Pentax K-30 + 18-55 mm WR Komentáře k Pentax K-30 + 18-55 mm WR

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (37 - 1)

  • 37

    Maxant

    Reaguje na (35) | Dobrý den, bohužel to  opravdu nevím, může to být prakticky jakýmkoliv nastavením PC. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.05.2015 | Reagovat

  • 36

    Maxant

    Reaguje na (35) | Dobrý den, bohužel to  opravdu nevím, může to být prakticky jakýmkoliv nastavením PC. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 11.05.2015 | Reagovat

  • 35

    Avatar

    Dobrý den, prosím o radu, chci přenést fotky z foťáku do pc ale nechce se mi připojit k počítači, nevíte čím by to mohlo být? Foťák je nabitý a normálně zapojen přes usb.

    lukáš, 09.05.2015 | Reagovat

  • 34

    Svoboda

    Reaguje na (33) | Dobrý den, momentálně nevíme o žádném software, který by tuto funkci umožňoval.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 09.05.2013 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Dobrý den, dá se K-30 připojit k PC tak abych viděl reálný pohled foceného objektu na monitoru? Děkuji

    Radim Hrbáč, 07.05.2013 | Reagovat

  • 32

    Bouška

    Reaguje na 31 | Dobrý den, pokud vím, tak skutečně ne.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.10.2012 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    To opravdu nemá možnost připojit externí stereo mikrofon? Děkuji

    Zdenda, 08.10.2012 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Gramatiku celkem zvládám, ale když píši takto na počítači, příliš nad ní nepřemýšlím. Máš pravdu, měl bych si na to dávat větší pozor. Děkuji za upozornění!

    Švesi, 29.09.2012 | Reagovat

  • 29

    Bouška

    Reaguje na 28 | Dobrý den, ano, má.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.09.2012 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Dobrý den, nevíte někdo, zda tento fotoaparát podporuje bezkontaktní režim externích blesků (pálení externích blesků bezdrátově)

    Standa, 27.09.2012 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    Pro Švesi: Dokud se nenaučíš gramatiku, raději snad nepiš. Potom zní Tvá obhajoba Pentax systému opravdu směšně, byť s Tebou v podstatě souhlasím. Sám mám K 5 a jsem tedy asi pentaxák. Ale ne ortodoxní. Omlouvám se za tuto poznámku mimo téma.

    Radek Dubovský, 23.09.2012 | Reagovat

  • 26

    Bouška

    Reaguje na 25 | Dobrý den, tohle je otázka spíše pro kolegy z obchodního oddělení, mail je dostupnost@megapixel.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.09.2012 | Reagovat

  • 25

    Avatar

    Dobrý den, zajímalo by mě jestli se objeví také K-30 Modrý + 18-55 WR O takový kit bych měl největší zájem a nikde není :(

    Martin Polák, 02.09.2012 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Jinak bez utěsněného objektivu nemáš utěsněné ani tělo, protože voda ti může do foťáku natéct kolem bajonetu! Utěsnění zajišťují až těsnící kroužy které se dávají kolem bajonetů utěsněných objektivů.

    Švesi, 18.08.2012 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Je to ten stejnej objektiv. Rozdíl mezi levnějším objektivem DAL 18-55 bez označení Water Resistant je to rozdíl především v utěsnění proti vodě, v lepší SP ochraně přední čočky proti možnému poškrábání nebo znečištění, možnosti rychlého vstupu do osření bez přepínání MF/AF a v o něco bitelnější konstrukci.

    Švesi, 18.08.2012 | Reagovat

  • 22

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jaký je rozdíl mezi tímto základním objektivem a Pentax DA 18-55mm f/3,5-5,6 AL WR. Děkuji

    Honza, 16.08.2012 | Reagovat

  • 21

    Avatar

    Ostřit ručně je lepší vždycky, hlavně líp to při videu vypadá když se to umí. Jinak objektivně to automatický ostření při videu nefunguje u zrcadel dneska moc dobře asi ještě u ničeho. Možná novej canon a jeho krokový STM objektivy pro to bude mít nějaký předpoklady. Jinak co se týče testů kolegů na prodejně, ono to chce jednak zkusit ten foťák co se týče ostření nastavit, předpokládám že tam nebude jen jeden režim pro ostření při videu. A jestli to testovali v interiéru, na základní AF režim třeba "rozpoznání oblyčeje", s obyčejným záklaďákem na pohon z těla a při nastavený 5.6 cloně, tak takovýhle testy na prodejně známe :). Ale jako jinak taky nějak netušim jak to ostří, zázraky bych od toho ani nečekal...

    Švesi, 10.08.2012 | Reagovat

  • 20

    Bouška

    Reaguje na 17 | Dobrý den, AF sice funguje, ale podle kolegů z prodejny, kteří to zkoušeli, tak bohužel nefunguje moc dobře, takže je stále lepší ostřit ručně.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.08.2012 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    oprava: ostřící body, a lepší video má K30 nikoli K5

    Švesi, 10.08.2012 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    No K5 je v některých ohledech fakt lepší, jmenovitě třeba má vstup pro externí mikrofon, na tělo vyvedené přepínání pro střící body, kovové tělo, rozhodně tam půjde připojit i klasickej držák baterií, rychlejší kontinuální snímání s větším bufferem, 14 bitovej raw, lepší video. Na druhou stranu k 30 má navíc zase podporu ostření s manuelními objektivy pomocí živého náhledu + to ostření při videu, nebo novější verzi autofocusu. A především třeba podstatnou věc jako korekce AF přednastavitelnou až pro 30 objektivů má také. Z mého pohledu jsou ty foťáky fakt dost srovnatelné. A do určité míry se by se dalo opravdu říct že k 30 nahrazuje jak Kr tak K5. Důvod by to možná mělo, spekuluje se o tom že pentax předsaví letos na photokině jako nástupce poloprofi řady hned dvě full frame, jednu klasickou zrcadlovku a pak za příznivější cenu něco jako bezzrcadlovej kompakt s velkým snímačem ve stylu Leica M9. Nebo poloprofi nástupce K01, určené především pro lidí co chtěj využít na plným formátu starý manuelní objektivy pro pentax K bajonet nebo M42, případně M39 závity. S tím že to příjde do sériové produkce až příští rok. To by asi do určité míry vysvětlovalo poslední počiny pentaxu, tedy na svou třídu extrémní výbavu K30 a pak asi nejvíc i systémový kompakt K01. Nevim těžko říct co na tom bude! Jsou to všechno zatím pouze zvěsti, takže to může být a nebo také vůbec nemusí být pravda... Reaguje na 17 | měl by to umět, co se mi tak povedlo zjistit, a měl by při něm navíc usnadňovt i ostření manuelní.

    Švesi, 10.08.2012 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Dobrý den, jak je na tom K-30 s AF při nahrávání videa? U K-5 AF u nahrávání videa chybí.

    Martin, 10.08.2012 | Reagovat

  • 16

    Bouška

    Reaguje na 15 | Dobrý den, rovnocenný určitě není i když je v některých ohledech velmi podobný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.08.2012 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Dobrý den, myslíte si, že tento zbrusu nový Pentax K-30 je rovnocenný s 2 roky starým modelem K-5? Nabízí K-5 za cenu o cca 5 tis Kč vyšší opravdu něco navíc?

    Martin, 09.08.2012 | Reagovat

  • 14

    Bouška

    Reaguje na 13 | Dobrý den, pokud se nemýlím, tak ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 08.08.2012 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Dobrý den, je možné nastavit u videa snímkovací frakvenci 25 FPS /PAL ??

    tt, 06.08.2012 | Reagovat

  • 12

    Bouška

    Reaguje na 11 | Dobrý den, ano, je.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.08.2012 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Je brasna Lowepro Nova 160 AW vhodna pro tento set s jednim objektivem (pevna 50mm) navic? Dekuji

    Petr, 06.08.2012 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    a ještě česká recenze na digineff http://digineff.cz/art/pentax/pentax-k30.html ,tady netěsněný záklaďáky taky zrovna nehodnotí nějak dobře.

    Švesi, 03.08.2012 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Tady jsou první recenze, a co se týče objektivů na pc mag to náhodou hodntili s nima, maj v plusech že jsou ostrý. Naproti tomu když si klikneš na těch stejnejch stránkách na hodnocení objektivů u nikon D3200 tak má v minusech poznámku "Kit lens could be better." U d5100 kitový objktivy nehodnotily ale budou to myslim ty samí. :D Pentax záklaďáky byli vždycky hodnocený líp než ty Nikonu, ten jako dobrej objktiv 18-105. http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2406220,00.asp http://www.ephotozine.com/article/pentax-k-30-digital-slr-review-19737 http://www.techradar.com/reviews/cameras-and-camcorders/cameras/digital-slrs-hybrids/pentax-k-30-1090208/review Jinak co se týče D-ligting, Pentax má obdobné funkce jen je nazývá Korekce přepalů a Kompenzece stínů, bulb má rovněž. 1. Snímamče jsou podobný, výsledky jsou podobný! Na dpreview si můžeš porovnat vysledky ze systémového kompaktu Pentax K01 a Nikonu D5100. 2. jenoznačně Pentax, nerez-ocelová kostra potažená polikarbonátem (mj. materiál s kterého se dělaj neprůstřeslná skla, nebo kokpitÿ stíhaček :D ) 3. ovládání zase jednoznačně Pentax, dva rolery, větší část ovládacích prvků vyvedená ven na tělo, snadný přístup k auto iso. Co se týče vybavení umožňuje korekci autofocusu, umožňuje zábleskové ovládání ext. blesků a měl by podobně jako jako kompakty s výměnými objektivy, podporovat manuelní ostření přes Live View, to jsou výběrem nějaké funkce které D5100 postrádá. Funkce jako Time Lapse nebo Brackting jsou i u pentax samozřejmost. Ale určitě se najde pár méně důležitých funkcí které bude mít Nikon a Pentax nikoli, ale obráceně jistě také...

    Švesi, 03.08.2012 | Reagovat

  • 8

    Bouška

    Reaguje na 7 | Dobrý den, zatím jsem ho ještě nezkoušel, ale podle všeho bude K-30 lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.07.2012 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    Dobrý den, mohl bych se zeptat na porovnání mezi tímto novým pentaxen a Nikonem D90?

    Peha001, 22.07.2012 | Reagovat

  • 6

    Bouška

    Reaguje na 5 | Dobrý den, dostupnost Vám může zjistit kolega na mailu dostupnost@megapixel.cz, já ji bohužel neznám.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.07.2012 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Kdy už bude v prodeji? Jsem na něj hrozně nadržen, hlavně potřebuju fotit, protože moje stařičká K110D už umřela.

    jirpil, 20.07.2012 | Reagovat

  • 4

    Bouška

    Reaguje na 3 | Dobrý den, pokud jde o kvalitu obrazu, jsou na tom podobně, možná nepatrně lepší je D5100, zpracováním těla jednoznačně vítězí K-30, funkce jsou plus mínus stejné, zase možná o trošku víc u D5100, ale to bych osobně vůbec nezohledňoval. Základní objektiv je určitě lepší u D5100 i přes to, že je objektiv od Pentaxe výrazně odolnější. Obecnou výhodou Nikonu je daleko lepší dostupnost a nabídka příslušenství, ale technicky se mi víc líbí K-30.. Rozhodnout se ale musíte sám.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.07.2012 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Dobry den prosim o radu pokukoval jsem po nikonu 5100 ale kdyz se ted divam na Pentax k 30 pride mi na lepsi urovni je to tak? treba jako rychlejsi sekvencni snimani , lepsi cas az 1/6000s odolne telo, lepsi pokriti hledacku atd. coz je jiste super, slusnim objektivem by mel delat skvele snimky, ale zrejme nema D lighting a bulb,kdyz by jsme je postavily v testu proti sobe ktery by obstal lepe 1) snimac a spracovani obrazu 2) kvalita spracovani tela 3) nabidka funkci pro uzivatele a jeste zakladni objektiv 18-55 mm WR versus 18-55 mm VR ps:nezalezi mi na tom ktery ma jednodussi ovladani nebo o vyklopny display, co by jste mi doporucil eventuelne co by ste chytil do ruky driv vy :) Dekuji

    Petr, 18.07.2012 | Reagovat

  • 2

    Bouška

    Reaguje na 1 | Dobrý den, díky za upozornění, už jsem to opravil.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.07.2012 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    Patrně nedopatřením uvádíte ve specifikaci v položce Zaostřování - Detekce kontrastu. http://pentax.cz/web-content/Produkty/Digital/K-30/K-30.html uvádí Zaostřovací systém - typ TTL: autofokus na základě porovnání rozdílů fází S pozdravem JF

    Jan Fried, 07.07.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím