Magazín

Produktové aktuality

Pomůžeme vám nastartovat nově zakoupený přístroj

Tom KalousVydáno: 13. 3. 2019 v 11:15 • Rubrika: Produktové aktuality

Pomůžeme vám nastartovat nově zakoupený přístroj

Pořídili jste si nový notebook, tiskárnu nebo třeba monitor a nevíte si rady, jak postupovat s jeho prvním zapojením, spuštěním a nastavením? Nechcete ztrácet čas čtením návodů nebo sledování tutoriálů? Pomůžeme vám! Spouštíme novou službu První spuštění, díky které můžete věnovat drahocenný čas potřebnějším činnostem.

Obsah

Tato služba je pro všechny a mohou ji tedy využít zákazníci, kteří nakoupili nový produkt nejen u nás. Podrobné informace o prvním spuštění u jednotlivých produktů naleznete v záložce služby.

Po zakoupení této služby si společně s naším specialistou domluvíte společný termín, kdy uskutečníte toto malé školení. Služba obsahuje seznámení s produktem, společně provedeme první úkony jako je zapnutí a základní nastavení, přidáme také uživatelské rady a tipy, které vám usnadní práci. Cena služby je pouhých 690 Kč a délka trvání je dle produktu 60 – 90 minut.

Využít službu

Příklad

Apple iPhone a iPad

Spustíme Apple iPhone nebo iPad a provedeme základní nastavení časové zóny, země, jazyku, aktivujeme zařízení přes Wi-Fi síť.

Pomůžeme vám nastavit funkci Touch a Face ID a přístupového kódu. Tyto funkce zabezpečí zařízení, urychlí a usnadní odemykání a nákup aplikací.

Ukážeme obnovu a přenesení dat z jiného Apple produktu pomocí zálohy na iCloudu.

Při přechodu z Androidu přeneseme vaše kontakty, zprávy, fotky, videa, emaily i kalendáře do nového zařízení.

Ukážeme vám základní úkony, prostředí i aplikace, které budete používat nejčastěji.

Nastavíme Apple ID, které umožní plné využití vašeho zařízení - možnost stahování aplikací a ukládání hesel.

Představíme funkci Siri, díky které můžete ovládat iPhone nebo iPad pomocí hlasových příkazů.

Naučíme vás pracovat s gesty pro rychlejší a snadnější interakci s telefonem či tabletem.

V rámci prvního spuštění se budeme věnovat také fotoaparátu, kde si ukážeme, jak s ním pracovat, jak ho lze nastavit a další jeho funkce.

Osvojíte si práci s Apple Pencil.

V případě, že si s sebou donesete vlastní notebook, ukážeme vám, jak zařízení synchronizovat.

Na konec si projdeme, jak postupovat v případě, že se vyskytne problém a budete nuceni přinést iPhone nebo iPad do servisu v rámci reklamace.

Sdílet na


Komentáře k článku

Chráněno pomocí reCAPTCHA Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajůsmluvní podmínky společnosti Google.