Samsung NX11 + 18-55 mm OIS i-Function Komentáře k Samsung NX11 + 18-55 mm OIS i-Function

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (74 - 1)

  • 74

    Svoboda

    Reaguje na (71) | Dobrý den, se Samsungem jsou kompatibilní odpalovače pro Canon. Například Trigmaster.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 21.03.2013 | Reagovat

  • 73

    Svoboda

    Reaguje na (72) | Dobrý den, Samsung momentálně nabízí tyto Reaguje na (16) | =samsung">dva.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 20.03.2013 | Reagovat

  • 72

    Avatar

    Dobrý den,jaký externí blesk lze použít u NX11.Děkuji B.Malík

    Bohuslav Malík, 19.03.2013 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Dobrý den,chci se zeptat zda je možné na NX11 připojit další studiové blesky pomocí konektoru,děkujiB.Malík.

    Bohuslav Malík, 19.03.2013 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Reaguje na 69 | Dobrý den, o bezdrátové dálkové spoušti také nevím. Stativ mohu nabídnout například Vanguard Alta 203AP.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.07.2012 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Zdravím mám dotaz na internetu jsem nikde nenašel bezdrátovou spoušť pro samsung NX11, našel jsem jen drátový, který není úplně moc pohodlný http://www.samsung.com/cz/consumer/cameras-camcorders/nx-system/nx-accessories/ED-SR9NX01 Dále prosím o radu s výběrem stativu - něco za rozumnou cenu pro začátečníka

    mirecekp, 11.07.2012 | Reagovat

  • 68

    Lukeš

    Reaguje na 67 | Dobrý den, s dotazem na dostupnost se prosím obracejte na naše obchodní oddělení (dostupnost@megapixel.cz). V odkazech naleznete doporučenou brašnu a stativ.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.05.2012 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Dobrý den, měl bych zájem o tento přístroj i s pancakem, prodával se (myslím, že i u vás, ale i u konkurence) v sadě s oběma objektivy okolo 13000, ale všude je vyprodáno. Nebude? 7700 Kč za samotný pancake je (ve srovnání s touto sadou) dost drahá záležitost. Na skladě máte jeden kus základního setu (s 18-55mm), vzhledem k tomu, že jde na trh nová NX20 a NX11 už není nejnovější, budou se ještě doplňovat zásoby NX11, nebo se doprodává a mám pospíšit s rozhodováním? Můžete případně doporučit stativ a brašnu na NX11 (s 18-55mm + 30mm), dohromady pokud možno zhruba pod 2000 Kč? Předem děkuji za odpověď.

    zennie, 07.05.2012 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Reaguje na 65 | Dobrý den, já bych dal přednost určitě NX11.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.04.2012 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Děkuji za odpověď a NX11 v porovnání s Canon G12? Kterému by jste dal přednost? Moc děkuji !

    Jakub, 22.04.2012 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Reaguje na 63 | Dobrý den, já bych dal  jednoznačně přednost NX11, je výkonnější ve všech ohledech.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.04.2012 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Dobrý den, byl jsem takřka rozhodnut zakopit v následujících dnech Olympus XZ1 než jsem narazil na tento fotoaparát, je možné nějak v kostce porovnat tyto dva adepty? Především se mi jedná o rychlost AF (fotit se budou pohybující objekty jako děti atd) a kvalita výstupu. Stačí mi to obecně pro který by jste se rozhodli, v případě, že budete stát před rozhodnutím jako já.

    Jakub, 20.04.2012 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Reaguje na 50 | 51]Reaguje na 56 | 57] Vážení pánové, takový adaptér jsem si koupil na "e-bay.de", stačí zadat "nx M42". Přišel mě na nějakých 12(?) Euro. Fotografuji s ním makro, užívám mezikroužky a objektiv z Praktiky 50mm, jde to dobře. Jen Vám dobře radím nejdříve odstranit (odškrabat a jemňoučkým smirkovým papírem odřít) barvu na styčných plochách, jinak budete mít rázem černé šupinky na snímači. Je to přece jen z Hongkongu nebo ČLR. Také dírka pro zajišťovací kolíček je o 120 stupňů jinde, než by měla být, ale to ani nevadí. A ještě něco: mám NX 10, fotografuji s ním moc rád, je to velmi přátelský fotoaparát a dělá hezké obrázky. Nosím ho v trošku uzpůsobeném pouzdře od Zenitu (dívám se jen do hledáčku). Srdečně zdraví MM

    mickey miky, 03.04.2012 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Reaguje na 60 | Dobrý den, na vašem místě bych nechodil do Datartu, ale do Megapixelu a už jste mohl mít foťák doma... ;) Pokud Vám nevyhovuje NX200 velikostí, vybral bych Nikon 1 J1 černý + 10-30 mm, mám s ním skvělé zkušenosti. S ovládáním to zdaleka není tak špatné, jak by se mohlo zdát, je to jen otázka zvyku. A to je u každého fotoaparátu...

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.03.2012 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Dával jsem již dotaz 56. Stále vybírám. Jsem přibližně v tomto stavu: 1. Chci kompakt s výměnnými objektivy (o zrcadlovku nemám zájem). 2. Samsung NX200 a NIKON1 V1 se mi zdají drahé. 3. Olympus neznám. 4. Samsung NX11 a NIKON1 J1 by se snad daly. Na každém mi ale něco málo chybí. 5. U Samsungů obecně mi nejvíc vadí poměrně velké objektivy, které staví na hlavu koncepci kapesního foťáku. 6. U NIKONů se mi zas nelíbí, že pro řadu nastavení musím do menu a tím přicházím o hlavní inzerovanou a také v ceně zahrnutou devizu - rychlost. Chtěl jsem si trochu osahat NIKONy v DATARTU. Bohužel (ne)profesionalita obsluhy byla zoufalá. Získal jsem ale informaci, že kompakty s výměnnými objektivy se velmi špatně prodávají. Mohu zvolit následující strategie: 1. Počkat až časem zlevní Samsung NX200 nebo NIKON1 V1. 2. Koupit přece jen Samsung NX11 nebo NIKON1 J1. 3. Hledat na trhu ještě něco dalšího (třeba ten Olympus). Co vy na to?

    petr33, 12.03.2012 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Reaguje na 58 | Dobrý den, pokud jde o kvalitu obrazu, tak určitě NX11.

    Luděk Bouška - Megapixel, 12.03.2012 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    zvažuji zda nx11 nebo Nikon P510, poradíte? Díky

    Ott Karel, 10.03.2012 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    Reaguje na 56 | Dobrý den, zatím v nabídce takovou redukci nemáme, ale úplně vyloučeno to není. Uvidíme v budoucnu, nabídka redukcí se stále rozšiřuje. Každopádně z uvedených bych určitě vybral NX200 - asi v setu Samsung NX200 + 18-55 mm OIS + 50-200 mm OIS.

    Luděk Bouška - Megapixel, 27.02.2012 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Mám Canon PowerShot S50. Rád bych koupil něco novějšího. Uvažoval jsem o Canon g12. Teď jsem objevil tyhle Samsungy NX11 a NX200. Zdá se mi to zajímavá alternativa samo o sobě. Napadlo mě ale, jestli by se k tomu přes nějaký adaptér nedaly připojit šroubovací objektivy ze staré Praktiky, kterých mám několik doma. Možná je to teda úplná pitomost. Dokážete mi k tomu někdo něco napsat?

    petr33, 26.02.2012 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    Reaguje na 54 | Dobrý den, to bohužel nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.02.2012 | Reagovat

  • 54

    Avatar

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli nevíte, zda existuje podvodní pouzdro pro NX 11? Minimálně do hloubky 10m. Děkuji.

    Dušan, 19.02.2012 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Reaguje na 52 | Dobrý den, to je normální, fotky v JPEGu jsou už přístrojem upraveny (barvy, kontrast, ...) a také doostřeny.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.02.2012 | Reagovat

  • 52

    Avatar

    Dobrý den, mám NX 11 a jsem s ní velmi spokojen, jen mám dotaz, zda je normální, když jsou fotografie ve velikosti 1:1 ostřejší v JPEG než v RAWu, oboje otevírám v Zoneru, je to množstvím dat, nebo se musí fotky v RAWu vždy doodstřit. Děkuji moc a přeji hezký den.

    Pavel, 01.02.2012 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Reaguje na 50 | Dobrý den, u NX 11 je už použit úplně jiný bajonet a o  vhodné redukci na M42 bohužel nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, 16.01.2012 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Zdravím, zajímá mne, zda-li je možné pomocí redukce připojit objektiv M42. Tak, jak je to u Pentaxe. Samsung s Pentaxem spolupracoval, tak jestli tato možnost zůstala zachována. Děkuji za odpověď.

    Kamil, 15.01.2012 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Reaguje na 48 | Dobrý den, vhodný je například Vanguard Alta+ 204AP.

    Luděk Bouška - Megapixel, 13.01.2012 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Dobrý den, mám NX11, můžete mi prosím doporučit nějaký vhodný stativ k tomuto fotoaparátu? Díky za odpověď.

    PitrW, 13.01.2012 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Reaguje na 46 | Dobrý den, není, zpracování je stejné.

    Luděk Bouška - Megapixel, 21.11.2011 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Dobrý den, je nějaký rozdíl mezi NX10 a NX11 v kvalitě zpracování a v použitých materiálech? Díky za odpověď.

    František, 18.11.2011 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    Reaguje na 44 | To mate pravdu. V menu se to zmeni. Na vydrzi baterie to ovsem prilis znat neni. Zatim me to nijak neomezovalo. Vozim nabijecku v aute. Mimochodem. Uz nabizite plato na univerzalni nabijecku, aby od vas lidi nemuseli chodit do Avacomu o par ulic dal? I po case ovsem fotoaparat vrele doporucuju. Je to skvela hracka. Maly, lehky. Dobre se ovlada. A hlavne dobre foti.

    LM, 26.10.2011 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    Reaguje na 43 | Dobrý den, stabilizátor se vypíná v menu přístroje.

    Luděk Bouška - Megapixel, 18.10.2011 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    Dobrý den, zaujala mne v příspěvku č.40 poznámka, že se nedá vypnout OIS. Je tomu skutečně tak? Objektivy bez I-FUNCTION jsou vybaveny vypínačem OIS, jak je to u objektivů s I-FUNCTION které mají právě v místě vypínače OIS tlačítko I-F?

    Mirek, 18.10.2011 | Reagovat

  • 42

    Lukeš

    Reaguje na 41 | Dobrý den, s použitím příslušného určitě ano.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.08.2011 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    Lze použít objektivy Tamron, určené pro Pentax, na NX11 s použitím adaptéru?

    Radim, 07.08.2011 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Mám NX11 asi měsíc a vřele doporučuju připlatit si za set s 30mm/f2. Prakticky tam základní seťák skoro nedávám. Kromě toho, že žere dost baterku a OIS se snad nedá vypnout (objektiv pořád hučí, bez ohledů na nastavení a baterka taky mizí stále stjně), je to prostě o hodně nižší liga. Těch pár tisíc navíc určitě stojí za to. Co se týká karty, tak podle zkušeností uživatelů na zahraničních webech se víc, než class 6 karta nevyplatí. NX 11 to stejně rychlejc neumí.

    LM, 29.07.2011 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Reaguje na 38 | Dobrý den, pokud chcete fotit v RAW, bude vhodnější http://www.megapixel.cz/sandisk-8-gb-sdhc-extreme- 30-mbs.

    Luděk Bouška - Megapixel, 26.07.2011 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den, můžete mi prosím k tomuto fotoaparátu doporučit dostatečnou paměťovou kartu. Předpokládám že budu ukládat do rawu, a Samsung vyrábí tyto soubory extra veliké, tudíž čím rychlejší karta tím asi lépe, že? Mám v hledáčku tyto: http://www.megapixel.cz/sandisk-8-gb-sdhc-extreme-hd-video-30mb-s http://www.megapixel.cz/sandisk-8-gb-sdhc-extreme-30-mbs Kterou byste volil, případně klidně i jimou? Děkuji, JD

    Jan Dudák, 26.07.2011 | Reagovat

  • 37

    Lukeš
    Reaguje na 36 | Dobrý den, děkujeme za upozornění, tuto nepřesnost samozřejmě opravíme.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 25.07.2011 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    zdravím, ve specifikaci máte chybu v rozlišení lcd - není to 921000 ale 614000 bodů, 921000 bodů je rozlišení hledáčku.

    staníček, 23.07.2011 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Reaguje na 32 | V kitu asi ne a už měl být v červnu. Možná Japonské tsunami lehce zasáhlo i Samsung, nebo se snaží předělat svojí marketingovou strategii, aby taky něco prodali. :D

    Daemonius, 12.07.2011 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Reaguje na 30 | Předpokládáš špatně. To je asi jako kdyby Leica M9 měla větší hloubku ostrosti než Canon 1Ds. Nemá. Hloubka ostrosti závisí na fokální délce objektivu, cloně a velikosti sensoru či filmového políčka. Nikon D7000 + 30mm na f2 (Sigma dělá jednu) a Samsung NX11 + 30mm f2 budou mít totožnou či velmi podobnou hloubku ostrosti. Je tam ještě jeden detail, že hloubka ostrosti nemusí být totožná pro objektivy stejné délky i clony, některé mají přechod od ostrosti do neostrosti plynulý a hloubka se tedy zdá menší, další mají skoro stěnu neostrosti a přechod je velmi rychlý a hloubka se pak zdá větší (příklad druhého je třeba Sigma 85mm f1.4). Vzálednost mezi objektivem a sensorem nehraje roli.

    Daemonius, 12.07.2011 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Reaguje na 32 | Dobrý den, zatím bohužel nevím.

    Luděk Bouška - Megapixel, 04.07.2011 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Kdy bude k mání objektiv 18 - 200 mm a bude-li se případně dodávat v nějakém kitu?

    Radim, 02.07.2011 | Reagovat

  • 31

    Lukeš
    Reaguje na 30 | Dobrý den, ano Váš předpoklad je správný.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.07.2011 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobrý den, rád bych věděl, jestli má fotoaparát stejnou hloubku ostrosti jako pravé zrcadlovky se stejně velkým APSC čipem, při stejném ohnisku a cloně. Vzhledem k tomu že je objektiv blíže čipu než u SLR, předpokládám že ne. Děkuji

    Karel, 01.07.2011 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Pokud výrobce deklaruje rozlišení hledáčku 640x480 , pak skutečnost je někde jinde .Připomíná mě to hledáčky s 115000 px. Hledáček rozlišení 640x480 vykazuje ale data , která SW posílá jsou jiná.Doporučuji zkouknout hledáček u Pans G1 nebo G2.

    Ti, 10.06.2011 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Reaguje na 27 | Dobrý den, mně kvalita hledáčku přijde výborná, s manuálním ostřením nemám nejmenší problém (i s nasazenými brýlemi na dálku), žádné "kostičkování" ani mihotání jsem nezaznamenal. Napadají mě dvě možnosti - buď se jedná o závadu nebo nemáte doladěnou dioptrickou korekci. Jinak samozřejmě existují i lepší hledáčky, ale ve zcela jiných cenových kategoriích.

    Rindi, 09.06.2011 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Dobrý den , kvalita hledáčku o kterém referujete že je vynikající , je ve skutečnosti prachbídná,ostřit nelze pro kostičkování a při kontrasních scénách se obraz mihotá.Moje zjištění potvrzuje test NX10 na Digimanii.Jenom tiše doufám , že s tím nový firmware něco provede.

    Ti, 08.06.2011 | Reagovat

  • 26

    Lukeš
    Reaguje na 25 | Dobrý den, pokud bude objektiv v běžné distribuci samozřejmě ho do nabídky zařadíme. Bližší informace, ale bohužel nemáme.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 30.05.2011 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Dozvěděl jsem se že se chystá na NX 11 makroobjektiv F2.8, 60 mm OIS makro objektiv (s SSA ostřicím motorem). Bude u Vás v nabídce? Kdy bude dostupný a jaká bude asi přibližně cena.. orientační. Děkuji Jaroslav Mazanec

    Jaroslav Mazanec, 30.05.2011 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 23 | Dobrý den, zatím pokud vím žádné mezikroužky nejsou a nemám ani zprávy o tom, jestli s nimi výrobce počítá.

    Luděk Bouška - Megapixel, 02.05.2011 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý den Jsou na tento model Samsung NX 11 mezikroužky ? A pokud ne nevíte zda se něco podobného na trh nechystá ?

    Jaroslav Mazanec, 02.05.2011 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    NX11 s objektivem 18-55 iFunction mám krátce. Mé rozhodnutí padlo, když jsem zjistil, že v Asii a Americe je již v prodeji 18-200 O.I.S. II iFunction za 800$: Kresba perfektní, stejně tak i barva. I proti slunci ve stínu vše vykresleno. Do 800 ISO žádný šum. Video má solidní obraz, při zhoršených světelných podmínkách nepřesná barva. Také je patrné pomalejší zaostřování. Při videu nezvládám plynulý zoom kroužkem na objektivu, ale přesto koupím delší objektiv (snad příští týden), určený právě pro video (zrychlené, tiché zaostřování). Ovládání na objektivu (iFuncton) spolu s kolečkem expozice výrazně usnadňují nastavení. Změny jsou jasně vidět na dispeji. Ale chce to zkušenost. Hledáček dobrý, při přiblížení obličeje zhasne displej. Jsem spokojený s výkonem, velikostí i cenou. Chybí mi tlačítka pro nastavení blesku a samospouště. Nastavení jsou v menu.

    MilanJes, 11.04.2011 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 18 | Dobrý den, nezkoušel jsem, ale předpokládám, že k změně nedošlo.

    Luděk Bouška - Megapixel, 11.04.2011 | Reagovat

  • 20

    Lukeš
    Reaguje na 19 | Dobrý den, osobně bych řekl že kvalita je vcelku podobná a nejde jenom o čip, ale hlavně o použitý objektiv. V záložce NÁZOR MEGAPIXELU najdete ukázkové snímky, takže si názor na kvalitu můžete udělat sama. Na otázku cenové politiky jednotlivých značek bohužel nedokážu odpovědět.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.04.2011 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Dobrý den, zvažuji koupi bezzrcadlovky s hledáčkem a zaujal mě tento typ. Chtěla bych se zeptat, zda kvalita fotek je díky lepšímu čipu lepší než u dražšího modelu Panasonicu DMC G2 http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-g2?stranka=komentare&sort=desc ? Zajímalo by mě srovnání těchto dvou fotoaparátů, tj. proč G2 je o tolik dražší. Ještě bych se chtěla k Samsungu zeptat, zda jde propojit s TV. Děkuji.

    Sona, 10.04.2011 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Dobrý den, měl jsem zájem už o nx10, ale odradil mě docela patrný rolling shutter efekt. Rád bych novým foťákem nahradil starou zrcadlovku i kameru proto se chci zeptat zda došlo u nx11 k nějakému zlepšení v tomto ohledu. Děkuji

    Ondřej, 09.04.2011 | Reagovat

  • 17

    Lukeš
    Reaguje na 14 | Dobrý den, bohužel nevím o tom že by k nějakému přístroji této třídy existovalo nějaké externí světlo pro video. I když Olympus Pen Systém nabízí pomocné "tykadla" s led diodou, které by šli pro tento účel použít.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.03.2011 | Reagovat

  • 16

    Lukeš
    Reaguje na 15 | Dobrý den, tento model oficiálně v ČR zatím v distribuci není. Pokud ho někdo nabízí tak jde o šedý dovoz a nebo o klasický trik většiny e-shopů- Píší sice skladem, ale realita je nakonec jiná.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.03.2011 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Dobrý den, různé eshopy už několik dní nabízejí NX11 se základním 18-55, k tomu jsou i nabídky s druhým objektivem...tady stále nic, tak bych se zeptal zda už plánujete tento foťák uvést, případně v nějakém výhodném kitu ? Děkuji za odpověď

    Lukas, 23.03.2011 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Dobrý deň, pri kompaktoch v vymenitelnými objektívmi ma zaujíma osvetlenie pri natáčaní videa, ku ktorému kompaktu sa dá dokúpiť blesk-svetlo a aké? Prip. je aj iná možnosť? Chcem mať kvalitný fotoaparát a aj kameru v jednom, Ďakujem.

    Stevo, 23.03.2011 | Reagovat

  • 13

    Lukeš
    Reaguje na 12 | Dobrý den, jakmile bude fotoaparát v ČR oficiálně v distribuci, budeme ho mít v nabídce mezi prvními.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 17.03.2011 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    V nekolika obchodech uz skladem a tady mesic cekat? :(

    Luke, 17.03.2011 | Reagovat

  • 11

    Lukeš
    Reaguje na 8 | Dobrý den, bohužel zatím žádné takové informace nemáme.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.03.2011 | Reagovat

  • 10

    Lukeš
    Reaguje na 9 | Dobrý den, jakmile bude přístroj na trhu určitě zpracujeme nějakou recenzi.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.03.2011 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    V minulém roce mě velice oslovila možnost nákupu Samsungu NX10, a proto jsem velice přivítal novinku NX11, včetně dalších přilepšeních. Test od J. Korouse z 18.3.2010 mně potvrdil můj úmysl o zakoupení tohoto přístroje. Přivítal by jsem podobný test i u nového aparátu NX11 a porovnáním s NX10. Děkuji za informaci.

    Václav Jurča, 10.03.2011 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat budou nabízené nějaké další kity? Např jako u NX10 18-55 - 55-200 ? děkuji

    martin, 10.03.2011 | Reagovat

  • 7

    Lukeš
    Reaguje na 6 | Dobrý den, oba hledáčky mají stejné rozlišení (VGA 640x480).

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 22.02.2011 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Dobrý den, jak je na tom nx11 z hledáčkem, je lepší než u nx 10?

    Karel, 22.02.2011 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Reaguje na 4 | Dobrý den, na 20x30 asi rozdíl v kvalitě fotek nepoznáte, ale jinak vychází Nikon o trochu lépe jak v obrazové kvalitě, tak v rychlosti ostření.

    Luděk Bouška - Megapixel, 14.02.2011 | Reagovat

  • 4

    Avatar
    dobrý den, lze tento aparát s objektivy 18-55 a 30/2 srovnat s nikonem d60 a 18-105 + 35/1,8 který dosud používám? Chci něco malého a šikovného, na objektivy jsou dobré recenze, co rychlost AF a výstup - tisk max. 20x30. děkuji

    brno, 13.02.2011 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Samsung NX 10/11 mi přijde jako velmi dobrý koncept, ale nepochopím, proč musí mít samostatné a veliké objektivy tak mizernou světelnost od f=3,5. A také, proč do NX11 nedali nový CMOS čip S5K1N2 se 14,2MPx, který už suší v šuplíku připravený snad rok. Je o třetinu citlivější na světlo a podstatně rychlejší než ten původní, který NX11 podědila po NX10. Až vylepší světelnost a NX osadí tímto novým čipem, (pokud něudělají nějakou jinou kulišárnu) rád si foťák NX.. koupím.

    Milan, 16.01.2011 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    Jak to maj v megapixelu asi vedet, kdyz ten fotak jeste nevideli? Googluj lemro :)

    :), 10.01.2011 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Ahoj, je možné do NX11 (NX100) použít objektivy bez iFunction, které fotoaparát nedokáže identifikovat (i objektivy určené pro řadu řadu NX10)? A bude s těmito objektivy možné fotoaparát ovládat stejným způsobem jako řadu NX 10 (bez iFunction)?

    Standa, 09.01.2011 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím