Panasonic Lumix DMC-FZ150 + 8GB karta + brašna Delta M + filtr UV 52mm! Komentáře k Panasonic Lumix DMC-FZ150 + 8GB karta + brašna Delta M + filtr UV 52mm!

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (165 - 66)

  • 165

    Maxant

    Reaguje na (164) | Dobrý den, pravděpodobně nemáte správný codek v PC. Vyřešil bych to nějakým přehrávačem, jako například VLC media player.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 13.10.2014 | Reagovat

  • 164

    Avatar

    Dobrý den,chci se zeptat v jakem programu přehrát video z Panas.Lumix fz 150?Natahnu videa do compu,a bud se nezobrazi vůbec nebo jako fotka.Nevím si rady.Návod uz nemám.Díky za odpověd

    Petr, 12.10.2014 | Reagovat

  • 163

    Lukeš

    Reaguje na 162 | Dobrý den, tento fotoaparát HDR nemá. Vytvořit to ručně není takový problém jen je potřeba umět pracovat s kompenzací expozice a mít program v PC, který HDR vytvoří.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.11.2012 | Reagovat

  • 162

    Avatar

    Dobrý den, má tento fotoaparát funkci HDR? Pokud ne, je težké udělat si HDR snímek ručně?

    Dan, 25.11.2012 | Reagovat

  • 161

    Lukeš

    Reaguje na 160 | Dobrý den, osobně bych volil Sony HX200.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 03.09.2012 | Reagovat

  • 160

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi dvěma produkty, tímto panosonicem a Sony CyberShot DSC-HX200V. Můžete mi poradit? díky

    Lucie, 31.08.2012 | Reagovat

  • 159

    Bouška

    Reaguje na 158 | Dobrý den, oproti FZ45 je rozdíl minimální.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.08.2012 | Reagovat

  • 158

    Avatar

    Ahoj, měla jsem v ruce PL FZ45 a dělá úžasné fotky v pohybu. Ostré, barva super. Nevíte, jak jen na tom tento foťák ? Potřebuji fotit pohyb na dálku, ostré fota a rychlé záběry. Jsem laik a nevím, co si vybrat :) Díky moc

    Bary, 07.08.2012 | Reagovat

  • 157

    Avatar

    Test ext. mikrofonů na FZ150 > http://vimeo.com/30110939 # Osobne povazuji za chybu, ze fotak ka 2,5mm jacka:-( Protoze redukovat standardni micy s 3,5mm jackem je dost neprakticke.

    Martin Farmačka, 26.06.2012 | Reagovat

  • 156

    Lukeš

    Reaguje na 155 | Dobrý den, osobně bych zkusil naformátovat kartu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.06.2012 | Reagovat

  • 155

    Avatar

    Dobrý den všem, kteří čtou tyto řádky. Měl bych prosbu, třeba mi někdo poradí. Již delší dobu vlastním fotoaparát Panasonic Lumix DMC FZ 100. Je to výborný foťák, který opravdu dělá krásné fotky. Ale poslední dobou se mi stává, že fotky, které mám delší dobu ve fotoaparátu mi foťák najednou nezobrazí. Píše mi to, že snímek nelze přehrát, ale v počítači ta fotka přečíst jde. Neví někdo, co s tím mám dělat? Jen některé fotky. Jiné foťák přečte. Nechápu to, předtím ty fotky zobrazoval normálně. Děkuji za radu. Ahojky

    Olda Boudník, 24.06.2012 | Reagovat

  • 154

    Lukeš

    Reaguje na 153 | Dobrý den, myslím, že model FZ150 je vhodná volba. Samozřejmě se nedá srovnávat se zrcadlovkou, ale pro rodinné účely jistě stačí. Kurz Základy fotografování by byl ve vašem případě optimální, zdarma ale není.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.06.2012 | Reagovat

  • 153

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o výměně stávajícího Panasonic DMC-FZ7. Rád bych se zeptal 1) zda FZ150 je rozumnou volbou? Od aparátu si slibuji kvalitní fotky v automatickém režimu, možnost občas nastavit něco manuálně, plus určitě nahrávání videa. FZ7 je dost špatný za horších světelných podmínek, je toto u FZ150 lepší? 2) jaký je vhodný kurz z vaší nabídky, jednak na seznámení se a naučení se volit manuální nastavení, jsou to Základy fotogrsfování? A zda je kurz k tomuto aparátu zdarma či nikoliv? Díky.

    Pepa, 17.06.2012 | Reagovat

  • 152

    Lukeš

    Reaguje na 151 | Dobrý den, osobně doporučuji značku SanDisk nebo Panasonic s rychlostí 20MB/s a více.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.05.2012 | Reagovat

  • 151

    Avatar

    Dobrý den pane Lukeši, mohl by jste mi doporučit vhodnou SDHC 32GB paměťovou kartu k tomuto fotoaparátu Panasonic Lumix DMC-FZ150? Mám obavu, aby karta zvládala FULL HD video. Je vhodná SDHC Pretec 32GB,433x 60/35 MB? Děkuji Jaroslav Srb

    Jaroslav, 11.05.2012 | Reagovat

  • 150

    Lukeš

    Reaguje na 149 | Dobrý den, ano jde. Rozlišení fotky je 3,5Mpx a video se nepřeruší.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.05.2012 | Reagovat

  • 149

    Avatar

    Zdravím, jde během natáčení videa fotit? pokud ano v jakém rozlišení a preruší se natáčení jen na dobu porízení fotky nebo musím zacít natáčet znovu?

    Milos79, 01.05.2012 | Reagovat

  • 148

    Lukeš

    Reaguje na 147 | Dobrý den, je mi líto, ale k tomu nemáme žádné bližší informace.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.04.2012 | Reagovat

  • 147

    Avatar

    Reaguje na 146 | To je škoda. Snad to bude mít nástupce toho fotoaparátu tuto možnost i další vylepšení :). Nevíte kdy bude představen nový model/nástupce toho fotoaparátu? Co jsem sledoval tak Sony již prodává nový HX200.

    Petr, 12.04.2012 | Reagovat

  • 146

    Lukeš

    Reaguje na 145 | Dobrý den, bohužel neumí.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.04.2012 | Reagovat

  • 145

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat zda fotoaparát umí efekt time lapse. Díky za odpověď.

    Petr, 07.04.2012 | Reagovat

  • 144

    Lukeš

    Reaguje na 143 | Dobrý den, pokud si ho tam předem objednate a nebo bude skladem tak ano.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.04.2012 | Reagovat

  • 143

    Avatar

    Vidim ze uz mate fotoaparat skladem na expedicnim skladu, bylo by mozne si ho zitra prohlednout na prodejne ve Spalene?

    Jiri Hynek, 05.04.2012 | Reagovat

  • 142

    Lukeš

    Reaguje na 141 | Dobrý den, ano přesně tak.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.04.2012 | Reagovat

  • 141

    Avatar

    Dobry den, chapu to spravne tak, ze 52mm filtry se daji u tohoto fotoaparatu pripevnit na objektiv primo, neni nutny zadny adapter? dekuji

    Jiri Hynek, 04.04.2012 | Reagovat

  • 140

    Lukeš

    Reaguje na 139 | Dobrý den, ano obojí má.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.04.2012 | Reagovat

  • 139

    Avatar

    Dobrý den pane Lukeš, chtěl bych se zeptat na FZ-150 jestli má HDR a závit pro stativ.

    Cleans, 31.03.2012 | Reagovat

  • 138

    Avatar

    Reaguje na 135 | ávod stáhneš na stránkách výrobce...

    Packard78, 22.02.2012 | Reagovat

  • 137

    Lukeš

    Reaguje na 133 | Dobrý den, závit na objektivu je, ale 52mm, objektiv se nijak neotáčí. Originalni předsádka (jak tele tak makro) existuje.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.01.2012 | Reagovat

  • 136

    Lukeš

    Reaguje na 135 | Dobrý den, to bohužel netuším. Pokud jste přístroj zakoupil v ČR tak je prodejce povinen zajistit vám návod.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.01.2012 | Reagovat

  • 135

    Avatar

    Dobrý den,chtěl bych se zeptat,zda existuje adresa,ze které se dá stáhnout tištěný manuál k Panasonic Lumix DMC- FZ 150 v češtině. Děkuji a přeji hezký den.

    laco, 24.01.2012 | Reagovat

  • 134

    Avatar

    Reaguje na 133 | Mockrát děkuji za rychlou a přesnou odpověď na můj řekl bych zcela jednoduchý dotaz...

    Honza, 20.01.2012 | Reagovat

  • 133

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak je to s tím filtrem... Na předchůdci FZ-50 byl na objektivu závit 55mm a přední člen se jinak neotáčel ani nevysunoval, což umožňovalo bezproblémové uchycení všech filtrů s tímto průměrem, nevyjímaje polarizační. Co jsem měl možnost pozorovat, tak většina zoom objektivů (v této kategorii) při zoomování otáčí předním členem. Jestli si správně pamatuji, tak FZ-28 (soudobý, o třídu nižší model než byl FZ-50) žádný závit neměl a objektiv FZ-150ky je dle mého laického oka (jak pozoruji z obrázků) řešen dost podobně. Prosím o osvětlení, jak se filtry přidělávají. Jestli se přední člen otáčí, či nikoli (kvůli polarizaci), a zda existuje originální předsádková makročočka, jako tomu bylo u FZ-50 (a ne B+W). Díky za pomoc a přeji hezký den celému teamu MegaPixel!

    Honza, 18.01.2012 | Reagovat

  • 132

    Avatar

    Reaguje na 130 | umix DMC FZ 150 dátěnou dálkovou spoušť DMW RSL 1 podporuje. Připojuje se ve stejné zdířce jako externí mikrofon.

    vivo, 03.01.2012 | Reagovat

  • 131

    Lukeš

    Reaguje na 130 | Dobrý den, ani jeden model nepodporuje dálkové ovládání.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.01.2012 | Reagovat

  • 130

    Avatar

    Dobrý den, můžete mi prosím sdělit, zdali je Lumix DMC-FZ150 a Lumix DMC-FZ48 kompatibilní s dálkovou spoušťí DMW-RSL1E, případně jinou dálkovou spouští.

    Petr, 30.12.2011 | Reagovat

  • 129

    Avatar

    Reaguje na 128 | ..myslím, že dosud ne. Také očekávám výsledky zejména fototestu aparátu. Video na fotoaparát bude mít FZ ppod. nadstandardní. Zatím jsme tedy odkázáni na zahrančí, ale pravda je, že u nás i prodej má cca měsíční "zpoždění", takže zřejmě zahraniční recenze jsou dříve hotové. Na uvedeném webu jsou ale zajímavé recenze a porovnání i jiných aparátů včetně rivala FZ 150ky od Sony. Nejlepší recenze by však zřejmě byla prostě si to půjčit před prodejem. Pak je ještě druhá verze - počkat na hezčí počasí, koupit to v kamenném obchodě a vzít si 14dní dovolenou...a vidělo by se hned, co to umí. ;-)

    František, 18.11.2011 | Reagovat

  • 128

    Avatar

    Frantisku diky! Zatim asi nejobsahlejsi a nejlepsi recenze, kterou jsem mel moznost si precist. Presto stale, zadny z ceskych webu se neukazal s recenzi?

    Ondřej, 17.11.2011 | Reagovat

  • 127

    Avatar

    http://www.cameralabs.com/reviews/Panasonic_Lumix_DMC_FZ150/ jen dáme k dobru recenzi... hezké čtení ...a focení

    františek, 17.11.2011 | Reagovat

  • 126

    Lukeš

    Reaguje na 125 | Dobrý den, rozostřené pozadí je dáno hlavně velikostí snímače a clonou objektivu. Nejlepší výsledek bude z Nikonu P300. Rozhodně se to ale nedá srovnávat se zrcadlovkou. Osobně bych volil právě tento model.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.11.2011 | Reagovat

  • 125

    Avatar

    Dobrý den, lze tímto přístrojem nebo podobným FZ48 nebo Nikonem P300 při manuálním nastavení dosáhnout alespoň trochu rozostřeného pozadí? A jaký kompakt byste mi v současné době doporučil na univerzální focení všeho okolo (architektura, krajina, pohyb, makro)?

    Va, 14.11.2011 | Reagovat

  • 124

    Avatar

    Reaguje na 123 | odíval bych se na nastavení bílé

    ti, 10.11.2011 | Reagovat

  • 123

    Lukeš

    Reaguje na 122 | Dobrý den, ano máte pravdu nemůže a věřím tomu, že nemá. Na zrcadlovce jde nastavit spoustu věcí, které následně ovlivňují i automatický režim. Pokud je někdo nasavil špatně může býv výsledná fotografie horší. V žádném případě to ale není chyba přístroje.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.11.2011 | Reagovat

  • 122

    Avatar

    Nevím, dneska jsem to zkoušela opět a s různým nastavením, přesto opět kompakt vyhrál. Fotky ze zrcadlovky mají opravdu výrazný nádech do modra. Zkoušela jsem fotit i na automatiku a přeci nemůže mít výstup z automatu zrcadlovky horší kvalitu obrázku než automatika kompaktu. Když potřebuji něco rychle vyfotit a nemám čas nastavovat, tak je to nepoužitelné.

    XP, 10.11.2011 | Reagovat

  • 121

    Lukeš

    Reaguje na 120 | Dobrý den, podle mého názoru bylo něco špatně nastavené. Ani uvedený Panasonic ani Nikon 5600 nemůže mít lepší snímky než NIkon 3100. Jednoznačně doporučuji zrcadlovku.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.11.2011 | Reagovat

  • 120

    Avatar

    Dobrý den, doporučil byste mi raději tento fotoaparát nebo zrcadlovku Nikon D3100? Fotím tak normálně exkurze, architekturu, a to i v interiéru, krajiny, sem tam nějaký detail a sport (fotbal). Porovnávali jsme se známým fotky z D3100 a mého starého kompaktu Nikon coolpix 5600 a stejné fotky jsou z kompaktu kvalitnější - z D3100 mají výrazný modrý nádech. Nevím, na zrcadlovku mi to přijde divné. Díky za odpověď

    XP, 09.11.2011 | Reagovat

  • 119

    Lukeš

    Reaguje na 118 | Dobrý den, je mi líto, ale porovnávání v našich recenzcíh zatím nenajdete. Přeci jenom jsem firma, jejíž hlavní náplní je prodej, nikoliv hloubkové testování fotoparátů.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.11.2011 | Reagovat

  • 118

    Avatar

    Dobrý den pane Lukeši. Netrpělivě čekáme který recenzent se jako prvý na českých portálech vyjádří k FZ 150ce. Chci se zeptat, jestli ve Vaší avizované recenzi bude porovnáván s některým jiným UZ...konkrétně se sony hx-100v, která zde byla několikráte uváděna jako ekvivalentní typ UZ třídy a nebo půjde "pouze" o recenzi FZ 150? Dekuji

    František, 07.11.2011 | Reagovat

  • 117

    Lukeš

    Reaguje na 116 | Dobrý den, bohužel není.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.11.2011 | Reagovat

  • 116

    Avatar

    Dobrý den,chci se zeptat zda je s tímto fotoaparátem i možnost manuálního zoomování?Předem díky za odpověd'

    Jarda, 31.10.2011 | Reagovat

  • 115

    Avatar

    Reaguje na 113 | Zde je slušné srovnání: http://www.photographyblog.com/reviews/panasonic_lumix_dmc_fz48_review/image_quality/ http://www.photographyblog.com/reviews/panasonic_lumix_dmc_fz150_review/image_quality/ 150-ku bych volil kvůli kvalitě videa. I když hlavně fotíte, příjdete na to, že mít v aparátu i kvalitní video je velmi příjemné.

    KH, 25.10.2011 | Reagovat

  • 114

    Lukeš

    Reaguje na 113 | Dobrý den, obrazová kvalita je hodně podobná. Při vyšších citlivostech ale o něco lépe vychází model FZ150.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.10.2011 | Reagovat

  • 113

    Avatar

    Dobrý den pane Lukeš, mohu vás teď, když už jsou oba přístroje nějakou dobu na trhu požádat o porovnání obrazové kvalty přístrojů FZ48 a FZ150. Oželel bych sáňky na blesk i výklopný display. Pokud by u FZ48 byla podobná kvalita fotek, ušetřil bych, pokud však napíšete, že kvalitou je FZ150 mnohem lepší, rád si připlatím. Mnohokrát děkuji.

    František Filip Veselý, 24.10.2011 | Reagovat

  • 112

    Lukeš

    Reaguje na 97 | Dobrý den, mě osobně víc sedí Sony, ale někdo dává přednost Panasonicu. Pokud máte možnost navšivte některou z našich prodejen, kde můžete oba přístroje vyzkoušet a porovnat.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.10.2011 | Reagovat

  • 111

    Lukeš

    Reaguje na 96 | Dobrý den, je mi líto, ale také jsem nenašel kde by se to dalo nastavit. V tomto případě bych doporučil technickou podporu panasonicu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.10.2011 | Reagovat

  • 110

    Lukeš

    Reaguje na 101 | Dobrý den, osobně myslím, že se vyplatí si připlatit. V některých testech vychází nejlépe Panasonic FZ150, ale já osobně bych asi volil Nikona P500.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.10.2011 | Reagovat

  • 109

    Lukeš

    Reaguje na 104 | Dobrý den, nedá se říci, že by byl jeden z modelů lepší. Kdyby to tak bylo, zen horší bychom neprodávali. Dle některých testů vychází lépe Panasonic, na druhou stranu mě se o trochu lépe jeví Sony.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.10.2011 | Reagovat

  • 108

    Lukeš

    []Dobrý den, s dotazy ohledně cen se prosím obracejte na naše obchodní oddělení - dostupnost@megapixel.cz

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 24.10.2011 | Reagovat

  • 107

    Avatar

    [] Snažil jsem se jen technicky poradit, protože mne tato diskuse udivila. Pokud jste fanda jiné značky, musíte ji mít... A pokud Vám nejde o focení, ale o vlastnictví aparátu co byl před rokem nejlepší, pak je nejlépe vyčkat :-) ...

    KH, 24.10.2011 | Reagovat

  • 106

    Avatar

    Reaguje na 105 | obrý den, pěkný odkaz, trošku jsem si tam hrál a zadával různé fotoaparáty. Radost mi udělalo, že FZ150 tam vyšel líp před zrcadlovkou Nikon D3100 se kterou jsem byl nespokojen ( a po měsíci ji prodal ) a smutný jsem byl z toho, že starý dobrý Panasonic FZ38 strčil do kapsy oba...Jinak to srovnání se Sony je do očí bijící. Příští týden jej objednám!

    František Filip Veselý, 23.10.2011 | Reagovat

  • 105

    Avatar

    Reaguje na 104 | Zde je tradičně dobré srovnání: http://www.dpreview.com/reviews/sonydschx100v/page9.asp

    KH, 22.10.2011 | Reagovat

  • 104

    Avatar

    Dobrý den všem, také se stále rozhoduji mezi panasonicem fz-150 a sony hx-100v a nevím jakej znich je lepší.Videa se mi zdají býti lepší od sonyho a fotky těžko říci.Fotím pomalu vše ,od malé až po letadla.Nejsem profík,ale už né za malej peníz bych chtěl ten nej z těch ultrazomů.Čtu vaše řádky a rozhoduji se.Zajímalo by mne jaký máte názor na tyto dva modely.Je to těžké rozhodování.Děkuju všem.

    kamil274, 22.10.2011 | Reagovat

  • 103

    Avatar

    Reaguje na 101 | a Váš dotaz mohu odpovědět pouze dle mého subjektivního názoru a ne každý s ním musí souhlasit. Také jsem se rozhodoval a sledoval recenze a testy všech ultrazomů které jsou včetně těch které se připravují.Na každém mi něco vadilo. Např. na Nikonu P500 neostré okraje a velké odšumování kdy tráva už není tráva ale rozmazaný akvarel což je daň za příliš velký zoom.Dále to že nemá závit na objektivu,špatné odhlučnění ruchů přístroje při natáčení.Panas.FZ 100 je dle mého názoru lepší ale i když FZ 150 oproti němu obsahuje jen několik málo změn, ale ty změny jsou natolik zásadní, že z něho dělají foťák o třídu výš, což za ten o něco větší peníz stojí. I když si myslím že cena časem půjde o něco níž,ale myslím že u tohoto asi bude klesat pomaleji vzhledem k jeho nižší konkurenci.Toť ve stručnosti vše.

    Wili, 22.10.2011 | Reagovat

  • 102

    Avatar

    Reaguje na 101 | Dobrý den. Neměl jsem FZ 150 v ruce, ale podrobně jsem si prohlížel obrazový výstup nejen obou zmíněných aparátů. Rozhodně doporučuji přidat 2000,- a FZ 150 :-) .

    KH, 21.10.2011 | Reagovat

  • 101

    Avatar

    Reaguje na 99 | aktéž děkuji za skvělé informace. Zvažuji koupi tohoto fotoaparátu, přičemž se rozhoduji mezi FZ 100, FZ150 a Nikon P500. Fotil jste s tímto foťákem i v interiéru za horšího světla (bez blesku) a třeba při zatažené obloze? Jestli ano, jak to vypadá s kvalitou obrázků co se týče rozmazanosti a šumu? Fotím hlavně architekturu, krajinu, ale i fotbalové zápasy. Nejsem profesionál, tak nevím, jestli mi stojí za to přidávat si ty 2000,- nebo koupit FZ100. Mockrát díky za info

    Pavla, 21.10.2011 | Reagovat

  • 100

    Avatar

    Reaguje na 99 | Děkuji za objektivní posouzení a podrobný popis. Je to přesně to, na co jsem čekal - názory uživatele a majitel předchozích UZ od Panasonicu. Myslím, že váš komentář bude pro moji blízkou koupi zásadní :-). A za délku se neomlouvejte, lepší než stručné, nic neříkající rádoby profesionální věty. Ještě jednou vám i za ostatní čtenáře příspěvků děkuji.

    František Filip Veselý, 21.10.2011 | Reagovat

  • 99

    Avatar

    Reaguje na 98 | ěl jsem FZ 50 asi 2 roky.Po něm Fuji HS 10 a nyní mám asi 10 dní FZ 150.Na detailní porovnávku zde není místo, tak alespoň stručně.FZ 50 měl vynikající optiku po které se mi stýskalo,první obrázek který jsem s FZ 150 udělal byl ze stejného místa a za podobných podmínek jako mám z FZ 50 a obrázek z FZ 150 je ve všech parametrech znatelně lepší.FZ 150 má i příjemější a praktičtější ovládání.Optika kreslí ostře a bez vad od rohu do rohu po celém rozsahu Zoomu.Video je s FZ 50 nesrovnatelné,ale při srovnání s Fuji HS 10 má FZ 150 účinnou stabilizaci,čistý, dobře odstíněný zvuk od různých šumů přístroje při natáčení,větrný filtr,dá se zapnout funkce zesilování citlivosti mikrofonu při zomování, které je klidné bez otřesů vzhledem k dvourychlostní zoomové automatice.Kvalita videa i při obyčejném zářivkovém světle vynikající.Mile mě překvapil přiložený program k laikovi přívětivý ve kterém se dají udělat klipy a též jednoduchý střih a převody z různých formátů a konečné nahrání na libovolné medium.Vyzkoušeno a vše proběhlo bez jediného zádrhele./ Oproti pokusu úpravy ve střih. progr. Pinacle./ Navíc je u programu podrobný ČESKÝ manuál takže si s ním poradí každý. Tedy dle mého názoru mám snad na nějakou dobu vystaráno.Zatím nemám co vytknout.Omlouvám se za délku komentáře ale jinak to nešlo.

    Wili, 21.10.2011 | Reagovat

  • 98

    Avatar

    Reaguje na 95 | Dobrý den paní Evo, prosím až uvedené fotoaparáty porovnáte a zkusíte FZ150, napište prosím vaše poznatky sem, aby i ostatní, kteří dosud s koupí váhají měli více objektivních názorů, děkuji. Jste uživatelka předchozích typů a o to bude váš názor hodnotnější...

    František Filip Veselý, 20.10.2011 | Reagovat

  • 97

    Avatar

    Zvažuji koupi FZ 150 nebo Sony CyberShot DSC-HX 100V co by jste doporučil. Děkuji

    Zdeněk, 20.10.2011 | Reagovat

  • 96

    Avatar

    Dobrý den, Tento foťák ve všech prospektech uvádí možnost snímání videa až 60 snímků za sekundu ve FullHD. U vás na pobočce jsme to s vašimi kolegy nebyli schopni nastavit (maximum bylo 50fps ). A to ikdyž jsme foťák přepnuli do NTSC. Proto bych se chtěl zeptat, jestli je tento foťák schopen natáčet takovéto videa. Děkuji Petr V.

    petr v., 20.10.2011 | Reagovat

  • 95

    Avatar

    Reaguje na 94 | Moc děkuji za odpověď, to je dobrý nápad, alespoň si budeme moci FZ150 vyzkoušet v reálu :)

    Eva, 19.10.2011 | Reagovat

  • 94

    Lukeš

    Reaguje na 93 | Dobrý den, je mi líto, ale model FZ50 již nemáme k dispozici, takže nemůžeme udělat přímé srovnání. Stavte se z fašim fotoaparátem na kterékoliv naší prodejně a můžete si oba přístroje nezávazně vyzkoušet a porovnat vedle sebe.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.10.2011 | Reagovat

  • 93

    Avatar

    Dobrý den :) Zvažujeme koupi tohoto fotoaparátu, ale ráda bych si od Vás nechala poradit. Doma máme kromě FZ20 i FZ50, která dělá opravdu pěkné fotografie .. když byste porovnal FZ50 a FZ150 kvalitou fotografií, které myslíte, že jsou lepší? Předem děkuji za odpověď :)

    Eva, 19.10.2011 | Reagovat

  • 92

    Lukeš

    Reaguje na 82 | Dobrý den, výrobce uvádí 201K u hledáčku a 460K u LCD.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.10.2011 | Reagovat

  • 91

    Lukeš

    Reaguje na 89, 80 | obrý den, omlouvám se za desinoformaci, průměr závitu je 52mm a časosběrné snímání přístroj nemá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.10.2011 | Reagovat

  • 90

    Lukeš

    Reaguje na 89, 80 | obrý den, omlouvám se za desinoformaci, průměr závitu je 52mm a časosběrné snímání přístroj nemá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.10.2011 | Reagovat

  • 89

    Avatar

    []ane Lukeš, závit je 52mm a ne 55mm.

    Wili , 18.10.2011 | Reagovat

  • 88

    Lukeš

    Reaguje na 84 | Dobrý den, pokud bude distribuována v ČR tak jí v nabídce mít budeme.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.10.2011 | Reagovat

  • 87

    Lukeš

    Reaguje na 78 | Dobrý den, každý z přístrojů je něčím specifický. Sony má větší rozlišení snímače, větší přiblížení, rozsáhlejší časy expozice a dvojnásobné rozlišení LCD. To jsou parametry, které pro někoho mohou být podstatné. Každý má na fotoaparát trochu jiné požadavky.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.10.2011 | Reagovat

  • 86

    Lukeš

    Reaguje na 85 | Dobrý den, ano jsou. Menší rozlišení LCD a hledáčku. To může být pro někoho podstatné.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.10.2011 | Reagovat

  • 85

    Avatar

    teze o tomhle fotaku premyslim.Jsou nejake zapory.Diky.

    sidi, 17.10.2011 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    Chci se zeptat jestli bude v nabídce předsádka a telekonvertor.Jinak s fotakem maximalni spokojenost, i oproti FZ 20.

    pip, 16.10.2011 | Reagovat

  • 83

    Avatar

    Tak jsem si včera koupil FZ 150 a musím uznat naprostá spokojenost. Jediné s čím jsem měl problém bylo prohlížení obrázků ve formátu RAW. Protože u Panasonicu je koncovka RW2. Nakonec jsem našel program FastStone Image Viewer 4.6 a v tom jsem si je už bez problémů prohlédnul. Tento program je celý v češtině :-)

    Zbyněk, 16.10.2011 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Fotoaparát již v rukou. Trochu bych uvedl mylnou informaci v názoru megapixelu kde je jako zápor uvedeno rozlišení hledáčku 200K a je ve skutečnosti 460K. Po menším testování zatím maximální spokojenost. Jsem překvapen tím co všechno se zde dá nastavovat samozřejmě pokud člověk chce...

    Josh, 16.10.2011 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Reaguje na 79 | 35] Děkuji za vaše názory, taky jsem příznivec a uživatel fotoaparátů Panasonic a často mi připadá, netuším z jakého důvodu je tady tato značka nepříliš chválena. Světové fotografické servery přitom skutečně staví konkrétně tento model na přední místa. Sám jej objednám, jen co trošku klesne cena. Přeji všem dobré světlo, děkuji za objektivní názory a uvítám i další praktické zkušenosti.

    František Filip Veselý, 14.10.2011 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Dobrý den Nevíte někdo jestli umožňuje časosběrné snímání (třeba 1 snímek/1 min)? A kolik je průměr závitu na filtry?

    Toman, 13.10.2011 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    Já jsem se dlouho rozhodoval a nakonec i dle recenzí zahraničních stránek zvolil FZ150. Pokud u někoho nebude rozhodovat GPS u Sony či větší zoom u ostatních konkurencí pak celkově je Panasonic lepší. A i dle fotek lépe kreslí. Je tam chválena skvěle fungující automatika. Pro mě to je již objednaný vítěz, který zítra dorazí do rukou...pěkným fotografiím zdar :-)

    Josh, 13.10.2011 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Dobrý den. Prošel jsem si na internetu porovnání kvality obrazu u FZ150 a HX100. A Panák byl znatelně lepší v šumu i aberaci a objektiv mu lépe kreslí. Také má výhodnější krátké ohnisko a 24x zoom mi připadá rozumnější než 30x. Nepochopil jsem tedy, proč se přikláníte v doporučení raději k Sony??

    KH, 13.10.2011 | Reagovat

  • 77

    Lukeš

    Reaguje na 76 | Dobrý den, novinek je v současné době poměrně hodně, ale na recenzích průbežně pracujeme. Je to otázkou několika dnů.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.10.2011 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, kdy můžeme očekávat recenzi na fz150.

    bigi, 11.10.2011 | Reagovat

  • 75

    Lukeš

    Reaguje na 64 | Dobrý den, osobně bych se přikláněl asi spíše k Sony.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.10.2011 | Reagovat

  • 74

    Lukeš

    Reaguje na 71 | Dobrý den, osobně bych se asi taky přiklonil raději k Sony.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.10.2011 | Reagovat

  • 73

    Lukeš

    Reaguje na 72 | Dobrý den, osobně bych se přikláněl k Nikonu P500. Předpoklad ale je, že si budete nastavovat manuálně expoziční hodnoty. Čas, clonu a citlivost. V automatice podobné žánry bohužel většinou ostré nevyjdou.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.10.2011 | Reagovat

  • 72

    Avatar

    Dobrý den Chtěl bych se zeptat jaký fotoaparát by ste mi doporučil FZ-150 nebo Nikon P500 jsem uplný začátečník a chtěl bych foťák který zvládne vyfotit jak rychlé fotky např.(jedoucí vlak nebo sportovní událost) tak taky fotky z blízka např.(květ kytky nebo písmo z knihy)často budu fotit v poměru stran 16:9 a chtělbych ostré snímky a kvalitni full HD video. Děkuji za odpověď

    Michal, 09.10.2011 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    zdravím pane Lukeš ,řeším teď pořízení přístroje HX100V,ale zároveň by mně zajímalo Vaše odborné srovnání například s panas FZ-150,případně podobnou konkurencí..ohledně rychlosti,manuálního ostření,kvality foto i videa..možná víc hledím na Sony,ale ..... děkuji za radu

    paľo, 08.10.2011 | Reagovat

  • 70

    Lukeš

    Reaguje na 68 | Dobrý den, uvedený žánr je poměrně náročný, takže ve vašem případě bych asi doporučil zrcadlovku.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.10.2011 | Reagovat

  • 69

    Lukeš

    Reaguje na 67 | Dobrý den, ano tento model má RAW. Z uvedených fotoaprátů bych asi volil Sony HX100, ale každý uživatel má trochi jiné požadavky.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.10.2011 | Reagovat

  • 68

    Avatar

    Taky přemýšlím o koupi tohoto fotoaparátu. Chci ho využívat na focení rodiny, dovolených, ale především pro pořízení záběrů z fotbalových zápasů (focení z tribun stadionů). Popřípadě mi poraďte jiný typ fotoaparátu pro moje focení. Děkuji za odpověď.

    bigi, 07.10.2011 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se zeptal, jestli fotoaparát podporuje formát RAW. Rozhoduji se o koupi fotaparátu Lumix FZ-150, Canon SX40, Sony CyberShot DSC-HX100V. Jaký by jste mi doporučil zhlediska cena, výkon. Jedná se o amatérské fotografování, příroda, makro, rodina, dovolená. Děkuji za odpověď.

    Libor, 07.10.2011 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Omlouvámse,ale nějak se mi nedaří sem dostat ten odkaz . snad http://www.cameralabs.com/

    kamil, 06.10.2011 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím