Panasonic Lumix DMC-FT3 modrý Komentáře k Panasonic Lumix DMC-FT3 modrý

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (47 - 1)

  • 47

    Lukeš

    Reaguje na 46 | Dobrý den, na běžné focení a video v nižší kvalitě karta stačí.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.12.2011 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Reaguje na 45 | asi mate pravdu. protoze na fotce 15x10 rozdilu moc nenajdeme a za spatmych podminek pro foceni nevykouzlime uzasnou fotku z zadneho z tech fotaku.... ted uz jde jen o kvalitu zpracovani. aby ten fotak byl opravdu vodotesny :o) cehoz bych se u olympusu snad nemusel obavat. dekuji za ani ne tak radu, jako spise potvrzeni meho presvedceni :o) navic s pouzdrem a 8GB kartou za 5990,- to neni vubec spatna cena. ale ta karta asi nebude z tech nejrychlejsich,ze?

    dopita, 27.12.2011 | Reagovat

  • 45

    Lukeš

    Reaguje na 44 | Dobrý den, máte pravdu. V paramtrech moc rozdílů nenaleznete. Osobně bych se asi přikláněl k Olympusu TG-610. Je to rozumný kompromis mezi cenou a výkonem.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.12.2011 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    dobry den shanim fotoaparat, se kterym bych jezdil na kurzy (lyzovani,vodacky apod.) proto se do meho zajmu dostal olympus tg-610, panasonic ft3 a nikon aw100, potrebuji i slusne video, ktere dokaze pri nataceni zoomovat. at hledam v parametrech rozdili jak hledam, moc jich nemuzu krome ceny najit. ale jak pak ctu ruzne komentare tak tam jsou zase rozdili pomerne dost velke. muzete prosim poradit?

    dopita, 27.12.2011 | Reagovat

  • 43

    Lukeš

    Reaguje na 42 | Dobrý den, je mi líto, ale nic podobného v navídce nemáme.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.11.2011 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Potřeboval bych pro tento foťák neoprénové pouzdro s možností připnutí na paži řemínkem na suchý zip a upevněním krouceným lankem - pro šnorchlování - dá se s tím plavat a pokud ho upustím, tak se nepotopí do hlubiny. Kdysi to bylo součástí dodávky nějakého Olympusu, který ovšem nepřežil druhé šnorchlování. Mezi pouzdry jsem to bohužel nenašel, byl bych vděčen za informaci.

    Láďa, 18.11.2011 | Reagovat

  • 41

    Lukeš

    Reaguje na 40 | Dobrý den, bohužel nelze. Baterie se nabíjí pomocí externí nabíječky. Tlačítko na nahrávání přístroj má. Neřekl bych, že je Olympus pomalejší.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.09.2011 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Dobrý den zajímalo by mě zda fotak lze nabít i přes USB jako u Olympusu, pořád se rozhoduji mezi tímto a Olympusem, Olym má vyšší ISO, avšak nevím zda to využiju, stejně je pak velkej šum. také by mě zajímalo zda Panas má také zvlášt tlačítko na natáčení a proč vlastně pořád doporučujete Olymp když je pomalejší,

    Tomáš M, 08.09.2011 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    Dobrý den! Včera jsem koupil FT3 a udělal pár fotek a videí na zkoušku v různých podmínkách. První dojem je velmi dobrý! Vše zatím pouze na automatiku, která se mi jeví celkem slušně fungující. Snad jen trochu zvukový šum u videa. Možná pomůže nějaké nastavení. Ale kvalita obrazu na fotoaparát velmi dobrá.

    Černoch, 07.09.2011 | Reagovat

  • 37

    Lukeš

    [35-36]  Dobrý den, rozdíl tam je dost podstatný. Model 810 vydrží pád ze 2m a je vodotěsný do 10m a u nižšího modelu je to pak 1,5m a 5m. Pokud chcete ušetřit můžete zvolit variantu TG-610.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.09.2011 | Reagovat

  • 38

    Lukeš

    Reaguje na 35 | Dobrý den, rozdíl tam je dost podstatný. Model 810 vydrží pád ze 2m a je vodotěsný do 10m a u nižšího modelu je to pak 1,5m a 5m. Pokud chcete ušetřit můžete zvolit variantu TG-610.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.09.2011 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Nezlobte se, můžete se ještě vyjádřit k Olympusu TG-610 verzus 810? V parametrech jsem rozdil nenašla a je levnější. Je to jen novější model? Děkuji

    Jana, 31.08.2011 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Reaguje na 34 | elice Vám děkuji za rychlou odpověď. Můžete mi doporučit ještě jíný typ, klidně z výprodeje. Nemusí být tak outdoorový a hlavně at je levnější. Děkuji Jana

    Jana, 31.08.2011 | Reagovat

  • 34

    Lukeš

    Reaguje na 33 | Dobrý den, ono je to torchu složitější. Pokud chcete přístroj který dobře fotí, dobře natáčí video a ještě je odolný tak to se dá jen velmi těžko zkloubit dohromady. Vždycky je to o nějakém kompromisu. Napadá mě Olympus TG-810. U přísroje naleznete v záložce NÁZOR MEGAPIXELU ukázkové snímky i video. Můžete se podívat zda Vám taková kvalita bude vyhovovat.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 31.08.2011 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Dobrý den, rada bych si pořídila digitální kompakt.Docela jsem byla rozhodnuta pro Pan.dmc-ft, ale Vaše diskuze výše mě docela rozladila, kvůli kvalitě videa. Prosím Vám o radu, který fotak byste doporučil, aby byly kvalitní fotky (cvakač) i video (HD)a vydržel nějaké nárazy, vodu (nemusí se s ním potápět) a písek (když s ním děti hodí do pískoviště:((). Může jít i o starší model, který seženu. Jde mi o cenu tak do 5 tis. Kč.(zkuste doporučit i dražší když to nepůjde). Asi chci moc, že? Děkuji Vám velice, neboť už se mi z těch informací točí hlava. Jana

    Jana, 31.08.2011 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Reaguje na 31 | umový obal jsem v balení neměl, ani v návodu sem se o něm nic nedočetl

    Leoš, 30.08.2011 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    caute, mam od dnes oranzovy a v urcitom uhle tam tiez nieco klepe:) chcem sa spytat, ci ste v baleni mali aj ochranny gumeny obal, pretoze u mna chybal a v navode pisu, ze do vody len s nim, tak som teraz zmateny. Vdaka L.

    Laco, 19.08.2011 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Reaguje na 29 | zdravím, včera jsem si koupil tento fotoaparát v červené barvě a ve vypnutém stavu taky ve fotoaparátu "klepe", takže to bude asi normální stav :)

    Jakub, 15.08.2011 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Reaguje na 28 | taky si to myslím, ale raději bych to slyšel i od někoho, kdo ten fotoaparát držel v ruce, zda mu to taky dělá

    Leoš, 08.08.2011 | Reagovat

  • 28

    Lukeš

    Reaguje na 27 | Dobrý den, může jít o stabilizaci, gyroskopy a jiné součástky, které nejsou ve fotoaparátu na pevno. Řekl bych tedy že je to normální.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.08.2011 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Dobrý den, dnes mi přišel tento fotoaparát a spozoroval jsem následující věc. Když je fotoaparát vypnutý a zaklepu sním, tak v něm něco jakoby hrká, ale jakmile ho zapnu tak už to nehrká. Je toto normální??

    Leoš, 05.08.2011 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Zdravím. Dnes jsem udělal test stabilizátorů Sony SteadyShot (DSC-HX9V) a Panasonic Power O.I.S. (DMC-FT3) a výsledek je jednoznačný a to ve prospěch Sony. Oba fotoaparáty byli vedle sebe, to jest stejný záběr, světlo, zvuk i otřesy. Na obouch fotoaparátech byla nastavena maximální kvalita videa a nejvyšší úhel záběru. V závěru testu lze pozorovat také výhody CMOS snímače (HX9V), kde po čárách od slunce, které jsou typické pro CCD snímač (FT3) není ani památky. Testovací video lze schlédnout zde HX9V: http://www.youtube.com/watch?v=K3cIJ6njhI0 a zde je FT3: http://www.youtube.com/watch?v=m82VzZ7PxAo

    Pavel Hladík, 17.07.2011 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Zdravím. Mám fotoaparát Sony HX9V a Panasonic FT3 a co se týče FullHD záznamu, tak Sony je v tomto směru nepřekonatelný, jelikož natáčí video s 50 plnými snímky za sekundu, zatímco Panasonic pouze s 30. Navíc stabilizátor v Panasonicu je tragický ve srovnání se Sony. Na pořizování video záznamu tedy doporučuji spíše Sony. Pokud by byl zájem, můžu hodit nějaké video na YouTube...

    PavelH, 17.07.2011 | Reagovat

  • 24

    Lukeš
    Reaguje na 23 | Dobrý den, je mi líto, ale porovnávání záznamu neděláme. Na kvalitu záznamu se můžete podívat v ukázkové nahrávce http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-ft3-ce rveny#nazory Přístroj zapůjčit lze, pokud je skladem.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.07.2011 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dosud používám videokameru Panasonic SDR-SW20. Má tento fotoaparát lepší videozáznam? Které další fotoaparáty umožňují pořizování fotografií při probíhajícím videozáznamu? Lze jej před nákupem zapůjčit na ostravské prodejně? Děkuji za odpověď.

    Petr Benda, 08.07.2011 | Reagovat

  • 22

    Lukeš
    Reaguje na 21 | Dobrý den, na FULL HD bych taky asi doporučil HX9, i tak se ale obávám že klasickou mini DV kameru Vám nenahradí žádný z těchto modelů. Jde hlavně o formát AVCHD, který se zpracovává hůře než klasický mini DV záznam.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.06.2011 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Mám kameru Panasonic ještě na mini dv kazetu.Panasonic FT-3 mě láká z hlediska využití pod vodou,nárazuvzdornosti.Ale zase co se týká Full hd videa spíše doporučují Panasonic Lumix DMC-TZ20 nebo Sony Cyber-shot DSC-HX9,tak to mám dilema...

    David Javůrek, 27.06.2011 | Reagovat

  • 20

    Lukeš
    Reaguje na 19 | Dobrý den, zvuk je ve stereu. Bohužel jste neuvedl kterou kameru chcete nahradit.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.06.2011 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobrý den.Zajímalo by mě jestli je zvuk při full hd videu stereo,tj jestli plně tento fotoaparát nahradí videokameru kterou bych už sebou nemusel nikam tahat.

    David Javůrek, 24.06.2011 | Reagovat

  • 18

    Lukeš
    Reaguje na 17 | Dobrý den, uvedené funkce vypnout jdou. Rychlost je velmi podobná, ale osobně bych se přikláněk k Olympusu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.05.2011 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den,dá se vypnout GPS,barometr a výškoměr? Jak je na tom FT 3 s rychlostí zaostření oproti Olympusům 610/810?Děkuji za odpověd.

    Jirka, 21.05.2011 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Reaguje na 15 | Moc děkuji za okamžitou reakci! Displej je neoddiskutovatelně lepší. Lepší kvalita ale může mít vliv na spotřebu, jak je tomu u mobilů. To, že Lumix přešel ze 14 dolů na 12 MPx bych spíše pochválil, konečně přestáhá nesmyslný hon na MPx na úkor kvality. U citlivosti asi nemáte správné info: Auto / i.ISO / 100 / 200 / 400 / 800 / 1600 / High Sensitivity mode (ISO 1600-6400). Nevím, jak vypadají makrosnímky Olympusu, ale co ukazujete od Pana. není zas tak hrozné. Cena určitě, Lumix je fakt dražší. Ale ty fotky! Ještě jednou jsem to prohlížel, TG-810 jako by měl zapnutý nějaký umělecký mód : ) Jakési mozaiky od impresionisty to spíše připomíná. DMC-FT3 se k tomu blíží, ale přece jen má na rozdíl od olympusu i světlé chvilky: ) Jako větší problém tady spíš vypadá chromatická aberace, ale to bych u kompaktů této kategorie neřešil. A na celkovou pomalost si stěžuje i kamarád, který má předchůdce, myslím, že Olympus 8010. Výhody Lumixu? Ty, které využiji: lepší světelnost, lepší foto, větší rychlost, fullHD video. Co asi nevyužiji: 12m hloubky, GPS, milion bodů zájmu, kompas, barometr a podobné bižu, nabíjení 2. baterky mimo aparát (i když kdo ví). Vlastně nevím, jestli nakonec neobětovat to video a nekoupit si DMC-FT2 : ))) Ale ten zase vypadá, jako krabička na mýdlo : ) Ještě jednou děkuji.

    Milan Tůma, 11.05.2011 | Reagovat

  • 15

    Lukeš
    Reaguje na 14 | Dobrý den, Olympus má větší rozlišení snímače i přiblížení, vyšší citlivost a větší LCD s lepším rozlišením. To jsou například parametry, které při focení pod vodou mohou hrát roli. Navíc má i lepší makro a je podstatně levnější.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.05.2011 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Reaguje na 12 | Dobrý den, můžu se zeptat, na základě čeho doporučujete Olympus? Jsem laik, řeším stejný problém, jako paní Laďka. Lumix má snad všechny parametry o chlup lepší, fotky, které z něj lezou jsou na Vašem webu u i na ostatních podstatně lepší, jestli to jako laik můžu posoudit - zobrazení 1:1. Nerozumím tomu, co je to lákadlo? Díky

    Milan Tůma, 11.05.2011 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Reaguje na 12 | OK. Díky za tip.

    Laďka C., 06.05.2011 | Reagovat

  • 12

    Lukeš
    Reaguje na 11 | Dobrý den, osobně bych doporučil TG-810. http://www.megapixel.cz/olympus-tg-810-cerny-kit

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.05.2011 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dobrý den, ráda bych si koupila vodotěsný fotoaparát. Rozhoduji se mezi těmito třemi (jde mi hlavně o focení pod vodou) - který byste mi doporučili? 1. Panasonic Lumix DMC-FT2/FT3 2. Sony Cybershot DSC-TX10 3. Olympus TG-610/-810 Předem velice děkuji za odpověď.

    Laďka C., 06.05.2011 | Reagovat

  • 10

    Lukeš
    Reaguje na 7 | Dobrý den, pokud se čočka upatlá samozřejmě je potřeba jí otřít. Po obrazové stránce budou tyto modely pravděpodobně hodně podobné. To se ale ukáže po prvních praktických zkušenostech.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.03.2011 | Reagovat

  • 9

    Lukeš
    Reaguje na 8 | Dobrý den, bohužel nemá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.03.2011 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Má tento fotoaparát dotykové LCD?

    Marcel, 15.03.2011 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den, děkuji za informace. Fotím na Panasonic TZ5-budou fotky srovnatelné,nebo je kvalita u FT 3 horší? A jak se na ostrosti fotky projeví,když se opatlá čočka-nebo jí musím často utírat a leštit?

    Lenka, 14.03.2011 | Reagovat

  • 6

    Lukeš
    Reaguje na 5 | Dobrý den, krytí čočky je v pořádky. Jde většinou o tvrzené sklo, které jen tak nepoškrábate. Obrazový výstup je určitě lepší než z kompaktu, ale je pravda, že s porovnání s jinými běžnými modely nepatří fotky z těchto fotoaparátů ke špičce.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.03.2011 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobrý den, pokukuji po outdorovém fotoaparátu,tento se mě líbí.Ale v obchodě jsem vyslechla názor,že tyto fotoaparáty jsou sice odolný,ale bohužel na úkor kvality fotografií.Že se nedá do tohoto přístroje osadit dobrý objektiv,aby byl dosti světelný a fotky byly pěkně prokreslený..A co mě zarazilo-že tyto typy fotoaparátů nemají krytku u čočky.Tzn. je to jako u mobilních telefonů-kvalita fotek +- nastejno?Tam se často okolí čočky zapatlá,poškrábe a fotoaparát nefotí jak by měl.Přitom bych právě u tohoto typu přístroje očekávala dobré krytí čočky. Jak to bude u tohoto modelu?

    Lenka, 11.03.2011 | Reagovat

  • 4

    Lukeš
    Reaguje na 3 | Dobrý den, děkujeme za Vaše praktické postřehy.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.02.2011 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Reaguje na 1 | Dobrý den, myslím, že na digineff.cz jsem našel informaci, že tento přístroj má být k dispozici v polovině března v metalických odstínech modré, oranžové a červené za maloobchodní cenu do 10.000 Kč.

    Martin Švancara, 10.02.2011 | Reagovat

  • 2

    Lukeš
    Reaguje na 1 | Dobrý den, cenu si bohužel odhadovat netroufáme. Byla by to hodně zavádějící informace. Pokud bude stříbrná barva v distribuci, určitě jí nabízet budeme.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.02.2011 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den, už se moc těším, zajímala by mne odhadující cena budete jej prodávat i ve stříbrné barvě?

    David, 09.02.2011 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím