Produktová školení Blog

Produktová školení

Aktualizováno: 12. 5. 2011 v 11:24 • Rubrika: Blog

Pokud člověk pracuje ve foto – oboru a má fotografování jako koníček, přináší to sebou samozřejmě celou řadu zajímavých výhod. Člověk si například může vyzkoušet nejrůznější techniku, ke které by se jinak vůbec nedostal. No a další z celé řady výhod jsou také produktová školení jednotlivých značek. Možná někdo namítne, že v jiném oboru je to většinou pěkná nuda. To ovšem rozhodně neplatí o školeních na fotoaparáty.

Zástupci jednotlivých značek, si jsou dobře vědomi toho, že jen dobře informovaný a proškolený prodejce, může seriózně obsloužit zákazníka a prodat výrobek, třeba právě jejich značky. Někdo může nabýt dojmu, že to zavání až určitým loby. U Megapixelu ale nic takového rozhodně nehrozí. V naší nabídce jsou totiž zastoupeny všechny renomované značky, a proto pro nás není důležité to, jakou značku fotoaparátu si zákazník odnese, ale především to aby přístroj co nejvíce vyhovoval jeho požadavkům. V čem jsou tedy produktová školení tak zajímavá? Jednotlivé značky se snaží vymyslet pro nás prodejce takový program, na kterém se dají co nejvíce odprezentovat, hlavní výhody jednotlivých výrobku.


Společnost Sony připravuje školení, které v podstatě probíhají formou workshopů. Na několik z nich jsme si tak mohly například vyzkoušet fotografování makra v prostředí botanické zahrady plné nádherných květin a exotických motýlů. Jindy jsme zase měli možnost zkusit fotografovat a natáčet video při ohnivé žonglérské show, nebo na exhibici stolního skateboardingu, tzv. fingerboardingu.


Na školení Olympusu jsme zase mohli obdivovat krásy lázeňského městečka Třeboň. Tam jsme vyzkoušeli možnosti fotoaparátu PEN, a E-systému 4/3. Ve volných chvílích jsme si v zámeckém u vínečka uspořádali malý turnaj v pétanque a ty línější si vychutnali kouzlo lázeňských koupelí. Den jsme zakončili v příjemném prostředí soukromého sklípku. No ale ten úplný závěr si pamatuje už jen málo kdo z nás :)


Firma Canon již několik let připravuje aktivní dvojdenní školení, kde se člověk dozví nejenom spoustu zajímavých informací, ale také si užije spoustu zábavy. Většinou jsme rozděleni do několika skupin a s příslušnou technikou plníme nejrůznější fotografické a video úkoly. Jednou jsme přefocovali živé obrazy dle slavných výtvarných děl, jindy jsme natáčeli několika minutový film, podle klasických scén z českých filmových komedií a naposledy jsme si mohli vyzkoušet práci dabéra při. Menší odpolední prezentace výrobků probíhá pro změnu v různém atraktivním prostředí, naposledy například v prostorách mořského světa na pražském výstavišti.


Mezi nejzajímavější pak patří workshopové školení Nikonu. V minulém roce proběhlo v jednom z největších foto ateliérů u nás, nedaleko Chrudimi, který vlastní známý fotograf p. Moško. Vyzkoušet jsme si mohli focení pin-up modelky na motocyklu a dále například fotografování dravých ptáků. Letos se školení uskutečnilo na Občanské plovárně v Praze. Zde probíhal workshop na focení makra, ateliérového portrétu a freesytlové jízdy na kole.

Na nedávném školení Panasonicu , jsme zase měli jedinečnou možnost vyzkoušet a porovnat jednotlivé technologie záznamu a zobrazení 3D fotografií a 3D videa. Přesto, že televizory a sound systémy jsou trošku mimo náš obor tak i tato oblast byla pro mě jako pro laika velmi zajímavá. Srovnání 3D plazmových televizorů, nebo zhlédnutí rozdílu 3D obrazu na TV s aktivními a pasivními 3D brýlemi, byl opravdu hodně překvapivé. Celé školení bylo zakončeno 3D ukázkou s filmu AVATAR v HD kvalitě, což byl opravdu zážitek.

Ne pro každého prodejce je fotografování koníčkem číslo jedna a díky tady těm všem školením si tak mnozí mohou poprvé vyzkoušet v praxi, co prodávaná technika skutečně dokáže. Já osobně mám tyto školení moc rád. I kdyby se tam člověk nedozvěděl nic nového, taky si alespoň vyzkouší přímo v akci techniku, která je běžně vzhledem k ceně zamčená v těch nejluxusnějších vitrínách.


Za všechny tyto možnosti a nabité informace pak vděčíme zástupcům jednotlivých značek, kteří jsou většinou před běžným zákazníkem ukryti v anonymitě. Přesto všechno dělají jak pro nás prodejce, tak pro Vás zákazníky ohromný kus práce a za to jim všem samozřejmě patří velký dík!



Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.


Související články

Fotografie z galerie

Přejít do galerie

Související články

Nové recenze

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím