Panasonic DMC-FZ50 černý Komentáře k Panasonic DMC-FZ50 černý

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (766 - 666)

  • 766

    Vacek

    Reaguje na (765) | Dobrý den,
    využíjte prosím naši výkupní kalkulačku http://www.megapixel.cz/vykup kde Vám určíme cenu výkupu.

    Jiří Vacek - Megapixel, Specialista na fototechniku, 12.02.2015 | Reagovat

  • 765

    Avatar

    Reaguje na (764) | prodám FZ 50 , nabídidněte nějakou cenu, chci vyměnit za jiný, děkuji

    ivan Hodonín, 11.02.2015 | Reagovat

  • 764

    Svoboda

    Reaguje na (763) | Dobrý den, momentálně jsou velmi zajímavé kompakty s měnitelnými objektivy. Ovládají se velmi jednoduše a díky velkým snímačům fotí stejně kvalitně jako zrcadlovky. Nejlepší jsou Reaguje na (8) | =sony">Sony NEX, Reaguje na (7) | =olympus">Olympus PEN a Reaguje na (6) | =nikon">Nikon 1. Každý má své nej trochu jiné, ale dá se říci, že s žádným přístrojem z této kategorie neuděláte chybu.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 22.07.2013 | Reagovat

  • 763

    Avatar

    Dobrý den, sháním fotoaparát pro poloprofesionály pro svou ženu a jelikož toto nenícmůj obor rád bych se zeptal na Váš názor a doporučení. děkuji

    Miroslav Dočkal, 20.07.2013 | Reagovat

  • 762

    Avatar
    Reaguje na 761 | Dobrý den Pavle, bohužel FZ50 nemám k dispozici k případné navigaci, proto bude asi nejednoduší resetovat nastavení ( reset menu na původní tovární nastavení )

    Bohouš Brož - Megapixel, 02.01.2011 | Reagovat

  • 761

    Avatar
    Dobrý den, trochu po delší době, ale měl bych jeden dotaz - FZ50 mám a jsem s ní velice spokojen, jenže si s ním "hrála" dcera a teď má v automatickém režimu maximálně 7M pixelů. Nevíte náhodou jak zpátky vrátit původní nastavení pro automatický režim. V jednom z C režimů jsem našel normálně 10M, ale nejsem takový odborník, abych si troufl režim dále přizpůsobit a přijde mi trochu, že je nějaký "ořezaný" v nastaveních. Díky

    Pavel, 29.12.2010 | Reagovat

  • 760

    Bouška
    Reaguje na 759 | Dobrý den, pokud vím, tak by měl normálně fungovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.09.2009 | Reagovat

  • 759

    Avatar
    Dobrý den, chci si koupit Panasonic DMC FZ 50 a chtěla bych se zeptat, jestli by seděl blesk Olympus FL-40 a případně, jestli by byl kompatibilní. Moc děkuji a přeji hezký den.

    Bertóková Denisa, 12.09.2009 | Reagovat

  • 758

    Bouška
    Reaguje na 757 | Dobrý den, pravděpodobně bude stačit, já bych vybral raději trochu rychlejší, třeba http://www.megapixel.cz/sandisk-4-gb-sdhc-ultra-ii.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.09.2009 | Reagovat

  • 757

    Avatar
    Dobrý den, chci si pořídit novou kartu k mému panasonicu fz50, ale nechci kupovat zbytečně "naddimenzovanou" kartu, jejíž rychlost bych nevyužil. Stačí mi na pořizování foto i video karta SDHC Kingston 4 GB/Class4? Předem děkuji za odpověď.

    Franz, 03.09.2009 | Reagovat

  • 756

    Bouška
    Reaguje na 754 | Dobrý den, není to nikdy ideální řešení, protože neoriginální předsádky nejsou navrženy přímo pro objektiv FZ50.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.08.2009 | Reagovat

  • 755

    Avatar
    Ještě si dovolím doplnit k mému předchozímu dotazu k předsádce - případně jiná předsádka jiné značky (fomei, soligor...) Díky.

    Franz, 31.08.2009 | Reagovat

  • 754

    Avatar
    Dobrý den, zajímalo by mě zda je pro fz50 vhodná i širokoúhlá předsádka od Olympusu WCON-08 0,8x. Díky za za odpověď.

    Franz, 30.08.2009 | Reagovat

  • 753

    Bouška
    Reaguje na 752 | Dobrý den, to bohužel netuším.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.08.2009 | Reagovat

  • 752

    Avatar
    Dobrý den, mám tento fotoaparát, jsem s ním maximálně spokojen, ale mám jeden dotaz. Při záznamu videa mi to zvládne uložit cca. 1min. záznamu, potom to záznam přeruší a ukládá na kartu. Mám kartu SD highspeed 1GB. Je to omezení karty nebo fotoaparátu? Je nějaké řešení jak toto omezení odstranit? Děkuji za odpověď.

    Libor Dynka, 05.08.2009 | Reagovat

  • 751

    Bouška
    Reaguje na 750 | Dobrý den, bohužel ano, externí blesk je v takovém případě nutný. Výrobce nepočítá s tím, že se bude používat najednou široká předsádka a vestavěný blesk.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.04.2009 | Reagovat

  • 750

    Avatar
    Pane Bouško, s FZ50 jsem velmi spokojen. Nicméně - ouha. K padesátinám jsem letos v lednu dostal širokoúhlou předsádku. Příjemná šířka, ale s bleskem (vestavěným) stí na expozici. Je tedy nezbytný nástavný blesk? (Cca 7.500,- je dost peněz...) a více prostoru i Kg v batohu. Jirka

    Jirka Brodil, 12.04.2009 | Reagovat

  • 749

    Avatar
    Doporucuji kartu formatovat jako NTFS nego FAT32. Pak mi projdou vsechny snimky. J.

    Jirka Brodil, 12.04.2009 | Reagovat

  • 748

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.03.2009 | Reagovat

  • 747

    Avatar
    Reaguje na 747 | Hezký den. Mám fotoaparát DMC-FZ50. Chtěl jsem se zeptat,jestli se dá k tomuto fotoaparátu sehnat dálková kabelová spoušť,kolik stojí a kde se dá sehnat. Děkuji za odpověď.

    LÁĎA, 30.03.2009 | Reagovat

  • 746

    Bouška
    Reaguje na 745 | Dobrý den, určitě bych doporučil nějakou zrcadlovku, do uzavřených prostor je daleko vhodnější. Vynikající je třeba http://www.megapixel.cz/olympus-e-420-double-zoom- kit, v tomto setu máte rovnou i teleobjektiv pro vzdálenější záběry.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.11.2008 | Reagovat

  • 745

    Avatar
    Dobrý den, potřebovala bych radu ohledně koupě fotoaparátu. Jsem amatér a v recenzích se moc nevyznám. Potřebuji fotit hlavně koně ve skoku, venku i v hale, přírodu a klasické turistické fotky. Myslím si že nejproblémovější jsou fotky pohybu v hale. S financemi jsem omezena tak do 13000,- Měla jsem možnost fotit s FZ50 a FZ30, venku super ale v té hale kvalita nebyla až taková. Děkuji

    Maky, 08.11.2008 | Reagovat

  • 744

    Avatar
    Reaguje na 743 | Tak to je přesně to,co jsem myslel a co jsem chtěl od vás slyšet. Děkuji. Už aby přišel ježíšek.

    Romif, 23.10.2008 | Reagovat

  • 743

    Bouška
    Reaguje na 742 | Dobrý den, no třeba http://www.megapixel.cz/fuji-finepix-s100fs.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.10.2008 | Reagovat

  • 742

    Avatar
    Reaguje na 56 | Tak teď by mě zajímalo, jakou konkurenci má dnes, to je téměř po dvou letech?

    Romif, 22.10.2008 | Reagovat

  • 741

    Bouška
    Reaguje na 740 | Dobrý den, zatím nevíme, jestli bude nějaký nástupce.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.10.2008 | Reagovat

  • 740

    Avatar
    No tak uz nam fz-50 konci... Co bude nastupce,g1?

    Migel, 05.10.2008 | Reagovat

  • 739

    Bouška
    Reaguje na 738 | Dobrý den, podle mého názoru je daleko lepší volbou E-510.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.09.2008 | Reagovat

  • 738

    Avatar
    Dobrý den.Po mnoha letech focení s klasickou zrcadlovkou jsem se rozhodl přejít na digitalní fotoaparát.Jsem částečně omezen finančně a tak se rozhoduji mezi fz50 a Olympus E-510.Potřebuji aparát se širokým uplatměním.Portrét až sport(kopaná).Který by jste mě doporučil?Vím,že obě možnosti jsou již trochu zastaralé,ale mám možnost je koupit za poměrně slušnou cenu.Děkuji za odpověď.

    Ferguson, 04.09.2008 | Reagovat

  • 737

    Bouška
    Reaguje na 736 | Dobrý den, ano, je to možné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.09.2008 | Reagovat

  • 736

    Avatar
    Dobrý den,chtěla jsem se zeptat jestli u fz50 se dá měnit intenzita blesku?

    Klára, 30.08.2008 | Reagovat

  • 735

    Bouška
    Reaguje na 734 | Dobrý den, například http://www.megapixel.cz/tamron-krytka-objektivu-55 -mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.08.2008 | Reagovat

  • 734

    Avatar
    Dobrý den p.Bouško, potřeboval bych koupit krytku objektivu k tomuto přístroji, ale nevím kterou, mohl byste mi něco doporučit? Díky za odpověď

    Kosťa, 27.08.2008 | Reagovat

  • 733

    Bouška
    Reaguje na 732 | Dobrý den, můžete ho prodat přes náš bazar http://www.megapixel.cz/sluzby-bazar, pokud Vás tato nabídka zajímá, kontaktujte kolegy z bazarového oddělení na mailu bazar@megapixel.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.08.2008 | Reagovat

  • 732

    Avatar
    Dobrý den, FZ50 fotí super, ale po čase zřejmě každý přejde na zrcadlovku, což byl i můj případ. Nevíte, co s rok starým přístrojem? (v záruce)

    R.L., 09.08.2008 | Reagovat

  • 731

    Bouška
    Reaguje na 730 | Dobrý den, 40D je už dražší, takže 450D je dobrá volba. Počítejte ale s tím, že i s objektivy se cena ještě zvýší, viz naše celá nabídka http://www.megapixel.cz/digitalni-zrcadlovky?canon =1.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.08.2008 | Reagovat

  • 730

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi nového fotoaparatu, digit. zrcadlovky. Přecháźím z tohoto Panasonicu.Uvažuji o Canonu 450 D nebo 40 D případně nějakem jiném. Cenově tak kolem dvaceti tisíc. Převážně fotím přírodu, portréty, rodinu. Děkuji za odpověď

    Adéla, 07.08.2008 | Reagovat

  • 729

    Bouška
    Reaguje na 728 | Dobrý den, v zrcadlovkách asi cokoliv, zmínil jste K200D, ten mohu určitě doporučit. Skvěle fotí, je velmi odolný, má stabilizátor obrazu přímo v těle, takže u něj bych asi neváhal.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.08.2008 | Reagovat

  • 728

    Avatar
    Reaguje na 727 | Dik za nazor, codoporucite za variantu?

    MS, 05.08.2008 | Reagovat

  • 727

    Avatar
    Reaguje na 726 | Na to, co z toho pada za fotky, je to dnes, s porovnanim se zrcadlovkami, ve stejne cenove relaci, tezka, sumici krava, produkujici nehezke obrazky, era jeji, uz davno skoncila...

    sys, 05.08.2008 | Reagovat

  • 726

    Avatar
    Vážený pane Bouško, zaujal mne DMC-FZ50 pro pohotové kvalitní amaterské focení většinou venku, doporučíte mi nějakou zajímavou variantu do 16 tis. třeba v DSLR? Váhám DMC-FZ50, SONYA350, Pentax K200D. Děkuji

    Škrla Marek, 04.08.2008 | Reagovat

  • 725

    Bouška
    Reaguje na 723 | Dobrý den, 400D nabízí o dost víc možností a je předpoklad, že v tomto ohledu "vydrží déle", takže bych asi zvolil 400D.

    Reaguje na 724 | Mělo by to být popsáno v návodu, bohužel jsem to nikdy nezkoušel, takže nedovedu poradit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.08.2008 | Reagovat

  • 724

    Avatar
    Poradíte mi prosím, jak stáhnout a zobrazit na PC fotku s namluveným komentářem. Pokud ve foťáku namluvím k fotce komentář, tak se po přenosu do PC chová jako video s příponou MOV a je jako JPG. Co s tím? Je možné ve foťáku namluvený komentář zase odstranit? Díky za rady.

    Jarin, 04.08.2008 | Reagovat

  • 723

    Avatar
    Dobrý den,chtěla bych poradit o koupi tohoto fotoaparátu pro omsmiletého syna,který rád fotí přírodu a makro,nyní fotí panasonicDMC-LZ7,fotky má pěkné ale chtěli bychom něco lepšího,rozhoduji se mezi FZ50 nebo CANON EOS 400D,který z nich je pro amatera vhodnější, děkuji za odpověd

    diana, 28.07.2008 | Reagovat

  • 722

    Bouška
    Reaguje na 721 | Dobrý den, například http://www.megapixel.cz/lowepro-nova-2-aw.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.07.2008 | Reagovat

  • 721

    Avatar
    Dobry den, mohl byste prosím doporučit nějakou brašnu pro kombinaci FZ-50, širokoúhlá předsádka a blesk? K tomu samozřejně pár drobností jako náhradní baterie, karta, filtr.

    ondra, 21.07.2008 | Reagovat

  • 720

    Avatar
    Reaguje na 719 | Díky za odpověď, radši tedy tento směr opustím! :)

    Mich, 09.07.2008 | Reagovat

  • 719

    Bouška
    Reaguje na 716 | Dobrý den, pokud jde o rychlost, myslím si, že přechod na EVF bude pro Vás asi největší "krok zpět". Podobně na tom budete s elektronickým hledáčkem, jinak celkem souhlasím s Reaguje na 717 | . Pokud jde o šíři záběru, je to něco podobného, 28mm zabere prostě daleko víc.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.07.2008 | Reagovat

  • 718

    Avatar
    Reaguje na 717 | Diky za odpoved. Ale co "malá sirokouhlost"? Mysim tim to, ze tenhle objektiv zacina az na 35mmEQ ...

    Michal, 05.07.2008 | Reagovat

  • 717

    Avatar
    Reaguje na 716 | ... mám FZ 30 a s rychlostí nemám žádný problém. Dokonce jsem fotil nedávno i automobilové závody a výsledky byly skvělé (dokonce lepší než z kamarádovy D40, který stál vedle mě). Ale vždycky je to o myšlence. Když víš, co chceš na fotce - najdeš cestu, jak to tam dostat. Jediný problém je, že nedoostřuje sekvenční snímání. Přechod z DSLR na EVF je sice podle mnohých krokem zpět - ztratíš výhodu velkého čipu a širokého ohniska, ale budeš flexibilnější a bez batohu na zádech. Pokud neděláš fotky větší, než na A4, utopíš ty peníze v DSLR prakticky zbytečně. Nehledě na to, že EVF v super stavu včetně brašny, filtrů (UV a polarizák) + 2x 2Giga SD přijde na míň, než jedno značkový sklo k DSLR.

    Želvák Bob, 05.07.2008 | Reagovat

  • 716

    Avatar
    Dobrý den, zajímalo by mě porovnání mezi tímhle fotoaparátem (fz50) a nikonem d50. Mám právě zmíněnou zrcadlovku a štve mě, že momentálně nemám příliš financí na rozšiřování sbírky objektivů - skoro jsem začal uvažovat, že by pro mne možná bylo lepší, koupit všestranější EVF do doby, než si budu moci dovolit investovat víc peněz do skel. Co byste pane Bouško uvedl jako největší nevýhodu případného přechodu? Např. rychlost, je to oproti této kategorii dslr o tolik horší? Díky a jsem s pozdravem!

    Michal, 04.07.2008 | Reagovat

  • 715

    Avatar
    Reaguje na 711 | Dobrý den, nic se neděje, vím, stít se může cokoli, jsme jenom lidi a navíc je to drobnost kterou kvalita fotoaparáto zdaleka předčila...děkuji a musím Vás pochválit za velmi kvalitní přístup k zákazníkovi...bohužel takovýchto prodejců je dnes velmi málo..tak přejki dobré světlo a krásný den! M

    Martin Šlaichrt, 03.07.2008 | Reagovat

  • 714

    Bouška
    Reaguje na 712 | Dobrý den, pokud funguje a nic v něm nechrastí, tak to asi přežil... :) Pokud jde o filtr, tak KAŽDÝ filtr trochu snižuje kvalitu výstupu, takže to není nic divného. Zkuste nějaký kvalitnější, pravděpodobně to bude lepší.

    Reaguje na 713 | Název může vypadat například takto: P1000025.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.07.2008 | Reagovat

  • 713

    Avatar
    Chtěl bych se zeptat, jaká jména dává tenhle foťák souborům/fotografiím. (s žádným Panasonikem jsem dosud nepracoval.)

    Petr, 03.07.2008 | Reagovat

  • 712

    Avatar
    Spadla mi fz 50 naa zem s lavice asi z pul metru,malinky skrabanecek vepredu na objektivu jaak se nasazuje slunecni clona.Jinac v nem nic nechrasti.Doufam,ze je ok.Mate s tim nekdo zkusenosti? Pak mam uv filtr od marumi a zda se mi,ze zhorsuje fotky. confused smiley

    Migel, 02.07.2008 | Reagovat

  • 711

    Bouška
    Reaguje na 710 | Dobrý den, upozorním kolegy, kteří to s Vámi řešili, aby Vás kontaktovali co nejdříve a zároveň se omlouvám za vzniklé potíže.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.07.2008 | Reagovat

  • 710

    Avatar
    Reaguje na 709 | Dobry den, nedavno jsem koupil tento fotoaparat, foti super maximalni spokojenost...lec v baleni mi doslo vse az na krytku objektivu :( ihned ten den co dorazil jsem volal k vam na prodejnu, slecna si me napsala a ze se to bude resit dalsi rpacovni den (bohuzel sem volal v patek)..ale doted bohuzel nic...nerikam ze je to velka vada...koupil jsem obyc krytku sam , ale mrzi me ze to neni original a neda se nasadit pri clone ( ma hejblatka zvnejsku a ne zevnitr) jinak jsem maximalne spokojen, prosim zkuste odpovede kde je chyba :) dekuji mnohokrat

    Martin Šlaichrt, 01.07.2008 | Reagovat

  • 709

    Bouška
    Reaguje na 707 | Dobrý den, to mi připadá dost málo pravděpodobné, nikdy jsem se s tím nesetkal.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.06.2008 | Reagovat

  • 708

    Avatar
    Reaguje na 703 | fz 50 ma vetsi chip nez s5,respektive 1/1.8 je vetsi chip nez 1/2.5.Inu zlomky.

    Migel, 27.06.2008 | Reagovat

  • 707

    Avatar
    Dobrý den... Mám tento fotoaparát fotí parádně, jsem s ním maximálně spokojen. Mám dotaz ohledně videa, spíše jeho kvality. I při nastavení na maximální rozlišení a počet snímku 30/s se mi zdá obraz hodně nekvalitní (rozpixelovaný). Napadlo mě jestli to nemůže být že mám pomalou SD kartu a foťák nestíhá v lepší kvalitě ukládat a sám si video degraduje. Je to možné??? díky za odpověď Pavel

    Pavel Arcus, 27.06.2008 | Reagovat

  • 706

    Bouška
    Reaguje na 705 | Dobrý den, ano, je to pravda (dokonce mám pocit, že se FZ50 už nevyrábí), dodávky postupně ustanou s vyčerpáním skladových zásob v distribuční síti. Nástupce ale výrobce zatím neoznámil. O plánované změně ceny jsem zatím neslyšel. Váš příspěvek jsem ale kvůli zmínce o ceně konkurence musel odstranit, díky za pochopení.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.06.2008 | Reagovat

  • 704

    Bouška
    Reaguje na 698 | Dobrý den, díky za opravu.

    Reaguje na 699 | Tuto brašnu neznám, ale vhodná je například http://www.megapixel.cz/peak-b.

    Reaguje na 701 | Nevím přesně, co může hučení způsobovat a ani kolik by etála oprava, zkuste navštívit servis, kde by Vám mohli poradit a přístroj vyzkoušet.

    Reaguje na 702 | Výdrž baterie je cca na 360 snímků, silnější AKU pokud vím není k dostání.

    Reaguje na 703 | FZ50 má o něco vyšší šum, což může být způsobeno právě počtem pixelů na snímači dané velikosti, respektive velikostí jednotlivých pixelů. Nedá se ale jednoznačně říci, že když je větší snímač a menší počet pixelů, že bude automaticky méně šumu, je to hodně závislé i na SW zpracování.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.06.2008 | Reagovat

  • 703

    Avatar
    Reaguje na 697 | Děkuji za odpověď a tip, přesto bych pane Bouško měl na Vás ještě dotaz a to ohledně CCD snímačů. U Panasonicu DMC-FZ50 je o něco menší než u Canonu S5 IS a navíc s vyšším počtem MP - projeví se toto na kvalitě fotek ???

    Tarabascz, 23.06.2008 | Reagovat

  • 702

    Avatar
    Jak je na tom vydrž baterie - jenom orientačně kolik fotek se dá pořídit při dodávaném akumlátoru - bez blesku, a pod. Je možné dokoupit akumlátor s větší kapacitou? Jinak tohle vidím jako jedinou nevýhodu u těchto foťáků - předse jenom dobíjecí AA baterie s kapacitou přes 2000mAh jsou dnes praktickejší i s hlediska možnosti dobíjení.

    Tarabascz, 22.06.2008 | Reagovat

  • 701

    Avatar
    koupil jsem tento přístroj z druhé ruky.Mám ale jeden problém,při nsaklonění objektivu směrem dolů začnu slyšet slabé hučení - asi od stabilizace objektivu. Nevíte jak moc je to závažné a jestli ano ma kolik by všla přobližně oprava děkuji za odpověd

    pavel vanha, 22.06.2008 | Reagovat

  • 700

    Avatar
    koupil jsem tento přístroj z druhe ruky.při naklonění objektivem dolů je slyšet slabé hučení - jen v této poloze jinak ne.Chtěl bych se zeptat co s tím.Je to asi od stabilizace. Dá se to v případě zhoršení opravit a kolik by asi stála ta oprava?

    pavel vanha, 22.06.2008 | Reagovat

  • 699

    Avatar
    Dobry den,je vhodna na tento fotoaparad brasna (Vantage) nebo jakou by jste doporucil?

    Drvi, 21.06.2008 | Reagovat

  • 698

    Avatar
    Reaguje na 695 | Dobrý den, dovolím si opravit pana Boušku, FZ 50 mám a živý histogram v náhledu před expozicí má, lze jej snadno navolit přepínáním tlačítka "DISPLAY".

    Jindra, 20.06.2008 | Reagovat

  • 697

    Bouška
    Reaguje na 694 | Dobrý den, na sport je určitě lepší EOS 300D kvůli daleko lepší rychlosti. Kvalita snímků je také vyšší, hlavně při vysokých citlivostech, což oceníte např na koncertech...

    Reaguje na 695 | Dobrý den, určitě bych dal přednost K200D, opticky je to na slušné úrovni, ale nesrovnatelné, pokud jde o rychlost. Histogram v živém náhledu pokud vím nemá.

    Reaguje na 696 | Asi bych dal přednost FZ50, má přece jen kvalitnější objektiv, což je důležité a video je také celkem slušné. Pokud jde o blesky, je možno použít pouze doporučené modely, jiné nebudou plně kompatibilní a některé dokonce mohou přístroj poškodit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.06.2008 | Reagovat

  • 696

    Avatar
    Dobrý den Nemohu se pořád rozhodnout na výběru foťáku mezi Panasonic DMC-FZ50 a Canonem PS S5 IS. Každý znich má svoje za a proti. U S5 se mi líbí v celku kvalitné video (dle recenzí) u Panasonicu lepší objektiv. U Canonu mi vadí absence manuální ostření a zoom je to velké mínus? Ja již fakt nevím. Chci fotit krajiny z dovolené, různé akce a pod. no občas i nějaké to video se hodí. Taky mě zajímá možnost ext. blesku jak u S5-ky tak i u FZ-50 - lze použít i starší typy blesků nebo jenom vybrané druhy? U Canonu jsem se četl, že pouze řadu EX co je na tom pravdy? Šlo by použít blesk FOMEI MZ-280 AF (na oba modely) ?? Předem děkuji za odpověď. Marek

    Tarabascz, 19.06.2008 | Reagovat

  • 695

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi tímto kompaktem a nějakým základním modelem zrcadlovky v setu se zákl. objektivem např. K200. Můžete mi prosím říct Váš názor na porovnání optické kvality zákl. objektivů a objektivu na FZ50.Dále by mne zajímalo, zda je u FZ50 možnost kontroly histogramu v náhledu před expozicí. Děkuji

    Honza, 19.06.2008 | Reagovat

  • 694

    Avatar
    Dobrý deň, chcel by som prejsť z klasického kompaktu na niečo lepšie a premýšľam, či zvoliť tento Panasonic FZ50, alebo lacnejšiu a staršiu zrkadlovku Canon EOS 300D... Čo by ste mi poradili? Chcem fotiť hlavne šport, prírodu, koncerty... Ďakujem.

    Ramon, 19.06.2008 | Reagovat

  • 693

    Bouška
    Reaguje na 691 | Dobrý den, nepatrně lépe vychází Fuji FinePix S100FS.

    Reaguje na 692 | Vhodný je například http://www.megapixel.cz/manfrotto-digi-mini-718b.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.06.2008 | Reagovat

  • 692

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych si koupit k FZ50 stativ s oddělávací destičkou, který stativ by byl vhodný? Chci pevný stativ, ale abych nenosil zbytečně těžký. Dějiku za radu.

    Ivoš, 17.06.2008 | Reagovat

  • 691

    Avatar
    Dobry den,rad fotim krajiny nebo zvirata muzete mi poradit jaky fotoaparad je na to lepsi? Panasonic DMC-FZ50,nebo Fuji FinePix S100FS.diky

    Tom, 16.06.2008 | Reagovat

  • 690

    Bouška
    Reaguje na 687 | Dobrý den, ano, filtr je vhodný. Brašnu bych doporučil asi http://www.megapixel.cz/lowepro-nova-1-aw.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.06.2008 | Reagovat

  • 689

    Avatar
    Reaguje na 687 | pardon, jeste by mel do brasny vejit maly stativ Joby Gorilla Pod SLR. Dekuji

    karel, 12.06.2008 | Reagovat

  • 688

    Avatar
    Reaguje na 687 |

    k, 12.06.2008 | Reagovat

  • 687

    Avatar
    chci koupit černý panasonic FZ 50 s polarizacnim filtrem. Mam vyhlednuty B+W polarizační cirkulární filtr MRC 55 mm. Schvalujete ho, nebo poradite jiny?. Jakou doporucite brasnu? Budu v ní nosit aparat, rezervni akumulator, Filtr. Další kartu. Predem dekuju za odpoveď

    karel, 12.06.2008 | Reagovat

  • 686

    Bouška
    Reaguje na 684 | Dobrý den, já bych vybral určitě D60 a 18-135, kvalita obrazu je na vyšší úrovni.

    Reaguje na 685 | Nejlepších výsledků se zcela spolehlivě dočkáte z 400D.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.06.2008 | Reagovat

  • 685

    Avatar
    Dobrý den,chtěl bych Vás poprosit o radu. Jsem fotograf amatér, rád fotím hory, ledovce, skály, západy a východy slunce, krajinu, sport atd.Původně jsem chtěl od Vás koupit Canona EOS 400D + EF-S 18-55 mm, ale teď váhám ještě mezi digitálním fotoaparátem Fuji FinePix S100FS a Panasonic DMC-FZ50. Můžete mi prosím říct svůj názor, který fotoaparát bych si měl vybrat? Děkuji

    Rendolph, 09.06.2008 | Reagovat

  • 684

    Avatar
    Dobrý den, fotit chci predevším pri horolezení. Z toho důvodu nemohu měnit objektivy u DLSR . Chci se proto zeptat zda byste dopuručil FZ50 nebo Nikona D60 + set. obj. 18-135 myslím že tento rozah zumu bude dostačovat. Jaký bude asi tak rozdíl u těchto fot. co se týče kresby, hloubky ostrosti, atd. Děkuji

    Tomáš, 08.06.2008 | Reagovat

  • 683

    Bouška
    Reaguje na 681 | Dobrý den, to bohužel nemohu porovnat, protože A640 se už neprodává. Zastavte se u nás na prodejně a vyzkoušejte oba přístroje. Můžete vyfotit stejný snímek a výsledky porovnat v PC.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.06.2008 | Reagovat

  • 682

    Avatar
    Mimochodem, neni uplne pravda ze sum nezavisi na rozliseni. Pokud se obraz skaluje z celeho snimace, vysledna prumerna hodnota sumu na jeden pixel klesa s druhou mocninou. Pokud se obraz bere jen jako vyrez ze stredu snimace, hodnota sumu na pixel zustava pochopitelne stejna. A podle toho co jsem cetl, FZ50 pouziva oboji, na sirokem konci skaluje z celeho snimace a od jisteho mista smerem k dlouhemu konci zacne skalovat ze stale mensiho vyrezu, az na uplne dlouhem konci se pouzije jen samotny vyrez (rikaji tomu EZ - extended optical zoom). Takze ten kdo foti na mensi rozliseni ma sanci na fotky s mensim sumem, obzvlaste smerem k sirsimu konci. Samozrejme je otazka v ktere fazi do toho vstupuje redukce sumu, ktera muze fotku "rozpatlat" a "vyzehlit", jestli pred nebo po skalovani, to bohuzel nemuzu (zatim) vyzkouset, ale hodi se tohle vedet...

    Patrik, 06.06.2008 | Reagovat

  • 681

    Avatar
    Pane Bouška,jak by jste hodnotil kvalitu obrazového výstupu FZ 50 oproti A640,kterou mám teď?Chtěl jsem přejít na DSLR,ale když jsem vzal do ruky D40,nijak zvlášť mne nenadchla,takže DSLR nechám asi schopnějším fotografům.Míval jsem FZ 2,a držel se mi docela dobře,teď,když se dívám na FZ50,celkem se mi líbí(třeba vysunutý hledáček a pod.)S kvalitou obrazu u A640 jsem celkem spokojen,a byl bych rád,kdybych si přechodem na FZ50 nepohoršil.Děkuji za odpověď.

    PM, 05.06.2008 | Reagovat

  • 680

    Bouška
    Reaguje na 679 | Dobrý den, ano, šum je na nich patrný, je to vlastnost tohoto přístroje. Právě proto tady ty fotky jsou, aby bylo vidět, jak který přístroj fotí. Osobně si myslím, že u FZ50, začíná být šum rušivý až při citlivostech nad cca ISO 400.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.06.2008 | Reagovat

  • 679

    Avatar
    dobry den.Prosimvas zda se mi to nebo ukazkove fotky co mate tady na serveru jsou zasumene???neprijde mi ze by to byli nejak extra fotky odpovidajici cene.ale nevím ja tomu nerozumím moc takze berte s rezervou.Ale ten sum je bych rekl znatelny a je u fotky udano ISO 100 to by asi nemelo byt ne?diky hezky den

    jurda, 31.05.2008 | Reagovat

  • 678

    Bouška
    Reaguje na 677 | Dobrý den, kvalitou obrazu je na tom lépe FZ50, ale při vyšších citlivostech je celkem dost znát výrazná redukce šumu, což samozřejmě trochu snižuje kvalitu snímku. A rychlost není u EVF zrcadlovek také příliš silná stránka. Já bych doporučil například http://www.megapixel.cz/nikon-d40-cerny-af-s-18-55 -mm-ed-ii-55-200mm, což už se cenově moc neliší, ale jak v rychlosti, tak v kvalitě snímků při vysokých citlivostech je to nesrovnatelně lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.05.2008 | Reagovat

  • 677

    Avatar
    Jsem naprostý fotoamatér. Mojí prioritou je kvalita obrazu a přiměřeně svižná rychlost(focení: sport - dostihy, portréty zvířat, makro, krajiny, výstavy při nedostatečných světelných podmínkách). Nyní mám SP 560. Velice slušný přístroj, ale nevyhovuje mi kvalitou obrazu. Který přístroj byste mi doporučil: FZ50, FZ18 či nějaký vhodnější. Děkuji

    SD, 26.05.2008 | Reagovat

  • 676

    Avatar
    Děkuji za odpověď , opravdu jsem se spletl. Akumulátor vydrží kolem tří hodin nepřetržitého plného provozu bez focení, ale to jsem ještě nezkoušel těch 360 fotografií udělat.

    VáclavL, 23.05.2008 | Reagovat

  • 675

    Bouška
    Reaguje na 674 | Dobrý den, to mi přijde v pořádku. Plně nabitý by měl vyfotit cca 360 snímků.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.05.2008 | Reagovat

  • 674

    Avatar
    Prosím jaké máte zkušenosti s výdrží baterie u tohoto FZ50? Při prvním focení mi baterie hned došla (ovšem nevím přesný počáteční stav). Když jsem akumulátor poté testoval, že po nabití jsem ho nechal zapnutý v režimu fotografování bez šetření baterií položen, byl už dříve jak po osmi hodinách vypnut (dřív jsem nekontroloval). Je to normální, nebo na reklamaci?

    VáclavL, 22.05.2008 | Reagovat

  • 673

    Avatar
    Reaguje na 672 | Jasne, takze je to tedy i tady jako u zrcadlovek, ze to ukazuje jeste chvili po uvolneni a clovek vidi aktualni hodnoty podle toho jak meni kompozici? Pak to je samozrejme v pohode. Z manualu mi nebylo jasne jestli to zase hned nezmizi kdyz spoust uvolnim, coz by bylo jaksi dost na houby... No stejne si ho jeste zajdu odzkouset nazivo, bez toho to nejde.

    Patrik, 21.05.2008 | Reagovat

  • 672

    Bouška
    Reaguje na 670 | Dobrý den, kromě rychlosti je výhodou E-410 ještě lepší kvalita při vyšších citlivostech a také optický hledáček. Nicméně pro univerzální využití je FZ50 daleko levnější a samozřejmě velmi kvalitní volbou. Už nemusíte dokupovat žádné další objektivy...

    Reaguje na 671 | Takhle to funguje asi u všech zrcadlovek, po namáčknutí spouště se aktivuje expozimetr, který je v provozu ještě určitý čas i po uvolnění spouště. Každá zrcadlovka je vybavena tlačítkem blokování expozice a nebo autofokusu (dá se to většinou nastavit), takže si například vyberete scénu, kde změříte expozici a tu můžete zablokovat a pak si jen zaostříte dalším namáčknutím spouště přesně na objekt, který chcete mít ostrý.
    Za nenabitý akumulátor a za kolegy z prodejny se velice omlouvám, chybička se občas vloudí, ale děláme maximum pro to, aby jich bylo co nejméně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.05.2008 | Reagovat

  • 671

    Avatar
    Dneska jsem se na nej byl podivat v obchode, ale nemeli v nem nabitou baterku, truhlici. Tak jsem se chtel zeptat, je pravda, ze clonu a cas ukazuje pouze po namacknuti spouste? V manualu to tak pisou, navic namacknuti udajne zamkne nejen fokus, ale prave i expozici... To je trochu nesikovne, ne? Jak pak clovek v praxi meri prubezne expozici sceny? Vsechny ostatni digitaly co jsem mel zatim v ruce ukazovaly clonu i cas neustale, namacknuti zamykalo jen fokus, na zamknuti expozice tam byl pripadne zvlastni cudlik... Jinak na papire vypada pekne, mechanicky zoom, relativne svetelny objektiv, rychla spoust, v ruce sedi pekne, vaha na unosne mire, co jsem videl fotky tak by to byl za vsechny ostatni vyhody rozumny kompromis, 10Mp jako ze zrcadlovky to samozrejme neni, holt clovek od tak maleho snimace nemuze cekat zazraky, ale na takovych 5Mp by to mohlo byt pouzitelne. Skoda jen toho agresivniho "akvareloveho" vyhlazovani sumu, ze to nejde vypnout, osobne davam prednost trose sumu nez tomuhle typu rozpatlani, ale to uz je holt zivot.

    Patrik, 20.05.2008 | Reagovat

  • 670

    Avatar
    Dobry den, rad bych se zeptal na Vas nazor. Chtel bych fotak vhodny pro foceni hlavne na makro. Puvodne jsem uvazoval o Fuji 6500 ktery jsem u Vas koupil dceri a ktery ma uzasne fotky. Bohuzel jiz neni v prodeji. Ted se rozhoduji mezi FZ-50 a Oly 410 DZ kit. K oly bych samozrejme musel jeste dokoupit nejaky objektiv na makro. Vzhledem k tomu ze nehodlam poradat zadne vystavy tak si myslim ze pro bezne fotky prirody s tiskem na A4 je FZ50 neprosto dostacujici. Jedinou vyhodu u Oly 410 vidim v rychlosti. Dekuji.

    Patejl, 19.05.2008 | Reagovat

  • 669

    Bouška
    Reaguje na 668 | Dobrý den, to se nedá jednoznačně říci. Nový S100FS nabízí daleko menší šum při vyšších citlivostech a zajímavější rozsah zoomu, ale FZ50 má zase lepší objektiv, tím pádem ostřejší snímky bez barevné aberace. Záleží tedy na Vašich nárocích.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.05.2008 | Reagovat

  • 668

    Avatar
    Zdravím všechny fotoamatéry, prosím, poraďte mi, který fotoaparát jsi mám vybrat. Kdysi jsem uvažoval o koupi Fuji 6500fd, ale ta už není nikde nová v prodeji, teď se mi celkem líbí taky Fuji a to S100fs,ale i když je to novinka (a není zrovna nejlevnější),zase ho ti,co ho mají moc nechválí. Fotím hlavně přírodu,(krajiny,kvítka,makro),portréty a samozřejmě rodinné akce. Prosím,poraďte,který je lepší, jestli Fuji S100fs,nebo tento Panasonic DMC-FZ50, díky.

    filda, 04.05.2008 | Reagovat

  • 667

    Avatar
    FZ5O nosím v http://www.megapixel.cz/lowepro-ex-140 FZ50 - 3x filtr - Clona - Makro předsádka - druhá baterie

    Sinpa, 29.04.2008 | Reagovat

  • 666

    Avatar
    Dobrý den, jaké pouzdro se hodí k FZ50 i se sluneční clonou a nějakou kapsou pro polar. filtr. Děkuji

    Vít Svadbík, 29.04.2008 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím