Panasonic Lumix DMC-FZ100 Komentáře k Panasonic Lumix DMC-FZ100

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (283 - 184)

  • 283

    Lukeš

    Reaguje na 282 | Dobrý den, tak to bohužel netuším. Obávám se, že to tako na dálku nevyřešíme.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.06.2012 | Reagovat

  • 282

    Avatar

    Reaguje na 281 | Zdravím, to jsem zkoušel několikrát a nepomohlo to (tu kartu)

    Olda Boudník, 25.06.2012 | Reagovat

  • 281

    Lukeš

    Reaguje na 280 | Dobrý den, zkusil bych naformátovat kartu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.06.2012 | Reagovat

  • 280

    Avatar

    Ahojte všichni, kdo čtete tyto řádky. Foťák DZ 100 už mám nějakou dobu a jsem s ním spokojený. Ale poslední dobou se mi stává, že některé fotky (jen několik), které mám již nějakou dobu vyfocené ve foťáku, mi můj DZ 100 nechce přečíst, píše - nelze přehrát a jsou místo nich modré čverečky s vykřičníkem. Neví někdo, prosím, o co se jedná a co s tím dělat? Ty fotky jsou v počítači normálně k přečtení. Díky za radu:-)

    Olda Boudník, 24.06.2012 | Reagovat

  • 279

    Lukeš

    Reaguje na 278 | Dobrý den, určitě bych volil GF-2. dá se k němu pořídit tento objektiv. Ten má ohnisko 300mm což by mělo být dostačující i na sport.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.11.2011 | Reagovat

  • 278

    Avatar

    Dobrý den, mám menší problém s výběrem fotoaparátu. dělám si zálusk na FZ- 100 a GF -2 od panasonicu. Dal by se 24x zoom u FZ-100 nějak vykompenzovat i u GF-2 ? mám strach že nebudu moci fotit něco z větší vzdálenost. Jsem teprve začátečník a tak v tom mát trochu hokej. :) Nejdříve jsem přemýšlela nad zrcadlovkou, ale kvůli cenám jsem musela situaci přehodnotit. Který z již zmiňovaných fotoaparátů by jste mi doporučili jako začátečníkovi, který chce fotit i kreativnější fotografie...?

    janamia, 09.11.2011 | Reagovat

  • 277

    Lukeš

    Reaguje na 276 | Dobrý den, je mi líto, ale tato třída fotoaparátů se ze zrcadlovkou nedá vůbec porovnávat. Jde hlavně o velikost snímače, který je u zrcadlovky podstatně větší. Od toho se odvíjí odstup od šumu, detajly a barevné podání fotografie, rychlost ostření a prodleva spouště atd. Model SX40 navíc ještě není na trhu, takže ho nemohu doporučit, protože s ním nemáme žádnou zkušenost.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.10.2011 | Reagovat

  • 276

    Avatar

    Hledam fotak,ktery by alespon trochu "dohanel" zrcadlovku, dali se na nej pridelat UVfiltry,polarizacni.(prumer objektivu 58)dokazl dobre zachytit jak pohyb,tak makro.

    ML, 06.10.2011 | Reagovat

  • 275

    Lukeš

    Reaguje na 274 | Dobrý den, bohužel jste neuvedla jaké máte na přístroj požadavky.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.10.2011 | Reagovat

  • 274

    Avatar

    Dobrý den, fotím ráda. Ale prosím o radu LumixDMC - FZ100 / PowerShot SX 40IS ??? Kvalita videa nerozhoduje. Děkuji ML

    ML, 06.10.2011 | Reagovat

  • 273

    Lukeš

    Reaguje na 272 | Dobrý den, ano můžete. Blesky Olympus s Panasonic jsou kompatibilní.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.09.2011 | Reagovat

  • 272

    Avatar

    Dobrý den,chci se zeptat jestli mohu použít blesk Olympus FL-36R na fotoaparát Panasonic FZ-100(který si chci zakoupit).Co vše bude fungovat na FZ-100.Díky za odpověď.

    Jakov, 17.09.2011 | Reagovat

  • 271

    Lukeš

    Reaguje na 268 | Dobrý den, je mi líto, ale v tomto fóru není prostor pro podobné polemiky. Nesdílím názor že EVF fotoaparáty produkují lepší fotky než DSLR. Ani ten že model FZ100 nebo FZ45 jsou k ničemu a to jestli nástupce těchto modelů bude kvalitnější opravdu nedovedu odhadnout.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.08.2011 | Reagovat

  • 270

    Lukeš

    Reaguje na 267 | Dobrý den, je mi líto, ale nikdě jsem se nedočetl, že by se takto PANASONIC vyjádřil oficiálně.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.08.2011 | Reagovat

  • 269

    Avatar

    Reaguje na 268 | aky čekám až panasonic konečně dá pořádně dohromady, snad pomuže nový snímač , jak jsem vyčetl...

    extom, 13.08.2011 | Reagovat

  • 268

    Avatar

    Dobrý den, promiňte, ale já tomu nějak nerozumím. Měl jsem FZ7, pak FZ28 a když jsem prodal ten, koupil jsem zrcadlovku Nikon D3100( toliko vychvalovanou ). No, prodal jsem ji po měsíci. Musím napsat nespokojenost a vím, že píchnu do vosího hnízda, ale fotografie z uvedených Lumixů produkovaly lepší, ostřejší a barevně vyváženější fotografie! O univerzálnosti ani nemluvě. Takže chci pokračovat v řadě Panasonic a narazil jsem. Jak je možné, že FZ100 ( údajně i FZ45 ) jsou k ničemu? Vždyť přece běžné kompakty mají taky 14Mpix i 16Mpix a nikdo si nestěžuje, že to jejich malý čip nezvládá. Jak můžou inženýři od Panasonicu udělat šmějd, místo nového, více kvalitnějšího produktu? Jsem zklamán, klidně si i počkám na nástupce, ale bude kvalitní???

    František Filip Veselý, 13.08.2011 | Reagovat

  • 267

    Avatar

    Reaguje na 266 | omlouvám se za konkurenci ale tady sem se to dočetl http://www.digimanie.cz/art_doc-537C6A1864BF1170C12578960071DB0F.html

    extom, 12.08.2011 | Reagovat

  • 266

    Lukeš

    Reaguje na 265 | Dobrý den, nic podobného jsem neslyšel. Navíc neznám jediný případ v digitální oblasti, kdy by výrobce změnil snímač a nechal stejné označení výrobku.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.08.2011 | Reagovat

  • 265

    Avatar

    dobrý den dostala se mi informace, že snad by mněl panasonic fz100 dostat nový snímač, je to pravda? Děkuji!

    extom, 11.08.2011 | Reagovat

  • 264

    Lukeš

    Reaguje na 263 | Dobrý den, bohužel nemám k dispozici srovnání obou uvedených fotoaprátů. Na našem webu se můžete podívat do záložky NÁZOR MEGAPIXELU kde jsou ukázkové snímky. Jejich obrazovou kvalitu tak můžete posoudit sám. Model FZ100 bohužel nemá zoomování na objektivu jako tomu bylo u starších modelů. Náchylné na zanesení to nijak zvláště není. Tedy ne víc jako kterýkoliv jiný

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.08.2011 | Reagovat

  • 263

    Avatar

    Dobrý den, fotím již několik let s FZ30, převážně zvěř ve volné přírodě. Fotky nejsou ono, ale na zrcadlovku s drahým objektivem asi nikdy nenašetřím. Chtěl jsem se zeptat, jestli bude mít FZ100 o poznání lepší fokty než FZ30. Také jestli je vidět nějaké vylepšení u šumu? S FZ30 se naprosto nedá fotit na větší iso než 100, zkoušel jsem několikrát, ale fotky jsem rovnou smazal. Je na tom FZ100 se šumem líp? A poslední otázka. FZ30 zoomuje pomocí kroužku na objektivu. Jak je to u FZ100? Také ručně? Ten vyjížděcí objektiv nevypadá nic moc, je to hodně náchylné na zanesení a následnou nefunkčnost? Děkuji za odpověď, Karel

    Karel, 10.08.2011 | Reagovat

  • 262

    Lukeš

    Reaguje na 261 | Dobrý den, mohu Vám doporučit například tuto předsádku.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.08.2011 | Reagovat

  • 261

    Avatar

    Dobrý den, konečně mám FZ100 a jsem maximálně spokojen. Můžete mi prosím doporučit makro předsádku? Děkuji.

    Superior, 03.08.2011 | Reagovat

  • 260

    Lukeš
    Reaguje na 259 | Dobrý den, pokud by byl jeden z nich lepší tak ten "horší" vyřadíme z nabídky. Jde o hodně podobné modely, ale já osobně bych se přikláněl k Nikonu P500.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 27.07.2011 | Reagovat

  • 259

    Avatar
    Dobrý den, FZ100 vs. Nikon P500 Který z těchto fotoaparátů bude lepší, kvalitněji zpracoavný, univerzálnější, zábavnější, s kvalitnější optikou a lepší stabilizací obrazu? Fotím vše. přírodu, rodinu, portréty, sport, psa, makro, experimenty. Díky

    Marco, 26.07.2011 | Reagovat

  • 258

    Lukeš
    Reaguje na 257 | Dobrý den, mě se v této třídě zamlouvá Nikon P500. Má širší úhel záběru, delší zoom a větší rozlišení LCD. http://www.megapixel.cz/nikon-coolpix-p500

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.07.2011 | Reagovat

  • 257

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych poradit jaký fotoaparát(ultrazoom) by jste mi doporučil k focení automobilového sportu + focení rodiny, preferuji manuální ovládání, o video mi nejde. Uvažoval jsem o tomto DMC-FZ100. Cena cca do 10.000,-Kč. Děkuji za odpověď.

    Standa, 17.07.2011 | Reagovat

  • 256

    Lukeš
    Reaguje na 255 | Dobrý den, ano možné to je. Jde o nešvar většiny fotoaparátů. Panasonic FZ100 je pro uvedené účely vhodný, můj favorit v této třídě je http://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-hx100

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.07.2011 | Reagovat

  • 255

    Avatar
    Dobrý den, jelikož mi dosluhuje videokamera, tak se rozhlížím po novém přístroji a zaujal mi tento fotoaparát.Mám totiž i starší fotoaparát Panasonic DMC FZ4 a nechce se mi nosit dva přístroje najednou. Díval jsem se na videa pořízené s FZ 100 a na jednom, které bylo v tichu jsem slyšel motorek zoomu. Je to možné? Jaký fotoaparát s kvalitním videem mi doporučíte? Děkuji za odpověď

    Zdeněk, 08.07.2011 | Reagovat

  • 254

    Lukeš
    Reaguje na 253 | Dobrý den, no pak tedy doporučuji Panasonic FZ100 a nebo v téhle třídě vychází velmi dobře Nikon P500http://www.megapixel.cz/nikon-coolpix-p500-kit

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.07.2011 | Reagovat

  • 253

    Avatar
    Dobrý den, fotím rád. Ale prosím o radu LumixDMC - FZ100 / PowerShot SX 30IS ??? Video raději na kameru a ten zoom na Canonu není potřeba. Děkuji AVA

    AVA, 04.07.2011 | Reagovat

  • 252

    Lukeš
    Reaguje na 249 | Dobrý den, osobně bych volil Nikon P500.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.06.2011 | Reagovat

  • 251

    Lukeš
    Reaguje na 250 | Dobrý den, který zoom je pohodlnější je věc názoru. Mě více vyhovuje manuální. Video je rozrtřesené tak jak se třese kameraman. Při delším zoomu se doporučuje použití stativu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.06.2011 | Reagovat

  • 250

    Avatar
    Zkoušel jsem od známého Fujifilm HS20EXR. Zdálo se mi, že mám málo místa na prsty pro manuální zoom. Otáčení manuálním zoomem mi připadalo tuhé, nebylo to jako u objektivu zrcadlovky. Elektro zoom mi připadne pohodlnější. Manuální má výhodu v rychlém přiblížení, ale kdyby tam bylo místo pro ty moje prsty. Video se mi zdálo dosti roztřesené. Tedy při větším než 10x zoom. Děkuji za názor.

    Petr, 22.06.2011 | Reagovat

  • 249

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, který z těchto typů má nejlepší a nejkvalitnější fotky Panasonic Lumix DMC-FZ100,Panasonic Lumix DMC-FZ45,Canon PowerShot SX30 IS, Nikon Coolpix P500. Děkuji

    Ferda, 22.06.2011 | Reagovat

  • 248

    Lukeš
    Reaguje na 246 | Dobrý den, mohu Vám nabídnout tento dalekohled http://www.megapixel.cz/panasonic-mikrofon-dmw-ms1 e S uvedeným modelem je kompatibilní.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.06.2011 | Reagovat

  • 247

    Lukeš
    Reaguje na 243 | Dobrý den, osobně bych doporučil http://www.megapixel.cz/fuji-finepix-hs10#paramete rs

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.06.2011 | Reagovat

  • 246

    Avatar
    Reaguje na 245 | dobry den,dekuji,jeste jsem se chtel zeptat ohledne pridavneho mokrofonu(videl jsem ho jak ho nasazovalyna jednom prezencnim videu)mate nejake informace?a jesli se da nekde (nebo u vas sehnat)?

    , 02.06.2011 | Reagovat

  • 245

    Lukeš
    Reaguje na 244 | Dobrý den, přístroj funguje s kartami do 32GB. Osobně doporučuji http://www.megapixel.cz/sandisk-16-gb-sdhc-extreme -hd-video-30mb-s

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.06.2011 | Reagovat

  • 244

    Avatar
    Dobry den,chtel jsem se zeptat jak velkou pametovou kartu pristoj zvladne(nejake omezeni) a jakou by jste doporucil?dekuji

    lukas, 01.06.2011 | Reagovat

  • 243

    Avatar
    Dobrý den. Chi se zeptat na radu ohledně koupě nového fotoaparátu. Uvažuji Canon SX30 nebo FZ100 popř. něco obdobného. Potřebuji fotit převážně v interiérech budov, většinou za špatných světelných podmínek. Nejsem žádný odborník, pouze provádím fotodokumentaci ke své práci na stavbách. Vím, že v této cenové kategorii to asi nebude žádná sláva, ale jsem bohužel limitován financemi. Děkuji za radu.

    Broněk, 31.05.2011 | Reagovat

  • 242

    Lukeš
    Reaguje na 241 | Dobrý den, v této třídě bych doporučil http://www.megapixel.cz/fuji-finepix-hs10

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 31.05.2011 | Reagovat

  • 241

    Avatar
    Dobry den pane lukesi,predem se omlouvam,ze otravuji,ale chteli by jsme si poridit nejaky "lepsi" fotak do 10 tisic,premysleli jsme ze zacatku o canonu sx30,po cteni nazoru na nej jsem uplne znejistel,tak ted premyslim o fz100,poradte co vybrat z techto dvou,jsme zacatecnici,nebo poradte neco jineho,fotit budeme nase vylety a dovolene, dekuji

    BART1806, 31.05.2011 | Reagovat

  • 240

    Avatar
    Reaguje na 238 | Dobrý den, je to dáno nejspíše použitým kodekem. To samé mi dělal záznam z videokamery od Canonu na PC - trhání a kmitání. Při pouštění z kamery přímo na televizi byl však obraz perfektní a plynulý, stejně jako na displeji. Snad to pomůže.

    Jirka, 27.05.2011 | Reagovat

  • 239

    Lukeš
    Reaguje na 238 | Dobrý den, to bohužel neumím posoudit když jsem video neviděl. Asi bych si podíval po internetu po nějakém ukázkovém videu, porovnal to a případně přístroj reklamoval.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.05.2011 | Reagovat

  • 238

    Avatar
    Dobrý den, prosím o radu. Koupil jsme si tento chválený zázrak z důvodu údajného velmi kvalitního videa. Vzal jsem si ho na dovolenou a natáčel nějaké památky. To znamená, že jsem například stál uprostřed náměstí, pomalu jsem se otáčel a nahrával okolí. Na FullHD. Po zkopírování na PC jsem byl zděšen !!! Video se nepatrně trhá (PC mám velmi výkonné), ale co je ještě horší - svislé hrany jsou silně rozkmitané, že se na to nedá dívat. Po chvilce začnou bolet oči. Nevíte čím to je ? Nemám přístroj reklamovat ? Moc vám dákuji za jakoukoliv odpověď.

    Jaroslav Racek, 11.05.2011 | Reagovat

  • 237

    Lukeš
    Reaguje na 236 | Dobrý den, bohužel nemá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.05.2011 | Reagovat

  • 236

    Avatar
    Dobrý den. Má FZ100 GPS modul pro zachycení zeměpisné polohy vyfotografovaného snímku? Děkuji za odpověď.

    Honza, 08.05.2011 | Reagovat

  • 235

    Lukeš
    Reaguje na 234 | Dobrý den, jsou to hodně podobné přístroje. V tomto případě bych asi volil Panasonic FZ100.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.05.2011 | Reagovat

  • 234

    Avatar
    Dobry den, rozmyslim mezi koupi tohoto modelu nebo Canon PowerShot SX30 IS. Ktery z nich byste mi doporucil? Predem diky

    Veronika, 02.05.2011 | Reagovat

  • 233

    Lukeš
    Reaguje na 231 | Dobrý den, ano jde. Jiný než cirkulátní na digitální fotoaparáty použít nelze.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.05.2011 | Reagovat

  • 232

    Avatar
    Dobrý den, fotky při vyšším ISO mají trochu šum, ale musíte se ho naučit nastavit a potom jsou fotky naprosto perfektní!!! A k tomu filtru - jdou použít všechny běžné filtry o velikosti 52 mm. http://www.paladix.cz/clanek.php?aid=10022.

    Superior, 01.05.2011 | Reagovat

  • 231

    Avatar
    Zdravím jde použít na FZ100 tento polarizační filtr?? Tiffen polarizační cirkulární filtr 52mm A jaké má výhody to že je cirkulární? děkuji P.H.

    Petr Heřman, 01.05.2011 | Reagovat

  • 230

    Avatar
    Reaguje na 229 | Dobrý den,máte pravdu,omlouvám se,nevšiml jsem si toho.

    pavel, 29.04.2011 | Reagovat

  • 229

    Lukeš
    Reaguje na 228 | Dobrý den, dovolím si oponovat, chce to se dívat pořádně. Zkušební fotky jsou i na ISO 400 a ISO 800.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.04.2011 | Reagovat

  • 228

    Avatar
    Dobrý den,po koupi tohoto zázraku od Panasoniku jsem ho za dva dny prodal.Ovládání,zpracování fotoaparátu je slušné,video použitelné.Ale to nejdůležitější co požaduji od fotoaparátu-dobré fotky,tak ty z tohoto přístroje nedostanete.Už vím proč má Megapixel zkušební fotky všechny focené na ISO 100.Na ISo 200 jsou už fotky tragické,zašumělé, od ISO 400 jsou nepoužitelné,šum je přímo katastrofální,barvy slité.Dokonalé omalovánky.Vůbec nechápu jak se může něco takového prodávat.Vyhozené peníze.

    Pavel, 28.04.2011 | Reagovat

  • 227

    Lukeš
    Reaguje na 226 | Dobrý den, jak je uvedeno v podrobné specifikaci http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-fz100# parameters je to 11sn./s v plné kvalitě JPEG.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.04.2011 | Reagovat

  • 226

    Avatar
    dobrý den,chtěl bych se zeptat jak je to s tím sekvenčním snímání,má-li nekonečné snímání a v jaké kvalitě a frekvenci? děkuji

    jimi, 14.04.2011 | Reagovat

  • 225

    Lukeš
    Reaguje na 224 | Dobrý den, doporučil bych http://www.megapixel.cz/velbon-ultra-luxi-m Má lépe polohovatelnou hlavu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.04.2011 | Reagovat

  • 224

    Avatar
    Zdravím Pořídil jsem si tento fotoaparát a jsem s ním velmi spokojený.Ted bych si rád pořídil stativ který bude dostatečně stabilní a kompaktních rozměrů.Vhodný na cestování.Rozhoduji se mezi těmito modely. Velbon P-MAX a Velbon Ultra LUXi M Který by jste mi doporučily?

    Petr Heřman, 06.04.2011 | Reagovat

  • 223

    Lukeš
    Reaguje na 222 | Dobrý den, rozlišení není o kvalitě, ale o velikosti snímku. Neduhy, které popisujete trpí většina ultrazoomů. Je to daň za univerzální objektiv.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.04.2011 | Reagovat

  • 222

    Avatar
    Mám FZ100 asi čtvrt roku a zjišťuji, že přes rozlišení 14 Mpix není obraz nijak kvalitní. Při zvětšení na PC je dost patrná mozaika o kontury nejsou ostré. Videozáznamy v HD jsou naopak podle mne kvalitní.

    hank, 01.04.2011 | Reagovat

  • 221

    Lukeš
    Reaguje na 220 | Dobrý den, pokud Vám jde o šum a fotíte sport doporučil bych jednoznačně zrcadlovku. Mohu doporučit například http://www.megapixel.cz/nikon-d3100-18-55-mm-55-20 0-mm

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.03.2011 | Reagovat

  • 220

    Avatar
    Dobrý den. Uvažuji o koupi tohoto fotoaparátu, ale z fotografií se mi zdá, že je tam až příliš šumu. Nyní mám Canon řady SX a kvalita fotografií je poměrně slušná i při větším zoomu. U FZ 100 se mi zamlouvá rychlost sekvencí, velký zoom a možnost Full HD videa, ale 14Mpix asi nebyla zrovna šťastná volba. Fotím přírodu, krajinu, architekturu ale také motoristický sport. Můžete mi poradit, zda je to dobrá volba nebo dát tip na jiný přístroj? Chtěl bych zůstat u kompaktů (ultrazoom), ale mohla by být i levnější zrcadlovka s videem.Předem děkuji za Váš názor a tip.

    Luba, 30.03.2011 | Reagovat

  • 219

    Lukeš
    Reaguje na 217 | Dobrý den, bohužel nechápu Váš dotaz ani to v čem je problém. U tohoto fotoaparátu není moc možností jak nahrávat video. Navíc videa mají velký objem dat takže nejdou posílat emailem.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.03.2011 | Reagovat

  • 218

    Lukeš
    Reaguje na 216 | Dobrý den, doporučil bych kartu http://www.megapixel.cz/sandisk-16-gb-sdhc-extreme -45-mb-s

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.03.2011 | Reagovat

  • 217

    Avatar
    Dobrý den, jsem amatér a prosím o radu. Zakoupil jsem FZ100 se záměrem používat ji hlavně na video. Rád bych videa posílal mailem přes PC a i ukládal na CD, vč. následného prohlížení na notebooku.Známí mi dávají různé rady, jak přístroj nastavit a ani z manuálu na přiloženém CD nejsem schopen natočit solidní video.Byl by jste tak laskav a poradil mi, jak pomocí nabídek v menu fotoaparátu (myslím jednotlivé kroky jdoucí po sobě) zvolit optimální možnost zápisu ? Nevlastním TV fullHD, takže tento způsob nevyužji.Používám kartu Kingston 32Mgb class 10. Já osobně se domnívám použití Motion JPEG. Děkuji Vám za radu, s pozdravem Pavel Prchlík.

    Pavel P., 27.03.2011 | Reagovat

  • 216

    Avatar
    Jaká je vhodná rychlost zápisu na paměťovou kartu pro sekvenční focení a natáčení full HD videa + tip na paměťovou kartu 8 - 16 GB. Předem děkuji za odpověď

    Luba, 27.03.2011 | Reagovat

  • 215

    Avatar
    Reaguje na 22 |

    , 17.03.2011 | Reagovat

  • 214

    Lukeš
    Reaguje na 213 | Dobrý den, kvalita bude skutečně podobná, ale u zrcadlovky lze měnit objektivy tedy větší možnosti změny ohniska a samozřejmě mnohem menší hloubka ostrosti. To je dané velikostí snímače. Modelem FZ 100 video na profesionální úrovni nenatočíte. Canonem 550D myslím ano.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.03.2011 | Reagovat

  • 213

    Avatar
    Dobrý den, dá se srovnávat kvalita videa z tohoto přístroje, a z DMC-GH2 nebo 550D ? Vím, že to jsou zrcadlovky, a kvalita fotografií je jinde, ale kvalita videa by mohla bý podobná, nebo se mýlím ? Rozhodně mi ale příjde video z tohoto přístroje lepší, než z kamer okolo 10 000,- Kč.

    Ondra, 05.03.2011 | Reagovat

  • 212

    Lukeš
    Reaguje na 211 | Dobrý den, použití neznačkového příslušenství je více méně pocitová záležitost. Máme ho v nabídce takže ho samozřejmě nekritizujeme, ale někdo si zkrátka raději připlatí za originál.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.02.2011 | Reagovat

  • 211

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat ohledně volitelného příslušenství k tomuto přístroji: doporučoval byste alternativní výrobce (např. ext. blesk Metz, dálková spoušť Aputure atd.)? Ptám se, protože: - blesk, mikrofon a dálková spoušť od Panasonic jsou drahé - filtry od klasických výrobců mohou nabízet lepší vlastnosti (materiál a tloušťka obroučky, broušené sklo, více antireflexních vrstev) A doporučoval byste používání levného náhradního li-ion akumulátoru od jiné firmy (např. Avacom)? Protože tato firma by mě poskytla také příslušné plnění, pokud by mi vinou jejich akumulátoru foťák odešel. Ptal jsem se jich na to. Děkuji

    Makal, 22.02.2011 | Reagovat

  • 210

    Lukeš
    Reaguje na 209 | Dobrý den, viz. příspěvek 132

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 22.02.2011 | Reagovat

  • 209

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat ohledně natáčení videa: lze natáčet nekonečně dlouhé video až do vyčerpání kapacity používané karty nebo je to nějak omezené? Děkuji

    Vojtěch, 22.02.2011 | Reagovat

  • 208

    Lukeš
    Reaguje na 207 | Dobrý den, osobně doporučuji http://www.megapixel.cz/vanguard-2-go-12z

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 21.02.2011 | Reagovat

  • 207

    Avatar
    Dobrý den jaké doporučujete brašny k tomuto fotoaparatu.Děkuji za odpověď

    HH, 21.02.2011 | Reagovat

  • 206

    Lukeš
    Reaguje na 205 | Dobrý den, tento blesk bohužel nemám k dispozici takže to nemohu prověřit. Můžete se ale obrátit ta technickou podporu výrobce tel.: (+420) 236 032 911

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.02.2011 | Reagovat

  • 205

    Avatar
    Bude tento fotoaparát spolupracovat s bleskem Panasonic DMW-FL28? Děkuji za odpověď.

    Petr, 06.02.2011 | Reagovat

  • 204

    Avatar
    Reaguje na 202 |

    , 06.02.2011 | Reagovat

  • 203

    Avatar
    Reaguje na 24 | Já bych řekl, že tento způsob ochrany vlastního "písečku" byl už dávno překonán a to, že se v české kotlině drží zuby nehty je na jednu stranu úsměvné a na druhou smutné. Ale nic ve zlém a s pozdravem, Štěpán.

    Štěpán Binar, 24.01.2011 | Reagovat

  • 202

    Avatar
    Reaguje na 201 | Dobrý den, to jen dokazuje že čip je sice důležitý ale velkou roli hraje i jeho velikost, typ a počet obrazových bodů, a samozřejmě různé SW zásahy na práci se šumem atd.

    Bohouš Brož - Megapixel, 23.01.2011 | Reagovat

  • 201

    Avatar
    Zdravím,zajímalo by mě jak je možné že u typu FZ 100 píšete že má lepší video než FZ 38 a foto zase naopak když to snímá stejný čip v tom konkrétním typu.Děkuji.

    Jirka, 21.01.2011 | Reagovat

  • 200

    Avatar
    Reaguje na 198 | Děkuji za radu.

    Daniela, 11.01.2011 | Reagovat

  • 199

    Avatar
    Reaguje na 196 | P.s.: fotím zrcadlovkou, a jako záložní mám právě S200EXR. Zrcadlovku používám tam, kde potřebuji vysokou kvalitu, S200 tam, kde potřebuji pohotovost a tam kde jsem limitován hmotností a velikostí (zrcadlovka s několika objektivy se nedá tahat všude :) ).

    bat1, 11.01.2011 | Reagovat

  • 198

    Avatar
    Reaguje na 196 | Hezký den, pokud jste uvažovali o zrcadlovce a preferujete vysokou kvalitu snímku, ideálním kompaktem je pro vás Fujifilm S200EXR. Na výřezy a fotky v horším světle se dnes ani žádný jiný v současnosti prodávaný UZ použít nedá. Díky manuálnímu ovládání zoomu získáte i mnohem větší pohotovost při focení než u jiných kompaktů s páčkovým elektronickým zoomem. Druhou variantou by byla nějaká základní APS-C zrcadlovka s objektivem třeba 18-250, pak by odpadla nutnost výměny objektivu a rozsah ohnisek by téměř odpovídal S200. Pokud by ale tento objektiv měl být stabilizovaný, bude výsledná cena více než dvojnásobná proti S200. Výskyt optických vad (jako aberace, odlesky, zkreslení) bude přibližně stejná, horší světelnost, možná i rychlost ostření, a lepší bude kresba. Objektivy s menším rozsahem na tom jsou podstatně lépe, ale zase je nutná výměna. Objektivy bez stabilizace bych nedoporučoval, pak by zrcadlovka proti S200 nebyla pro rodinnou fotografii ani přínosem.

    bat1, 11.01.2011 | Reagovat

  • 197

    Avatar
    Ještě jsem zapoměla napsat, že jsme oba s manželem fotoamatéři :-).

    Daniela, 11.01.2011 | Reagovat

  • 196

    Avatar
    Dobrý den, ráda bych Vás požádala o radu - rádi bychom si koupili nový digitální fotoaparát (nejdříve nás - hlavně mě, kvůli kvalitě fotek lákala zrcadlovka), ale pak jsme se rozhodli pro kompakt s ultrazoomem, protože nejvíce fotíme malou dceru a vždy jde nejvíce o čas - rychle fotit a zachytit vše, co je možné, aniž bychom museli dlouze vyměňovat nebo nastavovat. Již jsme byli rozhodnuti pro FZ100, ale když si tak pročítám diskuzi, začínám si říkat, jestli je to opravdu ta nejlepší volba. Prosím, poraďte mi, jaký model by pro nás byl tím nejvhodnějším, když chceme fotit s co nejmenším šumem (občas dělám z fotek výřezy), ale přes to bychom upřesnostňovali velký zoom, možnosti videa pro nás nejsou důležité. Děkuji za radu!!

    Daniela, 11.01.2011 | Reagovat

  • 195

    Avatar
    Reaguje na 193 | Dobrý den, ano FZ100 umí zoomovat viz. - http://www.youtube.com/watch?v=SSl4be3IaYM

    Bohouš Brož - Megapixel, 06.01.2011 | Reagovat

  • 194

    Avatar
    Reaguje na 192 | Dobrý den, ano, současné fotoaparáty Panasonic jsou tímto způsobem chránění proti případnému vymazání - nelze přes kabel bohužel provádět ani hromadné přesuny snímků ):

    Bohouš Brož - Megapixel, 06.01.2011 | Reagovat

  • 193

    Avatar
    Dobrý den, možná tato otázka již padla - je možné u FZ100 zoomování při natáčení videa?

    Vláďa, 06.01.2011 | Reagovat

  • 192

    Avatar
    Dobrý den. Koupil jsem tento fotoaparát a když jsem se pokoušel fotografie pořízené tímto fotoaparátem poslat přes usb kabel zpět do foťáku, abych je mohl promítnout na tv, pc mi hlásí, že fotoaparát je uzamčen. Ze servisního centra Panasonic Praha jsem dostal odpověď, že je toto u dnešních fotoaparátů normální. Vlastním starší olympus a měl jsem možnost vyzkoušet i starší panasonic(fz6) a měl jsem za to, že je tato funkce zcela normální. Nyní budu muset zřejmě používat čtečku, ale zajímalo by mě, jaké zkušenosti máte Vy a zda-li jsou dnešní fotoaparáty většinou takto zamčené.

    Pavel, 05.01.2011 | Reagovat

  • 191

    Avatar
    Reaguje na 189 | Dobrý den Davide, kartu doporučuji kvůli videu rychlejší raději přenos. rychlost ekv. class6 .
    Brašnu je dobré zkoušet na prodejně přímo na fotoaparát, koneckonců je to oblečení pro foťák (: - osvědčila se http://www.megapixel.cz/vanguard-2-go-15

    Bohouš Brož - Megapixel, 03.01.2011 | Reagovat

  • 190

    Avatar
    Reaguje na 186 | Tak kromě nějaké základní DSLR, která by mi z hlediska popsaných vlastností přišla nejvhodnější (ale se stabilizovaným objektivem 18-200, případně nějakou kombinací 18-55 + 50-200 pro pokrytí většího rozsahu ohnisek je to bohužel cca 20k Kč investice) je zhlediska focení mezi UZ jednoznačný favorit S200EXR. 12 nebo 6Mpix na 1/1,6" snímači, slušná optika 30,5-436 a manuální zoom + ostření. Široké ohnisko bohužel jen 30,5 ale většinou stačí. Není tu vysokorychlostní snímání, HD video a výklopný displej, ale kvalita fotografií je o třídu lepší než u jakéhokoli dnes prodávaného UZ. Vhodnější volbou pro vysokorychlostní snímání s výklopným displejem by pak byly HX1 nebo HS10, které jsou kvalitou fotek o nějaký ten stupínek výš než FZ100.

    bat1, 02.01.2011 | Reagovat

  • 189

    Avatar
    Dobrý den,chci zakoupit tento foťák, mám ještě 2 dotazy: 1) Jakou 32GB kartu mi doporučíte? Pokud možno v nějaké rozumné, střední cenové kategorii ... 2) Můžete mi doporučit nějakou vhodnou brašnu? Aby nebyla zbytečně velká, nechala nosit na opasku, nejen přes rameno, aby se do ní vešel foťák plus náhradní akumulátor? Děkuji za pomoc

    David, 01.01.2011 | Reagovat

  • 188

    Avatar
    Reaguje na 184 | Dobrý den Martine, kdyby byl jednoznačně takový ultrazoom s nejlepší fotkou, asi by ani nebyly tyhle komentáře (:
    Osobně bych z těchto adeptů volil http://www.megapixel.cz/sony-cybershot-hx1 pro přijatelnější reakci a práci se šumem.

    Bohouš Brož - Megapixel, 27.12.2010 | Reagovat

  • 187

    Avatar
    Reaguje na 182 | Určitě Staníčku, než mi zase napíšete, že tu práci "moc žeru" (: vězte že v tomhle rozsahu a množství informací dochází k chybám (těch se dopouští např. i sony.cz, dpreview.com atd. ) a skutečně nejsou chtěné nebo záměrné. Takže stačí se zmínit, upozornit a my s poděkováním a omluvou opravíme. Není třeba hned obvinění ze záměrného "dělaní volů" nebo náznaků zájmů ČOI - je to trochu o formě komunikace.

    Bohouš Brož - Megapixel, 27.12.2010 | Reagovat

  • 186

    Avatar
    Reaguje na 185 | tak jasný, že může mít víc než 7Mpx - ale chtěl jsem tim naznačit, že když člověk vidí na kompaktu, kterej se vejde do kapsy u saka a čip má velkej jak špendlíková hlavička, napsáno 15Mpx, tak ho to naopak odradí od koupě ... je pravda, že většina lidí si chválí foťáky 2-3roky zpátky a že teď to stojí za prd - ale to fakt není žádnej leader? nehodlam bejt profi fotograf, ale chci mít hezký fotky a možnost si už venku s tim obrázkem ve foťáku pohrát (rúzný nastavení, filtry, ...)

    odik, 26.12.2010 | Reagovat

  • 185

    Avatar
    Reaguje na 183 | no zdravím, na tu kombinaci co popisuješ si nech zajít chuť, je to něco jako fata morgana, dnes máš minimum na pidičip 10 ale spíše 12 mega a víc, takže pokud chceš něco okolo 7 možná 8 mega tak ce vrať o 4 roky zpět a kup si fz 30 ale zase nebudeš mít to vysokorych. video. BUĎ FIT

    staníček, 26.12.2010 | Reagovat

  • 184

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych znát váš názor na kvalitu fotografií Sony HX1 vs Panasonic FZ100. Pokud to není jeden z těchto další otázka je jaký ultrazoom dělá nejlepší fotky?

    Martin, 25.12.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím