Panasonic Lumix DMC-ZX1 černý Komentáře k Panasonic Lumix DMC-ZX1 černý

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (72 - 1)

  • 72

    Maxant

    Dobrý den, pokud vezme 8GB měla by mít slot na sdhc tedy až do 32GB, ale i tak doporučuji vždy otestovat.  

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 20.04.2016 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Dobrý den prosím Vás potřebovala bych poradit je to sice starý typ foťáku já vím a proto si nejsem jistá max. velikostí SD karty? Kolik to snese. Zatím dávám 8GB a to mi bere ale uvažuji o 32 GB anebo přinejhorším 16GB. Prosím o odpověď do mailu jelikož se to snadněji dohledává. Děkuji moc za odpověď.

    Jana Šnejdarová, 20.04.2016 | Reagovat

  • 70

    Bouška

    Reaguje na 69 | Dobrý den, obávám se, že to rozhodně není v pořádku, doporučuji kontaktovat servis.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.08.2012 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Dobry den.Koupil jsem si fotoaparat Panasonic ZX1 na aukru a když naistaluji česky jazyk tak po vypnuti fotoaparatu zmizi a je tam anglicky.Nejde ho dat do paměti.Mužete mi poradit?Děkuji.

    Elle 111, 15.08.2012 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Reaguje na 67 | Dobrý den, nesporná výhoda fotoaparátu zakoupených v zahraničí (:
    CZ návod je volně přístupný na CZ stránkách, zkuste postupovat podle něj ke změně jazyka. Pokud Jazyk nepůjde změnit (pouze jedna varianta) - jde pravděpodobně pouze japonskou verzi distribuce.SW Vám nenahraje ani servis a zpravidla nepomůže ani nový firmware.

    Bohouš Brož - Megapixel, 10.12.2010 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    pekny den mam Panasonic DMC-ZX1 priniesol mi to kamos z vonku ale problem je vtom ze tam mam iba niaku divnu rec haky baky JAPAN alebo china neviem nejde tam proste zmenit jazyk vie niekto poradit?? zmena softu vo fotaku?? neviem dik

    Jan, 10.12.2010 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Reaguje na 65 | Dobrý den Lucasi, viz. http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-zx1#di a-9 .
    Makro umí od 3 cm, ze zkušeností uživatele víme, že tato vzdálenost dostačuje k dokumentaci malých prasklin na kruhovém gumovém těsnění o průměru 1,5cm (:

    Bohouš Brož - Megapixel, 14.10.2010 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Dobry den, chtel jsem se zeptat, jak je na tom DMC-ZX1 s makrem, nemate nekdo zkusenosti pls? Jedna se mi o foceni carovych kodu, malych chybicek pri baleni ruzneho zbozi atp. Predem dekuji za odpoved. Lucas

    Lucas, 13.10.2010 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Reaguje na 63 | Dobrý den, videa se dají popř. dohledat na youtube.cz.
    Jinak TZ7 umí dva formáty videí ( AVCHD Lite, QuickTime Motion JPEG ), jedním z nich bude právě to rozlišení a velikost, kterou jste měla možnost vidět u ZX1.

    Bohouš Brož - Megapixel, 01.10.2010 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Dobrý den ,chtěla jsem se zeptat jaký je rozdíl mezi nahrávaním videa v ZX1 a DMC-TZ7 jestli jsem to dobře pochopila tak jedno je v HD kvalitě ZX1 a to druhé v AVCHD DMC-TZ7 viděla jsem video z ZX1 v té HD kvalitě a bylo moc pěkné ,tak by mě zajímalo jestli bude pěkné i z DMC-TZ7 děkuji za odpovědˇ

    , 29.09.2010 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Reaguje na 60 | Dobrý den Radku, tak teď už se"chytám". Zprvu mne zmátla "horská panoramata" (: Což by možná byla lepší varianta, protože s tímhle problémem clonění bohužel nenaděláme nic ):
    Jinak se iA v žádném případě nezastávám, ale iA scénické režimy s velkou pravděpodobností budou měřeny expozičně stejně jako plný automat. Jde o to, že scénické režimy jsou mimo expozici např. i o úpravách typu (př.barevného tónování, sytost atd.)

    Bohouš Brož - Megapixel, 26.09.2010 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Reaguje na 54 | Zdravím a plně souhlasím s p.Brožem. Pokud si chcete udělat osobní srovnání Sony vs. Panasonic napištemi na dudar@vakmb.cz a já vám pošlu odkaz na mé fotky na Rajčeti. Radek

    Radek, 24.09.2010 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Reaguje na 59 | Dobrý den a děkuji za odpověď. Nejsem si zcela jist, zda jste úplně pochopil problém. Možná jsem se ve spěchu trochu nepřesně vyjádřil. Nejedná se vůbec o panoramatické fotky, ale o normální běžné focení krajiny v běžném ohniskovém rozsahu objektivu.Co se týče fotografického režimu, tak jsem to samozřejmě zkoušel ve všem co přístroj nabízí, tedy v P,iA i v přednastaveném režimu krajina a výsledek je naprosto stejný,tedy plně otevřená clona! Působí to na mne dojmem, že autofokus u Panasoniku umí ostřit, ale do expozičních hodnot neumí vůbec zasáhnout.Jinak řečeno, když vidí nekonečno a je dostatek světla, proč sakra nepřicloní??? Mimochodem nechápu v čem je kouzlo inteligentního automatu iA, když na jakýkoliv záběr dává stejnou expozici jako ten běžný automat, tedy zelený foťáček. Díky za váš čas Radek Duda

    Radek, 24.09.2010 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Reaguje na 58 | Dobrý den Radku, jak jste sám psal, není vada. Důvod k reklamaci nebo výměně tedy nevidím.
    Panorama je vlastně jeden z scénických režimů, tedy těch přednastavených, kde je minimum možností jakéhokoli nastavení. Řešení které mne napadá - fotit na scn. režim "krajina" ppř. program "P". A dodatečně snímky skládat pomocí SW, je celá řada volně přístupných speciálních programů na skládání panoramat (panorama factory), nebo jsou tyto SW součástí větších editorů viz. např.: http://www.megapixel.cz/software?zoner=1

    Bohouš Brož - Megapixel, 24.09.2010 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Dobrý den! V srpnu jsem zakoupil po dlouhém zvažování Panasonic ZX1. Dalo by se říct, že zhruba splňuje očekávání až na jednu dle mého soudu zcela zásadní věc. Fotil jsem horská panoramata za jasného slunečného počasí a se zděšením jsem zjistil, že foťák prostě necloní! Při prakticky jakémkoli záběru na nekonečno tvrdohlavě drží plnou světelnost(3.3) a nedá se s tím nic udělat! Časy byly kolem 1/800 - 1/1000, takže dostatek prostoru pro přiclonění.Jde mi samozř. o hloubku ostrosti, na které je to dost znát.Za stejné situace jsem měl v ruce Sony W180 Canon EOS300 a oboje shodně volilo clonu 8.(v automatu)Jedině při záběru do dálky přímo do oblohy (nahoru) najednou hodí clonu 10. Zajímal by mne váš názor. Nedávno jsem měl v ruce TZ4 a úplně to samé, takže se určitě nejedná o vadu kusu.Myslíte si že bylo možné ho kvůli tomu reklamovat, nebo alespoň vyměnit! Děkuji mnohokrát za odpověď Radek Duda

    Radek, 23.09.2010 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Reaguje na 56 | Dobrý den, širokoúhlých fotoaparátů bych se nebál, právě na opak bych nějaký z nich volil. Samozřejmě pro portréty bych zoomoval , aby nedocházelo k deformaci a pokud chcete laborovat s hloubkou ostrosti (vhodný nástroj proti plochým projevům) tak např.: http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-tz8

    Bohouš Brož - Megapixel, 03.09.2010 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Dobrý den, váhám mezi fotoaparáty olympus mju 9010, Nikon CoolPix S800 a tímto... chtěla bych hlavně pěkné fotky s dobrou kresbou, jasnými snímky a zároveň rychlý fotoaparát.Bojím se širokoúhlého fotoaparátu, měla jsem Smasung DSC-H55 a vrátila jsem - snímky se mi nelíbily, obličeje byly jakoby placaté a nepřirozené. Prosím o radu, který fotoaparát by jste zvolili? Mnohokrát děkuji

    Ivana, 02.09.2010 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Reaguje na 54 | Dobrý den, pokud vyloženě nevyužijete priorit clony a časy u TZ8, přikláněl bych se pro Vámi popsané účely k W380.

    Bohouš Brož - Megapixel, 02.09.2010 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Dobrý den, prosím o radu. Uvažuji o koupi gig. fotoaparátu a nemohu se rozhodnout. Po týdenním studování jsem se rozhodl pro Panasonic FX 60, který už nemáte v nabídce. Jak jsem zabruslil do jiných značek tak se v tom začínám ztrácet. Zaujal mě i Sony CyberShot DSC-W380, Panasonic ZX1, FS 30, ZX 3 a TZ 8. Prosím o radu. Fotím klasiku, rodina, děti, dovolenka, příroda. Rád bych aby fotky byly pěkně ostré, vykreslené, aby byl fotoaparát rychlý a měl dobrou světelnost pro focení v interiéru. Díky moc M.

    Martin, 01.09.2010 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Reaguje na 52 | Dobrý den Stanislave, je to o vnímání a to silně individuální. Posuďte sám : na youtube máte u HD videí možnost přepínat rozlišení.

    Bohouš Brož - Megapixel, 19.08.2010 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Mám canon G11 a ten umí jen VGA video. Je poznat rozdíl v kvalitě mezi videem HD a VGA při nahrání na youtube? Jestli má cenu si pořizovat nějaký druhý foťák, co umí HD video. Jak jste s tímto spokojeni? Díky

    stanislav, 19.08.2010 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Reaguje na 50 | Dobrý den, min. rychlost zápisu by měla být 4-6 MB/s. Bohužel se většinou uvádí rychlost čtení a často nejsou rychlosti garantovány.

    Bohouš Brož - Megapixel, 03.08.2010 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Dobrý den, zeptal bych se jakou minimální zápisovou rychlost musí mít karta, kterou si budu pořizovat do tohoto foťáku, aby mi šli nahrávat plynule videa v HD formátu, které tento přístroj podporuje.

    Vít, 02.08.2010 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Reaguje na 48 | Dobrý den, při videu lze zoomovat.

    Bohouš Brož - Megapixel, 21.07.2010 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda lze v průběhu natáčení videosekvence využívat zoom, či je po začátku natáčení obraz jen doostřován a zoom není umožněn. Děkuji.

    Pavla, 20.07.2010 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Reaguje na 46 | Dobrý den, já bych právě volil ZX1 (každý máme jiný názor (: ) vytknout bych mu mohl hladinu šumu při focení v interiéru, ale ta je u obou zmiňovaných modelů také. Pokud jde o rychlost ZX1 patří k těm rychlejším.
    A naopak pro všestrannou fotografii mi připadá lepší - má nejširší objektiv z navrhovaných modelů (25mm - což je vhodné právě do interiéru, na krajiny a architekturu) a velmi dobrou kresbu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 30.06.2010 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Dobrý den, vybírám si svůj první foťák a nevím si rady, vybrala jsem si Panasonic ZX1, ale v obchodě mi ho pomluvili, že není moc rychlý, když budu fotografovat zvíře a že nejsou jasné fotky. Nabídli mi Nikon S8000 a Canon PowerShot SX200, že s těmito foťáky nebudu mít problém a že jsou moc dobré, ale o 1500 dražší, mám si tedy přidat a pořídit si už ten dražsí? Jaký byste si vybral Vy? Potřebuji ho všestranně, příroda, zvířada, portrét. Děkuji moc

    Jani, 29.06.2010 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Reaguje na 44 | Dobrý den, povětšinou se uváděná rychlost týká hlavně čtení, 10MB/s je minimum, lepší je samozřejmě rychlejší.

    Bohouš Brož - Megapixel, 28.06.2010 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Dobrý den, pokud budu chtít natáčet pomocí tohoto fotoaparátu videa v HD, po jaké kartě bych měl sáhnout? Respektive jaká minimální rychlost zápisu v MB/s paměťové karty je pro tato videa dostačující? Stačí například karta s rychlostí zápisu a čtení 10 MB/s? Předem moc děkuji za odpověď.

    Pavel Jánský, 25.06.2010 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Reaguje na 42 | A pokud porovnáme s Lumixem FS-30, je zde v kompresi videa znatelný rozdíl?... Nebo jsou na tom oba fotoaparáty stejně špatně?

    Tomáš, 01.06.2010 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Reaguje na 40 | Ano, opravdu je to tak, je to asi jediná zásadní věc, která by mi vadila. Toto stojí i přímo v návodu: Filmy mohou být zaznamenávány nepřetržitě až do 15 minut. Záznam překračující 2 GB však není možný. (Příklad: [8m 20s] s [HD]).

    Laďan, 31.05.2010 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Reaguje na 37 | Dobrý den, pokud nemáte speciální nároky nebo požadavky, klidně bych volil ZX1.

    Bohouš Brož - Megapixel, 31.05.2010 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Reaguje na 39 | Je to pravda, že video v kvalitě HD trvající 8 a půl minuty zabere 2GB?...To je strašně moc. Je to 2x více než u mého současného Samsung IT100. Předem děkji za odpověď.

    Tomáš, 31.05.2010 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    PS: k fotoaparátu jsem zakoupil 16GB kartu a myslím, že jsem dobře udělal, pokud budete chtít natáčet videa v HD a nepatříte mezi ty,kteří po každém dni dělají revizi a vymazávají nepovedené fotky a videa, tak je těch 16GB super. Jinak natáčí snímky v HD v max. délce - jedno video = 8:24s, což odpovídá asi 2GB, což je super například, pokud videa chcete nahrát na youtube, nemusíte kontrolovat čas, ani velikost souboru. Videa na youtube mají stejné kapacitní omezení. Jinak, foťák startuje neuvěřitelně rychle, po zmáčknutí ON můžete fotit během 1 vteřiny, fakt.

    Laďan, 30.05.2010 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Tady posílám nějaká makra,pod stejným nickem jsou i videa. Zatím se s tím foťákem učím. Je opravdu strašně maličkej, ale fotky jsou celkem ok. Občas se mi při natáčení stane, že zakryju mikrofon prstem. Zoom super, ikdyž 10x by mít mohl:-), ale předtím jsem měl 4x a taky to bylo ok. Možná by mohla být lepší světelnost. Když se podívám na kolegy Lumixáky, kteří jsou třeba jen v jednom parametru lepší, ale o 3000Kč dražší,myslím, že za ty peníze není co řešit. http://www.youtube.com/user/livinghobby#p/u/1/W1Pj3OM6tJU

    Laďan, 30.05.2010 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Dobrý den,rád bych si koupil některý fotoaparát do 5000Kč na běžné focení,ale nevím který,video nahrávání mít nemusí,jde mi spíš o kvalitní optiku,čip,vyšší zom Dík za radu

    Josef, 28.05.2010 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Odpověď na příspěvek 10 od : petean ... rozmazání a horší fotky opravdu jsou foťákem,stačí se podívat na origo fotky od lumixu a canonu ... canon vždy fotí lépe

    , 26.05.2010 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Reaguje na 34 | Dobrý den, po obrazové stránce (kresba atd.) bych volil ZX1.

    Bohouš Brož - Megapixel, 25.05.2010 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Dobrý den,váhám mezi tímto foťákem a Olympus Mju 7040 pro rodinné využití. Díky předem za radu.

    markéta, 24.05.2010 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Reaguje na 30, 31 | Dobrý den Teo, k dotazu č.30 - již jsem jej nalezl díky vašemu dalšímu dotazu, jedná se o neevropské označení.
    Rozdíly ZX3 a ZX1 jsou ve prospěch ZX3 spíš evolučního rázu, nikterak výrazného - hlavně zvýšení rozlišení, zdokonalení frekvence HD videa atd.

    Bohouš Brož - Megapixel, 10.05.2010 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Reaguje na 30 | Dobrý den, Vámi označený fotoaparát jsem v české ani evropské nabídce nenalezl.

    Bohouš Brož - Megapixel, 10.05.2010 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    A tiez, do akej miery/v com je Panasonic Lumix DMC-ZR3/ZX3 lepsi od ZR1/ZX1. Dakujem.

    Tea, 09.05.2010 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobry den, mam zaujem o kompaktny fotoaparat, a najviac sa mi pozdava prave Panasonic Lumix DMC-ZR1. Trochu mam vsak obavu o nizku kvalitu fotiek, ktora je opisana v komentaroch. Predtym som mala Canon Powershot A350, ktoreho fotky boli vynikajuce. Viete mi poradit, do akej miery su fotky z tohoto Panasonicu rovnake/podobne ku tym z vyssie spomenuteho Canonu a ci je nejaky lepsi fotoaparat vo vykonnostnej miere Panasonicu DMC-ZR1, napr. ktory by mal lepsiu kvalitu videa, manual, a pod.? Dakujem.

    Tea, 09.05.2010 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Reaguje na 28 | Dobrý den, naším dodavatelem je české zastoupení Pansonicu. Pokud návod bude tištěný, tak počítejte pouze se základní ( několikamálostránkovou (: ) verzí. Podrobnější je právě pak na CD, jak sám již víte.

    Bohouš Brož - Megapixel, 27.04.2010 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Chci si koupit Panasonic Lumix DMC-ZX3. Ale zatím je všude v inter. obchodech s německy tištěným manuálem. Vím že je čeština přiložena na CD nebo se dá stáhnout návod v češtině, ale já chci ČESKY TIŠTĚNÝ návod.Jak je to v Megapixelu?

    Juraj 35, 26.04.2010 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Reaguje na 26 | Nemám sice ZX-1, ale asi to bude podobné, když nastavím "Moje scéna" už tam zůstává co jsem si přednastavil a můžu hned fotit. A "Scéna" naskočí všechny přednastavení a co mám nastavené buď potvrdím nebo zvolím něco jiného.

    Míra, 23.04.2010 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Zakoupil jsem tento Panasonic DMC-ZX1, ale není mi jasný rozdíl mezi režimem "Moje scéna" (MS) a "Scéna" (SCN). Může mi někdo poradit ?

    Rudolf, 23.04.2010 | Reagovat

  • 25

    Lukeš
    Reaguje na 23 | Dobrý den, AVCHD je skutečně kodek. Rozdíl je tam skutečně, tak jak píšete minimální.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.04.2010 | Reagovat

  • 24

    Lukeš
    Reaguje na 22 | Dobrý den, věřím tomu že v recenzi si nemají důvod vymýšlet. Nevím o tom že by to nějaký z Panasoniců měl. Tato funkce patří mezi doplňkové a výrobci je proto neuvádí v hlavních specifikacích. O nástupci ZX3 bohužel žádně bližší informace nemáme.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.04.2010 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    A ještě bych se chtěl zeptat na video AVCHD u ZX3. AVCHD to je nějaký kodek?? Jaký bude rozdíl ve videu u ZX1 a ZX3 (nebo jiný který má AVCHD), rozlišení videa stejný, počet sn/s stejný, možnost zoomování u obou a omezení délky záznamu (tuším na cca 15min) protože to není kamera taky stejný?? Jediné co mě napadá, je rozdíl v kapacitě záznamu na SD kartě. Je to tak nebo se mýlím?? Díky

    extreme4u, 08.04.2010 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý den, chci si koupit kompakt fotoaparát a byl jsem rozhodnutý pro ZX1. Je pravda, že ZX1 nemá funkci "digitální projasnění stínů" jak píší v recenzi zde?? Podle mě je tato funkce důležitá (např. na dovolených při focení památek) a u Olympusů funguje výborně. Můžete mi případně říct který z Panasoniců řady TZ, FX tuto funkci má?? http://digiarena.zive.cz/Hlavni-rubriky/Bily-dabel-Panasonic-ZX1/Celkove-hodnoceni/sc-3-sr-1-a-6446-ch-52561/default.aspx Chci se zeptat, jestli nástupce ZX3 tuto funkci bude mít, jak tuto funkci Panasonic nazývá a kde ji v menu fotoaparátu najdu? A také kdy bude k dispozici v ČR Panasonic ZX3 a za jakou předpokládanou cenu? Moc díky

    extreme4u, 08.04.2010 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Děkuji za odpověď :-)

    Sofina, 29.03.2010 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Reaguje na 17, 19 | Dobrý den, v obou případech je potřeba počítat s hladinou šumu při focení za zhoršených světelných podmínek. U TZ6 je nepatrně nižší a je zde větší rozpětí zoomu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 29.03.2010 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Hups :-) takže tento a tz6... Děkuji.

    Sofina, 28.03.2010 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Reaguje na 17 | Dobrý den Sofino, ZX1 na porovnání máme a ten druhý ? (:

    Bohouš Brož - Megapixel, 23.03.2010 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den, potřebuji "zápisníček" k zrcadlovce, v záplavě kompaktů jsem si vybrala tyto dva, nemohu se rozhodnout, který z nich je lepší - poradíte? Děkuji.

    Sofina, 23.03.2010 | Reagovat

  • 16

    Lukeš
    Reaguje na 15 | Dobrý den, je to tak jak říkáte. U kompaktů v této cenové kategorii budete s šumem bojovat vždy. Pokud bych si měl vybrat z těchto modelů, šáhnul bych asi po Panasonicu. V této třídě je ještě zajímavý kompaktík Nikon S620.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.02.2010 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobrý den, vybírám svůj první fotoaparát a nechci šlápnout vedle. Původně jsem hleděla jen na počet Mp a značku. Foťák by měl být univerzální (krajiny, oslavy, památky atd.). Spíše mi záleží na schopnosti kvalitně fotit a odolnosti než na natáčení videa. Momentální se rozhoduji mezi Panasonic lumix DMC ZX1, Olympus Mju 7000 a Olympus Mju 7010. Cena do 5500 kč. Chtěla bych se vyvarovat nadměrnému digitálnímu šumu, i když vím, že to je problémem všech kompaktů. Děkuji za radu:)

    Zuza, 12.02.2010 | Reagovat

  • 14

    Lukeš
    Reaguje na 13 | Dobrý den, vzhledem k tomu, že nový model ještě není na trhu, nemohu objektivně posoudit o kolik bude lepší než jeho předchůdce. Parametrově vypadá zajímavě, ale samozřejmě poměr výkon vychází vždy lépe u doprodejových modelů

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.02.2010 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem si koupit tento fotoaparát, avšak před pár dny vyšla zpráva o nástupci ZX3. Vyplatí se počkat nebo jsou rozdíly minimální a je třeba využít dobré ceny odchozivšího modelu? Děkuji za odpověď.

    Daniel Rakus, 08.02.2010 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Reaguje na 10 | Dobrý den, neměla by být (určitě ne neostrost a rozmazané snímky). Pokuste se obrátit na Vašeho prodejce. Aby Vám fotoaparát porovnal s jiným kusem. Popřípadě eliminoval příčinu problému.

    Bohouš Brož - Megapixel, 21.12.2009 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Reaguje na 9 | Dobrý den, je to velmi obdobné ( u ZX1 je větší rozlišení ale i plocha senzoru) - nicméně, podle mého názoru je na tom nepatrně lépe, pokud jde o klasický šum.

    Bohouš Brož - Megapixel, 21.12.2009 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dobrý večer, tento týden jsem si zde pořídila Panasonic Lumix ZX1 jako náhradu za Canon PowerShot A80, u kterého se mi rozbil objekt. Dnes jsem novou ZX1 vyzkoušela na narozeninové oslavě dcery a jsem z fotek zklamaná, rozpolcená. Vyzkoušela jsem celou řadu režimů i oba automaty. Fotky se mi zdají jakoby rozmazané, neostré, nevím, jak to popsat. Z Canonu byly fotky jasné, zářící. Je možné, že je obrazová kvalita horší? Děkuji za odpověď.

    petean, 19.12.2009 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dobrý den, jaký byste vybral? TZ6 nebo ZX1? Jedná se mi především o obrazovou kvalitu. ZX1 má horší světelnost při vyšším zoomu. Jaký je na to lépe se šumem?Děkuji.

    Martin Urban, 18.12.2009 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Reaguje na 7 | Dobrý den, osobně bych doporučoval TZ7 - nižší hladina šumu, větší přiblížení, LCD atd.

    Bohouš Brož - Megapixel, 15.12.2009 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den, váhám mezi zx 1 a tz7? co mi doporučíte? děkuji za odpověď.

    petean, 13.12.2009 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, na webu výrobce jsem našel zmínku "nahrávání videa i v rozlišení HD (HD Motion JPEG) a ještě "programové automatiky: program / iA (inteligentní Auto) včetně makra / portrét / jemná pleť / transformace / krajina / sport / noční portrét / noční krajina / autoportrét / potraviny / párty / světlo svíček / ohňostroj / noční obloha (15, 30, 60s) / dítě 1,2 / domácí mazlíček / sníh / západ slunce / panoramatický asistent / vysoká citlivost / pláž / snímky z letadla / vysokorychlostní sériové snímání (priorita kvality/priorita citlivosti) / sériové snímání s bleskem / pískování / dírková komora / podvodní / AVCHD videoklipy (některé scénické režimy lze aplikovat i v režimu VIDEO)". Takže je možno natáčet v AVCHD i v Motion JPEG. Viz http://www.panasonic.cz/vyrobek.aspx?id=BBL_5247.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2009 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobrý den, nikde nemůžu najít informaci, do jakého formátu je HD video zaznamenáváno. To je dost podstatná informace. AVCHD to není, zvláštní, že u tohoto přístroje už není, u TZ7 byl. Je možné, že se neujal. Co také s ním, že? Ale je to .mov nebo MPEG4? Proč se to nikde neuvádí? Dokonce ani na webu panasonic.cz ne. Díky, pokud odpovíte.

    Stojan, 30.11.2009 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 2 | Dobrý den, v podstatě ano, máte pravdu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.11.2009 | Reagovat

  • 3

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, samozřejmě ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.10.2009 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Reaguje na 2 | V komentáři k fotoaparátu se píše, že při Extra zoomu přibližuje až 14x. Ale na formát 3Mp. Nevyjde to na stejno když udělám fotku na 12Mp.a oříznu? Míra

    Míra, 29.10.2009 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den, má tento přístroj samospoušť a video se zvukem? Děkuji za odpověď.

    Martin, 28.10.2009 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím