Panasonic Lumix DMC-TZ7 černý Komentáře k Panasonic Lumix DMC-TZ7 černý

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (153 - 52)

  • 153

    Maxant

    Reaguje na (152) | Dobrý den,  těch možností je více.  Ale asi bych se k nástupci přiklonil k TZ40. Ta je velice slušně vybavena a má spoustu možností. S hledáčkem LF1, ten má výbornou světelnost, hledáček a spoustu možností, jen má kratší zoom z důvodu větší světelnosti.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.09.2014 | Reagovat

  • 152

    Avatar

    Jsem dlouhodobě spokojen s TZ7 cca 80 000 snímků, ale.._ nedávno byl vyměněn objektiv, nyní odešel stabilizátor. Oprava je možná. Na TZ7 jsem zvyklý vyhovuje mi. Ptám se zda existuje nový srovnatelný kompakt, zejména z hlediska kvality snímků a způsobu užití, (hledáček navíc by neškodil). Děkuji za radu.

    Vladimir Mikan, 19.09.2014 | Reagovat

  • 151

    Michalík

    Reaguje na (149) | Dobrý den, to., kolik by oprava stále vám sdeělí autorizovaný servis, ale dle mého soudu nebude oprava finančně rentabilní a bude tedy lepší koupit nový fotoaparát. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 29.05.2014 | Reagovat

  • 149

    Avatar

    dobrý den,na Panasonic Lumix DMC-TZ7 mi odešel displej...nevíte, zda se vyplatí to nechat opravit nebo raději koupit nový?děkuji

    Maja, 29.05.2014 | Reagovat

  • 148

    Lukeš

    Reaguje na 147 | Dobrý den, to bohužel netuším. Doporučuji návštěvu autorizovaného servisu, kde mohou závadu diagnostikovat.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 29.08.2011 | Reagovat

  • 147

    Avatar

    Dobrý den,mám tento foťák s firmware 1.1. a asi po 2 letech středního používání se mi začíná sekat.Např. při spuštění (nahrávání) videosekvence nechce ukončit nahrávání,při zoomování jede až na konec,při přehrávání uložených fotek totéž.Kartu mám 8 giga.Nevíte čím to může být? Děkuji za odpověď

    Zdeněk, 28.08.2011 | Reagovat

  • 146

    Avatar
    Máte naprostou pravdu s tím rozhodnutím... Děkuji za radu, do týdne si určitě jeden z nich vyberu.

    Pavel, 24.09.2010 | Reagovat

  • 145

    Avatar
    Reaguje na 144 | Dobrý den Pavle, informací máte požehnaně a podle toho, co uvádíte, znáte velmi přesně přesně skutečné klady i zápory. Podle mého názoru, nepotřebujete poradit, ale chcete, aby to za vás někdo rozhodl (:
    Příměr je jednoduchý - pokud budete na fotoaparátu používat něco jen občas, měl by to fotoaparát prostě mít. Takže bych doporučoval, i podle toho co jste napsal, http://www.megapixel.cz/samsung-wb650#zakladni-par ametry .
    Ten výčnělek je GPS anténa (resp. její kryt) a hned vedle něj je GPS vypínač.

    Bohouš Brož - Megapixel, 23.09.2010 | Reagovat

  • 144

    Avatar
    Dobrý den, jakožto laik bych potřeboval znát názor odborníků, překvapivě na téma, který z modelů fotoaparátů vybrat. Jedná se o Panasonic Lumix DMC-TZ7 a Samsung WB650. Na oba jsem četl celkem dost chvály, samozřejmě ale i dost negativních ohlasů. U Pansonicu se mi zamlouvá dobré video s nízkou hlučností zoomu a protivětrnou clonou, široká škála přednastavených režimů při fotografování a možnost nekonečného sériového snímání x na druhou stranu je škoda, že nelze manuální nastavení, fotky jsou horší za šera, má nižší výdrž baterie a s designem přístroje si také moc nepohráli (nějak se mi nezamlouvá, že spoušť není na kraji místo kolečka pro režimy jako u TZ8). Na Samsungu mě láká možnost manuálu (i když většinou fotím na automatiku), větší zoom, větší ohnisková škála, displej s velkým rozlišením a menší rozměry přístroje (rád bych ale věděl, k čemu slouží ten výčnělek při pohledu na objektiv nahoře na pravé straně) x jinak je na škodu hlučnost u videa a méně režimů scén... Zkrátka prioritou je rychlé focení, pěkná videa s dobrým zvukem, zoom a displej , a proto nevím zda-li upřednostnit video-fotoaparát s možností focení nebo naopak... Doufám, že mi poradíte (už vybírám asi půl roku :D ). Děkuji moc za odpovědi.

    Pavel, 23.09.2010 | Reagovat

  • 143

    Avatar
    Reaguje na 142 | Dobrý den, rychlost karty (v tomto případě dostatečná) by neměla mít vliv na tento projev pípání. Jeho případná příčina mi není známa.

    Bohouš Brož - Megapixel, 29.08.2010 | Reagovat

  • 142

    Avatar
    koupil jsem si tento foťák dnes a při přehrávání videa v pc je slyšet v pravidelných intervalech sice tlumené, ale slyšitelné vysoké tóny, jakoby "pípání" každé půl sekundy asi. Mohlo by to být paměťovou kartou? Mám sandisk 8GB class6, někdo tu psal někde něco podobného jestli se nepletu, nevím v čem by byl problém, díky

    stanislav, 27.08.2010 | Reagovat

  • 141

    Avatar
    Reaguje na 140 | Dobrý den, je vhodný i pro mnohem těžší modely, ale je kompaktní a plnohodnotně se s ním pracuje v terénu - http://www.megapixel.cz/vanguard-alta-203ap

    Bohouš Brož - Megapixel, 24.06.2010 | Reagovat

  • 140

    Avatar
    Dobrý den, jaký stativ byste mi doporučili k TZ-7? Cenové rozmezí tak do 3000,- Díky.

    Nikola, 22.06.2010 | Reagovat

  • 139

    Bouška
    Reaguje na 138 | Dobrý den, já bych vybral http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-tz8-st ribrny, nabízí vynikající kvalitu fotek a velmi dobré funkce. Pro Vaše účely bude nejlepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.06.2010 | Reagovat

  • 138

    Avatar
    Dobrý večer, máme malé děti a chtěli by chom poradit zda si máme pořídit Pasanonic DMC-TZ7, TZ8, Nikon COOLPIX S8000 nebo jiný? Předem moc děkuji Martin.

    Martin, 31.05.2010 | Reagovat

  • 137

    Avatar
    Nevím jestli je to jen smůla ale koupil jsem a vracím, naprosto mizerné snímky v exteriéru, vyvážení bílé tragické a fotky tak zvláštně neostré, velké zklamání, co je excelentní je video ale chtěl jsem hlavně foťák. Možná je to použitým firmware 1.3 ale rozhodně to už nehodlám zkoumat. A to jsem si s tím ještě snažil celý den pohrát a doladit to

    Jirka, 23.05.2010 | Reagovat

  • 136

    Avatar
    Mám pár dotazů: Máte někdo zkušenosti s kartou "Pretec 16 GB SDHC class 10"? Uvažuji o koupi na Panasonic Lumix DMC-TZ7. Chci natáčet videa v HD a nechci mít problém... Nechce se mi vrážet víc než 1.500 Kč za podobně velikou kartu - můžete nějakou kartu doporučit? Nevíte, jestli jde při fotografování trvale zafixovat (až do ručního odblokování) zaostření tak, aby se velikost clony nadále automaticky měnila podle osvětlení? U starého kompaktu Canon PS A510 to šlo, tady to nemohu najít. :-( Děkuji.

    Michal, 10.05.2010 | Reagovat

  • 135

    Avatar
    Reaguje na 134 | Dobrý den, pro Panasonic je charakteristické, že vkládá do celé nové kolekce (napříč všemi řadami) technologické novinky. Tak je to i ZX3 - pro Vaše účely by jste mohli využít vyšší rychlost, reakci, kombinaci inteligentního rozlišení a zoomu, novější verzi stabilizátoru atd.

    Bohouš Brož - Megapixel, 07.05.2010 | Reagovat

  • 134

    Avatar
    Reaguje na 133 | Děkuji moc za rychlou odpověď! Měla bych ještě jednu, poslední - pokud mi doporučujete ZX3 je pak velký rozdíl mezi ZX3 a ZX1 pro naše účely? Děkuji!

    Andy, 05.05.2010 | Reagovat

  • 133

    Avatar
    Reaguje na 132 | Dobrý den, pro Vámi zmíněné účely bych volil ZX3 - už z důvodu rychlosti.

    Bohouš Brož - Megapixel, 05.05.2010 | Reagovat

  • 132

    Avatar
    Dobrý den, obracíme se na Vás s prosbou o radu. Vybíráme mezi Panasonicem TZ7 a Panasonicem ZX3. Jde nám o focení, ale i natáčení videa hlavně při sportovních aktivitách, ale samozřejmě také společenské události a cestování. Moc rozdílů při porovnávání jsme nenalezli, krom toho, že TZ7 je svým zaměřením superzoom a liší se v počtu pixelů tak nic jiného. Jaký byste nám prosím doporučil? Předem děkuji.

    Andy, 04.05.2010 | Reagovat

  • 131

    Avatar
    Reaguje na 130 | Dobrý den, TZ8 jsme doposud neměli skladem - ty nejdůležitější rozdíly budou nuance, které se ukáží až praxí, protože se neuvádějí v dostupných materiálech. TZ8 je "nižší" zástupce nové řady, kdežto TZ7 je "vyšší" zástupce řady, která končí. Proto bude mít třeba TZ8 menší LCD a zbytek jak jsem psal ukáže až praxe.

    Bohouš Brož - Megapixel, 15.03.2010 | Reagovat

  • 130

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na rozdíl (kromě počtu pixelů) mezi TZ7 a TZ8. Je nějaký rozdíl ve videu?

    , 13.03.2010 | Reagovat

  • 129

    Avatar
    Děkuji Megapixelu za rychlou pomoc při řešení mého problému. Fotoaparát dál skvěle funguje. Když budu rozšiřovat svůj "fotopark", rozhodně se opět obrátím na Vás. Ještě jednou děkuji a zdravím. K. Haman

    KH, 06.03.2010 | Reagovat

  • 128

    Lukeš
    Reaguje na 127 | Dobrý den, máte pravdu. Leica má skutečně lepší obrazový výstup. Na druhou stranu si myslím, že tato značka zrovna není synonymem nenápadnosti :) Leica má lepší světelnost a širší úhel záběru na druhou stranu Canon má větší zoom.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.02.2010 | Reagovat

  • 127

    Avatar
    Reaguje na 126 | Moc děkuju.Váhám mezi Leicou D-lux4 a CANONEM G11.Je mezi těmito kompakty velký rozdíl? Potřebuji kompakt na cesty.CANON G11 mi příjde možná příliš nápadný,ale zas univerzálnější.Ukázkové snímky Leicy D-lux 4 mi příjdou výrazně lepší..

    Jana, 18.02.2010 | Reagovat

  • 126

    Lukeš
    Reaguje na 125 | Dobrý den, bez ohledu na značku a cenu vede mezi kompakty Leica D-Lux 4, o druhé místo se dělí Panasonic LX3 a Canon G11. No a nebo zabrousit do kategorie hybridních kompaktů s výměnným objektivem. Tam jsou například modely Olympus Pen nebo Pansonic GF1

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.02.2010 | Reagovat

  • 125

    Avatar
    Reaguje na 124 | No dejme tomu, že je prioritní obrazová kvalita-co by jste mi doporučil-bez ohledu na značku a cenu? Děkuji.

    Jana, 18.02.2010 | Reagovat

  • 124

    Lukeš
    Reaguje na 123 | Dobrý den, bohužel asi nenajdeme kompromis. Buď existují fotoaparáty s výbornou obrazovou kvalitou, jako byl například Váš Fuji, nebo jako je tento Panasonic a nebo jsou fotoaparáty tzv.outdoorové. Ty samozřejmě snesou daleko větší zátěž na prach, vlhkost, tlak, nárazy, pády, mráz atd., ale nemají tak dobré obrazové výsledky. Záleží tedy co je pro Vás priorita,

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.02.2010 | Reagovat

  • 123

    Avatar
    Chtěla jsem se zeptat jaký kompaktní digitál by jste doporučil na cestování do stížených podmínek (vlhost atd.), aby fotky byly co nejvíce kvalitní.(Video není potřeba). Měla jsem FUJIFILM Fine Pix F31fd a byla jsem s ním velmi spokojená.V tropech mi však odešel displej.Hledám adekvátní náhradu na cesty, kde z důvodu bezpečnosti i pohyblivosti nemohu brát s sebou těžkou a objemnou fotovýbavu.Hledáček (ač se od něj hromadně ustupuje) je také výhodou, protože za plného slunce nebývá na displey obvykle nic vidět.

    Jana, 17.02.2010 | Reagovat

  • 122

    Lukeš
    Reaguje na 121 | Dobrý den, k tomuto přístroji doporučuji zakoupit kartu SDHC minimálně 4GB s rychlostí alespoň 15MB/s. Tato rychlost stačí jak na fotky tak na video.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.02.2010 | Reagovat

  • 121

    Avatar
    Reaguje na 120 | Děkuji za odpověď. Jen jsem se ještě chtěla zeptat, jaká paměťová karta je k TZ7? Bude vyhovovat pro ukládání fotek i videí, jestliže ne, kterou byste mi pro to doporučil?

    L., 15.02.2010 | Reagovat

  • 120

    Lukeš
    Reaguje na 119 | Dobrý den, pokud shánitě kompromis mezi videem a fotografií, pak mohu tento přístroj jenom doporučit. Nic lepšího asi v této třídě nenaleznete. Na druhou stranu musíte počítat s tím, že z kompkatu nebudete mít nikdy tak kvalitní video jako z kamery. Baterie vydrží na jedno nabití 200-350 snímků s ohledem na spoustu faktorů. Akumulátor lze nabíjet i v autě pomocí CL adaptéru, který máme v nabídce. Jeho cena je 990,- Kč

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.02.2010 | Reagovat

  • 119

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi fotoaparátu TZ7 a nejen o fotky mi jde také o kvalitu videa. Vesměs jsou tady kladné názory. Chtěla jsem se tedy zeptat, jestli videa budou kvalitní (myslím tím hlavně ne moc rozmazaná) při natáčení například automobilových závodů a obecně hlavně při natáčení pohybujících se objektů. Co se týče focení, jsem naprostý laik, a tak bych chtěla poradit, který fotoaparát by byl pro mě nejvhodnější - skloubit kvalitní hezké fotky s kvalitním videem. Ještě jsem se k fotoaparátu TZ7 chtěla zeptat na výdrž baterie. Například při dovolené, kde nebude možné akumulátor nabít (týden - 14 dní) jak to mám udělat. Dá se nějak nabít například v autě? Předem moc děkuji za odpověď.

    L., 14.02.2010 | Reagovat

  • 118

    Lukeš
    Reaguje na 117 | Dobrý den, pokud chcete natáčet videosekvence doporučuji kartu s minimální rychlostí 15MB/s. Od SanDisku je to Ultra II.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.02.2010 | Reagovat

  • 117

    Avatar
    Chtěl bych se zeptat zda je potřeba k TZ7 nějaká rychlejší karta jako je SanDisk SDHC 4 GB Extreme III nebo stačí obyčejná?

    Pavel, 09.02.2010 | Reagovat

  • 116

    Avatar
    Reaguje na 115 | Oprava k 115: samozřejmě jsem myslel 300 fotek (bez hledáčku), někam mi zmizely nuly..

    Marek, 02.02.2010 | Reagovat

  • 115

    Avatar
    Reaguje na 114 | Zdravím. To že se od hledáčků obecně upouští samozřejmě vnímám, ale (subjektivně) to za mínus považuji. To že fotím bez LCD samozřejmě neznamená, že obrázek nekontroluji. Např. na mém prastarém 4mpix Olympusu, když fotím bez hledáčku, tak se mi obrázek vždy na LCD stejně objeví - ihned po vyfocení tak na 3 sekundy (což na zběžnou kontrolu stačí + si jej v případě pochybností umím vyvolat). Ale nejsem rychlostřelec a na mnoho fotek se důkladně připravuji - např. 20 sekund nebo i déle čekám na nejvhodnější okamžik nebo ladím pozici. A to už pak je znát. Bez hledáčku udělám tak 3 fotek (na 2 AA baterie), s hledáčkem jsem se dostával sotva na 100. Dnešní foťáky těch 300 fotek dají v pohodě i s LCD, což stačí na naprostou většinu akcí, to si uvědomuji. Ale někdy se holt člověk dostane do situací, kdy musí šetřit šťávu a tohle by mohl být způsob. Ale jak jsem řekl, priorita to není, spíš "nice to have". Každopádně děkuji za Váš čas a Vaše reakce. M.

    Marek, 02.02.2010 | Reagovat

  • 114

    Lukeš
    Reaguje na 113 | Dobrý den, skutečnost je taková, že nejen společnost Panasonic, ale v podstatě všichni ostatní výrobci od hledáčku u kompaktních přístrojů upustili. Jestli je to mínus nebo je samozřejmě hodně subjektivní názor a tím že recenze nepíše jeden člověk, může se i hodnocení v podobných drobnostech lišit. Energetickou úsporu bych v tomto případě asi neřešill. Pokud vypnete LCD, pak nemáte možnost snímek po vyfocení zkontrolovat což je myslím mnohem důležitější než výdrž baterie.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.02.2010 | Reagovat

  • 113

    Avatar
    Reakce na 109 a doplnění 112: Ještě k tomu hledáčku - samozřejmě to není priorita, ale je to věc, která může znásobit výdrž baterie, což při delších cestách bez možnosti nebití přijde vhod. Mimochodem, nechápu, že jsem si toho nevšiml sám na první pohled, ale původně jsem si myslel, že tyto Panasonicy hledáček mají. Vycházel jsem z toho, že v hodnocení píšete "minusy neshledány", zatímco u jiných podobných foťáků (Sony Cybershot WX-1, Fuji F200XR)píšete "minus - nemá hledáček". Možná by v zájmu objektivity neškodilo u všech typů foťáků takovéto jednoduše identifikovatelné vlastnosti posuzovat stejně. Děkuji.

    Marek, 30.01.2010 | Reagovat

  • 112

    Avatar
    Reaguje na 109 | Děkuji za zajímavý tip.

    Marek, 30.01.2010 | Reagovat

  • 111

    Bouška
    Reaguje na 105 | Dobrý den, foťáky, které máme na prodejně, jsou Made in Japan.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.01.2010 | Reagovat

  • 110

    Avatar
    Reaguje na 105 | Na reakci pracujeme

    Bohouš Brož - Megapixel, 28.01.2010 | Reagovat

  • 109

    Avatar
    Reaguje na 106 | Dobrý den, Vámi popsaným představám se asi nejvíce hodí http://www.megapixel.cz/canon-powershot-g11 . TZ7 bych Vám ani neradil (jak žádáte) - pokud je Vaší prioritou průhledový hledáček (:

    Bohouš Brož - Megapixel, 27.01.2010 | Reagovat

  • 108

    Avatar
    Reaguje na 104 | Dobrý den, pokud Vám jde o kvalitu obrazu (kresba) a ne zoom pak LX3.

    Bohouš Brož - Megapixel, 27.01.2010 | Reagovat

  • 107

    Avatar
    MOC PROSÍM O ODPOVĚĎ NA OTÁZKU 104! DÍKY.

    Petr, 25.01.2010 | Reagovat

  • 106

    Avatar
    Dobrý den. Prosím o odpověď na následující dotaz: existuje v prodeji foťák-kompakt, který by byl širokoúhlý, dělal kvalitní fotky, měl solidní zoom (5x a víc), měl hledáček (vypnutí LCD = šetření baterie), uměl aspoň 300 fotek na jedno nabití baterie a jehož fotky by nezabíraly 5-6 MB (ale řekněmě 2-3 MB)? Nechápu stávající trend zvyšování počtu megapixelů v běžných kompaktech (u nichž si lidi stejně většinou prohlížejí fotky jen na monitoru s rozlišením tak 1-2mpix), který vede k enormnímu nárustu datové náročnosti. Neprodávají se nějaké foťáky s rozlišením třeba 6mpix? To přece na normální focení bohatě stačí a při stejné ceně jako dnešní 12mpix by mohly mít vyšperkovanou kvalitu na jiném místě. Tenhle panasonic se mi hodně líbí, ale 12mpix je prostě zbytečně moc a fotky na 6 MB jsou nesmyslně velké. Neraďte mi prosím koupit si 12mpix a podnastavit si ho na menší rozlišení. Děkuji mockrát.

    Marek, 22.01.2010 | Reagovat

  • 105

    Avatar
    Někde na netu jsem četla, že se k nám dováží dva tyto fotoaparáty. Jeden se vyrábí v Číně a druhý v Japonsku. Je to pravda? Pokud ano, jaký máte u vás? Děkuji moc. LZ.

    Lucie Z., 21.01.2010 | Reagovat

  • 104

    Avatar
    Zdravim, poradte prosim mezi timto a Panasonic Lumix DMC-LX3. O zoom mi nejde... spis kvalitu obrazu. A zivotnost. Diky, P.

    Petr, 21.01.2010 | Reagovat

  • 103

    Avatar
    Reaguje na 102 | Dobrý den, F200EXR - má nepatrně nižší hladinu šumu za horších světelných podmínek a disponuje prioritou clony a manuálním nastavením expozice. O proti tomu TZ7 Vám nabídne širší ohnisko(interiér, krajina atd.) a větší přiblížení. Rozhodněte se podle svých priorit (:

    Bohouš Brož - Megapixel, 14.01.2010 | Reagovat

  • 102

    Avatar
    Dobrý den, mohu poprosit o porovnání s Fuji Finepix F200exr? Fotím ráda venku větší krajinné celky, ale třeba i děti v detailu a za horších světelných podmínek. Který ze těchto dvou kompaktů byste označili jako univerzálnější?

    Johana, 12.01.2010 | Reagovat

  • 101

    Avatar
    Reaguje na 98 | Dobrý den, pokud budete na horách uchovávat fotoaparát pod bundou a vyndavat jej pouze k focení nebo točení videa měla by jste dosáhnout odhadem cca 120-150 snímků. Paměťovou kartu z hlediska kapacity, rychlosti a případnou nemožnost zálohy po delší dobu - http://www.megapixel.cz/panasonic-sdhc-8-gb-class- 6 .

    Bohouš Brož - Megapixel, 11.01.2010 | Reagovat

  • 100

    Avatar
    Reaguje na 99 | Dobrý den, zvolte SW střižnu která ukládá do formátů, které podporuje Vaše DVD.

    Bohouš Brož - Megapixel, 11.01.2010 | Reagovat

  • 99

    Avatar
    Dobrý den, jsem majitel tohoto fotoaparátu a jsem spokojen. Jen bych potřeboval poradit s videm. Je ukládán ve formátu, který nejde přehrát v DVD nevíte jak převést toto video na přijatelný formát? Děkuji

    David Menc , 08.01.2010 | Reagovat

  • 98

    Avatar
    Dobrý den, chtěla bych si zakoupti T27. četla jsem už spousty recenzí, které mě přesvědčovali, že tento foťák je to co potřebuju.. Nejsem žádnej profík, ale chci mít pěkné fotečky.. Chtěla jsem se optat konkrétně na baterku, jak dlouho vydrží nabitá hlavně kolik na ní můžu nafotit snímků? Jde mi hlavně o hory, tam se rychleji baterky vybíjejí. Nebo mít raději náhradní? Nejspíš k fotoaparátů neni žádná pamětová karta. Proto bych ráda věděla, jakou bych si měla zakoupit, abych na ní popřípadně mohla nahrát náké video.. Také se jich prodává mraky,tak jakou si vybrat? A aby šla i dát do televize Panasonic. Děkuji za brzskou odpověď

    Klára.k, 07.01.2010 | Reagovat

  • 97

    Avatar
    Reaguje na 96 | Dobrý den, viz.základní popis tohoto fotoaparátů - expoziční priority nemá.

    Bohouš Brož - Megapixel, 29.12.2009 | Reagovat

  • 96

    Avatar
    dobrý den, je u tohoto fotáku možnost si plne nastavit rychlost záverky či clonu - vím že panasonic vyrábí spíše automaty a poloautomaty.... děkuji

    Pavel Vodnář, 29.12.2009 | Reagovat

  • 95

    Avatar
    Reaguje na 88 | Vážený pane, reaguji na Vaši odpověď paní Jarmile z čísla 86. Nevím, do jaké míry jsou Vaše odpovědi relevantní, ale paní Jarmila se, samozřejmě, ptá na kontinuální ostření, což TZ7 má. Koupil jsem si ho u Vás, protože se již nechci tahat na rodinné výlety s dvoukilovým monstrem a sadou skel, to mám na tvůrčí práci, ale na výlet jsem chtěl něco do kapsy. Stroječek jsem obdržel včera ale jsa detailně obeznámen s technickou problematikou fotoaprátů, zjistil jsem už při prvním náběhu do menu, že aparát má podstatně víc možností, než se tady oficiálně prezentuje, nastavením kvality a rozlišní fotek počínaje, přes typy nastavení ostření atd., až k neuvěřitelné flexibilitě nastavení videa konče. Je neuvěřitelné, jak e-shopy opisují jeden od druhého furt totéž, aniž by si aparáty samy osahaly. Jsem možnostmi nastavení TZ7 opravdu nadšen, případný jemný ostrý šum mi nevadí, neb mi říká pane oficiálně, Neat Image, viz článek 94, takže jeho odstranění pro mě není nic, co by stálo za zamínku. Ještě k Vašemu vyjádření: "Pokud je na snímku více stejně vypadajících objektů a různě se prolínajích je to téměř nemožné." - no, při velikosti čipu a vzdálenosti ostření, která bude u psích dostihů celkem velká, bude hloubka ostrosti tak veliká, že o proostřování detailu nemůže být ani řeči, paní Jarmile šlo spíš průběžné doostřování celé scény. A podle mého názoru to TZ7 zvládne. Ale žádné zázraky bych zrovna u tohoto typu fotek, focených kompaktem, neočekával. Kompakt není fullframe zrcadlovka se 400mm objektivem. V tom případě byste mě, samozřejmě, pravdu.

    Taffey, 12.12.2009 | Reagovat

  • 94

    Avatar
    Reaguje na 1 | Petr14, člověče, proboha svatého, k čemu je Ti prohlížení fotek na monitoru v poměru zobrazení 1:1? To je přece taková hovadina, že by jeden padl. Nejdřív si polož otázku, k jakým účelům si takové mašinky kupuješ. Především proto, abys zachytil děje na výletě, dovolené, v rodině. Rozhodně ne nějaké výtvarné věci. Pokud máš tvůrčí ambice, kup si zrcadlovku. Za druhé - jak velké výstupy z foťáku děláš a na jaké medium? Neznám osobně nikoho, kdo by u kompaktu dělal papírové fotky větší než 15x10cm do rodinného alba. Pokud někdo dnes vůbec na papír zvětšuje. A tam jsou pixely nahuštěny výrazně víc, než na monitoru, tedy nějakých 300dpi versusu 72 dpi u monitoru, že po šumu ani památky. Takže většina lidí si fotky jen prohlíží na monitoru PC nebo na TV. Maximální běžné rozlišení dnes je 1920x1080, případně 1920x1200 pixelů. Největší fotka z TZ7 při poměru stran 16:9, což by člověk měl mít nastaveno, pokud si to chce na 16:9 monitoru nebo TV prohlížet, má 3968 x 2232, což je, v podstatě 4 násobek množství pixelů uvedeného HD monitoru nebo TV. Takže si to zkus v tom Tvém prohlížeči zobrazit v poměru 1:4 a budeš čumět na drát, páč tam po šumu nebudeš mít ani památky. Tedy u TZ7. S artefakty u SX200 je to podstatně horší, s těmi už nic nenaděláš. Ale ani ty nebudou u papírových fotek 15x10 patrny, byť to opravdu není v pořádku. Na vině je špatná komprese, ne odšumění. Artefakty vznikají komprimací obrazu, ne odšumováním. Ale jinak s Tebou souhlasím, že 12 mega je na 1/2,33 čip opravdu prasárna. Ale zase, Ti, kterých se tento druh foťáku týká, mohu svou neumětelskou kompozici vylepšit šílenými výřezy. Což je pro mě sice nehoráznost, ale pro většinu těch, kterým se blambelá kompakt na krku, nikoli. Ještě bych chtěl připomenout, že dnešní sofistikované dešuméry typu Noise Ninja nebo Neat Image umějí skutečné zázraky, pokud víš, co s nimi, takže ten jemný šum u TZ7 snadno minimalizuješ na takovou úroveň, že ho neuvidíš ani při tom 1:1 zvětšení. Není nic snadnějšího, než v zoneru rozdělit fotky v jedné složce dle ISO a každou ISO skupinu odšumět jedním vrzem hromadně. Pokud to, tedy, bude zapotřebí. Léta fotím digitální zrcadlovkou, takže mám vyšší nároky než uživatelé kompaktů, a proto snad, taky tyto stroječky do kapsy takhle beru.

    Taffey, 12.12.2009 | Reagovat

  • 93

    Avatar
    Reaguje na 92 | Dobrý den Aleši, viz. reakce na Váš stejný dotaz u stříbrné varianty TZ7.

    Bohouš Brož - Megapixel, 05.12.2009 | Reagovat

  • 92

    Avatar
    Po několikadenním rozhodování a čtení testů a diskuzí jsem se rozhodl pro TZ7. Důvod - HD video se zoomováním a stereo zvukem. No a dnes se dovídám, že jako obvykle vývojáři vytvořili strategickou nedokonalost - aby mohli přijít s novým modelem kde už to bude odstraněno, ale nebojte - i tam nějakou prudu záměrně vymyslí... :)) Mám na myslí 15 min. limit pro video. Takže i když budu mít 16GB kartu, na kterou se vejde 2h záznamu v HD, tak např. přednášku, či koncert s tím nenahraju. Nebo jsem plánoval, že např při rodinných oslavách nechám někde v rohu místnosti na stativu natáčet video a pak udělám sestřih atp. Bohužel. ACH JO! Dotaz. Existuje kompakt s HD videem, s možností zoomovat, bez podobného sequenčního limitu? Děkuji.

    Aleš, 04.12.2009 | Reagovat

  • 91

    Avatar
    Reaguje na 90 | Dobrý den, podle reakce jsem pochopil, že jste o akci věděl - je dobré je využívat a nevyčkávat. Zkuste kontaktovat naše obchodní oddělení, jestli Vám vyjímečně akci "neoživí" - cenovenabidky@megapixel.cz.
    Bohužel dobu trvání akcí víme pouze u "akcí týdne". Naprostá většina ostatních akčních nabídek je limitována skladovými zásobami a jedná se nezřídka o akce našich dodavatelů.

    Bohouš Brož - Megapixel, 03.12.2009 | Reagovat

  • 90

    Avatar
    mohl by nekdo uvadet,jka dlouho budou ty akce?,ted skoncila s pametovkama a prave uvazuju o koupi tohoto fotaku zrovna u vas,drive to bylo vyhodnejsi,nez ted..

    stany, 27.11.2009 | Reagovat

  • 89

    Avatar
    Reaguje na 87 | Dobrý den, bohužel tato možnost u TZ7 není.

    Bohouš Brož - Megapixel, 23.11.2009 | Reagovat

  • 88

    Avatar
    Reaguje na 86 | Dobrý den, všeobecně je sledování , proostřování a proměřování expozice v takovém případě (psí dostihy) problém i u zrcadlovek a drahých objektivů.
    Pokud je na snímku více stejně vypadajících objektů a různě se prolínajích je to téměř nemožné. Doporučuji proto spoléhat na rychlé ostření klasického kompaktu, které Vám zaručí lepší výsledek - př.: http://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-h20

    Bohouš Brož - Megapixel, 22.11.2009 | Reagovat

  • 87

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na možnost střihu videosekvence přímo ve fotoaparátu TZ7. Tato funkce je dobrá pro uvolnění místa na kartě (např. na dovolené).

    Petr, 22.11.2009 | Reagovat

  • 86

    Avatar
    Dobrý den pane Boušku.Má tento digitál funkci sledování a zaostřování pohybujícího se objektu? Nebo má to nějaký jiný? Potřebuji malý foťák na focení psích dostihů. Jaký kompakt byste mi na takové focení doporučil?Děkuji

    Jarmila, 21.11.2009 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    Reaguje na 84 | Dobrý den, cca 3,5 tis.

    Bohouš Brož - Megapixel, 20.11.2009 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    Dobrý den , měl bych otazku ještě ohledně kartx.kolik snimku jsem schopen ulozit na 12 gb kartu v nevyssi kvalite. Dekuju za odpoved.

    Roman, 18.11.2009 | Reagovat

  • 83

    Avatar
    Reaguje na 81 | Dobrý den, je to podle momentální skladové dostupnosti. Vždy je to class 6 (tedy rychlejší kara) a od výrobce A-data, nebo Kingston.

    Bohouš Brož - Megapixel, 14.11.2009 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    Reaguje na 80 | Dobrý den, bohužel - pokud nebyla dostupná v originálním "českém" balení ani na stránkách panasonic.cz, nemáme k těmto informacím přístup.
    Po chvilce brouzdání na internetu jsem nalez několik odkazů na CZ verzi studia 2,0 (:

    Bohouš Brož - Megapixel, 14.11.2009 | Reagovat

  • 81

    Avatar
    Dobrý den, dodávaná karta zdarma k tomuto fotoaparatu, jaké má parametry? Děkuji za odpověd.

    Roman, 13.11.2009 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Dobrý den,chci se zeptat,kde najdu češtinu do Photo fun studio 3,0 ?

    Milan, 13.11.2009 | Reagovat

  • 79

    Avatar
    Reaguje na 78 | Dobrý den, ve výsledné kvalitě fotografíí nejsou rozdíly.

    Bohouš Brož - Megapixel, 11.11.2009 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    Dobrý den,rozhoduji se mezi TZ6 a TZ7.Porovnával jsem je,ale nejsem odborník,tak se obracím na Vás.Je mezi nimi nějaký znatelný rozdíl při focení a výsedné kvalitě fotek(např. při horších světelných podmínkách)?Liší se například ve velikosti snímače,je to důležitý rozdíl?Neberu nahrávání tam jasně vede TZ7,když umožňuje nahrávat v kvalitě HD.Jde mi spíše o kvalitu fotek než o nahrávaání videa.Děkuji za odpověď.

    Tom, 11.11.2009 | Reagovat

  • 77

    Bouška
    Reaguje na 76 | Dobrý den, TZ7 je o něco výkonnější, já bych mu dal přednost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.11.2009 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    Zdarec lidičky.....Můžete mi poradit? Rozhoduji se mezi TZ7 a ZX1?Diky za názory!

    Mike, 02.11.2009 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    eště sem sa chtěl optat čemuže říkáš zrcadlovka - néni to náhodů mobil s foťákem přilepeným ke kapesnímu zrcátku že ne? no a buď fit!!!

    stáníček, 31.10.2009 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    gde sas tady vzal pane vševědúcí TAFFEYI, doteď o tobě nebylo ani vidu ani slechu ale gdybys čtl celé vlákno, tak bys zjistil, že to tou kartou bylo - stačila výměna a bylo po problému, takže příště sa nehraj na Klauza ty chytrolíne, eště nejsi ředitetem zeměgule jak on, a ty tvoje přednášky si nech pro inších magorů, keří ty ti tvoje blufy zežerů aj s navijákem blekoto, mějte sa jak sfiňa a buď fit!!!

    stáníček, 31.10.2009 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Reaguje na 51 | Áááá, Stáníčku, zase neuvěřitelná rada. To nemá s kartou nic společného. Pokud to nahrává pípání v pravidelných intervalech, tak je to vada firmwaru. Otázka je, zda byl ten firmware originální a odkud byl stažen. Problém je v tom, zda to pípá už při přehrávání ve foťáku nebo až v PC třeba ve VMP. Přeinstalovat firmware nepomůže, měl jsem stejný problém, ale že mi to do obrazu psalo název formátu a použitý kodek. Tohle je většinou zavedeno přímo do systému windows, takže je třeba najít, kam a souborek odstranit a přehrát ho původním. Počítám, že to bude něco podobného. Může to být i v systému foťáku. Ale řeknu Ti, že potýkat znovu bych se s tím nechtěl.

    Taffey, 31.10.2009 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Reaguje na 48 | Vidím, že pán je odborník, co? Tazateli nešlo o přehrávání v počítači, ale zjevně o střih, úpravu a přehrání na nějakém stolním přehrávači přes televozor. Tohle je rada jak od chytré horákyně.

    Taffey, 31.10.2009 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Reaguje na 40 | Makro od 0cm neexistuje. Makro vzdálenost je vzdálenost mezi aktivní stranou čipu a fotografovaným objektem, nikoli mezi venkovní stranou vstupní čočky objektivu a fotografovaným objektem. Že jste ochotni si nechat věšet bulíky na nos od výrobce, je Váš problém a jasně to ukazuje na naprostou neznalost názvosloví, s čímž počítá jak výrobce, tak prodejce. Tedy prodejce v případě, že o tom má šajnu. Výrobce to, samozřejmě, ví dobře. Mimochodem, ať je udávaná vzdálenost jakákoli, nemá tato veličina žádný význam. Podstatné je, jak velký poměr zobrazení je schopen foťák vytvořit. Lepší je fotit z deseti centimetrů a mít poměr zobrazení 1:1, než z jednoho centimetru, a mít poměr 1:5. To jen, aby bylo jasno. Já vlastním objektiv Tamron 90/2,8 makro a nemůžu k objektu blíž, než na 28cm. Ale když vyfotím kostku cukru, tak mi zabere celé políčko. Vám, s tímto Panasonicem, taky?

    Taffey, 31.10.2009 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Reaguje na 17 | Pane Kříž, luxusní fotky dělá například Nikon D700 s nasazeným objektivem Nikor 85/1,8. Ale ne tento panasonic. Může mít fotky dobré, ale luxusní, to jste toho ještě málo viděl.

    Taffey, 31.10.2009 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Reaguje na 13 | Pane Bouško, Vy jste šprýmař, s tou cenou. Každý internetový obchod má skutečnou cenu nižší a to výrazně, než je doporučená. Vaše slova zavání trochu podfukem. To Vám, tedy, řeknu.

    Taffey, 31.10.2009 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Reaguje na 3 | To je sice pravda, s těmi fotkami A4 a A5, ale ukažte mi prstem na toho, kdo si z takového aparátu dnes nechá dělat papírové fotky? Na mě můžete sice ukázat, ale prosil bych ještě na někoho jiného.

    Taffey, 31.10.2009 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Reaguje na 1 | No, a co Vám brání nastavit u toho panasoniku ISO100, když ten šum je jen u ISO80? To nepochopím. Ale jinak naprostý souhlas s tou hustotou pixelů. Kromě zrcadlovky vlastním stařičký, čtyřmegový Olympus C4000zoom a fotky z něj kvalitou totálně převálcovávají fotky veškerých "moderních" kompaktů, stvořených idioty, kteří se honí, jen z důvodu marketingu, za větším a větším rozlišením. Bouhužel jejich marketing vychází z jisté tuposti kupujících. Například letos, na dovolené v Krkonoších, mi řekl jede, co se mu na krku blambelal 12 megový kompakt, že by šestimegovou zrcadlovku nikdy nechtěl, protože šest mega, to je opravová bída. Tož tak to dneska chodí.

    Taffey, 31.10.2009 | Reagovat

  • 66

    Bouška
    Reaguje na 65 | Dobrý den, doporučuji prohlédnout si ukázkové snímky, jsou zveřejněny u obou přístrojů. Posuzování kvality je dost subjektivní...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.10.2009 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Dobrý den, prosím o radu. Uvažuji o koupi fotoaparátu Panasonic Lumix TZ7, který bych ovšem používal především k focení. Současně mě zaujalo vysoké hodnocení kvality snímků u fotoparátu Canon PowerShot A2100. Bylo by možné nějak srovnat kvalitu snímků uvedených dvou fotoaparátů? Děkuji.

    Pavel, 30.09.2009 | Reagovat

  • 64

    Bouška
    Reaguje na 62 | Dobrý den, zatím máme zkušenosti jen s TZ7 a obrazově je myslím velmi dobrý. Jak jsou na tom ostatní uvedené, to ještě nevím, takže těžko porovnat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.09.2009 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    ahojte vsichni, mel bych dva dotazy k TZ7. chci si koupit novy kompakt/ultrazoom a nejdrive jsem mel jako favorita Canon SX120. z toho ovsem seslo kvuli 4:3 objektivu a SD 4:3 videu (bez moznosti zoomovani behem nataceni videa) a taky kdyz sem ho videl v obchode a prisel mi docela velky. k tomu dotazu: jak je to u TZ7 se svetelnosti v pripade sceny s vysokym kontrastem, presneji podle toho obrazku: http://go.to/r/341851-480-312.jpg nebo zde http://content.zdnet.com/2346-9595_22-341845-6.html Canon SX120 tohle zvlada vcelku dobre, viz pravy obrazek a tohle presne muj stary olympus zcela nezvlada. proto se tady ptam zkusenych uzivatelu, jestli muzu cekat nejake vyrazne zlepseni u TZ7. druhy dotaz - vydrz baterie u TZ7. je to opravdu takova tragedie jak jsem nekde cetl a z vlastni zkusenosti vim, ze i u starsim modelu to byla hruza? dekuji ric

    ric, 27.09.2009 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško. Prosím Vás o radu, kterému kompaktu by jste dal přednost jen co do kvality snímku, fotím přírodu a v interiéru, mezi těmito čtyřmi kompakty, bez ohledu na jejich pořizovací cenu. Sony WX1 a TX1, či PANASONIC ZX1 a TZ7. Děkuji Vám.

    Petra, 24.09.2009 | Reagovat

  • 61

    Bouška
    Reaguje na 60 | Dobrý den, je na tom celkem dobře, má dokonce program Focení hvězdné oblohy.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.09.2009 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Jak je na tom tehle fotacek pri foceni za tmy?

    evicka, 15.09.2009 | Reagovat

  • 59

    Bouška
    Reaguje na 58 | Dobrý den, TZ7 je velmi výjimečný, konkurenci hledá dost těžko díky bezkonkurenčním funkcím a velmi dobré kvalitě.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.09.2009 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Může TZ7 oproti konkurenci (např. canon PowerShot SX120 IS) limitovat horší světelnost? Jak byste tyto dva porovnal a který doporučil?

    Martin, 03.09.2009 | Reagovat

  • 57

    Bouška
    Reaguje na 56 | Dobrý den, pokud vím, tak ne.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.08.2009 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Dobrý den, má TZ7 možnost připojení dálkové spouště? V doplňkách jsem ji nenašel - budete ji prodávat? Děkuji

    Petr 15, 31.08.2009 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    zdar, tož vidíš že je to tou kartou. někde na fórech byl čolík co měl ten samý problém tak hupky dupky do krámu pro novou a vem si i foťáček, baj baj. jo a nemáš za co :-)

    staníček, 25.08.2009 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Tak jsem to ještě trochu otestoval a zjistil jsem, že to dělá jen s tou mojí kartou a ještě zajímavější je, že ta karta je dobrá a v ostatních foťácích funguje normálně.

    Dvořák Štěpán *Chodec*, 24.08.2009 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Reaguje na 51 | Vadnou kartou to asi nebude, protože před změnou firmware to nahrávalo v pohodě. A ještě k tomu je to pípání pravidelné a každého formátu s jinými intervaly.

    Dvořák Štěpán *Chodec*, 24.08.2009 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím