Sigma 120-400mm f/4,5-5,6 APO DG OS HSM pro Nikon Komentáře k Sigma 120-400mm f/4,5-5,6 APO DG OS HSM pro Nikon

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (85 - 1)

  • 85

    Bouška

    Reaguje na (84) | Dobrý den, určitě doporučuji kontaktovat autorizovaný servis, kde Váš objektiv mohou odborně prověřit a případně seřídit, nebo opravit.

    AWH Servis, Vinohradská 100, 130 00 Praha 3
    Tel.: +420 222 721 525, fax: +420 222 720 122
    Otevírací doba: Po-Pá 9:00-18:00

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.11.2015 | Reagovat

  • 84

    Kopecký

    Dobrý den, pořídil jsem před nějakou dobou tento objektiv. Kupoval jsem ho z druhé ruky, jako málo používaný, stav tomu odpovídal, nikde žádné známky používání a byl jako nový. Mám tělo Nikon D5200 a problém s automatickým ostřením. Když použiji jakýkoliv jiný objektiv, tak vše funguje, takže předpokládám že problém je v objektivu. Vždy ostří někam jinam, než by měl a pokaždé to jinam. Myslíte že se s tím dá něco dělat ? Něco jsem o tom četl, ale předpokládám že je lepší to nechat odborníkům. Děkuji za odpověd.

    Milan Kopecký, 11.11.2015 | Reagovat

  • 83

    Michalík

    Reaguje na (82) | Dobrý den, jak jsem již psal tak optická kvalita v porovnání s vašim setovým objektivem nebude horší, bude o něco lepší a na nejdelším ohnisku ji lze přirovnat k nejdelšímu ohnisku 200mm vašeho setového objektivu. Komunikace těla a objektivu bude bez problémů. Ovšedm, jak jsem již psal, kvalitní stativ je podmínkou pro ostré snímky, jinak z něj budete mít na dlouhá ohniska neostré snímiky. Objektiv je na držení v ruce hodně velký a těžký. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 03.05.2014 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Reaguje na (81) | A jak na tom bude vysledna kvalita oproti setovemu nikon 55-200 vr svetelnost je na stejno vice mene...jen ma o 0,5 horsi svetelnost na zacatku a na konci na stejno.. Chtel bych neco delsiho mnel jsem na pujceni tamaron 70-300 usd a i ten bouzel ohniskove nestacil.. Tendle obektiv se mi libi je zajimavy cenove i to ze ma stabilizaci dokonce v takove cene pri velkem rozsahu.. A v recenzi ho chvalite.. Jen mne zajima nehrozi nejaky problemy s komunikaci tela nikonu d5100?? Napr spaleni kontaktu mezi obektivem a telem??

    petr, 02.05.2014 | Reagovat

  • 81

    Michalík

    Reaguje na (80) | Dobrý den, objektiv který jste si vyhlídnul určitě není špatná volba a opticky rozhodně není horší, než 55-200, který aktuálně máte. Ostření je trochu pomalejší, ale ne výrazně, takže pro uvedené účely bude objektiv dostačující i když se v případě horších světelných podmínek budete potýkat s dlouhými expozičními časy. Na focení z tohoto objektivu je podmínkou kvalitní stativ, protože na ohnisko 400 resp. pro vás 600mm budete potřebovat expoziční časy pro udržení z ruky cca 1/500 a kratší a ty dosáhnete jen za velmi dobrého světla 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 02.05.2014 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Dobry den mam prozbu vlasnim nikon 5100 a obektiv nikon 55-200 vr a chtel bych neco s delsim ohniskem myslite jsi ze je to dobra volba?? Foceni krajny zvirat v zoo atd..

    petr, 02.05.2014 | Reagovat

  • 79

    Bouška

    Reaguje na (78) | Dobrý den, ano, je kompatibilní.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.12.2013 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Dobrý den, bude tento objektiv plně kompatibilní s D80 včetně AF? Děkuji.

    Lucie Rambousková, 14.12.2013 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    koupil jsem ho 14.9.2010 tehdy stál jako novinka 18.900kč jsem moc spokojenej i když mám velké nároky celkově už bych ho nedal pryč tenkrát jsem četl že ho jeden nejmenovaný fotograf měl na expedici v afryce fotografie mně natolik učarovaly tolik že jsem neváhal a hned koupil

    vit michálek, 28.10.2013 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Reaguje na (75) | Já bych to viděl takto: vzhledem k zmiňované cloně 2,8 + váze 3 kg (tento objektiv se vejde do 2 kg ) mluvil pán o poněkud jiné Sigmě a tou je model Sigma 120-300mm f/2,8 APO EX IF DG HSM, který se zde jestli se nepletu neprodává.

    Perry, 30.06.2013 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Reaguje na (69) | dobry den, jak jste nastavil clonu 2,8? objektiv ma prece nejnizsi clonu 4,5

    martyM, 01.06.2013 | Reagovat

  • 74

    Svoboda

    Reaguje na (73) | Dobrý den, 2x telekonvertor od Sigmy nasadit lze, konvertor od Nikonu jsem nezkoušel, ale spíše bude také fungovat. Kvalita se sníží, ale kdo používá telekonvertor, zpravidla to dlouhé ohnisko prostě potřebuje.. D4 s ním za jasného světla dokáže zaostřit, přístroje z nižších kategotrií už budou mít s autofokusem problém.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 16.05.2013 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli by šel k tomuto objektivu nasadit telekonvertor a hlavně co by to udělalo s fotkou? Zdá se mi že světlost 4,5-5,6 je dost vysoká. Moc děkuji za odpověď.

    Rosťa, 11.05.2013 | Reagovat

  • 72

    Svoboda

    Reaguje na (71) | Dobrý den, 120-400mm je mnohem lepší, 15-500mm na dlouhém konci výrazně měkne a aberuje. 

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 23.04.2013 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Dobrý den rozhoduji se s koupí objektivu, mám dva vybrané ale nevím který je lepší, mohli by jste mi poradit buď Sigma 150-500mm f/5,0-6,3 APO DG OS HSM nebo Sigma 120-400mm f/4,5-5,6 APO DG OS HSM, děkuji Elisabeth Marln

    Elisabeth MARLN, 22.04.2013 | Reagovat

  • 70

    Svoboda

    Reaguje na (69) | Dobrý den, už chápu reakce kolegů, kteří jej měli v ruce ;)

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 08.04.2013 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Vlastním tenhle objektiv čerstvě od včera:-) a nestačím se divit, ostrost od 2.8 a na mém Nikon D800!!! BOMBA! čekal jsem opticky průměr se skvelou svetelností a cenou , dostal jsem perfektní profi sklo!!! A žádná, Ž Á D N Á aberace, (teda aspon jpeg ND800), fotil jsem větve břízy proti obloze u clony 2.8!!!:-) Stabilizátor(y) 120 procent!!! Jen si musíte uvedomit 3 veci: 1. není to makroobjektiv, nejblíže 1.5 m, 2. váží 3 kg 3. pokud vás štve cena či hmotnost, tak si uvědomte , že NIC podobného za obdobnou, ale i MNOHEM vyšší cenu NENÍ!!!:-) Hezké světlo a Sigmě velké D Í K Y!! jsem zvědavej co na to odbyt Nikkorů!:-)

    StandaR, 05.04.2013 | Reagovat

  • 68

    Svoboda

    Reaguje na (67) | Dobrý den, volal jsem kolegům do Brna, kde mají objektiv skladem a ti mi řekli, že je velmi příjemně překvapil, chválou nešetřili :)

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 22.03.2013 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Reaguje na (66) | Dobrý den, děkuji za odpověď, ve fotoškoda, mi doporučili jednoznačně Nikkora, tak to musím ještě zvážit. Jak jsem již uváděl, mám DX zrcadlovku, takže u obou objektivů se používá ještě přepočet a musím říct, že u Sigmy je to pak opravdu pěkné ohnisko. Děkuji

    Daniel, 22.03.2013 | Reagovat

  • 66

    Svoboda

    Reaguje na (65) | Dobrý den, mými favority jsou Nikon 70-300mm VR a tato Sigma 120-400mm. Vzhledem k delšímu ohnisku, které jistě oceníte, bych se přiklonil spíše k Sigmě 120-400mm. Kresbou nás velmi příjemně překvapil. 

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 21.03.2013 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se zeptal na názor odborníků. Nějakou dobu již fotím, ale hlavně pro radost, takže se ve všem úplně neorientuji. Nedávno jsem se vzhlédl ve focení letadel a přestává mi stačit můj objektiv Nikkor 55-200. Mám Nikon D90 a rád bych si pořídil nějaký objektiv s ohniskem 300 nebo 400. Díval jsem se na objektivy Nikkor (55-300, 70-300), Tamron (70-300), Sigma (100-300, 120-400). Vzhledem k pohybujícím se strojům uvítám rychlé přeostřování a doostřování během serie fotek a optickou stabilizaci. Rád bych se tedy zeptal, který z výše uvedených nabízí nejlepší poměr cena/kvalita, nebo jestli víte o jiném. Určitě dražší objektivy jsou výborné, ale já jako amatér se ohlížím také na cenu. Děkuji za pomoc.

    Daniel Dvořáček, 18.03.2013 | Reagovat

  • 64

    Jurčík

    Reaguje na 63 | Dobrý den,

    nejlépe je na tom asi sigma 100-300, pak tento objektiv a nIkor 70-300 VR vycházejí opticky cca nastejno, zbytek už je na tom trochu hůř. Světelnost by se hodila a i proto nejvíc doporučím sigmu 100-300

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 28.02.2013 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat na Váš názor.Vybírám ke své d7000 teleobjektiv a nemohu se rozhodnout.Přemýšlím samozřejmě o tomto, pak nikon 70-300 vr,(80-400 nikkor jsem zavrhl po přečtení názorů), pak sigmu 100-300 f 4, sigmu 50-500,150-500.Popřípadě nějaký jiný?Jde mi především o kvalitu fotek. Fotit bych chtěl nejspíš hlavně volně žijící zvěř a ptactvo.Ale myslím si, že se "nevyhnu" ani focení závodů rc aut.Z tohoto hlediska si myslím, že by to chtělo objektiv s lepší světelností.Opravdu nevím.Děkuji za ochotu poradit.

    Petr, 27.02.2013 | Reagovat

  • 62

    Bouška

    Reaguje na 61 | Dobrý den, opticky se to vyplatí a rychlostí ostření je to na podobné úrovni.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.02.2013 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Dobrý den, vlastním tamron 70-300 VC Di a chtěl bych něco delšího, neboť rád fotím WFL. Mohu se zeptat, zda se mi opticky a rychlosti ostření vyplatí tento objektiv vyměnit za tamron? Děkuji a hezký den

    Michal, 17.02.2013 | Reagovat

  • 60

    Bouška

    Reaguje na 59 | Dobrý den, ano, je kompatibilní.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.01.2013 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Dobrý den ,chtěl bych se zeptat zda bude tento teleobjektiv kompatibilní s nikonem d 3100 děkuji.

    Jirka, 23.01.2013 | Reagovat

  • 58

    Avatar

    Vyborne, dekuji.

    Jirka, 28.12.2012 | Reagovat

  • 57

    Bouška

    Reaguje na 56 | Dobrý den, sice jsem nezkoušel, ale někde jsem viděl velmi zajímavý test - porovnání s canoňáckým objektivem 100-400mm a Sigma 120-400mm vyšla dokonce o trošku lépe. Takže bych se jeho použití na D800 nijak neobával.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.12.2012 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Dobrý den, tak jsem si říkal, že bych si na to občasné foceníčko přírody mohl pořídit dlouhé sklo. Jaká bude asi kvalita výstupu na Nikonu D800? Zvládne objektiv vykreslit celou scénu? Resp. verze 150mm-500mm ... Pane Bouško náhodou jste to nezkoušel, že? Děkuji

    Jirka, 27.12.2012 | Reagovat

  • 55

    Václav, 08.12.2012 | Reagovat

  • 54

    Bouška

    Reaguje na 53 | Dobrý den, pokud chcete co nejdelší ohnisko, mohu nabídnout ještě Sigma 150-500mm f/5,0-6,3 APO DG OS HSM.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.10.2012 | Reagovat

  • 53

    Avatar

    Dobrý den, mám nikon D7000 a uvažuji o koupi nějakého objektivu s velkou ohniskovou vzdáleností, tady tahle Sigma se mi velice líbí, chtěl bych něco za dost příznivou cenu, nad 25 000,- už je pro mě moc, chtěl bych něco pokud možno s co nejlepšími vlastnosmi a pokud možno s co nejdelší ohniskovou vzdáleností. Mohl by jste mi prosím napsat ještě nějaké alternativy tohoto objektivu v podobné cenové relaci? Děkuji předem.

    Matej, 04.10.2012 | Reagovat

  • 52

    Bouška

    Reaguje na 50 | Dobrý den, 120-400 jsem bohužel nezkoušel a ani jsem nenašel žádné testy. Ale vím, že rozdíl mezi 300mm a 400mm je poměrně malý a 70-300 je oproti 18-105 nepatrně lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.08.2012 | Reagovat

  • 51

    Avatar

    Reaguje na 50 | Ještě dotaz, jak je to z rychlostí ostření u obou objektivů ?

    Martin, 31.07.2012 | Reagovat

  • 50

    Avatar

    Dobrý den, uvažuji o koupi teleobjektivu ke svému Nikonu D5100. Zatím se rozhoduji mezi tímto Sigma 120-400mm f/4,5-5,6 APO DG OS HSM a tímto Nikon 70-300mm f/4,5-5,6 G AF-S Zoom Nikkor IF-ED VR . A jak z toho ven ? Nikkor považuji za sázku na jistotu a je dokonce o cca 8500kč levnější, zase má ale menší ohnisko.Dále jsem se o něm dočetl, že se na velkém ohnisku ztrácí obrazovou kvalitu a pro mě je to velké ohnisko důležité. Na druhé straně Sigma má problémy s udržením kvality jednotlivých kusů. Jak se na tom tento typ ? Jak jsou na tom oba objektivy s obrazovou kvalitou o proti Nikon 18-105mm f/3,5-5,6 AF-S DX G ED VR ? Vyplatí se těch cca 8500kč připlatit za tu Sigmu a nebo ne ? Já vážně nevím. PS.:budu převážně fotit letadla na leteckých dnech, ale nejen to :-)

    Martin, 31.07.2012 | Reagovat

  • 49

    Bouška

    Reaguje na 48 | Dobrý den, pokud bych vybíral takový objektiv, byl by to asi Sigma 150-500 mm F 5-6,3 APO DG OS HSM. Ani jeden z nich ale nijak neoslňuje obrazovou kvalitou.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.12.2011 | Reagovat

  • 48

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se Vás zeptal, který z těchto objektivů byste si vybral? Tuto Sigmu, Sigma 50-500mm(bez OS), 150-500mm OS. Jde mi o nejlepší kresbu na dlouhém konci a rychlost ostření. Díky moc za Váš názor.

    Luky, 13.12.2011 | Reagovat

  • 47

    Bouška
    Reaguje na 46 | Dobrý den, ano, máte pravdu. Nic ale nebrání tomu, abyste to tak nedělal, celou sestavu můžete zvedat za objektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.07.2011 | Reagovat

  • 46

    Avatar
    Dobrý den. Chtěl bych se zeptat na použitelnost objektivu na těle D3100 z hlediska jeho hmotnosti. Mám vcelku obavu jestli by se nemohl přístroj poškodit, kdybych jej zvedl jen za tělo. Přece jen 1750g může být na to tělo příliš velkou zátěží.

    Petr -S-, 15.07.2011 | Reagovat

  • 45

    Bouška
    Reaguje na 44 | Dobrý den, ano, je plně kompatibilní.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 30.05.2011 | Reagovat

  • 44

    Avatar
    Dobrý den, je tento objektiv kompatibilní s Nikon D5100 a bude fungovat automatické zaostřování? Děkuji za informaci.

    Jarda, 30.05.2011 | Reagovat

  • 43

    Bouška
    Reaguje na 42 | Dobrý den, já bych vybral určitě druhou variantu, tedy http://www.megapixel.cz/nikon-70-300-mm-f-4-5-5-6- g-af-s-vr-zoom-nikkor-if-ed.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.05.2011 | Reagovat

  • 42

    Avatar
    dobrý den.mám nikon d 90 a uvažuji o tomto objektivu ohledně ohnisku.jde mi o focení sportu konkretně rally.je tento objektiv vhodný nebo bude lepší ubrat na ohnisku a pořídit již zmiňovaný nikon 70- 300 mm f 4,5-5,6 G AF-S.Děkuji.

    paja, 24.05.2011 | Reagovat

  • 41

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.05.2011 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    dobrý den, mám Nikon D80 s http://nikon.cz/cs_CZ/product/nikkor-lenses/auto-focus-lenses/dx/zoom/18-135mm-f-3-5-5-6-ed-if-af-s-dx-zoom-nikkor a http://www.megapixel.cz/tamron-sp-17-50-mm-f-2-8-xr-di-ii-vc. Chtěl bych k těmto objektivům i nějaký teleobjektiv. Fotím portréty, koncerty, open airy, zvířátka a parašutisty. Mohl by jste mi doporučit nějaký v hodná teleobektiv?

    exe, 08.05.2011 | Reagovat

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 38 | Dobrý den, objektiv http://www.megapixel.cz/sigma-70-200-mm-f-28-ii-e- xdg-macro-hsm-pro-nikon má výhodu v lepší světelnosti a také v lepší obrazové kvalitě, ale na focení ptactva apod. bych asi vybral raději tento 120-400 kvůli delšímu ohnisku.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.11.2010 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda-li je vhodnější tento objektiv, nebo objektiv Sigma 70-200 mm F 2,8 II EX DG MACRO HSM. Cílem mého zájmu je fotografováné živé přírody na větší vzdálenost, jako je např. ptactvo. Díky za radu.

    H S, 03.11.2010 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Reaguje na 36 | Dobrý den, nešlo by někam dát fotky, zajímalo by mě jak to kreslí :)

    Tomáš, 01.11.2010 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý den obejtiv mám cca 2,5 týdne a jsem zatím nadšen.. + zpracování je fajn :) .. hezké světlo všem

    M, 10.09.2010 | Reagovat

  • 35

    Bouška
    Reaguje na 34 | Dobrý den, jednoznačně je lepší 70-200/2,8.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.06.2010 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    dobry den,rozhoduji se mezi timto objektivem a sigmou 70-200,2.8,jde mi o foceni sportu,ale i portret.poradite?diky

    tomas hlava.u2, 26.06.2010 | Reagovat

  • 33

    Bouška
    Reaguje na 32 | Dobrý den, opticky je o něco lepší 18-105. Velmi dobré zkušenosti máme s objektivem http://www.megapixel.cz/nikon-70-300-mm-f-4-5-5-6- g-af-s-vr-zoom-nikkor-if-ed.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.06.2010 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den. 1)těl bych se zeptat jak je natom s kvalitou? třeba oproti ojektivu nikon18-105. 2)a jestli nevíte dištak o nějém lepším(rozsah není aš tak důležity-a chtěl bys aby ohnisková vzdálenost byla kolem 300 v průměru. mockrát děkuju za radu!

    Tomáš Čihák , 22.06.2010 | Reagovat

  • 31

    Bouška
    Reaguje na 30 | Dobrý den, bohužel to nemohu vyzkoušet, ale pokud vím, tak pro panning je poloha 2.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.04.2010 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Zdravim, chtel bych se zeptat na polohy OS. Manual v anglictine a cestine a nektere recenze si dle meho nazoru odporuji. V ktere poloze dochazi ke stabilizaci pouze ve vertikalnim smeru (ja myslim, ze poloha 2...) a kdy vertikalne i horizontalne? Diky!

    Ondřej G., 07.04.2010 | Reagovat

  • 29

    Bouška
    Reaguje na 28 | Dobrý den, ano, je kompatibilní, autofokus bude fungovat.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.03.2010 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    dobry den, chci se zeptat zda-li je tento objktiv kompatibilni s telem nikon D60?? predem dekuji za odpoved

    Lukas, 10.03.2010 | Reagovat

  • 27

    Bouška
    Reaguje na 26 | Dobrý den, ano, bude fungovat, ale raději bych vybral http://www.megapixel.cz/nikon-70-300-mm-f-4-5-5-6- g-af-s-vr-zoom-nikkor-if-ed.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 20.07.2009 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Dobrý den, mám D40x s objektivem http://www.megapixel.cz/nikon-18-135-mm-f-35-56g-af-s-d-xzoom-nikkor-if-ed a chtěl bych si pořídit ještě delší ohnisko. Chtěl se zeptat zda mi tento Objektiv Sigma 120-400 mm bude fungovat a případně zda mi poradíte je lepší volba tanto objektiv nebo Nikon 70-300 http://www.megapixel.cz/nikon-70-300-mm-f-4-5-5-6-g-af-s-vr-zoom-nikkor-if-ed. Děkuji za informace.

    Arnoost, 18.07.2009 | Reagovat

  • 25

    Avatar
    Reaguje na 23 | Pane.....ale to uz pisete pres pul roku, nevim proc nejdete za klukama do prodejny a neodzkousite?

    Josef, 04.06.2009 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 22 | no na tom odkazu fotky opravdu nevypadaji spatne, no uvidite sam, pokud si ho poridite.....pak nam dejte vedet, jak jste spokojen. ja mohu posoudit z vlastni zkusenosti,(mel jsem ho od kamarada tyden pujcenej), takze pokud to mate do prirody(ptaci zver), tak nezapomente, ze v lese neni moc svetla na pricloneni nekam na F/8 tam muze byt problem. jinak na sport se docela hodi, ale na ty zviratka uz moc ne.

    Timo, 04.06.2009 | Reagovat

  • 23

    Bouška
    Reaguje na 22 | Dobrý den, jak jsem psal výše, ještě jsem tento objektiv neměl možnost vyzkoušet, takže nemohu posoudit.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.06.2009 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    No jiste.Ja dam prednost Sigme,pri dostatecnym zacloneni je ostra i na 400mm,celkove se mi snimky moc libi,delka ohniska je oproti 200mm prece jen jinde a s rychlosti (podle recenze v prispevku 7)to bude tak ze na nejakej pomalejsi,treba fotbal,pouzitelna je,ale me jde hlavne o wildlife.Jsem zvedav co poradi jeste pan Bouška :-)

    Jirka, 30.05.2009 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    No s tou špatnou kresbou předpokládám budou problémy při nejnižší cloně (na plnou díru). Tento problém má prý i Sigma 70-200 2.8 a celkem se to dá přepokládat. Chtěl bych vědět Váš názor, je lepší volba toto sklo a nebo Nikon 70-300 VR? Který z nich bude rychlejší na sport? Preferoval bych ohniska u této sigmy, ale nechci moc ztratit na obrazové kvalitě. Děkuji.

    Josef Jurča, 29.05.2009 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    http://www.foto-test.cz/index.php?pg=test-foto-vice&id=86&t=DESC&main=id&znacka=all&test=all&f=3&nahled=0#praxe

    Jirka, 29.05.2009 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 14 | Nechapu co je spanyho na kresbe pres 200mm,me se zda dobra.

    Jirka, 29.05.2009 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Chtěl jsem se zeptat na tutéž otázku (16). Pane Bouška nic vezlém, ale snad se můžete na ten telekonvertor zeptat u výrobce. Nebo je to takový problém? P.

    Petr, 19.05.2009 | Reagovat

  • 17

    Bouška
    Reaguje na 16 | Dobrý den, přímo na webu Sigmy u konvertorů mají zase jiné informace, viz http://www.sigma-foto.cz/sigma-katalog/telekonvert or-apo-2x-ex-dg/. Bohužel jsem to nemohl vyzkoušet, takže nemohu posoudit, kde je pravda.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.05.2009 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Pane Bouška, píšete že s konvertorem kompatibilní není. Já si o něm čtu na Sigmě a tam píšou něco jiného. Tak teď nevím. Tady je odkaz. http://www.sigma-foto.cz/sigma-katalog/120-400mm-f4-5-5-6-apo-dg-os-hsm/ Děkuji

    Rosťa, 17.05.2009 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Reaguje na 12 | sigma: ostreni je v pohode, horší je to s obrazovou kvalitou.

    Josef, 14.05.2009 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Reaguje na 13 | Dobry vecer, a cim jako byli nadseni? tou otresnou kresbou? rozhodne nedoporucuji. leda kdyz budete fotit tak do ohniska 200mm.

    Timo, 14.05.2009 | Reagovat

  • 13

    Bouška
    Reaguje na 12 | Dobrý den, bohužel jsem je ještě neměl možnost porovnat, nicméně kolegové z prodejny byli objektivem Sigma 120-400 doslova nadšeni. S konvertorem bohužel kompatibilní není.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.05.2009 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Dobrý den, je lepší tento objektiv od sigmy a nebo Nikkor 70-300VR(když opomeneme ohniskovou vzdálenost, jedná se mi spíše o obrazovou kvalitu, rychlost ostření atd.)? Je tento použitelný se sigma telekonvertorem? Děkuji Jurča

    Josef Jurča, 12.05.2009 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 10 | Dobrý den, ano, je kompatibilní.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 06.03.2009 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Dobrý den,bude pasovat na Nikon dx 40 a bude fungovat automatické zaostřování.

    Jirka , 06.03.2009 | Reagovat

  • 9

    Bouška
    Reaguje na 8 | Dobrý den, bohužel nemohu posoudit, s tímto objektivem nemám osobní zkušenosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 09.01.2009 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Dobrý den, zajímalo by mě srovnání s nikonem 70-300VR, co se do kvality obrazu a rychlosti ostření týče? Rozhoduji se mezi temito skly pro Nikon D90. Děkuji za odpověď.

    Martin, 09.01.2009 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    koukněte se na :www.popphoto.com/cameralenses/5475/sigma-120-400mm-f45-56-dg-os-hsm.html

    Libor, 08.01.2009 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, bohužel nevím, Sigmu jsem ještě nezkoušel.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.11.2008 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobrý den, jak by dopadlo srovnání s objektivem NIKKOR 80-400 VR.... ? Děkuji za odpověď.

    Jarda, 01.11.2008 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, ano, bude.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.10.2008 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobrý den,chci se zeptat-jestli tento objektiv bude pasovat na Nikon D80. Děkuji za odpověd.

    Michal, 26.10.2008 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, zatím jsem žádnou nenašel.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.09.2008 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Jsou již nějaké recenze tohoto objektivu?

    Jirka, 03.09.2008 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím