Dobrý večer, prosím o radu. Stále hledám kvalitní přístroj pro focení nejen přírody a makro, ale i sportovních scén.
    Jsem judista a snímek okamžiku je v tomto ohledu opravdu nutný. Navíc tento sport je provozován v tělocvičnách, tedy osvětlení není vždy úplně nejlepší. Nevím, jestli FZ50 je dobrá volba.
    Poradíte mi? Děkuji

    Vláďa, 31.01.2007 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dobrý den.
    Nedávno jsem si pořídil FZ50 a jsem s ní naprosto spokojený. Pro focení přírody ho doporučím všem co se nemůžou rozhodnout. Má velice jednoduché ovládání i pro nezkušené fotografy.

    Mirek, 24.01.2007 | Reagovat

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 38 | Dobrý den, na focení zvířat a koneckonců i hor, se Vám bude velmi hodit dlouhý objektiv, který nabízí FZ50, proto doporučím právě tento model, je pro Vaše účely daleko vhodnější, než G7.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.01.2007 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den.Mám skromný dotaz.Chci si pořídit svůj první foťák.Chci něco lepšího a rozhoduji se mezi Canonem G7 a Panasonicem DMC-FZ50.Budu fotit hlavně hory a zvířata.Děkuji za radu.

    Hynek, 17.01.2007 | Reagovat

  • 37

    Bouška
    Reaguje na 36 | Dobrý den, například http://www.megapixel.cz/lowepro-nova-1-aw

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.01.2007 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý den. Jaké pouzdro by jste mi doporučil pro FZ50 s příslušenstvím ( blesk, filtry, akumulátor, nabíječku a sluneční clonu ) Děkuji za odpověď

    Míra, 15.01.2007 | Reagovat

  • 35

    Bouška
    Reaguje na 34 | Dobrý den, krytka jde normálně nasadit a fotoaparát to v ničem neomezuje...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.01.2007 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Dobrý den

    měl bych dotaz a to zda půjde nasadit krytka objektivu i v případě že bude stále nasazen MC chránič DMW-LMC55.Ve vaší nabídce je tento filtr nabízen ale nikde není napsáno že je použitelný i na fot.PANASONIC DMC- FZ50.Nebude ovlivňovat tento chránič nějak objektiv pří fotografování ? Jinak Vám velice děkuji za Vaše rady.

    S pozdravem Ašim

    Ašim, 14.01.2007 | Reagovat

  • 33

    Bouška
    Reaguje na 32 | Dobrý den, už jsem o tom slyšel... Divné to je, ale my s tím bohužel nic nenaděláme. Zkuste se obrátit na servis, třeba budou mít k dispozici nějaký firmware, který to řeší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.01.2007 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den

    v pondělí jsem si u Vás koupil dig.fot. PANASONIC DMC -FZ50 a teď se s nim pomalu seznamuji.Našel jsem jednu věc která mi nejde nastavit a to v SCN věk dítěte,den měsíc jde ale rok narození nedostanu níž než na rok 2000.Děti se mi narodily ale trochu dřív.Není to divné ?? Předem děkuji za odpověď .

    S pozdravem Ašim

    Anonymní, 09.01.2007 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Již jsem našel odpověď na svůj dotaz, není kompatibilní. Děkuji

    Jan Jurčíček, 09.01.2007 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobrý den, vlastním již Panasonic FZ-15 (4Mpx FZ-20 model). Šel by použít akumulátor tohoto typu do FZ-50? Je to model CGA-S002A. Nikde jsem nenašel typ akumulátoru FZ-50. Děkuji

    Jan Jurčíček, 09.01.2007 | Reagovat

  • 29

    Bouška
    Reaguje na 27, 28 | Dobrý den, pro Vás bude v této ceně nejvhodnější nějaká DSLR, například http://www.megapixel.cz/nikon-d50-black-18-55-af-s -dx nebo http://www.megapixel.cz/canon-eos-350d-18-55-mm-po uzdro

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.01.2007 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Přemýšlela jsem právě o FZ50, myslíte, že je vhodný nebo mi nabídnete vhodnější? Děkuji

    Karin, 08.01.2007 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Otázka pro pana Bouška! Dobrý den, jsem doposud amaterka, mám psy a chci fotit hlavně je, zvířata a přírodu! Takže potřebuji foťák, který zvládne pohyb psa, skoky a td. Moje investice by měla být do 20000korun ! Můžete mi prosím doporučit nějaký solidní fotoaparát, který to zvládne - samozřejmě chápu, že mu budu muset trochu pomoci ! Děkuji
    PS: jsem docela technický tip!

    Karin, 08.01.2007 | Reagovat

  • 26

    Bouška
    Reaguje na 25 | Rozdíl není žádný, jsou to totožné fotoaparáty. Lišit se možná budou jen softwarem.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.01.2007 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Jaký je rozdíl mezi FZ50 a Leica V-LUX 1. Děkuji za odpověď

    Míra, 06.01.2007 | Reagovat

  • 24

    Bouška
    Reaguje na 23 | Dobrý den, blesk by měl být použitelný, ale doporučuji vyzkoušet. Jistota je jistota.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.01.2007 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý den

    dobrých pět let jsem měl dig.fot.NIKON coolpix 885 a před nějakou dobou odešel do digitálního nebe.Po e - mailovém dotazu do Nikonu jsem se dozvěděl že se jedná o mechanickou vadu v objektivu přístroje a cena opravy by vyšla na přibližně 5500 kč.Proto se nějaký čas poohlížim po novém.Muj zrak padl na PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 a co se tyče recenze líbí se mi stále víc.Mam dotaz jde na tento fotoaparát využít jako přídavný blesk, který mam ješte z dřívější doby ,METABLITZ 23BC 4 a nebo musí být jen blesk od fa.Panasonic.Předem Vám děkuji za odpověď.

    S pozdravem Ašim

    Ašim, 06.01.2007 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    to amnomen : to je prave ta chyba ! nemas s focenim zkusenosti, a predpokladam ze nemas zkusenosti s vice fotakama, proto rikat ze jsi spokojeny je zavadejici, kdyz nemas porovnani.

    vasek, 02.01.2007 | Reagovat

  • 21

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, je to Kingston - běžná rychlost, tedy cca 40x

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.01.2007 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Koupil jsem si tento fotoaparát před 2 měsíci.jsem fotograf-amatér a moc zkušeností s focením nemám ale musím říci že jsem s tímto foťákem nadmíru spokojen.koupi doporučuji všem...

    amnomen, 01.01.2007 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobrý den, fotoaparát prodáváte v akci s 1GB paměťovou kartou.O jakou se prosím jedná kartu? Mám na mysli, výrobce a přenosovou rychlost.

    Děkuji.

    Jirka, 30.12.2006 | Reagovat

  • 18

    Matějček
    Reaguje na 16 | K okamžitému dodání máme skladem SD kartu o kapacitě 4GB. http://www.megapixel.cz/panasonic-sdhc-4-gb

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel společnosti, 30.12.2006 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Dobrý den,zajímá mě max. rozšíření pamětové karty na Panasonic FZ50 .Děkuji

    Ctvrta, 30.12.2006 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    [13 ]Díky za názor, musím zajít někam do obchodu, kde mají oba, Panasonic FZ50 i Canon S3 IS a osahat, vyzkoušet, pak se uvidí. Podle údajů z recenzí si nejsem jistý, je to těžké, protože jsem "Canonofil" :-) Ale Panasonic taky umí dělat foťáky :-)

    Honza, 29.12.2006 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Jindro z Moravy, FZ50 ma ohnisko az nekde tusim od 35mm (prepocetno), cili v tom vidim vyhodu LX2 (ten ma 28mm). Ovsen je na Vas jestli chcete vetsi zoom ci nizsi ohniskovou vzdalenost, jde o to co prevazne budete fotit. To rozliseni co udavate u LX2 je 16:9 cili az budete fotit normalne 3:2 bude to orizle (i senzor LX2 je 16:9 coz je zvlastni). Nezapomente take ze FZ50 je fakt vetsi fotak a tahat se s tim na kole treba je nuda. A jeste bych dodal, ze ac FZ50 vypada "profesionalneji" porad je to vicemene kompakt. FZ50 ma plne manualni rezim expozice, coz je obrovska vyhoda (napr. do budoucna kdyby jste se zabyval vice focenim - zde se t odobre naucite), nevim jak "manualni" je LX2.
    P.S: FZ30 je uplne stejna prakticky jako FZ50 akorat nema 10Mpix v cemz nevidim nevyhodu. Takze pokud by se nekde jeste dala sehnat FZ30 urcite by jste usetril dost penez :)

    vašek, 29.12.2006 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Honzo, FZ50 je EVF cili ackoliv ma rucni ostreni, ostrit rucne se s tim stejne poradne neda, protoze ten display ma maly rozliseni (jako vsechny digitaky), navic autofokus pracuje spolehlive. Mluvim z vlastni skusenosti FZ 20 FZ 30 !! Ale manualni zoom je parada :)

    vašek, 29.12.2006 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Dobrý den, oba jsou velmi kvalitní, ale každý je jiný. Záleží na tom, co preferujete, jestli malé rozměry, nebo dlouhý zoom... je to na Vás.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.12.2006 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Zdravím, nemohu se rozhodnout mezi LX2 a FZ50. LX2 má širokoúhlý objektiv pro přírodu adp. Jak se dá s touto výhodou srovnat FZ50? porovnávám výrobky obecně podle ceny a proto by FZ50 měla být lepší a kvalitnější, nebo je to jinak? Oba typy majípřibližně stejný počet efektivních pixelů a přitom LX2 má 4224x2376 a FZ 50 jen 3648x2736, je tento rozdíl jednoznačně dán velikostí snímače? A co světelnost objektivu, u FZ 50 je lepší, prosím o radu, abych se mohl rozhodnout. Původně jsem pomýšlel po Sony A100, ale nemám takové znalosti, abych tento přístroj dokonalezvládl, protože DSLR je složitější na obsluhu. Děkuji

    Jindra Morava, 28.12.2006 | Reagovat

  • 10

    Bouška
    Reaguje na 8 | Dobrý den, podle mého je výhodnější FZ50 a to hlavně kvůli kvalitě objektivu a stabilizátoru.

    Reaguje na 9 | Objektiv se vyměnit nedá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.12.2006 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dobrý den. Lze u fotoapátu vyměnit objektiv? Díky z odpověď

    Petr Brabec, 27.12.2006 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Vím, že těžký dotaz ,ale přece jen co by jste spíše doporučili FZ 50 nebo S 9600? Jak dlouho trvá dodávka od objednání??
    Děkuji.

    Frantis, 27.12.2006 | Reagovat

  • 7

    Bouška
    Reaguje na 3 | ...když Vás práce baví, jde to snadno... :)

    Reaguje na 4 | Je to ve spec. režimu. Vyšší šum je znatelný i při ISO 400, ale není to nijak hrozné...

    Reaguje na 6 | LCD je samozřejmě barevný, rozlišení je 235.000 px

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.12.2006 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    dobry den, zajmalo by me zda je LCD hledacek barevny a jake ma rozliseni Dekuji

    Petr, 26.12.2006 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Mila: prave jsem si ho objednal, tak Ti pak reknu.. :)

    Kuty, 26.12.2006 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Dobrý den,
    má opravdu FZ 50 ISO 3200? Při jakém ISO už je patrný větší šum?

    Míla, 25.12.2006 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobrý den
    Děkuji za názor, cením si i toho, že se tu objevil už dneska, v den sváteční, a to pro většinu lidí nepracovní...

    H.

    Honza, 25.12.2006 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, srovnání je těžké, oba jsou dobré, ale každý na něco jiného. Šum u FZ50 je při vysokých ISO opravdu znatelný, má ale zase vynikající objektiv a ovládání. No, asi bych si koupil FZ50, pro mě je to přece jen příjemnější foťák... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.12.2006 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den

    Pokud opomeneme cenový rozdíl, jak by jste srovnali tento přístroj s Canon S3? Jsem náročnější amater, vždy jsem měl Canon, ale tento stroj mne láká, hlavně kvůli manuálnímu ostření a zoomu na objektivu. Jak je to s vysokým šumem při vyšších ISO?
    Jak by jste na stupnici 1-10 hodnotili tento FZ50 a S3? Jeden z nich koupím :-)

    Díky.

    H.

    Honza, 23.12.2006 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím