Pentax K-5 II tělo Komentáře k Pentax K-5 II tělo

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (34 - 1)

  • 34

    Zelinka

    Reaguje na (33) | Dobrý den,

    Pro výběr lepší aparátu, můžete zůstat klidně u značky Nikon. Pokud se budeme bavit konkrétně o Pentaxu, pak Pentax vyniká výborným materiálovým zpracováním a nabízí například utěsněnost i u nižších řad zrcadlovek. Výrobci jako Sigma či Tamron vyrábí i objektivy pro Pentax. Z důvodu obsáhlosti dotazu doporučuji navštívit prodejnu, nebo telefonicky kontaktovat prodejnu. 

    Přeji hezký den. 

     

    Jaroslav Zelinka - Megapixel, 24.02.2015 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Dobrý den, vlastním nikon d5100, chtěla bych jej vyměnit za něco jiného, lepšího. nevím proč, ale nějak se mi začíná líbit značka pentax. jen o ni nic nevím, co se týče servisu, kvality vystupu a objektivu, blesku. k novemu fotáku by mi stačil nejaký lepší seták, třeba na urovni tamronu 17 - 70mm a macro objektiv 100mm. má něco takového i pentax ve slušné kvalitě? a co blesk? třeba nějaky v urovni nikon sb 600. má pentax něco takového ve své nabídce? děkuji za odpověd. Petra

    PETRA, 23.02.2015 | Reagovat

  • 32

    Maxant

    Reaguje na (31) | Dobrý den, no u canonu bych se divil, že to bude fungovat. Už jen tím, že sundáte objektiv z elektriky a tím se zacloní, nebo odcloní. To tedy zní divně. Nikon budiž, mohlo by to takto fungovat a tím i Pentax protože má stejný posun clony páčkou. Toto (reverze)se používalo hlavně u starších skel, které měli clonový kroužek a bylo tak možné clonu nastavit. Asi to nebude tak pohodlné.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 30.10.2014 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Reaguje na (30) | Děkuji, to s tím cloněním vím, že je problém, spíše mě zajímala obrazová kvalita. A jak to tedy s tím cloněním u reverzně nasazeného objektivu u PENTAXU vlastně je? Vím, že Canon se sundá s přidrženou spouští a u nikonu sirka... Ale návod jak clonit s PENTAXEM jsem nikde nenašel... Ani v jiných jazycích...

    Jaroslav Dlouhý, 30.10.2014 | Reagovat

  • 30

    Maxant

    Reaguje na (29) | Dobrý den, to si nemyslím. Protože bude problém se cloněním. Tedy makro sklo bude lepší volba.

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 29.10.2014 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Dobrý den, nikde nemohu sehnat popis jak je to u PENTAXU s cloněním u reverzního makra. Myslíte, že může reverzně nasazený objektiv 18-135 mm plně nahradit normální makro objektiv? Děkuji

    Jaroslav Dlouhý, 28.10.2014 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Dobrý den, tomu rozumím, ale nejde právě jen o foťák ale o celý systém. Tady Nikon a Canon nemá zdaleka takovou nabídku objektivů určených pro APSC systém. Je samozřejmě možné koupit objektivy pro full frame, ale to celý ten systém už dělá podstatně rozměrnější a těžší. V podstatě není moc důvodů proč koupit D7100 před D610 pro semi-profi použití kromě o něco mírnější ceny. Profi těsnění nabízí prakticky jen FF objektivy. Rozměry a hmotnost těla jsou velmi podobné a nabídka profi objektivů je určená především pro full frame. Ale to že D7000 řadíte do semi profi ještě chápu, má slušný buffer a závěrku, zvládá proto zpracovat vysokorychlostní série snímku proti nové d7100 nebo D610, takže to může být stále ekvivalent k někdejší profi D300s.

    Švesi, 22.03.2014 | Reagovat

  • 27

    Michalík

    Reaguje na (26) | Dobrý den, souhlasím s vámi, že snímač není nejdůležitějším kritériem pro výběr a zařazení fotoaparátu. Někdo preferuje odolnost těla, jiný ovládání a někdo zase jiné funkce. Bohužel zařazení do kategorií je skutečně věcí výrobců. My zde na prodejně na pultu, kde si mohou zákazníci fotoaparáty vyzkoušet takzvaný "Touch and try" řadíme D7000 k poloprofesionálním přístrojům, což je dle mého správné. Těžko ale výrobcům zařazení nakazovat.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 18.03.2014 | Reagovat

  • 26

    Avatar

    Dobrý den, překvapilo mě hlavně to vlákno příspěvků u K-5IIs. Velikost snímače myslím není jediným ani nedůležitějším kritériem pro výběr nebo hodnocení fotoaparátu. I když je fakt že výrobci si to označení a zařazení fotoaparátu do nějaké kategorie mohou určit sami. Záleží tady na více faktorech a také na tom k čemu ten fotoaparát bude využíván. Zaškatulkovat přístroj jen podle velikosti snímače je omyl. .... viz; "Zajímalo by mě, proč tento fotoaparát je uváděn jako poloprofesionální a Nikon D7000 jako pokročilý, když podle uvedených parametrů jsou prakticky totožné. Děkuji." .... "Dobrý den, toto označení si každý výrobce určuje sám podle svého uvážení a řad fotoaparátů ,které ma na trhu. Pro Pentax je K-5 druhý nejvyšší model, Nikon oproti tomu má ještě tři další fotoaparáty s větším snímačem."

    Švesi, 17.03.2014 | Reagovat

  • 25

    Michalík

    Reaguje na (24) | Dobrý den, kolegové to jistě nemysleli špatně proti Pentaxu. Samozřejmě jsou to kvalitní stroje a velmi dobře utěsněné.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 17.03.2014 | Reagovat

  • 24

    Avatar

    Reaguje na (22) | Bych neřekl že je to úplně tak jak píšete, možná z části protože: 1) Pentax dává do těchto svých přístrojů často funkce které najdete u konkurence až u profi třídy. 2) nabízí zde skutečně profesionální kvalitu zpracovaní těla včetně použitých materiálů a plně profesionální utěsnění proti povětrnostním vlivům 3) nabízí podstatně širší nabídku objektivů konstruovaných přímo pro APSC formát snímače, (24 vs 15 vs 11) větší část z nich je navíc utěsněných. Což má samozřejmě výhody kterých si je výrobce dobře patrný. U konkurence totiž nic takového koupit nelze. Celkově je to tak rozměrově mnohem lehčí a menší sytém než běžná full frame fototechnika. To může být třeba pro cestování a vůbec pohyb v terénu často velmi podstatná věc. Vaší logikou by potom třeba ani Olympus OM-D nemohl být považován za profesionální systém, a to jen protože má ještě menší snímač m4/3.:-)

    Švesi, 16.03.2014 | Reagovat

  • 23

    Avatar

    Všechno se dá na Pentax sehnat za pár korun. Tělo Pentaxu K-5II je úplně jiná kategorie oproti D7000

    Martin, 24.09.2013 | Reagovat

  • 22

    Svoboda

    Reaguje na (20) | Dostupným přílušenstvím jsou míněny nejen objektivy (můžete pořídit i od Sigmy, Tamronu, Tokiny, nebo Samyangu), ale hlavně věci jako dálkové spouště, odpalovače blesků, sluneční clony, očnice, bateriové gripy (prodáváme i příslušenství od alternativních výrobců JJC, Akira, Aputure.., nejen originální od Nikonu).

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 29.08.2013 | Reagovat

  • 21

    Svoboda

    Reaguje na (20) | Dobrý den, D7000 není z plastu, ale z hořčíku..

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 29.08.2013 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Ivana Hrdinová: Dobrý den, pokud chcete kvalitní fotoaparát, kupte K5II, pokud chcete plastový mainstream, kupte si D7000. Pokud chcete fotit portrét a krajinu, lepší bude Pentax, pokud sport, vemte Nikon. Pane Korč, větším množstvím dostupného příslušenství myslíte předražené objektivy Nikor (se stabilizací a uz ostřením).

    Miroslav P., 27.08.2013 | Reagovat

  • 19

    Korč

    Reaguje na (18) | Dobrý den, rozhodně D7000, kvalita bude téměř shodná, ale u Nikonu máte nezměrně větší množství dostupného příslušenství.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 23.08.2013 | Reagovat

  • 18

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych poprosit o Váš názor. Rozhoduji se mezi zrcadlovkou Pentax K-5 II a Nikon D7000. Chci fotit převážně portréty, krajinu. A jaký případně doporučujete objektiv. Děkuji za Vaši odpověď.

    Ivana Hrdinová, 23.08.2013 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Dobrý den, vlastnim objektivy řady DA* které jsou automaticky utěsněné jak objektiv samotný, tak mezi tělem. Objektivy typu zoom nejlevnější třídy od Pentax jsou samozřejmě nic moc ale zase oproti konkurenci CaNikon jsou mnohem lepší. Například chcete-li fotit sport tak DA* 50-135/2.8 je za danou cenu opravdu špička a dále pak DA* 60-250/4.

    Jarda S., 24.03.2013 | Reagovat

  • 16

    Avatar

    Reaguje na 15 | No ono těch chyb tam je skoro dá se říct, jako máku... např. ohledně volby zaostřovacího bodu - tento problém měl jen model K-x. Ostatní modely samozřejmě tuto funkci mají. Nechci být nějaký přehnaně kritický a neviděl jsem videoprezentace ostatních přístrojů, ale tohle je opravdu velice "amatérské".

    Pavel Tichý, 14.03.2013 | Reagovat

  • 15

    Jurčík

    Reaguje na 14 | Dobrý den, to je samozřejmě chyba, Pentax K-5 II umí fotit i se starými objektivy, jako říkáte. Videoprezentaci opravíme. Děkujeme za upozornění.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 14.03.2013 | Reagovat

  • 14

    Avatar

    Dobrý den. Chtěl bych jen upozornit na takový malý detail. Ve videoprezentaci pán říká, že na tělo Pentax K5 II můžeme použít i starší objektivy Pentax s redukcí, což je zrovna u značky Pentax dost mylná informace, když zrovna tyto fotoaparáty umožňují přímo používat i třeba 40 let staré objektivy Pentax.

    Pavel Tichý, 14.03.2013 | Reagovat

  • 12

    Bouška

    Reaguje na 11 | Dobrý den, K-5 II se na focení sportu použít bez problémů, ale objektiv 18-135 není žádný zázrak.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.02.2013 | Reagovat

  • 13

    Bouška

    Reaguje na 10 | Dobrý den, verze K-5 IIs má upravený low-pass filtr, takže výsledné snímky jsou ostřejší, ale jsou o dost náchylnější k tvorbě moiré. Hodí se především na focení přírody a podobně. K-5 se dá na sport použít bez problémů, ale asi bych vybral raději Nikon D7000 tělo + kufr Hama Trolley, protože má výkonnější AF systém. To je na focení sportu dost důležité.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.02.2013 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Dobrý den chci se zeptat jak je na tom K-5 II s focením sportu všeobecně a potom s objektivem Pentax 18-135 mm WR? Díky moc

    Petr, 17.02.2013 | Reagovat

  • 10

    Avatar

    Reaguje na 9 | Díky za odpověď, ještě se zeptám jaký je zásadní rozdíl mezi k-5 II a K-5 IIs? A hodí se tento foťák na focení sportu nebo by jste doporučil v odobné cenové kategorii jiný a proč? Díky moc.

    Petr, 17.02.2013 | Reagovat

  • 9

    Bouška

    Reaguje na 8 | Dobrý den, nejlepší z nich je právě K-5 II.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.02.2013 | Reagovat

  • 8

    Avatar

    Co si myslíte o foťáku Pentax K-5 II? A potom když srovnáte tyto tři: Pentax K-5II VS Canon eos 60d,650d, VS Nikon 5200 - který je nejlepší? Díky

    Petr, 11.02.2013 | Reagovat

  • 7

    Avatar

    řekl bych...velmi lehce předraženo...ale co,Pentaxmilec, prachy ma...:_)))

    sys, 20.01.2013 | Reagovat

  • 6

    Avatar

    http://www.dxomark.com/index.php/Cameras/Camera-Sensor-Ratings v APS-C senzorech: 1.místo Pentax K-5 IIs 2.místo Pentax K-5 II 3.místo Pentax K-5 celkově i s fullframe a středoformáty: 13.místo Pentax K-5 IIs 14.místo Pentax K-5 II 16.místo Pentax K-5

    kluzo, 17.01.2013 | Reagovat

  • 5

    Avatar

    Vyukoušel jsem si i K5-II a K5-IIs na veletrhu Photokina, kteý právě skončil v Kolíně. Bohužel jsem nějaké markantní rozdíly nezaznamenal a tudíž jsem mírně zklamán. A vzhledem k tomu, že Pentax do 18.10. poskytuje CASHBACK na K5, tak si tipuji (i dle info na veletrhu), že bude uveden během října (nejpozději listopadu).

    FB, 24.09.2012 | Reagovat

  • 4

    Bouška

    Reaguje na 3 | Dobrý den, novou verzi K-5 II jsem ještě v ruce neměl, takže zatím nemohu posoudit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.09.2012 | Reagovat

  • 3

    Avatar

    Dobrý den, pane Bouška. Jedná se o marketing, dle Vás, nebo stojí za to se zbavit současné K-5 a koupit facelift K-5, dle mého názoru je změněn pouze AF, pletu se? Děkuji za radu. Míra

    Míra, 22.09.2012 | Reagovat

  • 2

    Bouška

    Reaguje na 1 | Dobrý den, to bohužel nevíme.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.09.2012 | Reagovat

  • 1

    Avatar

    dobry den,nevite nahodou kdy budete mit fotoaparat skladem dekuji.

    TOM, 17.09.2012 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím