Všechny naše prodejny jsou otevřeny! Těšíme se na vás v Praze, Brně i Ostravě!

Servis a reklamace

Pokud máte problém s některým z výrobků, které jste u nás zakoupili, postaráme se o vás. Jak postupovat při reklamaci zboží?

Nezáruční servis a reklamace

Pokud jste navštívili právě tuto stránku, máte pravděpodobně problém s foťákem, objektivem, bleskem, stativem, nebo s některým z jiných výrobků, které jste u nás zakoupili. I v této situaci se o vás postaráme. Vyřídíme za vás veškeré záruční i nezáruční opravy všeho, co jste u nás nakoupili. Nabízíme vyřízení záručních oprav v rámci reklamace, a to platí pro u nás zakoupené výrobky. Dále nabízíme nezáruční servis na vše, co prodáváme.

Jak to funguje? Jednoduše

Doručte nám osobně na prodejnu nebo pošlete výrobek s popisem vady. V případě reklamace i s přiloženým prodejním, nebo záručním dokladem či jeho kopií. Nezapomeňte na sebe uvést kontakt, budeme jej potřebovat, abychom vás mohli informovat o stavu zakázky.

Zásilky přijímáme na adrese:

Reklamační oddělení, obchod Megapixel
MEGAPIXEL s. r. o.
Komunardů 42
Praha 7, 170 00

Osobně nás můžete navštívit na našich prodejnách v Praze, Brně a Ostravě. Pokud se pohybujete mimo tato města, můžeme vám objednat svoz pomocí PPL na naše náklady.

Chcete se ještě na něco zeptat?

Napište nám na e-mail: servis@megapixel.cz.

  • Záruční servis probíhá v rámci reklamace a slouží pro případy, kdy se u výrobku projevila závada samovolně v průběhu záruční doby přístroje.
  • Nezáruční servis slouží pro všechny ostatní typy problémů, tedy závady způsobené uživatelem, vodou, nebo závady, které se projevily po uplynutí záruční doby výrobku.

Kolik stojí nezáruční servis?

Vyúčtování placené opravy v rámci nezáručního servisu se skládá z níže uvedených položek, na které vám vystavíme daňový doklad.

Paušální poplatek ve výši 390 Kč

  • Je vybírán při převzetí výrobku na opravu a je nevratný.
  • Pokrývá náklady zprostředkovatele včetně dopravy do servisu.

Variabilní poplatek dle vyúčtování servisu

  • Pokrývá náklady na zjištění závady a způsobu její opravy,
  • opravu (po odsouhlasení zákazníkem),
  • přepravu ze servisu ke zprostředkovateli.

Pokud nám výrobek k opravě doručíte zásilkou, naúčtujeme si za přepravu výrobku zpět k vám ve výši 129 Kč.

Detailní informace naleznete v obchodních podmínkách.

 Seznam autorizovaných servisů

 

Přihlásit

Košík

Způsoby doručení

  • Denní doručení PPL 129 Kč
  • Kurýr Messenger od 249 Kč
  • Osobní odběr v Zásilkovně 99 Kč
  • Osobní odběr (Praha, Brno, Ostrava) Zdarma

Doprava zdarma od 500 Kč

Kontakt

Nahrát

Tento web používá pro analýzu návštěvnosti a personalizaci reklam soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace | Nastavení soukromí
Rozumím