Panasonic Lumix DMC-G1 černý + G Vario 14-45 mm + 45-200 mm Komentáře k Panasonic Lumix DMC-G1 černý + G Vario 14-45 mm + 45-200 mm

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (33 - 1)

  • 33

    Avatar
    Reaguje na 32 | Dobrý den, obrazová kvalita je u G1 v podstatě srovnatelná s běžnými zrcadlovkami, oproti SX10 je tedy skutečně daleko lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.12.2009 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den, jak tak čtu ty zasvěcené komentáře, zajímal by mě názor odborné veřejnosti na následující věc. Zvažuji koupi nového fotoaparátu a do finále se dostaly dva typy - Canon Powershot SX10 IS a právě Panasonic DMC G-1 s oběma objektivy. Fotím asi tak to, co píše Reaguje na 26 | :-), trochu si s tím pohraji v počítači a promítám nebo pouštím na TV. Ale postupně bych se rád propracoval na poněkud vyšší úroveň a sem tam něco vytiskl a tak. Takže základní problém týkající se výše zmíněných typů je tento - je podle vašeho názoru kvalitativní rozdíl snímků získaných z Panasonicu natolik velký proti Canonu, aby vyvážil cenový, váhový a rozměrový rozdíl? Díky za názor. Že srovnávám věci v podstatě nesrovnatelné nemusíte zdůrazňovat.

    Franta, 29.12.2009 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Reaguje na 30 | Dobrý den, to asi říct nejde, jediným jasným měřítkem je úhel záběru, vyzkoušet si to můžete zde http://www.megapixel.cz/prepocet-ohniskovych-vzdal enosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.11.2009 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Děkuji, :-) a lze říct v přepočtu kolíkrát to maximálně zvětší při plném vyzoomování oběktivu 45-200mm? Pokud jsem ten text správně pochopil, tak z toho nevyplývá kolikrát bude zoomovaný oběkt zvětšen.

    MP, 11.11.2009 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Reaguje na 28 | Dobrý den, pokud máte na mysli "kolika násobný" zoom mají, odpověď najdete zde http://www.megapixel.cz/zoom-faktor.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.11.2009 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Chtěl bych se zeptat jaký oběktivy mají zoom.. je uvedená pouze ohnisková vzdálenost... omlouvám se ale moc tomuto zatím nerozumím díky za vaši trpělivost...

    MP, 10.11.2009 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Tak musim rict, ze se mi vubec nelibi cenova politika u tohoto zbozi. DZ Kit je oproti Kitu + teleobjektivu zvyhodnen o pouhou tisicovku :-( Nonic , skoda...

    vlkodlakus, 29.10.2009 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    No panstvo-po tom, co tady čtu-jak se dohadujete,osočujete...:-( Každý máme jiný názor-sto lidí=sto chutí,sto pohledů,sto pocitů.....atd. Pokud má někdo v rukách nasr., tak mu nepomůže ani svěcená voda-ne tak tech.vybavení. Plně souhlasím s pánem, co se opřel do zabedněných fandů zn.Canon, Nikon, co nejsou ochotni připustit,že někdo udělal něco líp než C a N. Nechápu obsáhlé články o vel.snímačů a pod., když drtivá většina z nás si nacvaká děti na dvorku,ženu s muškátama,nebo přiblblou krajinku za humnama a když už se zadaří to hodit na papír,tak je to maloformát a ne plakát 3x2 metry. Nedělejme z toho vědu (my amatéři)-focení je radost, tak proč se prudit,ne??

    Jirka Pala, 04.09.2009 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Reaguje na 13 | čeština!!!

    hnodopich, 15.08.2009 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 23 | - Doporučuji přečíst si ještě jednou, co jsem uváděl a na jaký nesmysl jsem reagoval. Zmiňoval jsem a porovnával pouze jeden parametr (plochu), žádné nějaké "pocity". Co s čím souvisí a co je odlišné, vím moc dobře. Pro jistotu doporučuji porovnat ještě hustotu bodů na ploše, ať se pak dá snadněji rozpoznat, co kam zařadit, až bude zase někomu něco "připadat".

    em, 04.04.2009 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Reaguje na 18 | Také mi tak připadáte.Citujete stejný parametr( plocha snímače,crop faktor, úhlopříčka) a máte zřejmě pocit, že to jsou naprosto odlišné věci.

    Honza, 01.04.2009 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Reaguje na 14 | no neviem ako chcete porovnavat kvalitu obrazu dvoch tiel s roznymi objektivmi... Porovnania vystupov setovych objektivov 14-45 resp. 18-55 IS hovoria v prospech Panasonicu. To ale neznamena ze G1 je lepsia ako EOS450D. EOS1000D je rozhodne horsi ako G1. Ono vela ludi ma skostnateny nazor ze ked raz Canon a Nikon boli najlepsi tak to tak musi ostat naveky a nikdy sa k nim nemoze niekto pridat. Dalsi si nemozu dovolit kupit tieto nove drahe hracky a preto sa rozculuju nad vysokou cenou. Ale nikdy s tym nefotili, resp. v lepsom pripade to "mali v rukach", kazdemu doporucujem mesiac fotit s kompaktom, s G1 a napr. EOS450D a potom robit zavery. Suhlasim s nazorom Reaguje na 5 | , ale s tym ze uzivatel musi vediet ako sa dobia dobre fotky, inac bude fotit len na iAUTO a vyuzije 20% moznosti fotaku.

    slavik74, 13.03.2009 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 20 | tieto skla nie su velmi vhodne na makro. 14-45 ostri od 30cm (realne od cca 15-25cm podla zoomu) a 45-200 az od 100cm. Da sa s tym urobit fotka ale na "blchy" to nie je, vyrez je nutny. Vyhodou je ze sa dobre ostri na manual, len by to chcelo sklo 1:1. Koncom roka by mali byt objektivy 20mm f/1.7 a 45 mm f/2.8 OIS Macro, takze snad sa dockame aj makro objektivu :) Inac GH1 by som doporucoval skor amaterskym videokameramanom, ktory okrem toho aj fotia a chcu mat 2 v 1. Co sa tyka fotenia GH1 nie je takmer o nic lepsi ako G1 a cena bude zrejme uplne inde.

    slavik74, 13.03.2009 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Ahoj. Trochu dotaz mimo tema, ale stejne to tu zkusim. Dnes jsem se docetl o GH1 a mel bych o tento pristroj i zajem, ale obracim se na uzivatele soucastneho fotaku G1 s otazkou na skla. Ta dve co jsou v tomto kitu....umi nejake slusne macro? Moc dekuji

    LUK, 04.03.2009 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 18 | Samozřejmě máte pravdu, ale já jsem reagoval na (13), tam jsem tomu nerozuměl. Pak jsem chtěl upozornit na diskuzi kolem šumu, což mě dosti zaráží, když každý zkoumá šum při 100% zvětšení na bůhvíjak velkém monitoru, který také sám nějaký ten šum produkuje. Můj názor je, že je lepší v tomto ohledu snímač co největší a přitom nemusí mít extrémně velký počet pixlů. Proto možná to dosti nešikovné srovnání.

    Zdeněk, 25.01.2009 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Reaguje na 15 | Dosti nesmyslné tvrzení, ne? Jak by mohl být tak ale tento Panasonic se svým rozměrem snímače řazem ke kompaktům? Když snímače u G1 i ty rozměrově stejné u DSLR Olympusu jsou oproti největším snímačům u dnešních kompaktů (2/3" u Fuji SX100 či 1/1,6" u LX3) větší svojí plochou až o 5,7 až 7 krát! Zatímco snímače APS-C u DLSR jsou na plochu větší než systém 4/3 přibližně jen 1,5-1,6x. Jinak někdo zde píše o crop faktoru či uhlopříčce snímače, jiný zase o ploše senzoru. Jeden o voze, druhý o koze... :-)

    em, 25.01.2009 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Reaguje na 16 | upřesnění adresy http://digineff.cz/cojeto/ccd/ccd_velikost.html

    Zdeněk, 23.01.2009 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    http://www.digineff.cz/cojeto/index.html Omlouvám se, tady je ta adresa.

    Zdeněk, 23.01.2009 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Reaguje na 13 | Vážení, zkuste si na uvedené adrese udělat jasno o snímačích. Diskutovaný Panasonic se svým rozměrem čipu spíše řadí ke kompaktům, nehledě na to, že stejnou velikost používají i profi zrcadlovky Olympusu. Můj názor je ten, že čím menší je čip, tak tím více se musí snažit programátoři, aby výsledek byl trochu na úrovni. Samozřejmě, že to také souvisí se šumem.

    Zdeněk, 23.01.2009 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Chapu, ze mate radost z fotaku, ktery vlastnite, ale tvrzeni ze za danou cenu nic lepsiho neni je samozrejme hodne prehnane .. Cena rozhodne neni nizka ani v porovnani s beznymi DSLR a v pomeru s Nikonem D60 nebo Canonem 1000d nebo 450d bude za stejnou cenu kvalita obrazu o neco horsi.

    -, 22.01.2009 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Snimac je jako u DSLR olymus systemu 4/3 (tj, polovina kinofilmu, pomer 2. DSLR Nikon maji 1.5x, Canon 1.6x, tj o neco vetsi snimace) (výte očem mluvýte ?)

    -, 22.01.2009 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    reaguji na 11 Jsem rád že se ozval nový najitel této zajímavé novinky který nemusí hanit to co nevlastní,přepokládám že vlasníte také zrcadlovku a výte očem mluvýte a těším se na vaše poznatky a zsrovnání.Zajímalo by mě předpokládám že velikost snínače je podobná jako zrcadlovek nikde jsem to nezjistil.Děkuji a přeji zdraví a trochu štěstí.

    Karel, 07.01.2009 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dostal jsem tento foťák na Vánoce od manželky a můžu vám říct, že nic lepší za tuto cenu nenajdete!!!

    GB, 04.01.2009 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Pánové z Panasonicu by se měli pořádně zamyslet nad stanovováním svých cen. Podobná sestava jako za tenhle set se dá pořídit u srovnatelné konkurence v DSLR za podstatně méně. Např. zde v obchodě Canon EOS 450D + EF-S 18-55 mm IS + 55-250 mm IS + SD 4GB karta: 21 490 Kč. Nebo Sony Alpha A350 + DT 18-70 mm + DT 55-200 mm + 4GB CF karta za 18 690 Kč. Dále např. Olympus E-520 Double Zoom Kit + baterie + pouzdro za 16 990 Kč. Proč je tedy G1 dražší o 16-50% !!! Kvůli EVF hledáčku? Vždyť ten musí být výrobně i konstrukčně jednodušší. Že jsou tělo a skla o něco málo menší, lehčí? Vždyť na tom opět při výrobě ušetří. Mimo Olympusu dále menší snímač než u Sony a Canonu - opět úspora. Pak mně už napadá jedině výklopný a otočný LCD displej s o něco vyšším rozlišením. A to je hodně málo na odůvodnění výše cen této předražené novinky.

    Cejpatka, 18.12.2008 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Reaguje na 8 | Dobrý den, je na srovnatelné úrovni, jen zatím není dostatečná nabídka objektivů.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.12.2008 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Zajímalo by mě hlavně obrazová kvalita ve srovnání s Olympus E420,E520 ,kvůli stejnému snímači 4/3.Děkuji

    M Nowak, 11.12.2008 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Reaguje na 6 | Dobrý den, podle http://panasonic.jp/support/global/cs/dsc/connect/ g1.html by měla jít použít naprostá většina objektivů Olympus (Zuiko), ale bohužel pouze s manuálním ostřením a pouze s adaptérem DMW-MA1, viz http://www2.panasonic.com/consumer-electronics/sho p/Supplies-Accessories/Cameras-Camcorders/Digital- Camera-Accessories/Lenses/model.DMW-MA1.O_11002_70 00000000000005702#tabsection.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.11.2008 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Dobrý den,jaký jiný objektiv se dá použít k tomuto tělu (například:Objektiv Olympus E-System 14-54 mm F 2,8-3,5 EZ-1454)zajímá mne lepší světelnost. S pozdravem Roman

    Roman, 21.11.2008 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Reaguje na 1 | Tento přístroj zajímavě okomentoval profesionální fotograf a vydavatel J. Karbusický ve svém časopise PHOTO life. Podle tohoto komentáře nelze G1 srovnávat s ničím co je dosud na trhu. Pokud je vše pravda jak uvádí tak tento přístroj zahájil éru nového typu fotografování tzv. všechny fotografie bezchybné a v souladu se záměrem fotografa.Doporučuji proto přečíst jeho hodnocení ve výše uvedeném časopise. Předběžná cena by měla být neco kolem 17-18 tisíc Kč.

    kuba, 16.11.2008 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Reaguje na 3 | Zatím těžko říci, G1 jsem ještě nezkoušel.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.11.2008 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Reaguje na 2 | Děkuji za ochotu pane Bouška. A případné srovnání s Olympusem E520 v setu Tele Double zoom kit???

    cologne, 11.11.2008 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Reaguje na 1 | Dobrý den, G1 jsem zatím nezkoušel, ale je to skutečně asi nesmyslné porovnávat dva naprosto odlišné přístroje.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.11.2008 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Už jsem byl téměř rozhodnut pro kompakt Canon G10, když se objevil tento kousek. Lze tyto dva typy vůbec nějak srovnávat? Zatím s ním asi nejsou žádné zkušenosti?

    cologne, 10.11.2008 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím