Panasonic Lumix DMC-LX3 černý Komentáře k Panasonic Lumix DMC-LX3 černý

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (421 - 322)

  • 421

    Lukeš

    Reaguje na 420 | Dobrý den, je mi líto, ale přímé srovnání těchto modelů jsme nedělali. Olympus má o něco větší zoom a více kreativních filtů. Navíc má také svtělnější objektiv. V současné době se dají porovnávat novinky Panasonic LX7 a Olympus XZ-2.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.12.2012 | Reagovat

  • 420

    Avatar

    Dobrý den.Vím,že je to starší fotoaparát,ale moc tomu nerozumím a chtěl bych se zeptat,jak je na tom tento Panasonic s porovnáním Olympusu XZ1.Ikdyž je tento panasonic už hodně starý,připadá mi,že fotí pořád velmi dobře a líp,než většina dnešních kompaktů ze střední třídy.Ale nejsem žádný odborník,proto žádám o radu vás. Děkuji a hezké svátky

    Martin, 23.12.2012 | Reagovat

  • 419

    Lukeš
    Reaguje na 418 | Dobrý den, já myslím, že tohle není o komunitě majitelů Panasonicu, ale v podstatě všech "digitálních fotografů"

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.05.2011 | Reagovat

  • 418

    Avatar
    Reaguje na 150 | Tak si to tady pročítám a nevěřím.Mám dost zkušeností abych věděl že Panasonic se neustálé potýká s nějakými problémy.Jednou je to šum, podruhé nesprávné vyvážení bílé klasická zelená obloha nebo obojí.Co je na Panasonicu fajn jsou kvalitní objektivy ale to hlavně proto, že jejich čipy to nutně potřebují.Potom prima ovládání a dostatek zajímavých funkcí, jenže seřizovat můžete co chcete a stejně ze stovky snímků jich 50 smažete.Někdy mi připadá že komunita majitelů Panasonicu je strašně nadšená když se jim povede unikátní snímek, ovšem už neuvádí kolik jich nepovedených museli smáznout.

    Čtenář, 29.05.2011 | Reagovat

  • 417

    Avatar
    Reaguje na 416 | Na reakci pracujeme

    Bohouš Brož - Megapixel, 18.10.2010 | Reagovat

  • 416

    Avatar
    Dobrý den. Lze nějakým nastavením v LX3 aktivovat pomocné světlo AF v tomto blesku DMW-FL360? Mám firmware 2.2, ale jak to vypadá výrobce tuto funkci neřeší.

    Petr, 17.10.2010 | Reagovat

  • 415

    Avatar
    Reaguje na 414 | Dobrý den, záleží na množství světla a jiných aspektech, ale ano dá se fotit.

    Bohouš Brož - Megapixel, 31.08.2010 | Reagovat

  • 414

    Avatar
    Dobrý den, dá se s LX3 fotit proti slunci?

    Pavel, 29.08.2010 | Reagovat

  • 413

    Avatar
    Reaguje na 412 | Dobrý den, nemám tyto kombinace vyzkoušené, ale patice je totožná s verzí Olympus. Tzn. nabízí se blesky této značky, nebo např. od Metze ale v provedení pro Olympus.

    Bohouš Brož - Megapixel, 11.08.2010 | Reagovat

  • 412

    Avatar
    Dobrý den, zajímalo by mne zda lze k LX3 použít jiný než originální Pansonic blesk? Např. Metz, Sigma apod.?

    Robo, 10.08.2010 | Reagovat

  • 411

    Matějček
    Reaguje na 409 | Dobrý den, máte pravdu, chybu jsme odstranili a pokusíme se z ní obchodní oddělení ponaučit. Díky!

    Tomáš Matějček - Megapixel, Ředitel, 06.08.2010 | Reagovat

  • 410

    Avatar
    Reaguje na 408 | Dobrý den, http://www.megapixel.cz/panasonic-blesk-dmw-fl360e a nebo verzi FL220.

    Bohouš Brož - Megapixel, 06.08.2010 | Reagovat

  • 409

    Avatar
    ..už stál pod 10. tisíc, tak jakápak akce ?? za nynějších 10.400,- hmm ?

    Lee, 05.08.2010 | Reagovat

  • 408

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jaký externí blesk za rozumnou cenu lze k tomuto fotoaparátu přikoupit? Děkuji.

    Jirka, 05.08.2010 | Reagovat

  • 407

    Avatar
    Dobrý den, mám lx3 a zajímalo by mne, jestli se dají nahraná videa s koncovkou MOV nějakým způsobem přeložit na AVI. Je nějaký jednoduchý SW který to umí??? Děkuji za odpověď.

    Karel, 31.07.2010 | Reagovat

  • 406

    Avatar
    Fotky vypadají vážně slibně, ovládání má být upraveno po vzoru GF1 (kolečko), nicméně bude nutné si počkat na skutečné produkční kusy. A už teď se těším na vášnivou a stejně nic moc řešící diskuzi, který foťák je lepší - jestli nová LX5 nebo G11. A nedej Bože, aby Canon na podzim (jak má ostatně ve zvyku) přišel s novým "géčkem", G12. To bude teprve sranda! :-) Ale lidi, radši foťte a neztrácejte čas čtením diskuzí...

    Honzi, 22.07.2010 | Reagovat

  • 405

    Avatar
    Oznámen nástupce: LX5! Podle prvních zkušebních, ještě nevýrobních kousků, má mít lepší dynamický rozsah snímače a především objektiv 24-90 ekv., byť - ano - nyní s 1:2,0-3,3. http://www.dpreview.com/news/1007/10072110panasonicdmclx5.asp - je tam i odkaz na ukázkové fotky.

    Honzi, 22.07.2010 | Reagovat

  • 404

    Avatar
    Reaguje na 403 | Děkuji.

    Karel, 20.07.2010 | Reagovat

  • 403

    Avatar
    Reaguje na 402 | Dobrý den, pokud bude v obou případech zachován stejný expoziční čas tak je expozice teoreticky stejná (jiná otázka je to samozřejmě třeba v hladině šumu atd.) Pokud pak snižujete rozlišení, nesnižujete šum.

    Bohouš Brož - Megapixel, 19.07.2010 | Reagovat

  • 402

    Avatar
    Foťak mám a jsem s nim spokojený. Omluvám se za naivitu, ale když má světelnost 2,0 a fotím na ISO 800 (což jde), je to asi tak, jako kdybych s něčím, co má světelnost 2,8, fotil na ISO 1600 nebo výše? A ještě jeden naivní dotaz: Jestli nepotřebuji tisknout velkoformátově a nastavím si velikost snímku na 5 místo 10 MB, je to ve vztahu k šumu, jakoby se velikost senzoru zdvojnásobila? Děkuji, K.

    Karel, 18.07.2010 | Reagovat

  • 401

    Avatar
    Reaguje na 399 | Dobrý den, doposud jsem nezaznamenal.

    Bohouš Brož - Megapixel, 28.06.2010 | Reagovat

  • 400

    Avatar
    Reaguje na 398 | Dobrý den, jedná se o opsaný spíš logistický název.

    Bohouš Brož - Megapixel, 28.06.2010 | Reagovat

  • 399

    Avatar
    ...o " nástupci " LX 4 zatím žádné info ??

    Lee, 27.06.2010 | Reagovat

  • 398

    Avatar
    Našel jsem na internetových stránkách označení Fotoaparátu Panasonic Lumix DMC-LX3-K. Co znamená písmeno K v názvu, má to nějaký význam. Na stránkách megapixelu je označení pouze LX3.

    Vlasta , 25.06.2010 | Reagovat

  • 397

    Avatar
    Reaguje na 396 | Dobrý den, videozáznam ve tmě vykazuje překvapivě nižší pružnost než snímek a samozřejmě je potřeba počítat se šumem.

    Bohouš Brož - Megapixel, 25.06.2010 | Reagovat

  • 396

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych koupit tento fotoaparát jako doplněk ke zrcadlovce na cesty a rovnou bych ho využil jako fotoaparát + videokameru v jednom, abych za samostatnou kameru nemusel utrácet další tisíce. líbí se mi na něm velký snímač a široké ohnisko. Mohl bych se zeptat jsou problémy s videosekvencemi hlavně v nočních hodinách? je čisté nebo šumí? děkuji za odpověď.

    Honza, 24.06.2010 | Reagovat

  • 395

    Avatar
    Reaguje na 394 | Tak díky, vyřešila to až externí čtečka Kingston. Proč s kartou odmítla pracovat čtečka v notebooku je mi fakt záhadou. Jo, jsou to věci mezi nebem a zemí. :-)

    marty, 21.06.2010 | Reagovat

  • 394

    Avatar
    Dobrý večer, narazil jsem při používání tohoto báječného foťáku na následující problém: Chtěl bych využít možnosti prohlížení fotek na TV. Jediná možnost je přímé propojení fotoaparátu s TV pomocí dodaného kabelu. Propojení s TV chápu, ale nejdou mi na kartu (která je ve fotoaparátu)zkopírovat ty soubory, které jsem už z důvodu úspory místa z ní smazal. Celý fotoaparát se jeví jako další disk, ale je pouze pro čtení - nelze z vnějšku provádět žádné úpravy. Nemohli byste mi poradit, jak tam ty soubory dostat a aby je foťák taky viděl? Předem dík za odpověď.

    marty, 20.06.2010 | Reagovat

  • 393

    Avatar
    Reaguje na 392 | Dobrý den, zatím žádné info, ale konec by to neměl být. Mezi LX modely bývá cca. 2 roky - takže možná letošní léto popř. podzim.

    Bohouš Brož - Megapixel, 31.05.2010 | Reagovat

  • 392

    Avatar
    dobrý den, ještě žádné info o nástupci? Žeby PAN ukončil vývoj LX-ové řady??? :-(

    pepa, 28.05.2010 | Reagovat

  • 391

    Avatar
    Tak se omlouvám, už jsem to našla (internet JE k něčemu...). Ale přivítám klidně komenty s vaší zkušeností s film grain (pískování) a pinhole u LX3 (pokud si ho nedodáváte pak softwarově). dík

    Sarka, 22.05.2010 | Reagovat

  • 390

    Avatar
    Dobrý den, nemám ho z Čech a nějak se mi nedaří najít Dírkovou komoru a Pískování. Předem díky za info. Jinak jsem s LX3 strašně spokojená!!!!

    Sarka, 22.05.2010 | Reagovat

  • 389

    Avatar
    Reaguje na 388 | Dobrý den, Panasonic takové pouzdro nenabízí. Pokud se podíváme po alternativě (jedná se zpravidla o vodotěsnost cca do 3metrů a se silně omezeným ovládáním) např. http://www.megapixel.cz/podvodni-pouzdra?aquapac=1

    Bohouš Brož - Megapixel, 30.04.2010 | Reagovat

  • 388

    Avatar
    Dobrý den,dá se k této lx3 pořídit nějaké vhodné podvodní pouzdro? Děkuji.

    Jirka, 29.04.2010 | Reagovat

  • 387

    Avatar
    Reaguje na 386 | Dobrý den, inzerovány jsou SDHC v současnosti až 32 GB. 16GB je tedy použitelná.

    Bohouš Brož - Megapixel, 27.04.2010 | Reagovat

  • 386

    Avatar
    Dobrý den.Chci se jen zeptat,jakou kapacitu paměťové karty tento foťák zvládne rozeznat. Je pro něj použitelný SanDisk 16GB ?? Případně jaké je jeho maximum? Děkuji za odpověď.

    Jirka, 26.04.2010 | Reagovat

  • 385

    Avatar
    Reaguje na 384 | Dobrý den, pokud budete natáčet i videa v plném rozlišení, doporučoval bych raději rychlejší kartu 20 MB/s.

    Bohouš Brož - Megapixel, 18.04.2010 | Reagovat

  • 384

    Avatar
    Dobrý den,je k tomuto fotoaparátu vhodná pam. karta SDHC SanDisk ultra 4GB 15MB/s ?

    Karel, 16.04.2010 | Reagovat

  • 383

    Avatar
    Reaguje na 380 | Dobrý den, je třeba si uvědomit, že byť minimálně, můžou se některé Vámi požadované hodnoty měnit (neustále updaty) : šum je nižší u G11. Kresba i světelnost ve prospěch LX3 - je určitě dáno i rozpětím zoomu. Odolnost - G11. LCD a hledáček - G11. Update firmwarů - LX3. Širší ohnisko - LX3. Popravdě jiný klasický kompakt s takovýmhle zaměřením a kombinací manuálních nastavení mne nenapadá.

    Bohouš Brož - Megapixel, 15.04.2010 | Reagovat

  • 382

    Avatar
    Reaguje na 381 | Dobrý den, ty ověřené (: tzn. věrohodné doposud neprosákly

    Bohouš Brož - Megapixel, 15.04.2010 | Reagovat

  • 381

    Avatar
    dobrý den, chtěl jsem se jenom zeptat, jestli již prosákly nějaké informace o nástupci LX3?

    pepa_k, 15.04.2010 | Reagovat

  • 380

    Avatar
    Dobrý den. Můžete mi prosím porovnat tento fotoaparát s Canon G11? Zajímalo by mne který z nich je lepší v základních parametrch jako je šum, kresba, světelnost a td. Popřípadě doporučit podobný jiné značky.

    michal, 14.04.2010 | Reagovat

  • 379

    Bouška
    Reaguje na 378 | Dobrý den, ano, má. Zaostřuje se pomocí joysticku.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.03.2010 | Reagovat

  • 378

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli má tento fotoaparát ruční ostření, a pokud ano, jak probíhá? děkuji

    tomas, 31.03.2010 | Reagovat

  • 377

    Avatar
    Reaguje na 376 | ....to je pravda, s tím hledáčkem, pokud má být navíc kvalitní... No, pojďmě něco dělat( úsměv ).Debatou stejně nic nezměníme...ale může to být pro někoho alespoň podnět.

    Jerry, 29.03.2010 | Reagovat

  • 376

    Avatar
    Reaguje na 372, 373, 374 | Reaguje na 375 | Dobrý den, Vaše a koneckonců i naše argumenty plně chápu, ale bohužel jsou v celosvětovém měřítku menšinové. Konkrétně Panasonic má tuto zpětnou vazbu poměrně pečlivou. (př. barevná provedení malých DSLR jsou na základě evropských deatilních průzkumů - v Evropě si pořizuje tento typ pro nás překvapivých cca 60% žen, které tento typ barev vítají). Při každém školení je určitě věnována nemalá část požadavkům, reakcím a zkušenostem z prodeje. Ještě jedna informace : od hledáčků, jak jste si všimli, se všeobecně upouští. Argumentem je i Vaše apelace na snížení ceny, výrobní náklady na provázání optického hledáčku s tělem fotoaparátu jsou vyšší než náklady na zvětšení LCD.

    Bohouš Brož - Megapixel, 29.03.2010 | Reagovat

  • 375

    Avatar
    Reaguje na 372 | Rozhodně musím souhlasit s tím hledáčkem i když by pak aparát byl trochu větší (jinak by byl hledáček mizerný). To je možná důvod proč tam není. Musel jsem si zvyknout, a naučit se fotit bez něj... Chápu, že je to pro někoho zásadní. Do výrobců asi nikdy úplně neuvidíme a prodejci jsou na tom podobně. Můžeme si jen vybrat toho, kdo na nás bere větší ohled...

    KH, 29.03.2010 | Reagovat

  • 374

    Avatar
    Reaguje na 371 | Tak na ně trošku Zatlačte, že to chtěj zákazníci...jinak ať si to strčej za klobouk. Nechápu takovou jejich politiku...v obchodě je potřeba být asertivní, ale slušný. !Teď to hodně přeženu !, ale kdyby čeští Panasonikáři vzkázali těm japonskejm, vrkejte, nebo od Vás už nic nechceme, tak by se ledy hnuly..(smích )..co na to říct.Prostě jen jednoduše, ať lidi vědí, jestli mají čekat nebo ne!! Když vzkážou a bude to pravda, že výhledově nic nechystají, tak si tu LX 3 ku koupím. Ale musí to být pravda. A ne jen proto,že potřebujou vyprázdnit sklady...a pak teprve pustí novej , kterej stejně už mají hotovej či alespoň v šuplíku.. Takže tak nějak

    Jerry, 28.03.2010 | Reagovat

  • 373

    Avatar
    ...tím neříkám, že LX 3 , není dobrej foťák, naopak, ale...taky čekám, jestli nebude nástupce např. s tím hledáčkem či nějakou vychytávkou...nebo nakonec koupím, pokud pude cena dolů. Přiznám se, že se mi zdá dost našponovaná, Ale to jsem psal už viz výše.

    Jerry, 28.03.2010 | Reagovat

  • 372

    Avatar
    Reaguje na 369 | Tady ani tak nejde o čekání, že zlevní..je to jejich "hloupá politika" ,že nanastoupí s cenama rovnou takovýma, jaké by byly za nějakou dobu stejě, protože si myslím, že češi jsou " vyčůraní " a vždycky čekaj a hledaj levněji, ale v podstatě je to logické..Tady jde jen o to, že vždycky( a to se dívím, že se výrobci nepoučí),prostě vždycky na foťáku něco chybí. Tak sakra, to dotáhnu dokonce a udělám tu LX 3 ku s hledáčkem a je to super!! nechápu, proč to tělo už dávno nemá. A vylepšoval bych optiku například, či nějakou funkci. Ale kompakt na takové úrovni by měl být už kompletní. Myslím si, že na to čeká dost příznivců Lumixe. Ale tobychom mohli plácat stále dokola. Je to jejich škoda! Jak s cenou, tak například i s tím hledáčkem, když už jsem otevřel debatu tedy o něm.Prodávalo by se mnohem více!!Takhle to leží na pultech, sem tam někdo koupí a většina lidí vyčkává. "Špatně "..

    Jerry, 28.03.2010 | Reagovat

  • 371

    Avatar
    Reaguje na 369 | Dobrý den, to je pravda, teď procházím iniciály a IP zaměstnanců - a nikdo takovej tu není ((:

    Bohouš Brož - Megapixel, 28.03.2010 | Reagovat

  • 370

    Avatar
    Reaguje na 368 | Dobrý den, představu nemáme, během tří týdnů nás čeká školení Panasonic. Snad se něco dovíme, i když zrovna zástupci Panasonicu dodržují přísně informační embarga - kamarád nekamarád - mlčí ):

    Bohouš Brož - Megapixel, 28.03.2010 | Reagovat

  • 369

    Avatar
    Reaguje na 367 | Pro ty kdo se bojí něco koupit, aby za chvíli nevyšel výrobce s lepší verzí mám jednu radu: Pokud vám fotoaparát svými vlastnostmi opravdu sedí, kupte ho hned jak s ním výrobce vyjde. Za rok zlevňování nafotíte tolik skvělých fotek, že Vám bohatě vynahradí ušetřených 1000 - 2000 Kč. A to nepočítám opravdu povedené aparáty, které někdy i zdražují...(nejsem agent Megapixelu :-).)

    KH, 28.03.2010 | Reagovat

  • 368

    Avatar
    Takže ještě k 367 - PRO PÁNY Z MEGAPIXELU. Nemáte ani své osobní náhledy na to, jak by mohla LX v další řadě vypadat?? Tedy samozřejmě ne vizuelně , ale co se vybavení či vylepšení týče??? Díky.

    Jerry, 28.03.2010 | Reagovat

  • 367

    Avatar
    Reaguje na 363 | Také by mne zajímalo, kdy bude "nová LX 4 ", pokud tedy zachovají název s číselnou postupující logickou řadou.Uvažuju o LX 3 - ce, ale při vší úctě, zdá se mi drahá. Slušela by jí cena pod 10 tisíc. Aby si člověk mohl nakoupit doplňky, které se k ní daj doobjednat.... Myslím, že by se i více prodávala,za příjemnější cenu. Jen by mne pak asi " štvalo", ( kdybych se "unáhlil ", že na novějším modelu bude nějaká vychytávka-např. konečně např. hledáček. což by nebylo špatné, např. přo šetření baterie...I když na druhé straně, někdy novější model nebývá lepší než dosavadní..jak kdy. Jestli přidal pixely, tak ať jdou už fakt do háje.

    Jerry, 28.03.2010 | Reagovat

  • 366

    Avatar
    Reaguje na 365 | Dobrý den, nelámal bych hůl nad E-PL1. Pokud jde o srovnání S90 a LX3 - S90 nepatrně rychlejší autofokus (byť je LX3 s novým updatem firmwaru) a nesporně nižší šum. V závěru bych si osobně vybral LX3 pro širší ohnisko, lepší kresbu a nižší aberaci.

    Bohouš Brož - Megapixel, 23.03.2010 | Reagovat

  • 365

    Avatar
    Dobry den, uvazoval jsem si u vas koupit Olympus E-PL1. Ale nakonec nevim, prijde mi nakonec stejne prilis velky a s pomalym autofokusem. Zacinam proto znovu uvazovat o klasickem kompaktu. Vaham mezi Canonem S90 a Panasonicem LX3. Je kvalita snimku stejna..? Neni LX3 jiz ponekud zastaraly..? Mohl bych vas poprosit o radu..? Je rada 3/4 Olympusu skutecne tak revolucni a vyplati se do ni investovat. Ci je lepe koupit klasicky kompakt a vyckat az se technologie 3/4 zdokonali. Dekuji za radu s pozdravem mk

    Matěj Kintera, 23.03.2010 | Reagovat

  • 364

    Avatar
    Reaguje na 363 | Dobrý den, pokud by jsem takové informace věděli, okamžitě by jsme se s nimi pochlubili. Bohužel netušíme.

    Bohouš Brož - Megapixel, 22.03.2010 | Reagovat

  • 363

    Avatar
    Kdy přijde do prodeje nový Panesonik LX, nabo Canon PowerShot G? Díky za odpověď.

    Josef Jirouš, 21.03.2010 | Reagovat

  • 362

    Avatar
    Reaguje na 359 | Dobrý den Sherlocku, jak se to vezme - číselně je to jen chybějící jednička, v praxi je to už větší rozdíl (:
    V každém případě děkujeme za upozornění - opraveno.

    Bohouš Brož - Megapixel, 19.03.2010 | Reagovat

  • 361

    Avatar
    Reaguje na 358 | Dobrý den, podle informací z prodejny dodávaný SW není v češtině, Zoner PS 12 by měl pracovat mimo jiné i RAWem Panasonicu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 19.03.2010 | Reagovat

  • 360

    Avatar
    Reaguje na 358 | Na reakci pracujeme.

    Bohouš Brož - Megapixel, 17.03.2010 | Reagovat

  • 359

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem jenom upozornit, že v kompletní specifikaci je uvedena velikost snímače 1/1,63 ale megapixel má asi jiný názor, protože v (+) uvádí 1/6,3" To je docelá velký rozdíl,ne???? :-)

    Sherlock Holmes, 17.03.2010 | Reagovat

  • 358

    Avatar
    Je dodávaný program pro zpracování RAW Silkypix Develger Studio 3.0 v češtině, dá se také použít Zoner PhotoStudio 12. Díky za odpověď.

    Josef Jirouš, 17.03.2010 | Reagovat

  • 357

    Avatar
    Reaguje na 356 | Dobrý den, v podstatě ano, výjimečně v extrémních úhlech vůči zdroji světla se můžete setkat třeba s nežádoucím odleskem nebo zlomem světla při kombinaci více filtrů.

    Bohouš Brož - Megapixel, 10.03.2010 | Reagovat

  • 356

    Avatar
    Reaguje na 354 | Pokud to vnímám dobře, tak pokud nasadím na adapter jen např. nějaký filtr, i kdyby to by měl být jen UV filtr ( pro ochranu objektivu ), tak výsledný efekt fotografie bude stejný jako bez nasazeného adapteru, ano? Jinak díky za odpověď i předchozí.

    Aleš, 10.03.2010 | Reagovat

  • 355

    Avatar
    Reaguje na 353 | Dobrý den, data můžete stahovat do PC přes kabel a v něm následně převádět RAW do JPEG.

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.03.2010 | Reagovat

  • 354

    Avatar
    Reaguje na 352 | Dobrý den, adaptér jako takový optickou kvalitu nesnižuje - snižuje ji předsádka. Předsádka je externí zásah do dané optické soustavy, snižuje kresbu třeba v rozích u originál předsádky minimálně u alternativních produktů více. Cena redukce je o proti konkurenci ještě příjemná (:

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.03.2010 | Reagovat

  • 353

    Avatar
    Mám dotaz,jak se přehrávají fotky do pčítače u LX3, jde to přes USB kabel, nebo jako u G11 přes CameraWindouw? Můžu fotit podle svého výběru JPEG nebo RAW a RAW v pčítači po úpravě převest do JPEG ? Diky za odpvěď.

    Josef Jirouš, 09.03.2010 | Reagovat

  • 352

    Avatar
    Dobrý den, jak dalece ztrácí na kvalitě fotek skutečnost, že se nasadí na LX 3 adapter ( jestli s filtry či širokoúhlou předsádkou) to je již " jedno " . Z doslechu prý ano, což se mi zase ale nezdá, protože Lumix adapter je origonál a měl by být tedy řešen či konstruovaný tak, aby to na újmu nebylo. A je i poměrně drahý, 600 Kč za kousek plastového širšího kroužku, hmm ? Je možné se dozvědět, jak to tedy s tímto adapterem na LX 3 ku je ? Díky.

    Aleš, 09.03.2010 | Reagovat

  • 351

    Lukeš
    Reaguje na 348 | Dobrý den, velice se omlouvám, samozřejmě jsem uvedl špatný údaj. velikost snímače Panasonicu LX3 je 8.3 x 5.8mm. Je tedy podstatně menší.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.03.2010 | Reagovat

  • 350

    Lukeš
    Reaguje na 347 | Dobrý den, samozřejmě ano. Blesk, optický hledáček, pouzdro, filtry atd. http://www.megapixel.cz/panasonic-dmc-lx3#accessor ies

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.03.2010 | Reagovat

  • 349

    Avatar
    Reaguje na 348 | Já myslím, že to bude spíš tak 8 x 6 mm. Ale bylo by to pěkné, kdyby platila ta větší čísla...

    Jura, 01.03.2010 | Reagovat

  • 348

    Avatar
    Reaguje na 346 | To znamená, že je tento snímač větší než snímače použité u micro 4/3 systému (17,3×13,0 mm)?

    Jura, 01.03.2010 | Reagovat

  • 347

    Avatar
    Dobrý den, lze v současné době přikoupit k tomuto fotoaparátu nějaké "vychytávky"? - dárek moc děkuji

    Aneta, 27.02.2010 | Reagovat

  • 346

    Lukeš
    Reaguje na 345 | Dobrý den, model LX3 má velikost CCD snímače 1/1.63" což je 22,2x14,8mm.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.02.2010 | Reagovat

  • 345

    Avatar
    Dobrý den. Prosím ctěl bych se zeptat,jaká je velikost snímacího čipu v přepočtu na milimetry u LUMIXU LX 3. Děkuji

    Miroslav Křikava, 17.02.2010 | Reagovat

  • 344

    Lukeš
    Reaguje na 343 | Dobrý den, v podstatě tam fungují všechny typy nových systémových blesků pro Olympus a pro Panasonic. Tedy Olympus FL14, FL36, FL50 a Panasonic FL360 a FL500.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.02.2010 | Reagovat

  • 343

    Avatar
    Chtěl bych si koupit zároveň s LX3-kou externí blesk. Můžete mi napsat všechny typy, které mohu použít?? Děkuji Damian

    Damian Caran, 30.01.2010 | Reagovat

  • 342

    Avatar
    Reaguje na 341 | Dobrý den, dobrý den - pokud je mi známo, tak ne. Mimochodem řada LX je sice řada kompaktů, ale statisticky jsou její jednotlivé modely vždy nejdéle v nabídce. (LX1 startovala cca.polovině roku 2005 a od té doby jsme "teprve" u LX3)

    Bohouš Brož - Megapixel, 19.01.2010 | Reagovat

  • 341

    Avatar
    Dobrý den, v nějaké diskusi zda je lepší Lumix LX3 nebo Canon G11 řekl v prosinci p.Milan Šurkala že každý má své pro a proti, ale zatím že by nekoupil ani jeden, protože do dvou měsíců by měl Panasonic přijít s nástupcem LX3, tak že by si počkal. Máte nějaké informace o nástupci LX3? Děkuji, Rudolf

    Rudolf, 19.01.2010 | Reagovat

  • 340

    Avatar
    Reaguje na 339 | Dobrý den, pokud Vám jde čistě obrazovou kvalitu - G11.

    Bohouš Brož - Megapixel, 29.12.2009 | Reagovat

  • 339

    Avatar
    Dobrý den, prosím o srovnání s G11, případně S90. Rozsah zoomu nehraje roli, stejně jako výklopný displej, jde mi o obrazovou kvalitu, šum u vyšších ISO mě nezajímá, chci kompakt jako alternativu ke Canonu 50D. Děkuji.

    *, 28.12.2009 | Reagovat

  • 338

    Avatar
    Reaguje na 337 | Dobrý den, nedokáži přesně říct. Určitě není možné prodávat fotoaparáty s měsíc strými firmwary. Nicméně jsem teď ještě zkoušel ostření obou (se starší verzí firmwaru) a rozdíl v rychlosti se mi zdál spíše pocitový ve prospěch S90.

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.12.2009 | Reagovat

  • 337

    Avatar
    Reaguje na 333 | Náhodou se mi naskytla možnost si v Praze zajít do prodejny osobně. Skaldem byly oba foťaky tak jsem je neváhal vyzkoušet. Na plnou automatiku v prodejně za umělého osvětlení. Canon byl !!!NĚKOLIKRÁT !!! rychlejší. Zaostření na Panasonicu trvalo neskutečně dlouho. Firmware mě nenapadlo zkontrolovat (neznal jsem vaši odpověď). Kde je prosím chyba? Prodáváte Panasonic se starým softwarem? Canon co do zpracování vypadá skutečně šíleně, ale rychlost mě odrazuje od Panaka. Děkuji za odpověď

    Luboš, 09.12.2009 | Reagovat

  • 336

    Avatar
    Reaguje na 335 | Dobrý den, originálu od Panasonic se neprodává. Ale mohla by být nějaká alternativa se závitem 46 mm (připevníte pomocí adaptéru DMW-LA4E).

    Bohouš Brož - Megapixel, 08.12.2009 | Reagovat

  • 335

    Avatar
    Dobrý den, prodává se k LX3 sluneční clona?Děkuji.

    Jirka, 07.12.2009 | Reagovat

  • 334

    Avatar
    Reaguje na 332 | Dobrý den, fólie není součástí - je ji potřeba dokoupit, což plně doporučuji. Raději škrábnout fólii za pár desítek korun než LCD za pár tisíc korun (: viz.: http://www.megapixel.cz/folie

    Bohouš Brož - Megapixel, 04.12.2009 | Reagovat

  • 333

    Avatar
    Reaguje na 330, 331 | Dobrý den, LX3 je starší, ale má za sebou již cca 5 updatů firmwaru - jeden z nich obsahoval i zrychlení AF. V tomto jsou cca na stejno. Velmi podobná je i úroveň kresby. Pokud jde o aberaci - ta hovoří ve prospěch LX3. A pokud jde o hladinu šumu - ta je nižší u S90.

    Bohouš Brož - Megapixel, 04.12.2009 | Reagovat

  • 332

    Avatar
    Dobrý den, prodává se tento foťák s ochrannou folií na displeji?

    Renda, 02.12.2009 | Reagovat

  • 331

    Avatar
    Dobrý den, byl jsem již rozhodnut si na Vánoce koupit LX3 a po vyběhnutí modelu Canon PowerShot S90 váhám. Už jsem napsal a prodejnu zda budou oba skladem, abych si je mohl prohlédnout. Vizuálně (fotky) je totiž LX3 určitě povedenější a S90 vypadá jak foťák za korunu. To si, ale budu muset v hlavě porovnat sám. Vás bych se rád zeptal jak je to s obrazovou kvalitou? A rychlostí ostření (focení). Děkuji

    Luboš, 01.12.2009 | Reagovat

  • 330

    Avatar
    Dobrý den, byl jsem již rozhodnut si na Vánoce koupit LX3 a po vyběhnutí modelu Canon PowerShot S90 váhám. Už jsem napsal a prodejnu zda budou oba skladem, abych si je mohl prohlédnout. Vizuálně (fotky) je totiž LX3 určitě povedenější a S90 vypadá jak foťák za korunu. To si, ale budu muset v hlavě porovnat sám. Vás bych se rád zeptal jak je to s obrazovou kvalitou? A rychlostí ostření (focení). Děkuji

    Luboš, 01.12.2009 | Reagovat

  • 329

    Avatar
    Reaguje na 325 | No, myslím, že pokud chcete fotit při vysokých citlivostech, tak by pro Vás byla nejlepší nějaká low endová zrcadlovak ve stejné ceně, jako kanónní géčka nebo tenhle Panasonic.

    Taffey, 25.11.2009 | Reagovat

  • 328

    Avatar
    Reaguje na 326 | Dobrý den. Asi náhodou zrovna vím o co se jedná. "5M EZ" zřejmě znamená zapnutý elektronický zoom při rozlišení 5Mp.

    KH, 19.11.2009 | Reagovat

  • 327

    Avatar
    Reaguje na 326 | Dobrý den Milouši, viz. reakce na Váš totožný dotaz u Panasonicu FS42.

    Bohouš Brož - Megapixel, 18.11.2009 | Reagovat

  • 326

    Avatar
    Dobrý den, co znamená označení "5M EZ" u aparátu panasonic LUMIX? Proč ne pouze "5M"? Má to co dělat s ohniskem a jeho vzdáleností?

    Milouš, 15.11.2009 | Reagovat

  • 325

    Avatar
    Reaguje na 324 | Dobrý den Jaroslave, kolega Bouška se již věnuje jiné kategorii komentářů.
    Je výborné, že máte priorotní požadavky - v tomto případě nárok na kvalitu v ISO 400-800. Pokud by záleželo na mne, pro tento rozsah bych jednoznačně volil G11.

    Bohouš Brož - Megapixel, 14.11.2009 | Reagovat

  • 324

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško,neustále zvažuji Panasonic Lumix DMC-LX3 a Canon Powershot G11.Canon mi připadá robusnější a odolnější s lepším rozsahem Zoomu.Vsadím na obrazovou kvalitu i při vyšších ISO (400-800).Pro který by jste se rozodl vy?Předem děkuji za odpověď.

    Jaroslav, 13.11.2009 | Reagovat

  • 323

    Avatar
    Reaguje na 316 | Není problém si stáhnout a nainstalovat nový FW. Nejnovější je V 2.1.

    jivovlko, 09.11.2009 | Reagovat

  • 322

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat: 1) zda má LX3 funci vícenásobné expozice snímků (AUTO BRACKET)-jako vyvážení bílé*, ostrosti, saturace, kontrastu? /*verze 2.0: "A white balance (WB) bracket function has been added"/ 2) Lze měnit při AUTOmatické funkci snímaní hodnoty ISO, vyvážení bílé barvy a změnu ostřící oblasti? (...u mého staršího kompaktu to vše lze...) 3) má nějaká zrcadlovka funkci AUTO BRACKET a možnost měnit hodnoty (viz.2) i ve funkci AUTO, včetně možnosti zakázat blesk? /U půjčeného CANONu 400D jsem něco takového neobjevil :( 4) je v prodávaných modelech nový, vylepšený firmware ver. 2.0 nebo starší a je na zákazníkovi aby si ho aktualizoval sám? Děkuji Vám za odpovědi.

    Jirka_H, 17.10.2009 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím