Panasonic  SDR-S150 Komentáře k Panasonic SDR-S150

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (95 - 1)

  • 95

    Lukeš
    Reaguje na 94 | Dobrý den, pokud má předsádka běžný závit 52mm pak doporučuji http://www.megapixel.cz/tiffen-polarizacni-cirkula rni-filtr-52mm Co se týče kamery tak již není v nabídce takže to nemohu vyzkoušet, ale všechny zdroje odkazují skutečně na průměr 37mm.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 14.05.2010 | Reagovat

  • 94

    Avatar
    Dobrý den, používám tuto kameru s předsádkou (Kenko 0,45x, vnější pr. cca 52mm, vnitří pr. 37 nebo 39mm) umístěnou za sklem vozidla a potřeboval bych: 1)k ní nějaký vhodný filtr (nebo sadu), který by chránil objektiv proti přesvětlení a zkvalitnil obraz za neoptimálních podmínek (pološero, mokrá vozovka -odlesky). 2)zjistit údaj o průměru závitu objektivu (Panas. uvádí 37mm, ale testovaný fitr 37mm byl malý) Děkuji za odpověď

    Honza, 14.05.2010 | Reagovat

  • 93

    Avatar
    Reaguje na 92 | Dobrý den, "sekání" může být způsobeno delším expozičním časem, který je nutný pro snímání při špatném světle. O omezeních programu Skype bohužel nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.10.2008 | Reagovat

  • 92

    Avatar
    Dobrý deň, používam túto kameru pol roka a neviem odstránit sekanie(nie je plynuly zaznam) pri natáčaní videa pri režime "Night view". a este sa chem spytat, kamera mi s programom Skype nechce pracovať ako web kamera. je tu nejake obmedzenie? Dakujem za radu

    Jano, 18.10.2008 | Reagovat

  • 91

    Avatar
    Reaguje na 90 | Dobrý den, už bohužel není.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.09.2008 | Reagovat

  • 90

    Avatar
    Dobrý den.Tato kamera mě zaujala. Je ještě v prodeji?

    Petr, 10.09.2008 | Reagovat

  • 89

    Avatar
    Reaguje na 88 | Už to frčí, chyba byla v kartě. Po výměně vše OK.

    Zdeněk, 19.08.2008 | Reagovat

  • 88

    Avatar
    Reaguje na 87 | Dobrý den, zkuste kontaktovat servis, tam by snad měli vědět, já bohužel víc poradit nedovedu. Výrobce se o žádném omezení nezmiňuje, takže v kompatibilitě by neměl být problém.

    Luděk Bouška - Megapixel, 03.07.2008 | Reagovat

  • 87

    Avatar
    Reaguje na 86 | Dobrý den. Formátování jsem zkoušel ve foťáku Panasonic TZ 3, proběhlo v pořádku a foťák nemá s kartou žádný problém. V PC se formátování nedokončí, ke konci formátování vyskočí hláška "Formátování nelze dokončit". Po všech různých pokusech kamera (i kolegova - stejný typ) stále píše "CHECK CARD". Tak už nevím jestli je problém v kameře nebo v kartě. Co dál s tím? :-(

    Zdeněk, 03.07.2008 | Reagovat

  • 86

    Avatar
    Reaguje na 85 | Dobrý den, zkuste kartu naformáovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, 01.07.2008 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    Reaguje na 84 | Tak jsem si pořídil 16 GB kartu Panasonic RP-SDV16GE1K a po vložení do kamery se zobrazí na displeji hláška "CHECK CARD". Co s tím, poradí někdo?

    Zdeněk, 01.07.2008 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    Reaguje na 83 | Dobrý den, ano, neměl by to být problém.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.06.2008 | Reagovat

  • 83

    Avatar
    Mam 16GB kartu muzu ji pouzit do teto kamery.

    Petr, 23.06.2008 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    Reaguje na 81 | Dobrý den, české menu bohužel skutečně nemá.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.06.2008 | Reagovat

  • 81

    Avatar
    Dobý den zajímalo by mě na jiných stánkách uvádějí kameru s Anglickým Menu zajímalo by mě jestli je i v češtině děkuji

    Roubal, 07.06.2008 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Reaguje na 79 | Dobrý den Aldamane, Váš příspěvek byl odstraněn, protože obsahoval odkaz na konkurenci, díky za pochopení.

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.06.2008 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat, jestli máte někdo odzkoušenou funkčnost této kamerky s 16 GB kartou Panasonic RP-SDV16GE1K. Díky za info.

    Zdeněk, 06.03.2008 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Jirka, už bohužel ty tvoje odkazy na krátke videa byli smazány, tak si jich nemohu stahnout...

    Josef, 22.12.2007 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    No já jsem zkoušel taky Pinnacle a ta výsledná kvalita nic moc. S tím origo softwarem je to vše v pořádku. Akorát je to trošku chudě vybavené.

    Michal Vrzák, 17.12.2007 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Kolegovi stříhám video v programu Pinnacle Studio 11 a při přechodu klipu se žádné kostičky neobjevují. Objevují se však v některých záběrech uprostřed, a to pouze při otřesech. Například při natáčení v autě při jízdě po afrických cestách...

    Jirka, 16.12.2007 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    Ahoj mám tuto kameru už rok a má krásný obraz. Jenom jsem se chtěl zeptat, když stříhám video v jíným softwaru než co je ke kameře dodávano tak u přechodu videa se na obraze objeví takové kostičky a hned zmizí. Zkoušel jsem snad všechny střihové softwary. Nemá někdo nějaký podobný problém? Předem děkuji za rady.

    Micha Vrzák, 26.11.2007 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    -> Tom: Já vím, myslel jsem to jako žert :o)
    Každopádně se kolega z Afriky úspěšně vrátil minulý pátek i s kamerou. Tu mi půjčil včera večer, abych stáhnul soubory do PC a následně sestříhal a vypálil na DVD. O souhlas se zveřejněním jím natočených videí jsem nežádal, tudíž je ani nemohu publikovat (i když taková pasoucí se žirafa nebo spící lvi v bezprostřední blízkosti kameramana je docela bomba). Nicméně jsem dnes vyrazil do města (schválně, jestli poznáte, do jakého...) a natočil pár kousků. Snad budou k něčemu (a někomu) dobré. Točeno odpoledne a v podvečer, odkazy jsou níže a heslo je stejné jako u prvního zabaleného souboru (viz příspěvek z 28. 10.):
    http://leteckaposta.cz/975909533
    http://leteckaposta.cz/508872094
    http://leteckaposta.cz/417612004
    http://leteckaposta.cz/958174827
    http://leteckaposta.cz/909029918
    Máte-li někdo další požadavky na natočení, tak piště rychle. Kameru vracím již v pondělí :o)

    Jirka, 24.11.2007 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    2Jirka : myslel jsem samozrejme kameru, u vaseho kamarada predpokladam delsi zivotnost;) Diky

    Tom, 24.11.2007 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    -> Tom: Můj kamarád není žádnej plastovej prcek :o) Jasně, jakmile se ke kameře opět dostanu, tak zkusím nějaké to video uložit...

    Jirka, 07.11.2007 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    zajimavy odkaz, diky, kdyz byste si nahodou vzpomnel za 14dni nebo kamarad daval nekam na internet neco z afriky, klidne pridejte odkaz, prip. zkusenosti, pokud to ten plastovej prcek v africe prezije;-)

    tom, 06.11.2007 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Další video bohužel nemám a minimálně 14 dní mít nebudu. Kamera je i s uživatelem toho času v Africe. :o)Zkuste se podívat například sem: http://www.eastcoastphotos.com/video/sdrs150/sdrs1 50.html

    Jirka, 04.11.2007 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    diky za ukazku videa, nevite jeste prosim nekdo o nejake na internetu?? nebo nemate p. Jiri jeste i jiny soubor? zajimaly by me horsi svetelne podminky a dynamictejsi sceny, ta tramvaj je sice v pohybu, ale jsou to same takove "rovne" tvary, na kolejich uz byly videt slusne "zuby" (hrany), tak by me zajimalo jak to zvlada vice pohybu, ta "zubatost" se mi moc nelibi... cekal bych o neco vic... Jinak jste si vsiml treba jeste neceho zajimaveho? Mel jsem ji v ruce v prodejne, moc mi do velke dlane nesedla, ale vyber s mymi pozadavky moc neni (cena+velikost+kvalita lepsi nez videotelefonek). Taky barvy se mi uplne nelibily, v mistnosti na automatiku obcas psi kusy.

    tom, 04.11.2007 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Jestli to někomu pomůže, tak na http://leteckaposta.cz/786462221 je uloženo 45vteřinové video a jedna fotka z kamery Panasonic SDR-S150. Velikost 51 MB, zabaleno do raru - heslo pro rozbalení je "sdrs150". Kameru jsem koupil nedávno pro svého kolegu a musím říct, že video z ní je perfektní. Já osobně bych sice volil jiný typ kamery, ale kolega preferoval co nejmenší velikost. Díky snímači 3CCD a kvalitní optice je video opravdu na výborné úrovni. Ovládání kamery jsem po přečtení různých diskuzí a názorů čekal horší. Na vše se dá zvyknout, jen mám problém vyjmout mou větší ruku z řemínku od kamery :o) Uvítal bych klasický hledáček. Ne proto, že by LCD panel byl málo kvalitní či čitelný (ba naopak - i venku na slunci byl obraz skvěle čitelný), ale jen a pouze kvůli stabilizaci obrazu při natáčení. Kamera má sice stabilizátor, ale jak je z videa patrné, ruce se mírně klepou a na obraze to je trochu znát. Zmíněný chybějící hledáček má po přiložení k oku výhodu v tom, že při natáčení je kamera přeci jen stabilnější. Kdo tedy preferuje malinkou kameru s vynikajícími obrazovými vlastnostmi, tomu vřele doporučuji tento model.
    Na závěr uvádím, že uložené video je nekomprimované (staženo bez jakýchkoli úprav z kamery), nahráno v nejvyšší kvalitě (XP) a v režimu 16:9.
    Případné dotazy v rámci možností zodpovím, i když zítra kameru předávám...

    Jirka, 28.10.2007 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Reaguje na 65 | Dobrý den, závit mají stejný, takže by to teoreticky mělo fungovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, 10.10.2007 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Dobrý den, potřebuji pro tuto kameru širokoúhlou předsádku. Našel jsem Panasonic předsádka VW-LW3707M3E, ale nejsem si jist jestli to bude pasovat.
    děkuji za info

    Jirka, 10.10.2007 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Reaguje na 63 | Dobrý den, bohužel nevím, kameru nemáme na skladě, abychom to mohli ověřit.

    Luděk Bouška - Megapixel, 17.09.2007 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    dobrý den, zajímalo by mě jestli kamera umí přehrávat v režimu slow motion..jediné co jsem našla je možnost přes dálkové ovládání, ale to je až příliš pomalé..je tam ještě nejaká jiná možnost?

    Děkuji

    Lenka

    Lenka, 17.09.2007 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Reaguje na 61 | Dobrý den, bohužel to nejde, AV vstup nemá.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.08.2007 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Dobrý den, je možné pripojit kekameře jiné zařízení přes AV VSTUP (MÁ tato kamera AV vstup?)

    Ondrej, 08.08.2007 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Reaguje na 57, 58, 59 | Dobrý den, zatím se ještě vyrábí, ale dodací lhůty jsou velmi dlouhé, momentálně cca měsíc...

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.07.2007 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    vyrabi se nebo ne? a hlavne proc? budete ji mit, nebo muzete ji sehnat?

    marian, 24.07.2007 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    a v případě, že se už nevyrábí, prosím, můžete mi doporučit nějakou jinou s podobnými vlastnostmi?

    hana, 19.07.2007 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Dobrý den. Je pravda, že se kamera už nevyrábí?

    hana, 19.07.2007 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Reaguje na 55 | sorry za písmenka, pletu to s foťákem, samozřejmě mluívm o kamerách SDR-atd

    Jarda, 06.07.2007 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Reaguje na 54 | Zdravím. Spustit snímání se musí při otevřeném displeji. Pak se může zaklapnout, nahrávání to neovlivní, pokračuje dál až do zastavení. Vlivem sklopeného displeje ovšem v tu chvíli přejde do standby, z něhož se probouzí vyklopením displeje. Takže smůla - střídavě zapínat a vypínat při sklopeném displeji nelze. Pro pořádek - mluvím o své SP-100, kterou chválím; SP-150 umí používat karty >2GB, to je snad jediný rozdíl. Nahrávání se sklopeným displejem používám občas, když vyklopený displej překáží, kamera je napevno a stejně s ní v tu chvíli nic moc nejde dělat, protože člověk má jiné starosti (auto, letadlo). Přilba je plus minus totéž, jen tu ledku (standby zelená, snímání červená) má našinec za uchem, takže mu ji musel zkontrolovat někdo druhý. J.

    Jarda, 06.07.2007 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Dobrý den,
    ráda bych věděla jestli kamera dokáže běžet (natáčet) i když má zavřený LCD displey..vím že to zní divně ale dotaz se týká sportovního použití (kamera je uzavřená v helmě) a není žádoucí aby byl displey např. měkkou částí ven. A dále by mě zajímalo jestli je možné kameru zapínat externím vypínačem a signalizovat standby a zapnutý stav..(cam eye)..

    Děkuji

    Lenka

    Lenka, 22.06.2007 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Reaguje na 52 | Dobrý den, ano, dodáváme i na Slovensko, viz http://www.megapixel.cz/obchodni-podminky-slovensk o

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.06.2007 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    dodavate aj do SR? Tu uz nie su

    joe, 07.06.2007 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Reaguje na 50 | Dobrý den, máme jich několik kusů...

    Luděk Bouška - Megapixel, 03.06.2007 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Dobry den,
    koukam, ze mate kamerku skladem, ale udajne uz skladem byt nemela = prestala se vyrabet. Neni to nejaky vraceny kousek? :)) Jinak bych mel velky zajem.. diky

    Hubert, 03.06.2007 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Reaguje na 47 | Dobrý den, buď to bude popsáno v návodu a nebo je na to zapotřebí nějaký software na úpravu a střih videa. V tom se ale nevyznám.

    Reaguje na 48 | Dobrý den, na to neumím odpovědět, ale kolega na mailu zbozi@megapixel.cz by mohl...

    Luděk Bouška - Megapixel, 28.05.2007 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Dobry den, bude jeste nekdy skladem? Diky

    Hubert, 27.05.2007 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Může mi někdo poradit jak dostanu daum a čas zobrazené při přehrávání z kamery dna televizido PC a pak na DVD? Dík Karel

    Karel, 27.05.2007 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Reaguje na 45 | Dobrý den, můžu nabídnout jedině http://www.megapixel.cz/yashica-fish-eye-konvertor -0-25x-52mm ale je potřeba ještě sehnat redukci 37-52mm kterou bohužel nemáme. Jedná se o rybí oko, takže bude velmi zkreslená perspektiva.

    Luděk Bouška - Megapixel, 22.05.2007 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Dobrý den.
    Koupil jsem si u vás tuhle kameru a jsem s ní spokojen.Dále jsem si přikoupil Panasonic VW-LW3707M3E širok. předsádka pro 3CCD 37 mm koeficient násobení ohniska 0.7x.Jelikož,tahle předsádka nezabírá tak velký snímaný prostor jak bych si představoval,tak bych se chtěl zeptat jestli je možné někde sehnat nějakou šir..předsádku která by to zvládla.Koeficint násobení ohniska by měl být 0.3 krát.(podle mých informací s tímhle parametrem by měla být zabrána větší snímaná plocha)
    Děkuji za odpověď

    Láďa, 22.05.2007 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Add PAL vs. NTSC:
    Dneska jsem volal na technickou podporu - chyba vznikla patrně při překladu použitím verze manuálu pro USA. Do Evropy jsou dováženy verze s PAL.
    Měl bych se omluvit za šíření paniky, ale neudělám to. Je to jednoznačně chyba na straně Panasoniku CZ.

    Filip, 21.05.2007 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Reaguje na 41, 42 | Dobrý den, otázky ohledně dostupnosti a ceně zboží, které momentálně nemáme v nabídce Vám odpoví kolega na mailu zbozi@megapixel.cz

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.05.2007 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Dobrý den,
    tak jak je to s tím formátem (PAL x NTSC) a co by pro mě znemenal formát NTSC?
    Za jedinou slabinu této kamery považuji výdrž baterie a proto, nedala by se koupit nějaká vícekapacitní baterie než je standardní baterie CGA-S303E/1B (7,4V, Li-Ion, kapacita 760 mAh)?
    Děkuji.

    Jan, 21.05.2007 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Dobrý den,
    je možno k této kameře (Panasonic SDR-S150E-S) koupit náhradní baterii a samostatnou externí nabíječku a za jakou cenu?
    Děkuji.

    Jan, 19.05.2007 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Reaguje na 39 | Taky jsem ten manual jednou cetl, myslim, ze tam je chyba prekladu. V nemeckem manualu to bylo v poradku. Nezda se mi, ze by pro trh v CR byly kamery s NTSC.

    Honza, 18.05.2007 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Pozor:
    dnes jsem po prostudování manuálu k SDR-150 zjistil, že kamera nahrává ve formátu NTSC (704x480). Předchozí typ SDR-S100 nahrává v PAL (704x576), což je pro Evropu v pořádku. Nikde v reklamních materiálech Panasonicu o tom není ani slovo, je třeba přečíst manuál až do konce. Tak pozor.

    Filip, 18.05.2007 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Reaguje na 37 | Dobrý den, momentálně skladem není.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.04.2007 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Je kamera skladem ?

    Igor Potocký, 27.04.2007 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Reaguje na 35 | Dobrý den, momentálně skladem není.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.04.2007 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Dobrý den. Chci se zeptat, jestli je kamera skladem. Spěchá, děkuji.

    Tina, 11.04.2007 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Můžete mi prosím někdo sdělit Vaše zkušenosti s kvalitou obrazu v porovnáním s jinou digi kamerou. Viděl jsem nějaký odkaz a neznám důvod - obraz nic moc a trochu trhaný.

    Ivan, 06.04.2007 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Reaguje na 30 | Pro Jana Peska - rad pomuzu.poslete mi kontakt na fblabol@gmail.com

    Jirka, 23.03.2007 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Reaguje na 31 | Dobr7 den, omlouv8m se, pane "Trago", ale Váš příspěvek jsem musel odstranit, obsahoval odkaz na konkurenci. Děkuji za pochoipení.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.03.2007 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Reaguje na 16 | Rad bych se zeptal uzivatele Jirky kde koupil kartu 8GB SDHC Transcend za cenu okolo 2.000Kc?

    Jan Pešek, 23.03.2007 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Ahoj, tady jsem našel videa, které nejsou moc hezké "http://www.videokamery.cz/view.php?cisloclanku=20 06110001". Jsou někde jiné záznamy které se dají porovnat, třeba od uživatelů.

    Trago, 15.03.2007 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Reaguje na 26 | Dobrý den, kompletní technickou specifikaci najdete zde http://panasonic.cz/vyrobek.aspx?id=BAB_3588 Víc informací bohužel nemáme.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.03.2007 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Ahoj, jaké má přesné rozlišení video záznam. Viděl jsem záznam z Pan. typ SDR-S100 v rozlišení 704x576 (AR 4:3), lidé byli protáhli a celkově slabší. Případně mi zašlete nějaké videa, fota. Předem dík při rozhodování. 55555@tiscali.cz 100

    Trago, 14.03.2007 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Reaguje na 22 | Lamely se otevřou po zapnutí kamery, ikdyž je LCD přiklopený. Dají se i jednoduše odšroubovat.
    Jinak k přenosové rychlosti do PC: Po zakoupení 8GB karty jiného výrobce se zvedla na 66 Mb/s !

    RoToR, 21.02.2007 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 23 | Dobrý den, momentálně skladem není, ale dostupnost Vám může zjistit kolega na mailu zbozi@megapixel.cz

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.02.2007 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý den
    Máte Kameru skladem?

    Láďa, 21.02.2007 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý den
    Někde jsem četl,že lamelová krytka optiky se otvírá vyklopením LCD.Dá se otevřít samostatně, když je LCD zavřený?
    Děkuji.

    Anonymní, 20.02.2007 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 20 | Dobrý den, k dostání by měla být běžně přibližně během měsíce až dvou, zatím ale nejsou.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.02.2007 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Kde se da koupit 8GB karta?

    Majo, 19.02.2007 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    (18) No ja si ji koupil a drží se mi dobře. A nemyslim si ze bych měl malou ruku spis naopak.

    Ondra, 16.02.2007 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    To, že se v kameře NIC netočí a neopotřebovává, je osvobozující pocit. Překvapující citlivost v šeru a svižné ostření i za horších podmínek, rychlá reakce po zapnutí, funkčnost i se starou 128MB SD, efektivní stabilizace, kvalitní transfokátor, autokrytka, použitelné foto, kvalita záznamu i při polovičním dat. toku, přenos 40 Mb/sec do PC, čistý zvuk, barevné podání (3ccd),.........v neposlední řadě malé rozměry - to vše hodnotím jako významné +++ ! Ale proboha, jak se to drží ? Ani do malé dlaně, ani do mé tlapy to prostě nepadne (((

    Původně jsem myslel, že mi bude chybět hledáček, ale na LCD se dá rychle zvyknout, a má to i výhody.
    Ovšem nemožnost kamerku posadit v ruce mě zřejmě přinutí uříznout dřevěné držadlo šťouchadla na brambory, opatřit ho stativovým šroubem a použít. Má někdo jiný nápad ???

    gagush@seznam.cz

    RoToR, 13.02.2007 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Reaguje na 15 | Dobrý den, to nemohu zaručit, přišlo jen pár kousků. Pokud máte o kameru zájem, můžete si ji rezervovat na prodejně...

    Luděk Bouška - Megapixel, 13.02.2007 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Ja jsem koupil k teto kamere 8GB SDHC Transcend za cenu kolem 2k a jsem velice spokojenej. Vejde se na ni 100minut v nejlepsi kvalite zaznamu. Kamera vyzaduje karty Class 2 a lepsi, tato karta je Class 2 a funguje zatim bez problemu.
    Vice na http://www.camcorderinfo.com/content/Panasonic-SDR -S150-Camcorder-Review.htm

    Jirka, 13.02.2007 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Kolik mate techto produktu na sklade? Zustane vam aspon jeden do konce tohoto tydne? dekuji

    Vojta, 12.02.2007 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Reaguje na 13 | Dobrý den, jiné značky samozřejmě můžete použít. Zkratka SDHC označuje vysokokapacitní karty, které ale nejdou použít v přístrojích, které tento formát nepodporují. Zde je tedy bez problémů můžete použít.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.02.2007 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Dobrý den můžu použít ke kameře i paměťovou kartu od jiné firmy než Panasonic? A co znamená na paměťové kartě od Panasonicu zkratka HC? Děkuji

    Ondra, 09.02.2007 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Reaguje na 11 | Dobrý den, jaksi mi uniká souvislost s průměrem filtru a množstvím světla...
    Mimochodem, včera odpoledne nám přišly, momentálně jsou skladem.

    Luděk Bouška - Megapixel, 09.02.2007 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Myslim ze je kazdymu jasny, ze kamera ktera zaznamenava data na ztratovy format mpeg2 muze mit rozliseny, treba 5 megapixelu a nikdy to nebude srovnatelne s minidv. Navic filtr se tvari ze ma prumer max 27mm, coz je dobre tak na nataceni v prave poledne za jasne slunecni zare:D.

    Pavel, 08.02.2007 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Reaguje na 9 | Dobrý den, momentálně bohužel nejsou k dostání, ale dodávky by se měly brzy obnovit.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.02.2007 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Dobrý den, vidím že kamera není skladem. Kdy prosím bude? Děkuji

    Ondra, 08.02.2007 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Reaguje na 7 | Dobrý den, na kamery nejsem odborník, ale dalšímu zpracování v PC by nemělo nic bránit... Kartu můžeme nabídnout tuto http://www.megapixel.cz/panasonic-sdhc-4-gb

    Luděk Bouška - Megapixel, 30.01.2007 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den
    Chtěl bych vědět jestli video z této kamery je vhodné k dalšímu zpracování na PC,její propojení s PC a za kolik by jste ji byli schopni nabídnout v setu se 4GB SDkartou.Děkuji

    Ondra, 30.01.2007 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Reaguje na 4, 5 | Dobrý den, přístroj je dodáván bez SD karty.

    Luděk Bouška - Megapixel, 29.01.2007 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Je součástí dodávky i SD karta?

    Idv, 28.01.2007 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    zajimalo by me jastly je v cene i sd karta...

    petra, 28.01.2007 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Reaguje na 2 | Vycházíme z popisů, které nám poskytuje výrobce.

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.12.2006 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Hm to je sice hezký že vím z popisu v jakém rozlišení je statický snímek, ale tohle je videokamera takže jaký vormáty videa a datové toky atd..??

    Jery, 02.12.2006 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Myslim ze je kazdymu jasny ze tohle je ta spravna budoucnoust. Zadny moturky, serva, rotujici slozite hlavy.... Jen co budou mit pametove karty tu spravnou kapacitu tak kazety zmizi stejne jako LPdesky, kazety, VHSky, atd. atd. Kam tohle jednou dojde?

    Hasi, 24.11.2006 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím