Sigma 150-500mm f/5,0-6,3 APO DG OS HSM pro Canon Komentáře k Sigma 150-500mm f/5,0-6,3 APO DG OS HSM pro Canon

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (106 - 7)

  • 106

    Maxant

    Reaguje na (105) | Dobrý den, rozhodně pokud máte možnost se zastavit na prodejně, podíváme se na to. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 05.01.2016 | Reagovat

  • 105

    Avatar

    Reaguje na (104) | Mohu se tedy ještě prosím zeptat zda je možné k vám objektiv )s tělem?) přinést, jestli by jste se na to nepodívali. Či kam je možné se obrátit. nemám s tímto zkušenosti. předem děkuji za radu

    K.P., 03.01.2016 | Reagovat

  • 104

    Maxant

    Reaguje na (103) | Dobrý den, to těžko odhadnu o jaký problém se jedná. Může to být jen nějaká aktualizace díky použití na novém těle. Nebo také závada. Opravdu těžko říci. 

    Dan Maxant - Megapixel, Zástupce vedoucího prodejny, 02.01.2016 | Reagovat

  • 103

    Avatar

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat k tomuto objektivu. Delší dobu jej máme doma, dříve s ním fotil ote. pak nějakou dobu ležel ve skříni. Nyní jsem ho vytáhla a mám problém s AF. Při manuálním ostření je super, ale jak přepnu na AF, jako by nemohl najít na co zaostřit či jak to popsat. Nevzpomínám si, že by tohle dříve dělal. V záruce už není. Je možné s tímto problémem něco dělat? Mám Canon 70D a ostatní objektivy jsou v pohodě. Předem děkuji za odpověď

    K. P., 30.12.2015 | Reagovat

  • 102

    Korč

    Reaguje na (101) | Dobrý den, kvalitativně jsou velmi podobné, volil bych s ohledem na potřebný rozsah ohnisek.

    Kryštof Korč - Megapixel, Zástupce vedoucího a specialista na foto a studio techniku, 25.07.2014 | Reagovat

  • 101

    Avatar

    Dobrý den, můžete srovnat obrozovou kvalitu thoto obejktivu s Tamron SP 150-600mm f/5,0-6,3 Di VC USD pro Canon? S díky L

    LADA, 24.07.2014 | Reagovat

  • 100

    Svoboda

    Reaguje na (97) | Dobrý den, bylo to nedopatření, 500D je již doplněn.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 30.04.2013 | Reagovat

  • 99

    Svoboda

    Reaguje na (93) | Dobrý den, ano, ztrácí se ostrost.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 29.04.2013 | Reagovat

  • 98

    Svoboda

    Reaguje na (96) | Dobrý den, nevím o ničem konkrétním. Stejně jako u jiných objektivů může dojít k nepřesnosti ostření (odstranitelné v servisu) a 500D může mít na 500mm problém s ostřením, neboť na cloně f/6,3 už do fotoaparátu bude dopadat málo světla a ostřící systém už může mít problémy, ale to je problém na všech fotoaparátech, nejen 500D. Je možné, že například nebudou fungovat krajní ostřící body, ale středový ano. Bohužel již 500D neprodáváme, nemohu tedy sestavu vyzkoušet.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 29.04.2013 | Reagovat

  • 97

    Vyplašil

    Když se kouknu na kompatibilní fotoaparaty 500D tam chybi. Je to jen nedopatreni nebo je to necim opodstatneno?

    Marek Vyplašil, 29.04.2013 | Reagovat

  • 96

    Vyplašil

    Omlouvám se za to tolik dotazů ale ještě jeden poslední :) Našel byste nějakou chybu v sestave sigma 150-500 a Canon EOS 500D? Nekde jsem cetl ze by mohlo pripadne zlobit ostření. Jsou ještě nějaké vady?

    Marek Vyplašil, 29.04.2013 | Reagovat

  • 95

    Svoboda

    Reaguje na (94) | Dobrý den, na dlouhém ohnisku -když jdete na 500mm- už ztrácí kresbu, 120-400mm nikoli, ale zase je zde dilema 400mm vs. 500mm.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 29.04.2013 | Reagovat

  • 94

    Vyplašil

    Dále jsem u nějákého objektivu četl, že sigma 120-400 zaznamenává úspěchy ale 150-500 už né tolik. V čem spočívá případná ztráta kvality?

    Marek Vyplašil, 29.04.2013 | Reagovat

  • 93

    Vyplašil

    Pojem měkká znamená, že hůř vykresluje detaily?

    Marek Vyplašil, 29.04.2013 | Reagovat

  • 92

    Svoboda

    Reaguje na (91) | Dobrý den, lepší bude Canon, tato Sigma je ke dlouhému ohnisku 500mm poměrně dost měkká. 

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 27.04.2013 | Reagovat

  • 91

    Avatar

    Dobrý den řeším koupi dlouhého ohniska pro focení přírody případně zvěře a chtěl bych vědět jak velký rozdíl hlavně v optické kvalitě je mezi touto sigmou a Canonem EF 100-400mm f/4,5-5,6L IS USM jestli se těch 100mm navíc vyplatí nebo jít raději do té 400mm. Děkuji

    Jan, 26.04.2013 | Reagovat

  • 90

    Svoboda

    Reaguje na (89) | Dobrý den, tak tady je podle mě nejlepší levná a kompaktní kulovka: Triopo B-2 A zde velmi kvalitní hlava od Manfrotta: 498RC2 Obě budou sedět na jakýkoli námi prodávaný stativ (na Velbonech přes redukci).

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 24.04.2013 | Reagovat

  • 89

    Vyplašil

    Četl jsem v komentářích že má omezenou hybnost v horizontálním směru. Předpokládám, že by mě to omezovalo při fotografování lesní zvěře, která je pořád v pohybu. Proto bych se rád naposledy zeptal na nějakou hlavu k předešlému stativu?

    Marek Vyplašil, 24.04.2013 | Reagovat

  • 88

    Svoboda

    Reaguje na (87) | Dobrý den, tato sestava od Manfrotta je velmi solidní a vydrží Vám mnoho let. Nohy 190XPROB se dají pořídit i s pákovou hlavou.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 23.04.2013 | Reagovat

  • 87

    Vyplašil

    A popřípadě tedy co byste doporučil vy? Bez ohledu na cenu

    Marek Vyplašil, 22.04.2013 | Reagovat

  • 86

    Svoboda

    Reaguje na (85) | Dobrý den, vzhledem k objektivu máte dost nízký cenový strop. Ale i tak mohu myslím nabídnout slušný stativ: Triopo C-258 hlava není nejlepší na světě, ale vzhledem k ceně je velmi dobrá.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 22.04.2013 | Reagovat

  • 85

    Vyplašil

    Dobrý den, Poradíte mi prosím stativ na tento objektiv + canon EOS 500 D. Aby byla cena kolem tech 2000 Kč a byl stabilní a vysoký. Děkuji

    Marek Vyplašil, 22.04.2013 | Reagovat

  • 84

    Jurčík

    Reaguje na 83 | Dobrý den, jestli nebudete zklamán Vám říci nedovedu. Z internetových diskuzí vyčtete spoustu bludů a domněnek, které kolikrát píší lidé, kteří konkrétní objektiv, nebo tělo ani nikdy nedrželi v ruce. Nenechávejte se jimi příliš ovlivnit. Výrobci vydávají aktualizace firmware, které pomáhají k hladkému užívání fotoaparátů a někdy přinesou i nějakou funkci, nebo vylepšení navíc. U každého objektivu se může stát, že Vám nebude ostřit přesně, že by to však u této Sigmy bylo pravidlem se říci nedá. Jestliže se tolerance těla a objektivu nesejdou ideálně a ostření není přesné, sestavu zašleme do autorizovaného servisu k seřízení.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 13.03.2013 | Reagovat

  • 83

    Avatar

    Přemýšlím o koupi tohoto objektivu.Dozvěděl jsem se ,že aby mi tento objektiv,a podobné,dobře ostřil s mým Canonem EOS 60 D,měl bych stáhnou software z internetu a nainstalovat,nebo poslat na seřízení do servisu zrcadlovku s objektivem.Nebo stačí tu vybrat svou zrcadlovku v části-VOLIT OBJEKTIV PODLE FOTOAPARÁTU-a ukáží se mi jen objektivy k mému Canonu 60D,aniž bych musel něco instalovat do zrcadlovky nebo zasílat do servisu na seřízení?Kde je tedy pravda? Také bych se chtěl zeptat,jestli bych nebyl tímto objektivem zklamán,když už vlastním Canon L objektivy?Děkuji za odpověď.

    Josef, 13.03.2013 | Reagovat

  • 82

    Jurčík

    Reaguje na 81 | Dobrý den, hroty mají stativy řady Alta od firmy Vanguard. Doporučuji pořídit stativ s dvojnásobnou nosností oproti nejtěžší sestavě, kterou na něj budete upínat. Rezerva se hodí pro zavěšení dodatečné zátěže (batoh, kanystr s vodou..).

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 06.03.2013 | Reagovat

  • 81

    Avatar

    Dobrý den nejdřiv bych se chtel zeptat jaky byste mi doporucil stativ. Existuje nejaky s kovovymi hroty? Objektiv jsem dodrzel a hned jsem si ho v noci zkousel v pokoji ale malo svetla fotky nic moc a byl jsem smutny ale pak jsem si rekl co vic taky muzu chtit v takovych podminkach. Dalsi rano jsem vyrazil do lesa fotit zver a musim rict ze parada sice si teda priste zapnu na OS zapnu polohu 2. Preci jen zver je porad v pohybu. Jako amater jsem spokojen s prepoctem mam ohnisko 800 takze vse mam pekne blizko. Sice ma horsi svetelnost ale myslim ze ve sve tride jednoznacna jednička

    Marek Vyplašil, 05.03.2013 | Reagovat

  • 80

    Jurčík

    Reaguje na 79 | Dobrý den, jednička je vhodná pro statické záběry a dvojka pro akční fotografování rychlých dějů, např. motosport. 

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 04.03.2013 | Reagovat

  • 79

    Avatar

    V první řadě bych chtěl poděkovat, za bezproblémové a rychlé doručení :) Později sem napíšu i nějaké poznatky (recenzi). A chtěl bych se zeptat Jaký je rozdíl v poloze 1 a 2 u OS děkuji :)

    Marek Vyplašil, 28.02.2013 | Reagovat

  • 78

    Jurčík

    Reaguje na 77 | Dobrý den, určitě bude pasovat.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 26.02.2013 | Reagovat

  • 77

    Avatar

    Dobrý den, Nejpíš to je hloupá otázka ale bude objektiv pasovat na Canon EOS 500D?

    Marek Vyplašil, 25.02.2013 | Reagovat

  • 76

    Bouška

    Reaguje na 75 | Dobrý den, samozřejmě ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.12.2012 | Reagovat

  • 75

    Avatar

    Dobrý den. Je toto sklo použitelné se všemi Canony Eos (tj. i starými typy) ? Děkuji.

    Martine, 09.12.2012 | Reagovat

  • 74

    Bouška

    Reaguje na 73 | Dobrý den, rozdíl v obrazové kvalitě není velký, takže pro Vaše potřeby bude asi lepší tento 150-500mm objektiv.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.10.2012 | Reagovat

  • 73

    Avatar

    Dobrý den pane Bouško, chtěl bych si koupit něco na focení ptáků (ne v letu). Peněz mnoho nemaje váhám mezi tímto objektivem a objektivem Sigma 120-400mm f/4,5-5,6 APO DG OS HSM. Nezdá se mi mezi nimi takový rozdíl, samozřejmě ohnisko, světelnost, cena ale v podstatě to nejsou velké rozdíly a domnívám se, že by mi mohli vyhovovat oba. Jedná se o focení víceméně statických objektů, žádný sport, ani pohyb, spíše opravdu možnost vyfotit zvíře či ptáka z větší vzdálenosti. Zajímal by mi Váš názor, který vybrat, jestli je mezi nimi ještě nějaký jiný kvalitativní rozdíl, než který jsem uvedl a je zřejmý. Děkuji za Váš názor, kterého si cením, již jsem podle Vašich názorů vybíral předchozí objektivy. Pro jistotu ještě uvádím, že mám zatím Canon 550D.

    lada, 02.10.2012 | Reagovat

  • 72

    Bouška

    Reaguje na 71 | Dobrý den, ano, na focení divoce žijících zvířat je vhodný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.09.2012 | Reagovat

  • 71

    Avatar

    Dobrý den,doporučil by jste mi tento objektiv na 1100D? Vyplatí se mi kupovat tak drahý objektiv na toto tělo?Měl bych ho na focení ptáků a zvířat v přírodě,nebo by jste mi doporučil něco jiného

    Miloš, 12.09.2012 | Reagovat

  • 70

    Bouška

    Reaguje na 69 | Dobrý den, já bych určitě vybral konvertor. I s 2x konvertorem dosáhnete lepší kvality fotek, než s objektivem 150-500 mm.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.07.2012 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Dobrý den, mám dilema a potřeboval bych poradit. Vlastním objektiv Canon EF 70-200mm f/2.8L II USM a přemýšlím o tom, že bych k němu koupil Canon Extender EF 2,0x III (popř. Canon Extender EF 1,4x III). Nebo je lepší si pořídit teleobjektiv od Sigmy 150-500mm f/5,0-6,3 APO DG OS HSM?! Začalo se mi líbit focení divoké zvěře. A teď babo raď :-) Samozřejmě mám omezený rozpočet max. 30.000,-Kč.

    Lukáš Satur, 10.07.2012 | Reagovat

  • 68

    Bouška

    Reaguje na 67 | Dobrý den, ideální by bylo to přímo vyzkoušet na prodejně. Ale pokud se Vám líbí fotky z tohoto objektivu v kombinaci s K7, budete spokojen i na 450D.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.01.2012 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    Dobrý den Děkuji za odpověď. Ta aberace by se projevovala při nejvyšším ohnisku, nebo například i při 400? Chtěl bych tento objektiv na focení ptáků, tudíž je pro mě důležitá kvalita ostrosti peří. Mám tedy rozumět tomu, že pokud si tento objektiv koupím, budu mít kresbu příliš mekkou? Kamarád má tento objektiv a fotoaparát pentax k7 a fotky má luxusní. Dal by se z této informace o fotoaparátu vyvodit nějaký verdikt na kvalitu u c 450d? Děkuji a přeji hezký den

    Tazatel, 14.01.2012 | Reagovat

  • 66

    Bouška

    Reaguje na 65 | Dobrý den, ano, na 450D jde použít. Pokud jde o kvalitu obrazu, ten může být relativně méně ostrý, méně kontrastní a může se v něm vyskytnout chromatická aberace.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.01.2012 | Reagovat

  • 65

    Avatar

    Dobrý den Zvažuji koupi tohoto objektivu na eos 450d. první dotaz zní, jde tento objektiv na tento fotoaparat nasadit? druhý dotaz je, zda bude kvalita obrazu této kombinace dobrá? jáké by se ohledně obrazu mohly vyskytnout problémy? děkuji za odpověď a přeji hezký den

    Tazatel, 02.01.2012 | Reagovat

  • 64

    Bouška

    Reaguje na 63 | Dobrý den, ano, bez problémů.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.12.2011 | Reagovat

  • 63

    Avatar

    Dobrý den Dá se tento objektiv použít na Canon Eos 1000D případně 550D? děkuji za odpověď

    Radim K., 02.12.2011 | Reagovat

  • 62

    Bouška

    Reaguje na 61 | Dobrý den, ano, použít se dá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 29.11.2011 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    Dobrý den, dá se použít na EOS 5D Mark II??

    RD, 29.11.2011 | Reagovat

  • 60

    Bouška

    Reaguje na 59 | Dobrý den, já bych dal určitě přednost konvertoru.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.10.2011 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Dobrý den pane Bouško, vlastním objektiv Nikon 80-200mm f/2.8D ED AF a jsem sním samozřejmě naprosto spokojený(nefotím sport), ale potřeboval bych delší sklo, Rozhoduji se mezi tímto sklem nebo dokoupením telekonvertoru Nikon TC-20E III AF-S TELECONVERTOR 2.0x. Co doporučujete ohledně kresby? ( světelnost je samozřejmě v podstatě potom stejná). Děkuji

    Martin, 30.10.2011 | Reagovat

  • 58

    Bouška

    Reaguje na 56 | Dobrý den, ano, máme ho momentálně na prodejně v Lidické ulici, takže se tam můžete stavit. Se 7D samozřejmě žádný problém nebude.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 14.09.2011 | Reagovat

  • 57

    Avatar

    ještě jsem se také zeptat... předpokládám, že nebude žádný problém s Canonem EOS 7D myslím s ostřením a nevím co jiného by mělo dělat trošku problém

    , 13.09.2011 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    Dobrý den pane Bouška... chtěl jsem se zeptat zda-li máte tento objektiv (Objektiv Sigma 150-500 mm F 5-6,3 APO DG OS HSM pro Canon ) na prodejně? Jsem na 99% aby jsem si jej pořídil ale chci ho vidět na vlastní oči a chtěl by jsem si na něj sáhnout - mám to tak u všech objektivů, které jsem si kdy kupoval - bohužel jsem nenašel nikde prodejnu kde ho mají na prodejně aby mi byli schopni můj požadavek splnit... Věřím, že u vás tento požadavek nebude velký problém... děkuji za odpověď s pozdravem Petr...

    Petr, 13.09.2011 | Reagovat

  • 55

    Avatar
    Mám ho. Je to BOMBA!!!

    Petr, 19.07.2011 | Reagovat

  • 54

    Bouška
    Reaguje na 53 | Dobrý den, jak jsem napsal, je to můj odhad... Vzhledem k vysokému rozlišení snímače 60D bych očekával, že tento objektiv nedokáže dostatečně ostře vykreslit jemné detaily.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.07.2011 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    Reaguje na 42 | Dobrý den, můžete to prosím trochu rozvést? Lze toto nějak ověřit?

    JP, 10.07.2011 | Reagovat

  • 52

    Bouška
    Reaguje na 51 | Dobrý den, ano, jde.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.06.2011 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    Chtel bych se zeptat jestli tento objektiv jde pouzit na Canon EOS 1000D?

    jirka, 20.06.2011 | Reagovat

  • 50

    Bouška
    Reaguje na 49 | Dobrý den, ano, je použitelný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.04.2011 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    Dobrý den, chci se zeptat jestli se tento teleobjektiv hodí na Canon EOS 450D. Děkuji..

    Bednařík, 03.04.2011 | Reagovat

  • 48

    Bouška
    Reaguje na 47 | Dobrý den, samozřejmě ano.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.03.2011 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Dobrý večer, rád bych se zeptal jestli tento TO jde nasadit na EOS 550D.

    Radek, 01.03.2011 | Reagovat

  • 46

    Bouška
    Reaguje na 45 | Dobrý den, neměl jsem možnost tyto kombinace porovnat, ale pokud jde o obrazovou kvalitu, určitě bych víc věřil 200mm s konvertorem.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.02.2011 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Dobrý Den, jaký je váš Názor pane Boučko na porovnání tohoto objektivu a Canon EF 200mm f/2.8 II L USM + Canon Extender EF 2 X II pri ohnisku 400mm. (pro Canon 40D). Předem Děkuji za otpověď.

    Jiří, 02.02.2011 | Reagovat

  • 44

    Bouška
    Reaguje na 43 | Dobrý den, kolegové z prodejny doporučují http://www.megapixel.cz/lowepro-topload-zoom-aw.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.09.2010 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Dobrý den, pane Bouška mohl by jste mi poradit nějaký batoh případně brašnu,do které bych dostal tento objektiv nasazený na Canonu 50D?

    roman, 24.09.2010 | Reagovat

  • 42

    Bouška
    Reaguje na 41 | Dobrý den, upřímně musím říci, že bych od této kombinace příliš ostré fotky nečekal. Ale nezkoušel jsem, je to jen můj odhad.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.09.2010 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Dobrý den,jaký je Váš názor pane Bouška,na kombinaci tohoto objektivu a Canonu EOS 60D.

    dusan, 30.08.2010 | Reagovat

  • 40

    Bouška
    Reaguje na 39 | Dobrý den, ano, 100-400 je o něco lepší, výsledek bude o trochu ostřejší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 04.05.2010 | Reagovat

  • 39

    Avatar
    Reaguje na 38 | Canon 100-400 má tedy lepší výstup ? A popisovaný problém by tam nebyl ?

    , 03.05.2010 | Reagovat

  • 38

    Bouška
    Reaguje na 37 | Dobrý den, v podstatě ano, ale jen při náhledu ve 100% zvětšení. Rozlišení 7D je velmi vysoké a mnohé objektivy ho "nezvládnou" vykreslit, nemají takovou rozlišovací schopnost. To ale nijak nevadí, pokud se nechystáte tisknout skutečně veliké zvětšeniny.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.05.2010 | Reagovat

  • 37

    Avatar
    Reaguje na 36 | Mám tomuto sdělení rozumět tak,že "díky většímu rozlišení" budou snímky se 7D Canon málo ostré ?

    , 01.05.2010 | Reagovat

  • 36

    Bouška
    Reaguje na 35 | Dobrý den,ano, je. Při 100% zvětšení ale díky většímu rozlišení nebudou snímky vypadat tak ostře, jako u 450D.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.04.2010 | Reagovat

  • 35

    Avatar
    Dobrý den.Mám dotaz.Je vhodný Objektiv Sigma 150-500 mm F 5-6,3 APO DG OS HSM na tělo Canon eos 50D.Používám ho na 450D kterého se hodlám co nejrychleji zbavit.Děkuji.

    Alex , 23.04.2010 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Seřízení je v servisu AWH prováděno ochotně a dobře. Mám tu dobrou zkušenost s vypipláním Sigmy 50-500. Problém této (širokorohniskové) Sigmy bylo to, že na kratších ohniscích byla FF a na delších BF. Ve středu byla OK. Tak jsem se musel rozhodnout co preferovat (samozřejmě dlouhé ohnisko).

    zdenek, 30.03.2010 | Reagovat

  • 33

    Bouška
    Reaguje na 32 | Dobrý den, pokud vím, tak servis odstraňuje tento problém zdarma, v rámci záruky. Raději ale kontaktujte přímo autorizovaný servis Canon a Sigma, je to www.awh.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.01.2010 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Dobrý den, mám Canon 500D a plánuji koupi snad tohoto skla. Jen mě odrazuje že má problémy se zaostřování práve v kombinaci s canonem. Údajně se to dá seřídit v servisu, jen mě zajimá na kolik odhadem to příjde?

    Starek, 07.01.2010 | Reagovat

  • 31

    Bouška
    Reaguje na 30 | Dobrý den, jedná se o fyzická ohniska, nic přepočteno není.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 31.08.2009 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je rozsah 150-500 přepočten už s crop faktorem nebo bez? (s ním tedy 240-800), ptám se proto, že o něm do budoucna uvažuji hlavně kuli maximálnímu ohnisku. Jinak by se totiž vyplatil koupit spíše nějaký ultrazoom 20x, kde je je nejdelší ohnisko 560mm a stojí polovičku.

    Lukáš Zajíček, 30.08.2009 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Reaguje na 28 | Popisuju jen svoji zkušenost, mám 2 teleobjektivy a jedno pevné ohnisko sigma a ani jeden mi na 450D neostřil úplně přesně. Konkrétně ostřily často před fotografovaný objekt, takže jsem na 50D posunul stupnici doladění AF víc dozadu a teď je to vynikající. Nevím jestli nepřesnost AF způsobuje kombinace canon + sigma (tudíž neoriginální objektiv) ale pokud si pořídíte 5D a doladíte, nebude s tím problém. bojím se spíš toho, že na FF snímači bude dost viňetovat. Viňetace se projevuje i na APSC snímači, takže na FF to bude asi trochu problém.

    Pravoslav, 24.05.2009 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Dobrý den takže mohu to chápat že není chyb v objektivu ale kombinace Canon a Sigma? Mám starší model Eos400D a chci si koupit již zmiňovanou 5DMII.. Která má toto srřízení. Děkuji Křenovský

    Křenovský, 23.05.2009 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    Reaguje na 26 | Zdravím, již jsem se tu rozepsal dost (výše) a proto jen krátec k tomu ostření. Bohužel přesnost ostření (AF) je nevalná, vlastně se dá říct, že dobře zaostřeno je slabá polovina fotek. Je to podle mě velká nevýhoda kombinace Canon + teleobjektiv sigma. Naštěstí se i toto dá seřídít v servisu, nebo u vyšších modelů (50D, 5DMKII...) přímo v aparátu. Může to být ale i individuální a neříkám, že to platí vždy. Na 450D jsem s tím měl problémy, na 50D je to po doladění funkcí microadjustment vynikající.

    Pravoslav, 22.05.2009 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Moc se omluvám nějak mi to nedošlo tak ještě jednou promiňte. A k dotazu už bez odkazů. Chci se zeptat na tyto dva objektivy a chci je porovnat, zajímá mě jak zkušenost laika tak i profíky. S těmitou rourami bych chtěl fotit hlavně zvěř - sýkorky tetřevy ale klidně i jeleny. Na 1 místě mě zajímá ostřící senzory- rychlost a až pak kvalitu snímků. Jo a prosím Vás nechci Sigmu 50-500 moc drahé a recenze říkají nic moc. A taky nechci žádnou 4stovku jedná se mi jedině o tyto dva objektivy. Děkuji Křenovský

    Křenovský, 19.05.2009 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 25 | Dobrý den, Váš příspěvek jsem bohužel musel odstranit, protože obsahoval odkazy na konkurenci, díky za pochopení. Pokud jde o porovnání objektivů http://www.megapixel.cz/tamron-af-sp-200-500-mm-f- 5-6-3-di-pro-canon a tohoto 150-500, bohužel s nimi nemám osobní zkušenosti a slušných testů na webu moc není, takže nedovedu poradit. Ale snad se sem podívá některý z jejich uživatelů, aby se podělil o své zkušenosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 19.05.2009 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Reaguje na 21 | Zdravim. tak tedy vyjadreni lajka - sam jsem fotil sykorky a podobne ptactvo (se sigmou 150-500) s uspechem ale pouze za slunecneho pocasi, protoze objektivy sigma nejsou nejkvalitnejsi a pro vyssi kvalitu je na dlouhem ohnisku treba clonit na f8 nebo f9 (pro sigmu 150-500) a to znamena ze muzete fotit pri zatazene obloze pouze pokud ptacci sedi nekde na vetvicce :-) za letu jsou tito drobni operenci dobre fotografovatelni jen za slunicka. jinak optika je pri vyse danych clonach naprosto bezproblemova a fotky jsou plne drobnych detailu. Pro lepsi vysledky bych doporucil canon EF 500mm F4 :-)

    Pravoslav, 29.04.2009 | Reagovat

  • 23

    Avatar
    jeste bych dodal ze treba pri srovnavani s canonem 100-400 jsem nabyl pocitu, ze canon zase tak L(uxusní) v opticke kvalite neni, je to trochu lepsi nez u sigmy, ale na profika je to furt malo, zato pro amatera se snad ani nevyplati davat o 15 tis. vic za canon, jen za to, ze pri spravnem zaosteni budu mit u canonu za urcitych podminek trochu lepsi (mensi) barevnou vadu.

    Pravoslav, 29.04.2009 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Reaguje na 19 | zdravím Marku. K sigme 150-500 mohu jeste dodat par zkusenosti s fotografovanim prave zvirat. Opticky je bohuzel nejmene kvalitni ohnisko prave 500mm. na druhou stranu je to preci jen objektiv vyssi tridy (v ramci sigmy) a tak je i opticka kvalita na velmi slusne urovni (pro amatera). je dulezite si ale uvedomit ze 25 tis neplatis jen za optiku, ale i za velmi bitelne provedeni, stabilizaci a tiche a rychle ostreni, bez otaceni predniho clenu. proto bych se zase tak moc nebal jej srovnat i s obycejnou sigmou 70-300. optika je samozrejme podstatne lepsi (hlavne na max. ohnisku kde 70-300 jiz dost pokulhava), ale je to srovnatelne tak se stredni tridou canon. na druhou stranu za ty penize takove ohnisko nenajdes. kvalita optiky me ale moc netrapi, je dost slusna, ale presnost ostreni je horsi. Proto doporucuji otestovat nebo mit canona 50D,5D apod. kde je funkce doladeni AF (AF microadjustment), protoze u me sigmy to ostrilo dost vedle, nakonec mi u 50D malem ani nestacila stupnice kompenzace AF. pri 500mm doporucuji clonu f9 (nejlepsi mozna) pak jsou vysledky temer dokonale :-)

    Pravoslav, 29.04.2009 | Reagovat

  • 21

    Avatar
    Dobrý den. Tento dotaz se týká tohoto teleobjektivu a dalších třech. Chci si koupit Teleobjektiv na Wildlife(doufám že se to takhle píše) na fotografování ptáků-sýkorek a tak. A chtěl bych se zeptat jaký byste si vy vybral teleobjektiv. Sigma 150-500, Sigma 170-500 , Sigma 50-500 a Tamron 200-500. A proč .Případně jak byste toto vyřešili. Prosím aby se na toto vyjádřili,tedy pokuď budou chtít,i lajci. Děkuji Vrkoslav

    Tomáš Vrkoslav, 23.04.2009 | Reagovat

  • 20

    Bouška
    Reaguje na 19 | Dobrý den, jak jsem psal, nezkoušel jsem ho. S jistotou ale optická kvalita nedosahuje úrovně objektivů Sigma 100-300/4 a nebo 70-200/2,8 II a to už jen díky konstrukci a rozsahu zoomu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 11.03.2009 | Reagovat

  • 19

    Avatar
    Reaguje na 18 | Nezdá se Vám trochu divný porovnávat objektivy, mezi nimiž je cenový rozdíl 19.000,-? O zmíněné Sigmě 70-300 se říká, že má prakticky stejnou kresbu jako Tamron ve stejném rozsahu a světelnosti (ten je o další 2kkč levnější). Dle mého názoru musí tato Sigma mít optické výsledky podobné verzi 100-300, 70-200 II apod.

    Marek, 10.03.2009 | Reagovat

  • 18

    Bouška
    Reaguje na 17 | Dobrý den, zatím s ním žádné zkušenosti nemám, takže bohužel nemohu posoudit. Doporučuji ale přečíst komentář č. 8 a osobní zkušenosti pana Pravoslava, který tento objektiv vlastní.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.03.2009 | Reagovat

  • 17

    Avatar
    Dobrý den pane Bouška, máte již nějaké zkušenosti s tímto objektivem? Rád bych se Vás zeptal, zda-li je na tom opticky jako jeho kolega 70-200 F2,8 II HSM. Tento objektiv nemá označení EX, ale nevím, jak velký rozdíl je mezi opticky rozdíl. Sháním dlouhé sklo na focení zvířat, teď mám canon 70-200 F4, k němuž bych mohl dokoupit TK 1,4x, ale nedostal bych se ani na 300mm... Myslíte si, že se do tohoto objektivu vyplatí investovat a mít jej k mému 70-200 nebo je lepší variantou 70-200 prodat a koupit Canon 100-400? Další variantou jsou samozřejmě i pevná skla Canon, ale raději bych univerzálnější zoom. Děkuji za Vaši pomoc při rozhodování.

    Marek, 09.03.2009 | Reagovat

  • 16

    Bouška
    Reaguje na 15 | Dobrý den, díky za upozornění, překlep odstraněn.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.02.2009 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    dobrý den, promiňte, ale v popisu máte, že počet prvků je 15 a počet skupin je 21? nemá to být naopak?

    Pravoslav, 24.02.2009 | Reagovat

  • 14

    Bouška
    Reaguje na 13 | Dobrý den, teoreticky máte pravdu, ale v praxi jsem tento objektiv na FF nezkoušel.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.02.2009 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    dobrý den, mám EOS450D a používám tento objektiv. Rád bych si pořídil 5DMII(až bude skladem, kvůli vyzkoušení). Bude tento objektiv kompatibilní? Vím, že není zcela vhodný, ale pokud jsem s ním na APSC snímači spokojen, tak na FF snímači s většími pixely by jeho výsledky přeci neměly být horší - ba naopak. (možná až na vinetaci) můžete mi to potvrdit?

    Slávek, 08.02.2009 | Reagovat

  • 12

    Avatar
    Reaguje na 10 | dobrý den, tento objektiv mám. Ano pouzdro tam je, sluneční clona také. Dále tam je záruční karta na 4 roky a 2 popruhy, jeden na nošení pouzdra a druhý se dá upevnit na samotný objektiv.

    Pravoslav, 19.11.2008 | Reagovat

  • 11

    Bouška
    Reaguje na 10 | Dobrý den, bohužel nevím určitě, objektiv není na skladě. Měla by tam ale být sluneční clona, s pouzdrem si ale nejsem vůbec jist.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.11.2008 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Zajímal by mě obsah balení.konkrétně, jestli je součástí i pouzdro.děkuji za odpověď

    Matěj, 17.11.2008 | Reagovat

  • 9

    Avatar
    Reaguje na 7 | ale to ovsem, uprimnost se ceni, ale uprimnost se nerovna znalost. Mimochodem, Vlastiku, to, ze nebude fungovat AF neznamena, ze nebude fungovat objektiv. Pro lepsi obrazek o skle bych doporucil na googlu vyhledat sigma 150-500 review a udelat si obrazek sam - ba uplne nejlepsi reseni je vyrazit do kamenneho obchodu s vlastnim fotakem a vyzkouset na miste. Z netu se da tento objektiv objednat jiz za 20 200 :-)

    withoutname, 10.11.2008 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    tak jiz vlastnim tento objektiv a rad bych se podelil o nektere zkusenosti. za prve: tento objektiv s teleconvertorem 1,4 tamron pouzit jde! co se tyce kvality obejktivu je (na amaterske foceni) na velmi kvalitni urovni. autofokus je velmi rychly a je sotva slysitelny. presnost ostreni odpovida faktu,ze to neni objektiv canon a tudis je AF obcas nepresny, zato s pouzitim externiho blesku (430EX II) je ovsem ostresni naprosto presne! pri ostreni se nikde nic neotaci, ani nevysouva (je vnitrni) coz je velka vyhoda. stabilizace funguje tez velmi dobre a pri jeji aktivaci (ma 2 stupne) je slyset lehke sumeni (stabilizace, pokud je zapnuta se aktivuje pri namacknuti spouste). co se tyce samotne kvality optiky mam moznost srovnani pouze s objektivem Sigma 70-300 mm F 4,0-5,6 APO DG MACRO, coz je objektiv nejblize k tomuto teleobjektivu. kvalita fotografii obou skel je na prvni pohled srovnatelna. pri blizsim ohledani snimku musim rict nasledujici: nejkratsi ohnisko (150mm, resp. 70mm) je u obou objektivu bezproblemove... pri 300mm jiz ovsem Sigma 70-300 mm oproti sigme 150-500mm vyrazne ztraci na kvalite. pri nejdelsim ohnisku Sigmy 150-500 mm (500mm) je kvalita stale o trochu lepsi, nez ohnisko 300mm sigmy 70-300mm, ktera trpi vyraznejsi ztratou detailu a hlavne vyraznou barevnou vadou (modrani, fialoveni... ostrych hran) prenos kontrastu je pri vsech ohniscich trochu lepsi u sigmy 150-500mm. co se tyce optimalni clony (pro sigmu 150-500), tak stred fotografie je nejlepsi pri f8 +/- jedno clonove cislo v zavislosti na ohnisku. vyssi i nizsi clony jiz kvalitu stredu mirne zhorsuji, ale snizeni kvality je znat spis jen na testovacim terci. zato pro okraje plati, ze vyssi clona (zvlaste pri delsich ohniscich) znamena lepsi ostrost. (testoval jsem maximalne clonu f16) subjektivni hodnoceni: sigma 150-500 9bodu z 10, sigma 70-300 7 bodu z 10 :-)

    Pravoslav, 19.10.2008 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    No ono je podle mého lepší,když p.Bouška napíše na rovinu,než aby mazal med kolem huby a po nákupu byl člověk zklamaný. S konvertorem si nejsem teda moc jistý při světelnosti 6,3 tam automatické ostření fungovat nebude

    Vlastik, 10.10.2008 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím