Sigma 15mm f/2,8 EX DG DIAGONAL rybí oko pro Canon Komentáře k Sigma 15mm f/2,8 EX DG DIAGONAL rybí oko pro Canon

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (22 - 1)

  • 22

    Michalík

    Reaguje na (20) | Dobrý den, artové objektivy mají skutečně vynikající výsledky, bohužel informaci o tom, že by začali dělat takové ohnisko nemám. Sledujte naše stránky, kde v Magazínu informujeme o připravovaných objektivech výrobců. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 18.02.2014 | Reagovat

  • 21

    Michalík

    Reaguje na (19) | Dobrý den, Určitě si jej před nákupem přijďte vyzkoušet, abyste viděl, jak snímky vypadají. Velikost roztažení snímku bude záviset na tom, co budete fotit. Třeba rozlehlá krajina roztažená moc nebude, ale pokud použijete objektiv třeba doma bude vše "kulaté" alternativou by bylo vyzkoušet si kvalitu již zmíněného objektivu Canon EF-S 10-22/3,5-4,5, který si však vyzkoušejte, abyste z výsledku nebyl zklamaný, protože pokud Vás zklamal objektiv 24-70/2,8L, tak lze říci, že se vám nebude líbit kvalita ani tohoto objektivu. 

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 18.02.2014 | Reagovat

  • 20

    Avatar

    Reaguje na (18) | Ještě se zeptám zda nemáte zprávy že by Sigma udělala v nejbližší době Artový objektiv s ohniskem cca 15-25?Musím říct že artové objiktivy Sigma jsou velmi povedené.

    Bohumil Pohludka, 18.02.2014 | Reagovat

  • 19

    Avatar

    Reaguje na (18) | Děkuji za odpověď. Mám pevnou 30/1,4 a 50/1,4. 15/2,8 by mi asi šířkou vyhovoval jen se bojím aby fotky nebyly příliš roztáhnuté (přeci jen v popisu je že je to rybí oko) a to by bylo pro mne moc. Nejsou někde k vidění ukázkové fotografie? Ještě jsem uvažoval o Sigme 10-20/4,0-5,6 a nebo Canonu EF-S 10-22/3,5-4,5 ale těch zoomů se trochu bojím. Měl jsem Canon 24-70/2,8L a s výsledů jsem byl zklamán za ty peníze to bylo dost mizerné, radši jsem se ho se ztrátou zbavil.

    Bohumil Pohludka, 18.02.2014 | Reagovat

  • 18

    Michalík

    Reaguje na (17) | Dobrý den, omlouvám se, že na dotaz odpovím já a ne pan Bouška. Tento objektiv po nasazení na Canon 7D bude mít ohnisko cca 24mm, což je pro někoho dostačující a pro někoho je to málo. Pokud máte nyní objektiv třeba s nejširším ohniskem 18mm bude ohnisko ještě o něco širší. Pro krajiny je takový objektiv ideální.

    David Michalík - Megapixel, Specialista na fototechniku, 17.02.2014 | Reagovat

  • 17

    Avatar

    Dobrý den Byl by tento objektiv vhodný jako široký objektiv pro krajiny na EOS 7D? Nebo by jste pane Bouško doporučil jiný objektiv? S díky Pohludka

    Bohumil Pohludka, 16.02.2014 | Reagovat

  • 16

    Bouška

    Reaguje na (15) | Dobrý den, ano, vykreslí.

    Luděk Bouška - Megapixel, 23.12.2013 | Reagovat

  • 15

    Avatar

    Dobrý den, Vykreslí mi tento objektiv celou fotku, bez černých okrajů na FF ( eos 6D ) ? Děkuji

    Michael Střecha, 22.12.2013 | Reagovat

  • 14

    Bouška

    Reaguje na 13 | Dobrý den, vykreslena bude celá plocha snímku, ale s vinětací v pravém slova smyslu (tmavnutí směrem k rohům) počítat musíte.

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.09.2012 | Reagovat

  • 13

    Avatar

    Jen se chci jeste ujistit na full frame 5d mark II nebude tedy tento objektiv vinetovat, nic by se nemo v krajich zobrazit, je to tak?

    tomas, 24.09.2012 | Reagovat

  • 12

    Bouška

    Reaguje na 11 | Dobrý den, ano, záběr bude stále hodně soudkovitě zkreslený.

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.12.2011 | Reagovat

  • 11

    Avatar

    Dobrý den,Sigma 15 Fisheye na APS-C bude mít možná ne celých 180stupňů,ale pořád zůstane soudkový záběr,ne.např GoPro=) díky Honza

    Honza, 05.12.2011 | Reagovat

  • 10

    Bouška

    Reaguje na 9 | Dobrý den, na APS-C snímač je nejvhodnější Sigma 10 mm F 2,8 EX DC Fisheye HSM pro Canon + utěrka Sigma zdarma!.   

    Luděk Bouška - Megapixel, 24.10.2011 | Reagovat

  • 9

    Avatar

    Dobrý den , hledám levnější rybí oko pro canon kde by se nejlepe skloubila cena-výkon mužete mi prosím poradit ?

    Petr, 22.10.2011 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    To:7, mám za to že Sigma 10mm by byla super, ale jestli půjde nasadit zjistít asi jen osobní návštěvou .... ale 280km na test, se mi moc nechce.

    Mirek, 06.08.2010 | Reagovat

  • 7

    Bouška
    Reaguje na 6 | Dobrý den, bohužel si nejsem jist, jestli půjde na EOS 1D Mk IIN nasadit objektiv http://www.megapixel.cz/sigma-10-mm-f-2-8-ex-dc-fi sheye-hsm, je totiž určen pro zrcadlovky s APS-C snímačem. Pokud půjde nasadit, bude to určitě lepší. 15mm objektiv samozřejmě použít jde, ale ten efekt nebude tak dokonalý.

    Luděk Bouška - Megapixel, 06.08.2010 | Reagovat

  • 6

    Avatar
    Dobrý den, pro 1D Mark IIN je vhodný tento 15mm nebo 10mm? Mám potřebu o dokumentování dění i v této podobě http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs538.ash1/31517_1353845618530_1603120430_30825833_7457166_n.jpg Měl jsem 12-24 ale to není fish, i když kreslil nádherně. Případně poraďte, děkuji

    Mirek, 06.08.2010 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Luděk Bouška: Naprosto s Vámi Luďku souhlasím a dokonce si troufnu tvrdit, že klasický milimetrový přepočet je u rybího oka zcela nepoužitelný, vždyť to by muselo mít skutečné rybí oko ohnisko 0mm, což nemá a "dohání" to konstrukce objektivu. Ovšem pokud vezmeme v úvahu o kolik ořízne APS-C snímač fotku z FF, je již čeho se chytit...

    pepa, 09.11.2007 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, to si právě nejsem tak jistý. Když 15mm objektiv nasadíme na APS-C snímač (crop faktor 1,6) tak bude zorný úhel teoreticky jako u objektivu 24mm na kinofilmu. je to ale rybí oko, takže tam bude veliké sférické zkreslení, což u širokoúhlých objektivů (ne rybí oko) není. Nevím tedy, do jaké míry bude efekt rybího oka použitelný. Jak jsem už psal, rybí oka jsou prostě velmi specifické a klasický přepočet je na ně obtížně použitelný.

    Luděk Bouška - Megapixel, 08.11.2007 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    didi: úhel záběru bude zhruba jako s 10mm objektivem na APS-C, resp. 16mm objektiv na kinofilmu.

    pepa, 07.11.2007 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, to bohužel nevím, není na skladě, abychom to mohli vyzkoušet. Rybí oko je naprosto specifický objektiv, těžko se k něčemu přirovnává...

    Luděk Bouška - Megapixel, 20.08.2007 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Jaký bude úhel záběru tohoto objektivu, když jej nasadím na zrcadlovku s čipem APS-C?

    didi, 20.08.2007 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 1 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Používáme cookies, abychom Vám mohli nabídnout nejlepší možné služby na našich webových stránkách. Dozvědět se víc.
Souhlasím