Pentax K100D + 18-55 mm Komentáře k Pentax K100D + 18-55 mm

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (64 - 1)

  • 64

    Bouška
    Reaguje na 63 | Dobrý den, určitě K200D.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.09.2008 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Dobrý večer co je lepší k100d nebo k200d? Chtěl bych fotit v noci.Tedy abych bylo méně šumu.A fotit na velké vzdalenosti objektiv 500mm-1000mm.Jaký fotoaparát je lepší z těchto dvou?

    Petr, 27.09.2008 | Reagovat

  • 62

    Bouška
    Reaguje na 61 | Dobrý den, přesně to nevím, bude to v návodu. Hledal bych to u nastavení režimů blesku.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.05.2008 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Kde se nastavuje ta synchonizace? Nějak to nemužu najít.

    Anomym, 22.05.2008 | Reagovat

  • 60

    Bouška
    Reaguje na 59 | Dobrý den, nejsem si jist jestli to jde (mám za t, že ano), ale nastavte si synchronizaci s dlouhými časy, pak by to mělo fungovat až do té 1/180s. To je nejkratší expozice, při které je možno použít blesk.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.05.2008 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    dobrý den, používám manuální objektiy se závitem m42. Neměl jsem problémy s expozicí. Vždy musim dát + 1.5 ev. aby byla správná expozice. Fotil jsem na P a fotí to krásně. Zvolil jsem clonu a čas to dopočítalo samo. Ale když chci fotit s bleskem, tak foták z naprosto nepochopitelného důvodu nastaví tvrdohlavě čas 1/180s - tedy časy nedopočítává - takže když chci fotit s bleskem, tak musim na M ( manuál ) - časy musim odhadovat. Dokážete mi vysvětlit, proč tomu tak je?

    Anonym, 22.05.2008 | Reagovat

  • 58

    Bouška
    Reaguje na 57 | Dobrý den, takové redukce existují, v běžné nabídce je ale nemáme. Kontaktujte kolegu na mailu zbozi@megapixel.cz, může Vám zjistit cenu a dostupnost.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.09.2007 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Dobrý den.
    Koupil jsem si foto Pentax K100D v základním setu a rád bych se Vás zeptal, zda je možno si zakoupit redukci pro použití starších objektivů z kinofilmové zrcadlovky Praktica MTL3. Jedná se o objektivy se závitem.
    Děkuji vám za odpověď.

    Jiří Plištil, 10.09.2007 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Děkuji moc za radu, hned se na ně jdu podívat..:)

    Pavel P., 16.08.2007 | Reagovat

  • 55

    Bouška
    Reaguje na 54 | Dobrý den, ano, neměl by být problém, podívejte se na http://www.megapixel.cz/objektivy?sigma=1 a http://www.megapixel.cz/objektivy?tamron=1 Vhodné jsou samozřejmě jen ty s přívlastkem "pro Pentax"

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.08.2007 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Dobrý den, lze k tomuto přístroji dokoupit neoriginální přísl. jako objektivy, mezikroužky apod.? Myslím tím, jestli bude vše kompatibilní, když to nebude zrovna od stejné značky??

    Pavel P., 15.08.2007 | Reagovat

  • 53

    Bouška
    Reaguje na 51, 52 | Dobrý den, vezmu to popořadě:
    1) ano
    2) ano
    3) ano
    4) vhodnější jsou AA články

    Vyvážení bílé v režimu Auto není dostupné, jinak je to pomocí dvou stisků tlačítka.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.08.2007 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    A ještě jeden dotaz - tento Pentax má údajně řadu užitečných funkcí skrytých v nabídce. Kolik tlačítek musím například stisknout, abych změnil vyvážení bílé? Řekněme, že fotím v režimu Auto a chci nastavit WB na předvolbu Incadescent. Jak je to ve srovnání s Canonem EOS 350D?

    Patrik, 09.08.2007 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Udělejte mi prosím jasno v bateriích pro tento Pentax. Předem díky:
    1) Podporuje tento fotoaparát baterie AA i baterie CR-V3?
    2) Je aparát standardně dodávan se 4 bateriemi AA, které nejsou dobíjecí?
    3) Je třeba koupit nabíječku zvlášť a stejně tak dobíjecí baterie AA resp. CR-V3?
    4) Které baterie jsou vhodnější - AA, nebo CR-V3?

    Patrik, 09.08.2007 | Reagovat

  • 50

    Bouška
    Reaguje na 49 | Dobrý den, samotné tělo momentálně není v nabídce, dá se koupit pouze s tímto objektivem.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.07.2007 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Dobrý deň,na ponukovej stránke uvadzate cenu na model Pentax K100D+18-55 mm 16590.Koľko stoji samotné telo.

    Jozo, 24.07.2007 | Reagovat

  • 48

    Bouška
    Reaguje na 47 | To bohužel zatím nevím...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.07.2007 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Moc děkuji za informaci. Nevíte, kdy by tento blesk mohl spatřit světlo světa na našich pultech? Díky

    Perun, 19.07.2007 | Reagovat

  • 46

    Bouška
    Reaguje na 45 | Dobrý den, blesk se použít dá, ale pouze v plně manuálním režimu. Připravuje se nový blesk AF 200FG za příjemnou cenu (kterou zatím neznáme) s podobnými parametry, který bude kompatibilní s digitálními zrcadlovkami.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.07.2007 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Dobrý den,
    rád bych se Vás zeptal, zda se dá ke K100D použít i starší blesk Pentax AF200S, nebo s ním jdou pouze ty novější blesky?
    Děkuji za odpověď a přeji hezký den.

    Perun, 18.07.2007 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Děkuji,velice jste mi pomohl. Koupím si K100D a pak K10D(nebo nástupce). Jelikož K100D bude má první DSLR, tak na K10D už budu zvyklý.Díky moc

    Michal Šigut, 03.07.2007 | Reagovat

  • 43

    Bouška
    Reaguje na 42 | Pokud mám doporučit přístroj v low-end kategorii DSLR, osobně bych si skutečně vybral 350D. Velmi dobrý je i Nikon D40x, ale fakt, že u něj nefunguje automatické ostření se staršími a neznačkovými objektivy (autofokus funguje pouze s objektivy AF-S), mě velmi výrazně odrazuje... Stabilizátor v těle K100D podle mého není až takovou výhodou, i když je příjemný.
    Ve vyšší kategorii bych se rozhodoval mezi K10D a D80. Nikon není nijak složitý, ale když neřeším objektivy a blesky (obojí se dá koupit neoriginální v poměrně slušné kvalitě) tak bych asi zvolil K10D. Má daleko odolnější tělo, což může být velice užitečné. Osobně mi nevyhovuje ovládání u Pentaxu, ale snad bych si zvyknul... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.07.2007 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Děkuji za odpověď, tím pádem naprosto souhlasím a tvrzení, že jde o klamání, beru zpět a zároveň se omlouvám z nařknutí. Zajímalo by mě, která zrcadlovka je podle Vás nejlepší z přestupu z kompaktu na zrc. Rozmýšlím se mezi D40(x), 350D a K100D(super). Vím, že jedna má třeba stabilizaci, druhá 8 či 10Mpx. Zajímá mě jen porovnání cena/výkon. Který má při setové výbavě nej fotky(nemyslím tím třeba jen jednu vlastnost,třeba podání barev, ale ať je fotka vyvážená)a který je co se týče budoucnosti nej kup,zda-li třeba nějaký z výrobců neuvažuje o změně bajonetu. O výběr objektivů mi nejde, já se spokojím s objektivy do15 tis. a to mají všichni výrobci. Nejvíc jsem nakloněný K100D super, ale třeba 350D je také velice zajímavá,který z nich má lepší ergonomii, mám větší ruce. Podle komentářů si myslím, že vyberete 350D a to z důvodu lepších barev a menšiho šumu. Vyvažuje to stabilizaci u K100D či výkon D40x v jpeg?A ta stejná otazka o třídu výše K10D,400D,D80, tady jsem pro pentax a nikon, ale obávám se že nikon na mě bude už dost složitý a bude mít mnoho funkcí, které nevyužiji. Omlouvám se za tak rozsáhlou otazku, kdybych byl z Prahy, tak se raději stavím.Děkuji

    Michal Šigut, 03.07.2007 | Reagovat

  • 41

    Bouška
    Reaguje na 40 | Dobrý den, o klamání zákazníka rozhodně nejde. Názor Megapixelu nepíše pouze jedna osoba a NEJEDNÁ se o objektivní porovnání fotoaparátů mezi sebou. Jde o to, co nás zaujme a nebo naopak co nám vadí na určitém přístroji, takže ten názor je do jisté míry subjektivní. Je to logické, protože například ovládání se u takových přístrojů moc objektivně posoudit nedá. Každému vyhovuje něco jiného a co je jednomu příjemné, nemusí tak působit na někoho jiného. Vzhledem k tomu, že s těmito fotoaparáty přicházíme denodenně do styku a předvádíme je zákazníkům, kteří chtějí ukázat nejrůznější nastavení, máme celkem slušný přehled o tom, co se nastavuje snadno a rychle a u kterého přístroje je to prostě složitější.
    To, že je u jednoho přístroje 6Mpx jako nevýhoda a u druhého ne, to je právě tím, že jsou to názory různých lidí, stejně, jako minimální ISO 200... Jak jsem psal, názory jsou subjektivním pohledem, koneckonců od toho název slova "názor". :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.07.2007 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dobrý den, mám pár dotazů na srovnání výhod a nevýhod pentaxu K100D a Nikonu D40. Předpokládám, že modely jsou stejné třídy. U pentaxu dáváte jako nevýhodu iso od 200, ale u nikonu to podle Vás není nectnost. Dále jako nevýhodu u pentaxu uvádíte 6mpx, přitom nikon má stejně a jako nevýhodu to u něho nepovažujete. A podle Vás poslední nevýhoda u pentaxu je, že pro většinu funkcí u pentaxu musíme do menu, ale naopak u nikonu píšete jako výhodu jednoduché ovládání.Tady bych taky trochu namítal, třeba výběr AF či MF. Chci se teda zeptat proč to tak je?Jestli jsou tyto výčty výhod a nevýhod objektivní?Pokud to psal jeden člověk, který upřednostňují tu či onou značku, tak to potom chápu. Pokud ne, pak je to podle mě klamání zákazníka. Děkuji za odpověď.

    Michal Šigut, 02.07.2007 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    komentář 26: také jsem měl Mz-5 a blesk Af500FTZ a na k100d chodí bez problému a fotky jako víno;-)

    Anonymní, 02.07.2007 | Reagovat

  • 38

    Bouška
    Reaguje na 37 | Dobrý den, vestavěný blesk má a externí se také dají připojit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.06.2007 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Dobrý den, protože mám klasický fotoaparát Pentax a rád bych dále využil stávající objektivy,rád bych si zakoupil Pentax K100D. Pokud jsem správně pochopil, přístroj není vybaven bleskem. Proto by mě zajímalo, jaká je možnost připojení ext. blesku. Děkuji

    Jirka, 13.06.2007 | Reagovat

  • 36

    Bouška
    Dobrý den, crop faktor se nijak eliminovat nedá, jedině výběrem modelu s větším snímačem, ale to je za naprosto jiné peníze...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.05.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den. Zajímalo by mě, jestli jde nějakým způsobem eliminovat crop faktor. Například při koupi objektivu fish eye a crop faktoru 1,5 se to zdá být docela problém. Dekuji za odpověď.

    Michal T, 30.05.2007 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    diky. Uvidim az si to vyzkousim v ruce. I kdyz je pravda, ze bych spise preferoval ten pentax (vzhledem k tomu ze mame doma kinofimlovy zrcadlo do pentaxu) tak uz kvuli jen objektivum. ALe zase co jsem mel Canona (A620) tak jsems nim byl naramne spokojen. Takze uvdim, az v krame.

    Jiří Pilský, 29.05.2007 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Zdravim, jen bych mozna trochu doplnil. Podle recenzi i zkusenosti uzivatelu je setovy objektiv jeden z nejlepsich ve sve tride (tj. setovych objektivu - v porovnani napr. s Canonackym setakem).
    Co se tyce foceni na makro, idealni je koupit si makro mezikrouzky nebo mech a pouzit nejaky stary manualni objektiv - porizovaci cena bude zacinat kolem tisicikoruny a clovek se bez problemu dostane na makro 1:1, u makro zaberu si clovek stejne zpravidla ostri sam, takze tady manualni ostreni prilsi nevadi.

    Wohma, 29.05.2007 | Reagovat

  • 33

    Bouška
    Reaguje na 32 | Dobrý den, to skutečně záleží především na objektivu a řekl bych, že Canon má v tomto ohledu naprosto vynikající nabídku.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.05.2007 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Hmm. Uvidim az si je vyzkousim v ruce. Jeste bych se rad zeptal, ktery fotoapar je vhodnejsi na makro. Co jsem koukal na objektivy, tak mi prislo ze Pentaxacky jsou na to lepsi, ale nemuzu soudit.

    Jiří Pilský, 28.05.2007 | Reagovat

  • 31

    Bouška
    Reaguje na 30 | Dobrý den, kvalita setových objektivů je cca srovnatelná. Je fakt, že K100D má stabilizátor, ale osobně bych dal určitě přednost Canonu, má lepší obrazovou kvalitu, širší nabídku objektivů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.05.2007 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi Pentaxem K100D a Canonem EOS350D. CO jsem ted procital, tak Canon ma dle vseho nedobry setovy objektiv. Ale zase ma CMOS snimac. Ve prospech Pentaxu hovori stabilizator a moznost kombinace se staryma objektivama od Pentaxe. Dalsi vec, je, ze ke Canonu nabizite pametovou kartu zdarma,. Takze kdyz budu dokupovat k Pentaxu, tak se asi pravdepodobne dostanu na podobnou cenu jako u Canonu. A to nemluvim o tom, ze nevim jestli ma Pentax v baleni akumulator, nebo musim dokoupit baterky.
    Jenom bych chtel slyset vas nazor, pro a proti na oba dva fotoaparaty..
    Dekuji

    Jiří Pilský, 26.05.2007 | Reagovat

  • 29

    Bouška
    Reaguje na 28 | Dobrý den, Váš blesk by měl být bez problémů kompatibilní.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.05.2007 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Dobrý den, navážu na dotaz pana Pavla č. /26/- a jak je to s bleskem AF-360FGZ, který jsem automaticky používal rovněž s klasikou MZ-5 s vynikajícími výsledky. Bude s K100D fungovat stejně?

    Jaromír Sýkora, 17.05.2007 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 26 | Dobrý den, ano, můžete, ale s bleskem si nejsem příliš jist...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.05.2007 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Dobrý den, mám klasickou zrcadlovku Pentax MZ-5 s objektivy 28-70 a 100-300. Dále mám blesk Pentax AF-330 FTZ. Mohu toto příslušenství bez potíží využít s digitálním tělem K100D. Byl jsem velmi spokojen s klasickými fotkami a obzvláště s ostrou kresbou objektivu 28-70.

    Pavel, 02.05.2007 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 24 | Dobrý den, k uvedenému ještě přidáme český návod a řemen a mělo by to být komplet.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.04.2007 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    S jakým příslušenstvím je tento fotoaparát v ceně 16 390 Kč s DPH? (tělo, objektiv, baterie, SW...)

    Patrik, 14.04.2007 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Pentax 4ever prave jsem si koupil pentax k 100D a fakt doporucuju!!!!

    kamil, 21.03.2007 | Reagovat

  • 22

    Bouška
    Reaguje na 21 | Dobrý den, výhody a nevýhody jste v podstatě již zmínil Vy. Záleží tedy na Vás, čemu dáte přednost. Pentax má výhodu ještě v tom, že se u něj dají použít i starší objektivy s manuálním ostřením.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.03.2007 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Dobry den.Rad by som sa opytal,ktora zrkadlovka je vhodnejsia pre zaciatocnika.Pentax K100D,alebo Olympus 330? Paci sa mi zivy nahlad na Olympuse,zaroven vsak vidim velku vyhodu pri Pentaxe a jeho stabilizatore.Mozete mi poradit a poukazat na vyhody a nevyhody oboch pristrojov? Dakujem a prajem pekny den.

    Peter, 14.03.2007 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, u vestavěného blesku to nejde, pouze s externím...

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.03.2007 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobrý den,
    chtěl bych se zeptat, jestli je u tohoto přístroje u vestavěného blesku dostupná funkce synchronizace na 2. lamelu.
    Díky.

    Bofh, 04.03.2007 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, osobně bych dal přednost Canonu, ale Pentax je vybaven stabilizátorem, což je velmi příjemné... Kvalitou fotek je Canon na lepší úrovni.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.02.2007 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den,
    rád bych se zeptal, který z těchto setů by jste mi doporučil:
    Pentax K100D + 18-55 mm vs Canon EOS 350D + 18-55 mm zajímá mě, pouze kvalita přístrojů, bez ohledu na mnohem větší výběr příslušenství u Canonu..
    děkuji

    Kryštof Pazdírek, 27.02.2007 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, bohužel ten údaj nevím, ale rychlejší kartou nic nezkazíte. Osobně bych si nekoupil zrovna tu nejrychlejší, ale Ultra II mi připadá tak akorát.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.02.2007 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobrý den,

    pane Bouško, dá se zjistit interní rychlost přenosu na paměťovou kartu?

    Potřebuji dokoupit další kartu a jde mi o to, zda přístroj dokáže využít rychlost dostupných SD karet.

    Martin, 26.02.2007 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, ano, jedná se pouze o tělo.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.02.2007 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    chtěla bych se zeptat:Pentax K 100v setu s objektivem stojí 18 490 a cena 16 590 je jen tělo bez objektivu?

    karolína, 22.02.2007 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    K, Ka, Kaf mount a M mount pomoci redukce.. coz pokryva objektivy pentaxu a kompatibilni asi 40 let zpet :)

    xMeda, 11.02.2007 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 10 | Dobrý den, dotaz moc nechápu... tento přístroj je DSLR, což znamená, že má výměnné objektivy. Můžete si tedy dokoupit spoustu dalších objektivů a různě je střídat dle potřeby. Pokud ale máte na mysli připojení objektivů od jiných výrobců pomocí nějakého adaptéru, mělo by to fungovat, ale bez měření expozice a autofokusu - tedy úplný manuál.
    Mezikroužky se určitě koupit dají, ale na skladě je bohužel nemáme. Dostupnost Vám může zjistit kolega na mailu zbozi@megapixel.cz

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.01.2007 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Zajímalo by mě, zda-li lze připojit i jiné objektivy přez redukční kroužek, a zda-li lze zakoupit i mezikroužky pro makro a měch???
    Dík Roman

    Roman, 23.01.2007 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Reaguje na 7 | Hledáček je stejný (Penta-mirror 0.85x 96%), různé byly u *ist DS2/DL2 a hmotnost je jiná kvůli shake reduction systému :-).

    Od *ist DS2 se liší právě hledáčkem, přidanou shake redukcí, zmenšeným bufferem sériového snímání a vylepšeným JPEG processingem. Viz podrobná recenze na DPreview.com.

    mhsh, 14.01.2007 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Reaguje na 3 | - SDHC karty i velke SD karty je mozne pouzita na vsech Pentax DSLR s updtatem na posledni verzi firmwaveru - u pentaxu k100d a k110d na verzi 1.01. Ja sam pouzivam na Pentax k100d 4GB SD kartu bez problemu...

    Kulich, 06.12.2006 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    lisi se i vahou..:) a jinym hledackem ,ktery funguje na jinem principu....

    Filip, 06.12.2006 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Ano, je to tak, liší se jen stabilizátorem.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.12.2006 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobrý den,rád bych se zeptal,jaký je rozdíl mezi tímto modelem a modelem K110D mimo stabilizátoru.Z Vaší specifikace jiné rozdíly nevyplývají.Děkuji SC.

    scatman, 30.11.2006 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Bohužel, ve specifikaci jsou uvedeny pouze SD karty.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.11.2006 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Je možné v K110D použít SDHC - Secure Digital 2.0 ?

    Pepino, 29.11.2006 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | To není protimluv, klad je jasný, možnost použít ISO 3200 je občas velmi vítaná. A v záporech je ISO 200 z toho důvodu, že je na "nejnižší konec" příliš vysoké, výhodnější by v někerých situacích bylo ISO 100 nebo dokonce 50.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.11.2006 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den. Rád bych se zeptal na informaci vyskytující se zde v Názoru Megapixelu, týkající se kladů a záporů ISO u tohoto fotoaparátu (K100). V kladu je ISO 3200 a v záporu ISO 200. Přiznávám, že tento "protimluv", vzhledem k tomu, že mám o tento foťák zájem, mě docela zajímá.
    Děkuji JT

    Anonymní, 14.11.2006 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím