Samsung WB750 černý Komentáře k Samsung WB750 černý

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (126 - 27)

  • 126

    Lukeš

    Reaguje na 125 | Dobrý den, ano to je normální. S klesající teplotou se baterie vybíjí velmi rychle.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 09.12.2012 | Reagovat

  • 125

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaké zkušenosti máte s používáním samsungu WB750 za snížených teplot, myslím tím v zimě při lyžování a podobně. Foťák mi po vyfoceni nekolika fotek a nebo natočení pár sekund videa ve ful hd hlásí že je baterie vybitá ovšem doma funguje vše jak má. Pokud by jste měl s tímto někdo skušenost prosil bych o vaše rady a tipy. děkuji

    tom, 09.12.2012 | Reagovat

  • 124

    Lukeš

    Reaguje na 123 | Dobrý den, v něčem je lepší Olympus a v něčem Samsung. Porovnání obou modelů naleznete v porovnávací tabulce. Osobně bych se přikláněl k Samsungu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 08.05.2012 | Reagovat

  • 123

    Avatar

    Dobrý den Rozhoduji se mezi dvěma fotoaparáty a nevím který je lepší, poradíte mi? Je to tento Samsung WB750 černý a Olympus SZ-30MR černý. Děkuji.

    XSTOBEL, 07.05.2012 | Reagovat

  • 122

    Lukeš

    Reaguje na 118 | Dobrý den, je mi líto, ale fotoaparáty BENQ vůbec nenabízíme. Upřímně řečeno je to spíše druhořadá značka.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.04.2012 | Reagovat

  • 121

    Lukeš

    Reaguje na 117 | Dobrý den, pro uvedené žánry bych volil pravděpodobně Nikon P300 který má nejlepší světelnost. Co se týče porovnání tak stačí zaškrtnout u jednotlivých modelu zatržítko POROVNAT a pak potvrdit ZOBRAZIT POROVNÁNÍ.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.04.2012 | Reagovat

  • 120

    Lukeš

    Reaguje na 119 | Dobrý den, osobně bych volil Samsung WB750.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.04.2012 | Reagovat

  • 119

    Avatar

    Děkuji za odpověď ohledně WB 750.Fotím přírodu,hlavně Makro,sport,3D.(nyní mám Canon SX 120)Také jsem uvažoval o nástupcÍích SX 130 a SX 150 ale kritizujou zhoršení světelnosti objektivu?Určitě občas používám manuál A/T/M.Děkuji za vaši nápovědu ohledně volby mezi SAMSUNG WB 750,WB 700,WB 150,CANON SX 130,SX 150 popřípadě něco jiného? DĚKUJI Misa

    misa124, 04.04.2012 | Reagovat

  • 118

    Avatar

    Reaguje na 117 | Omlouvám se, ale ještě jsem chtěl dopsat přístroj BenQ GH700, mého největšího favorita. Děkuji.

    Rohy, 03.04.2012 | Reagovat

  • 117

    Avatar

    Dobrý den, mohu se zeptat na porovnání fotoaparátů Nikon P300, Olympus SZ-30MR (který nyní máte v akci) či tento Samsung WB750. Priority jsou videosekvence, focení dovolené, oslavy (atd.), krajiny, makra a občas něco v noci. Děkuji za odpověď, Roháček

    Rohy, 03.04.2012 | Reagovat

  • 116

    Lukeš

    Reaguje na 115 | Dobrý den, bohužel jste vůbec nenapsala jaké máte požadavky. Každému vyhovuje něco jiného. Já osobně bych asi volil WB750.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.04.2012 | Reagovat

  • 115

    Avatar

    Dobrý den.Chtěl bych poradit, jestli vybrat Samsung WB 700 nebo WB 750 nebo WB 150.Děkuji za odpověď.

    misa124, 01.04.2012 | Reagovat

  • 114

    Lukeš

    Reaguje na 113 | Dobrý den, pro uvedené učely se hodí všechny uvedené modely. Já osobně bych asi volil Nikon P300.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 26.03.2012 | Reagovat

  • 113

    Avatar

    Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na výběr fotoaparátu rozhoduji se mezi Samsung WB750 nebo Panasonic Lumix DMC-TZ20 nebo Nikon Coolpix P300. Jedná se o focení při dovolené, setkání s přáteli, vycházky do přírody občas nějaké videosekvence. I když jsem pročet spoustu recenzí a zkouknul furu fotek nejsem rozhodnut který. Za radu Děkuji

    Jiří Dittrich, 25.03.2012 | Reagovat

  • 112

    Lukeš

    Reaguje na 111 | Dobrý den, osobně bych doporučil zastavit se na některé z našich prodejen. Takhle na dálku vám s podobnou závadou těžko někdo poradí.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 06.03.2012 | Reagovat

  • 111

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat těch, kteří měli možnost foťák vyzkoušet nebo ho vlastní. Jsem laik, tak to snad vysvětlím tak, že to pochopíte :). Jak rychle se vám po namáčknutí spouště nabije blesk, aby bylo možné pořídit fotku? Mně se blesk nabíjí hodně dlouho a když v průběhu toho nabíjení domáčknu spoušť, fotka se nevyfotí. Nebo - domáčknu spoušť, nic se neděje a najednou se vyfotí fotka. Štve mě to, kvůli tomu nestíhám vyfotit to, co chci. Stává se vám to taky nebo je to problém jenom mého foťáku? Nepřijde mi, že by to bylo ovlivněné tím, jestli mám baterii víc nebo míň nabitou. Jak jsem četla recenze, pan FlashCV píše, že "i tak je blesk téměř okamžitě nabit a s bleskem fotí opravdu velice rychle za sebou". U mého WB750 to bohužel vůbec neplatí (a to mám i nejnovější firmware) :(. Předem děkuji za odpovědi, případně za rady.

    Monika, 04.03.2012 | Reagovat

  • 110

    Lukeš

    Reaguje na 109 | Dobrý den, to samozřejmě můžete.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.02.2012 | Reagovat

  • 109

    Avatar

    Dobrý den. Zajímalo by mě, zda nahraná videa z foťáku si budu moci nahrát na DVD, bez nějakých úprav,co se týče jiných formátů. Díky

    janak, 02.02.2012 | Reagovat

  • 108

    Avatar

    Tak po pravde bych HX7 nechtěl, a nebýt mi líto vyhodit o 2tis víc za HX9, asi bych sám volil HX9, která má o dost hezčí snímky než HX7, ale to už bych si přidal další 2tis a koupil si nejlevnější zrcadlovku ;) Proto jsem volil Samsunga WB750 ;) Fotky jsou průměrné, ale zoom a manuální režimy jej dost vytáhnou nahoru ;)

    FlashCV, 12.01.2012 | Reagovat

  • 107

    Lukeš

    Reaguje na 106 | Dobrý den, rozdíli najdete v porovnávací tabulce.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 11.01.2012 | Reagovat

  • 106

    Avatar

    Reaguje na 11 | Dobrý den, přečetl jsem s chutí Vaší recenzi, která mě trošku rozhodila při uvažování nové koupě. Chtěl jsem WB750, avšak asi se přikloním k sony hx7 nebo hx9, resp. který by jste vybral Vy? Nějak mi stále uniká, kde je markantní rozdíl mezi hx7 a hx9? děkuji za postřeh..

    Jarda Nedbal, 10.01.2012 | Reagovat

  • 105

    Avatar

    to Petr K. - Ten FW co údajně říkáš že je nový, tak je ten, co jsem mohl jako jediný aktualizovat po koupi. Zkrátka mám tam teď FW v 111103 a jediný co se zlepšilo, tak bylo vymazání errorového proužku v dolní části každé fotky za použití zoomu a mnohonásobně se zrychlil celý přístroj (ostření především, listování a vybrání jednotlivých funkcí, start a nevim co, zkrátka byl o poznání rychlejší, ale po měsíci mi to už přijde normální :D ) a ta kvalita fotek jak říkáš. Už je to ale měsíc a sám si nepamatuju všechny detaily a číst se mi to tu celé nechce ;)

    FlashCV, 27.12.2011 | Reagovat

  • 104

    Avatar

    Vyšel nový firmware, který má podle changelogu zlepšovat kvalitu fotografií. Mohl by nějaký místní majitel zkusit udělat pár srovnávacích fotek před/po aktualizaci, třeba někde v exteriéru (slévání trávy, vyhlazování šumu pro daleké objekty,...) Díky :)

    Petr K., 23.12.2011 | Reagovat

  • 103

    Lukeš

    Reaguje na 102 | Dobrý den, projevujete se to při změně zoomu ze 7x na 13x.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 19.12.2011 | Reagovat

  • 102

    Avatar

    Reaguje na 78 | Pise sa tu uz viackrat o tej skokovitej zmene zoomu z 7x na 13x. Nejak tomu nerouzumiem kedy a to vlastne prejavuje... pozrel som viacero videi na youtube, kde testuju tento fotak aj vratane zoomu a pekne to zoomuje ja som tam nijaky skok nevidel, kedy sa to vlastne prejavuje hm? Stale vaham sony hx7 alebo sams wb750... vianoce asi uz nestihnem. bol by hx9 ale je drahy...zbytocne

    Duri, 17.12.2011 | Reagovat

  • 101

    Lukeš

    Reaguje na 100 | Dobrý den, co jsem měl možnost otestovat, tak zvládá makro velmi dobře. Můžete se podívat do záložky NÁZOR MEGAPIXELU, kde naleznete ukázkové snímky. Pokud se ale mám vyjádřit všeobecně tak fotografování šperků, navíc pro prezentaci, (tedy profesionální úrovně) je poměrně složitý proces a tato třída fotoaparátů pro tento účel není nejvhodnější.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 16.12.2011 | Reagovat

  • 100

    Avatar

    Dobrý den, zajímalo by mě jak si tento foťák poradí s Makro snímky. Dá se v této kategorii (do 6000,-) sehnat přístroj, který zvládá Makro lépe? Případně jaký. Potřebuji foťák na focení šperků a porcelánu pro svůj e-shop. Také bych jej využila na běžné focení - rodina, výlety. Děkuji za odpověď.

    Šárka, 16.12.2011 | Reagovat

  • 99

    Avatar

    microHDMI out (výstup): musim podotknout, že jsem konečně sehnal (i když extrémně drahou) redukci z microHDMI na HDMI a připojil jsem fotoaprát k LED LCD TV 42" od LG a mohu říct, že kvalita obrazu přez to HDMI je nejspíš opravdu ve FullHD, protože fotky jsou zobrazeny na TV dokonale ostré. Bál jsem se, že to bude pouze zvětšenina rozlišení toho displaye u fotoaprátu, které je údajně 480x320, ale opravdu je každej pixel kde má a neni rozmáznut ani z bízkého pohledu na TV. Video je též ostré a zvuk je ve stereu, ale samosebou to nemá na profi kamery, kterýma jsou nahrávané BlueRay filmy. Chci tim říct, že HDMI out opravdu vypouští obraz ve FullHD a stereo zvuk ;) Pro někoho to může být zajímavá informace... Co se týká toho skoku zoomu z7x rovnou na 13x, tak si nemyslím, že to opraví nějaký frimware, ale bude to chyba objektivu. Třeba je tam nějaký tuhý úsek, kde by se mohl zoom seknout a proto se rozjede na plný pecky, aby ten motůrek přejel nejobtížnější úsek, jinak si neumím vysvětlit z jakého jiného důvodu by dělali takovíto skok...

    FlashCV, 15.12.2011 | Reagovat

  • 98

    Lukeš

    Reaguje na 97 | Dobrý den, na základě Vašich požadavků bych Vám doporučil Samsung WB750.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.12.2011 | Reagovat

  • 97

    Avatar

    Dobrý den, rozhoduji se mezi těmito foťáky: Samsung WB 750, Sony HX7, Sony H70. Primárně mi jde o kvalitu makro snímků a manualní režimy. Dále se bude foťák využívat na běžné focení na výletech apod. Věci jako 3D snímky, video či GPS spíše nevyužiji. Jaký, nejen z těchto fotoaparátů ve stejné cenové kategorii, by jsme mi doporučil? Bohužel na zrcadlovku zatím není - snad časem. Přeji příjemný konec roku.

    Petr, 15.12.2011 | Reagovat

  • 96

    Lukeš

    Reaguje na 95 | Dobrý den, u naší firmy lze objednat zboží o na Slovensko.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 12.12.2011 | Reagovat

  • 95

    Avatar

    Takze na SVK sa stale nepredava a ani nikde na nete neda zohnat a vianoce sa blizia, to uz na vianoce chcem mat fotak zmaknuty a fotit s nim. Zacinam uvazovat o niecom inom, i ked ten microUSB laka aj mna.Ako je to stym skokovym zoomom - v zahranicnych recenziach otom nic nepisu.Firmware to neporiesi?

    Erik, 11.12.2011 | Reagovat

  • 94

    Avatar

    Reaguje na 91 | á jsem to měl na hraně s tímhle WB750 už pět minut po dvanácté, než jsem se zasekl a raději jsem zavesloval pro Canon 230 HS Blue s 8x zoomem - betel koupě! - další zoom nad 8x dává tenhle Samsung skokově až na 13x a to už jsem oželel mýho Canona - jinak brutal prcek 140 gr i s baterkou, váha a kvalita foto a režimy pro mě wow ..... . tenhle Samsung bude asi pro velký hračičky a to já nejsem - Canon 230 HS hustě boduje v recenzích 4* až 5* - a když ho půjčím ženě, tak s ním válí první kompaktovou autoligu ....snad mi ho neznárodní :-( FIVE STARS ***** http://www.techradar.com/reviews/cameras-and-camcorders/cameras/compact-cameras/canon-ixus-230-hs-1039808/review

    Slávek, 08.12.2011 | Reagovat

  • 93

    Lukeš

    Reaguje na 91 | Dobrý den, matoucí je spíše Váš příspěvek. Pokud Vám rozhraní nepřijde pomalé tak s čím vlastně nejste spokojen?

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.12.2011 | Reagovat

  • 92

    Lukeš

    Reaguje na 87 | Dobrý den, všeobecně platí, že ultrazoomy a fotoaparáty s větším rozlišením mají měkčí kresbu. Pokud Vám tedy jde o kresbu a ostrost, kupte si přístroj s nížším rozlišením a hlavně kratším zoomem. Například Nikon P300.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 05.12.2011 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    tak jsem si jednou zase koupil zajice v pytli, nasledne vyjde recenze bum bac a clovek ma chut valit s tim zpatky na postu. Ano kazdy kompakt v teto cene ma neco spatne. Jen nevim, jestli to obcas nezavani klamavou reklamou :-( Rozhrani mi neprijde pomale jak pisou v te recenzi, ale je to matouci.

    Milan, 05.12.2011 | Reagovat

  • 90

    Avatar

    Reaguje na 89 | ak moc to na nakup podle recenze nevypada - chtelo by to videt i jine videa jak je to stou ostrosti,dostalo to moc moc malobodu a hlavne ta posledni veta me zlosti. bars to nedoporucuje koupit. Nema nekdo videa?

    michal, 04.12.2011 | Reagovat

  • 89

    Petr K., 03.12.2011 | Reagovat

  • 88

    Avatar

    to Miso - Vůbec ne, je to vidět jen při zvětšení na 1:1, jinak jsou úplně parádní ;) Stačí kouknout na ukázkové snímky a především na bagr, kde je vidět nádherná žlutá, kterou sotva takhle vykreslí v tomto počasí jiný kompakt ;) Popř. přečíst diskusi od začátku a kouknout na mé vlastní fotky, nebo tady jsou rovnou odkazy: http://www.ulozto.cz/10971404/test-samsung-wb750-zip a třeba http://www.ulozto.cz/11230520/test-samsung-wb750-v-interieru-zip

    FlashCV, 03.12.2011 | Reagovat

  • 87

    Avatar

    Reaguje na 86 | Je to s tou ostrostou take zle? Moj stary fotak canon a530 fotl krasne a chcem aspon take fotky, plus slusne pouzitelne video - v podstate rodinny fotak a kamera v jednom. Uz 3 mesiace cakam na wb750 a tu zrazu citam ze nema ostre snimky... Tie 4 mesiace cakam z jedneho jedineho dovodu - ma microUSB nabijanie ako snad jediny fotak na trhu. Tak mi staci jedna nabiacka, jeden kabel a nabijem hockde a nie tie sony proprietarne kable. Takze je to tak zle s tou ostrostou?

    Miso, 02.12.2011 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    to Leon - Samsung WB750 je dá se říct plně manuální (čas, clona, ostření) a má barevnější, ale méně ostré snímky. Nikon S9100 je prakticky jen automat a čas a ostření nejde manuálně nastavit, ale zase má ostřejší snímky. Já bych zůstal u WB750, protože se sním dá fotit v jakýchkoliv podmínkách dle vlastních požadavků (manuální nastavení).

    FlashCV, 02.12.2011 | Reagovat

  • 85

    Lukeš

    Reaguje na 81 | Dobrý den, 3D je jen pro foto.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 02.12.2011 | Reagovat

  • 84

    Lukeš

    Reaguje na 83 | Dobrý den, porovnání jsme bohužel nedělali. Navíc míra rozmazání je daná spíše nastavením přístroje. Osobně bych se asi přiklonil k Nikonu.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 01.12.2011 | Reagovat

  • 83

    Avatar

    Rozhoduju se mezi Samsungem WB750 a Nikon S9100. Ktery ma ostrejsi, nerozmazanejsi fotky?

    Leon, 01.12.2011 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Jen foto a ještě k tomu je výsledná fotka jen 2Mpix a ještě umí 3D panorama a to je taky jen cca 2Mpixelové ;) Nevidím v tom ale rozdíl, akorád je fotka malá a nebo bych musel mít 3D TV, či tak.

    FlashCV, 30.11.2011 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Chtěl sem se zeptat, jak je to s funkcí 3D. Z popisu na portálu Samsung není zřejmé, zda se jedná o funkci pouze při foto. Funguje 3D i při natáčení videa?

    momo, 30.11.2011 | Reagovat

  • 80

    Lukeš

    Reaguje na 72 | Dobrý den, nezlobte se, ale jsme seriozní firma. Nevím co bychom získali tím, kdybychom si dělali ze zákazníku legraci.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.11.2011 | Reagovat

  • 79

    Lukeš

    Reaguje na 74 | Dobrý den, žádný. Model WB750 je pouze jeden.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 28.11.2011 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Jo ta ostrost mi vadí asi nejvíc, potom ten skok zoomu z 7x na 13x a v poslední řadě mi vadí stabilizace, která neni ani polovičně výkonná jako u Canonu. Zase mi ale vyhovuje velikost přístroje a 18x optický zoom, po upgrade na poslední frimware je výdrž baterie neuvěřitelná (prakticky po upg.fw. jsem jej ještě nenabíjel - cca 5 dní a fotim denně cca 50-80 snímků bez videa) a pak se mi moc líbí hloubka barev, která je fakt jedinečná, značka, microHDMI výstup, dobíjení přez USB, plně manuální režim s ostřením a 3 snímky na jedno zmáčknutí špoustě s rozdílnym EV od -2 do +2. Objektiv a přední část těla jsou kovové a má pogumovaný grip na prsty. No a hlavně mě nejvíc těší, že mohu žít s pocitem, že jsem nejspíš první majitel tohoto produktu, který ho první držel v ruce. Ne první kdo ho měl kdy v ruce, to ne, ale nejspíš první vlastník v ČR a širokém okolí. Jen nevim na jak dlouho mi tato radost vydrží a k čemu je, ale zkrátka tu ta radost je :)

    FlashCV, 26.11.2011 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    Reaguje na 76 | eostré snímky bych nerozdýchal - barvičky mne nezajímají, resp. až v drhé řadě - to že tento fotoaparát s 12,5 Mpix dělá horší snímky než patlající Sony s 16 Mpix degraduje tento UZ bohužel na podprůměrný foťák - cena to nezachrání ...... a amazon ho stále ještě nemá v nabídce

    Plavajzník, 26.11.2011 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Stejná otázka k tomuto produktu padla komentářem 27 a komentářem 28 je odpověď vysvětlena. Stačí ČÍST! Jinak pravda že exif se dá měnit, ale já to neudělal a určitě fotoaparát mám Samsung WB750. Tedy alespoň je to na něm i na krabici a dokladu napsané :) Ještě bych odpověděl na další otázku, že může opravdu fotit 3, 5 a 10 snímků za sekundu i v plném rozlišení (tedy celých 12Mpix), ovšem počet snímků je omezen na 8 a to v jakémkoliv rozlišení (takže i 1Mpix 3fps bude jen 8 snímků a ani jeden navíc). Snímky má ostřejší Sony HX9 a to má 16Mpix a má menší šum, ale Samsung WB750 má snímky o dost barevnější než kdokoliv jinej. Z počátku mi vadila u WB750 slabá ostrost, ale barevnost snímků to na vyvolané fotce rozhodně vynahradí lepším podáním barev a přitom nejsou přesycené.

    FlashCV, 25.11.2011 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Reaguje na 73 | Kdyz uz jsme u toho, tak do exifu si s pomoci editoru muzu napsat co se mi zlibi, takze bych to jako smerodatne urcite nebral ;-)

    Jan, 25.11.2011 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Dobrý den, jaký je rozdíl mezi modelem EC-WB750 a WB750. Děkuji za odpověď a jsem s pozdravem Milan B.

    Milan B, 25.11.2011 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Reaguje na 72 | ake? Ne není, podívej se na exif informace snímků a tam uvidíš jakým fotoaparátem byly foceny. No a můj brácha ho drží od pondělí pevně v rukou :-) a čím dál víc spokojenější.

    Satan Claus, 24.11.2011 | Reagovat

  • 72

    Avatar

    Ako je to mozne, ze megapixel.cz uz predava tento fotoaparat. Nenasiel som absolutne nijaky iny obchod, ktory by ho predaval a na SVK uz vobec nie...Ani len recenziu poriadnu nic... nieje to fake???

    Stano, 24.11.2011 | Reagovat

  • 71

    Tkáč

    Reaguje na 67 | Dobrý den, v nastavení je možné zvolit 3,5,nebo 10sn./s. a to v rozlišení 12mpx, výsledně cca 5-6mpx

    Karel Tkáč - Megapixel, Vedoucí prodejny, 23.11.2011 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    mimoto výchozí nastavená kvalita od výrobce je superfine a střední ostrost

    FlashCV, 22.11.2011 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Dobrý nápad, udělal jsem zase pár snímků a uložil zde: http://www.ulozto.cz/11230520/test-samsung-wb750-v-interieru-zip Všechny s bleskem, s ISO800 5Mpix a 12Mpix se 3 různými ostrostmi a superfine, fine a normal + 2x ISO100 5Mpix a 12Mpix ;)

    FlashCV, 22.11.2011 | Reagovat

  • 68

    Avatar

    Reaguje na 59 | lashCV - A ukázka 5Mpix/800ISO by nebyla? A snímky z interiéru?

    Miff, 22.11.2011 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Zdravím-může mi někdo říci,při jakém rozlišení "umí"7sn/s ?Děkuji.

    heklik, 21.11.2011 | Reagovat

  • 66

    Lukeš

    Reaguje na 64 | Dobrý den, první dotaz byl myslím vysvětlen. Co se týče druhého, tak v něčem je lepší Sony a v nečem Samsung. Kdyby byl jeden z nich lepší, tak ten druhý se přestane prodávat. Pokud bych si měl vybrat já volil bych Sony.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 21.11.2011 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Puamik - No zkrátka když zoomuješ, tak jakmile se dostaneš k hodnotě 7x a chceš třeba jen o kousek dál, tak to rovnou skočí na 13x. To samé i když se chceš vrátit. Zkrátka je tam takový jakože větší skok. Problém je, že občas se vyskytne příležitost, kde 7x je málo a 13x je moc a nic s tim neuděláš. Pak s tim tvrdym nastavením zoomu po zapnutí, to ti neudělá nejspíš žádnej kompakt. Zkrátka po zapnutí je na nejkratšim ohnisku. V nastavení (a to jsem technickej tip a prolezl jsem to snad už úplně celý) jsem to nenašel, takže to tam na 99.9% neni ;) Jinak zde vypíšu všechny kroky zoomu po jednom: 1x, 2x, 3x, 4x, 5x, 7x, 13, 15x, 17x a 18x. V každém z těchto vypsaných čísel jsou 2 polohy, takže asi jen nezobrazuje na desetiná čísla, ale dalo by se říct, že těch kroků je dvojnásobek z toho co jsem tu vypsal ;) Kvalita fotek mi přijde lepší ze Sony HX9, ale zase je o 2tis dražší. Samsung WB750 má spoustu nastavení navíc (kontrast, ostros a sytost, 3 různé kvality - normal, fine a superfine a další) a hlavně ruční nastavení času a clony, nebo kombinovaně a také manuální ostření, což je dobré v určitých situacích. No a v poslední řadě ti udělá 3 snímky hned po sobě s odlišnym EV třeba -2/0/+2, vyfotíš z ruky a pak si v PC složíš vlastní HDR, které je lepší než z foťáku ;)

    FlashCV, 20.11.2011 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Dobrý den, můžete prosím vysvětlit co to znamená, že zoom přeskakuje ze 7x na 13x? To jako, že zoom 10x tam nenastavím? Pak se chci ještě zeptat, zda jde natvrdo zadat zoom např. 2x, aby se ohnisková vzdálenost ze 24mm dostal na např. 30mm a záběr nebyl tak širokoúhlý. A samozřejmě, aby po zapnutí a vypnutí si foťák takto nastavený zoom udržel. Díky P.S. je lepší tento foťák nebo Sony HX9?

    Puamik, 19.11.2011 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Reaguje na 62 | íky FlashCV a Satan Claus za postřehy, hodnocení a vyhledání léku na neduhy. Už se těším, až rozbalím krabici se svým novým WB 750.

    MiC, 19.11.2011 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    hmmm a s novim fw pěkně rychle a hlevně přesně (jakože většinou zaostří - dříve spíš nezaostřoval) v šeru a ve tmě (tak do 0.5s), to je megafofr ;)

    FlashCV, 18.11.2011 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Mohu potvrdit. Nový frimware vyřešil problém s errorovym proužkem v dolní části snímků za použití optického zoomu 3x a víc ;) Navíc při manuálnim ostření není obraz tak moc přiblížen, nebo je zkrátka ostřejší a lépe reaguje na manuální ostření. Manuální ostření je zkrátka mnohem lepší ;) Nyní jsem úplně rád, že jsem si pořídil Samsunga WB750 i přez všechny předchozí nespokojenosti. Navíc upgrade frimware má málokterý konkurenční kompakt, takže do budoucna jistě výhoda ;)

    FlashCV, 18.11.2011 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Reaguje na 59 | a stránkách Samsung je ke stažení nový firmware, s dnešním datem třeba to vyřeší ten proužek. http://www.samsung.com/cz/consumer/cameras-camcorders/compact-cameras/performance/EC-WB750ZBPBE3/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=support

    Satan Claus, 18.11.2011 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    TAK TO NEJVĚTŠÍ PLUS TOMUTO FOTOAPARÁTU!!! Beru veškeré záporné názory týkající se kvality snímků vzhledem ke zjištění, že Samsung WB750 při navolení např. focení jen 5Mpix snímků neořezává snímky, ale naopak využívá stále celou plochu čipu jako na 12Mpix a tím dochází k výrazně kvalitnějším snímkům i za použití vyššího ISO, takže např. při ISO800 je stále téměř nulový šum!!! Nebo nevim jestli vyfotí 12Mpix a pak zmenší, ale zkrátka jsem teď zkoušel fotit 5Mpix snímky (no spíš omylem) a výsledek že snímek s ISO800 byl pořád čistý jak na ISO100 ;) Zjistil jsem to i tak, že jsem přizoomoval a současný errorový proužek v dolní části snímku byl i na 5Mpix snímku. Fotoaparát si tedy nejspíš velice rád nechám ;)

    FlashCV, 18.11.2011 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Pro představu jsem uložil video venku v rušném prostředí: http://www.ulozto.cz/11138882/sam-0763-mp4 a video v místnosti v tichém prostředí: http://www.ulozto.cz/11139070/sam-0765-mp4 Muj názor je takový, že v když někdo bude někoho šmírovat z místnosti kde bude ticho, tak na videu bude zoom slyšet :) ale pokud bude někdo něco natáčet venku, tak zoom tak rušivý neni ;)

    FlashCV, 18.11.2011 | Reagovat

  • 57

    Lukeš

    Reaguje na 56 | Dobrý den, ano je.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 18.11.2011 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Dobrý den.Je při natáčení videa slyšet zvuk optického zoomu,jako u jiných samsungů.Děkuji.

    boda, 17.11.2011 | Reagovat

  • 55

    Lukeš

    Reaguje na 50 | Dobrý den, osobně bych doporučil Sony HX5.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.11.2011 | Reagovat

  • 54

    Lukeš

    Reaguje na 48 | Dobrý den, v současné době řešíme ze společností Samsung tento problém. Jakmile dostaneme nějaké vyjádření, samozřejmě ho zveřejníme.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.11.2011 | Reagovat

  • 53

    Lukeš

    Reaguje na 45 | Dobrý den, v současné době řešíme ze společností Samsung tento problém. Jakmile dostaneme nějaké vyjádření, samozřejmě ho zveřejníme.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.11.2011 | Reagovat

  • 52

    Lukeš

    Reaguje na 47 | Dobrý den, osobně mohu doporučit například tuto kartu SanDisk.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.11.2011 | Reagovat

  • 51

    Lukeš

    Reaguje na 46 | Dobrý den, je mi líto, ale tuto nabíječku nemáme v nabídce. Pokud jsem dobře informován, tak ji Samsung ani do ČR nedováží.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 15.11.2011 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Dobry den, na zacatku diky za cenne rady, ktere u vas stale nachazim. Rozmyslim se mezi Ixusem 230 hs, samsungem WB750 a sony cyber-shot HX5. Tihnu z nostalgie ke canonu (diky predchozimu powershotu), jsem amater, ktery z 80% pouziva automatiku, lidi, slavnosti, zazitky, deti... tudiz i dost foceni v interieru a za neprilis vhodnych svetelnych podminek. Myslim, ze ani jeden z nich snad nebude propadak, nicmene kdyby nekdo mel zkusenost nebo treba jen subjektivni radu, budu rozhodne vdecny! Bohuzel podrobnejsi recenci na tento fotak jsem nikde nenasel, tak snad posledni nadeje - tato diskuze. Jake jsou vase nazory a zkusenosti? Diky.

    Jelwa Lada, 14.11.2011 | Reagovat

  • 49

    Avatar

    Jirka Samotnou externí nabíječku jsem viděl neoriginál od 250 do 700 a originál je jen s jednou baterkou co koukám. Těžko říct co poradit, sám nevim a ta náhradní baterka je třeba. Jinak paměťovou kartu s dnešníma cena jedině 32Gb Verbatim (cca 900Kč), popř. minimálně 16GB Verbatim (cca 450Kč). Dopručil bych právě Verbatim, protože cenově jsou nízko a jejich zápis je cca 18Mb/s a čtení je cca 20Mb/s (dle PCtunungu.cz). Ale nebál bych se z těch levnějších také právě Patriot (LX), popř. ještě Kingmax (ale jen ta voděodolná). Samosebou jedině Class10 (pro jistotu). Z těch lepších jedině SanDisk ;) Co se týká toho errorovýho proužku, tak zatím hledám nějaké info přez strejdu googla, ale nic.

    FlashCV, 13.11.2011 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Rád bych poprosil zástupce megapixelu o vyjádření k problému errorového proužku na fotkách s použitím zoomu, který je vidět jak na fotkách megapixelu tak na fotkách od FLASHCV. Je tento problém již nějak řešen?

    Jirka, 13.11.2011 | Reagovat

  • 47

    Avatar

    Jakou kartu by jste doporučil pro záznam foto i videa, video alespoň 60 minut FULL HD.

    Jirka, 11.11.2011 | Reagovat

  • 46

    Avatar

    Dá se zakoupit k fotoaparátu i externí nabíječka? (včetně kabelu, nemyslím tu kterou přikládáte k náhradní baterii)

    Jirka, 11.11.2011 | Reagovat

  • 45

    Avatar

    hmmm, tak koukám na snímky z Megapixelu.cz a také mají s použitím zoomu na všech snímcích v dolní části takovej errorovej proužek (vidět u snímku s bagrem a ta dekorace)

    FlashCV, 11.11.2011 | Reagovat

  • 44

    Avatar

    nemo Možná máš pravdu, nejsem profík. Olejomalba je muj pojem. Pojmenoval jsem tak už první snímky z prvních Olympusů oproti prvním Canonum (digitální) ;) Je fakt, že vytištěný snímek (fotka) může opravdu vypadat úplně jinak. Jak jsem říkal, snímky z tohodle Samsungu WB750 jsou opravdu velice dobře barevné. Jen bych chtěl tu ostrost lepší. Přecijen větší výřez pak dost ztrácí. Co se týká roztřesených snímků, tak nevim, nepřijde mi. Dej popř. vědět jaké čísla snímku máš na mysli, abych se ještě podíval ;) Mrzí mě pokud se mýlim a máš pravdu, tak to je ostatním k ničemu. Ale nevim jestli je to mnou, v tom případě spíš selhává absolutně stabilizace, protože když fotim s čímkoliv jinym (třeba s Canonem), tak snímky jsou dokonale ostré (po tom mim zvětšování na 1:1 ;)

    FlashCV, 11.11.2011 | Reagovat

  • 43

    Avatar

    FlashCV nechci s tebou polemizovat, ale stržených fotografií máš víc....kromě toho děláš základní chybu, že se díváš na pixely místo na fotografii. Ta moda dívat se na jednotlivé pixely monitorem je odporná a používají ji jen neználkové....zkus si nechat vytisknout v labu fotografii a třeba i výřez z té fotografie.. Budeš překvapen jak je to najednou vše jiné. A ta " ostrost" těch tvých nestržených snímků je dobrá, pohodová. Asi hraje roli to, v jakém programu fotografie otvíráš a na jakém monitoru se na ně koukáš. Měl by ses také zdržet, těch výkřiků přebraných z netu od lidí kteří tomu nerozumí, jako jsou olejomalby a pod..... Jinak ještě jednou děkuji za poskytnutí fotografií.

    nemo, 11.11.2011 | Reagovat

  • 42

    Avatar

    nemo By ses divil právě ;) Já udržim kdejakej kompakt i tel. bez stabilizace. Mě naučila doba ;) To takhle zkrátka fotí (rozpatlaný). Jen u té jedné u nádraží s ISO200 kde jsem i napsal, že je to roztřesené. Nevšiml jsem si toho při focení, ale až doma. Poznáš to podle kmenů stromů, sloupů, nebo rohů budov, kde je patrné, ře přechody jsou normální a ne zdvojené, takže je jasné, že snímek není roztřesen, ale rozpatlán vlastností fotoaprátu. Bohužel, ale je to tak. Ale teď jsem přišel jak ty rozpatlaný fotky vylepšit. Nastavit ostrost na max a hned je to lepší. Defaultně je to na středu, asi aby se ztratil šum. Fotky jsou s ostrostí na max o něco lepší, ale pořád ne dle mého očekávání. Čeho jsem si také právě teď všiml při použití zoomu 3x-18x v jakymkoliv režimu a nastavení, je errorový proužek, který zabírá tak 5-10 (ne-li víc) řádků pixelů v dolní části všech snímků (docela tučnej pruh při zvětšení na 1:1). Proto se ptám ostatních vlastníků WB750 jestli mají podobný problém. Děkuji.

    FlashCV, 11.11.2011 | Reagovat

  • 41

    Avatar

    FlashCV Děkuji. Ty snímky jsou fajn. Máš tam hodně stržených foto. Neudžíš fotoaparát při stisku spouště. Zkus ho příště večer nastavit na samospoušť a fotoaparát někam postav, bude to lepší..

    nemo, 10.11.2011 | Reagovat

  • 40

    Avatar

    Dobrej nápad. Popsal jsem a uložil v zipu zde: http://www.ulozto.cz/10971404/test-samsung-wb750-zip Jinak muj názor na denní snímky (i když stále se smogem). Přijde mi, že snímky z WB750 i když jsou při zvětšení na 1:1 rozpatlané a neostré, tak maj velmi široký dinamický rozsah barev. Fotky jsou zkrátka nádherně barevné a takhle barevné snímky zase nemá nikdo z konkurence. Na 12Mpix snímcích při tištění na A4 a nebo i A2 či údajně A1 ovšem patlanice nebude nejspíš vidět, zato vytištěná fotka bude krásně barevná. Je tedy na jednotlivci jestli chce ostré fotky při zvětšení na 1:1, nebo se spokojí z velmi širokou škálou barev. Mrzí mě akorád ty noční a podvečerní snímky, ale pořád je to kompakt i když jsem čekal od něj víc, když u Samsungu šli s Mpixelama dolu. PS: Schvaluji, že snímky může Megapixel.cz použít na svích stránkách ;)

    FlashCV, 10.11.2011 | Reagovat

  • 39

    Avatar

    FlashCV: Hodíš prosím někam na net (třeba uloz.to) pár zkušebních fotek v plném rozlišení? Myslím, že dost lidí by je tu přivítalo...

    morlan, 10.11.2011 | Reagovat

  • 38

    Avatar

    Je někde popis s fotografiemi z tohoto fotoaparátu? Děkuji

    nemo, 10.11.2011 | Reagovat

  • 37

    Lukeš

    Reaguje na 36 | Dobrý den,konkrétně tento model nakupujeme přímo u společnosti Samsung.Nemusíte mít obavu ani z toho, že by "to šmejčko mohlo přijít už jim".

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.11.2011 | Reagovat

  • 36

    Avatar

    Nene, neřekl jsem že to je jistě "šmejčka" :) Jen jsem měl strach. Neříkám, že nakupujete od neověřených dodavatelů, to mohlo přijít už jim. Rozhodně nechci házet špínu na Megapixel, to určitě ne. Ale veškeré skutečnosti tomu nasvědšují. Kvalita fotek nic moc (možná ne jen dle mého očekávání a frimware novější než Samsung vydal. Made in China je už na všem kromě značky BOSCH a nemusí to nic znamenat, to jsem se tomu jen zasmál ;) Na CD jsou jen manuály (i komplet v ČJ jak zde posílal Slávek) a Acrobat Reader. Žádný jiný program. Manuál na papíru je hooodně okleštěný a vypovýdá ve stručnosti jen o tom, jak dát baterii do přístroje a zapnout jej, nic víc. Plus Warranty Card. Ještě jednou se omlouvám pokud to vyznělo, že to myslím vážně s tou "šmejčkou", proto jsem se tu toho smál ;)

    FlashCV, 10.11.2011 | Reagovat

  • 35

    Lukeš

    Reaguje na 27 | Dobrý den, ne není WB750 je jen jeden. Jde o kompletní technické označení.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.11.2011 | Reagovat

  • 34

    Lukeš

    Reaguje na 32 | Dobrý den, prosím aby jste se vyvaroval podobných útoků a speklulací. Naše firma nakupuje výhradně od prověřených dodavatelů, tudíž se jedná o originální výrobky a ne "šmejčky". Na tom že má korejská značka továrnu v číně, není nic neobvyklého. MADE IN JAPAN pravděpodobně na Samsungu nikdy nenajdete.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 10.11.2011 | Reagovat

  • 33

    Avatar

    Reaguje na 32 | o moc pěkný - neznámý nový firmware, made in china ( to snad vyrábí Samsung všechny dražší kompakty v Číně ? -tomu ani nevěřím ) - v Evropě vůbec není stále k mání - ani v ČR na seznamu nikde nejde vysvítit skladem na žádném eshopu - má ho jen megapixel který přisypává zásoby do počtu 5 ks - já si ho mám vyzvednout od PPL zítra cca ve 14 hod, ještě uvidím, co s tím udělám - minimálně pokud ho odebeřu tak ho nechám 14 dnů origo zabalenej,než se vykrystalizuje, co je tohle kruci zač a jestli to není nějaký vesmírný omyl ..... předpokládám, že je tam aspoň nějaký český návod v tištěné podobě i když hodně okleštěný .....

    Slávek, 10.11.2011 | Reagovat

  • 32

    Avatar

    A další podeždřelá věc které jsem si teď všiml. Jak zde Slávek posílal cca 3dny z5 nejaktálnější fw 108310, tak já mám fw 110243 a to musel nějakou dobu putovat do ČR, takže tu asi něco nehraje. Nejlepší na tom je, že samotný Intelli-Studio mi píše, že mám aktuálnější verzi (110243) než je poslední vydaná (108310) a to je hooodně dovný, ne?! :) Možná tahle první várka WB750tek budou jen šmejčky z Číny asi něco jako iphone 5 :D Asi poputuje z5, ještě uvidim... :)

    FlashCV, 10.11.2011 | Reagovat

  • 31

    Avatar

    Jo a jen dodám, že ten muj (ten "snad" úplně první prodanej v ČR a možná i v širokém okolí) je made in China, kdyby to mělo hrát nějakou roli v kvalitě :)

    FlashCV, 10.11.2011 | Reagovat

  • 30

    Avatar

    Nějakou malou recenzi a svuj názor jsem hodil do záložky "Hodnocení zákazníků" (objeví se po schválení). Ve stručnosti: Trochu mě zklamal, protože jsem čekal od 12.5Mpix fotoaparátu za 6tis v dnešní době 16Mpix kompaktů kvalitní snímky především za šera a v noci. Ale co? Neni to zrcadlo, ale pořád kompakt nooo... Ve dne nebyla možnost testovat, tak ještě musim otestovat za lepšího světla. Snímky v šeru a ve tmě jsou neostré (jako u WB700) a malované jakoby vodovkama (podobně jako u Olympusů) a to počítám i ty s bleskem na ISO100 a stativem. Tak či onak asi neni na trhu nic co by se mi líbylo, nebo by mi vyhovovalo víc než tenhle Samsung v této cenové kategorii. Přezto pokud mě převratně neuchvátí denní fotky, tak budu zvažovat vrácení a koupení úplně obyčejnýho kompaktu za 2tis, který neni 3x horší než ty s cenou 3x vyšší (tedy okolo 6tis). Nejraději bych čip z FujiFilmu F550/600EXR + pár vlastností EXR v kombinaci stabilizace od Canonu, které se snad nikdo nevyrovná + objektiv Canonu v těle WB750 a jeho podrobná nastavení a ovládání. Ale asi mě neberte vážně, jsem asi jen zbytečně zklamán, protože jsem čim dál tim víc náročenej a čekal jsem zázrak a ne jen stejnou třídu kompaktu jako je běžně k dostání. Hledám detaily na zvětšených snímcích 1:1, ale normálně jsou snímky stejné jako u všech ostatních a když je nebudete zvětšovat na 1:1, tak z normálního pohledu maj větší dinamický rozsah než konkurenční a hlavně v tom HDR režimu, kterej pracuje asi nejlíp ze všeho co na WB750 je. Ale jak říkám, ještě to chce otestovat za jasného dne ;)

    FlashCV, 10.11.2011 | Reagovat

  • 29

    Avatar

    Reaguje na 23 | kdy se můžeme těšin na recenzi?

    Jirka, 09.11.2011 | Reagovat

  • 28

    Avatar

    Reaguje na 27 | je - EC-WB750 má o tři znaky víc, to je všechno ....

    Slávek, 09.11.2011 | Reagovat

  • 27

    Avatar

    dobrý den, je nějaký rozdíl mezi WB750 a EC-WB750

    Jirka, 09.11.2011 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím