Panasonic Lumix DMC-FZ45 Komentáře k Panasonic Lumix DMC-FZ45

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (122 - 23)

  • 122

    Maxant

    Reaguje na (121) | Dobrý den, bohužel nelze dokoupit objektiv navíc pro portrét. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 22.07.2014 | Reagovat

  • 121

    Avatar

    Dobrý den, mohl byste mi poradit, zda je možné dokoupit k tomuto Foťáku také objektiv navíc, nejlépe pro portrétní fotografii? a jaký? děkuji

    Jana S., 22.07.2014 | Reagovat

  • 120

    Lukeš

    Reaguje na 119 | Dobrý den, je to levé tlačítko křížového voliče. V podobných případech doporučuji použít návod.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.04.2012 | Reagovat

  • 119

    Avatar

    Zdravím, mám tento foťák nový a nemužu najit samospoušť(vím že je to divné)..prosim o pomoc:D

    El, 08.04.2012 | Reagovat

  • 118

    Lukeš

    Reaguje na 117 | Dobrý den, nejlépe na stránkách výrobce programu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.04.2012 | Reagovat

  • 117

    Avatar

    Reaguje na 99 | A môžeš nám poradiť kde tie zásuvné moduly zoženieme a pod akým názvom atď.

    Miro, 05.04.2012 | Reagovat

  • 116

    Lukeš

    Reaguje na 115 | Dobrý den, menu fotoaparátů je v českom jazyce stejně jako u všech současných přístrojů na trhu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.01.2012 | Reagovat

  • 115

    Avatar

    chtela bych se zeptat jestli je menu i v cestine nebo jde stahnout?dekuji

    luk10, 10.01.2012 | Reagovat

  • 114

    Lukeš

    Reaguje na 113 | Dobrý den, ano je, stejně nako všechny kompakty a 99,9% zrcadlovek v naší nabídce.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.01.2012 | Reagovat

  • 113

    Avatar

    Dobrý den, je tento foťák v češtině?

    Martina, 06.01.2012 | Reagovat

  • 112

    Lukeš

    Reaguje na 111 | Dobrý den, pravděpodobně už ne. Dodavatel ukončil distribuci tohoto modelu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.11.2011 | Reagovat

  • 111

    Avatar

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli tento fotoaparát budete mít ještě v nabídce, popřípadě od kdy?

    Hana, 17.11.2011 | Reagovat

  • 110

    Lukeš

    Reaguje na 109 | Dobrý den, jde o téměř shondé fotoaparáty. Fuji ale vychází trochu lépe v poměru cena/výkon.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.09.2011 | Reagovat

  • 109

    Avatar

    v čem se vám tento přístroj líbí více? mám trošku obavy, jak dlouho vydrží baterka

    Petra, 13.09.2011 | Reagovat

  • 108

    Lukeš

    Reaguje na 107 | Dobrý den, já osobně bych asi volil Fuji S3200. Každý ale může mít na přístroji jiné požadavky.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.09.2011 | Reagovat

  • 107

    Avatar

    Dobrý den, hledám nějaký pěkný kompakt, tento se mi docela líbí, jak cena tak i vybavení...ale ještě uvažuji o Nikonu coolpix L120 nebo Fujifilm fine PIX S3200, který z nich doporučujete vy?

    Petra, 12.09.2011 | Reagovat

  • 106

    Avatar

    Foťák super, nemám výhrady. Baterka dlouho vydrží a dělá to kvalitní fota

    Monika, 11.09.2011 | Reagovat

  • 105

    Lukeš

    Reaguje na 104 | Dobrý den, jak jsem řekl doporučil bych model P500.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.09.2011 | Reagovat

  • 104

    Avatar

    Reaguje na 103 | ezký den, vím, že již nejsou oficiálně na trhu, ale stále je lze v obchodech nalézt a proto porovnávám právě tyto produkty.

    Michal, 05.09.2011 | Reagovat

  • 103

    Lukeš

    Reaguje na 102 | Dobrý den, bohužel porovnáváte archivní výrobky které již nejsou na trhu. Osobně mohu doporučit například Nikon P500. Je to dobrý kompromis mezi cenou a výkonem.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.09.2011 | Reagovat

  • 102

    Avatar

    Zdravím, chtěl bych poprosit o pomoc při výběru fotoaparátu pro začínajícího zapáleného fotografa. Fotit by se mělo co kde uvidím, ale hlavně pohyb. Vybral jsem si již několik favoritů - Nikon Coolpix P90 popř. P100 dále mám ve výběru Panasonic Lumix DMC-FZ38 a DMC-FZ45. U posledního zmíněného jsem se tu dočetl o problémech s fotografiemi způsobené přílišným rozlišením. Vím, že je to asi složité říct, který je "lepší" nebo "horší", ale pro amatéra, který se moc nevyzná dvojnásob. Popřípadě jiným alternativám se nebráním. Mnohokrát Vám děkuji

    Michal, 04.09.2011 | Reagovat

  • 101

    Lukeš

    Reaguje na 100 | Dobrý den, osobně bych se přikláněl k Nikonu P500.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.08.2011 | Reagovat

  • 100

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi Casio EXILIM FH25, Nikon Coolprix P500 a Panasonic Lumix DMC-FZ45. Poradil by jste mi kterému by jste dal přednost? Fotografuji převážně zvířata a sport. Nebo nějaký jiný v podobné ceně? Děkuji.

    David, 22.08.2011 | Reagovat

  • 99

    Lukeš

    Reaguje na 98 | Dobrý den, pokud Vaše programy nepodporují tento typ RAWu, musí se do nich instalovat zásuvné moduly pro jeho podporu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.08.2011 | Reagovat

  • 98

    Avatar

    Reaguje na 75 | mne by zajímala odpověd,jak "vyvolat" u FZ45 RAW ?

    Ogyn, 14.08.2011 | Reagovat

  • 97

    Lukeš
    Reaguje na 96 | Dobrý den, jde o tele předsádku na prodloužení ohniska, k ní potřebný adaptér a následující věci budou pravděpodobně, ochranný filtr, makro předsádka, ND filtr a polarizační filtr. Plus je na obrázku blesk, externí mikrofon a kabelová spoušť. Vše se dá objednat v našem e-shopu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.07.2011 | Reagovat

  • 96

    Avatar
    DObrý den.... našel jsem tuto fotografii: http://img.katalogfotoaparatu.cz/clanky-html/6/6413/panasonic-lumix-dmc-fz45-12.jpg ... a na ní jsou různé filtry a objektivy nebo co... řeknete mi na co všechny ty věci jsou? a kde se dají případně pořídit (doufám že u vás)

    Dejv, 21.07.2011 | Reagovat

  • 95

    Lukeš
    Reaguje na 94 | Dobrý den, viz. záložka PŘÍSLUŠENSTVÍ http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-fz45-k opie-cz#accessories

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.07.2011 | Reagovat

  • 94

    Avatar
    jaký je názov akumulatoru?

    danko, 16.07.2011 | Reagovat

  • 93

    Avatar
    Reaguje na 44 | Zdravím, já jsem se rozhodoval podobně. Prošel mi pod rukama Panasonic FZ8 , 18 , 28 ,38 a 45 a jako protiváhu jsem měl ještě Canon SX10. Se všemi fotoaparáty jsem by v přírodě, hrál jsem si doma, měl je na výletě. U mě tedy vyhrál Panasonic FZ28.Ty rozdíly nebyly nijak moc velké ale byly. FZ8 šuměl, FZ18 mě nadchnul ale FZ28 má rychlé sekvenční snímání až 13 snímků za sekundu , nové menu oproti FZ18 a 10mpx. Já zase považuji hranici 10mpx za optimální dokdy lze ještě při dané velikosti čipu dosáhnout i velmi dobrých detailů.Canon SX10 byl taky fajn ale už jsem zvyklý na ovládání Panasonicu - vyhovuje mi více. Zapoměl jsem na FZ38 , tam mám pocit že šly už detaily dolů ale má asi lepší video , což je pro mě nepodstatné.Fotoaparát jako videokameru nepoužívám.Tak maximálně jako nějaký šot a to je jasné že se kvalita nebude rovnat jednoúčelovému zařízení.Stejně jako moje videokamera umí i fotit, tak to beru tak, že je to z nouze cnost a nečekám nijak dobré výsledky.

    Milan SV , 07.07.2011 | Reagovat

  • 92

    Lukeš
    Reaguje na 91 | Dobrý den, ano umí.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.07.2011 | Reagovat

  • 91

    Avatar
    Dobrý den, umí tento aparát ukládat snímky v RAW formátu?

    Petr Štecha, 30.06.2011 | Reagovat

  • 90

    Lukeš
    Reaguje na 89 | Dobrý den, mohu Vám doporučit například http://www.megapixel.cz/hoya-uv-filtr-hmc-52-mm

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.06.2011 | Reagovat

  • 89

    Avatar
    Dobrý den, dostala jsem tento fotoaparát k narozeninám jako dárek. Jsem uplný začátečník a bylo mi kamarádem doporučeno abych si pořídila ochranný filtr na objektiv. Mohli by jste mi nějaký doporučit?

    Diamanttka, 30.06.2011 | Reagovat

  • 88

    Lukeš
    Reaguje na 87 | Dobrý den, lepši ergonomie, a subjektivně lépe řešení ovládání.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.06.2011 | Reagovat

  • 87

    Avatar
    A jaké jsou ty další důvody?

    Petr, 06.06.2011 | Reagovat

  • 86

    Lukeš
    Reaguje na 85 | Dobrý den, ano jeden z hlavních důvodů.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.06.2011 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    Důvod je manuální zoomování?

    Petr, 06.06.2011 | Reagovat

  • 84

    Lukeš
    Reaguje na 83 | Dobrý den, osobně bych v Fuji HS10.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.06.2011 | Reagovat

  • 83

    Avatar
    A kdyby jste s emněl rozhodnout mezi FZ100 a Hs10 tak..?

    Petr, 05.06.2011 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    Děkuji moc.. Kupuju Hs10!

    Petr, 31.05.2011 | Reagovat

  • 81

    Lukeš
    Reaguje na 78 | Dobrý den, pokud by to bylo tak jendoznačně prodávala by se jen tato značka.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 31.05.2011 | Reagovat

  • 80

    Lukeš
    Reaguje na 79 | Dobrý den, ten důvod je možnost manuálního zoomování.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 31.05.2011 | Reagovat

  • 79

    Avatar
    Reaguje na 78 | Důvod proč jste si vybral HS10. ( Jinak souhlasím s váma)

    Petr, 30.05.2011 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    Reaguje na 77 | Někde jsem zaslechl že má Lumix jednoznačne lepší fotky. A můžu se zeptat důvod?:)

    Petr, 30.05.2011 | Reagovat

  • 77

    Lukeš
    Reaguje na 76 | Dobrý den, nedá se říci, že by byl jeden kvalitnější. Pokud by to tak bylo, tak ten horší neprodáváme. Já bych volil jednoznačně Fuji HS10.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.05.2011 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi foťákem Fujifilm finepix Hs10 a Lumix -DMC-fz45. Prosím o radu, který by ste si vybral a ketrý je kvalitnější. Děkuji

    Petr, 29.05.2011 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Reaguje na 7 | Foťák opravdu hodně šumí a i proto chci fotit do RAWU. Fotky ukládá do formátu rw2, který ale nejsem schopna vyvolat v mém starším Lightroomu. Ani DNGconvertor si s tím neporadí. Program dodaný s fotoaparátem fotku zobrazí, ale neupraví, stejně jako PhotoME. Jak mám tedy fotky konvertovat, abych s nimi mohla pracovat? Mám zrcadlovku Canon i kompaktní Panasonic, fotím do RAWu běžně a nikdy jsem neměla žádný problém.

    daza, 26.05.2011 | Reagovat

  • 74

    Šnajdr
    Reaguje na 71 | Dobrý den,
    RAW použijte vždy, když budete chtít ze snímku post procesemdostat co nejvíce, pro běžnou úpravu si myslím, že maximální JPEG je z kompaktu dostačující

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 24.05.2011 | Reagovat

  • 73

    Šnajdr
    Reaguje na 72 | Dobrý den,
    v tomto případě by byla lepší reklamace, takto na dálku nelze problém identifikovat

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 24.05.2011 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Dobrý den,zakoupil jsem si u Vás na kamenné prodejně před třemi týdny v Ostravě foťák FZ45,a měl jsem asi štěstí na vadný kus- přestal fungovat.Často se na obrazovce objevoval nápis -systémová chyba(ostření),stačilo vypnou a zapnout a vše zase fungovalo normálně,ale nyní již již nejde s přístrojem fotit,nápis na lcd tam skáče skoro po každém za zapnutí a když už nápis nevyskočí tak nelze foťákem ostřit.Obraz je stále rozmazaný.Můžete mi prosím nějak poradit,nebo rovnou přejít k reklamaci?

    Michal, 22.05.2011 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Dobrý den, prosím o radu i když k jinému přístroji,vlastním Panasonic FZ38 na kterém se teprve učím. Je lepší fotit na nejvyšší kvalitu snímků v JPEG a nebo raději RAW a nebo ještě jinak, kdy použít RAW? Děkuji moc za radu a pomoc Ivo

    Ivo, 20.05.2011 | Reagovat

  • 70

    Lukeš
    Reaguje na 69 | Dobrý den, kdyby byl jeden lepší, tak ten horší bychom ani neprodávali. Osobně bych volil Nikon. Má lepší LCD a větší rozlišení videa.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.05.2011 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Zdravím, prosím o radu: je pro amatéra lepší Panasonic Lumix DMC-FZ45 nebo Nikon COOLPIX P100 a z jakého důvodu. Děkuji :o)

    veronika, 11.05.2011 | Reagovat

  • 68

    Lukeš
    Reaguje na 67 | Dobrý den, české menu mají všechny současné digitální fotoaparáty. Výklopný LCD nemá a hlavní rozdíly naleznete v porovnávací tabulce na našem webu Reaguje na 0 | =33329&produkt Reaguje na 1 | =33777" title=" http://www.megapixel.cz/porovnani?produkt Reaguje na 0 | =33329&produkt Reaguje na 1 | =33777" class="ext">http://www.megapixel.cz/porovnani?produkt Reaguje na 0 | =33329 &produkt Reaguje na 1 | =33777 Jde v podstatě o hodně podobné modely, ale pro Panasonic mluví hlavně výhoda poměr cena / výkon

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.04.2011 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Má přístroj české menu a výklopný otočný displej? A jaké jsou jeho hlavní přednosti oproti Canon PowerShot SX30 IS?

    Markéta, 14.04.2011 | Reagovat

  • 66

    Lukeš
    Reaguje na 65 | Dobrý den, bohužel si tímto způsobem nijak nepomůžete kvalita fotek i velikost jednoho obrazového bodu se tím nezmění.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 31.03.2011 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o výměně tohoto aparátu za Canon SX1 IS. Píše se zde, že je to mnoho megapixelů na tak malý snímač. Kdybych nefotil nejvyšším rozlišením, ale nastavil si menší - pomohl bych tím kvlaitě fotografií? Děkuji.

    Tonky, 31.03.2011 | Reagovat

  • 64

    Lukeš
    Reaguje na 63 | Dobrý den, myslím, že si o trochu polepšíte. V této třídě bych mohl doporučit například http://www.megapixel.cz/sony-cybershot-hx1

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.03.2011 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Dobrý den,vlastním dva roky TZ 7,myslíte že si pomůžu k lepší kvalitě fotek s FZ45?Líbí se mi možnost manualního ovladání a rychlejší a delší zoom u videa,ale jde mi hlavně o šum u fotek.Případně navrhněte jiný fotoaparát ve stejné třídě.Děkuji.

    Jarda, 26.03.2011 | Reagovat

  • 62

    Lukeš
    Reaguje na 61 | Dobrý den, bohužel nejde.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.03.2011 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Ještě jednou zdravím. Mám ještě jednou podobný dotaz. Kamarád vlastní podobný přístroj fz38 a nikde v menu nemůžeme najít kde se dá ono odšumování vypnout. Jde to u tohoto přístroje také?

    Jiří, 22.03.2011 | Reagovat

  • 60

    Lukeš
    Reaguje na 59 | Dobrý den, ano jde.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.03.2011 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Dobrý den, rád bych se zeptal jestli jde u fotoaparátu vypnout odšumování. U starého přístroje mě otravovalo že jsem musel např. po 30 sekundové expozici čekat dalších 30 sekund na odšumění.

    Jiří, 15.03.2011 | Reagovat

  • 58

    Lukeš
    Reaguje na 56 | Dobrý den, pro full-HD bych doporučoval kartu s rychlostí 30MB/s.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.03.2011 | Reagovat

  • 57

    Lukeš
    Reaguje na 55 | Dobrý den, pro full-hd video doporučuji kartu s rychlostí 30MB/s.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.03.2011 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Dobrý den, Dá se zjistit propočtem ,zda je dostačující na občasné video tato karta http://www.megapixel.cz/sandisk-16-gb-sdhc-ultra-ii nebo musí být vyšší http://www.megapixel.cz/sandisk-16-gb-sdhc-extreme-30-mbs?

    Jankoviak, 07.03.2011 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Bohužel nevím ani jsem nenašel jaká rychlost zápisu je třeba na natáčení videa ikdyž občasného. Zda bude stačit 15mb/s ? http://www.megapixel.cz/sandisk-16-gb-sdhc-ultra-ii Nebo http://www.megapixel.cz/sandisk-16-gb-sdhc-extreme-30-mbs Za odpověď děkuji Honza

    Honza, 07.03.2011 | Reagovat

  • 54

    Šnajdr
    Reaguje na 53 | Dobrý den,
    fz 45 má troch více kontrastní barvy a to není vždy úplně vhodné, HX 1 má navíc například funkci plynulé panorama pro kreativní fotografie

    David Šnajdr - Megapixel, Manažer prodeje, 04.03.2011 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Dobrý den, chtěla bych poradit mezi DMC-FZ45 a DSC-HX1. Jaký je mezi nimi rozdíl a konkrétně v čem? Kdyby se měla porovnat cena, kvalita fotek a tak, který mi doporučíte? Nebo je něco v porovnání s nimi lepšího, ale za podobnou cenu?(5-7tisíc) Především chci fotit makro, krajinu, objekty v pohybu a rodinné fotky. Děkuji za odpověď.

    Annie, 03.03.2011 | Reagovat

  • 52

    Lukeš
    Reaguje na 51 | Dobrý den, dle dostupných informací nahrává přístroj video v těchto formátech.
    1280×720 / 50p (AVCHD)
    1280×720 / 30fps
    848×720 / 30 fps
    640×480 / 30fps
    320×240 / 30 fps
    stereo zvuk

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.03.2011 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Dobrý den. V popisu jsem u tohoto fotoaparátu našel že video produkuje ve formátu AVCHD video 50p (výstup na CCD senzoru je 25 fps). Jsem z toho zmatený, protože 50p by mělo znamenat 50fps a ne 25 fps. Mohl bych se zeptat kolik snímků za sekundu u videa tento fotoaparát má? Přijde mi dost nelogické interpolovat (nebo co se tam děje) dobře využitelných 50p na pouhých 25p, čili 25fps. Děkuji za odpověď.

    Honza, 27.02.2011 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Zdravím, takže jsem našel důvod toho, proč je k dispozici pro video poměrně "dlouhé ohnisko", pro fotky (nejširší ohnisko 25 mm) se používá široký formát 16:9, kdežto pro video (nejširší ohnisko 31 mm) se jedná o klaský formát 4:3, v případě tohoto fotoaparátu je tím pádem pro video ořezaný ze stran :-)

    Pavel, 26.01.2011 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Reaguje na 46 | Na reakci pracujeme

    Bohouš Brož - Megapixel, 20.01.2011 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Reaguje na 47 | Dobrý den, u nás zakoupená FZ45 má CZ menu a sluneční clonu jako součást balení (viz. http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-fz45#a ttached-2 )

    Bohouš Brož - Megapixel, 19.01.2011 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Dobrý den. Chci se zeptat,zda má DMC FZ 45 české menu, a jak je to s focením proti slunci? Např. západ slunce ap. Nebo jestli má stínící clonu? Děkuji

    Robert, 18.01.2011 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Dobrý den. Lze si během videa i manuálně zaostřit tak, aby šlo natočit makro? Videokamery se mi kupovat nechce, protože ty kvalitní jsou dnes osazeny CMOS čipem a kromě makra mám rovněž rád i dokumentaci bouřek, diskoték, a na to se CMOS snímač díky rolling shutter efektu nehodí. Dále bych se chtěl zeptat, kdesi jsem četl že ohnisková vzdálenost u videa je 31-735 mm. To tento fotoaparát používá odlišné ohniskévé vzdálenosti u videa a fotek? Děkuji za odpověďi.

    Pavel, 17.01.2011 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Reaguje na 44 | Je docela dobře možné, že starší 5Mpix kompakt bude dělat kvalitnější snímky než tyto dva dohromady ;) Alespoň pokud jde o kompakt nějaké vyšší řady :) Cca 6Mpix je pro kompakty optimální hranice, vyšší rozlišení jde na úkor kvality výstupu. Výjimkou jsou kompakty s cca 1/1,6" čipy, tam lze jít o něco výše (10-12Mpix). FZ38 je menší zlo než FZ45, nicméně na kvalitní náhledy snímku 1:1 a eventuelní výřezy není použitelný ani jeden. Jinak požadavek na malý a lehký kvalitně fotící UZ je v podstatě protimluv, pro vyšší kvalitu je potřeba větší čip a s ním rostou rozměry optiky a tím i rozměry a hmotnost celého foťáku...

    bat1, 17.01.2011 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi tímto foťákem a FZ38. Jsem začínající fotograf, který má jen zkušenosti ze staršího kompaktu(který má 5 Mpx). Mé nároky na focení jsou takové, že potřebuji fotit věci které můžou být i dál (kvůli tomu volým foťáky který mají větší zoom) ale předpokládám že se budou i pohybovat. Také samozdřejmě budu fotit i nějakou architekturu, přírodu apod. Předpokládám že i budu fotit noční snímky, rád bych, aby fotky za něco stály, aby i na větší přiblížení nebyly přešuměné... Volbu zrcadlovky zamítám kvůli velikosti, hmotnosti a ceně fotoaparátů. Předem děkuji za odpověď. Ondřej Novák.

    Ondra, 15.01.2011 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Reaguje na 41 | Pokud je takovou prioritou video, proč nepořídit rovnou slušnější kameru? Na video bude podstatně vhodnější a fotografický výstup nebude o tolik horší, akorát na fotkách nebude 14Mpix šumu ale 3Mpix jakžtakž validního signálu. Na rodinné foto stačí, a na víc nemá ani FZ45. Jinak FZ45 podstatně více šumí než FZ38, a má o chlup lepší video. Limit délky videa u FZ45 je tuším 30 minut (dle nějaké směrnice EU tuším, není to kvůli možnostem přístroje ale kvůli kategorii "fotoaparáty" ve které se prodává. Delší video je určené pro "kamery"). Jinak ještě jsem neviděl, že by se během 15 minut nenašel prostor pro střih, tak mi není jasná potřeba tak dlouhého videa...

    bat1, 02.01.2011 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Reaguje na 41 | Dobrý den, FZ45 je nástupcem FZ38. Pokud jde o kvalitu fotek - můžete si udělat představu sám z naších ukázkových snímků http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-fz45#n azory. Podle mne je kresba v důsledku v detailu U FZ45 trochu rozdrobena v rámci odbourávání šumu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 28.12.2010 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Dobry den puvodne jsem chtel zakoupit fotoaparat Panasonic Lumix DMC-FZ38 ale tento typ podle zkusenosti jinych uzivatelu muze nahrat jen video max 15min a ma slabsi baterii a mensi display nez typ Panasonic Lumix DMC-FZ45,navic ma Panasonic Lumix DMC-FZ45 vetsi zoom.Je Panasonic Lumix DMC-FZ45 nastupce fotoaparatu Panasonic Lumix DMC-FZ38?? Ma stejne kvalitni foto jako Panasonic Lumix DMC-FZ38??Pokud ano radeji bych koupil Panasonic Lumix DMC-FZ45 vzhledem k lepsim parametrum..pokud fotky dela stejne ostre a kvalitni jako Panasonic Lumix DMC-FZ38.Poradite prosim? Diky moc

    petr, 27.12.2010 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Reaguje na 39 | Dle recenze na digimanii na focení jednoznačně FZ45, s tou se dá ještě fotit. FZ100 je kamera s možností pokusu o "fotku". Když už by to ale měl být UZ Panasonic (k čemuž krom slušných skel Leica nevidím moc důvod), nejlepší volba je dnes FZ38. Ještě lepší by byly FZ28 nebo FZ50, které už se neprodávají ;)

    bat1, 14.12.2010 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    FZ45 nebo FZ100?

    Honza, 13.12.2010 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Reaguje na 36 | Pokud to má být ultrazoom, tak podle kvality fotek to vypadá u současně prodávaných UZ následovně: S200EXR - dloooouho nic - FZ38 + HS10 + HX1 - zase chvíli nic - FZ45 apod. Takže nejbližší konkurence je vlastní starší model FZ38, nejlepší ve třídě UZ je ona fujina, která patří velikostí (a do určité míry kvalitou) spíš k zrcadlovkám než ke dnešní ultrazoomové hrůze. S200 v terénu z ruky bez problémů zvládne lepší nebo vyrovnané výsledky s odpovídajícími DSLR kity v ceně 1,5-2x vyšší díky stabilizaci a lepší světelnosti. Zrcadlovka bude pochopitelně o dost lepší na stativu. Jinak pokud by to nemusel být nutně UZ, navrhoval bych Canon G11 nebo G12, kvalitou fotek nejsou až tak daleko za S200. Záleží na tom, jestli chcete dělat fotky, nebo "fotky" :)

    bat1, 13.12.2010 | Reagovat

  • 37

    Bohouš Brož - Megapixel, 13.12.2010 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý den Vybírám, vybírám a pořád nemohu najít k tomuto stroji konkurenci, když odmyslím napodobeninu DSLRka Finpix...ktery váží tunu a vyrobky od sony ktere mají v praxy nepoužitelně obrovské zoomy (30x ...)! Je na trhu neco mezi čím bych mel váhat ve srovnání s DMC-FZ45? (když nemám peníze na zrcadlovku :( ) děkuji moc ocením jakykoliv nápad

    Martin, 12.12.2010 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Reaguje na 34 | Dobrý den, jistá vůle je normální a běžná dokonce i u jiných modelů. Jestli není tato vůle případně příliš velká, porovnejte s jiným modelem v nejbližší prodejně.

    Bohouš Brož - Megapixel, 07.12.2010 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Dobrý den Zakoupil jsem si Lumix FZ 45, a zajímalo by mě zda je normální značně velká vůle na ojektivu, která způsobuje nepříjemné klepání objektivu i při zcela zasunuté poloze. Děkuji

    torr21, 06.12.2010 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Reaguje na 32 | Dobrý de, viz.http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-fz 45#nazory - ano má.

    Bohouš Brož - Megapixel, 29.11.2010 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den, má tento foťák závit pro použití filtrů? Díky!

    Honza, 28.11.2010 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Tak pokud chcete tunu reálných fotek z FZ45 tak jsem se vrátil z Indie a můžete je nalézt na http://www.tomogo.cz/ v katalogu Dovolená v Indii. Ne že bych se tím chtěl chlubit. Jen si myslím, že to pro představu, jak foťák fotí je asi nejlepší. Abych to shrnul tak: objektiv kvalitní, ostření rychlé, šum díky 14Mpx příšerný, dinamický rozsah malý, a výsledný dojem z fotek mírně podprůměrný.

    Tomáš Janovský, 26.10.2010 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Reaguje na 29 | Předpokládám že většina UZ bude mít tuhle funkci po zaostření, ale stejně je lepší se za problematičtějších kompozičních podmínek orientovat podle expozimetru a histogramu, protože to úplně přesně neodpovídá. A v normálních podmínkách se dá foťáku v automatických i poloautomatických režimech celkem věřit. Jinak třeba korekce expozice bývá vidět i interaktivně. Jinak pokud jde o rozlišení snímače, pro 1/2,3" je rozumných tak max. 6-8Mpix, cokoli navíc už je stejně za hranicí toho kolik detailů zvládne vykreslit tak malý objektiv, navíc buňky na takovém čipu se 12-14Mpix mají velikost kolem 1um (a světlo má střední vlnovou délku cca 0,5um), takže už z fyzikálního hlediska je takový čip na hranici možností práce se světlem. FZ38 má lepší fotky než FZ45 (a FZ28 zase lepší než FZ38, ale už se neprodává), holt "pokrok" v rámci marketingu :D Pokud bych měl doporučit UZ s nejlepším výstupem, tak je to Fuji S200EXR, je nesrovnatelný s čímkoli co se dá dnes na poli UZ koupit, akorát nemá HD video.

    bat1, 24.10.2010 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    27 - Samozřejmě, že display nezachytí fotografii naprosto přesně. Nicméně věřím, že velmi podobně. I přesto je pro mne tato funkce velmi důležitá. Nyní fotím na canonu, kde tato funkce je a nemohu si ji vynachválit například při spěchu. Potřebuju rychle něco cvaknout, nastavuji iso a okamžitě vidim zda přidat či naopak, jelikož se vše ukazuje okamžitě při nastavování. Přítelkyně má lumixe a aby se ji ukázala pravděpodobná fotografie musí zaostřit. takže nastaví - ostří, nastaví - ostří atd.. Ale jako vše i tohle je o zvyku. 28 - tak nejsem žádný odborník ale myslím, že 9,10,12 mpx je na tuto kategorii ještě v normě. Můj canon mi slouží dobře ale rád bych fotoaparát s větší možností zásahu do expozice a s větším zoomem (okolo 15 by mělo v pohodě stačit, víc už jen se stativem). Spíše pokoukávám po předchůdci tohoto modelu fz38, který splňuje všechna má kriteria a zároveň jdou vcelku pozitivní recenze a zkušenosti. Nicméně rád přijmu nějaké další zajímavé náměty na osvědčený fotoaparát..

    TOM, 22.10.2010 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Reaguje na 26, 27 | Předchozí příspěvek byl samo reakcí na 26 ;) Jinak mi není jasné, co vede lidi ke koupi těchto "hyper megapixlových" obludností s pidičipem, teda krom toho že na poli UZ už skoro jiné k dispozici na trhu nejsou :) Lidi, pokud chcete za každou cenu HD video, kupte si kameru, třeba Sony HDR-CX115 vám krom FullHD videa v podstatně vyšší kvalitě než z těchto pseudofoťáků nabídne i fotky v podobné kvalitě pro tisk do alba. Sice s menším rozlišením, ale o to méně šumící :)

    , 22.10.2010 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Veškeré tohle "přizpůsobení" jsou stejně jen extrapolační hrátky které neukážou jak přesně bude výsledná fotka vypadat, to by jí přístroj musel prostě vyfotit, což třeba při nastavení času delšího než 1/20s vypadalo na displeji v reálném čase dost vtipně :) A co teprv třeba u 5s času :D Některé přístroje to umožňují jako funkci po stisknutí nějaké kombinace tlačítek, ale to už mi přijde rychlejší nechat fotku vyfotit, a případně udělat další s korekcí expozice a tu horší smáznout. Krom toho taky záleží na nastavení displeje foťáku, na slušném monitoru pak fotky můžou vypadat úplně jinak, stejně tak při případném tisku :) Osobně nevím k čemu bych to použil, bohatě stačí ukazatel expozice u manuálu. A u fotek kde na expozici hodně záleží (západy slunce, noční scény apod.) si stejně radši udělám několik variant a vybírám až v kompu tu nejlepší :)

    bat1, 22.10.2010 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se nad koupí tohoto kompaktu. Pro mě podstatná věc, kterou jsem zatím nikde nenašel je, zda se displej fotoaparátu okamžitě přizpůsobuje manuálnímu nastavení iso atd... Nebo se například přizpůsobí až po zaostření ba dokonce po vyfocení. Děkuji, rozhoduji se mezi již zmíněným FZ45(38), Canon SX20 Is, Sony DSC-Hx1. U všech těchto fotoaparátu by mě zajímala výše uvedená vlastnost.

    TOM, 21.10.2010 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Reaguje na 24 | :D Jo, tak nějak :) Ale zase pro někoho kdo to chce na fotky do alba bych kecal, na fotky 10x15 asi bude stačit i výstup z FZ38čky na vyšší ISO, pokud člověk nedělá výřezy. Ale to skoro každý kompakt :)

    , 20.09.2010 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 23 | a nepleteš se? fz 38 se dá použít na iso 800 i na iso 1600, nebo třeba se fz 38 dá použít ja těžítko atd. asi jsi myslel že jako fotky z fz 38 vyfocené na větší iso jak 100 se nedají použít. :-) :-) :-)

    staníček, 18.09.2010 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Reaguje na 20 | Jj, už FZ38 nebyla použitelná nad ISO100, a tady tomu nasadili korunu... Když to srovnám se svým univerzálem se 4x nižší hustotou buněk, tak je kvalita fotek někde jinde... A to nepočítám DSLR...

    , 15.09.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím