Panasonic Lumix DMC-L10 Komentáře k Panasonic Lumix DMC-L10

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (70 - 1)

  • 70

    Avatar
    Reaguje na 67 | Dobrý den, ano, jde i na L1.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.06.2009 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Reaguje na 68 | Dobrý den, pokud jde především o kvalitu fotek, je na tom určitě lépe 1000D.

    Luděk Bouška - Megapixel, 03.06.2009 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Dobrý den začínam s focením a chtěl bych si pořídit zrcadlovku...rozhoduju se mezi typem Panasonic DMC l10 a Canon EOS 1000D mohl bych dostat radu a dopuručení kterej radši? výhody a nevýhody obouch strojů? předem děkuju

    jakkon, 03.06.2009 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Dobrý den,zasílám dotaz,zda v příslušenství DMC-L10 přiložená krytka hledáčku funguje jako lupa a zda je možná ji v případě funkce lupy použít na Panasonic DMC-L1.Děkuji za odpověď.

    Radek, 19.05.2009 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Reaguje na 65 | Dobrý den, bohužel ne, je určen pro model http://www.megapixel.cz/panasonic-dmc-g1.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.05.2009 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Reaguje na 64 | Poslední dotaz před koupi:) Předpokládám, že tenhle objektiv je plně kompatibilní... http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-g-vario-7-14-mm-f-4-0-asph?stranka=komentare Děkuju

    Adam, 07.05.2009 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Reaguje na 63 | Dobrý den, kvalitu fotek to nijak neohrozí, jen nebudou uvedené objektivy automaticky ostřit v režimu LiveView a při přehrávání snímků nebude fungovat automatické otáčení snímků vyfocených na výšku.

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.05.2009 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Na odkaze http://panasonic.jp/support/global/cs/dsc/connect/l10k.html jsou objektívy kompatibilní s DMC L10tkou. Je tam poznámka 7 - Že následné funkce nejsou dostupné: - Contrast AF(including Face Detection AF) in Live View. - The direction detection function.(the direction detection function allows the camera to recognize the flaming direction, landscape or portrait, when user takes image holding the camera vertically, and automatically shows the vertically oriented image for the one in portrait direction in Playback.) Může mě někdo přiblížit jaký to má vlyv na funkce foťáku a jestli to nejak ohrozí kvalitu fotek. Děkuju.

    Adam, 06.05.2009 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Reaguje na 61 | Dobrý den, atelierové blesky by neměly mít na clonu žádný vliv, nastavuje se manuálně. L10 je na tom se šumem o něco lépe, ale také to není žádný zázrak.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.03.2009 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    dobrý den, při focení v ateliéru s již starším Panasonicem DMC-FZ50 mě nemile překvapilo, že tento výrobce nepodporuje jiné ateliérové blesky, než svoje vlastní a při focení s bleskem jiné firmy dochází k zablokování clonového čísla...změnilo s to u toho fotoaparátu? taky by mě zajímalo, zda rozdíl v obrazové kvalitě a výšce digitálního šumu při focení za horšího světla bude mezi těmito dvěma přístroji hodně výrazný? děkuji

    shua, 08.03.2009 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Zakoupil jsem tuto zrcadlovku u Megapixelu a jsem moc spokojen. Tak dobré snímky jsem dosud nikdy neudělal. Děkuji zkušeným prodavačům za cenné rady a za možnost seznámit se s přístrojem formou zapůjčení před koupí. Obchod je konkurenceschopný i cenově. Mám jeden dotaz: někdy potřebuje fotograf nerušit snímané osoby zvuky fotoaparátu. Jak lze odstranit v režimu živého náhledu dvojitý zvuk zaostření a závěrky, při použití hledáčku pak zvuk závěrky? Předpokládám, že tento poměrně hlasitý zvuk je vytvářen elektronicky. Naproti tomu jak odstranit pípnutí při zaostření jsem v návodu našel. Děkuji. Foťák můžu jen doporučit. Práce s výklopným displejem výrazně rozšiřuje možnosti výřezů.

    Jirka, 25.02.2009 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Reaguje na 58 | souhlas - právě jsem se na to díval - doufám, že si to nikdo nekoupí podle videoprezentace :-( snad to není záměr

    Marty666, 16.09.2008 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    dobrý den, shlédl jsem videoprezentaci megapixelu a k mému překvapení je na ni tělo L10 ve spojení s 14-50/2,8-3,5 ..tedy ne s levnějším (a tmavším) setovým objektivem (který ani nemá clonový kroužek, nad nímž se tak rozplýváte).. - trochu matoucí, není-liž pravda

    loslosos, 10.08.2008 | Reagovat

  • 57

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.06.2008 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Dobrý deň, chcel by som sa spýtať, či sa dá k tomuto fotoaparátu zakúpiť aj diaľková spúšť. Ďakujem

    Peter Beňo, 31.05.2008 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Reaguje na 50 | objektiv se samotný prodává tady na megapixelu za necelých 18tis, takže bude spíš asi super a cena za kit je hrozně výhodná :-) http://www.megapixel.cz/leica-d-vario-elmar-14-50-mm-f-3-8-5-6-asph

    michal v., 17.05.2008 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    odpověď b/ je každopádně špatně..

    loslosos, 02.05.2008 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Objektiv šmejd není, ale tělo i set jsou pořád předražené. To si koupí opravdu jen šílence nebo slepý fanda značek Panasonic či Leica. Aby o tom soudný potencionální kupec i jen vůbec začal uvažovat, tak vzhledem k ceně přímé konkurece by cena těla musela být někde kolem max 14-15 tis. a cenu setu pak 17-18 tis.

    cejp, 25.04.2008 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Reaguje na 51 | Ano, muze byt dobry, ale ta aberace, to bych nezkousnul...

    sys, 23.04.2008 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    ..objektiv je nejlepsi "setak" na trhu / http://www.photozone.de/Reviews/49-four-thirds-olympus/376-leica_1450_3856

    loslosos, 20.04.2008 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Kdyz porovnam cenu tela s objektivem a bez objektivu, tak mi napada, ze telo je bud strasne predrazene, nebo objektiv je peknej smejd...

    sys, 16.04.2008 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Reaguje na 48 | Dobrý den, ukázkové snímky z E-3 budou zveřejněny v nejbližších dnech, už je mám nafocené, jen je dát na web. S L10 jsem ale bohužel nefotil, takže tam se patrně ukázek jen tak nedočkáte. Ohledně možnosti zakoupení těla L10 s objektivem 14-150mm se spojte s kolegou na mailu zbozi@megapixel.cz, který má přehled o tom, co vše je možné objednat.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.03.2008 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Taktéž bych poprosil o ukázkové snímky, nejlépe spolu s Olympusem E-3.
    Dále se zeptám, zda-li by šlo zakoupit pouze tělo L10 spolu s objektivem Leica 14-150 mm?
    P.S. Jinak jinde v ČR jsem tento základní set viděl za 29.990,- :-)

    Martin, 19.03.2008 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    koukám, Vláďa bydlí na Strahově.. :)
    kvalita výstupu na iso1600 je opravdu katastrofální.., a Panasonic se nepoučí a nepoučí.. a nepoučí a takový to mohl být povedený stroj.

    prosil bych se o názor megapixelu + ukázková fota ( totéž u Oly E-3), jsem opravdu zvědav.. díky

    LosLosos, 21.02.2008 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Na svých stránkách vladacr.osoba.cz jsem doplnil pár snímků pořízených touto zrcadlovkou spolu s objektivem Olampus 50-200. S tímto objektivem zrcadlovka spolupracuje bez problému. Zkuste posoudit fotografie na uvedených stránkách.

    vlada.cr, 21.02.2008 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Nějaké fotky pořízené zrcadlovkou Panasonic Lumix DMC-L10K jsem umístil na www.vladacr.osoba.cz. Zjistil jsem, že fandů tohoto přístroje moc není. Hodně je canoňáků, zikoňáků. Je to má první zrcadlovka, atk zatím nehodnotím, mám jí od těchto vánoc.

    vlada.cr, 16.01.2008 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Dobrý den, je to tedy doba, než se zde objeví testovací snímky.

    Petr, 30.12.2007 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Reaguje na 42 | Dobrý den, D80 je podle mého názoru snad skoro ve všem lepší, než L10.

    Luděk Bouška - Megapixel, 26.12.2007 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Dobrý den,
    Rozhoduji se mezi tímto přístrojem a Nikonem D80. Moc bych Vás prosil o malé srovnání a doporučení. Kvalita, fotky, funkce, apod.

    Moc Vám děkuji.

    Lojza, 26.12.2007 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Reaguje na 39 | Dobrý den, jedná se o objektiv 14-50, jestli je možné pořídit tělo rovnou s objektivem 14-150, to bohužel nevím, ale zjistit Vám to může kolega na mailu zbozi@megapixel.cz

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.12.2007 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Tak už jsem to našel a mám dotaz. Bude možno pořídit L10 s objektivem 14 - 150 v základní sestavě.? Tato kombinace by mě zajímala mnohem více než nabízená. A dokupovat k setu hned nový objektiv se mi tedy nechce.

    Tedy, 05.12.2007 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Teď jsem trochu na pochybách, jaký že to je vlastně ten setový objektiv. V popisu výrobce je 150 a vy píšete 050 na dalším ohnisku.

    Tedy, 05.12.2007 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Reaguje na 37 | Dobrý den, nevím, také jsme ho ještě nezkoušeli, na skladě ho nemáme, ale předpokládám, že vzhledem ke konstrukci bude rychlost lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.11.2007 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Ještě jsem jej nedržel v ruce,tak by mě zajímalo jestli je stejně pomalý jako FZ30 a FZ50?

    KHELDAR, 20.11.2007 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Reaguje na 28 | Dobrý den, rádi snímky zveřejním, ale zatím ho ještě nemáme, takže těžko soudit, jak fotí při běžném použití.

    Reaguje na 29 | Objektivy Zuiko jdou použít také.

    Luděk Bouška - Megapixel, 19.11.2007 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Reaguje na 28 |
    ten první odkaz nefunguje, když se na něj proklikám tak jo, ale přímo ne, takže tenhle snad bude
    http://panasonic.co.jp/pavc/global/lumix/dslr/samp le.html

    Petsen, 18.11.2007 | Reagovat

  • 34

    Petsen, 18.11.2007 | Reagovat

  • 33

    Petsen, 18.11.2007 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Reaguje na 28 | http://panasonic.co.jp/pavc/global/lumix/dslr/ sample_l10.html

    Petsen, 18.11.2007 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Dík za odpověď. Rád bych ještě věděl, jestli nemáte avízo, zda bude k mání v setu i se "světelným" zoomem, eventuálně s "dlouhým" zoomem

    Petsen, 18.11.2007 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobrý den, pane Bouška můžete porovnat DMC - L10 s Olympusem E - 510, pokud pominete cenu a čas uvedení obou fotoaparátů na trh? Děkuji.

    Jirka, 18.11.2007 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Dobrý den, mám zájem o tento přístroj nebo o SONY ALFA 100 s objektivem ZEIS 16-80mm. Můžete mi, prosím sdělit, který přístroj bude mít lepší obrazovou kvalitu. Jedná se mi o focení při vyšším ISO.
    Je možné používat u PANASONIC DMC-L10 také objektivy OLYMPUS-ZUIKO ?
    Má Tento PANASONIC při živém náhledu histogram v reálném čase. Děkuji za odpověď.

    Jiří, 18.11.2007 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Rádi bychom viděli fotky, prosím.

    Jan, 18.11.2007 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Reaguje na 26 | Dobrý den, pokud vím, tak nemá.

    Luděk Bouška - Megapixel, 13.11.2007 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Nevíte jestli má funkci vyvážení bílé na jedno tlačítko? Tedy namířím na bílou, zmáčknu a mám nastaveno.

    Petsen, 12.11.2007 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Parametry to má papírově dobré,počkáme na recenzi,ale ta cena....

    Vláďa, 12.11.2007 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    vzhledem k parametrům fotoaparátu je ta cena hodně vysoko, tak maximálně za dvacet tisíc a ještě bych si to hodně rozmejšlel, stačí se podívat do stejné kategorie Canonu a je vymalováno :P

    Karel, 10.11.2007 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Reaguje na 22 | Dobrý den, zatím ještě nevíme.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.11.2007 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý den, bude tělo v nabídce jako kit s Leica Elmar 14-150 mm F 3,5-5,6 ASPH?

    Roman, 09.11.2007 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    to je napínavé s tou cenou..

    insi, 30.10.2007 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Reaguje na 19 | Dobrý den, dostupnost a cenu zatím neznáme. Vyčkejte ještě pár dní, je pravděpodobné, že na měsíc listopad přijde nový ceník ve kterém už bude L10 naceněna.

    Ota Kaláb - Megapixel, 26.10.2007 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobrý den, už máte tento foťáček skladem??? A za kolik peněz by byl k mání????
    Předem díky za odpověď....
    Lukas.....

    lukas, 26.10.2007 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Na konci listopadu jedu jako každý rok do Japonska a jsem zvědavý jestli tam i tato novinka bude k mání za poloviční cenu než bude stát u nás. Tak jak to většnou bývá. Vzhledem k aktuálnímu kurzu JPY ke koruně jsem o tom přesvědčený...

    xxx, 21.10.2007 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Omlouvám se za matení, těch 30. 000 kč je k objektivu. Cena za přístroj tam ještě není.

    xXx, 02.10.2007 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Reaguje na 14 | Dobrý den, s tímto objektivem zatím žádné zkušenosti nemám. Všechny ceny zde najdete, až je budeme znát.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.10.2007 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Doporučná cena je 30. 000 kč. Viz sránky firmy Panasonic. Jestli je to moc nebo málo, ať každý posoudí sám :o)). Podle mého soudu nic převratného.

    xXx, 02.10.2007 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Dobrý den/večer/. Rád bych se zeptal, zda již je stanovena cena , a zda by bylo možné pořídit tělo a druhý výrobcem uvedený na trh zoom.objektiv 14 -15O mm. A samozřejmě kolik by tato kombinace stála. Pane Bouška, máte nejakou zkušenost s tímto objektivem ? Díky za odpověď. dr Bešťák

    Bešťák Miroslav, 02.10.2007 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    viz
    http://www.fotoradce.cz/panasonic-dmc-l10.php
    4/3 standard zajišťuje, že i nový Panasonic L10 bude kompatibilní s objektivy značek Panasonic, Leica, Sigma a Zuiko

    Kokish, 10.09.2007 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Reaguje na 11 | Dobrý den, v podstatě by měly být kompatibilní jakékoliv s bajonetem 4/3 systému. V současné době takové nabízí například Sigma s označením "pro Olympus". Objektivy Olympus by měly fungovat také. Vyzkoušeno to ale samozřejmě ještě není.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.09.2007 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Jaké objektivy od jiných výrobců mohu použít?Pěkný den.

    Kokish, 09.09.2007 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Reaguje na 9 | Dobrý den, zatím ne to nedokážu odpovědět, je ještě příliš brzy.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.09.2007 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Mě by zajímalo jestli bude u vás dostupné i jen tělo (přece jen 1/2 ceny je ten objektiv:) )

    unknown, 06.09.2007 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Moc pěknej mazel

    Petr, 05.09.2007 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Jen by mne zajimalo jaka bude vydrz baterie.

    Libor, 05.09.2007 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Ten má pant na spodní části foťáku ...

    Libor, 05.09.2007 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    1 výklopný LCD má i DMC-FZ50

    Honza, 04.09.2007 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Pozor, tá cena je za kit.

    Radoslav, 03.09.2007 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    oficialne 1300 dolaru - coz mi prijde ve srovnani s Canononem 40d dost prehnana cena ..

    bh, 03.09.2007 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Vypadá to opravdu moc dobře. Otázkou zůstává kolik tahle kráska bude stát?

    JT, 31.08.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Wooow, poslední dny se nestačím divit co nového je na scéně fototechniky, Canon 1Ds Mark III a 40D, Nikon D3 a D300 a teď ještě tahle vychytávka od Panasonicu s výklopným LCD...focení je čím dál tím větší radost!

    Pavel B., 31.08.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím