Reklamace, pozáruční servis a vrácení zboží

Pokud máte problém s některým z výrobků, které jste u nás zakoupili, postaráme se o vás. Jak postupovat při reklamaci, mimozáručním servisu či vrácení zboží?

Obsah

Reklamace

Slouží pro případy, kdy se u výrobku projevila závada samovolně v průběhu doby, kdy máme odpovědnost za vady přístroje. Při reklamaci online ze svého uživatelského účtu ušetříte spoustu času. Zboží nám na prodejně nebo přes přepravní společnost jen předáte a vyhnete se tím čekání a frontám.

Jak při reklamaci postupovat

  1. Ve svém Uživatelském účtu v záložce Reklamace a servis vyberte u konkrétního produktu možnost reklamovat.
  2. Popíšete závadu, kvůli které zboží reklamujete, případně nahrajete ukázkové foto. Číslo dokladu se vám vyplní automaticky. Následně kliknete na Pokračovat na způsob doručení a vyberete si z nabízených možností.
  3. Pokud zvolíte možnost Zboží donesu na prodejnu, dostanete na výběr z našich poboček v Praze, Brně nebo Ostravě. Poté stačí už jen kliknout na Odeslat reklamaci.

Po vyplnění údajů nám stačí produkt už jen doručit. Pro doručení zboží v rámci reklamace můžete využít způsob, který vám nejlépe vyhovuje.

Začít reklamaci
Seznam zakoupených produktů

Servis fototechniky | Megapixel

Mimozáruční servis

Rádi se o Vás postaráme i v mimozáručním servisu, který slouží pro všechny ostatní typy problémů, které nespadají do reklamačních podmínek, tedy závady způsobené uživatelem nebo ty, které se projevily po uplynutí záruční doby výrobku.

Jak funguje?

Na svém profilu v záložce Reklamace a servis si u konkrétního produktu vyberte možnost “Pozáruční oprava”. Po vyplnění údajů nám stačí produkt už jen doručit.

Doručte nám ho osobně na prodejnu, nebo pošlete výrobek s popisem vady. Nezapomeňte na sebe uvést kontakt, budeme jej potřebovat, abychom vás mohli informovat o stavu zakázky.

Kolik stojí?

Vyúčtování placené opravy v rámci mimozáručního servisu se skládá z níže uvedených položek, na které vám vystavíme daňový doklad.

Paušální poplatek ve výši 390 Kč

  • Je vybírán při převzetí výrobku na opravu a je nevratný.
  • Pokrývá náklady zprostředkovatele včetně dopravy do servisu.

Variabilní poplatek dle vyúčtování servisu

  • pokrývá náklady na zjištění závady a způsobu její opravy
  • opravu (po odsouhlasení zákazníkem)
  • přepravu ze servisu ke zprostředkovateli

Pokud budete chtít výrobek doručit na adresu přepravní společností, naúčtujeme si za přepravu výrobku zpět k vám poplatek ve výši 129 Kč.

Detailní informace naleznete v obchodních podmínkách.

Zásilky přijímáme na adrese:

Reklamační oddělení, obchod Megapixel
MEGAPIXEL s. r. o.
Komunardů 42
Praha 7, 170 00

Osobně nás můžete navštívit na našich prodejnách v Praze, Brně a Ostravě.

Chcete se ještě na něco zeptat?

Napište nám na e-mail: servis@megapixel.cz
Seznam autorizovaných servisů

Využijte také výhody našeho zákaznického programu nebo služeb, které nabízíme.

Servis fototechniky | Megapixel

Vrácení zboží v rámci 14 dnů

Právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu ve 14 dnech je možné v případě objednávky mimo kamenné prodejny, tedy objednávky vzniklé přes eshop. Vrácené zboží nezapomeňte doručit kompletně, včetně dárků, které jste k produktu obdrželi zdarma. Pro doručení výrobků v rámci vrácení ve 14 denní lhůtě můžete využít způsob doručení, který vám nejlépe vyhovuje. 

Formulář pro vrácení zboží do 14 dnů

V případě nákupů na IČO platí specifické záruční podmínky dodavatelů pro uplatnění záruky při nákupu podnikateli. Kupující podnikatel má tedy nárok, pokud není uvedeno jinak, reklamovat vybrané zboží v záruční lhůtě 12 měsíců.

Kupující podnikatel má tedy nárok reklamovat vybrané zboží během jednoho roku od zakoupení.
Pro spotřebitele platí standardních 24 měsíců.

Způsoby dopravy pro vrácení zboží

 

Osobně na prodejně

Zboží můžete přinést osobně na jakoukoliv pobočku Megapixel ve standardní otevírací době. Prosíme o přiložení prodejního nebo záručního dokladu či jeho kopii.

Vlastní zásilkou

Chcete-li poslat zboží zpět vlastní zásilkou, stačí vyplnit formulář pro vrácení zboží do 14 dnů, který zašlete spolu s balíkem na adresu: Megapixel s.r.o. Komunardů 42, Praha 7, 170 00. Hned jak zásilku obdržíme, ozveme se vám s dalším postupem.

Formulář pro vrácení zboží do 14 dnů

 

Prostřednictvím Zásilkovny

Přes Zásilkovnu nám můžete zaslat menší produkty.
Zásilku prosím kvalitně zabalte, přiložte formulář pro vrácení zboží do 14 dnů a označený balík jako "Vratka zboží" odneste na libovolnou pobočku Zásilkovny, kde po sdělení našeho identifikačního čísla "97255216" vytvoří přepravní štítek a zásilku nám odešlou.

Náklady na přepravu hradíme my. Omezením u tohoto druhu dopravy je dodržení velikosti zásilky: 50x50x40 cm nebo délka jedné strany do 120 cm, váha do 5 Kg a hodnota balíku do 20 000 Kč.

Ozveme se vám hned, jak zásilku obdržíme.

Formulář pro vrácení zboží do 14 dnů

Zasláním přes PPL

Přes službu PPL můžete zaslat objemnější produkty nad 5 kg. Zásilku prosím kvalitně zabalte, přiložte formulář pro reklamaci.


Poté kontaktujte naše zákaznické centrum na telefonním čísle: 270 006 166 nebo přes email: objednavky@megapixel.cz.
Společně domluvíme vhodný termín svozu. Hned jak budeme mít zboží zpět, budeme vás kontaktovat s dalším postupem.

Formulář pro vrácení zboží do 14 dnů

Podrobné podmínky odpovědnosti za vady a záruky u jednotlivých značek

  Fyzické osoby Firmy Registrace
Peak Design doživotní doživotní Bez registrace
Tenba 5 let 5 let Bez registrace
Benro 5 let 5 let Bez registrace
Shimoda 5 let 5 let Bez registrace
Sandisk doživotní doživotní Bez registrace
Lexar doživotní doživotní Bez registrace
Fomei
řada Digitalis
5 let 5 let Bez registrace
Sigma 4 roky 1 rok Bez registrace
Tamron 5 let 1 rok Registrace zde
Zeiss 3 roky 1 rok Registrace zde
Olympus 2,5 roku 1 rok Registrace zde
Sony 3 roky 1 rok Registrace zde
Epson
vybrané tiskárny
3 roky 3 roky Registrace zde
Eizo
monitory
5 let 5 let Informace zde
BenQ
monitory
3 roky 3 roky Bez registrace
Apple 2 roky 1 rok Bez registrace
Canon
vybrané tiskárny
3 roky 1 rok Registrace zde