Samsung WB5000 Komentáře k Samsung WB5000

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (70 - 1)

  • 70

    Avatar
    Reaguje na 69 | Dobrý den, pokud vím, tato funkce zde není vestavěná, doporučuji v běžně dostupných (volně stažitelných) SW editorech dodatečně pospojovat.

    Bohouš Brož - Megapixel, 19.04.2010 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli umí tento přístroj panoramatické foto?Děkuji

    Ladislav Gajdošík, 18.04.2010 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Reaguje na 66 | Dobrý den, dané testovali kolegové na prodejně - video zabere v obou případech cca30 min. a ruch zoomu při videu je srovnatelný (není výrazně tišší).

    Bohouš Brož - Megapixel, 13.04.2010 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Reaguje na 66 | Na reakci pracujeme.

    Bohouš Brož - Megapixel, 12.04.2010 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Dobrý den pane Bouško, pokud bych měl např. 4GB kartu, kolik minut videozáznamu bych na ni mohl uložit v rozlišení 1280 x 720 pix s přístrojem WB5000? Jelikož se zde často porovnává Samsung WB5000 a Panasonic FZ38 a mezi nimi se rozhoduji, mohl byste prosím uvést také údaj pro Panasonic FZ38, tedy kolik minut videozáznamu lze uložit na 4GB kartu v rozlišení 1280 x 720 pix u Panasonicu FZ38? Je zde také zmiňován hlučnější zoom u Samsungu, který je při následném přehrávání videa slyšet a působí trochu rušivě. Má i Panasonic FZ38 hlučnější zoom, nebo jej má v porovnání s WB 5000 výrazně tišší? Děkuji předem.

    Pavel Stehlík, 09.04.2010 | Reagovat

  • 65

    Bouška
    Reaguje na 64 | Dobrý den, předám kolegům, aby s tím zkusili něco udělat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.04.2010 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Dobré odpoledne, přece jenom už je na trhu nějakou chvilku a pořád žádné fotky ani v nározu Mpixlu... nešlo by s tím něco udělat ? Dík.

    Jirka, 03.04.2010 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Reaguje na 62 | Dobrý den, pokud chcete jistotu, karta sice dražší, ale nejstabilnější, kapacitně kompromis pro video i fotky, rychlost je pak právě pro video - http://www.megapixel.cz/panasonic-sdhc-4-gb-class- 6

    Bohouš Brož - Megapixel, 22.03.2010 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    doporučte mi prosím nějakou pamětovou kartu

    opavak, 21.03.2010 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Reaguje na 60 | Dobrý den, jsou to jemnější nuance v kresbě atd., které hovoří ve prospěch FZ38.

    Bohouš Brož - Megapixel, 05.03.2010 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Dobrý den, vybírám si svůj první lepší foťák a potřebuji prosím poradit. Chtěl bych fotit přírodu, rodinu, památky, auta a různé akce. HD video je pro mě samozřejmostí a byl bych rád, kdyby baterie vydržela alespoň těch 350 fotek. Rozhoduji se mezi Panasonicem Lumix DMC-FZ38 a Samsungem WB5000. Který byste mi doporučil nebo, který byste si vy z těchto dvou vybrali??? Děkuji

    Petras, 04.03.2010 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Reaguje na 58 | Dobrý večer, už jsem na to došel a dnes jsem koupil Olympus E-420 Power Double Zoom Kit a mohu řici že je to jiné kafičko i když do budoucna bde zřejmě zapotřeby i dražší objektiv. Zatim se musím hodně učit tak mi bude stařit, ale mockrat děkuji všem za ochotu mi poradit.

    Radek, 16.02.2010 | Reagovat

  • 58

    Lukeš
    Reaguje na 54 | Dobrý den, vzhledem k tomu že mají kompakty všeobecně malý snímač a navíc poměrně blízko objektivu, nelze docílit rozostřeného pozadí tak jako u zrcadlovek. Proto není efekt tak výrazný.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.02.2010 | Reagovat

  • 57

    Lukeš
    Reaguje na 55 | Dobrý den, na internetu je celá řada servrů, které se věnují dané tématice. K nalezení ale slouží vyhledávače. Tento odkaz musel být odstraněn z důvodu odkazu na konkurenčí splečnost.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.02.2010 | Reagovat

  • 56

    Lukeš
    Reaguje na 49 | Dobrý den, jednoduše řečeno čím nižší clonové číslo, tím menší je hloubka ostrosti. Bohužel se obávám, že v tomto okně není dostatečný prostor pro vysvětlování expozičních zákonů. Pokud se chcete dozvědět něco víc, můžete navštívit některý z našcih fotografických kurzů. Tam se podobným věcem věnujeme do hloubky:)

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.02.2010 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Reaguje na 54 | Sám sa učím. Odporučil by som Vám nájsť nejaké špecializované www stránky s danou tématikou, resp. odbornú knihu. Na spomínanej stránke www.zitniak.blog.sme.sk je fotografia mojej dcérky, kde som jemne rozostril pozadie.

    , 15.02.2010 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Reaguje na 53 | Diky za informace. Ještě bych se chtěl zeptat na to rozostřené pozadi, nějak mi to nejde a pokud ano tak je to rozostření minymalní. Nemáte prosím nějake fotografie na ukázku?

    Radek, 15.02.2010 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Reaguje na 52 | Na blogu sú fotografie zmenšené, aby sa zmestili do článku. V skutočnosti majú rozlíšenie 8Mpx (3264x2248px), zaberajú cca 2,5MB, formát JPG. Samotný foťák dokáže 12,5Mpx. Všetky fotografie boli urobené bez statívu. 24x zoomovaná fotografia bola urobená s optickým stabilizátorom (ešte sa dá zapnúť digitálny stabilizátor)

    lacneubytovanie.sk, 15.02.2010 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Reaguje na 51 | Dobrý večer, diky za radu, budu se řidit podle vaších rad a snad to pujde. Jinak jsem kuokal na vaše foto a hdně se mi zamlouvá, ale zajimalo by mě u těch fotografii v jakým formátu jsou a kolik Mega mají, taky bych rád věděl jestli zoomovaná fotka byla pořizena na stativu nebo z ruky.

    Radek, 14.02.2010 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Reaguje na 49 | Rozostrené pozadie sa určite dá spraviť. Ja som si to už vyskúšal a to tak, že som si prepol ostrenie na manuálne, postavil sa ďalej od foteného objektu, jemne som zazoomoval a zaostril na cielený objekt.

    lacneubytovanie.sk, 14.02.2010 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Reaguje na 47 | Tak se mi to nějak nedaři. Šla by prosím vaše rada trochu konkretnějí popsat? diky moc.

    Radek, 14.02.2010 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Reaguje na 47 | Dobrý den, děkuji za radu, nemám moc znalosti a tak jsem rad za každou radu, jdu to prubnout.

    Radek, 14.02.2010 | Reagovat

  • 47

    Lukeš
    Reaguje na 46 | Dobrý den, rozostřené pozadí se dá pořídit nastavením malého clonového čísla. Zmiňovaný model má preferenci clony i plný manuál což jsou režimy kde se clonové číslo nastavuje.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 13.02.2010 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    * Dobrý den, mohu docílit s fotoaparátem Samsung WB5000 při focení portrétu rozostřené pozadí? pokud ano, tak prosím o radu, děkují. Vložit nový komentář

    Radek, 12.02.2010 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Reaguje na 43 | Dobrý den, podkladové informace dodavatele uvádějí 4:3. Podle výpočtů z nabízených možností rozlišení WB5000 jsem se dopočítal k poměrům 4/3, 3/2 a 16/9.

    Bohouš Brož - Megapixel, 27.01.2010 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Reaguje na 42 | Dobrý den, Panasonic určitě nebyl pře lety renomovaná foto značka, obdobně je na tom v současnosti i Samsung, o jeho vzestupu hovoří nejen zájem (viz tyto komentáře) , ale i prodeje. Nabídkou kombinací parametrů je na tom nejlépe z Vámi volených fotoaparátů (RAW, 24x zoom ...) Určitě stojí za to ho vyzkoušet. Nejlepší jednoznačně není ani jeden - osobně bych se na základě svých soukromých priorit přikláněl k FZ38. Vaše priority však mohou být jiné.

    Bohouš Brož - Megapixel, 27.01.2010 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Pěkný den, poměr stran je pouze 4:3 jak uvádíte, nebo i 3:2 a 16:9, jak se píše na jiných serverech? Díky Michal

    Michal, 25.01.2010 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Dobrý den, už nějaký čas se rozhoduji o pořízeni nového foťáku. Rozhoduji se mezi Nikon Coolpix P90,Samsung WB5000 a Panasonic DMC-FZ38 Který z uvedených foťáků je " nejlepší "? Jsem amatérský fotograf,ale chtěl bych začít fotit trochu více :-) Foto : příroda, zvířata, sport, rodina měl jsem možnost vyzkoušet FZ38 i Nikon P90 byli velice slušné,ale nejnovější model od samsungu se mi velice líbí a cenově na tom je v současnosti o nejlépe. Chtěl bych se zeptat, je lepší koupit vyzkoušenou značku výrobce foťáků nebo koupit přístroj od méně známeho výrobce Samsung?

    Jimmy, 24.01.2010 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Reaguje na 40 | Dobrý den, doporučoval bych http://www.megapixel.cz/sony-cybershot-hx1 , na rozdíl od navrhovaných modelů má sníženou hladinu šumu - což zúročíte zejména při focení novorozence (který se nesmí fotit bleskem (: ) v interiéru a také disponuje rychlým ostřením - to uplatníte, až se ratolest začne hýbat (: .

    Bohouš Brož - Megapixel, 05.01.2010 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dobrý den, rád bych si koupil nový fotoaparát a rozhoduji se mezi Samsungem WB5000 a Canon PowerShot SX1 IS. Potřeboval bych odbornějsi radu od Vas zkušenějsích. Čekám rodinu a proto foto a video chci aby byly na dobré úrovni a raději si připlatím než aby mi časem určité funkce chyběli. Budu vděčný za každou radu. Sedím u recenzí už asi moc dlouho a sám si nevím rady. Předem moc děkuji

    Janek, 31.12.2009 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    jasně,pošlu

    Vláďa, 28.12.2009 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Reaguje na 37 | jo promiň ještě ten mail: martin.home@seznam.cz

    Martin, 28.12.2009 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Reaguje na 36 | Ahoj Vláďo, mohl by jsi mi poslat pár fotek vyfocených tvým samsungem na můj mail?Před vánocemi jsem o něm velmi vážně uvažoval,ale protože jsme potřebovali spíš rodinný kompakt menších rozměrů,zvolil jsem na konec TZ7 od Panasonicu. Fotky dělá pěkné,video má úžasné ale ten optický zoom 12x co má mě absolutně nestačí,navíc když max.ohnisko má jen 300 mm. Proto opět začínám o Samsungu WB5000 pro své potřeby uvažovat a rád bych získal co nejvíc informací od někoho kdo jej má.Díky.

    Martin, 28.12.2009 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Jinak fotky zvládá i ve formátu 16:9 ,takže žádný problém.Nabíječka je buď do usb nebo na síť, což se mi moc líbí.Můj předchozí foťák byl též na li-on s tím, že byla externí nabíječka s neustálým vyndaváním akumulátoru. U samsungu je to mnohem pohodlnější.Foták položím k počítači a nabíjím bez vyndavání akumulátoru.

    Vláďa, 24.12.2009 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Dobrý den,včera sem si tento fotáček pořídil a zde jsou mé první dojmy.design je opravdu hezký,fotky krásné.Co mě zklamalo je příliš rychlý zoom.Jinak zoomování při videu je trochu slyšet motorek ale dá se hlas při zoomu vypnout.Mám už hromadu fotek a video a jsem zatím moc spokojen.Jinak koupen v akci za 7500.

    Vláďa, 24.12.2009 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Reaguje na 33 | Dobrý den, s tímto přístupem výrobci počítají, takže ovládání je intuitivní, popř. se dá něj velice rychle přivyknout.

    Bohouš Brož - Megapixel, 17.12.2009 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Dobrý den.Chci si koupit tento foťák ,do teď jsem žádný nevlastnil a proto chci poradit jaká je ovladatelnost tohoto přístroje pro začátečníka.

    Jozef, 16.12.2009 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem vás všechny co sem chodíte a co už tohota Samsunga máte ještě jednou poprosit a nějaký link s nejlépe vašimi fotkami a videem z tohoto fotoaparátu(kromě těch pár co se už teď dají vygooglit-ty jsem už viděl.)To se vážně nikdo nechcete pohlubit s tím proč jste si ho vybrali? A nebo není výsledek tak dobrý jak jste čekali? Je jisté,že nám, co o něm vážně uvažujeme můžete v rozhodnutí výrazně pomoct. A ještě k tomu videu-doufám že není tak roztřepané jako ukázka z obchodu v linku tady níže.Díky moc a doufám že se někdo najde a pomůže...

    martin, 13.12.2009 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Reaguje na 30 | Dobrý den, Martine, samozřejmě chápu. Vámi požadované komplikuje naskladnění tohoto fotoaparátu v předvánoční době (kdy jsme všichni velmi vytíženi), počasí testovacím snímkům také nepřeje a pak je tu obrovská poptávka (takže WB5000 se na skladě příliš "neohřejí" ). Jakmile to jen situace dovolí, rádi se budem recenzi a ukázkovým snímkům věnovat, už z vlastní zvědavosti (:

    Bohouš Brož - Megapixel, 10.12.2009 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobrý den pane Brož,chtěl bych se vás zeptat,kdy by se zde asi mohli objevit nějaké ukázkové fotky z tohoto fotoaoarátu a případně i nějaké vaše hodnocení.Myslím že je nás tu dost,co bychom ho s vděkem přivítali.Díky za vaši odpověď.

    martin, 09.12.2009 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Reaguje na 23 | Dobrý den, bohužel nemá.

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.12.2009 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Reaguje na 20, 20 | Dobrý večer pane Štorkán,jsem rád že jsem konečně narazil na majitele tohoto skvěle vypadajícího a doufám že i skvěle pracujícího fotoaparátu. Do teď jsem vlastnil několik digi fotoaparátů zn. Canon pro jejich velmi pěkné podání barev ve snímcích.Jelikož mi poslední foťák co jsem měl začal zlobit,a současná nabídka od Canonu mě nezaujala,tak jsem se poohlédl a narazil na tohohle Samsunga(samozřejmě jsem o něco zvýšil svoje nároky na foťák-např.o HD video,komprese dat,velký zoom apod.) Jak je to prosím vás s podáním barev u tohoto foťáku? Např.Panasonici mají podle mě barvy příliš "mdlé",ikdyž to může někomu připadat realističtější.Jiné značky než Canon a Panasonic jsem nesledoval,takže bych moc rád uvítal jakoukoliv informaci.A navíc musím výběr dosti urychlit,protože foťák nutně potřebuji-každným dnem čekáme narození potomka. Chtěl bych vás moc poprosit o zaslání pár ukázkových foto a videa venku a v interiéru na můj mail : martin.home@seznam.cz Předem vám moc děkuji za pomoc a doufám že rozšířím počet vlastníků tohoto modelu.S pozdravem M.Polách.

    martin, 08.12.2009 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Reaguje na 25 | Dobrý den, poku jde o kombinaci širokoúhlého záběru, RAW, zoomu, jednoduchosti napájení atd. doporučoval bych WB500.

    Bohouš Brož - Megapixel, 08.12.2009 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    bomberr: díky za důvěru, ale nerad bych mými neuměleckými výcvaky měnil vaše rozhodování. Počkejte si na nějakou recenzi, nebo až Megapixel přidá vlastní fota. Z pár fotek si těžko uděláte představu. michelle: Nikon P90 u mě vypadl z výběru kvůli nuznému videu - jen 640x480 a mono zvuk, což již umí i můj mobil, zatímco Samsung má perfektní HD 720p: 1280*720 při 30 snímcích/sekundu. Jinak jsou poměrně dost stejné, ale Samsung se mi líbí mnohem více, prostě je na něj radost se podívat. Ten P90 se mi vzhledově nelíbí. Jinak WB5000 je opravdu lehký (tedy, v rámci možností, 398g), úplně snadno ho lze držet v jedné ruce snad i pro ženu. Baterie - no, jak jsem psal, žádná extrémní výdrž. Je však výhoda, že ho lze nabít kdekoliv, kde je PC (či ze zásuvky pomocí adaptéru). Takže v praxi to nebude takový problém.

    Vojtěch Štorkán, 08.12.2009 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Dobry dem, velice me zaujal tento fotoaparat, rada bych si poridila novy a rozhoduji se mezi timto Samsungem wb5000 a Nikonem P90. V podstate by mi vyhovovaly oba dva a tak bych potrebovala odbornejsi radu od Vas zkusenejsich. Momentalne ziji v Izraeli a je tu nadherna kultura a zajimavy lide, tudiz bych chtela fotoaparat ketry by umel zachytit dobre detaily. Ovsem nerada bych mela s nima nejaky starosti, naprikad ohledne baterie a mohl by byt trosku lehci a aby se mi dobre drzel:?) Budu vdecna za kazdou radu, dekuji moc

    michelle, 07.12.2009 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 20, 20 | Pane Vojtěchu nemohl by jste mi poslat nějaké fotky z WB5000? Alespon 3 až 4 mooc bych o to stál. Chci si tento aparátek koupit, ale fotky zněj sem nikde nenašel. muj email je :bomberr@centrum.cz děkuji

    bomberr, 04.12.2009 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Dobrý den má nějaký závit na filtry? Děkuji

    Listek, 04.12.2009 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Reaguje na 14, 15 | Dobrý den Luboši, v krátkém termínu se objevila skladem spousta novinek a počasí zrovna naším minirecenzím aukázkovým snímkům nepřeje. Kolegové na recenzích usilovně pracují. Obsah balení : fotoaparát, krytka objektivu, řemínek krytky objektivu,SW, návod, záruční list, řemínek na fotoaparát, akumulátor, USB kabel (slouží ke komunikaci a při zasunutí do spec. AC adaptéru i k napajení ze sítě) a zmiňovaný AC napájecí adaptér.

    Bohouš Brož - Megapixel, 03.12.2009 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Reaguje na 20 | Souhlasím s panem Štorkánem. Já přístroj mám + KINGSTON 8GB SDHC Memory Card - High Capacity Class 4 a při videu se zoomuje bezproblémů. Jen nabíječka je nepraktická - nabíjet přes foťák není ono. Raději bych vyndaval baterie a dával je do nabíječky. To musím udělat taky, když mám druhou baterii.

    Olin, 03.12.2009 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Pane staníčku, pokud ten přístroj nemáte, jen sem dáváte zavádějící informace. Mám ho již asi 14 dní a spokojenost. Zoomuje při videu, přičemž zoom je slyšet pouze v úplném tichu - venku, kde je šum, je ten dopad minimální. Video je dle manuálu skutečně 20 minut max. na jednu nahrávku, ale jeho datová náročnost je velmi nízká a navíc, např. Panasonic má pokud vím pouze 8 minut maximum, kvůli svému hloupému formátu Quicktime a omezení souborovým systémem karet! Výstupní formát MP4 a kvalita HD vynikající, žádné trhání, při pohybu zoomuje svižně. Podle manuálu jsou 100% podporovány SDHC do velikosti 8GB, vyšší asi pojedou taky, ale není to garantováno. Mám tam SDHC Kingston class 6 a vše jede bleskurychle, zápis snímků i kopírování do PC. Kvalita fotek je naprosto uspokojivá, i při max. zoomu. Šum je zřetelný jen při 100% zobrazení. Vadí mi jediná věc: neskutečně krátký kabel, který slouží pro data i napájení. To je snad žert, který je doufám možno řešit "USB prodlužovačkou". Jinak přes USB i nabíjí a poměrně rychle. Kapacita baterie není nijak extrémní, ostatně její fyzická velikost není nijak gigantická, asi jako do mobilu. Rozhodně však doporučuji, za tu cenu je to bez kompromisů. Záměrně jsem nechtěl Panasonic FZ 28/38 (pár věcí mi tam hodně vadí a nepřekousl bych je) a ochotně jsem si počkal na tento. Vyplatilo se.

    Vojtěch Štorkán, 02.12.2009 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    sypu si hlavu popelem na tom hořejším odkazu zum funguje, takže asi soudruzi z ndr někde udělali chybu, my jsme to nemohli v nastavení aparátu u samsungu v brně nikde najít zkoušeli jsme marně, ale i přes to je to video velice roztřepané protože stabilizace je jen elektronická a ne optická viz. nadpis nad tím videem, takže jsem ho odepsal čus bus

    staníček, 30.11.2009 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Reaguje na 16 | http://www.youtube.com/watch?v=hXENX1GyPko&feature=related Na tomto uvedenom videu je dôkaz, že pri videu zoomuje..... :-)))))

    mirek matúš, 30.11.2009 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Reaguje na 13 | Dobrý den, fotoaprát disponuje českým menu, optimální rychlost karty je min. Ultra II, doposud není známo omezení tohoto fotoaparátu pro SDHc karty.

    Bohouš Brož - Megapixel, 30.11.2009 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    zdarec palec pánové tento aparát sem dnes zběžně testoval přímo u samsungu a fotí na kompakt velice zdařile, pokud uvažujete o dlůhozumu tak si ho zařaďte mezi favority jen má jednu véééééliků vadu - nezumuje při videu. vypadá to na společnou optiku s pentaxem x-70. čusbus

    staníček, 29.11.2009 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Taky by mě zajímalo, co je v rámci ceny dodáváno jako příslušenství. Nějaké kabely, paměťová karta apod. Děkuji za odpověď.

    Luboš, 28.11.2009 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Jde o novinku která mě zajímá z hlediska koupě. Rád bych viděl i nějaké nafocené snímky z tohoto fotoaparátu. Ty napoví hodně. Děkuji za odpověď pane Broži.

    Luboš, 28.11.2009 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Reaguje na 12 | Zdravím Vás, do akej kapacity karty SDHC aparát podporuje, aká je optimálna rýchlosť karty na video a má aparát české menu? Ďakujem za odpoveď.

    mirek matúš, 26.11.2009 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Reaguje na 11 | Dobrý den, pokud vím, tak není možnost obejít délku videa. Kartu bych doporučoval klidně i rychlejší už kvůli další manipulaci s videem. Jinak by měla tato rychlost dostačovat.

    Bohouš Brož - Megapixel, 26.11.2009 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    dobrý den, zajímá mě,jestli omezení délky videa v max.kvalitě lze nějak obejít,aby nahrával až do plné kapacity karty a jaké karty jsou potřeba pro záznam v max.kvalitě nebo jestli to zvládne i sd karta s rychlostí 150x. díky za odpověď

    raduz, 25.11.2009 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Reaguje na 7, 8, 9 | Dobrý den, jedná se o příliš horkou novinku. Proto recenze a snímky nejsou moc k mání. Pokud nespěcháte s koupí - doporučuji si počkat. Podle parametrů a informací ze školení to vypadá na kvalitní fotoaparát.

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.11.2009 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Také bych uvítal odkaz na nějaké důkladné testy. Zatím jsem nic nenašel.

    Christian, 08.11.2009 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    myslim tim fz 28 nebo fz 38..poradite ma nekdo<nebo co vi pane BOUSKA?

    Radek, 08.11.2009 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    ydravim vsechnz,chtel bzch s tohodle foto videt nejake foto a da se nekde najit nejaka recenye na tuhle masinu.vaham zda koipit tohle nebo panasonic...

    Radek, 08.11.2009 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, ano, RAW umí. Pokud jde o poměr stran, žádný jiný výrobce neuvádí.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.10.2009 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Opravdu umí jen 4:3 a nic jiného? Umí RAW?

    Bender, 27.10.2009 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, díky za upozornění, překlep je již odstraněn.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.10.2009 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Reaguje na 1 | Tak pane Bouško, kdy opravíte tu gramáž?

    Honza, 05.10.2009 | Reagovat

  • 2

    Avatar
    NoReaguje na 1 | Větší čip bych u této třídy nečekal, ale zaručeně by větší čip takový fotoaparát chtěl. Mám Nikon P90 a čip má stejný. Ale na druhou stranu fotky z něho jsou velice pěkné.

    David, 19.09.2009 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Čekal bych větší chip :( Jinak uvedená váha 160 g je asi nesmysl ;)

    Marek, 08.09.2009 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím