Panasonic HC-X920 Komentáře k Panasonic HC-X920

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (52 - 1)

  • 52

    Křížek

    Dobrý den, dostupný je standardně tento . Můžeme dodat do 14 dnů od objednávky. Děkuji

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 21.11.2016 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Dobrý den Potřeboval bych prosím informaci o externím mikrofonu. Chci maximálně omezit venkovní ruchy při natáčení - vítr apod.. Zajímala by mě cena a dostupnost. děkuji

    Jaroslav Kopecký, 20.11.2016 | Reagovat

  • 50

    Křížek

    Dobrý den, ano, zde je link. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 31.10.2016 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Dobrý den, dá se k této kameře pořídit externí nabíječka, kterou by se dala nabíjet baterie mimo kameru? Děkuju

    Martin Lindovský, 28.10.2016 | Reagovat

  • 48

    Křížek

    Dobrý den, při použití sluneční clony už bych se obával vinětace. Bohužel nemohu doporučit. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 19.08.2016 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Dobrý den, rád bych si na tuto kameru pořídil sluneční clonu, nemusí být originál, ovšem mám tam uz UV filtr a nerad bych se setkal s vinětací. Pokud by jste někdo věděl o možnosti i kdyby byla nejaka redukce na vetší průměr objektivu byl bych rád. Děkuji

    Milan, 18.08.2016 | Reagovat

  • 46

    Maxant

    Dobrý den, ano tato karta by měla fungovat v pořádku. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 13.06.2016 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Reaguje na (44) | Kartu mam rýchlu 60mgb/s, doteraz nebol problém, a skušal som aj druhu a vypísalo to isté.

    Vladimir Václavik, 11.06.2016 | Reagovat

  • 44

    Maxant

    Dobrý den, máte dostatečně rychlou kartu? Pokud ano reklamujte, takto Vám bohužel moc neporadím, musel bych vidět. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.06.2016 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    Dobrý den, mam panasonic HC-X920, a mam problém . Počas nahravania sa po necelej minúte na lcd zobrazí : Vyskytla sa chyba. Prosím vypnete zažízení a znovu jej zapnete, a kamera prestane nahrávať. Keď to urobím tak sa to znova opakuje. Niekdy kameru dokážem vypnúť tlačítkom ale niekedy musím odpojiť batériu. Viete mi s tým poradiť , pomôcť ? ďakujem

    Vladimir Václavik, 09.06.2016 | Reagovat

  • 42

    Maxant

    Dobrý den, je nutné zaslat do servisního střediska na čištění. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.05.2016 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Dobrý den. vlastním tuto kameru a při poslední akci v prašném prostředí se zrejmě přidřelo krytí čočky.. neotevírá a nezavírá. Nějaká rada jak odstranit, nebo lze dát někam na vyčištění nebo se to řeší opravou v originálním servisu, jelikož je stále v záruce. Díky za nápad a radu

    Milan, 14.05.2016 | Reagovat

  • 40

    Maxant

    Reaguje na (39) | Dobrý den, ano splní. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.04.2016 | Reagovat

  • 39

    Kühnel

    Reaguje na (38) | No rozhodl jsem se pro tu Panasonic X920 přece jen 4K natáčet nebudu. Myslíte, že na mé požadavky co jsem níže napsal, tak tato kamera dostačuje? :)

    Patrik Kühnel, 04.04.2016 | Reagovat

  • 38

    Maxant

    Reaguje na (36) | Dobrý den, osobně bych si vybral Vx870, má delší zoom, 4k video, sloumotion ve full HD s 120 fps, manuální režimy a i možnostexterního mic.  U x920 naleznete světelnější obj, větší rozlišení, lepší LCD a hledáček. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 25.03.2016 | Reagovat

  • 36

    Kühnel

    Dobrý den, mám rozpočet cca 17-18 tisíc a rozmýšlím se nad Panasonic HC-VX870 a nebo Panasonic HC-X920. Chtěl bych natáčet videa do kterých bych dále přidával efekty a natáčel si amaterský "filmy" vím, že rozpočet není velký, ale bohužel. Natáčel bych převážně přes den v lese a nebo někde uvnitř. Natáčel bych různé souboje a nebo běh osob tak bych byl rád aby byl obraz plynulý. Byl bych rád kdyby se na tu kameru dal přidat mikrofon a natáčel bych převážně na stativu ale i v ruce pár záběrů. Vím že ta x920 tak tam jde přidat mikrofon a má stabilizátor obrazu, ale zajímalo by mě zda je ta VX870 lepší a popřípadě jestli jen nepatrně nebo více :) Děkuji moc za odpověď

    Patrik Kühnel, 22.03.2016 | Reagovat

  • 35

    Maxant

    Reaguje na (34) | Dobrý den, jak je udáno v parametrech: 

    Rozlišení fotografií:

    1920x1080, 4480x3360, 4896x3264, 6016x3384

    WX970 je novější typ s vyšším rozlišením videa

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 18.08.2015 | Reagovat

  • 34

    Avatar

    Dobrý den, v jakém rozlišení jsou fotografie z této kamery? Která kamera je lepší HC-X920 nebo HC-WX970?

    Turinský, 17.08.2015 | Reagovat

  • 33

    Maxant

    Reaguje na (32) | Dobrý den,  baterie jsou např tato, nebo silnější. Brašny například tyto, záleží co se tam má vejít, ale lze je vyzkoušet na prodejně. Externí nabíječku bohužel nemáme. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 14.05.2015 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Dobrý den, chystám se na dovolenou k vodopádům a chtěl bych si pořídit video zážitky. Zaujala mne digitální kamera Panasonic HC-X920. Četl jsem na webu, že je to i výrobek roku 2014? Pročítal jsem si recenze uživatelů a většinou si všichni stěžovali, že v balení není nabíječka a baterie se tak musí nabíjet v kameře. Nerad bych tedy zažil, aby se mi při natáčení vybila baterka. TO BYCH ASI VRAŽDIL. Rád bych si dokoupil náhradní baterii (akumulátor) a nabíječku. Prosím o informaci, kolik baterie a nabíječka stojí a zda ji máte na skladě? Rozhoduji se mezi obchody alza.cz, fotolab.cz a Vaším obchodem. Váš obchod mám po cestě, v Ostravě na Stodolní ul., takže na 90% se přikláním ke koupi u Vás. Požaduji ale komplet i s náhradní baterií a nabíječkou. Nerad bych příslušenství sháněl v jiných e-shopech. Také prosím o info, jakou si mám zakoupit na tuto kameru brašnu? Předem děkuji.

    Roman (LIVINGDEAD), 12.05.2015 | Reagovat

  • 31

    Maxant

    Reaguje na (30) | Dobrý den, měla by mít 49 mm. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.05.2015 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Dobrý den, chci se prosím zeptat - jaký je průměr případného ochranného filtru pro objektiv videokamery Panasonic HC-X920 ? Děkuji.

    Ales Kudera, 03.05.2015 | Reagovat

  • 29

    Maxant

    Reaguje na (28) | Dobrý den, mohu poprosit jaký konkrétně kabel myslíte? USB, nebo HDMi. Děkuji za upřesnění. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 17.02.2015 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Dobrý den, sháním datový kabel k této kameře s USB. Můžete mi prosím dát tip. Děkuji

    Ondřej Kalák, 16.02.2015 | Reagovat

  • 27

    Maxant

    Reaguje na (26) | Dobrý den, bohužel nemá. Má jej pouze starší W850. Dostupnost nových produktů prosím na dostupnost@megapixel.cz . 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.01.2015 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Dobry den, ma tato kamera taky slow motion ? jako verze W850 - rozmyslim se mezi timto modelem a w850. Zaroven kdy myslite ze budou na trhu novinky (Panasonic představuje videokamery HC-WX970, HC-VX870 a HC-V770) Jestli nema smysl jiz pockat na novou. Dekuji

    Josef, 12.01.2015 | Reagovat

  • 25

    Lukeš

    Reaguje na (24) | Dobrý den,ohnisko u fotoaparátů i kamer je bráno vždy ku kinofilmu, platí tedy údaj minimálního ohnisko což je u této kamery 29,8 mm. Nemá tedy tak široký úhel jako objektiv s ohniskem 24m.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.12.2014 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Dobrý den, prosím o vysvětlení, nějak mi to není jasné. Když mám na mé D600 objektiv 24-70, mám představu u 24 mm jaký úhel zaberu v místnosti. Jak je to u této kamery při nejmenší ohniskové vzdálenosti ve srovnání např s 24 mm na FF u fotoaparátů. Předem děkuji.

    Václav Blovský, 08.12.2014 | Reagovat

  • 23

    Maxant

    Reaguje na (22) | Dobrý den, ano určitě se zastavete na naší prodejně podíváme se na nějaké možnosti. A hlavně na zde popsané věci. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 31.10.2014 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Reaguje na (21) | mnohokrát děkuji za Vaši brzkou odpověď. Canon G 30 je přeci jen trochu dražší, zastavím se ale u vás a podívám se. Těším se na setkání, protože ve vaší prodejně jsou profesionálové. Tuto středu jsem neměl moc času a byl jsem se podívat do prodejny ve Vodičkově ulici Myslím, že jsem věděl o kamerách více než obsluhující slečna. Byl jsem rád, když jsem se rozloučil.

    Michal Souček, 30.10.2014 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Reaguje na (20) | nechci se nejak vměšovat ,ale zvažte připlatit za canon legria HF-g30 obrazově o neco lepší, i větší zoom, ale především hledáček se dá dokonce vysunout a vyklopit nahoru 45 stupnu co je jistě praktická výhoda ( u HF-g20 , HFg25 je trochu divný, nemotorný systém , kdy si hledáček lehko můžete tlakem hlavy proste vypnout...) ,dále by pro otce mohla být výhodná i kolebka na zoom, přece jenom je to na (vetší, či méne citlivé) prsty přijemnejší než titěrné tlačítko zoomu jak májí nižší či starší modely -HFG25 a také i panasonic 920...dobré svetlo!

    StandaR, 30.10.2014 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Dobrý večer, rozmýšlím se mezi koupí Panasonicu 920 a Canon Legria 25. Protože kameru bude obsluhovat můj otec, rozhodující je jednoduchost. Otec točí jenom v hledáčku a trochu se bojím, že Panasonic má pouze plastový. Než se vypravím do prodejny, můžete mně poradit, kterou. S přihlédnutím k "přívětivosti" hledáčku. Opět děkuji za radu. To opět je na místě. Před 4 lety jsem koupil u vás kompakt Canon G 11 a jsem moc spokojený. škoda , že už nemáte prodejnu v Žitné ulici. Jste trochu z ruky. Děkuji.

    Michal Souček, 29.10.2014 | Reagovat

  • 19

    Michalík

    Reaguje na (18) | Dobrý den,liší se docela dost od sebe. X920 je vybavena třemi snímači proti jednomu. Má také vyšší světelnost objektivu než nižší model. Vyšší model má i větší rozlišení snímače. Vyšší model je také vybaven hledáčkem, který nižší model nemá.X920 je jistě dobrá volba. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 21.05.2014 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Dobrý den,chci koupit dobrou rodinnou videokameru.Budeme točit rodinné dovolené a naše sportovní aktivity tenis a lyže. Uvažuji o HC-X920 nebo HC-W850.Jaký je mezi nimi rozdíl.Vzhledem k předchozím zkušenostem bych chtěl zůstat u značky Panasonic. Děkuji.Jindra

    Jindřich Hrubý, 21.05.2014 | Reagovat

  • 17

    Michalík

    Reaguje na (16) | Dobrý den, bohužel konkrétní datumy uvedení na trh zatím nebyly oznámeny. Sledujte naše stránky, kde se novinky objevují ihned po oznámení v prodeji v ČR a později se doplňují i prodejní ceny.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 14.02.2014 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Dobry den chcel by som sa vas ešte opytat kedy asi budu v predaji novinky panasonic ces 2014 kedy sa dostanu na trh ? zaujimava je aj Panasonic HC-W850 vo full hd 120 FPS !!! to na šport je uz ina kava :) http://www.youtube.com/watch?v=ObFs19ipzi8

    pepo, 14.02.2014 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Reaguje na (13) | som nadšeny video amater ktory natača športove videa kde komfort automatiky je ulahčujuci http://www.youtube.com/watch?v=CpyovzKtSm8 Ano mate pravdu presne tak som si to myslel ze g30 je lepšia v manuale v automatike ma lepši obraz panasonic a ja automatiku vyuzivam často kvoli komfortu pri natačani športovych videi ,osobne mi ide o obrazovu kvalitu amaterske prevedenie mi nevadi som zvyknuty uz mam panasonic hc-v500 ktora mi je obrazovo slaba + chcel som kameru z ostriacim prstencom na manualne zaostrovanie takze ked zhrniem spičkovy obrazovy vystup +ostriaci prstenec+manualne nastavenie a nakoniec cenu tak je pre mna vhodna lepšia x920 a ušetrene peniaze investuje doprislusenstva ako je slider ,stativ pametove karty ,apod.

    pepo, 06.02.2014 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Reaguje na (13) |

    Dobrý den,

    hned na úvod je třeba říct, že oba dva modely kamer, nad kterými zde polemizujete, jsou obrazově špičkové. Pokud jde čistě o úroveň obrazu, jsou si velmi blízko a více se liší, jak již bylo kolegy výše zmíněno především funkcemi, softwarovou a hardwarovou výbavou. V tomto případě nelze jednoznačně souhlasit s tvrzením o degradaci kvality způsobené délkou maximálního přiblížení. V profesionálních přístrojích se opravdu nedoporučuje mít přespříliš veliký rozsah zoomu. Přesto je v profesionálních produktech s integrovanou optikou za pořizovací náklady 100 000 Kč a výše, poměrně běžný zoom 14x – 22x (trošku odlišný přístup od fotografie, kdy bych takový rozsah zcela jistě v jednom objektivu nedoporučil). Co tím chci říct je, že se nedá globalizovat Vámi zmíněná informace o „kažení“ obrazu a je potřeba se stavět ke konkrétnímu modelu a typu optiky.

    Panasonic X920 je velmi povedený produkt, ale ač má k dispozici manuální ovládání a nastavení videa. Není pro tento typ práce zcela dimenzovaný. Spousta věcí probíhá pouze přes dotykový displej, menu není ideálně strukturované pro poloprofesionální použití a dosažení některých nastavení není zdaleka tak přívětivé jako u Canonu G30, kde je menu strukturované mnohem ideálněji a obsahuje velké množství možností nastavení. Navíc můžete volit mezi ovládáním přes dotykový panel a ovládacím joystickem, který je velmi příjemně situovaný na palec pravé ruky. Rychlost nastavení je mnoha situacích dost podstatná. Dále nemohu nezmínit kolébku pro ovládání zoomu, která u Canonu G30 pochází z profesionálních modelů a má tedy krásně hladký chod a podle intenzity stisku, přecházíte velmi pohodlně mezi rychlostí a hladkostí zoomu.

    Dalo by se hovořit ještě velmi dlouho, proto raději ve zkratce shrnu. Obrazově jsou přístroje vynikající, jejich potenciálu však maximálně využijete při manuálním použití, kdy výrazně dominuje Canon G30. Jeho nastavení je příjemné, rychlé a pro seriózní práci se hodí výrazně více než „hobby“ laděný Panasonic, který při uživatelském komfortu pří nastavení pod tlakem (i bez) ztrácí.

    Jiří Kokeš - Megapixel, 05.02.2014 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Reaguje na (12) | hej ale čo sa tyka obrazovej kvality či je panasonic ako canon lebo som našiel video kde natača lepšie ako canon, viem ze canon g30 je polo profi ale z tym dlhšim zoomom to nieje až taka vyhra pretoze drahe profi kamery maju zoom iba 10x a viac uz niči kvalitu .tak mi bolo povedane profesionalom takze 12x zoom na panasonicu je lepši neviem sarozhodnut pretozee natačam vela a chcel by som mat videa na profi urovni a o panasonicu som sa dočital ze je to nahrada profi kamery pre amatera obrazovy vystup je taky ako 2000 eurove kamery ,ma plne manualne nastavenie ,dobru cenu,a ostriaci prstenec,dokonca ma lepšie umiestnenie sanok na mikrofon tak som rozmyšlal či stoji zato platit o 500 euro viac za canon a za to iste čo ponuka panasonic tu je porovnanie zo všetkych je najlacnejši panasonic a obrazovo mi pride lepši ako canon ibaze to je test automatiky a kamery maju plny potencial v manualnom nastaveni a či prave tam niesu lepšie vysledky z canonu chcelo by to test v manuale :) http://www.youtube.com/watch?v=OeBxIY4JIes

    pepo, 05.02.2014 | Reagovat

  • 12

    Maxant

    Reaguje na (11) | Dobrý den, zatímco X920 je velmi dobrá kamera typu handycam, G30 už je mnoha profesionámi funkcemi schopná pořizovat záznam na vyšší úrovni. Má větší rozsah objektivu a hledáček s podstatně lepším rozlišením.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 03.02.2014 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Dobry den , vedeli by ste mi povedat ktora kamera je lepšia ci tato panasonic x920 alebo canon g30 ? canon je skoro o polovicku drahši niekto som videl ze panasonic je dokonca lepši ako canon ale zase v inom videu som videl ze canon je lepši napr toto video je vo full hd uplna nadhera profi obraz http://www.youtube.com/watch?v=sND-k9Rtx9E

    pepo, 01.02.2014 | Reagovat

  • 10

    Maxant

    Reaguje na (9) | Ještě pro upřesnění. Ona neumí záznam zárověň s pořízením fotografie. Musí se vždy přepnout do režimu foto. Ale je to vše v jednom. Jinak některé kamery umí i při natáčení, ale je tam malé rozlišení toho snímku. Bývá to většinou jen vířez z videa. Doporuřím vždy přepnout na režim focení. Získáte tak fotografii v plném rozlišení.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.01.2014 | Reagovat

  • 9

    Maxant

    Reaguje na (8) | Dobrý den, například tato kamera to umí. A to v [16:9] 20.4 megapixelů (6016 x 3384), 9.4 megapixelů (4096 x 2304), 2.1 megapixelů (1920 x 1080).

    Mohu doporučit.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 16.01.2014 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Dobrý den. Existují kamery, kterými lze při videozáznamu zároveň fotit? Pokud ano - prosím o doporučení. Považuji se za pokročilého a mám rád vše v jednom. Děkuji

    Franta, 15.01.2014 | Reagovat

  • 7

    Maxant

    Reaguje na (6) | Dobrý den, ano bude lepší obraz. O žádném problému nevím.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 13.01.2014 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Dobrý den, pokud bych si ke kameře koupil i polarizační filtr, záběry venku, v přírodě by měly být pro oko ještě hezčí, že ano? Myslím zvýrazněné mraky, potlačené odlesky a sytější barvy, voda... Nebo jsem něco přehlédnul a u kamery by mohly s polarizákem být problémy, které u fotoaparátu nejsou?

    Vláďa, 10.01.2014 | Reagovat

  • 5

    Bouška

    Reaguje na (4) | Dobrý den, bohužel jsem to nezkoušel, nicméně 60sn/s a 50sn/s je minimální rozdíl.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 21.12.2013 | Reagovat

  • 4

    Avatar

    a chcel by som sa vás opytat pokial sa nemylim tato kamera natača 50 snimkov vo full hd v pre EU a 60 snimkov pre USA PAN/NCAL či jak to natačam športove videa a potom ich davam na youtube nedavam ich do televizie tak sa pytam či možem natačat v USA nastaveni a mat možnost lepšie spomalene zabery 60 FPS ???? či tam nebude problem v programe pri uprave a tak ale program by to mal zvladat aj aj a pokial to nejde do televizie ale na internet je to v poriadku alebo sa mylim ?

    peter, 20.12.2013 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Takže som troška patral kedže panasonic je lacnejšia o 580 euro a zaroven aj lepšia ako canon to som nečakal ale zase prijemne že panasonic je lacnejši a ešte o trošičku lepší ako canon :) canon g30 vyzera profesionalnejšie ale predsa je jedno ako kamera vyzera ale ako natača takže nakoniec predsa je panasonic lepši v obrazovej kvalite ako canon a zase canon je trošku lepši v tme https://www.youtube.com/watch?v=OeBxIY4JIes

    peter, 19.12.2013 | Reagovat

  • 2

    Bouška

    Reaguje na (1) | Dobrý den, bohužel nemohu posoudit, zkušenosti mám jen s HF G30 a kvalita záznamu je vynikající.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.12.2013 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Dobry den ako hodnotite tuto kameru v porovnani o dost drahšim canon g30 ?? je lepšia ako canon ? dočital som sa na zahraničnych forach ževraj ma lepši obraz ako canon čo je natom pravdy ?

    peter, 18.12.2013 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím