Sigma 17-70mm f/2,8-4,0 DC Macro OS HSM pro Nikon Komentáře k Sigma 17-70mm f/2,8-4,0 DC Macro OS HSM pro Nikon

Zpět na detail

Zobrazeny komentáře (89 - 1)

  • 89

    Svoboda

    Reaguje na (88) | Dobrý den,je to poměrně dobrá volba, ale doporučuji ještě zauvažovat o novější verzi Sigma 17-70mm Contemporary - má rychlejší ostření a lepší kontrast.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 05.09.2013 | Reagovat

  • 88

    Avatar

    Dobrý den, mám Nikon D7000 v setu s Nikon 18-105 a chtěl bych jej vyměnit za tuto Sigmu. Je to dobrá volba?

    Jindra, 02.09.2013 | Reagovat

  • 87

    Svoboda

    Reaguje na (86) | Dobrý den, tento je celkem vhodný, ale spíše bych doporučil jeho inovovanou verzi: Sigma 17-70mm f/2,8-4 Contemporary. Má rychlejší ostření a i kresba a kontrast se mi zdají lepší. Nejlepší základní objektiv je podle mě Nikon 16-85mm, ale to už je trochu jiná cenová relace.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 20.06.2013 | Reagovat

  • 86

    Avatar

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat na vhodný základní objektiv k mé D7000 na univerzální focení hlavně na cestách, takže ne makro a portréty. Je vhodný tento nebo v podobné cenové relaci je něco lepšího? Děkuji Zezulka L.

    Lukáš Zezulka, 16.06.2013 | Reagovat

  • 85

    Svoboda

    Reaguje na (84) | Dobrý den, novější verze mi přidá kontrastnější a trochu lepší i v kresbě. Hlavně rychlost ostření mě výrazně překvapila.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 04.06.2013 | Reagovat

  • 84

    Avatar

    Dobrý den chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl v kvalitě fotek mezi novější: Sigma 17-70mm f2.8-4 DC MACRO OS HSM C a Sigma 17-70mm f/2,8-4,0 DC Macro OS HSM?

    Tomáš Marek, 01.06.2013 | Reagovat

  • 83

    Svoboda

    Reaguje na (82) | Dobrý den, momentálně skladem je, ale zda si jej za deset minut někdo nekoupí Vám nezaručím. Osobně si myslím, že proti Nikon 16-85mm příliš neobstojí.

    Vojtěch Svoboda - Megapixel, Zástupce vedoucího, 10.04.2013 | Reagovat

  • 82

    Avatar

    Dobrý den, rád bych se ujistil, že máte tento objektiv skladem na Komunardů v Praze. Mám u vás objednaný kit Nikon D7100 + 50 mm f/1,8 AF-S NIKKOR G! (WEB-13-0140843) a rád bych si ještě vyzkoušel objektiv tipu zoom a případně ho koupil společně se setem. Jen bych chtěl před koupí porovnat tuto Sigmu s Nikon 16-85mm f/3.5-5.6G ED VR AF-S DX. Děkuji J.Hemer

    Jindřich Hemer, 10.04.2013 | Reagovat

  • 81

    Jurčík

    Reaguje na 80 | Dobrý den, každý má jinou představu o kvalitních fotkách. Doporučuji Vám podívat se do internetových galerií na fotografie vyfocené oběma objektivy a podle toho se rozhodnout. Já bych šel nejraději do Nikkoru 16-85mm.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 26.02.2013 | Reagovat

  • 80

    Avatar

    Reaguje na 79 | Děkuji moc za odpověď, na ten už jsem také koukala..a myslíte, že je lepší investovat do tohoto pořádného základního (16-85 mm), nebo zvolit variantu Nikon 18-105 mm a Tamron SP AF 70-300mm f/4,0-5,6 Di VC USD pro Nikon..jde mi jen o kvalitní fotky pořízené během běžných cest a při psích sportech..děkuji

    Lucie, 26.02.2013 | Reagovat

  • 79

    Jurčík

    Reaguje na 78 | Dobrý den, nejlepší základní objektiv, který můžete k Nikonu s DX snímačem pořídit je tento:   Objektiv Nikon 16-85mm f/3,5-5,6 G AF-S DX ED VR

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 25.02.2013 | Reagovat

  • 78

    Avatar

    Reaguje na 77 | Dobrý den a co se týká focení sportu a aktivit (v mém případě zejména psí sporty) doporučujete tento nebo je i nějaký jiný vhodný objektiv tak do těch 15 tisíc? Chystám se koupit zrcadlovku a pořád váhám, jaký zvolit objektiv k Nikon D5100 objektiv...Děkuji

    Lucie, 21.02.2013 | Reagovat

  • 77

    Jurčík

    Reaguje na 76 | Dobrý den, taky bych Vám doporučil tuto Sigmu, také se mi jeví jako rychlejší.

    Ondřej Jurčík - Megapixel, vedoucí prodejny, 21.02.2013 | Reagovat

  • 76

    Avatar

    Dobrý den, sháním nějaký objektiv na sport - fotím sportovní aktivity, koně atd. Momentálně mám Nikon 18-105 VR a nejsem zpokojen s kvalitou fotek (jsou rozmazané, nedoostřené....). Poraďte mi co si vybrat. Jak čtu komentáře, tak Tamron je lepší do obrazové kvality, Sigma o něco rychlejší. Děkuji za odpověď

    jakub, 20.02.2013 | Reagovat

  • 75

    Bouška

    Reaguje na 74 | Dobrý den, o troochu rychlejší je, ale nijak zvlášť si s ním nepomůžete.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 10.02.2013 | Reagovat

  • 74

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat na rychlost ostření u tohoto objektivu. Mám Nikkor 18-105 f/3.5-5.6, ale ten má to ostření hrozně pomalé. Uvažuji o koupi této Sigmy, ale nevím, jestli bych si nějak výrazně pomohla...

    Radka, 09.02.2013 | Reagovat

  • 73

    Bouška

    Reaguje na 72 | Dobrý den, ano, dá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.01.2013 | Reagovat

  • 72

    Avatar

    Dobrý den, chci se zeptat, zda se dá bez problémů použít i na Nikonu D3100. Děkuji za odpověď.

    Václav, 23.01.2013 | Reagovat

  • 71

    Bouška

    Reaguje na 70 | Dobrý den,moc ideální není, ale použít se dá.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.01.2013 | Reagovat

  • 70

    Avatar

    Zdravím, dal by se použít tento objektiv i pro akčnější sportovní fotografii? Děkuji

    Tomáš, 21.01.2013 | Reagovat

  • 69

    Avatar

    Reaguje na 28 | Absolutně nesouhlasim.. :) cca před 7-9 měsíci jsem (ve fotoškoda) zkoušel jsem dva tyto objektivy a to bazarový, který měl v háji motor a neostřil.. Pak jsem zaběhl nahoru, na prodejnu a vyskoušel nový kus, který maká až do dnes bez problémů.. :) můžu jen doporučit..! Supr objektiv :-D

    Nikonista007, 08.07.2012 | Reagovat

  • 68

    Bouška

    Reaguje na 67 | Dobrý den, ano, Tamron vychází lépe.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 16.04.2012 | Reagovat

  • 67

    Avatar

    dobrý den. chtěl jsem se zeptat, srovnání tohoto objektivu a tamronu SP 17-50 mm F 2,8 XR Di II VC pro Nikon, jestli se dají srovnávat, při srovnání fotek jak přiložených k tomuto objektivu tak i u toho tamronu, vypadají u tamronu lépe, nemají rozostřené rohy. Jsou celkově u tamronu ostřejší. Je to dáno kvalitou objektivu nebo pevnější rukou, srovnával jsem zhruba i stejná ohniska. I když má menší rozsah, i když ne o moc. Cena je více méně stejná. Je tedy tamron v tomto srovnání lepší? díky

    mirek, 16.04.2012 | Reagovat

  • 66

    Avatar

    Reaguje na 65 | ekuji,preji hezky den!

    michal, 24.08.2011 | Reagovat

  • 65

    Bouška

    Reaguje na 64 | Dobrý den, ano, verze VC (se stabilizátorem) je novější a podle nělterých testů je opticky nepatrně horší, než jeho předchůdce. Já mám ale dobré zkušenosti s oběma verzemi. Klidně bych tedy vybral novější verzi se stabilizátorem.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 24.08.2011 | Reagovat

  • 64

    Avatar

    Reaguje na 63 | ekuji pane Bouska za odpoved.. uz jsem se rozhodl,jen bych pozadal o jedno male rozlusteni.Tamron 17-50... VC a tamron 17-50... IF... ten "IF" je levnejsi a pravdepodobne i starsi objektiv,ktery ovsem treba na photozone.de vychazi lepe opticky nez "VC".. mate s tim nejake osobni zkusenosti??ktrey z nich je vyhodnejsi koupe... nemyslim po strance financni :-) dekuji Michal..

    michal, 23.08.2011 | Reagovat

  • 63

    Bouška

    Reaguje na 62 | Dobrý den, právě s objektivem Tamron SP 17-50 mm F 2,8 XR Di II VC pro Nikon mám vynikající zkušenosti, ten bych doporučil.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.08.2011 | Reagovat

  • 62

    Avatar

    Reaguje na 61 | jeste jeden maly dodatek.. tamron 17-50mm f2,8??co vy na to??jde mi ciste o lepsi obrazovou kvalitu a samozrejmne lepsi svetelnost neni na skodu :-)... dekuji..

    michal, 22.08.2011 | Reagovat

  • 61

    Avatar

    pane bouska,mam d7000 +18-105.. pokukuji po necem lepsim.je tenhle objektiv po obrazove strance lepsi?zajimal by me vas nazor i na sigmu 17-50,ktery je o par tisic drazsi,coz by mi v tomhle pripade nevadilo pokud by stal za to...to koncove ohnisko 70mm mi moc nejde.. mam v planu pozdeji koupit i sigmu 70-200,ktera jak jsem cetl vysla celkem dobre v porovnani s nikkorem... dekuji za vas cas a odpoved..

    michal, 22.08.2011 | Reagovat

  • 60

    Avatar

    Reaguje na 16 | Mám tu starší verzi bez stabilizátoru už několik let a ostří naprosto bez problémů a docela svižně. Jediné co mi vadí je, že se po letech začíná odírat semišový potah. Ale jinak s objektivem maxumální spokojenost. http://www.sokis.cz

    Petr, 14.08.2011 | Reagovat

  • 59

    Avatar

    Reaguje na 57 | díky moc za odpověď

    Trevis, 04.08.2011 | Reagovat

  • 58

    Lukeš

    Reaguje na 55 | Dobrý den, ano je.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.08.2011 | Reagovat

  • 57

    Lukeš

    Reaguje na 56 | Dobrý den, tento objektiv nemá vůči fotoaparátu žádně omezení, takže funguje jako originální objektivy značky Nikkor.

    Martin Lukeš - Megapixel, Šéfeditor galerie, Lektor fotografických kurzů, 04.08.2011 | Reagovat

  • 56

    Avatar

    a rovněž prosím o zodpovězení, zda s použitím nikonu D5100 podporuje měření expozice 3D Color Matrix II

    Trevis, 04.08.2011 | Reagovat

  • 55

    Avatar

    je prosím možné automatické ostření u nikonu D5100 s tímto objektivem?

    Trevis, 04.08.2011 | Reagovat

  • 54

    Bouška
    Reaguje na 53 | Dobrý den, ano, je o něco lepší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.06.2011 | Reagovat

  • 53

    Avatar
    dobry den, přemýšlím o tomto objektivu. mám Nikon D60 a k tomu setový objektiv Nikkor AF- S 18-55 a chtěla bych něco o trochu "lepšího" s lepší světelností a větším zoomem. Doporučili byste mi tento objektiv?

    Lenka, 27.06.2011 | Reagovat

  • 52

    Bouška
    Reaguje na 51 | Dobrý den, především v lepším makru, jinak moc ne.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.05.2011 | Reagovat

  • 51

    Avatar
    V čem si prosím pomohu kromě světelnosti oproti objektivu nikkor 18-200 VR II ?

    mirne, 25.05.2011 | Reagovat

  • 50

    Bouška
    Reaguje na 49 | Dobrý den, ano, je.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 02.05.2011 | Reagovat

  • 49

    Avatar
    je tento objektiv kompatibilní s Nikon D5100? děkuji

    Adéla, 30.04.2011 | Reagovat

  • 48

    Bouška
    Reaguje na 47 | Dobrý den, ano, je.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 28.04.2011 | Reagovat

  • 47

    Avatar
    Dobrý den, zvažuji koupi tohoto objektivu Sigma 17-17mm. Mám Canon 450D. Je vhodný pro tento typ zrcadlovky? Děkuji

    Jana, 27.04.2011 | Reagovat

  • 46

    Bouška
    Reaguje na 45 | Dobrý den, v obrazové kvalitě si nepomůžete a v rychlosti ostření bohužel také ne, jsou na velmi podobné úrovni.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.04.2011 | Reagovat

  • 45

    Avatar
    Dobrý den. Uvažuji o koupi tohoto objektvu, doposud používám setový nikkor 18 - 105 mm. Když si odmyslíte lepší světelnost, jak moc si pomůžu co do obrazové kvality? A také bych se rád zeptal na rychlost a kvalitu ostření, používal bych ho zejména na rychlé sporty jako je skateboarding, bmx atd. Děkuji za odpověď.

    Jakub, 21.04.2011 | Reagovat

  • 44

    Bouška
    Reaguje na 43 | Dobrý den, jestli jde clona objednat zvlášť, to bohužel nevím. Může Vám to ale zjistit kolega na mailu dostupnost@megapixel.cz.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 17.03.2011 | Reagovat

  • 43

    Avatar
    Dobrý den, objektiv jsem si u vás kupovala před 1,5 rokem a jsem s ním spokojená. Bohužel jsem ztratila sluneční clonu. V nabízeném sortimentu se mi ji nepodařilo objevit. Je možné ji zakoupit zvlášť, příp. jaká je alternativa? děkuji, Markéta

    Markéta, 16.03.2011 | Reagovat

  • 42

    Bouška
    Reaguje na 41 | Dobrý den, ano, je vhodný. Podívejte se na ukázkové snímky http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-mm-f-28-40-dc- macro-hsm-os-kopie-cz#nazory.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 26.01.2011 | Reagovat

  • 41

    Avatar
    Dobrý den.Chtěl bych se zeptat jestli je tento objektiv vhodný pro fotografování krajin a železnice.Myslím na vzdálenější objekty než je makro.Tedy objekty se vzdáleností od 15-20m až do krajinovek.Případně jestli s tímto máte nějaké zkušenosti a jaké jsou výsledky.

    Michal, 24.01.2011 | Reagovat

  • 40

    Avatar
    Reaguje na 29 | Naprosto souhlasím. Mám tento objektiv cca 3 neděle a jsem úplně spokojen (použídám ho s D300a D90) Běžně jako standard používám Nikkor 16-85, důvodem ke koupi Sigmy byla potřeba větší světelnosti pro focení v interieru (externí blesk používám nerad a zcela vyjímečně). Zvažoval jsem Nikkor 17-55 je však pro moji potřebu nehorázně drahý a navíc konstrukčně zastarlý (už se také "nějaký ten pátek" vyrábí). K diskusi "expertů" o kvalitě toho či onoho kusu se nevyjadřuji, neb jsem spokojen s prvním zakoupeným kusem. Nevadilo mi ani že tento objektiv není označen jako EX (jsem u Sigmy na kvalitu zvyklý - fotím ještě s 10-20 a 70-200 - oba EX) protože, podle důvěryhodných zahraničních recenzí je Sigma 17-70/2.8-4.0 nese znaky nejvyšší kvality i bez tohoto označení. Konečně tomu odpovídá i cena.

    stan, 06.12.2010 | Reagovat

  • 39

    Bouška
    Reaguje na 38 | Dobrý den, jestli hledáte světelnější objektiv pro focení v klubech, asi bych vybral http://www.megapixel.cz/tamron-sp-17-50-mm-f-2-8-x r-di-ii-vc, mám s ním lepší zkušenosti.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.11.2010 | Reagovat

  • 38

    Avatar
    Dobrý den, uvažuji u výměně setového objektivu Nikkor 18-55 právě za tuto Sigmu. Chtěl bych se zeptat, jestli byste dokázal říct rozdíl (na D40) a jestli těch 2,8 u Sigmy je prakticky využetelných, protože jsem několikrát četl, že na 2,8 není tato Sigma v podstatě použitelná. Hledám trochu světelnější objektiv, protože často fotím v klubech bez blesku. Děkuji.

    putu, 05.11.2010 | Reagovat

  • 37

    Bouška
    Reaguje na 36 | Dobrý den, pravděpodobně se jedná o stabilizátor.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 22.10.2010 | Reagovat

  • 36

    Avatar
    Dobrý den,uvažuji o dokoupení tohoto objektivu k D 90.U kamaráda jsem si ho na svém nikonu odzkoušel i za horších světelných podmínek a ostřil rychle a dobře,takže zmíněné problémy avizované u předchozích diskutujících jsem nezaznamenal. Jediné,co mě zarazilo a na co bych se před koupí chtěl zeptat pane Bouško je,že při pohybu s nasazeným objektivem v něm něco lehce klape...je to optický stabilizátor??

    Martin, 22.10.2010 | Reagovat

  • 35

    Bouška
    Reaguje na 34 | Dobrý den, ano, rozumíte tomu správně, HSM je s D3100 samozřejmě kompatibilní. Osobně bych šel ale asi jinou cestou, pořídíte si defakto stejný objektiv s o trochu lepším makrem. Na Vašem místě bych asi koupil rovnou nějaký makroobjektiv. Je sice o něco dražší, ale je světelnější, nabízí lepší zvětšení a především naprosto skvělou obrazovou kvalitu. Kromě toho je dobře použitelný třeba na focení portrétů. Nejlepší je http://www.megapixel.cz/nikon-60-mm-f-2-8-g-ed-af- s-micro.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 12.10.2010 | Reagovat

  • 34

    Avatar
    Dobry den, budu si pořizovat Nikon D3100 v setu s objektivem 18-105mm. Uvažuji o dokoupeni tohoto objektivu jakožto doplnění možnosti fotit makro. Chci se zeptat zda je HSM technologie kompatibilni s AF-S. OS ma smysl pouze pokud fotim bez stativu ... rozumím tomu správně? Moc díky a zdravím.

    pondra, 12.10.2010 | Reagovat

  • 33

    Bouška
    Reaguje na 31 | Dobrý den, vyzkoušení před odesláním bohužel možné není. Pokud jde o vhodnost objektivu, záleží jen na tom, jaké máte nároky. Nemusíte mít obavy, že koupíte "zajíce v pytli". Máte ze zákona nárok na vrácení zboží do 14 dnů, aby byla možnost ho v klidu vyzkoušet. Viz http://www.megapixel.cz/obchodni-podminky.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 23.08.2010 | Reagovat

  • 32

    Avatar
    Reaguje na 31 | Doporučuji Vám zajít s tělem fotoaparátu přímo do obchodu a tam si objektiv přímo vyzkoušet. Tím budete mít jistotu že Vám vše bude fungovatjak má a nedopadnete jako já . . .

    Jan Drábek, 22.08.2010 | Reagovat

  • 31

    Avatar
    Dobrý den, byla jsem rozhodnuta zakoupit tento objektiv jako základní k Nikonu D90, ale po přečtení komentářů mám z koupi obavy a váhám. Prosím o radu - jít do něj či nikoli, popř., bylo by možné, abyste mi daný kus odzkoušeli na těle D90 před tím, než mi ho zašlete? Eventuelně prosím poraďte alternativu, děkuji.

    MJ, 20.08.2010 | Reagovat

  • 30

    Avatar
    S problémem o kterém zde píši jsem se nesetkal jen já. Diskuze výše to potvrzuje. Vlastním ještě objektiv 50mm od Nikonu a nedávno jsem zakoupil ještě Nikona 18-105 a oba objektivy ostří naprosto perfektně a přesně. S onou Sigmou se to nedá srovnávat. Takže chyba bude nejspíš někde jinde než v tělu. Taky o něčem vypovídá to, že mě byly navráceny peníze. Obchod mě mohl poslat "opravený" objektiv zpět, nebo poslat jiný nový kus. Dle mě moc dobře ví, že tento objektiv s D90 moc nechodí, takže to vyřešili tímto způsobem . . .

    Jan Drábek, 17.08.2010 | Reagovat

  • 29

    Avatar
    Pane Drábku buď jste měl hodně velkou smůlu na kus a nebo máte spíš problém s AF. Čtyři roky jsem používal předchozí verzi a teď v pátek jsem v Brně v Megapixelu vzal verzi novou, protože mi občas scházel stabilizátor. Ostří bleskově (jinak o dost rychleji než Nikkor 16-85) a kvalita krsby je víc než slušná. Nevidím sebemenší problém ani na D300 ani na D90. A ostření obstarává fotoaparát. Samozřejmě může docházet při špatné elektronické komunikaci výjimečně k problémům, ale fotoaparát "říká" objektivu kdy má začít a skončit s točením AF motoru - ne naopak.

    Kamil KONEČNÝ, 09.08.2010 | Reagovat

  • 28

    Avatar
    Tak jsem poslal objektiv na reklamaci a minulý týden mě bylo napsáno že mi vrácí peníze. Asi jim je jasný, že kombinace tohohle objektivu a D90 prostě chodit nikdy nebude :-(

    Jan Drábek, 02.08.2010 | Reagovat

  • 27

    Avatar
    D90 a tato Sigma, stejny problem s autofokusem. Z pocatku (prvni dva tydny) v pohode, pak se to ale zacalo rozjizdet, nejprve hure ostril v horsich svetelnych podminkach a po mesici uz skoro vubec, platilo to od ohnisek 35 mm vyse. Kdyz bylo spravne zaostreno, byl jsem s optickymi vysledky ale spokojen. Takze pro nekoho, kdo ostri rucne, lze objektiv doporucit, jinak bych byl hodne opatrny.

    Mino, 13.06.2010 | Reagovat

  • 26

    Avatar
    Tak zítra tenhle objektiv posílám na reklamaci. Funkce AF je naprosto šílená. Dobře zaostří tak jednou z deseti pokusů. Spíš je náhoda když zaostří dobře. Pevná 50mm co mám ostří naprosto perfektně, vždy a rychle . . .

    Jan Drábek, 08.06.2010 | Reagovat

  • 25

    Bouška
    Reaguje na 24 | Dobrý den, tento objektiv je levnější a také světelnější, ale obrazová kvalita je znatelně lepší u 16-85. Pokud tedy jde o kvalitu fotek, určitě bych vybral 16-85 i když je dražší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 13.05.2010 | Reagovat

  • 24

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak by jste hodnotil tento oběktiv Obrazová kvalita vs. cena třeba oproti oběktivům nikonu např "http://www.megapixel.cz/nikon-16-85-mm-f-3-5-5-6-g-af-s-dx-ed-vr#nazory" samozřejmě 5 tisic je polovina ceny sigmy takže taky tohle kdyby jste zohlednil.:)

    Marek, 13.05.2010 | Reagovat

  • 23

    Bouška
    Reaguje na 22 | Dobrý den, ano, je použitelný.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.05.2010 | Reagovat

  • 22

    Avatar
    Dobry den,doporucil byste tento objektiv pro nikon D3000

    , 04.05.2010 | Reagovat

  • 21

    Bouška
    Reaguje na 20 | Dobrý den, oba objektivy se liší v podstatě jen stabilizátorem obrazu, jinak jsou velmi podobné. Starší verze bez stabilizátoru, tedy http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-mm-f-2-8-4-5-d c-macro-hsm mi přijde o něco lepší co do kvality obrazu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 03.05.2010 | Reagovat

  • 20

    Avatar
    Dobry den mam prosbu jakej objektiv bystemi doporuci pro nikon D3000 Sigma 17-70 mm F 2,8-4,0 DC Macro HSM OS a nebo Objektiv Sigma 17-70 mm F 2,8-4,5 DC Macro HSM a nebo jinej dekuji za pomoc.

    der, 30.04.2010 | Reagovat

  • 19

    Bouška
    Reaguje na 18 | Dobrý den, spíš mi připadá, že je to problém jednotlivých kusů, protože v poměru k tomu, kolik těchto objektivů prodáme, je negativních zkušeností naprosté minimum.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 07.04.2010 | Reagovat

  • 18

    Avatar
    Reaguje na 17 | To jste mi zamotal hlavu :-)) Mám tomu rozumnět tak, že obě verze Sigmy mají problém s ostřením, nebo ta stabilizovaná nemá problém a výše uvedené viz Reaguje na 7 | , Reaguje na 13 | , Reaguje na 15 | se týkají nějakých vadných kusů? Chci si koupit D5000 s všestranným objektivem, buď č. 1. tuto Sigmu nebo č. 2. Nikon 18-105 (zoom nerozhoduje, ale to makro je velké + pro Sigmu). Případně bych měl mezi pořadí "vsuvku", a to Sigmu 17-70 bez stabilizátoru (o ten mi také tak nejde, zatím jsem se bez něho obešel), hlavně když bude spolehlivě ostřit. Můžete mi, prosím, poradit?

    Tomáš, 06.04.2010 | Reagovat

  • 17

    Bouška
    Reaguje na 16 | Dobrý den, neřekl bych, že se v tomto ohledu obě verze nějak liší.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 05.04.2010 | Reagovat

  • 16

    Avatar
    Takže vzhledem ke spíše negativním zkušenostem s ostřením bude lepší koupit starší variantu (bez stabilizátoru, tam s ostřením takové problémy nebyly)?

    Tomáš, 05.04.2010 | Reagovat

  • 15

    Avatar
    Reaguje na 13 | Také jsem uvažoval o tomto objektivu a po vyzkoušení na D5000, kdy velmi často nechtěl zaostřit na ohnisku 70 mm (v denním světle!), jsem jej nevzal.

    MIK, 01.04.2010 | Reagovat

  • 14

    Avatar
    Reaguje na 13 | A jinak vám fotí hezky až na autofocus? Já jej zatím nemám ale uvažuji o něm... Fotím makro takže AUTO/MANUAL FOCUS pro mě není problém.

    Marek, 07.03.2010 | Reagovat

  • 13

    Avatar
    Tento objektiv mám asi měsíc a sem celkem rozvrkočenej z autofocusu. Málokdy mě zaostří napoprvé, spíš to považuji za náhodu když se to povede hned napoprvé. Většinou musím namáčknout a zaostřit dokonce několikrát než se to povede tak jak já chci. Je to jen můj problém nebo to dělá i dalším vlastníkům tohoto objektivu ? Jinak tělo používám D90 . . .

    Jan Drábek, 07.03.2010 | Reagovat

  • 12

    Bouška
    Reaguje na 11 | Dobrý den, ano, doufám, že se k tomu v dohledné době dostanu.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 01.03.2010 | Reagovat

  • 11

    Avatar
    Smím se zeptat pane Bouško, jestli budete někdy v dohledné době přidávat ukázkové snímky + váš názor resp. názor megapixelu. Moc by mi to pomohlo při rozhodování, děkuji.

    Marek, 28.02.2010 | Reagovat

  • 10

    Avatar
    Děkuji mnohokrát.:)

    Ox, 27.02.2010 | Reagovat

  • 9

    Bouška
    Reaguje na 8 | Dobrý den, minimální zaostřovací vzdálenost je u tohoto objektivu stejná pro všechna ohniska.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 27.02.2010 | Reagovat

  • 8

    Avatar
    Ještě bych měl jeden dotaz, zvětšuje se minimální zaostřovací vzdálenost při větším ohnisku? Čili při ohniskové vzdálenosti 17 je to 22cm a při ohniskové vzdálenosti 70 je to také 22cm? Nebo se to přepočítává přímo čili 34 ohnisko 44cm? Nebo ještě je to nějak jinak? Děkuji mnohokrát, moc mi to pomůže. :-)

    Ox, 26.02.2010 | Reagovat

  • 7

    Avatar
    Zdravím. Přispěju troškou do mlejna :) dneska jsem si sklo vyzkoušel na prodejně v Brně na svém Nikonu D300. Předchozí verzi jsem nezkoušel, tak nemohu porovnat, každopádně objektiv působí na první pohled a dotek solidně, nikde jsem nepozoroval žádnou vůli. Ovšem když jsem se pokoušel pořídit pár snímků na zkoušku, zarazilo mě pár věcí. Sklo má HSM, ale ostření není nikterak pohotové (je jasné že to nelze porovnávat s Nikkory AF-S, ale čekal jsem že bude alespoň rychejší než Tamron 17-50/2,8 VC...bohužel jsou v rychlosti ty dva tak nastejno...). Vzápětí jsem byl poměrně v šoku, když jsem toto sklo vedle sebe porovnával se zmíněným Tamronem 17-50/2,8 VC a i když samotné přeostření trvá na obou oběktivech cca stejně dlouho, Tamron se vždy chytil napoprvé a přesně, Sigma však ve stejné situaci váhala a nechytala se. Světlo nebylo ideální, ale tma taky nebyla. Expoziční hodnoty z ruky cca ISO 200, 1/50 s, f/2,8 (oba na široký konec), takže jsme je určitě nezkoušel za tmy. Je možné že při focení venku, za krásného slunečného dne, bude situace jiná...ale to si myslím že příliš útěcha není. No a nakonec i když má objektiv HSM, tak kvůli manuálnímu ostření beztak musíte přepnout na skle přepínač, žádná možnost přímé korekce bez otravného přepínání ostření... takže ve výsledku zkratka HSM opravdu značí pouze to, že sklo ostří s Nikonem D40,D60, atp... ale určitě nečekejte nějaké rychlé spolehlivé ostření. Mimochodem ostřící prstenec se při AF sám otáčí, což někdy trochu vadí, ale to je o zvyku. Názor na optickou kvalitu ode mě nečekejte, sklo jsem sundal po asi 10ti pokusech o zaostření poměrně znechucen. Nasadil jsem zpět výše zmíněný Tamron a ten ostřil bez problémů...takže jsem pořídil i pár foteček na plnou díru, na krátký i dlouhý konec, atd... nevím jestli jsem měl zrovna štěstí na dobrý kus, ale opticky fakt hodně dobrý, překvapivě i na dlouhém konci na plnou díru... zmíněné ostření je sice znatelně pomalejší než u Nikkorů, ale aspoň je spolehlívé, ne jak u této Sigmy. Tamron 17-50/2,8 VC můžu ho vřele doporučit, už se na něj sám těším, jen ty penízky aby už byly... :) zdarec

    Vít Almer, 17.02.2010 | Reagovat

  • 6

    Bouška
    Reaguje na 5 | Dobrý den, tuhle novou verzi se stabilizátorem jsem bohužel ještě neměl možnost vyzkoušet.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 15.02.2010 | Reagovat

  • 5

    Avatar
    Dobrý den, chtěl bych tento objektiv jako základní sklo k Nikon D5000. Je poměrně nový a cenově pořád lepší než http://www.megapixel.cz/nikon-16-85-mm-f-3-5-5-6-g-af-s-dx-ed-vr. Vzhledem k tomu, že jste byl velmi spokojený s původní sigmou bez stabilizátoru (http://www.megapixel.cz/sigma-17-70-mm-f-2-8-4-5-dc-macro-hsm) pro dobrou světelnost, makro a relaci cena/výkon, ptám se, zda nová Sigma 17-70 mm F 2,8-4,0 DC Macro HSM OS pro Nikon je taky tak dobrá a uvedený trend jenom potvrzuje a posiluje jinymi slovy , zda ty 2600,- Kč za objektiv s OS navíc nejsou investované zbytečně. Děkuji

    Jirka, 15.02.2010 | Reagovat

  • 4

    Bouška
    Reaguje na 3 | Dobrý den, bohužel ne. Dostupná bude pouze HSM verze.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 25.01.2010 | Reagovat

  • 3

    Avatar
    Dobrý den, vyrábí se tento objektiv pro Nikon i bez HSM? Děkuji

    miloslav černý, 25.01.2010 | Reagovat

  • 2

    Bouška
    Reaguje na 1 | Dobrý den, ani cenu a ani datum uvedení do prodeje bohužel ještě neznám. Stabilizátor samozřejmě má, díky za upozornění, opravím to.

    Luděk Bouška - Megapixel, Šéfredaktor magazínu, Lektor fotografických kurzů, 18.01.2010 | Reagovat

  • 1

    Avatar
    Dobrý den chtěl jsem se zeptat kdy bude tento objektiv k prodeji a přibližně za kolik?A ještě jeden dotaz ve specifikacích máte napsáno "stabilizace - ne" a v názvu máte napsáno "OS" předpokládám že stabilizaci má. Děkuji za odpověď Pavel

    Pavel, 18.01.2010 | Reagovat

Vložit nový komentář

: *

:

: *


Tip: odkaz na konkrétní komentář vytvoříte tak, že napíšete jeho číslo do hranatých závorek. Příklad: [1] na webu zobrazí odkaz na komentář číslo 1

Komentáře slouží ke zveřejnění vašeho názoru, děkujeme za vaše příspěvky. Jako provozovatelé této diskuse si vyhrazujeme právo na odstranění nevhodných komentářů.

Přihlásit

Přihlásit pomocí Facebooku

nebo e-mailem


Košík

Způsoby doručení

Doprava zdarma od 10 000 Kč

Nahrát fotku

Do fotosběrny Do galerie

Do fotosběrnyDo galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Souhlasím