Panasonic Lumix DMC-GF1 černý + G Vario 20 mm Komentáře k Panasonic Lumix DMC-GF1 černý + G Vario 20 mm

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (39 - 1)

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 38 | Dobrý den, to zatím nevím, ale je to možné.

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.09.2010 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobry den, uvazuji o tomto fotoaparatu a chtel bych se Vas proto zeptat, proc je v soucasne dobe v doprodeji. Je ocekavan GF2? Dekuji za odpoved.

    Tomas, 17.09.2010 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Reaguje na 36 | Tato pouzdra produkují např. čínské a hong-kongské výrobny. Bohužel, za přijatelnou cenu jsou při odběru nejméně 10 kusů (i tak ta cena není vysoká - pravá kůže od 20 dolarů, umělá kůže okolo 9 dolarů). Škoda, že zboží neodebíráte. Zbývá eBay.

    St., 01.09.2010 | Reagovat

  • 36

    Bouška
    Reaguje na 35 | Dobrý den, bohužel jsem vhodné v naší běžné nabídce nenašel.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.09.2010 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Dobrý den, fotoaparát se mi líbí. Rád bych k němu pořídil kožené "stylové" retro-pouzdro pro variantu s pancake objektivem. Lze toto pouzdro u Vás pořídit? Případně poraďte. Děkuji.

    St., 31.08.2010 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Už delší dobu mě udivuje cena na tomto webu. Stále sleduji, kdy se odhodláte jít níž. Vždyť konkurence prodává o více než 2000 Kč levněji např. právě s 20mm objektivem.

    popelnica, 25.08.2010 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Děkuji, cena,za kterou je možné koupit kompakt,je velmi neúměrná.Škoda,že tento formát a koncept zrcadlovky bez zrcadla, kterému si myslím patří budoucnost, doprovází takové ceny.Koupě by mi kapsu nevyvětrala,ale znám zase cenu svých peněz. Omlouvám se, že to píšu Vám.

    , 31.03.2010 | Reagovat

  • 32

    Bouška
    Reaguje na 31 | Dobrý den, ano, hledáček http://www.megapixel.cz/panasonic-hledacek-dmw-lvf 1e máme v expedičním skladu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 31.03.2010 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Dobrý den, prosím jak je to s hledáčkem, vyrábí se ještě, je dostupný, cena? Děkuji.

    Jirka, 30.03.2010 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    jen tak málo komentářů??? Přijde mi to poněkud podezřelé... Nevíte čím to je?

    peli, 17.03.2010 | Reagovat

  • 29

    Bouška
    Reaguje na 28 | Dobrý den, jasně, máte pravdu, velikost čipu jsem jen střelil od oka... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.03.2010 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Reaguje na 27 | Pane Bouško, jste si jistý? Prostým výpočtem obsahu obdélníku je APS-C (Canon 500D) 22,3x14,9mm a 4/3 u GF1 17,3x13mm. Výsledkem je APS-C 332mm2 vs 4/3 225mm2 a to je podle mě rozdíl spíše třetinový než poloviční. Ano, zoom objektiv je zpravidla univerzálnější než pevné sklo. To je ale asi tak vše, co se dá ve prospěch této Sigmy říct.

    tatka, 03.03.2010 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 26 | Dobrý den, čip je cca poloviční... Jinak je tento objektiv opticky velmi slušný. Sigma 17-70 je na APS-C ale daleko univerzálnější.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.03.2010 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Dobrý den, můžete prosím tento objektiv srovnat co do kvality se Sigmou 17-70? Je-li kvalita tohoto těla srovnatelná se zrcadlovkami, čip není o moc menší než APS_C, měla by pevná 20 (tedy 40) excelovat. U tohoto těla je kritizován slabý blesk, můžete to potvrdit?

    Lukáš, 28.02.2010 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 24 | Dobrý den, objektivy z Olympus Micro 4/3 systému můžete použít bez jakéhokoliv omezení.

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.02.2010 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    dobrý den, chci se zeptat, zda-li lze na GF1 použít objettivy z Olympuse E-Pen bez omezení, nebo je třeba použít adaptér? Díky

    M.Hříbek, 20.02.2010 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Reaguje na 22 | Jo, jo, plně souhlasím. Jen co se toho manuálního ostření týče, tak se právě na ostření přes LCD moc těším. MF používám prakticky jen když fotím ze stativu (většinou makro) a tam mě možnost si několikanásobně zvětšit jakokoliv část obrazu zaujala jako geniální řešení. Z mého pohledu je ostření pohodlnější než u středoformátu Mamiya 645, který mi pomalu stárne v kufru a nostalgie mi nedovoluje se ho zbavit. Jo, jo, holt velký foťáky zbožňujeme ale malýma foťákama fotíme :-)

    tatka, 20.02.2010 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Reaguje na 21 | Dobrý den. S těmi objektivy se plně shoduji. Je to asi za 70 a s tím 10x a k tomu blesk a jsme u 100t., proto to nechci uspěchat, ale při dnešních techn. změnách by člověk nekoupil nikdy. Zajímalo by mě s čím překvapí GF2. Ten LX3 má celkem dobrý obrazový výstup, ale při HO špatně se ostří joystickem - nastavení má setrvačnost a ostřit na LCD to není také ono jako v hledáčku. Ještě počkám s jakou konkurencí přijde NICON a CANON, přece si nenechají ujet rychlík.

    Ska, 06.02.2010 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 20 | No já už vybráno mám. Chtěl bych moc tuhle sadu Pancake 20/F1,4,Šíro 7-14/F4,Portrétní makro Leica 45/F2,8 Spolu s placatým tělem víc nepotřebuju a všechno to dám do dvou kapes. Možná bych ještě nepohrdnul širokorozsahovým 14-140/F4-5,8 jako univerzální objektiv ideální i pro video. Je to už docela velká investice, ale pro mé potřeby ideální a možná už i dlouhodobá. K dokonalosti už jen chybí hledáček alespoň takový jako je v Lumix G1 (ta má navíc výklopný displej, ale design mě nezaujal). Jen jsem se ještě nerozhodl, jestli to koupím hned a za rok vyměním tělo za nové s hledáčkem (který doufám v GF2 bude) a nebo počkám a budu se ještě chvíli trápit s tou nemotornou obludou, kterou mám teď.

    tatka, 03.02.2010 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Reaguje na 19 | Dobrý den. Plně se s Vámi ztotožňuji v příspěvku, ale pěkně se nám to zamotává. I když prozatím preferuji GF1, čekám s koupí až budou k němu objektivy. Počítám asi se třemi a to již bude nákup za několik desítek tisíc a to už představuje určitý závazek k tomuto výrobci, jinak se ztrátou prodat. Olympus představil konkurenčnínovou E-PL1 se dvěma objektivy, ale také až na léto. No a Fuji zajímavý superzom HS10, to laik žasne a odborník se divý co tak malý fotoaparát dokáže /např. dynamický rozsah zvýší až o 400% a ta světelnost v širokém rozsahu/ a to nás čekají novinky od ostatních předních značek v březnu. Těším se.

    Ska, 03.02.2010 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 18 | No nevím, ten NX10 bude na trhu podle mě nejdřív na jaře a bude větší a těžší, stejně tak objektivy (ty dva co uvdede) budou větší a těžší než na m4/3. Spolu s tím, že osobně nevěřím, že to bude lepší přístroj. Samsung má vždycky foťáky, které se snaží být levnější a nabídnout více tech. vychytávek, výsledek ale vždycky dosud byl buďto rozpačitý nebo průměrný. Tak, i když předpokládám že by NX10 byl kvalitativním skokem pro Samsung, na GF1 (i s přihlédnutím k objektivům) to těžko bude stačit.

    tatka, 29.01.2010 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Děkuji moc. Právě jsem se dočetla o novém, v krátké době na trhu, fotoaparátu Samsung NX10 s větším čipem APSC, který by na tom mohl být ještě lépe, tak raději nějaký týden počkám. Budu ráda, když mi i potom budete moci nejen kvalifikovaně, ale i dobře poradit.

    Ska, 15.01.2010 | Reagovat

  • 17

    Bouška
    Reaguje na 16 | Dobrý den, zkoušel jsem všechny uvedené modely a nejlepších výsledků jsem dosáhl s GF1.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.01.2010 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Dobrý den. Již rok používám od vás po LX2 nyní Panasonic LX3. Rozhoduji se pořídit lepší aparát s výměnnými objektivy,též malých rozměrů, fotím většinou krajinu a rodinu. Bez ohledu na cenu a s použitím lepších, s pevnými ohnisky objektivů, který aparát bude mít lepší výstup v JPEG a na fotce /A4/ bude i nejméně "mazat" detaily, bez ohledu na jejich další technické vybavení a jejich možnosti. Který byste upřednostil mezi - Panasonic GF1 (G1), Olympus E-450 či E-620? Pokud můžete prosím, o Vaše vyjádření ne podle teorie, ale z praxe, při porovnání na "stejných" fotografiích zhotovených na k tomu odpovídající tiskárně. Děkuji.

    Ska, 14.01.2010 | Reagovat

  • 15

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, přímé srovnání jsem nedělal, ale podle mých zkušeností je na tom GF1 o něco lépe.

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.01.2010 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 12 | Dobrý den, ano, můžete použít filtry o průměru 46 mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.01.2010 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    dobrý den, je kvalita snímků z tohoto přístroje srovnatelná s výstupem nějakého z kompaktů? např. canon G11, panasonic LX3 nebo je na tom lépe? děkuji.

    Tonda, 04.01.2010 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli je možné na objektiv v tomto setu nasadit polarizační nebo přechodové filtry. Děkuji za odpověď.

    Marek, 04.01.2010 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 10 | Dobrý den, objektiv http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-g-20-mm-f- 1-7-asph je opticky velmi dobrý, byly s ním nafoceny ukázkové snímky, podívejte se na ně, http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-gf1-ce rny-g-vario-20-mm#nazory. S hledáčkem bohužel vlastní zkušenosti nemám.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.12.2009 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dobrý den, líbí se mi koncept tohoto foťáčku, mám LX3, jsem s ním velmi spokojený,jako druhý (kvůli váze a rozměrům)bych chtěl tento, i když jsem původně uvažoval o zrcadlovce a objektivu 17-40 L. Je prosím objektiv v tomto setu G Vario 20mm srovnatelný s výše uvedeným Canon 17-40 L? A měl jste možnost vyzkoušet elektronický hledáček.Mám obavy, jestli to s ním nedopadne stejně jako s brašnou k LX3 - nejdřív nebyla dostupná a pak se objevilo že už se nedodává. A ještě jeden dotaz, zdá se mi, podle množství komentářů, že o něj není moc zájem, je to tak?

    Jirka, 25.12.2009 | Reagovat

  • 9

    Bouška
    Reaguje na 8 | Dobrý den, video se ukládá na kartu.

    Luděk Bouška - Megapixel, 26.10.2009 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    dobrý den, chtěl bych se zeptat, kam se ukládají videozáznamy? Na kartu či někam do paměti přístroje? Pokud nějakou má?? Děkuji Martin

    martin, 26.10.2009 | Reagovat

  • 7

    Bouška
    Reaguje na 6 | Dobrý den, pokud použijete redukční kroužek http://www.megapixel.cz/panasonic-redukcni-krouzek -dmw-ma1e, tak ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.10.2009 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Lze prosím k Panasoniku GF 1 použít objektiv LEICA D VARIO-ELMARIT 14-50 mm F 2,8-3,5 ASPH?Děkuji za odpověď

    V.Ludka, 07.10.2009 | Reagovat

  • 5

    Bouška
    Reaguje na 4 | Dobrý den, ještě jsem neměl možnost ho vyzkoušet, můžete se přijít podívat na prezentaci http://www.megapixel.cz/tyden-s-panasonikem-125429 3799 a vyzkoušet ho.

    Luděk Bouška - Megapixel, 05.10.2009 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    Ten foťák vypadá vážně lákavě, ale vadí mi absence hledáčku. V životě si nezvyknu na foťáky bez něj. Zajímalo by mě, jak to funguje s tím nasouvacím a vůbec.

    Horst, 05.10.2009 | Reagovat

  • 3

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, ještě jsem neměl možnost je porovnat, ale tady je odkaz na recenzi http://www.dpreview.com/lensreviews/panasonic_20_1 p7_o20/page3.asp.

    Luděk Bouška - Megapixel, 28.09.2009 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    A co "nasouvací" externí hledáček jako příslušenství? Kde je? Cena?

    pf, 25.09.2009 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Zdravím, rád bych se zeptal, jak je na tom tento objektiv v porovnání s setem 14-45 na ohnisku 20mm, který se dodává k témuž tělu? Děkuji moc Martin H.

    martin, 24.09.2009 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím