Samsung WB650 černý Komentáře k Samsung WB650 černý

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (102 - 2)

  • 102

    Lukeš

    Reaguje na 101 | Dobrý den, s tím bohužel nemám žádnou zkušenost. Optimální bude když se obrátíte přímo na zákaznickou linku výrobce 800 726 786.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.09.2011 | Reagovat

  • 101

    Avatar

    Dobrý den, koupila jsem si wb650 a po dvou hodinách hledání map do gps to vzdávám a obracím se s prosbou na vás. Můžete mi popsat přesně kde co stáhnout a jak to dostat do foťáku? Na samsung.com/cz sem nic nenašla a stranky http://www.wb650.estranky.cz mi taky moc nepomohly :(. Děkuji za odpověď Jana

    Jppetty, 08.09.2011 | Reagovat

  • 100

    Lukeš

    Reaguje na 99 | Dobrý den, viz komentář č.69/71

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 07.09.2011 | Reagovat

  • 99

    Avatar

    Reaguje na 98 | Moc děkuji, ještě jsem se chtěla zeptat na to sériové snímání. Děkuji

    Kristýna, 05.09.2011 | Reagovat

  • 98

    Lukeš

    Reaguje na 97 | Dobrý den, v podobných světelných podmínkách je nutné zvýšit citlivost, nebo použít stativ. To je stejné jako u jakéhokoliv jiného fotoaparátu. Osobně bych se přikláněl k Samsungu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.09.2011 | Reagovat

  • 97

    Avatar

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak je to s fotkama v tmavších prostorách - málo osvětlená hospoda a taky při příšeří venku. Zda se při těchto omezených světelných podmínkách dají pořídit fotografie bez blesku, aniž by byly rozmazané. Taky bych se chtěla zeptat jak je to s focením na noční režim, Lumix TZ20 má funkci rychlé závěrky při nočním režimu, myslím že se to jmenuje night shot, nebo nějak tak, tak jestli WB650 umí něco podobného, jde mi o to jestli sebou na noční snímky musím tahat stativ, nebo ne. A ještě jsem se chtěla zeptat jak je to se sériovým snímáním a kolik fotek je schopen vyfotit rychle za sebou. Vím, že můj dotaz je vyčerpávající, ale nemohu se stále rozhodnout jestli pořídit WB650, nebo TZ20. Předem děkuji za odpověď. :-)

    Kristýna, 02.09.2011 | Reagovat

  • 96

    Lukeš

    Reaguje na 95 | Dobrý den, přiznám se, že jsem podobnou nezkoumal. Nastavení platného času GPS je popsáno v návodě na str.36.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.09.2011 | Reagovat

  • 95

    Avatar

    Jak je to s automatickým nastavováním datumu a času podle GPS?

    Jan Doubek, 31.08.2011 | Reagovat

  • 94

    Lukeš

    Reaguje na 93 | Dobrý den, obávám se že to nasavit nelze.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 31.08.2011 | Reagovat

  • 93

    Avatar

    1. Vše mě funguje dobře, ale pokud foťák vypnu tlačítkem, tak po opětovném zapnutí musím čekat cca 1,5min na opětovnou sinchronizaci GPS což je moc. Pokud jedu na kole tak než něco vyfotim, tak mne ostatní ujedou. Lze nějak nastavit trvalé spuštěni GPS i po vyponutí? 2. Jak je to s automatickým nastavováním datumu a času podle GPS?

    Jan Doubek, 30.08.2011 | Reagovat

  • 92

    Lukeš

    Reaguje na 91 | Dobrý den,bohužel jde o standardní chování tohoto fotoaparátu. Opravdu v okamžiku kdy při nahrávání použijete zoom, přestane se nahrávat zvuk. Je to způsob ochrany před nahráním nepříjemného zvuku, který vzniká v objektivu při zoomování. 

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.08.2011 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    U WB650 se mi při natáčení videa a při použití zoomu stane, že při prohlížení výsledku v PC je vše po zvukové stránce OK do okamžiku, než obraz dojde do zoomovaného místa. V té chvíli dojde k přerušení zvukové stopy do doby než byla zoom páčka uvolněna a záznam pokračoval dál i se zvukem. Výsledek je takový, že běží záznam se zvukem - ticho při zoomu - běží záznam se zvukem - ticho při zoomu ..atd. Takže docela mazec..nevím zda je to běžná situace...??? Pak si člověk dává pozor aby nezoomoval ..aneb přeruším záznam. Zazoomuji a pustím znovu nahrávání...v PC pak soubory spojím..ale není to tedy žádná sláva...dík za názory

    Emper, 24.08.2011 | Reagovat

  • 90

    Lukeš

    Reaguje na 89 | Dobrý den, osobně bych asi volil WB650, každý ale může mít jiné požadavky, takže v tomto směru těžko někdo rozhodne za Vás.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.08.2011 | Reagovat

  • 89

    Avatar

    Zajímá mě váš osobní názor, zda by jste volil wb650 nebo wb700 oba mají svoje pro a proti nevím jak se rozhodnout, wb600 lepší display a gps, wb700 více pixelů což může být na škodu a zase filtry a objektiv, no je to prostě dilema, tak se chci zeptat, který by jste bral vy. Děkuji

    Michal, 11.08.2011 | Reagovat

  • 88

    Lukeš
    Reaguje na 87 | Dobrý den, bohužel nemá.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.07.2011 | Reagovat

  • 87

    Avatar
    Dobrý den, má tento fotoaparát funkci panorama? Děkujo, Tomáš

    Tomáš , 17.07.2011 | Reagovat

  • 86

    Lukeš
    Reaguje na 85 | Dobrý den, v tomto případě bych volil asi Olympuse.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.05.2011 | Reagovat

  • 85

    Avatar
    Dobrý den, byl jsem rozhodnut pro tento fotoaparát. Líbí se mi záznam videa v MPEG-4, zoom při videu ,kvalitu fotek hodnotíte taky celkem dobře. Trochu mě vadí hluk při zoomování a vyšší hmotnost. Objevil jsem teď tuto novinku http://www.megapixel.cz/olympus-sz-20-cerny. Který z těchto fotoaparátů by Jste mi doporučili, případně i něco jiného?Jedná se mi o kvalitu fotek a videa zoom při videu, formát záznamu, o full HD mi nejde.Děkuji

    Marthy, 22.05.2011 | Reagovat

  • 84

    Avatar
    Reaguje na 81, 82, 83 | Dobrý den, ze zmiňovaným stativem nemám zkušenosti. V dané cen. relaci se nabízí http://www.megapixel.cz/camlink-tripod-tp1700, který je poměrně stabilní.

    Bohouš Brož - Megapixel, 28.12.2010 | Reagovat

  • 83

    Avatar
    Promiňte že ještě otravuji ale mám dojem že na stativ by šel použit a zároveň se chci zeptat když to pujde jestly pujde na tento stativ HAMA Star 63

    Petr, 27.12.2010 | Reagovat

  • 82

    Avatar
    A ještě kdyby to šlo tak bych chtěl njáký okolo 500kč ale aby se ve větru moc nezlobil za odpovědi vám děkuji

    Petr, 26.12.2010 | Reagovat

  • 81

    Avatar
    Dobrý den jde na tento fotoaparát použít stativ popřípadě jaký byste doporučil

    , 26.12.2010 | Reagovat

  • 80

    Avatar
    Reaguje na 79 | Dobrý den Jardo, takhle nedokážu zdroj chyby určit. Zrovna jsem odzkoušel dva kusy WB650 a oba se chovaly vzorně a GPS fungovala.

    Bohouš Brož - Megapixel, 13.12.2010 | Reagovat

  • 79

    Avatar
    Dobrý den,koupil jsem wb 650,ale mám trochu problém,nedaří se mi zaktivovat GPS porad mi sviti cerveně.Mapy mam nainstalovane dle navodu,vše ok.Nevíte kde by mohl být problém?Děkuji

    Jarda Nuhál, 11.12.2010 | Reagovat

  • 78

    Avatar
    Reaguje na 77 | Dobrý den , tak kvůli videu to maximum, tedy podle přání 4GB a rychlost opět kvůli videu min. class4 - např.: http://www.megapixel.cz/kingston-sdhc-4gb-class-4

    Bohouš Brož - Megapixel, 07.12.2010 | Reagovat

  • 77

    Avatar
    Dobrý den jakou paměťovou kartu byste mi doporučily pro tento fotoaparát do 4GB děkuji za odpověď

    Petr, 06.12.2010 | Reagovat

  • 76

    Avatar
    Reaguje na 75 | Dobrý den, myslím, že chybu neuděláte ani WB650 ani TZ10. Pokud jde o video je na tom nepatrně lépe http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-tz10

    Bohouš Brož - Megapixel, 30.11.2010 | Reagovat

  • 75

    Avatar
    Zdravím taky se rozhoduji mezi WB650 a TZ10 a ještě mně byl doporučen Olympus Mju-9010 můžete mně poradit? Měla jsme Olympus C4000zoom a jsem zvyklá na hodně kvalitní fotky které můžu ořezávat a přibližovat a hrát si s nimi,ale vadilo mně , že je neskladný a těžký tak jsme ochotna něco malinko slevit z kvality snímku.Taky budu ráda občas využít jako kameru když se mně nebude chtít tahat s oběma děkuji moc za radu

    jana, 28.11.2010 | Reagovat

  • 74

    Avatar
    Po několika dnech a nocích aktivních testů můžu říct asi toto: Nic horšího, než Canon SX 210 IS v dané kategorii asi na trhu není. Má asi nejlepší software ohledně ovládání, nejrychlejší reakce a výborný rotační ovládací prvek. Ovšem obraz, to je naprostá a neomluvitelná tragédie. Deset let starý malinký Kodak 6330 nejnižší třídy jej drtivě překoná. Na snímcích jsou zcela vyretušované veškeré detaily, vše se slévá do nepřehledného těsta. O něco lepší jsou větší Canony typu 120. Lepší jsou Lumixy od Panasonicu, Sony, Fuji, Nikon (všechno jedno) a zdaleka nejlépe (s velkou rezervou) dopadá Samsung WB650. Jedinou slebinou je tišší pořizovaný zvuk při záznamu videa. Celkově však musím s politováním říci, že celý současný sortiment kompaktů je i pro průměrného zájmového fotografa plivancem do tváře. Těžko říci, co vede výrobce k tak markantnímu poklesu kvality. Snad možnost uměle vytvořit širší sortiment. Ale omluvitelné to opravdu není. Pokud pořídím snímky, na kterých není vidět žádný detail, jen koule šumu všech barev, je to smutné.

    Radek, 28.11.2010 | Reagovat

  • 73

    Avatar
    Ja vo wb 650 používam Sandisc ultra 16GB a všetko ok.

    miro, 26.11.2010 | Reagovat

  • 72

    Avatar
    Reaguje na 70 | Dobrý den, nemám přímo tuto kombinaci vyzkoušenou, ale bez problémů by měl podle specifikace pracovat i s 64GB. Maximální délka nepřetržitého videozáznamu je pak 20min.

    Bohouš Brož - Megapixel, 23.11.2010 | Reagovat

  • 71

    Avatar
    Reaguje na 69 | Dobrý den, WB650 umí i 6 VGA snímků za vteřinu ( max.30 snímků ),v normálním rozlišení jsem tento údaj neobjevil jde však snímat nepřetržitě do naplnění karty.
    Canon SX130 má stálou sekvenci cca.1sn/s ve všech rozlišeních. (zrychlí nepatrně pouze ve scn. režimu "nižší osvětlení" - symbol svíčka)

    Bohouš Brož - Megapixel, 23.11.2010 | Reagovat

  • 70

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda fotoaparat samsung WB650 podporuje i 32GB SDHC karty a zda je natáčení videa casove omezeno nebo není, nebo je to omezení paměťovou kartou?

    dark, 22.11.2010 | Reagovat

  • 69

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi kompaktu jakožto náhrady 6 let slušně pracujícího Kodaku easyshare cx7430 a chtěl bych Vás poprosit o radu při výběru nového aparátu. U nového stroje mi jde o věrné a ostré zachycení skutečnosti (rád cestuji - takže krajinky i makro), dobrou práci v horších světelných podmínkách, určitě využívám i sekvenční snímání. Video v HD se zoomem v průběhu natáčení je jedině plus. Mám 4 favority (Canon SX210 IS, Canon SX 130 IS, Samsung WB 650 a Panasonic DMC TZ10), kteří tyto požadavky víceméně splňují a dle uvedených parametrů se mi hodně líbí Samsung, akorát by mě zajímalo, jestli disponuje funkcí sekvenčního snímání? A ohledně sekvenčního snímání by mě zajímalo jak je to se zmíněnými modely od Canonu. sekvence 0,7 nebo 1,0 sn/s je neměnná nebo pro horší kvalitu snímku roste? Díky za Váš názor.

    Tomáš, 22.11.2010 | Reagovat

  • 68

    Avatar
    Reaguje na 67 | Dobrý den, máte pravdu. O tom se i zmiňuji v předcházející reakci "sjednotit expozici, aby nedocházelo k znatelným expozičním přechodům". Popřípadě byla řeč i o tom, že pokud by automatika toto způsobila, umí si s tím některé programy poradit.

    Bohouš Brož - Megapixel, 19.11.2010 | Reagovat

  • 67

    Avatar
    Reaguje na 66 | Díky za odpověď. Jen jsem si myslel, že přístroj s funkcí panorama kromě zobrazení naváděcích linek zablokuje při prvním snímku nastavení (čas, clona, vyvážení barev...), aby ostatní snímky byly shodně exponované. Jinak by přece automatika nastavila na každém snímku jinou expozici a na spojeném obrázky by byly viditelné přechody?

    Zdeněk, 18.11.2010 | Reagovat

  • 66

    Avatar
    Reaguje na 65 | Dobrý den, fotoaparát Vám v režimu panorama jen naznačí, kde by měl začínat další snímek a popřípadě pomůže sjednotit expozici, aby nedocházelo k znatelným expozičním přechodům. Sjednotit expozici dvou snímků tak, aby nebyl případný spojit znát, umí i volně dostupné SW, ty umožňují i případné úpravy ve spojování (dodávané sw se fotoaparáty neumí). Takže v důsledku stačí jen hlídat překrývání snímků na LCD (:

    Bohouš Brož - Megapixel, 18.11.2010 | Reagovat

  • 65

    Avatar
    Dobrý den. Vybírám, podobně jak už zde někdo jiný napsal, z Panasonic DMC TZ 10, Sony Cyber Shot DSC HX 5 Canon SX 130 a Samsung WB 650. Běžné focení dovolených a výletů. Ze speciálních funkcí využívám Panorama, které Canon a Samsung neumí. Jak komplikované/pomalé je nahrazení této funkce manuálním režimem?

    Zdeněk, 17.11.2010 | Reagovat

  • 64

    Avatar
    Reaguje na 63 | Dobrý den, osobně bych WB650, oželel bych hladinu šumu, kterou jedinou můžu o proti SX130 vytknout.

    Bohouš Brož - Megapixel, 23.10.2010 | Reagovat

  • 63

    Avatar
    Dobrý den, zamlouvá se mi Samsung WB650 a Canons SX-130IS,jaký přístroj z uvedených mi můžete doporučit? Jedná se mi o přístroj ke každodennímu pořizování snímků a natáčení videa, ale ne aby "všechnu práci" dělal za mě, chci mít možnost manuálního zásahu do expozice.

    Martin Kalina, 20.10.2010 | Reagovat

  • 62

    Avatar
    Reaguje na 61 | Dobrý den Jakube, naopak mi děkujeme Vám za přízeň a nákup v Megapixelu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 04.10.2010 | Reagovat

  • 61

    Avatar
    Dobrý den p. Brož. tak jsem si u vás v megapixelu koupil samsung wb650 (vi komentáře 54 a 55). zatím se s ním učím a snad to půjde. chtěl jsem vám jen poděkovat za vaše příspěvky, určitě to rozhodlo o tom, že si koupím právě tento typ fotoaparátu a že si ho koupím u vás. takže díky

    Jakub Marvan, 04.10.2010 | Reagovat

  • 60

    Avatar
    Reaguje na 59 | Dobrý den, Vámi popsané zvládnou všechny tři navrhované verze. Určitě bych u nich zůstal pokud jde o focení dovolených, pohybu (diskotéky) a skladnosti. Kdybych měl volit pro focení za šera klonil bych se k TZ10 nebo HX5. A pokud jde o výdrž aku, je pro mne favoritem http://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-hx5

    Bohouš Brož - Megapixel, 01.10.2010 | Reagovat

  • 59

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji o koupi kompaktního fotoaparátu. Svým bádáním po internetu jsem přišel na několik typů, ale nemohu se rozhodnout, který z nich. Jedná se o Panasonic DMC TZ 10, Sony Cyber Shot DSC HX 5 a Samsung WB 650. Chtěl by jsem fotoaparát ne příliš velký, aby byl skladný, odolný, který budu používat na focení dovolených, takže přímé slunce, ale i za tmy. Dále focení rodinných akcí a společenských akcí ( diskotéky, zábavy atd.) Jsem zvyklý nafotit hodně fotek, takže výdrž akumulátoru by také nemusela být zanedbatelná a rád by jsem tento fotoaparát použil i k natočení videa. Děkuji za Váš názor popřípadě radu, který z těchto fotoaparátů zvolit.

    Lukáš, 29.09.2010 | Reagovat

  • 58

    Avatar
    Reaguje na 57 | Ďakujem p.Brož, po výmene karty z micro SDHC Kingston na SDHC tej istej značky sa už problém neobjavuje. Ďakujem za radu. Midge

    midge, 02.09.2010 | Reagovat

  • 57

    Avatar
    Reaguje na 56 | Dobrý den, pokud je Vámi popisovaná karta alespoň class4 neměla by být příčinou (zejména pak při náhledu na více fotek).
    Doporučuji před případným kontaktováním servisu pro jistotu ještě vyzkoušet jinou kartu.

    Bohouš Brož - Megapixel, 29.08.2010 | Reagovat

  • 56

    Avatar
    Reaguje na 53 | Dobrý deň p.Brož, tiež som si kúpil wb650 a mám s ním zatiaľ nasledovný problém, pri zobrazovaní fotiek mi občas zamrzne, najmä ak chcem zobrazovať fotky cez geotaging na konkretnom mieste fotenia. A mrzne aj ked chcem náhľady viacerých fotiek. Používam micro SD Kingston. Môže byť problém práve v micro SD karte? Ďakujem Midge

    Midge, 27.08.2010 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Reaguje na 54 | Dobrý den Jakube, pravda je taková, že pro dosažení lepšího výsledku u focení hokeje s těmito fotoaparáty je dobré laborovat s ISO a časem. Pokud by jste rád s expozicí pracoval, doporučuji v třídě kompaktních ultrazoomů právě WB650. Pokud by jste chtěl pracovat pouze v přednastaveném módu, zůstal bych opět u WB650, popřípadě bych volil pro rychlost ostření a nižší hladinu šumu http://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc-h55-cer ny

    Bohouš Brož - Megapixel, 19.08.2010 | Reagovat

  • 54

    Avatar
    Dobrý den. rád bych si koupil nový fotoaparát neboť můj Olympus C 765 UZ po pádu do vody dosloužil :-( Fotil řekl bych fantasticky, ale fotit pohyb v šeru (hokejisty na ledě) nezvládnul - nebo jsem to alespoň neuměl nastavit (citlivost a clona). rád bych si koupil tedy něco nového co by kromě fantastického focení v běžných podmínkách zvládlo i focení toho hokeje. dostal jsem tip na Samsung wb 650. viděl jsem i celkem pěkné fotky z hokeje z Olympus SP - 565 UZ. Chtěl jsem vás poprosit o radu jaký fotoaparát (případně fotoaparáty) byste mi doporučili? Děkuji moc radu.

    Jakub Marvan, 17.08.2010 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Reaguje na 50, 52 | (:

    Bohouš Brož - Megapixel, 10.08.2010 | Reagovat

  • 52

    Avatar
    Děkuji Vám všem za Vaše reakce, po shlédnutí testů na zahraničních serverech a zkušebních fotografií jsem zúžil výběr jen na tyto dva: Sony CyberShot DSC-HX5 a Panasonic Lumix DMC-TZ10. Jejich hodnocení a výsledek je zhruba totožný, takže to vidím na remízu:) Nicméně jeden musí být vítěz, a proto jsem dnes zašel do jedné nejmenované prodejny, kde jsem si je oba vyzkoušel, dřív než si jeden z nich objednám přes internet...a víc na mě zapůsobil TZ10...a proto jej prohlašuji za vítěze...nyní srovnám ceny s konkurencí (+ nové pouzdro + dobrou 16 GB či 8 GB kartu)...a objednám..

    Miroslav, 09.08.2010 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Reaguje na 49 | Lumix TZ10 je velmi dobra volba, stejne tak Sony HX5 a Samsung WB650 (toto je proste nejlepsi trojka a vyber zalezi na tom, co clovek uprednostnuje, dle Vasich pozadavku bych vzal asi HX5). Naopak bych se vyhnul Nikonu Coolpix S8000, jehoz fotky nejsou prilis kvalitni, desne patla, na druhou stranu prekvapive dobre foti i pri vyssich ISO citlivostech (ve srovnani s konkurenci) a ma dobre makro. Nicmene myslim, ze NEpodpora optickeho zoomu u videa je velky nedostatek nehlede na to, ze jde o HD. Canon PowerShot SX210 IS na strednich a vyssich citlivostech strasne moc sumi a blesk je nevyhovujici (porad vyskokuje a navic na nejsirsim ohnisku stini svetlu objektiv, jeden roh je vzdycky tmavy). Navic ten 16:9 displej je moc maly (super vec na 16:9 snimky a video, pokud ale fotit standardni 4:3, je to na nic.)

    Mino, 09.08.2010 | Reagovat

  • 50

    Avatar
    Reaguje na 49 | Dobrý den, reakce by určitě zajímala vícero čtenářů těchto komentářů (koneckonců je to i jejich účel), proto reakci píši i sem. Pro Vaše účely jste našel podle mne ten nejvíce vyhovující - případný manuální zásah do expozice, napájení vhodné na cesty, rozpětí zoomu, kresba, širokoúhlý záběr atd.

    Bohouš Brož - Megapixel, 09.08.2010 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Dobrý den, chci zůstat u nějakého kompaktu do max. ceny 8500 CZK, hodně cestuji a fotím (hory, města atd.) chci taktéž natáčet video, od foťáku čekám: rychlost a kvalitní fotografie, jak za dne, tak za šera, výkonný blesk v případě nočních fotografií, natáčení videa v HD kvalitě a možnost zoomování v průběhu videa, a dobrou zvukovou stopu během natáčení, kvalitní zoom ze stabilizátorem a jednoduchost ovládání. Uplynuly další dva dny a já doufám, že už jsem si vybral: můj výber: Panasonic Lumix DMC-TZ10, Sony CyberShot DSC-HX5, Nikon Coolpix S8000 a Canon PowerShot SX210 Můj favorit v této chvíli je pro mě: Panasonic Lumix DMC-TZ10... Co na to říkáte? Našel jsem ten nejlepší? Prosím pište na můj email. Díky

    Miroslav, 07.08.2010 | Reagovat

  • 48

    Avatar
    Reaguje na 47 | Dobrý den, (: tak skutečně nejlepší není, to by bylo jednoduché. A upřímně asi by se prodával jen ten jeden, ostatní by byly staženy z prodeje (: Zkuste nastínit Vaše priority a co nejkonkrétnější požadavky na fotoaparát a něco vybereme.

    Bohouš Brož - Megapixel, 06.08.2010 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Dobrý den, ještě včera jsem byl rozhodnut pro tento, fotoaparát, ale po přečtení problémů na této diskuzi své rozhodnutí měním. Nyní uvažuji ještě o Nikonu Coolpix S8000. Nicméně rád bych znal Váš názor, který digitální kompakt v této nebo podobné relaci je nejlepší, co se týče kvality fotografií a videa? Myslím tím nejenom na papíře....Děkuji

    Miroslav, 05.08.2010 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi CASIO EXILIM EX-FH100 a Samsung WB650. Spíše jsem byl nakloněn Samsungu, ale zarazil mě problém hluku při nahrávání videa, který zde popHonzasal Kamil. Chtěl bych se zeptat i ostatních jestli je to problém všech těchto typů a nebo Kamil měl jen smůlu na kus. děkuji

    Honza, 01.08.2010 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Reaguje na 42, 44 | Dobrý den, Davide omlouvám se Vám za chybnou informaci (záměna dvou modelů) a Mino Vám děkuji za uvedení na pravou míru.

    Bohouš Brož - Megapixel, 23.07.2010 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Reaguje na 43 | To nejak nechapu. WB650 ma z ultrazoomu to nejbohatejsi nastaveni expozice. Ma prioritu clony, casu i plny manual, zatimco TZ10 ma maximalne clonu F6,3, Canon SX210 uz podporuje i F8 a WB650 dokonce F12,5! (v zavislosti na ohnisku - nicmene je tam irisova clona jako u vyse zminenych). Takze naopak WB650 mi prijde pro tyto hratky jako fotoaparat, ktery nabizi nejvice (ted se nebavim o jiste krkolomnosti tohoto nastavovani a difrakci, ktera u tak vysokych clon vznika).

    Mino, 22.07.2010 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Reaguje na 42 | Dobrý den, pokud GPS primárně zaznamenává do exif dat souřadnice nafocení snímku. Verze u Samsungu je pak trochu víc interaktivní.
    Nicméně pokud nechcete nastavovat clonu a čas - doporučoval bych WB650. Pokud je Vaší prioritou právě zásah do expozice volte SX210.

    Bohouš Brož - Megapixel, 15.07.2010 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    Dobrý den, prosím o radu. Rozhoduji se mezi Samsungem WB650, Canonem PowerShot SX 210IS a Panasonicem Lumix DMC-TZ10. Chtěl bych hlavně, aby výsledná fotografie byla co nejkvalitnější, ikdyž je mi jasné že tyhle foťáky jsou už asi všechny dobré. Ještě bych se chtěl zeptat na co slouží u fotáku GPS? Předem moc děkuji za odpověď.

    David, 15.07.2010 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Reaguje na 40 | Dobrý den, nejrychlejší bude jej poptat asi na dostupnost@megapixel.cz.

    Bohouš Brož - Megapixel, 25.06.2010 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Dobrý den, chtěl jsem si koupit HDMI k tomuhle foťáku, ale v návodu uvedený "typ C" má podle specifikace rozměry 10.42 mm × 2.42 mm, zatímco HDMI konektor pod krytem má šířku jen 6mm. To by přibližně odpovídalo typu D (6.4 mm × 2.8 mm), ale takový kabel jsem ani zde ani v žádném jiném obchodě nenašel. Můžete mi poradit, kde takový kabel koupit?

    nothrem, 24.06.2010 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Reaguje na 38 | Závada nezjištěna, firmware aktuální, šum nelze více servisně ovlivnit, jedná se o konstrukční vlastnost......

    Kamil, 22.06.2010 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Reaguje na 32 | a co napsal servis? mám tento problém také....

    Mirek, 21.06.2010 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Reaguje na 36 | Dobrý den, uvedené akustické rušení při záznamu a přehrávání videa možná ani nepostřehnete a třeba Vám nebude ani vadit. Projeví se hlavně, budete-li nahrávat video HQ na SD kartu a to v tichém prostředí (a i bez použití zoomování). Jestli má Váš fotoaparát uvedený problém, zjistíte jednoduše. V tichém prostředí nahrajete krátké video HQ (cca 15 s) jen do vnirřní paměti fotoaparátu (bez zasunuté SD karty). Toto video bude zřejmě akusticky vpořádku. Zasunete SD kartu a nahrajete opět v tichém prostředí video HQ na SD kartu. Toto video bude zřejmě obsahovat uvedené akustické rušení. Jestliže ne, pak je Váš fotoaparát vpořádku a problém mohl být vadnou výrobní sérií. Jinak fotoaparát dle mého názoru není špatný a má dobře řešeno GPS.

    Kamil, 14.06.2010 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobry den, po precitani nazorov na tejto stranke som v rozpakoch, lebo som si objednal tento fotoaparat a az potom som natrafil na vase hodnotenie a problemy. Je to fakt az take zle s tym praskanim, resp hlukom pri zoomovani? Nemohlo to byt len nejakou zle vyrobenou seriou? Ma aj niekto pozitivny nazor na tento vyrobok?

    peter, 14.06.2010 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Reaguje na 33 | Hmotnost WB650 mě osobně nevadí. Moje hodnocení je následující. - Hluk zoomu při nahrávání videa (naštěstí lze záznam zvuku vypnout). - Akustické rušení i bez použití zoomu !!! při nahrávání videa HQ na SD kartu v tichém prostředí. - A/V kabel bude asi jen mono - má jen 2 konektory (1x video a 1x audio) a není dodáván v sestavě. - Dobíječku zakoupenou s náhr. baterií nelze použít- chybí speciální kabel. - Je zaručena podpora SDHC karty jen do 8 GB. + Objektiv s 15x zoomem. + GPS s aktualizací polohy pro fotky každým namáčknutím spouště.(Např. konkurent Panasonic DMC TZ10 aktualizuje polohu 1x za 5 minut). + Mapy pro zobrazení místa fotografování a pro případnou orientaci. - Škoda že v mapách nelze vyhledávat např. zadáním názvu města.

    Kamil, 09.06.2010 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Reaguje na 31 | Díky za informace GPSka už se mi podařila zprovoznit.

    Pepa, 08.06.2010 | Reagovat

  • 33

    Avatar
    Zdravím, hmotnost 245 gramů vám připadá na ultrazoom moc že je to uváděno jako mínus?

    Jaroslav Valenta, 06.06.2010 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Reaguje na 18 | Nakonec jsem ho také vrátil. Servis problém nevyřešil a WB 650 chrčel dál.

    Kamil, 03.06.2010 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Reaguje na 29 | Dobré informace nejen o GPS pro tento foťák jsou např. na http://www.wb650.estranky.cz/clanky/ovladani/Fn_menu_rezimy

    Kamil, 03.06.2010 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Reaguje na 29 | Dobrý den, s tím se setkávám prvně - doporučuji kontaktovat prodejce, nebo přímo autorizovaný servis (AWH)
    Dnes jsme ji zkoušeli a detekce signálu GPS mě překvapila.

    Bohouš Brož - Megapixel, 12.05.2010 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Reaguje na 26 | Dobrý den,taky vlastním Samsung WB650 a mám stejný problém.Přístroj jsem koupil v ČR (český manuál,záručák),v nabídce přístroje čeština je ,ale nejde spustit.Při potvrzení češtiny se přístroj sekne a musí se znova zapnout.Dále mám problém s GPS,mapy jsem si ze stránek samsungu stáhl ,ale GPS neumí najít družice a označit polohu.(měl jsem zapnuto venku na volném prostranství více jak hodinu a indikátor signálu stále červený)děkuji za informaci.

    Pepa, 10.05.2010 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Reaguje na 27 | Dobrý den Tomáši, tyto komentáře jsou právě primárně určeny pro řešení otázek kolem WB650. Vaše dotazy a reakce Petra by zajímaly určitě i ostatní.

    Bohouš Brož - Megapixel, 10.05.2010 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Reaguje na 12 | Prosim vas Pan Petr mam zaujem o tento fotak WB 650 mohly by ste ma kontaktovat na email tomas.majba@post.sk mam len par otazok dakujem

    Tomas , 09.05.2010 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Reaguje na 25 | Dobrý den, pravděpodobně jste majitelem fotoaparátu, který je dovezen ze zahraničí (jedna z mnoha nevýhod). O dodatečné instalaci nevím.

    Bohouš Brož - Megapixel, 28.04.2010 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    25 dobry den -prosim o radu Sams.WB650 nevím nastavit v language česky ani slovensky.Totiž reaguje na francuzky,nemecky a pod.Je to potrebné stiahnuť z netu? To samé delá z GPS-mapami.dekuji

    , 27.04.2010 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 23 | Ano mám TZ10 a jde zapnout i vypnout libovolně i u WB650 to tak bylo.

    Petr, 22.04.2010 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    Lze u WB650 a u výše zmíněného TZ10 vypnout z menu GPS, abych šetřil baterii?

    Pavel, 22.04.2010 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Reaguje na 21 | Dobrý den, omlouvám se, ale Váš příspěvek se neslučoval s představou provozovatele o těchto komentářích.

    Bohouš Brož - Megapixel, 20.04.2010 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Reaguje na 19 | Dobrý den, na výdrž akumulátoru má vliv spousta aspektů (použití GPS, teplota atd.) - normálního provozu cca. 350 snímků.

    Bohouš Brož - Megapixel, 14.04.2010 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Chtěl bych se zeptat kolik snimku se da vyfotit na jedno nabiti,nikde jsem se to nedočet.

    jarek, 13.04.2010 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Reaguje na 17 | Já ho vrátil v rámci 14 denní lhůty a pořídil jsem si panasonic tz10. Nesrovnatelná kvalita 100% spokojenost !!! Optika super zoom u videa a doostřování práda vůbec nic není slyšet a obraz bomba i 60sn/s !!! http://www.youtube.com/watch?v=ObHWHZHCo-8&feature=related

    Petr, 11.04.2010 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Reaguje na 14 | Dobrý den, ještě k wb650. Mě video nahrané do vnitřní paměti fotoaparátu a následně zkopírované fotoaparátem na sd kartu produkuje při přehrávaní z sd karty akustický šum v uspokojivé intenzitě.Rušivé praskání a chrčení vzniká jen při zápisu na sd kartu a je velice nepříjemné například při natáčení videa v tiché mistnosti nebo v přírodě. A to jsem nepoužíval zoom. Vnitřní paměť fotoaparátu je však pro praktické natáčení videa malá.Zatím jsem dal fotoaparát do servisu. V záručním listě mají definované úrovně rušivých napětí v dB - tak jsem zvědav na výsledek.

    Kamil, 11.04.2010 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Reaguje na 15 | Dobrý den, pokud máte podobné zkušenosti také, doporučuji kontaktovat servis, při přehrávání by se žádné rušivé zvuky objevovat neměly.

    Luděk Bouška - Megapixel, 07.04.2010 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Mám naprosto stejný problém s wb650. Při přehrávání videa z karty (SDHC Kingston 8GB, class6) jasně slyším praskání. Rada by mne také zajímala, ale řekl bych, že to vypadá na vadu přístroje. Reaguje na 14 |

    Kamil, 04.04.2010 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Reaguje na 13 | Tak jsem zkusil kartu, ale nic pořád stejné i na jiné kartě !!! Nemáte někdo zkušenost s tímto problémem a také videem na tomto fotu ? Je normální když je opravdu tak hlučné a i ten zoom , nebo se jedná o nějakou závadu. Prosím zkuste a dejte vědět , předem moc díky Petr.

    Petr, 31.03.2010 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Reaguje na 12 | Dobrý den, s tím jsem se ještě nesetkal, zkusil bych jinou kartu. Je to zvláštní.

    Luděk Bouška - Megapixel, 30.03.2010 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobrý den, mám wb650 black.Se vším spokojenost výbava ovládání super lcd, ale mám VELKÝ problém.Při nahrávání videa hlavně v HD je velice zřetelně slyšet ostření a jakési praskání a šumění atd...(nemyslím tím zoom) ale děje se tak jen při zápisu na kartu, bez karty při zápisu přímo do paměti foto to slyšet není.(karta Verbatim SDHC 8GB Class 6. min.6mb/sec) Jinak ZOOM při nahrávání videa jede , ale je docela slyšet - vyřešit to jde (auto.) vypnutím mikrofonu při zoomování. MOC PROSÍM O RADU !!!

    Petr, 30.03.2010 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Reaguje na 10 | Dobrý den, ihned jakmile bude znám konkrétnější termín, kolegové jej uveřejní na webu u popisu fotoaparátu místo dosavadního "poslat dotaz"

    Bohouš Brož - Megapixel, 18.03.2010 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dobrý den, prosím, kdy se tento foťák začne prodávat? Děkuji

    Aleš, 17.03.2010 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Zoomovat lze i při videu viz manuál : http://www.samsung.com/cz/consumer/cameras-camcorders/camera/compact-camera/EC-WB650ZBPAE3/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=support

    Michal, 03.03.2010 | Reagovat

  • 8

    Lukeš
    Reaguje na 7 | Dobrý den, přístroj bohužel zatím ještě není na trhu, takže tuto funkci nemůžeme vyzkoušet.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.03.2010 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Dobrý den,umí Samsung WB650 při natáčení videa zoomovat?Děkuji...

    Jirka, 28.02.2010 | Reagovat

  • 6

    Lukeš
    Reaguje na 5 | Dobrý den, ve špatných světelných podmínkách je samozřejmě světelný objektiv velkou výhodou. Osobně mám kompakt Fuji, předchůdce F70 a jsem s ním velice spokojen. Někdo dává zase raději přednost Canonu. nedá se říci že jeden z nich je lepší. Každý má své.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 23.02.2010 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Děkuju, EVF zrcadlovka je samozřejmě také varianta, také jsem o ní uvažovala. Ale teď momentálně potřebuju foťák "do kapsy". Plán je takový, že když mě focení opravdu chytne, koupím pravou zrcadlovku:-) Z těch tří výše uvedených kompaktů, doporučil byste některý? viz také můj dotaz ohledně světelnosti. Děkuju předem za odpověď.

    Zuzka, 22.02.2010 | Reagovat

  • 4

    Lukeš
    Reaguje na 3 | Dobrý den, pokud vybíráte něco na čem by jste se naučila fotografovat trochu víc,volil bych raději než kompakt nějakou EVF zrcadovku. Něco z kategorie http://www.megapixel.cz/fuji-finepix-s200exr nebo http://www.megapixel.cz/panasonic-lumix-dmc-fz38 Přeci jenom mají lepší ovládání a blíž k zrcadlovce.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 22.02.2010 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobrý den, rozhoduji se mezi Samsungem WB650,Canonem S90 a Fuji F200EXR. Zatím fotím hlavě na automat, ale chci postupně zkoušet i manuální nastavení. Fotím hlavně dovolené, hory, rodinu, děti (i uvnitř, tedy za horších světelných podmínek). Někde jsem se dočetla, že právě při špatných světelných podmínkách je lepší mít "světelnější objektiv", čemuž by nejvíce odpovídal Canon. Je to opravdu tak rozhodující pro kvalitu fotek? Poradili byste, jestli je to jeden z těch hlavních parametrů, podle čeho vybírat? Díky.

    Zuzka, 22.02.2010 | Reagovat

  • 2

    Lukeš
    Reaguje na 1 | Dobrý den, modely WB600 a WB650 se budou lišit v pár drobnostech tak jak je to u starší řady WB500 a WB550. Většina parametrů v popisu tedy může být shodná.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.02.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím