Panasonic Lumix DMC-TZ100 Komentáře k Panasonic Lumix DMC-TZ100

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (15 - 1)

  • 15

    Křížek

    Dobrý den, tento umí časovou spoušť, ale externí ne. 

    Václav Křížek - Megapixel, Komunitní specialista, 22.08.2016 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Dobrý den. Je možno k tomuto fotoaparátu přípojit kabelovou spoušť nebo jiné dálkové obládání? U starších panasoniků bylo možno nastavit expoziční vějíř a zároveň spustit samospoušť. Umí to i tento? Díky

    Ondra, 21.08.2016 | Reagovat

  • 13

    Maxant

    Dobrý den, no v tomto případě co popisujete je asi opravdu nejlepší varianta FZ1000, která má některé parametry opravdu lepší. Ale ohledně šumu jsem zádný větší rozdíl nenašel.  

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 19.05.2016 | Reagovat

  • 12

    Nevrla

    Takže od 2.2.2016 Reaguje na (2) | do 18.5.2016 16:30 trvala moje platonická láska k přístroji TZ100. Po prvních dotecích na prodejně pohasla stejně rychle jako vzplála. :-) 1. Kluzký povrch. 2. Skoro neexistující grip v kombinaci s poměrně tenčím tělem. 3. Kvůli širokoúhlému displeji jsou ovládací tlačítka natěsnána co nejvíc k pravému okraji zadní stěny. Když chci něco ovládat palcem tak mi přístroj skoro vypadne z ruky, protože... viz bod 2. Ano, drží se to správně dvěma rukama, ale přesto jsou situace, kdy ta druhá nemůže. 4. No akdyž se k tomu připočte dost velký šum (na 1" snímač) tak prostě ne. Ano chtěl jsem 1" se zoomem více než 5 a malých rozměrů. Měl jsem přehaná očekávání. Takže Panasonic FZ1000. Je ho za co chytit, šum menší, světelnost i na horním konci solidní. A jestliže se něco v dnešní hektické době vyrábí více než dva roky, tak to asi bude povedené, co říkáte? Děkuji za jakoukoli reakci ze strany Megapixelu i vás ostatních, kteří už máte s jedním z těch dvou Panasoniků nějaké zkušenosti.

    Martin Nevrla, 19.05.2016 | Reagovat

  • 11

    Trebatický

    Reaguje na (7) | Mohu porovnat z vlastní praxe 1" snímač Panasonic (FZ1000) respektivě 4/3" snímač (LX100) s 1" snímačem Sony RX100 III ... mé subjektivní hodnocení (se kterým nikdo nemusí souhlasit) je že snímač od Sony je mnohem lepší - upozorňuji, že píši pouze o kvalitě obrazu a nikoliv o technických možnostech jednotlivých kompaktů. A to jsem "Panasonikář", který si téměř jistě koupí očekávanou GX80. Záměrně neporovnávám GX80, neboť se jedná o přístroj s výměnnými objektivy a kvalitní objektivy posunou přístroj na úplně jinou úroveň..... Reaguje na (5) | U těchto kompaktů bych asi moc neřešil hloubku ostrosti, neboť 1" snímač ma crop faktor 2,7 čímž se ihned stává z počáteční clony 2,8 po přepočtu na FF clona přibližně 5 a s tím (pokud nemáte hlavní objekt téměř u objektivu a plně otevvřenou clonu) už moc zázraků (téměř žádné) týkající se hloubky ostrosti neuděláte ... navíc u TZ100 clona moc rychle klesá (při ohnisku 40 je už 4....). Co z toho vyplývá: u 1" snímačů v kompaktech bych si asi "na hloubku ostrosti" nehrál.

    Dalibor Trebatický, 18.04.2016 | Reagovat

  • 10

    Maxant

    Reaguje na (9) | Dobrý den, komentář smazán z důvodu vloženého odkazu. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.04.2016 | Reagovat

  • 8

    Maxant

    Reaguje na (7) | Dobrý den, no to je právě otázka. Také se těším na naskladnění a recenzi a možnost jej vyzkoušet v porovnání s jinými modely. Uvidíme, rozhodně po recenzi. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 09.04.2016 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Reaguje na (6) | Ach jo. V zásadě máš pravdu, taky bych třebas šáhnul např. po novém Nikonu DL24-85. Když ale pominu "milión důvodů" proč bych si koupil .... a zřejmě i koupím tento fotoaparát .... tak ti dám jeden důvod proč do něj bohužel investovat. Za rok navštívím nespočet koncertů. Ať už u nás, nebo po celé Evropě. Všude tě pustí jen s kompaktem, mám dále pokračovat ? ....... a tohle bude zřejmě NEJ kompakt na takovéto nahrávání a focení. Tohle je totiž první 1" kompakt s 10ti násobným zoomem. Taky bych si nejraději koupil něco jiného, jenže fakta jsou jasná a pro koncerty je to asi nejlepší volba. Nebo existuje nějaká lepší ? Jenže. Co běžné fotky ? Normální focení, převážně rodinné foto, sem tam sport. Stojí to za těch 19.000 kč ? Mít foťák za tolik peněz jen na koncerty a tím pádem si kupovat ještě další jakýkoliv rodinný foťák se mi tedy moc nechce. Otázka na Megapixel, případně kohokoliv. (Vím, že ještě není skladem, tak nemůžete nic porovnávat, hodnotit apod. ale až bude). Jak je na tom co se týče obrazové kvality (v rozsahu 25-100mm) v porovnáním s podobně drahými (+/-) fotoaparáty ? ..... kompakty, Micro Four Thirds (např. Panasonic GX80) a nebo 1" (např. RX100 II / III / IV). Musím jen dodat, že FOTKY NESTUDUJI POD MIKROSKOPEM ! Takže prosím o žádné laborování nad odpovědí. Rád bych jednoduchou odpověď. Předem díky za jakoukoliv reakci.

    Lukáš, 08.04.2016 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    Trochu nerozumím tomu, že se výrobci honí za rozsahem zoomu, který je téměř vždy na úkor kvality kresby a vždu na úkor světelnosti. Nebo je to takový marketingový tahák pro většinu zákazníků, kteří se v tom moc neorientují? Pořídil jsem si před 1,5 rokem Sony RX100 lll a zatím se řadí stále(dle mého názoru) v kategorii malých kompaktů k tomu nejlepšímu, co je na trhu a za tuto novinku bych ji zřejmě nevyměnil. Pro běžné fotografie a na dovolené přece zoom nad 3-5 není třeba......možná tak jedině pro focení zvěře a šmírování. U foťáku jsou přece mnohem důležitějši parametry, které běžný uživatel víc ocení.... A pokud je zoom třeba( sportovní záběry, airshow apod.), tak je třeba investovat do zrcadlovky, nebo kompaktu s výměnnými objektivy.

    Pavel, 01.04.2016 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Reaguje na (4) | Takhle obecně vzato je to pochopitelně nesmysl. Vyšší světelnost zvětšuje clonový otvor objektivu a zmenšuje hloubku ostrosti. Díky tomu lze dnes fotit s malou hloubkou ostrosti i na kompaktu s větším snímačem, nepotřebujete k tomu přímo full frame fotoaparát. A nakonec větší než základní citlivost degraduje obraz nějakým způsobem vždy, proto je vždycky lepší, pokud nutnost nastavení vyšší citlivosti pohltí vysoká světelnost objektivu. Musí k tomu ovšem existovat vhodné podmínky (světelný objektiv např. při plně otevřené cloně nemá jen špatnou kresbu nebo pokud nechci mít rozmazané pozadí, které bych rozmazané neměl, pokud bych použil výrazné přiclonění).

    Choakinek, 19.03.2016 | Reagovat

  • 4

    Avatar

    Lidi co pořád máte s tou světelností objektivu že mnozí ji přikládáte stále důležitost ? Při dnešních nanotechno. a kvalitě snímačů jsou ty doby kdy byla svět. obj důležitá dávno za námi tečka

    Miroslav Něčík, 19.03.2016 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Reaguje na (1) | A jakou světelnost byste chtěl do objektivu schovat při ohnisku 25 - 250 mm a rozměrech v podstatě kapesního kompaktu? S lepší světelností roste clonový otvor a tudíž i rozměry objektivu. Mimochodem se můžete mrknout např. zde: http://goo.gl/cDCwWv (ZS100 je jen jiné označení pro TZ100) Pak se určitě podívejte taky sem ;-): http://goo.gl/tvFtdJ

    Choakinek, 10.03.2016 | Reagovat

  • 2

    Nevrla

    Kdy bude? Těším se jak malý :-). Na papíře to zatím vypadá velmi nadějně. Měl jsem spadeno na Olympus Stylus 1s, ale teď musím počkat jak dopadne tenhle Panasonic.

    Martin Nevrla, 02.02.2016 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Škoda preškoda, že Panasonic pri tejto mašinke nezachoval svetelnosť objektívu ako u iných modelov. Bol by to dokonalý kompakt- aspoň podľa tých parametrov. Už sa teším na testovacie fotografie a videa.

    Michal, 01.02.2016 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím