Pentax K-r + 18-55 mm Komentáře k Pentax K-r + 18-55 mm

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (76 - 1)

  • 76

    Bouška

    Reaguje na 75 | Dobrý den, pokud vím, tak bohužel ne. Ale přesnější informace má kolega na mailu dostupnost@megapixel.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.05.2012 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Dobrý den, je možné tento fotoaparát objednat i v bílé barvě?

    PoiuxCansock, 27.05.2012 | Reagovat

  • 74

    Bouška

    Reaguje na 73 | Dobrý den,

    1) ano, je to 52mm
    2) při zoomování  se přední člen neotáčí
    3) ano, krytka objektivu je samozřejmě součástí balení.
    4) například B+W polarizační cirkulární filtr MRC 52 mm 
    5) ano

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.03.2012 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Dobrý den, mám pár otázek ohledně tohoto fotoaparátu, které jsou možná triviální: 1) Jaká je šířka závitu objektivu v této sadě pro polarizační filtr? Někde jsem se dočetl, že 52 mm, ale přímo na stránkách výrobce to není uvedeno. 2) Je objektiv při zoomování statický nebo rotuje? 3) Je součástí standardního balení i krytka objektivu (není očnice krytka objektivu?) 4) Mohl byste mi doporučit nějaký polarizační filtr, který nezpůsobuje na tomto přístroji vinětaci a je cenově dostupný? 5) U některých filtrů se objevuje označení CPL. Znamená to, že filtr je cirkulárně polarizační? Děkuji za odpovědi.

    Rssa, 16.03.2012 | Reagovat

  • 72

    Bouška

    Reaguje na 71 | Dobrý den, ano, je.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.03.2012 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat s ohledem na to, že nemám možnost si aparát prohlédnout osobně, zda je hledáček opatřen dioptrickou korekcí ? Děkuji za reakci.

    josef, 14.03.2012 | Reagovat

  • 70

    Bouška

    Reaguje na 69 | Dobrý den, samozřejmě ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.03.2012 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Má tento Pentax v opt. hledáčku informace o nastavené cloně, čase a případné pod či přeexpozici, podobně jako d3100? Děkuji.

    Zbyněk, 07.03.2012 | Reagovat

  • 68

    Avatar

    Reaguje na 66 | řesně toto mě zajímá také a hledám to tu.... halt si musíme počkat na pana Boušku :)

    Jaroslav, 22.02.2012 | Reagovat

  • 67

    Bouška

    Reaguje na 65 | Dobrý den, myslím, že ISO 1600 je naprosto bez problémů. Při videu je ostření nepoužitelné.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.02.2012 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    ...ještě bych se chtěl zeptat, jestli fotoaparát při natáčení videa doostřuje i při zoomování. Děkuji

    Zbyněk, 18.02.2012 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak vysoké ISO je u tohoto fotoaparátu v praxi ještě snesitelné :-) Děkuji.

    Zbyněk, 18.02.2012 | Reagovat

  • 64

    Bouška

    Reaguje na 63 | Dobrý den, tento přístroj bohužel nemáme na skladě, takže to nemůžeme ověřit. Nicméně máme zkušenosti s tím, že země původu nemá na kvalitu přístrojů naprosto žádný vliv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.01.2012 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Dobry den, zajima me, či to je vyroba ("made in ..."). Mam zatim fuji "made in Japan" a jsem spokojeny uz nekolik let. Predem dekuji za odpoved.

    George Partskhaladze, 14.01.2012 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Je z čeho vybírat, Pentax má 3 úplné řady F, FA, DA + DFA autofocusových objektivů, a po bazarech je jich dost výběr. Dál má taky tři kompletní řady manuelních objektivů, které Pentax těla také plně podporují. Když si k těm manuálům koupí za 800,- zvětšovací očnici půjde mu manuelně ostřit dost dobře i bez potvrzení zaostření. Ale protože foťák to zaostření potvrzuje stejně, půjde to stejně dobře i bez ní. Orginální matnice je kupodivu také hrubší, právě kvůli lepšímu použítí M objektivů . :) Jinak nových především zoomových objektivů je u Pentax opravdu o něco méně než u Canon a Nikon, asi protože začal s výrobou digitálních zrcadlovek něco později takže objektivy tolik neinovoval a nejsou tedy novější a starší verze. U Canou na druhou stranu zase nepoužije normálním způsobem žádný manuelní objektiv protože změnil bajonet, u Nikonu navíc nepoužije normálně ani žádné starší autofocusové objektivy které nemají vlastního pohon. Protože do levných těl (D3100, D5100) pro ně Nikon nedává motorek. A tím se mu ten výběr objektivů hodně zůží, a bude odkázaný jen na dražší nové objektivy s vlastním pohonem... týká se to tady všech objektivů, nejen Nikkor, ale i starších objektivů od alternativních výrobců jako Sigma Tamron.

    Švesi, 05.01.2012 | Reagovat

  • 61

    Bouška

    Reaguje na 60 | Dobrý den, ano, Canon s Nikonem používají stabilizaci v objektivech, což je do jisté míry prodraží. Druhá věc ale je, kolik objektivů nabízí Canon s Nikonem a kolik Pentax. Tedy je-li z čeho vybírat...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.01.2012 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Ještě jestli jsem se správně díval, tak na rozdíl od Nikonu a Canonu má Pentax stabilizátor v těle a není tím závislej na stabilizaci v objektivech a tím vychází zoom-objektivy (v případě požadavku stabilizace) pro Nikon a Canon znatelně dražší. Je to tak? Díky

    Jura, 03.01.2012 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Tak tohle bude sice za nejmenší peníze, ale na focení ptáků nebo zvěře to zrovna vhodný neni. Minimálně protože ten Nikon umí jen 2 snímky za sekundu a dost pomalu ostří s kitovými objektivy, proti Pentaxu i Canonu. Pro akční focení bych upřednostil právě ten Pentax a to dokonce před D90 nebo D5100. Má tady nejrychlejší sériovku, dobrý vysoký iso, rychlej i přesnej AF s 9 křížovými body a s kitovými objektivy osři rychle.

    Švesi, 26.12.2011 | Reagovat

  • 58

    Bouška

    Reaguje na 57 | Dobrý den, i když vyberete 300mm objektiv, dostanete se v přepočtu na kinofilm na cca 450mm, zatímco SX30 má na nejdelším ohnisku v přepočtu 840mm. Takže se dostanete přibližně na poloviční úhel záběru... Já bych vybral set Nikon D3100 + 18-55 mm VR + 55-300 mm VR, to je asi to nejlepší, co mohu pro Vaše potřeby nabídnout za co nejmenší peníze.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.12.2011 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Dobrý den, mám Canon SX30IS (UZ kompakt) a před tím jsem měl 4 roky Canon S3IS a začínám se rozhlížet po zrdcadlovce. Fotím hlavně přírodu, na zvěř a ptáky často využívám plný rozsah zoomu (35x) a i tak z té sx30 můžou vypadnout pěkný fotky,ale pouze za předpokladu prakticky dokonalých světelných podmínek, kdy je možný použít nejnižší citlivost ISO 80. Kromě tohoto Pentaxu (velký rozsah citlivosti a pověst odolnosti)koukám i po Canonu 600 (tam se mi líbí výklopnej displej (často fotím i makro někde na zemi a na to je to super..),nebo Nikon 3100, k tomu nějaký zoom-objektiv. Můžete mi poradit, jestli by něco z tohoto výběru bylo proti ostatním znatelně vhodnější? Taky si nejsem úplně jistej, že když bych měl objektiv do 300, jestli nebudu zklamanej proti tomu 35x zoomu na SX30. I když zase je určitě velkej rozdíl ve výsledné kvalitě.. Díky.

    Jura, 22.12.2011 | Reagovat

  • 56

    Bouška

    Reaguje na 55 | Dobrý den, samozřejmě, oba přístroje můžete vyzkoušet, pokud budou skladem.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.11.2011 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Samsung NX11 vs. Pentax K-r Bylo by možné na prodejně tyto fotoaparáty porovnat a vyzkoušet? Pořád se nemůžu rozhodnout zda jít do zrcadlovky nebo raději do kompaktu s výměnnými objektivy a tohle jsou v této cenové relací mí favorité v obou kategoriích.

    Roman, 26.11.2011 | Reagovat

  • 54

    Bouška

    Reaguje na 53 | Dobrý den, tohle je dotaz pro obchodní oddělení, které takové akce domlouvá s dodavateli.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.11.2011 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Dotaz na pana Boušku.Chtěl bych se zeptat jestli také uvažujete o prodeji tohoto fotoaparátu v setu s nějakým příslušenstvím( brašna,filtr,paměťová karta) jako to máte v nabídce u jiných značek(Canon,Nikon).Měl bych zájem o koupi tohoto fotoaparátu a mrzí mne,že megapixel toto v nabídce nemá.Děkuji.

    Honza, 05.11.2011 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Nejsou, a za celkem nízkou cenu je neseženeš ani u jiného výrobce, Pentax je totiž asi jedinej kdo dělá utěsněný objektivy za dobrou cenu... Máš tuto možnost, koupiit 18-135 a k tomu nějakej širokáč na krajiny, klidně by stačil i 18-55 co se dává do kitů, jak mechanicky tak opticky je na tom slušně, takže se dá klidně použít. To víš, neni to jednoduchý, já bych koupil normálně ty základní utěsněný objektivy co se dávaj do kitu. Na běžný focení jsou ohniska 18-55, 27-82.5 mm po přepočtu, dostačující a léty prověřená na kinofilmových zrcadlovkách. To samé teleobjektiv 50-200, při přepočtu 75-300. Neříkám že se v některých situacích nemůže větší rozsah ohnisek hodit, ale většinou víš co budeš fotit a podle toho nasadíš objektiv.

    Švesi, 17.09.2011 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Reaguje na 50 | obry den, dekuji za radu, ale u objektivu bych velmi ocenil, krome obrazove kvality, jeho alespon nejakou vodo a prachotesnost /Wr/. jsou nejake jine moznosti pri zachovani ohniska 18-135 nebo 17-70, na pentax.

    , 17.09.2011 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Reaguje na 49 | Ten objektiv je dobrej na sport na portréty, momentky, a podobně, ale neni dobrej na krajinu a architekturu. Nevim jak to u Pentaxu mysleli, ale ten objektiv je údajně velmi dobrej až excelentní ke středu snímku, ale v rozích je naopak podprůměrem, celkově je to opticky dost rarita. Je to velmi dobrý řešení pro toho kdo chce účelově objektiv na sport, rychlou akci a do extrémních podmínek, ale jinak jako základní objektiv asi ne. U Pentaxu vem buď seťáky, jsou ve své kategorii v pozitivním smyslu také rarita :), a nebo super je 17-70 f4. Jinak doufám že víš že K7 neni na sport žádnej zázrak, alespoň v porovnání s Nikonama, teda alespoň v případě že na ně nasadíš něco slušně rychlího jako 70-300 F 4,5 - 5,6. Snímač byl taky aktuální v době když přišla na trh, dneska je spíše pod průměrem, a to samí i autofocus. Tolik asi ke kritice, jinak K7 je dobrej foťák, sám bych ji dal asi také přednost před Kr, hlavně kvůli odolnosti proti vodě a mrazu, ovládání. Teda v případě že by byla za rozumnou cenu, a ne za tu "pálku" co se občas prodává. Poloprofi je prostě, poloprofi a její velikost a hmotnost je na tuto kategorii prostě geniální...

    Švesi, 15.09.2011 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Reaguje na 43 | K-7 má strejc a chce přejít na K-5. Tak si asi počkám. Třeba se domluvíme na rozumný ceně.Přemejšlím nad vhodným objektivem. Chtěl bych nějakej univerzál s přiměřeně dlouhým ohniskem, abych ho nemusel sundávat. Samozřejmě počítám s druhým objektivem 100 - 300mm, kdyby náhodou. Jako po univerzálu pokukuju po Pentax DA 18-135mm F3,5-5,6 ED AL IF DC WR. nevíte náhodou někdo jak je tenhle objektiv na tom?

    Václav, 15.09.2011 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Jo, tenhle objektiv znám na Canonu a je dobrej.

    Švesi, 13.09.2011 | Reagovat

  • 47

    Bouška

    Reaguje na 46 | Dobrý den, já bych asi vybral objektiv Tamron SP AF 17-50 mm F/2,8 XR Di II pro Pentax. 

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.09.2011 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Dobry den, potrebuji vybrat spravny objektiv k tomuto fotoaparatu Pentax K-r, na foceni ve spatnych svetelnych podminkach nejl. bez blesku (zabavy,plesy ap.) Dekuji za odpoved.

    kab, 13.09.2011 | Reagovat

  • 45

    Bouška

    Reaguje na 44 | Dobrý den, ano, s dálkovou spouští Pentax dálkové ovládání - funkce: spoušť a nastavení času Bulb.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.08.2011 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Dobrý den, hledám nějakou dostupnou zrcadlovku pro focení noční oblohy. Jde u tohoto Pentaxu nějak docílit čas delší než 30 s?

    Kuba, 15.08.2011 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    Kr má z nich nejlepší obrazový výkon a seťáky jsou také velmi dobrý, rychlost snímání je 6 sn/s, dobrej AF atd. Celkově je to podlé mého při ceně 20 tisíc s příslušenstvím nejlepší zrcadlovka. Nevim co je pro focení bouřky priorita, expoziční časy předpokládám budou dlouhý, takže nic extra výkonýho nepotřebuješ, u Kr se ti může hodit že má sekvenční snímání. Ale jestli to máš především na focení krajiny a těch bouřek, možná bych se kouknul po bazorový Pentax K7. Výkonově už jako starší kus pokulhává, ale pro focení krajiny není výkon při špatném světle tak důležitý. Má na proti tomu výbornou odolnost proti vodě i mrazu a dávali se k tomu v základu také voděodolný objektivy.

    Švesi, 13.08.2011 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    Reaguje na 41 | ještě jsem zapoměl nikon d3100

    václav, 12.08.2011 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Dobrý den, snažím se fotit přírodu a hlavně bouřky, na což mi už kompakt nestačí. Chtěl bych si proto koupit nějaké zrcadlo. Uvažuji nad Canon eos 1000d, Olympus e-450, Sony alpha A390(290) nebo Pentax k-r. mohli by jste mi prosím poradit, který z těchto fotáků by byl nejvhodnější? případně nějaký uni objektiv k nim? díky

    Václav, 12.08.2011 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    http://www.nahraj.cz/content/dw/952573e3-c728-438e-839e-b8f3b4e8fca6

    Švesi, 03.06.2011 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Mohol by som aj ja poprosiť manuál, na uschovne už nieje, Ďakujem veľmi pekne

    Karol, 01.06.2011 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Reaguje na 34 | jestli myslíš ty fotky v názoru megapixelu, také netuším čím to fotily, možná Kx s na objektivu nasazeným UV filtrem neznámého výrobce, samozřejmě bez nasazené sluneční clony. Totiž jediná fotka co nějak vypadá na výstup z Pentax, je obličej focený na ohnisku 137,5, ale Kr má jinak nastavený barvy. Kx - http://www.photographyblog.com/reviews/pentax_kx_review/sample_images/ Kr - http://www.photographyblog.com/reviews/pentax_kr_review/sample_images

    Švesi, 28.04.2011 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    mám takovej typ DA 35 mm (když si to zvětšíš), nevim od kud tu fotku stáhli, u nás se tento set myslím vůbec neprodává.

    Švesi, 26.04.2011 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Aktualizovat možný je, ale čeština tam zas není, budeš asi muset zvládnout fototerminologi i v Aj :-)) [http://www.pentax.jp/english/support/download_digital.html#soft]

    Švesi, 26.04.2011 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Zdravím. Mám dotaz - je možné sehnat (aktualizovat) software Pentax Digital Camera Utility 4 v češtině? Jsem začátečník, K-r mám 14 dní. Anglicky sice umím, ale foto terminologii v AJ ještě v malíku nemám. A celkem to zdržuje, když se tím programem probírám. Díky :-)

    Warťas, 26.04.2011 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Švesi: díky za obsáhlou odpoveď, takže objektivy mají obě krytky, to jsem chtěl slyšet....abych ji nemusel dokupovat! ZDE v profilu zboží je psána jen krytka na tělo. Ještě k těm fotkám: důvod mohl být různý, ale podle mně ty objektivy zřejmě nejsou označeny proto, že původní fotky byly použity s objektivem DA, tyto mají DA-L, takže to bylo asi počítačově odmazáno. Nejseš první...slyšel jsem to již od více lidí, že tyto kiťácký objektivy jsou na slušný úrovni!

    jaryk, 25.04.2011 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    a snad už jsem na nic nezapoměl..

    Švesi, 25.04.2011 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Reaguje na 27 | tělo má také kritku :)

    Švesi, 25.04.2011 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Reaguje na 27 | objektivy mají přední i zadní krytku

    Švesi, 25.04.2011 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Reaguje na 27 | a v tom balení je ještě na dvou odělených discích software Pentax Digital Camera Utility 4 + operační manuál v digitální podobě a to v různých jazycích včetně češtiny.

    Švesi, 25.04.2011 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Reaguje na 27 | Je to v jednom balení, ale tělo je zvlášť a objektivy také, mám kit s dvěma objektivy a tam to tak je. Jsou tam ještě kabliky, nabíječka, baterka, návod a LumiQuest soft screen na blesk jako bonus, ale chybí clona. Proč na té fotografii není vidět označení nevím, ale pravděpodobně je na něm našroubovanej nějakej filtr. A ty objektivy jsou opravdu fajn. nikon + seťáky http://www.photographyblog.com/reviews/nikon_d3000_review/sample_images/ http://www.photographyblog.com/reviews/nikon_d3100_review/sample_images/ pentax + seťáky http://www.photographyblog.com/reviews/pentax_kr_review/sample_images http://www.photographyblog.com/reviews/pentax_kx_review/sample_images/ seťák 50-200 v plným rozlišení, ohnisko 200 1/500s iso 400, u první fotky clona 7.1 u druhý 16 režim priorita času s pevně nastaveným ISO : http://www.nahraj.cz/content/dw/604ba9d7-7d4a-474b-9142-cb7847fbac99 http://www.nahraj.cz/content/dw/d2d7a381-ed5e-43bb-9947-ed5e273ab019 Na sport v kitu asi nemaji konkurenci, protože ostří opravdu rychle, což se o těch od Nikon prý říct nedá. Zrovna se to řešilo na jednom fóru. Jak jsou na tom obrazově je myslím z těch ukázek vidět jasně...

    Švesi, 25.04.2011 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Reaguje na 26 | .....Švesi, děkuji Ti, ani nevíš, jak jsi mě potěšil!!

    Jožin, 24.04.2011 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Proč je zde u Pentax K-r 18-55 KIT uváděno v příslušenství: krytka těla? On je k tomuto Pentaxu dodáván objektiv zvlášť v jiném balení? Je u objektivu krytka, nebo je nutno ji dokoupit? Proč na fotografii není označení objektivu?

    jaryk, 24.04.2011 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Reaguje na 21 | http://www.uschovna.cz/zasilka/EB3P6BZLTKV7VD8J

    Švesi, 24.04.2011 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Reaguje na 14 | seťák 18-55 nemá přepínání AF MF, přepínání AF MF je umístěno na těle fotoaparátu, nikoli přímo na objektivu, to mají pouze starší DA a FA kinofilmové objektivy.

    , 23.04.2011 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 21 | napiš mail

    , 23.04.2011 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Reaguje na 22 | nezkoušel jsem, ale máš asi recht, podle manuálu to funguje pro " - Manuálně ostřící objektivy - Objektivy DA nebo FA, které mají na objektivu nastavení AF a MF"

    , 23.04.2011 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Reaguje na 19 | Funguje to pouze s manualnim objektivem, bez elektroniky a bez AF. Se setovym objektivem to exponuje okamzite.

    petr, 22.04.2011 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Může prosím někdo z majitelů nahrát a uložit na netu kompletní manuál k Pentaxu K-r v PDF a nechat zde odkaz? Děkuji moc! Někde jsem ho založil a zaboha ho nemohu najít.

    Jožin, 22.04.2011 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Reaguje na 17 | nejenom kvůli rychlejšímu snímání, ale i rychlejšímu ostření, a ohnisku 200 u objektivu 50-200. Pro sport je dobře vybavený také možnostmi nastavení.

    , 19.04.2011 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 14 | Musíš držet stisknutou spoušť: Stiskněte úplně spoušť. Závěrka se spustí autoamticky při vstupu subjektu do předem zaostřené roviny. (str. 137, tištěný manuál)

    , 19.04.2011 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, píšete, že chcete fotit především sport a tam se sériové snímání jednoznačně hodí. Obrazová kvalita je na vynikající úrovni u obou modelů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.03.2011 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Myslite ze pouze kvuli rychlejsimu seriovemu snimani mam dat prednost Pentaxu?Zatim mam zkusenosti pouze s ultrazoomem a tam jsem seriove snimani moc nepouzival, proto by me zajimalo jestli je to v realu hodne znat pokud se tato funkce pouziva? Obrazova kvalita obou fotoaparatu je srovnatelna? Dekuji

    jakub , 16.03.2011 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, při focení sportu určitě rychlejší sériové snímání využijete, ale video je zase lepší u D3100. Záleží tedy na tom, co je pro Vás důležitější.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.03.2011 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobry den, vybiram fotoaparat pro foceni predevsim sportu a hor, vaham nad timto pentaxem k-r nebo nikonem d3100. Nikon je mi sympatictejsi ale pentax umi vice fotek za vterinu, chystam se take vyuzit video. Predem dekuji za radu.

    jakub, 16.03.2011 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Reaguje na 13 | Dík za odpověď.Ještě k tomu "záchytnému ostření".Zkoušel jsem to se seťákem 18-55,ten má přepínání na MF.Při namáčknutí,když vstoupí předmět do zaostření,tak foťák pípne,blikne zaostřovací bod a nic.Když domáčknu fotí okamžitě i když není zaostřeno.Asi jsem to špatně pochopil,nebo to nefunguje.

    Míra, 14.03.2011 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Reaguje na 10 | Dobrý den, mám taky firmware 1.01 a "C2 9.Nastavení AF.S" = mi funguje správně. 1 - nezaostří = nefotí, 2 - zaostří = fotí. Ale jen v případě kdy je ostření opravdu nastaveno AF.S. Při přepnutí na AF.C fotí i bez zaostření. Volba "C3 20.Záchytné ostření" má v manuálu spoustu předpokladů. Zejména pouze vybrané objektivy a zapnuté manuální ostření. Zkoušel jsem to jen s mým objektivem Pentax 18-135 a ten žádný manuální režim nemá. Fotí okamžitě po stisku spouště. Takže to vlastně (ne)funguje správně, protože není splněna jedna z nezbytných podmínek.

    vopetr, 12.03.2011 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Dobrý den, to bohužel nevím, výrobce se omezuje jen na sdělení, že podporuje SD a SDHC karty.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.02.2011 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Dobrý den. Umí si poradit s kartami SDHC 3.0 32GB (umí využít verzi 3.0, jejich plnou rychlost zápisu)? Děkuji.

    Milan, 25.02.2011 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dobrý den. Mám dotaz na uživatele k-r.Foťák dobrý,ale některá nastavení nefungují. Např.v menu "C2 9.Nastavení priority akce"(je na 1)fotí i při nezaostření. "C3 20.Záchytné ostření"nastavení nereaguje.Snímek je exponován okamžitě. Pracuje to někomu správně? Děkuji za odpověd. (mám firmw. verze 1.01)

    Míra, 21.02.2011 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Reaguje na 5 | Už jsem někde viděl i set Kx + Pentax 17-70 f4, pro tvé účely by byl asi ideální, ten objektiv má velmi rychlé SDM ostření, možnost při AF manuálně doostřit i bez přepínání, světelnost f4 v celém rozsahu zoomu a lepší obrazovou kvalitu než setové objektivy.

    Sten, 31.01.2011 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, bajonet je plastový a krytky jsou v balení. Sluneční clona ale ne.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.01.2011 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den, chci se prosím optat, o jaký konkretní typ objektivu se jedná v tomto setu? Je to DA nebo DAL? Liší se jen kovovým/plastovým bajonetem a je součastí i clona a krytky? Děkuji

    Tomáš, 21.01.2011 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, asi nejvíc možností nabízí set http://www.megapixel.cz/pentax-k-r-18-55-mm-55-200 -mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.01.2011 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobry den, chtel sem se zeptat jaky fotoaparat pro me bude nejvhodnejsi nikon D3100,nikon d90, canon eos550 , pentax k-x nebo pentax k-r? prevazne by se jednalo o foceni ptactva v prirode a prirodu samotnou.Stativ asi pouzivan nebude tak me zajimalo,jestli stabilizator a ostrici motorek v tele bude pro me znacnou vyhodou.Video me nezajima asi ani absence ostricich bodu u kx by nebyl az takovy problem ,jde mi predevsim o vyslednou kvalitu fota( i pri vysim iso). take jaky by jste mi doporucil 2 objektiv tak max do 8 tis. v pripade k-x a d3100 i do 11tis. kdyby se s nim dalo poridit sem tam i trochu schopne makro nebylo by to od veci,predem diky

    Blboun, 16.01.2011 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, všem se velice omlouvám, dostal jsem mylné informace od kolegy, který K-r testoval a neověřil jsem si je. Máte pravdu, pro použití tužkových AA baterek je potřeba držák D-BH109.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.12.2010 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Reaguje na 2 | Dobrý den, ale všude se uvádí že je potřeba tento držák Pentax D-BH109. Tak jak to tedy je?

    Aleš, 16.12.2010 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, tužkové AA baterky můžete použít přímo, není k tomu zapotřebí žádný další držák.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.12.2010 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den. Pro použití AA baterií je třeba dokoupit speciální držák/nástavec? Kolik stojí?

    Milan, 05.12.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím