Pentax K-30 + 18-135 mm WR černý Komentáře k Pentax K-30 + 18-135 mm WR černý

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (40 - 1)

  • 40

    Korč

    Reaguje na (39) | Dobrý den, jak je uvedeno u objektivů - ty s označení WR mají zatěsnění proti vodě, bez tohoto označení jej nemají. Fotoaparát samotný odolný je, při použití WR objektivu pak samozřejmě celý set.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 23.04.2014 | Reagovat

  • 39

    radovan kaluža, 22.04.2014 | Reagovat

  • 38

    Korč

    Reaguje na (37) | Dobrý den, ideálně Manfrotto 294 s třícestnou hlavou, lze jej i dodatečně zatížit např. brašnou. Ovladač Aputure coworker, ten zvládně vše, kromě rozdílných po sobě jdoucích časů, resp. neznám jiné než DIY spouště, které by toto uměly. A z karet jakýkoli Sandisk či Lexar ve Vámi požadované kapacitě s rychlostí 45-60Mb/s bude ideální a dostatečně spolehlivý.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 27.09.2013 | Reagovat

  • 37

    Avatar

    Dobrý den, prosím o typ na stativ k tomuto setu. Stativ vč. hlavy. Nosnost by měla být větší aby unesl i blesk a případně těší objektiv. Rád bych se vešel do 4k vč. hlavy. Hmotnost není zas tak stěžejní, upřednostním především stabilitu i v nepříznivých ( větrných podmínkách ) fotím bouřky a jiné jevy počasí a běžně čas 10s+ a neměl by se ani pohnout. Hodila by se i možnost zavěšení dodatečné zátěže. A ještě prosím o typ na dálkové bezdrátové ovládání, hodilo by se s displejem, ale určitě nějakou multifunkcí. různý způsob cyklovačů. ideálně s funkcí expozice hned po dosnímání předchozí. A jestli není nějaký který umí udělat první snímek s nastavením času 6-30s a hned poté jednu s bleskem s expozicí 1//4000 až 1s ( popřípadě s obráceným pořadím časů. A ještě prosím o tip na paměťovou kartu, aby nespomalovala možnosti fotoaparátu. A tip na velikost karty na fotky předpokládám že mi stačí 8 - 16Gb, ale zajímá mě kolik je třeba na 30 minutové video ve FullHD kvalitě. Děkuji

    Honza, 21.09.2013 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi Pentaxem K-30 18-135 nebo případně 18-55 jako základ (objektivi časem dokoupím ale až časem) případně mezi nikonem d5100 18-105. Co by jste mi doporučil? Focení všehochuť

    Martin Káňa, 20.09.2013 | Reagovat

  • 35

    Jurčík

    Reaguje na 32 | Dobrý den, na K-5 II samozřejmě objektivy také budou sedět. Nikonu D800 se jistě foťák říkat dá, avšak D600 je také zajímavá(levnější) zrcadlovka.. Záleží hlavně na tom, co budete fotit. Doporučování bez vyhraněného žánru je jako hádání z ruky. Nikony mají jednoznačně lepší autofokus, ale pokud fotíte např. krajinky, pak Vás tato vlastnost příliš neohromí.. 

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 04.03.2013 | Reagovat

  • 34

    Jurčík

    Reaguje na 31 | Dobrý den, Pentax bajonet neměnil, objektivy tedy budou plně kompatibilní. Akorát je třeba si uvědomit, že nejsou utěsněny, jako tělo K-30 a 18-135mm. Pokud jste zvyklý na ovládání Pentaxu, doporučuji zůstat značce věrný. Pokud ale máte možnost si D7000 vyzkoušet a jste na něj alespoň trochu zvědavý, určitě bych Vám to také doporučil. Právě v úchopu a způsobu ovládání je podle mě hlavní rozdíl mezi těmito přístroji. Pokud hodláte fotit sport, přikláněl bych se k Nikonu, ale pokud Vaše priority nejsou vyloženě v rychlém autofokusu, pak bych zůstal u Pentaxu.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 04.03.2013 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Moje maximum by stacilo na toto. Pentax K-5 II + 18-55 mm WR

    Václav Desenský, 01.03.2013 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    Nebo mam koupit k-5 II? pujdou na to ty objektivy? na teloi by se financi dostavalo ale na objektiv jiz ne. nebo je lepsi si posetrit na d 800 cemuz podle ukazkovych snimku se dle meho nazoru da rikat fotak?

    Václav Desensky, 01.03.2013 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Dobrý den vlastním jiz pentax k-x se set. objektivy ,odlehcene 18-55 a 55-200. poznam rozdil pri koupi tohoto setu? a budu moct pouzit objektiv z k-x? nebo mam koupit spise nikon d 7000 ma hranice je 24000. Dekuji za odpoved.

    Václav Desenský, 01.03.2013 | Reagovat

  • 30

    Jurčík

    Reaguje na 29 | Dobrý den, světelný a utěsněný objektiv je tento: Pentax DA 16-50mm f/2,8 ED AL[IF]SDM

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 27.02.2013 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Reaguje na 28 | Mockrát díky za koment. Rozsahem mi k cestování sedí skvěle, to máte pravdu. Co se týká světelnosti, máte prosím Vás nějaký tip na nějaký světelnější objektiv ale docela bych uvítal právě aby byl WR ? Jestli se dívám správně, tak jich v nabídce moc nevidím, ale možná mi něco uniklo. Díky moc !

    Kamil Pichler, 26.02.2013 | Reagovat

  • 28

    Jurčík

    Reaguje na 27 | Dobrý den, objektiv světelností neoplývá, ale zato rozsah a odolnost má k cestování jako stvořené. K-30 má povedený snímač a zvládá velice hezky i vyšší citlivosti. Ovšem nejvyšší použitelné ISO si musí každý uživatel určit sám dle svých individuálních nároků na kvalitu.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 26.02.2013 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Reaguje na 22 | Dobrý den, právě nad tímto setem uvažujeme s kamarádem, že bysme přešli z našich současných Nikonů D70, které jsou už dneska opravdu prahistorické stroje. I když jsme oba Nikonáři tělem i duší, dost oba cestujeme a fotíme v ne zrovna příliš příznivých podmínkách a tak možnost mít komplet utěsněný foťák i s objektivem v setu za takovou skvělou cenu je opravdu velkým lákadlem. Můžu se prosím Vás zeptat Vás nebo pana Bouška, o co šlo a jak ten objektiv u toho oběda hodnotil, jestli kladně nebo spíše záporně ? :-) Koncem roku se chystám do Amazonie, kde bych vlhkotěsnost i ten rozsah určitě ocenil, odrazuje mě ale zase ta špatná světelnost, protože v džungli to bude podle mě o světle ještě víc, než kdekoliv jinde. Mockrát díky za reakce a tipy !

    Kamil Pichler, 25.02.2013 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Díky, přesně nad tou poslední volbou jsem se zamášlel. Jen mi bylo líto nevyužít nějak výhodného nákupu utěsněných objektivů v setu. Ten 17-70 utěsněný dle všeho není. Proto jsem pro začátek uvažoval o tomto setu http://www.megapixel.cz/pentax-k-30-cerny-18-55-mm-wr-50-200-mm-wr a pak případně o dokoupení toho objektivu Pentax DA 17-70mm f/4,0 AL IF SDM. Pak třeba vzít na lyže by se daly ty seťáky a na serioznější focení v lepším klima nebo ve studiu ten dražší objektiv.

    Ladislav Janíček, 27.01.2013 | Reagovat

  • 25

    Bouška

    Reaguje na 24 | Dobrý den, já bych místo seťáku rovnou pořídil například Tamron SP AF 17-50mm f/2,8 XR Di II pro Pentax, případně Pentax DA 17-70mm f/4,0 AL IF SDM. Ten používá kolegyně a je s ním spokojená.  

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.01.2013 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    A když bych tedy chtěl mermomocí K-30, má smysl si jej brát s nějakým setovým objektivem, a když tak s jakým. Jaký je dle vás nejmenší zlo v porovnácí cena/výkon v setu. Chci mít pokrytí základní (dejme tomu od ohniska 18) a později pořídit i něco delšího např. do ohniska 200 nebo 300. Tak kde by zatím stačil seťák, a kde je to lepší hned nahradit lepším objektivem.

    Ladislav, 25.01.2013 | Reagovat

  • 23

    Bouška

    Reaguje na 22 | Dobrý den, ano, to je on...  :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.01.2013 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Dobrý den, je objektiv v tomto setu totožný s objektivem http://www.megapixel.cz/pentax-da-18-135-mm-f-3-5-5-6-ed-al-if-dc-wr?stranka=komentare, který zde nabízíte samostatně za 16.190,-Kč? A je to ten, co jste hodnotil na včerejším kurzu u oběda pane Bouška? Díky za odpověď

    Ladislav Janíček, 24.01.2013 | Reagovat

  • 20

    Bouška

    Reaguje na 19 | Dobrý den, bohužel ne.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.12.2012 | Reagovat

  • 21

    Bouška

    Reaguje na 18 | Dobrý den, ano, jde to.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.12.2012 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Dobrý den. Je tento set dostupný i v provedení s modrým tělem.Děkuji.

    PavelP, 26.12.2012 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Dobrý den. Rád bych se zeptal. Mám starý foto přístroj Pentax Z I, je možné využít objektiv z tohoto přístroje do nového Pentaxu K - 30. Děkuji za odpověď.

    Petr , 25.12.2012 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Reaguje na 16 | K otázce =14= doplňuji: Kvalitní řešení při cenové úspoře je správná volba makro-objektivu. Tzv. makroobjektivy jsou pevná skla většinou vysoké kvality, které jsou samozřejmě použitelné i jako kvalitní portrétní objektiv. Existují ve verzích 50, 90, 100 i více mmm. Pak je to o volbě "univerzálu" - bez větších kompromisů.

    JirkaJ, 04.12.2012 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Reaguje na 14 | Makro jedině makro objektivem, portrét pevnym objektivem 50mm/f1.4 např. setová zoom skla jsou něco jako kvalitní kompakt..aspon já to tak vidim

    Standa, 05.11.2012 | Reagovat

  • 15

    Bouška

    Reaguje na 14 | Dobrý den, pro Vaše potřeby jsou vhodné oba dva.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.10.2012 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Dobrý den! Co by bylo lepsi koupit pro foceni hlavne portretu a makro - tento set K-30 + 18-135 mm WR, nebo jiny, trochu levnejsi set K-30 + 18-55 mm WR + 50-200 mm WR?

    Roman, 10.10.2012 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Vzhledem k tomu, že konkurenční Canon A Sony s podobnými sety jsou již v běžné distribuci, tak bych řekl, že Pentax tak nějak zaspal... A kdo ví, jestli se ho vůbec dočkáme.

    Michal Rott, 17.09.2012 | Reagovat

  • 12

    Bouška

    Reaguje na 11 | Dobrý den, kdy bude skladem, to bohužel netuším. Ale zeptejte se kolegy na mailu dostupnost@megapixel.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.09.2012 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Dobrý den, to jsou otázky. Ptát se, který je lepší vůči K-30 a naopak. Myslim si, že kdo začíná se zrcadlem (jako já) tak je zcela jedno zda to bude Nikon D5100, Canon 600D a nebo tento Pentax K-30. Já chtěl Canon, pak mi byl vychvalován Nikon ale dále tento Pentax a skutečně je lepší jak tyto 2 zmiňované modely. Na zahraničních forech jsem si je porovnal co se týče digitálního šumu a K-30 je opravdu lepší. Sony hodně daleko. Někdo může namítnout, že nemá výklopný display ale pro mě zbytečnost, to se hodí spíše na video ale já si zrcadlovku nekupuji kvůli videu ale fotografování. Dálepak K-30 je skutečná zrcadlovka, hledáček má 100% pokrytí, je utěsněná (samozřejmě je potřeba používat objektivy též utěsněné) takže fotit v dešti či jiných podmínkách je další plus. Ted už jen čekat na tento set, čímž zní moje otázka, kdy bude skladem?

    Standa, 14.09.2012 | Reagovat

  • 10

    Bouška

    Reaguje na 9 | Dobrý den, trošku lepší mi přijde Nikon D5100 + 18-105 mm VR.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.09.2012 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    a ktorý set je podla vas z pohladu kvality fotografii v tejto cenovej relacii lepsi?

    Peko, 13.09.2012 | Reagovat

  • 8

    Bouška

    Reaguje na 7 | Dobrý den, z hlediska kvality fotek ano, ale jinak asi ne.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.09.2012 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o koupi tété zrcadlovky. Existuje v podobné cenové relaci jiný set, který by tomuto (Pentax K-30 černý + 18-135 mm WR) konkuroval z hlediska kvality fotografií a univerzálnosti použití? Děkuji

    Fanuel, 11.09.2012 | Reagovat

  • 6

    Bouška

    Reaguje na 5 | Dobrý den, tohle vždy posuzuje servis. Musí zjistit, kudy se voda dovnitř dostala.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.09.2012 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Dobrý den, zajímalo by mě, jaká záruka se vztahuje na tento fotoaparát, hlavně s ohledem na namočení. Pokud by například v dešti selhal nebo se nějak poškodil vlhkostí(což by se stát nemělo), vztahuje se záruka i na takové poškození? Díky.

    Martin Polák, 09.09.2012 | Reagovat

  • 4

    Bouška

    Reaguje na 3 | Dobrý den, objektivy jsem bohužel neměl možnost porovnat, ale pokud Vám jde především o focení a ne natáčení videa, bude o trochu lepší K-30, jinak bych dal přednost A57.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.09.2012 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Dobrý den. Rozhoduji se mezi tímto fešákem a Sony A57 taktéž v setu s objektivem 18-135. Bude to moje první zrcadlovka. Fotím amatérsky krajinky a makro. Který přístroj je lepší a hlavně který z objektivů 18-135. Věřím, že přístroj Sony bude možná více pro "hračičky" se spoustou nejrůznějších vychytávek, ale mám určité obavy z jeho ovládání. Mnohé audio přístroje, které jsem od zn. Sony v minulosti vlastnil, měly nastavení ovládání mnohdy až hloupě nelogické a uživatelsky nepřívětivé. A v neposlední řadě - jak je to s pamatováním nastavení. Je v přístrojích (nyní se ptám na oba) nějaká zabudovaná baterie, která nastavení foťáku udrží i když hlavní akumulátor vyndám třebas na několik dní? Děkuji.

    Michal Rott, 03.09.2012 | Reagovat

  • 2

    Bouška

    Reaguje na 1 | Dobrý den, díky, překlep odstraněn.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.08.2012 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Dobrý den, chtěl jsem upozornit na chybu v popisu, video natáčí 1920x1080 ne 1980x1080, nejspíš překlep

    Martin Polák, 27.08.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím