Samsung NX100 + 20-50 mm + blesk SEF20A zdarma! Komentáře k Samsung NX100 + 20-50 mm + blesk SEF20A zdarma!

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (32 - 1)

  • 32

    Bouška

    Reaguje na 31 | Dobrý den, objektiv 20-50 bohužel není vybaven stabilizátorem obrazu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.02.2012 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Dobrý den, má tento priestroj stabilizaci standardně dodávaného 20-50mm objektivu? Děkuji za odpověď

    Ondra, 01.02.2012 | Reagovat

  • 30

    Bouška

    Reaguje na 29 | Dobrý den,

    1) maximálně 8 minut
    2) bohužel nevím ,co tím myslíte
    3) ano, umožňuje použít dálkovou spoušť

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.10.2011 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Lze tento fotoaparát připojit k astroteleskopu, t.j. 1) má expozici "Bulb" 2) má T-kroužek 3) má drátěnou spoušť ? Děkuji za odpověď.

    Josef Slowiak, 09.10.2011 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Reaguje na 26 | pro milana - je to Soubor pro upgrade verze 1,10 z 19. dubna 2011 - zatím poslední verze pro tělo. Ty další dva jsou pro objektivy. POkud se týká videa - tak potvrzuji, i mně to vrčí, ale koupil jsem si foťák a ne videokameru - "každému, co jeho jest". Jinak s kvalitou fotek nemám nejmenší problém - naopak jsem s ní velmi spokojen, a to i za složitých světelných podmínek.

    vh, 27.07.2011 | Reagovat

  • 27

    Lukeš
    Reaguje na 26 | Dobrý den, skutečně to dělá každý kus. Mikrofon je blízko objektivu a tudíž snímá i jeho zvuky. Video je u této třídy fotoaparátů zatím jen jako doplňková funkce.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.07.2011 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Reaguje na 25 | Ono je to vrčení slyšet i na ukázkovém videu zde na Megapixelu.Asi to tedy dělá každý kus.Nechápu.

    milan, 24.07.2011 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    vh : Těch instalací je tam více,nevím kterou. Jinak mne krom kvality fotek zklamalo i video.Na záznamu je nahráno vrčení fotoaparátu a to šíleně.Myslím že tohle je na reklamaci.Nevěřím,že by to dělal každý kus.

    milan, 24.07.2011 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 23 | POkud se týká NX-100 a panoramatu - je nutno ze stránek www.samsung.cz stáhnout a nainstalovat poslední firmware, který v obě mimo jiné obsahuje i možnost fotit panoramata - vyzkoušel jsem a celkem to funguje - chce to jen cvik a prví zkušenost také velí použít kompenzaci expozice a to -1 clonové číslo, jinak budou fotky přeexponované - ale to si musí každý vyzkoušet sám.

    vh, 16.07.2011 | Reagovat

  • 23

    Bouška
    Reaguje na 22 | Dobrý den, větě "má velký APS-C čip k čemuž je údajně jen 1/6 výstup jež využití potencionálu takhle velkého čipu znemožňuje." bohužel také nerozumím. Tak jako tak je obrazová kvalita velice slušná u všech uvedených modelů. O režimu Panorama se výrobce bohužel nezmiňuje.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.07.2011 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobrý Den.Tento fotoaparát má velký APS-C čip k čemuž je údajně jen 1/6 výstup jež využití potencionálu takhle velkého čipu znemožnuje.Moc tomu nerozumím a rád bych znal váš názor.Dále by mne zajímalo zda tento přístroj má panoramatickou funkci stejně jako NX11.Rozmýšlím se mezi NX 100 a NX11,popř NX10.Jde mi hlavně o kvalitu fotek a pokud možna menší velikost přístroje.Přejít chci z klasického kompaktu a fotit hlavně na cestách na plný automat.U NX se mi líbí velikost ale zaráží absence blesku.Díky za rady.

    milan, 10.07.2011 | Reagovat

  • 21

    Bouška
    Reaguje na 20 | Dobrý den, samotné tělo zatím bohužel v nabídce není.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.04.2011 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Dobrý den, dá se koupit samotné tělo? Předpokládám, že ano, jinak by nabídka samotného objektivu 20-50 při absenci nabídky jiného setu než právě s 20-50, případně samotného těla, postrádala smysl. Děkuji za info Bartoš

    Aleš, 07.04.2011 | Reagovat

  • 19

    Bouška
    Reaguje na 18 | Dobrý den, tlačítko Fn na to není potřeba, nastavuje se to otočnými voliči na těle.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.03.2011 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Prosím mohl by mi někdo vysvětlit jakým způsobem se nastavuje clona a čas v případě, že bude nasazen objektiv bez tlačítka iFn? Děkuji

    Pavel, 21.03.2011 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Reaguje na 16 | Stáníčku, jo, jasně, překlepl jsem se, APS-H je ještě větší než APS-C. To dá rozum. Díky za upozornění.

    Taffey, 05.02.2011 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    pro taffeye: trošku si ujasni velikosti čipů, nex má apsc ale pen nemá apsh - ten používá canon, u penů je to m4/3 u ostatních olympusů je to 4/3, jinak ta třetí a čtvrtá věta od konce tvého přízpěvku nedává moc smysl, cituji :Jakkoli se mi, třeba taková řada PEN od pohledu velice líbí. Když už, tak bych přivítal, kdyby k nim výrobce dodával kožené brašny, jako dodává olympus. konec citace - páč pen to je olympus. :-)

    staníček, 18.12.2010 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Reaguje na 14 | Děkuji za odpověď na dotaz ohledně zahřívání, nicméně ne zcela mohu souhlasit s tím, že by se nemohlo s těmito přístroji počítat na vážnější práci - i street fotografie je možno považovat za vážnou práci a zde jsou tyto přístroje - mám NX100 . přímo ideální, protože právě NX100-ka je podstatně rychlejší než kompakty, je pohotovější a konečný obrazový výstup je skutečně lepší. Kromě toho vlastním ještě i NIKONa 90-ku, což je vynikající přístroj, ale rozdíl mezi zrcadlovkou a koompaktem i o větší velikosti je i při práci na !ulici" velmi významný v jedné zásadní věci - a již jsem to i mnohokráte četl - lidi velmi negativně dnes na ulici kdekoliv ve městě (a fotil jsem téměř po celé Evropě) reagují na zrcadlovku, ale nechává je poměrně chladným kompakt, který je méně nápadný, méně hlučný a pokud se týká NX 100 za normálních světelných podmínek i téměř stejně pohotový (jako všechno chce to jen trochu cviku)- s kompaktem nejsem žádný fotograf, ale jen neškodný turista, kterých je dnes všude "jako máku". S dodávaným objektivem 50-200 OIS jsem fotil i divadelní představení (samozřejmě za daného osvětlení - divadlo ani jinak nelze) a i zde byla práce poměrně příjemná a výstupy velmi slušné i při citlivosti 1250 - 1600 ASA, velká výhoda v tomto případě oproti zrcadlovce N90, kterou jinak používám - výrazně nižší hlučnostm, což je u řady představení velmi významná výhoda. Zatím mám jedinou připomínku k dodávanému setu - objektiv 20-50 není stabilizovaný a pokud fotím při nižší světelné úrovní (tzv. v daném světle) je to přece jen poznat. Uvidíme, objednal jsem si objektiv 18-55 OIS, který se standartně dodává k NX 10, myslím, že tím problémek odstraním za cenu nepatrně větší velikosti objektivu. Celkově po prvních dnech užívání a vyfocení cca 1.400 záběrů NX100-vce tleskám, bezvadně sedí v ruce, ovládání po chvilce cviku je bezproblémové a vše důležité je rychle na dosah (ani nepotřebuji iFn tlačítko)a obrazový výstup je pro mne více než dobrý - a to je hlavní.

    vh, 11.12.2010 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 12 | Dobrý den, žádné obavy, mírné zahřívání je naprosto běžné.

    Reaguje na 13 | Máte pravdu, na vážnější práci to skutečně není a nikdo s tím ani nepočítá... :)

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.12.2010 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    No, já to vezmu obecně. Minulý týden jsem měl možnost zafotit si Penem a Nexem 3. Je sice fajn, že nex má čip APSc a pen menší APSh ale výhody těchto malých přistroječků přestanou být výhodami v okamžiku, kdy na ně nahodíte jakýkoli zoom. Jestli širší nebo ten delší, je jedno. Nex mi málem vypadl z ruky a to několikrát, je to kluzké jako had, než na něm cokoli nastavíte, tak je záběr v čudu. Oly se držel o trochu lépe, ale jakmile začně ven trčet delší sklo, je to taky katastrofa. Já mám relativně malé ruce a i tak jsem měl co dělat, abych se vůbec mohl soustředit na focení. Neustálé omílání, že předností nexe jsou nejmenší možné rozměry, je naprosto směšné. S nasazenými zoomy se už tyto mašinky stejně blíží low endovým malým zrcadlovkám, se kterými se fotí o moc lépe. Kompakt má tu výhodu, že se dá strčit do kapsy od trička. Ale pokud z něj trčí sedmicentimetrové sklo, je výhoda fuč. Osobně se domnívám, že tyto mašinky mají smysl s malými pevnými skly, řekněme na street, ale že bych to chtěl na vážnou práci, to bych říct nemoh. Jakkoli se mi, třeba taková řada PEN od pohledu velice líbí. Když už, tak bych přivítal, kdyby k nim výrobce dodával kožené brašny, jako dodává olympus. To by se velice hodilo. Dělalo se to tak odjakživa, jen dnes na to výrobci kašlou.

    Taffey, 10.12.2010 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dotaz: Zakoupil jsem Samsung NX 100 - při intenzivnějším focení s objektivem 50-200 mm s použitím stabilizace dohcází v zadní části aparátu k zahřívání - cirka v místě, kde se nachází baterie. Foťák funguje bezvadně stále - jen je teplejší - nikoli horký. Ptám se, zda se jedná o běžný jev nemajíící vliv na funkčnost přístroje - například v důsledku běžného zahřívání velkého čipu, či zvýšeného odběru z baterie v souvislosti se stálým pužíváním stabilizace objektivu, která je napájena z přístroje apod. Děkuji za odpověď. V.H.

    vh, 10.12.2010 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Reaguje na 10 | nu zazraky... od noveho pristroje s apsc cipem bych cekal alespon pouztelnost na iso 3200, zvlast kdyz sam vyrobce dovoluje jit na 6400 ci vyse... pokud bude platit vyse zminena "rovnice", kde m4/3=samNX a NEX=c550d a resp. asi n3100, jelikoz sony dodava snimace i pro nikon, pak je asi zbytecne uvazovat nad samsungem a koupit m4/3 ci sony a usetrit tak nejake gramy vahy, coz je take jeden z duvodu proc bych rad jiz mirrorless... :) v podstate hledam nejlepsi pomer: kvalita systemu/hmotnost/cena

    sj, 16.10.2010 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Reaguje na 9 | nečekej od toho žádné zázraky typu pentax k-x, k-r nebo nikon 3100, když si pořádně prohlédneš to iso 800 tak zjistíš začínající výskyt šumu na té šedé stěně, zbytků po doostření a neostrých okrajů prstů takže bych to tipoval tak na použitelné max 1600.

    staníček, 16.10.2010 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Reaguje na 8 | na fotky jsem se dival, nicmene tam nejvyssi iso je pouze 800 a to predpokladam vsechny soucasne pristroje dnes zvladaji bez nejmensich problemu... Vase minirecenze by me potesila, zvlast vyjde-li v pristim tydnu, jelikoz 27.10. odjizdim na tyden na Sumavu a chtel bych jiz novy pristoj s sebou...

    sj, 16.10.2010 | Reagovat

  • 8

    Bouška
    Reaguje na 7 | Dobrý den, zatím na to nemohu odpovědět, ještě jsem to neviděl v provozu, nicméně kolega už chystá naší minirecenzi. Už jsou k vidění alespoň fotky http://www.megapixel.cz/samsung-nx100#nazory. Mělo by být i ukázkové video.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.10.2010 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Reaguje na 5 | mel jsem moznost Samsung NX100 se zakladnim zoomem na chvili vyzkouset a i pres LCD je ovladani z objektivu rychlejsi nez pres tlacitka ;) ale docela by me zajimalo jak to funguje na tele NX5 treba, Samsunng nedavnu vydal novy ugrade kde tuto funkci povoluje i pro NX5/10 takze ted dotaz smerem k panu Bouškovi: 1) zajimalo by me, zda se po stisku iFn na objektivu zobrazuji informace (tedy listovani moznostmi nastavení a zmena jednotlivych jejich parametru pomoci zaostrovaciho krouzku) i v hledacku a lze tedy fotoaparat ovladat plne i pres hledacek nebo jen na displeji? 2) ve videu zminujete ze vyssi ISO udelalo u NX100 take pokrok, muzete to nejak blize specifikovat - lepsi nez NX10, srovnatelny treba s Sony NEX...? zatim co jsem koukal na recenzi kde porovnavali NX10, NEX3, EPL1, C550D tak NX10 (bohuzel na NX100 jsem zadnou lepsi recenzi jeste nanasel) ma srovnatelne vysledky jako EPL1, coz mi prijde od aps-c mozna trosku i malo, kdyz vezmu v potaz, ze Sony ma o dost lepsi vysledky, srovnatelne s c550D... 3) zvazuji prave koupi jednoho z techto fotoaparatu/systemu (m43 bud EPL1 ci GF1, NX asi 100, NEX-3) co byste doporucoval Vy? Dekuji za odpoved a preji prijemny den.

    sj, 16.10.2010 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, výrobce zatím bohužel hledáček ještě nedodává.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.10.2010 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobrý den, zajímá mne zmiňovaný elektronický hledáček, který jsem ve vašem obchodě, ale ani v jiném nenašel. Jaká je jeho kvalita zobrazení, velikost, cena, dostupnost? Bez něj totiž ztrácejí objektivy z ovládáním různých funkcí smysl. Je z podivem že ho nezabudovali do těla . Když držím fotoaparát v natažených rukou, mohu ho ovládat tlačítky na těle fotoaparátu. Děkuji

    Karel, 15.10.2010 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, to bohužel nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.10.2010 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobry den, nevite zda a pripadne kdy bude v nabidce i hneda barva?

    sj, 03.10.2010 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, to bohužel zatím nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.09.2010 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Bude v nabidce i telo pouze s 20mm objektivem?

    Stepan, 16.09.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím